Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 08/18/15 in all areas
-
nu stiu la care A4 te referi, insa B8, chiar si cu tractiune fata, are o distributie a maselor de 56/43 vs A5 Coupe care are 55/45 vs E92 325i 51/49, e drept ca pe hartie suna bina, in viata reala nu vei simti astea decat pe circuit sau rar pe sosele. Daca te uiti la X-drive acesta doar adauga masa, schimba distributia si nu imbunatateste cu nimic comportamentul, dimpotriva, iar comparativ cu Quattro e discutabila treaba, nu are rost sa intram in detalii, cine stie cum functioneaza quattro si x-drive, care sunt 2 sisteme complet diferite, va intelege avantajele celui dintai in conditiile unde si ai nevoie de un asemenea sistem. Personal as merge pe E92 325i, dar cel de 3L, caz in care poate ar fi mai indicat 3.0, fiind aceleasi taxe, sau A5 dar cu Quattro, altfel daca il iei fara Quattro atunci mai bine iei E92 320i daca nu vrei sa platesti un impozit degeaba. Comparatia ta cu Bora sau cea de sus cu Dacia lui bunica-sau, sunt penibile si de obicei le fac cei ce nu au avut niciuna nici alta si vorbesc din auzite sau din poze.9 points
-
Eee daca tot zici de postari ca in 4tuning, poate aduci si niste argumente. Asa daca postezi, "am haudi de ce te iei bre de el" ne lasam de dat cu parerea si mergem acasa dar nu la Vaslui. Asta cu interioarele de Audi calitate este o chestie care s-a auzit numai la noi la romani, ne impresioneaza beculete, luminite si ecrane si ni se par "cul". Ia vezi niste koreene alea s-ar putea sa ti se para supreme. Acum hai sa vorbim pe argumente ca de vorbit ca "proasta in targ" sunt satul. Deci zici de materiale la Audi ca sunt de calitate. Explica-mi si te rog de ce la Bmw gasim consola dintre scaune dintr-un material moale ca cel pe care il gasim pe bord? De asemenea te rog sa imi explici de ce buzunarele usilor de la Audi sunt din plastic de Logan iar la Bmw sunt mochetate? De asmenea neparat sa imi explici si de ce la Bmw fata de usa este moale pana jos iar la Audi este pana la jumate iar jos este din plastic tare ca la Logan? Si nu in ultimul rand te rog sa ne explici de ce capacul torpedoului impreuna cu toata partea inferioara (adica aia de jos sa inteleaga orice gaga) a bordului este tare ca la orice Golf, Octavie sau mai stiu eu ce masina din grupul vag. Dupa ce o sa ai argumente aduci sa ne explici despre calitatea materialelor la Audi. Asta ca sa nu intru in detalii si mai minore sa te intreb de ce Bmw are parasolarele din mocheta ca si plafonul iar la Audi sunt dintr-un material tare. Pana atunci vorbim ca sa nu adormim. Cat despre clima eu macar am niste masini pe mana si vad exact cum sta treaba nu citesc din reviste dar deh Romanul e... Roman, stie fotbal, masini si politica.7 points
-
6 points
-
Nu tin partea nimanui, dar daca folosesti parasolarul de 4 ori pe an ori ai probleme la ochi ori masinile sunt la dezmembrat sau la expozitie. Stai ca m-am prins, sunt in showroom.4 points
-
