Jump to content
Hai si tu la Poiana Brasov la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/17/15 in all areas

  1. Pun 2-3 poze din vacanta din Franta, masina sa comportat bine in cei 2mii de km, in afara de vibratiile in volan atunci cand ating frana la 90-100 km /h ! http://s6.postimg.org/ryyarwjt9/DSC_0374.jpg http://s6.postimg.org/wm8y7ewjx/DSC_0377.jpg http://s6.postimg.org/gcis4ilvx/DSC_0392.jpg http://s6.postimg.org/x1k80fih9/DSC_0396.jpg http://s6.postimg.org/xflk012kt/DSC_0365.jpg
    3 points
  2. Salutare, Va prezint si eu prima mea masinuta. O stapanesc de 2 saptamani. Din liceu mi s-a pus pata pe modelul asta si am reusit in cele din urma sa fiu si posesorul uneia. Masina e din 04/2004 - motor N46B20A 150 caluti - 2.0 benzina. Are urmatoarele dotari: - Interior Recaro semipiele - Scaune incalzite - Senzori ploaie si lumina - Dynamic Xenon - Stopuri LED - Jante 17" - 190 000km Momentan astept sa vina placutele de inmatriculare. Urmeaza sa ii fac schimbul de distributie si consumabilile. Mai necesita imbunatatiri estetice, dar se rezolva
    2 points
  3. Vand bmw 123d, bi-turbo, fabricatie 2010, 204cp,automat,navigație mare,150000km,bixenon,senzori parcare fata spate,stropitori faruri,clima. 11000euro negociabil
    2 points
  4. am gasit ceva setari si suna parca mai interesant. ma mir totusi ca de pe bluetooth, din tel, de pe tunein radio pro, suna mult mai bine ca de la radio
    2 points
  5. alea pe la 5500 sunt cazane. la 7000 gasesti in stare acceptabila. adica o masina cat de cat intretinuta dar care isi arata varsta avand unele mici defecte, ca vorbim totusi de masini de 8-10 ani. intr-adebvar cu dotari putine. nu ma refer la masini chele, dar ma refer ca nu gasesti cu dotari care chiar sa conteze (un xenon, trapa, navi, interior sport etc). maxim asa una din dotarile astea.. mesaje ca ale tale vin in general de la oameni care au dat cine stie cat acum ceva timp pe o astfel de masina, iar dupa un timp nu le vine sa creada si sa accepte devalorizarea (faptul ca scad preturile) si spun ca absolut toate masinile ieftine sunt cazane. dar absolut toate!
    2 points
  6. Si cateva fotografii actuale: http://s17.postimg.org/uvqwvhfcr/Autovit1.jpg http://s17.postimg.org/mu79rblyz/Autovit8.jpg http://s17.postimg.org/4m5ucotff/Autovit9.jpg http://s17.postimg.org/wdgyks9h7/IMG_2004.jpg http://s17.postimg.org/tkj5n0jqz/IMG_2006.jpg http://s17.postimg.org/egse567zv/IMG_2007.jpg http://s17.postimg.org/cucdbfapn/IMG_2008.jpg
    2 points
  7. Instalatia de sunet nu cred ca are subwoofer. Nu il simt. Ce este adaptative drive? Am sport plus (pt acela am dsc limitat...e un diesel cu cuplu f mare, deci nu ik folosesc), sport, comfort, comfort plus, eco plus sau pro sau cum naiba ii spune. Dupa 550? Nu prea imi place, sincer. Noroc ca are si mai multe optionale ca aia, asta ma mai consoleaza. Imi da impresia ca dupa 140 e slab, fata de 550 care parea ca nu da semne de oboseala nici dupa 200
    2 points
  8. A ajuns si la 120k. Cam repejor dar sper sa mai fac niste pauze din toamna http://i60.tinypic.com/2cnjjwg.jpg http://i59.tinypic.com/2wg5dmu.jpg
    2 points
  9. Daca esti asa de curios trebuie sa raspund: pozele sunt facute cu un aparat foto trecut de prima tinerete. Aparatul este bonus la cumpararea masinii ....sau invers. )
