Jump to content
Hai si tu la Poiana Brasov la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/19/15 in all areas

  1. vezi ca astia pe aici cand aud de gpl pe bmw inebunesc toti, ei si-au cumparat diesel ca are cuplu, nu ca sa faca economie la combustibil, si acum comenteaza pe banii altora. vad ca toti sunt cu motorul suprem 2.0d, si masini de 8-10 ani ca daca ar comenta unii cu v8 twinturbo as mai zice.. on topic la pornire la benzina treaba e simpla, ori nu ai scantaie ori nu ai benzina. Nu stiu daca ai fost la tester sa vezi ce erori ai, ar trebui sa mergi. Daca vrei sa vezi daca ai benzina, scoti turul de la rampa si pui contactul, vezi daca iti vine benzina pe tur. mai poti avea probleme cu senzorii de pozitie la volanta/arbore, aia se vad si ei pe tester
    3 points
  2. 80% din bmw-urile de la el de pe strada sunt pe gaz. Si pe strada lui doar el are bmw.
    3 points
  3. De unde stii tu ca 80% din bmw-urile pe benzina sunt pe gaz? Umblati ca niste bombe nucleare pe strada si va mai mirati ca nu va mai porneste masina.
    3 points
  4. marti, nimic?...despre ce vorbim? cata mai spiritu de cearta aici :-)))...acuma, ca am luat deja masina, ce dreac fac cu ea, ca are peste 300. ma gandesc ca ar trebui sa ma apreciezi ca am scazut totusi, de la 367. fac eforturi, vezi bine, sa ma incadrez in logica ta ;-)
    3 points
  5. am avut si eu motor de 2l turbo benzina, consumul ala de 9 % urban e utopie.. gen daca pleci la 3 dimineata la pescuit. Altfel te duci in minim 14 oras mai lejer si ceva mai aglomerat spre 17 -18 iarna drumuri scurte.. dar ma rog.
    3 points
  6. Nu au power kit, am intrebat si eu pt 640d, exact raspunsul acela mi l-au dat ei. Stai linistit ca le convine, se pala repejor pe maini cu garantia. De placere ! De nevoie,pt ca traim in Ro, tara fara autostrazi si plina de soferi frustrati.
    3 points
  7. Eu am E90 LCI, 2.0 efficient dynamics - 163 cp. Vreau sa spun ca din punct de vedere al consumului, nu vei gasi ceva mai bun (4,7 - 5% in afara la mers pana in 100km/h). Acum depinde de tine de ce vrei. Cutia manuala e foarte ok, insa eu daca as mai putea alege odata, as lua o automata, mai ales daca mergi mai mult prin oras. Insa, vezi ca poti gasi multe masini aici pe forum, masini cu istoric complet. Personal, as opta pentru un facelift cu transmisie automata. Acum, ramane sa vezi ce gasesti. Spor la cumparaturi!
    3 points
  8. Salutare tuturor. Astazi se implineste 1 an de cand am luat primul meu BMW :sorcerer: (318 d LCI) de care sunt extrem de multumit. Am vazut la sectiunea "Recent topics" - "BMW si prea multe probleme" (citeste topicul), motiv pentru care am decis sa prezint si eu masinutza mea. Pe parcursul primului an nu am avut absolut nici macar o problema cu ea, contrar a ceea ce se spune despre motoarele N47. I-as face totusi cateva adaugiri: un eleron mic pe spate (gen M) iar grilele originale le-as schimba cu unele cromate si pe striatii, nu doar pe margini. P.S. Pozele sunt putin mai vechi, la Focsani inca ploua de ieri
    2 points
  9. http://olx.ro/oferta/vand-compresor-auto-bmw-kit-de-reparatie-nou-ID2zLFL.html#90a1563f23 http://olx.ro/oferta/compresor-auto-bmw-ID4kBpe.html#90a1563f23 E uite ca am si gasit. Cu aceasta ocazie e gratuit up pentru anuntul tau. Adica sper sa nu se considere un Up. Bafta la vanzare!