Scriu si aici poate il ajuta pe intitiatorul topicului opiniile mele. Eu eram chitit pe A5 si nu prea m-am uitat la e92 cand imi cautam coupe... asta pana sa merg cu unul si de atunci am uitat complet de A5. Avantaje Bmw pentru unul de 2m si 115 kg: Pozitie joasa la volan fata de a5 care e putin mai inalta. Volanul care vine mult mai bine pe mana (iese mai drept din bord decat la audi ca sa ma exprim mai direct). De asemenea cursa schimbatorului este mai scurta iar schimbatorul mi se pare mult mai ok ca pozitie asezat la Bmw. Cutie net superioara la Bmw, la a5 este aceeasi cutie ca la Golf (vorbesc de tractiune spate/fata) Suspensie din nou net superioara la Bmw. La A5 este mult mai zgomotoasa si mai rigida, lucru ciudat in situatia in care pe viraje se apleaca mai mult. De asemenea Bmw-ul filtreaza mult mai ok gropile. Interior cu materiale mai de calitate la Bmw. Aici chiar am ramas dezamagit de A5. in 2008-2015 sa vi la clasa premium cu jumatatea inferioara a bordului si a fetelor de usi cu plastic tare inclusiv capacul de la torpedou mi se pare... Multe rahaturi minore pe care le descoperi doar cand detii masina cum ar fi la Bmw clima care este geniala, una din cele mai bune clime pe care eu le-am vazut la o masina. A5-ul sta mai ok la "luat ochii". Mi-a placut displayul central color, ceasurile si in general bordul care este putin mai "colorat" fata de cel de la Bmw. De asemenea 1.8T este de recomandat si in niciun caz 2.0T care este un motor plin de probleme si multe dintre ele sunt destul de grave si costisitoare(vezi clubaudi). La Bmw 2.0i a.k.a n43 este un motor ok, si daca mergi frumos cu el scoti niste consumuri de nu te crede nimeni dar nu te astepta sa fie un motor de liniute. E adevarat ca nici nu te rogi de el in depasiri. Bafta cu alegerea masinii!4 points
-
In primul rand incearca sa reduci aluziile si aprecierile subiective la cat de multa sau cat de putina minte are lumea. Pentru ca nu as baga mana in foc pentru ce ai zis tu mai sus. In al doilea rand nu e "topicul tau", acesta este un forum/topic public. Tot respectul pentru cei care au abilitatea si cunostintele sa faca aceasta operatiune de a muta volanul de pe dreapta pe stanga sau invers. Dar ideea de a face asa ceva, ca nu iti permiti sa ai o masina normala, asamblata in fabrica, e o tiganie. Nu doresc nimanui sa cumpere un e60 "in stare excelenta nu bate nu troncane condus de o batranica in Germania" care de fapt a fost una cu volan pe dreapta cumparata cu 3500 euro si vanduta cu 7000.4 points
-
Ceva poze noi si mai clare cu masinuta la o baie meritata: http://s23.postimg.org/9s4mmheaf/DSC_0720.jpghttp://s23.postimg.org/agdh5fd07/DSC_0719.jpg http://s23.postimg.org/5zl46qys7/DSC_0721.jpg http://s23.postimg.org/j2gqq0p07/DSC_0722.jpg http://s23.postimg.org/scsutjzpz/DSC_0723.jpg http://s23.postimg.org/8r4dxcxav/DSC_0724.jpg http://s23.postimg.org/s1ggdwplj/DSC_0725.jpg4 points
-
Nah, ce bai ai?! :-)))...pffff, i-a sarit tandara de la nimic :-)...poate ma indur, poate nu. habar nu am. cand a cazut prostia aia de night vision pe e60 (care era un gimimick, sincer) m-am indurat sa dau 3000 euro. poate acum nu ma mai indur, vorba ta..numa'nu te enerva, nu ai pentru ce :-)))) intreb doar (deci nu te enerva din nou :-))), e soft sau tunning box? ;-) daca stii pe cineva, fii bun si pune-ma in legatura! exact, pentru depasirea in siguranta a unui zevzec...sau a mai multora, simultan! :-)))...ceea ce inseamna ca intri inapoi pe banda ta cu aprox 170-180 :-)...si nu sunt deloc "fulger", sunt..."sanatoase":-)3 points
-
Nu au power kit, am intrebat si eu pt 640d, exact raspunsul acela mi l-au dat ei. Stai linistit ca le convine, se pala repejor pe maini cu garantia. De placere ! De nevoie,pt ca traim in Ro, tara fara autostrazi si plina de soferi frustrati.3 points