    2 points
  10. Managere, tata, vezi ca o chiulasa nu se pune cu suprafata de contact cu blocul pe ciment.
    2 points
  11. Dupa o spalare si o ceara Colinite(3 ore "ca Karate Kid") ...more pics
    2 points
  12. Dupa nici o saptamana de cautari am gasit un BMW e30 cabrio. Masina am gasit-o pe un site de vanzari auto, locatia-Carei :twoup: . Dupa 16 ore cu trenul am ajuns, masina era ''abandonata'' in curtea firmei proprietarului. Dupa o scurta vizualizare m-am decis sa o cumpar. Au urmat 11 ore si 700 km, retur. O scurta prezentare: BMW e30 cabrio, negru metalizat An de fabricatie: 06.1992 Motor: 1800 cmc, 5 trepte Dotari: - ABS - servo-directie - 4 geamuri electrice - interior din piele RECARO - scaune incalzite - discuri de frana fata-spate - imobilizator - jante pe 16' BORBET - oglinzi electrice - decapotare manuala - interior cu ornamente de lemn Pozele sunt facute la fata locului, urmeaza si altele dar dupa ce va trebui sa o curat ptr ca fostul proprietar nu prea a avut grija de ea.
    1 point
  13. Vand 325xi din 2007, 127 500 km in bord, WBAWC310X0PW89034 Xdrive, DTC, DSC, HDC Jante aliaj 18 Volan sport piele perforata + alcantara Dublu climatronic Tapiterie stofa/piele Oglinzi laterale reglabile electric, incalzite si electrocromatice Oglinda retrovizoare electrocromatica Perdeluta electrica Scaune sport semielectrice – reglaj lombar, pe inaltime si al spatarului Senzori lumini, ploaie, presiune pneuri Senzori de parcare spate Faruri adaptive in curba Faza lunga automata Lumini de zi led fata-spate, Follow me home Pachet lumini interior/exterior Faruri Bixenon cu sistem de spalare Radio CD Bmw professional cu intrare auxiliara Cotiera fata cu compartiment racit, cotiera spate rabatabila cu suport pahare Carte service si istoric service complet, 2 chei. VIN Â WBAWC310X0PW89034 Toate reviziile si operatiile service sunt facute la Automobile Bavaria cu facturi doveditoare. Taxa platita si nerecuperata. Ofer in acelasi pret si 4 cauciucuri de iarna Bridgestone cumparate in noiembrie 2014 (3100 lei - factura) Prezinta mici zgarieturi bara fata si spate. Este masina mea de 4 ani si jumatate dar acum am nevoie de o masina de familie in 4 usi si cu un motor mai mic. Pretul este de 14 500 negociabil. http://anunturi-auto.4tuning.ro/masini-second/bmw/325/constanta/anunt-675369.html
    1 point
  14. pai la connected drive am agenda, sms-urile si mail-urile...cam atat... fratilor, pe comfort+ zici ca esti intr-o masina americana in oras! hahaha! funny bmw :-))))
    1 point
  15. thanks :-) vreau doar vechiul meu l7!!!!...am renuntat la sunetul de v8 si trebuie sa acopar croncaneala cu ceva ok! :-(...i miss my logic7! pretty much! cum naiba setez tv-ul sa prinda ceva? :-)))...pe ce regiune l-ati fixat? alta chestie: nu exista power kit pentru 535d! s-au gandit la toate: canibaliza 550d-ul! ...vreo 40 de cai ar fi buni...nu pana in 100 km, ci dupa 150 km/h, unde simt ca e mai obosit decat 550i-ul care zbura lejer spre 230
    1 point
  16. Am achizitionat produse de ingrijire exterioara. Vremea si timpul nu mi-a permis mai mult, dar am incercat Meguiras all metal pish. Restul o sa-mi dau examenul pe urs.
    1 point
  17. Omul vrea 316 si tu zici ca merge mai bine 320. Pe acelasi principiu merge mai bine si 328. Dar merge mai bine si m3.
    1 point
  18. O gramada de aberatii pe aici :520 d e submotorizat? Parca toti sunt reisari si se grabesc. Sa fim seriosi ca se misca absolut decent. E39 avea 136 de cai pe 2.0 d si se misca decent. Multi uita un aspect mai mult decat important si anume cuplul motor , care la un 520d se apropie de 400 nm, deci nici vorba sa fie submotorizat. Accelereaza decent pana in 160 ceea ce este arhisuficient pt 95% dintre utilizatori. Atunci berlinele compacte cu 100-120 de cai sunt carute sau ce? 316d se misca si ala decent si are 1500 de kg. Acum 10-12 ani am avut masini de 75/90/100 de cai diesel de 1300-1500 de kg care se miscau decent pana in 140km/h-150, adica o viteza care pt Ro este rar utilizabila.