    2 points
  10. mi se pare mie ,sau astea is glume de #cocalar ?
    2 points
  11. "Fosta sau fac confuzie ? http://autovit.ro/an...html#02bfa517f0 " da aia e a si zis ca ii schimba jantele pentru ca nu ii placeau style 199 a mers o vara cu ea si acum la vanzare de la mine a plecat cu 18.000 fix cu jantele pe 19 style 199 + anvelope Michelin Pilot SuperSport noi / stopurile LCI noi / placute de frana ATE Ceramic noi / revizie completa / rezerva OEM Slim pe 17 / grile Performance
    2 points
  12. s-a prabusit topicul in subiectul cu softul :-)))...ramane sa decid, daca imi asum riscurile sa am o masina...cum am mai avut, de fapt cei care mai aveti f10, ce experiente mai aveti cu el? sunt intrigat de urmatorul fenomen: cand parchez masina, motorul se opreste datorita start stop-ului, ocazie cu care constat ca uneori pot cobora din masina fara sa mai fac nimic (deci masina e oprita) iar alteori cand deschid usa, imi spune "ïgnition is on", deci tre sa mai apas odata pe butonul de start stop. nu vad diferenta specifica intre cele doua situatii sa inteleg de ce uneori e nevoie si alteori nu e nevoie sa mai apas pe butonul de start/stop. Ma enerveaza! :-) super! unde pot resofta masina sa aiba sub 300 cp? putem sa ne organizam pentru o petitie impotriva celor care au bmw peste 300 cp? :-)))...rataciti de pe forum logan...pai daca ai mai multa putere, depasesti mai in siguranta, am constatat. tu, ce ai constatat dupa ce ai condus masini de 150 cp si de peste 300 cp? sunt curios :-) ...iar daca nu imi ajung pentru o depasire, simplu, nu depasesc. daca are masina (nu eu!) peste 300 cp, inseamna ca trebuie sa depasesc tot? la limita o fac cei mai multi care doar CRED ca au masini puternice, in special posesorii de BMW cu motoare entry level (nu toti, multi din ei)
    2 points
  13. De cati ani se tot interzic masinile de BG?
    2 points
  14. asa e si in occident in unele tari, stai cu masina mai mult de 90 de zile , o inmatriculezi acolo provizoriu
    2 points
  15. Eee daca tot zici de postari ca in 4tuning, poate aduci si niste argumente. Asa daca postezi, "am haudi de ce te iei bre de el" ne lasam de dat cu parerea si mergem acasa dar nu la Vaslui. Asta cu interioarele de Audi calitate este o chestie care s-a auzit numai la noi la romani, ne impresioneaza beculete, luminite si ecrane si ni se par "cul". Ia vezi niste koreene alea s-ar putea sa ti se para supreme. Acum hai sa vorbim pe argumente ca de vorbit ca "proasta in targ" sunt satul. Deci zici de materiale la Audi ca sunt de calitate. Explica-mi si te rog de ce la Bmw gasim consola dintre scaune dintr-un material moale ca cel pe care il gasim pe bord? De asemenea te rog sa imi explici de ce buzunarele usilor de la Audi sunt din plastic de Logan iar la Bmw sunt mochetate? De asmenea neparat sa imi explici si de ce la Bmw fata de usa este moale pana jos iar la Audi este pana la jumate iar jos este din plastic tare ca la Logan? Si nu in ultimul rand te rog sa ne explici de ce capacul torpedoului impreuna cu toata partea inferioara (adica aia de jos sa inteleaga orice gaga) a bordului este tare ca la orice Golf, Octavie sau mai stiu eu ce masina din grupul vag. Dupa ce o sa ai argumente aduci sa ne explici despre calitatea materialelor la Audi. Asta ca sa nu intru in detalii si mai minore sa te intreb de ce Bmw are parasolarele din mocheta ca si plafonul iar la Audi sunt dintr-un material tare. Pana atunci vorbim ca sa nu adormim. Cat despre clima eu macar am niste masini pe mana si vad exact cum sta treaba nu citesc din reviste dar deh Romanul e... Roman, stie fotbal, masini si politica.