-
3 points
-
In 2015 unii nici sa scrie nu stiu. Sa ai o opinie este optional, nu obligatoriu. E inutila polemica, argumentele fiind inexistente.3 points
-
O recomandare,du-te si cumpara masina care iti place si testare inainte si apoi vezi daca ai sau nu probleme.Cu cat stii mai multe cu atat nu iti mai cumperi masina.Referitor la sfaturi o sa vezi ,o sa fie o nebuloasa in capul tau dupa atatea sfaturi.3 points
-
3 points
-
asa e si in occident in unele tari, stai cu masina mai mult de 90 de zile , o inmatriculezi acolo provizoriu2 points
-
http://images.tapatalk-cdn.com/15/08/17/663305aa0e002b4c35060be69c9873c6.jpg Unde scrie? Trimis de pe al meu SM-A500F folosind Tapatalk http://images.tapatalk-cdn.com/15/08/17/f198b81c3da37f4f1cbab13bb5b1b3a9.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/08/17/a75a660f3524ef2c645ed3de17f15cee.jpg2 points
-
Vezi ca ai o gramada de variante, era cineva prin Iasi care e recomandat de multi, si racing code(de care nu prea ma pot pronunta) ambii au dyno ca sa vezi comparatia inainte/dupa.Mai este si George pe forum la prestari servicii... si daca folosesti google gasesti mai multi.2 points
-
am rugat frumos celor ca tine sa se abtina! ii problema mea cu cat si cum am luat eu masina si cat ma ajunge totalul... daca ai avea macat putine minte ai judeca ca daca ai avea un acident frontal si ar trebui sa schimbi plansa bord deja jumatare din ceea ce trebuie sa fac eu ii acelasi lucri... tu n/ai mai faceo, ai da masina la remat? te rog sa te abtii in a mai comenta in topicul meu... dupa data de 15 sept voi incepe treaba si voi face poze la toate fazele si daca ii cu adevarat interesat de aspect voi ajuta cu placere sunt sigur ca sunt cativa pe forulul asta care au facut treaba asta la e60 dar na... ma abtin sa comentez stima2 points
-
Ce atitudini pe aici oameni buni,te doare mintea....felicitari initiatorului,si spor la treaba!au mai fost alte modele "transplantate" cu succes pe forum,insa e60 din cate stiu nu am vazut,vei inaugura tu procedura2 points
-
Salut ! Am decis sa imi prezit si eu masina desii a trecut o vreme de la achizitie. Este un e36 1,6 din 95 cu dotari modeste spre zero dar.. pe care o iubesc ( este prima mea masina ) mult timp mi-am dorit asa ceva si nu credeam ca vreodata o sa am. Masinuta a ajuns la mine de la o cunostinta ce nu o mai folosea. Am luat-o la un pret mai mult decat decent si eu zic ca a meritat fiecare banut care s-a investit in ea pana acum. Arata in felul urmator cand am cumparat-o : Imediat dupa cumparare au fost ceva bucsaraie , o baterie si alte maruntisuri.Au urmat si alte upgraduri daca le pot zice asa de la un far depo de stanga am trecut la unul bosh cu lupa ca pe partea cealalta, un nou vitezometru la cel vechi se blocau acele. Apoi un mic incident rutier. Dupa care am decis sa iau 2 aripi o usa si sa fac si rugina de pe praguri si aripile spate daca tot vospesc. Diferenta este de la cer la pamant, poze cu ea nu am momentan dar urmeaza sa fac . Mai am nevoie sa gasesc pe undeva un bandou dreapta stock si am reintregit masina. Urmeaza sa plec la un drum mai lung asa ca am facut un schimb de filtre si ulei de motor si servo. O sa revin cu niste poze cu masina cum arata acum. Per ansamblu ma declar super multumit ruleaza super, consum bun 9-10-11 in oras Brasov , desii imi cam lipseste un aer conditonat.. dar ce sa faci.... Pe viitor as