    1 point
  19. Cum ai ajuns la conclzuia asta ? Gandeste-te doar ca majoritatea masiilor din clasa compacta care circula pe strazile din Ro au 100-110cp si 1,35-1,4t.
    1 point
  20. E in jur de 250 RON unul original. Gasesti si pe OLX cate vrei. Alea universale colorate ca un pom de craciun mi se par chici.
    1 point
  21. Nu era vorba de benzina sau diesel. Era vorba de masini ingrijite, dotate, buget. Tu i-ai recomandat sa se uite la unele in stare mai proasta. Citeste ce ai scris mai sus.
    1 point
  22. @Raduski - imi pare rau ca trebuie sa iti schimbi avatarul din V8 in L6 si semnatura in ceva de genul 10000 Nm si ceva cai
    1 point
  23. hifi professional DSP este chiar Logic7 dar cu mici diferente , de exemplu subwooferele de sub scaune pe E60 erau de 4 ohmi si pe F10 sunt de 8 ohmi si eu am impresia ca pe Comfort / Normal masina nu raspunde asa cum trebuie la drumurile exterioare , in oras merg mai mult in modul Normal ( eu am Adaptive Drive / Dynamic Drive / Electronic Damper Control ) cel mai indicat este sa mergi in Sport , Sport+ este acelasi lucru cu Sport doar ca dezactiveaza DSCul nu stiu cum este INTEGRAL ACTIVE STEERING pe F10 dar pe F01 este dezastru , se strica caseta de directie de pe spate foarte des , este usor sa le vezi in trafic pentru ca merg pe 4 carari
    1 point
  24. Vezi ca mai exista si sport+ ,mai poti opta si pt niste jante mai mari+anvelope mai late, mai mult nu ai ce sa faci, F10 a fost orientat mai mult spre confort. Adaptive drive ai ? Cum ti se pare motorul dupa 550i?
    1 point
  25. Multumesc, da are destul de multe optiuni. Il vand exact asa cum e chiar daca multa lume imi spunea sa scot sistemul de sunet B&O. Ce nu este scris in anuntul de pe mobile e faptul ca toate reviziile la zi sunt facute in reteaua Automobile Bavaria / MHS Motors si se pot verifica oricand. Are elemente revopsite (bara fata, spate, capota) de la zgarieturi si ciupituri de piatra si am schimbat parbrizul acum 2 saptamani tot din cauza unei pietre. Am pus parbriz original Pilkington. In afara reviziilor normale unde am folosit exclusiv consumabile originale BMW, in ianuarie 2014 am inlocuit injectoarele, bujiile si bobinele (toate originale BMW) operatie in urma careia consumul a scazut in medie cu 1.5l/100km. In martie 2014 am inlocuit discurile si placutele fata spate (originale BMW). Alte elemente inlocuite in ultimii 2 ani (toate originale bmw) sunt: articulatii fata, senzorul NOx si un termostat. Pentru toate piesele puse la aceasta masina de la 0km si pana in ziua de azi am toate facturile de provenienta precum si facturile de manopera din reteaua BMW. http://s15.postimg.org/q93gmf1pj/image.jpg http://s15.postimg.org/rmqi3zbl3/image.jpg
    1 point
  26. bafta la vanzare, probabil cel mai full e9x
    1 point
  27. Asta ar fi masina. Orice observatie e binevenita ptr un novice ca mine. Nu stiu ce dotari "ascunse" are. Modelul e unul de baza, fara navigatie si alte minunatii. http://i76.photobucket.com/albums/j11/Mircanu/Cars/E628337D-5A7E-4AED-B2B4-830C52E2B27C_zpshld8t9ah.jpg http://i76.photobucket.com/albums/j11/Mircanu/Cars/D4CB013B-CD7E-418E-BEE5-E230E0B33399_zpss6uwe75n.jpg
    1 point
  28. Pai de ce nu ai sunat la BMW sa afli de ce nu il gasesti in Romania? Nitel ..ce te-a facut sa nu mai conduci "japoneze"?