    2 points
  16. Scriu si aici poate il ajuta pe intitiatorul topicului opiniile mele. Eu eram chitit pe A5 si nu prea m-am uitat la e92 cand imi cautam coupe... asta pana sa merg cu unul si de atunci am uitat complet de A5. Avantaje Bmw pentru unul de 2m si 115 kg: Pozitie joasa la volan fata de a5 care e putin mai inalta. Volanul care vine mult mai bine pe mana (iese mai drept din bord decat la audi ca sa ma exprim mai direct). De asemenea cursa schimbatorului este mai scurta iar schimbatorul mi se pare mult mai ok ca pozitie asezat la Bmw. Cutie net superioara la Bmw, la a5 este aceeasi cutie ca la Golf (vorbesc de tractiune spate/fata) Suspensie din nou net superioara la Bmw. La A5 este mult mai zgomotoasa si mai rigida, lucru ciudat in situatia in care pe viraje se apleaca mai mult. De asemenea Bmw-ul filtreaza mult mai ok gropile. Interior cu materiale mai de calitate la Bmw. Aici chiar am ramas dezamagit de A5. in 2008-2015 sa vi la clasa premium cu jumatatea inferioara a bordului si a fetelor de usi cu plastic tare inclusiv capacul de la torpedou mi se pare... Multe rahaturi minore pe care le descoperi doar cand detii masina cum ar fi la Bmw clima care este geniala, una din cele mai bune clime pe care eu le-am vazut la o masina. A5-ul sta mai ok la "luat ochii". Mi-a placut displayul central color, ceasurile si in general bordul care este putin mai "colorat" fata de cel de la Bmw. De asemenea 1.8T este de recomandat si in niciun caz 2.0T care este un motor plin de probleme si multe dintre ele sunt destul de grave si costisitoare(vezi clubaudi). La Bmw 2.0i a.k.a n43 este un motor ok, si daca mergi frumos cu el scoti niste consumuri de nu te crede nimeni dar nu te astepta sa fie un motor de liniute. E adevarat ca nici nu te rogi de el in depasiri. Bafta cu alegerea masinii!
    2 points
  17. inca un topic de trancaneala: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/97172-cautarea/
    2 points
  18. nu stiu la care A4 te referi, insa B8, chiar si cu tractiune fata, are o distributie a maselor de 56/43 vs A5 Coupe care are 55/45 vs E92 325i 51/49, e drept ca pe hartie suna bina, in viata reala nu vei simti astea decat pe circuit sau rar pe sosele. Daca te uiti la X-drive acesta doar adauga masa, schimba distributia si nu imbunatateste cu nimic comportamentul, dimpotriva, iar comparativ cu Quattro e discutabila treaba, nu are rost sa intram in detalii, cine stie cum functioneaza quattro si x-drive, care sunt 2 sisteme complet diferite, va intelege avantajele celui dintai in conditiile unde si ai nevoie de un asemenea sistem. Personal as merge pe E92 325i, dar cel de 3L, caz in care poate ar fi mai indicat 3.0, fiind aceleasi taxe, sau A5 dar cu Quattro, altfel daca il iei fara Quattro atunci mai bine iei E92 320i daca nu vrei sa platesti un impozit degeaba. Comparatia ta cu Bora sau cea de sus cu Dacia lui bunica-sau, sunt penibile si de obicei le fac cei ce nu au avut niciuna nici alta si vorbesc din auzite sau din poze.