vrea un pachet M , o suspensie sport , alte lucururi necesare intretinerii si niste jante mai frumoase ( astea cred ca sunt replici dupa cele de M) dar cred ca mai pot astepta rotile momentan. http://s8.postimg.org/7zgdo0ru9/dotari_masina.png http://s8.postimg.org/5jeka69rl/DSC_0005.jpg http://s8.postimg.org/h0zifdf5d/DSC_0444.jpg http://s8.postimg.org/gmtl215o1/DSC_0446.jpg http://s8.postimg.org/fzz9q8y5t/DSC_0447.jpg http://s8.postimg.org/tw7i24uep/DSC_0448.jpg http://s8.postimg.org/gqrzw10j5/DSC_0458.jpg http://s8.postimg.org/eq1gb74dt/DSC_0663.jpg http://s8.postimg.org/wrkl8zyep/DSC_0691.jpg http://s8.postimg.org/e1sls95o1/DSC_0693.jpg1 point
-
Salutare, Va prezint si eu prima mea masinuta. O stapanesc de 2 saptamani. Din liceu mi s-a pus pata pe modelul asta si am reusit in cele din urma sa fiu si posesorul uneia. Masina e din 04/2004 - motor N46B20A 150 caluti - 2.0 benzina. Are urmatoarele dotari: - Interior Recaro semipiele - Scaune incalzite - Senzori ploaie si lumina - Dynamic Xenon - Stopuri LED - Jante 17" - 190 000km Momentan astept sa vina placutele de inmatriculare. Urmeaza sa ii fac schimbul de distributie si consumabilile. Mai necesita imbunatatiri estetice, dar se rezolva1 point
-
Nu bo$$$. Eu nu as lua diesel fara scaune incalzite, de fapt, si benzina pe care o am e cu scaune incalzite. Pielea nu ma incanta deloc. Faptul ca tu nu ai un standard minim la optiuni, e fix problema ta. Am zis ca sunetul e neglijabil, nu ca nu exista. Nu inteleg de ce iti versi frustrarile aici, ai luat vreo teapa si iti aduci aminte constant de cat de bine te-a tepuit vreun samsar? Bagi degeaba daca iei o cocina ieftina, o masina cat de cat intretinuta, nu o sa provoace neplaceri mari. Directie si suspensie la orice masina schimbi, diesel sau benzina.1 point
-
ai gresit pastilele , nu am zis eu ca sunt egale, dar tu o tii una si buna, BMW e regele soselelor, e ok, nu ma supar, e parerea ta si esti liber sa o sustii, desi nu vei putea nicicand sa o argumentezi obiectiv.1 point
-
dreptul de proprietate e dat de factura/contract, nu de ce scrie in talon. Talonul nu reprezinta dovada proprietatii nicaieri in EU . DAca ai contract, sau factura de la dealer esti proprietar, nu conteaza ce scrie in talon. riscul e mai mare de partea lui, adica daca tu nu platesti impozite/amenzi etc.. ii executa pe el. mai pot fi probleme cu rca-ul, la fel.. faci acident, ii creste si lui asigurarea toate riscurile sunt de fapt la idiotul care vinde astfel masina.. .. de nu as gasi si eu o gasca dinasta..1 point
-
1 point
-
1 point
-
Deasta te-am si intrebat, ca sunt multe cabrio cu 2.2. Daca gasesti una cu hardtop inclus in bugetul tau, as zice ca merita, peste iarna nu o sa ai probleme cu tinutul masinii.1 point
-
avem frane,avem blocant stie si burn-out mai trebuie invatat cu fuga ) mai trebuie ITP asigurare si un set de gume1 point
-
1 point
-
e o chestie la limita legii asta cu fiscalul si amenzile. iar cat despre amenzi, recomand sa le platiti la unitatea financiara de care apartineti. sau mai pe romaneste, sa le platiti acolo unde platiti si impozitul. daca le platiti in alta parte (teoretic se pot plati oriunde) atunci riscati sa apareti cu ele neplatite si sa mai faceti inca un drum cu chitanta de plata;1 point
-
oricum daca esti om normal si ai salariu iti pun astia in maxim 6 luni poprire . daca esti baetas si nu ai niciun venit atunci e altceva1 point