    1 point
  29. Ai nevoie de o rama adaptoare 1DIN, ca in poza: http://images7.okr.ro/auctions.v3/700_700/2011/12/27/d/a/694229922960901345975617-4537410-700_700.jpg
    1 point
  30. Multumesc, trage foarte bine dar in rest calitatea materialelor nu se compara cu e46 (am avut inainte). Mai trosneste ceva pe la bord, mai scartaie cate un maner pe la usi ... Dar 204cp, 400nm cu un consum real facut la plin de 10 in oras si 7 afara eu consider ca este ok.
    1 point
  31. 0751923115075192311507519231150751923115 Scuze pentru calitatea proasta a pozelor
    1 point
  32. 1/2 inseamna jumatate si se refera la inch, in care se masoara latimea jantei: 225/35 R18 90W 8 1/2Jx18 ET37, in aceasta insiruire, numerele inseamna asa: 225 = Latimea pneului, in mm; 35 = raportul nominal de aspect al pneului ("talon", "balon", etc) si iti arata inaltimea pneului, in % din latime (adica 35% din 225 = 78.75 mm) R18 = pneu in constructie Radiala cu diametrul interior de 18 inch (sau diametrul jantei pe care se va monta) 90W = indicii de masa (90), respectiv viteza (W) ai pneurilor in 8 1/2Jx18: 8 1/2 (= 8,5) = latimea jantei, in inch J = profilul jantei, in zona de imbinare cu pneul (sunt de mai multe tipuri, J fiind cel mai comun - multa lume il confunda cu unitatea de masura a latimii) x = janta in constructie unitara (dintr-o singura piesa/bucata) 18 = diametrul exterior al jantei ET37 = deportul jantei -> in sectiune, distanta dintre planul median al jantei si planul prinderii pe butuc. Sper ca te-am edificat in privinta codificarii jantelor si a pneurilor La partea cu diferenta de latime intre fata/spate, cred ca este dpdv al transmiterii momentului de la roata catre asfalt; o suprafata mai mare = un transfer mai eficient (zic si eu) 7. 16" pentru confort, de la 17" in sus pentru aspect. Modelul este strict o chestie de gusturi, dar ca sfat ar trebui sa mergi pe modele OEM.
    1 point
  33. Hai sa nu exageram ca merge foarte ok si cu jante pe 18, are suficient cuplu. Am avut masini cu 100 de cai benzina cu jante 18 si ce sa vezi, ma deplasam decent. Nu toti sunt reisari si accelereaza din semafor in semafor cu scart. Problema jantelor mari este cu gropile, confortul si mai ales pretul unui cauciuc. Dar am observat ca jumatate de Romanie merge cu cauciucuri Sh.
    1 point
  34. Și acum sa va povestesc o chestie care m a șocat. Prietena mea lucreazĂŁ ĂŽntr o firma unde toate colegele ei au mașini frumoase.asa k m am gândit sa i las ei bmw ul și eu sa merg la munca cu cealaltĂŁ masina o laguna.seara vin acasĂŁ și ce sa vezi ĂŽmi arata un video,se filmase când mergea cu 200 km/h.am ĂŽnnebunit. Eu am permis de 10 ani și nu am ĂŽncercat niciodatĂŁ viteza asta. Ea are permis de doar 2 ani și nu știu dacĂŁ experienta ii permite sa meargĂŁ cu asa viteza. Sfat pentru toatĂŁ lumea: nu lĂŁsați femeile sa meargĂŁ cu bmw.
    1 point
  35. E superba, dar un singur lucru nu imi place si eu consider ca nu are ce cauta pe masina: sigla aia M de pe spate.
    1 point
  36. Azi cu ajutorul lui Acero a primit un AB integral. Multumesc Acero! http://s10.postimg.org/o7nlmqql1/DSC_0926.jpg http://s10.postimg.org/8wdsm4t91/DSC_0928.jpg http://s10.postimg.org/79ol0wh79/DSC_0930.jpg http://s10.postimg.org/d9cc4k1zp/DSC_0931.jpg http://s10.postimg.org/zb2melmhh/DSC_0934.jpg http://s10.postimg.org/7vdjx0c9h/DSC_0937.jpg http://s10.postimg.org/jqzu1t1qt/DSC_0938.jpg http://s10.postimg.org/stob8u1hx/DSC_0939.jpg http://s10.postimg.org/6vruf1mhh/DSC_0941.jpg
    1 point
  37. Sa fiu sincer am luat masina asta k ĂŽmi place f mult. Când am comandat o ma gândeam k o sa fie prea puțin 116 cai dar dupĂŁ ce am condus o mi am dat seama ca mai mult nu mi trebuie. Recomand motorizarea asta tuturor.