-
Exista seria 5, F10 fara senzori de parcare in echiparea de serie? As fii spus cu incredere ca nu poate exista asa ceva. Dar iata ca se poate.1 point
-
Super scump de montat pdc la f10, trebuie schimbat JBBF-ul, iar instalarea senzorilor pe bara fara suporti de PDC este o poveste lunga. In mod normal trebuie inlocuite ambele bari (fata si soate) cu varianta cu suporti de senzori. Exista un kit de reparatie la BMW pentru acei suporti dar iti spun din experienta ca dupa 5-6 luni se vor dezlipi de pe bara. Toatele piesele noi, fara bari cu instalatia electrica oem sar usor de 1,000€. E adevarat ca le poti gasi in dezmembrari dar o economie mai mare de 25-30% nu faci si nu ai nici o garantie pe termen lung.1 point
-
1 point
-
O gramada de aberatii pe aici :520 d e submotorizat? Parca toti sunt reisari si se grabesc. Sa fim seriosi ca se misca absolut decent. E39 avea 136 de cai pe 2.0 d si se misca decent. Multi uita un aspect mai mult decat important si anume cuplul motor , care la un 520d se apropie de 400 nm, deci nici vorba sa fie submotorizat. Accelereaza decent pana in 160 ceea ce este arhisuficient pt 95% dintre utilizatori. Atunci berlinele compacte cu 100-120 de cai sunt carute sau ce? 316d se misca si ala decent si are 1500 de kg. Acum 10-12 ani am avut masini de 75/90/100 de cai diesel de 1300-1500 de kg care se miscau decent pana in 140km/h-150, adica o viteza care pt Ro este rar utilizabila.1 point
-
Ies și eu ca tot omul sa ma plimb Duminica seara prin oraș și ce sa vezi cum stĂŁteam eu liniștit la semafor așteptând culoarea verde ma trezesc cu unul proptit ĂŽn bara din spate.cobor din mașinĂŁ destul de supĂŁrat și vad ca am fost lovit de un alt bmw,explicația fiind ,, nu te am vĂŁzut ". Ma bucur totuși ca doar bara e șifonata ĂŽn rest nu are nici o zgârietura.asa k ĂŽmi ĂŽncep sĂŁptĂŁmânĂŁ cu o vizita la service. http://s16.postimg.org/po7is4oqp/IMG_20150814_WA0004.jpg?noCache=14397911321 point
-
Vezi ca 316i E90 nu are turbo,are un plapand un 1,6L aspirat si cu doar 122cp iar din cate stiu nu exista e90 316i automat si nici nu cred ca in 2012 s-a mai fabricat e90, e91/92 poate, insa in niciun caz 316i. Tocmai esti pe cale sa cumperi o masina de la un samsar ordinar. Nu cumpara masina fara AC automat pt ca: 1. asigura un plus de confort, totusi iti cumperi masina premium, nu logan. 2. design 3. greu de revandut1 point
-
Din cate am inteles trebuie lucrat ... Nu se pupa cu roata de rezerva ... Oricum , nimic nu e imposibil . APROPO : Pachetul M nu se descompleteaza ,de preferat as dori sa il dau pe tot la un loc .1 point
-
pai hai sa o luam cu inceputul:- iti trebuie coaja de bord pe stanga cu cal cu tot -caseta de directie de stanga fete de usi de stanga -control de geamuri de stanga -pedala de aceleratie de stanga -frana si ambreaj se potriveste trebuie sa demontezi tot bordul si sa scoti motorul de pe ea ca sa faci taieturile si sa montezi pedalele precum si caseta de directie trebuie sa modifici sau sa schimbi instalatia electrica de la una pe stanga in rest mai trebuie mici maruntisuri gen suporti de prindere si alte plastice la interior. iar asta ca te trezesti ca nu ai...sa stii ca e inevitabil chiar si pt cine a facut deja.1 point
-
Daca aveam un interes ascuns nu puneam VIN ul in capul listei. Acum fiecare crede ce vrea si compara cu ce vrea.1 point
-
1 point
-
Sau ar putea fiiiiiiii un injector, ar putea fiiiiiii pompa de mototorina de sub scaune, ar putea fiiiiii regulatorul de presiune, etc Pune un tester, ar putea fiiiiiiii multe variante.1 point
-
1 point
-
162 lei/buc oebmw in 4 zile lucratoare plata in avans sau 177 lei/buc oe bmw in stoc1 point
-
Iar parerea mea este sa-ti cumperi ce vrei, iar pe al tau poate reusesti sa-l dai la rubrica de donatii.1 point
-
Cele mai stupide evĂŁr teste sunt astea. Daca vrei sa cauti unul relevant, numai o metoda de genul asta e cat de cat edificatoare (test de frictiune): http://www.youtube.com/watch?v=8dEFGJqpCMY http://www.youtube.com/watch?v=vJQMfszdCpM etc1 point
-
1 point
-
Bineinteles ca se infunda mai repede dpf dupa resoftare. Chiar ca multi inteleg,dar tu nu esti printre ei.1 point
-
Bai omule..pai tu compari jantele la care se uita el cu astea? Astea sunt banale, ce vrea el e ceva special si de bun gust, ceva care sa te faca sa intorci capul dupa masina pe strada.1 point
-
Salut ! Masina arata foarte bine si are optiuni garla ! Dar sunt cateva neconcordante in anunt ca de exemplu : 5 viteze la 525d E60 nu exista, toate au 6, ca de altfel nici 230 cp. poate cine stie ce naiba tuning are, cu toate ca ma indoiesc ! Daca ar avea un super-mega tuning la motor sa-i urce puterea la 230 cp. ar costa mult mai mult ! Masina are numere de arges, ea se afla in bucuresti dar de fapt e a unei firme din constanta !!!???!!! WTF ! In fine ...ai grija ! Probleme sunt si or sa mai apara la modelul asta, deci sa nu te astepti la o masina fiabila ca nu e !!! In primul rand faimoasa galerie de admisie impreuna cu faimoasele ei clapete, ar mai fi la fel de faimoasa si galeria de evacuare. Continuam, filtru de particule care e foarte ieftin (aprox. 6000 ron), caseta de directie care si ea e la fel de scumpa ca si filtru de particule, turbina care iar e o buba si la masinile care au sarit de 120 de mii de km incepe sa se dea pe ulei si asta e undeva la 1500 de euro, ca sa nu-ti mai spun ca masina e foarte sensibila electronic, are foarte multe module-calculatoare (pt. un angel eyes care nu-mi mergea a trebuit sa schimb modulul de lumini care costa 18 milioane) care o iau razna cand ti-e lumea mai draga ! Mai apar probleme si pe la injectoare, are 6 bucati, un injector costa in jurul a 6-7 sute de euro, uneori mai apar si ceva probleme pe la nu stiu ce releee de la bujii, astea ar fi problemele foarte des intalnite la 525d E60 ! Din problemele enumerate aici, masina pe care vrei sa o cumperi are cel putin una, sunt sigur 100% !!! Una peste alta e o super masina, e frumoasa, face de toate, dar cand apar probleme se tin lant :twoup:), si sincer , iti spun cu mana pe inima, nu o recomand nici dusmanilor mei !!!!!!!!!!! Ba da, lor le-o recomand cu caldura ! Daca vrei E60 ia-ti pe benzina, fugi de diesel ca de satana ! Acum or sa ma contrazica colegii de pe forum, dar si ei stiu foarte bine ca nu vorbesc prostii, au trecut si ei prin ceva probleme cu E60-ul diesel ! Depinde de tine, eu zic sa te apuci de citit prin forum ca sa-ti faci o idee si ai sa te convingi singur ! La urma urmei e o masina second hand si te poti astepta sau nu la diferite surprize ! Eu o am de 2 ani jumate si m-am saturat pina-n gat la cati bani am bagat in ea, nu-mi mai trebuie diesel in viata mea ! Deci...BAFTA !1 point
-
1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00