    1 point
  38. da, am studiat fenomenul cu acreala, nu e de la basinile posesorilor ci de la ale neposesorilor. chiar de curiozitate m-am uitat, aia care au moto bmw sunt deschisi la orice alta marca sau alternativa, nu vorbesc de rau marci japoneze, italiene...etc. aia in schimb care nu au bmw sunt f frustrati si injura bmw absolut gratuit. in definitiv, oricine poate prefera orice, problema e ca aia care isi permit bmw isi permit orice altceva si de aceea sunt deschisi si relaxati, reciproca insa nu e valabila. am mers pe toate japonezele nu ai ce compara.
    1 point
  39. Dacia 1300 parca... am plecat cu ea din garaj cu scartait Am povestit o luna de zile la toti copiii de la bloc ... frumoase vremuri
    1 point
  40. Tot depasita si limitata e plus ca e multa munca inutila, mai bine iei o navigatie cu Android si o customizezi cum vrei Bine, e de admirat ce a facut dar din punctul meu de vedere, nu merita.
    1 point
  41. 677 este HARMAN KARDON sau LOGIC 7 , creca am repetat de am innebunit )) 676 este HI-FI
    1 point
  42. De plictiseala in drum spre aeroport am facut un scurt video 0-220, nu a iest asa bine video-ul dar merge ! La vara urmeaza remap
    1 point
  43. Desi nu bag mana in foc, asta pare a fi fosta mea masina (cel putin acelasi numar, acelasi interior si aceeasi motorizare, cam mare coincidenta)...care a suferit un accident grav pe Stefan cel Mare si fiind dauna totala a ajuns la dezmembrat pe la roscatum3 aici pe forum. Acum se pare ca a fost reparata si se vinde drept "tzipla bo$$", desi se vede clar ca e imbinata prost. Oricum e de evitat... http://olx.ro/i2/oferta/bmw-330d-schimb-ID2KV6T.html http://www.tocmai.ro/bmw-330d-2000-21481080.html
    1 point
  44. Ai dreptate. Pana la urma asta e. Teapa lui. Dar ce teapa a putut sa-si ia...aproape nu-mi vine sa cred
    1 point
  45. Chiar daca o masina reparata astfel arata bine, asta nu inseamna ca e un lucru normal. O masina reparata asa e un cazan. Nici nu vreau sa ma gandesc cum se comporta o masina de genul asta in caz de accident grav. Chestiile astea se intampla pentru ca exista o mare foame de bani si un numar mare de oameni deosebit de naivi care nu se pot stapani cand vine vorba de chilipiruri. Nu inteleg ca nu se poate ieftin si bun. Nu realizeaza ca o masina mai ieftina pretul pietii denota vicii ascunse.
    1 point
  46. Atitudinea aceasta face ca in continuare samsarii sa vanda toate ciurucurile,nu am nimic impotriva,puteti cumpara ce vreti,insa atunci cand un autoturism pune viata unor oameni nevinovati in pericol,nu pot sta deoparte. Repet,sunt 100% si nu din poze ci din acte/serie caroserie
    1 point
  47. Topicul se refera la masini grav accidentate si care sunt pe piata la vanzare,cu titlul de ” fara accident ” Revenind,asa arata masina acum :
    1 point
  48. Ca orice roman care se respecta prima masina condusa a fost Dacia 1310 Break -1986. Povestea lui Soare MRS e chiar asemantoare :twoup: doar ca break-ul meu era alb. Pe la 5-6 ani ma tinea tata in brate si eu invarteam doar de volan. Pe la 10 ani conduceam un tractoras de gradina pe la bunici. Si am reusit sa alertez seful de post dupa vre-o 3-4 nopti de hoinareala prin sat cu atelajul. Prima lectie de condus adevarata. Pe la 13-14 ani unchiul meu mi-a dat masina lui, Dacia 1300, sa o conduc pe un camp. Am oprit motorul de vre-o 3 ori consecutiv si am reusit la prima oprire sa-l dau cu capul de parbriz. Dupa ce am luat permisul am condus Dacia Pick-Up cu 4 usi - noua cumparata cu doar o luna inainte de a lua permisul.
    1 point
  49. tare asta ... <_< paraie cred ... sau fasaie dupa caz ..... :)
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.