    2 points
  19. Seria de motor "mai fiabila" este M47. Cele cu probleme la distributie sunt N47. M47 are 163cai si euro 4 ( din cate stiu eu nu sunt si euro 5) iar N47 are 177cai/184 cai si este euro 5. Dar mare atentie ca sunt si modele N47 cu power reduction sau efficent dinamics ( cel din urma avand 163 cai, la fel ca M47). Acum depinde si ce vrei tu. Si eu am fost in situatia ta pana acum 2 saptamani, ajungand la urmatoarea concluzie : M47 este ok dar are deja o vechime deci mai multi km, in comparatie cu n47 facelift arata mai urat, cel putin pt mine a contat aspectul exterior al faceliftului ( capota cu nervuri inspirate din F1, farurile redesenate, stopurile spate si la interior cel mai important CIC, adica navigatia model mai nou cu ecran HD, HDD intern, joystick cu mai multe butoane), doar ca eu dupa ce m-am axat pe 320d si am gasit numai masini suspecte cu km dati peste cap..m-am "pricopsit" cu un 318d automat dar care are distributia schimbata in belgia, la reprezentanta. Daca nu esti genul care vrea sa faca liniute sau mai stiu eu ce, chiar e ok ca putere si se poate oricand resofta si ajunge la 170+ cai, exact cat are 320d. Din proprie experienta iti spun ca n47 facelift nu prea gasesti unul ok la banii astia, sau faci compromisuri la dotari dar masina isi pierde farmecul. Ca pret de referinta eu am dat 11500 pe a mea. La 10.000 vezi ca are un user de aici ( CKH parca ) un 320d m47 automat din 2005, f ingrijita si frumoasa.
    2 points
  20. O recomandare,du-te si cumpara masina care iti place si testare inainte si apoi vezi daca ai sau nu probleme.Cu cat stii mai multe cu atat nu iti mai cumperi masina.Referitor la sfaturi o sa vezi ,o sa fie o nebuloasa in capul tau dupa atatea sfaturi.
    2 points
  21. vand trimuri bmw e46, argintii, stare impecabila, nu au nicio zgaraietura, urme de tocire sau alte defecte 250 lei 0722211095
    1 point
  22. buna seara ! m-am hotarat sa-mi vand masina... bmw 325 ci, 2003, facelift. astazi 15.08.2015, numar km. = 291.252 VIN:PK88026 pret: 6000 euro. taxa platita si nerecuperata (chitanta anaf 1560 euro). am cumparat-o din olanda in mai 2013 cu 265.000 km. toate reviziile si piesele necesare schimbate la timp sau cand a fost nevoie. istoric service si facturi doveditoare pentru toate piesele. interventiile au fost facute la colegii nostri de forum care au ateliere. 2 seturi de roti cu jante aliaj oem si anvelope vara si iarna. instalatie gpl tomasetto stag 300+ montata in 2013 cu certificat de conformitate si autorizare RAR. pentru orice intrebari, detalii si critici... raspund cu placere ! multumesc !
    1 point
  23. niste idioti,solutia e prezentata in articolul pus de XXL si e simpla.Bagi taxa de poluare in benzina,scoti timbrul de mediu,pui dracu sistem de inpozitare a capacitatii cilindrice care sa nu te rupa daca ai motor peste 2000cm ,controale RAR mai dure si aia a fost.Nu cred ca va mai tine cineva masina pe BG.
    1 point
  24. Chiar manuala sau automata, n-are legatura un A5 cu o cutie de Golf. Parere personala, cutiile manuale din grupul VAG sunt mult mai usor de folosit, intra foarte usor in viteza si schimbarile le poti face si cu un deget. La BMW schimbarea este mai mecanica si usor mai greoaie, e nevoie de putina forta. Plus, impreuna cu ambreiajul din fabrica, e nevoie de o perioada de acomodare - clutch delay valve si faptul ca pedala tine sus o face foarte dificil de condus la inceput. Daca adaugam si faptul ca sunt ceva probleme aparute la multi cu intratul in viteza 1 dupa un anumit timp, nu stiu neaparat daca e o cutie atat de buna. E doar o cutie diferita de cea de la VAG, depinde ce vrea fiecare.
    1 point
  25. Masina mea E60, 525D, au intrat aprox 6 litri in cutie, pret total cu manopera 1478 ron ( cu factura si chitanta).
    1 point
  26. Recomand ZF Faur, am fost ieri la ei sa fac schimbul de ulei la cutie. Sunt foarte profi, stiu exact ce au de facut, foarte politicosi, raspund cu rabdare la orice intrebare sau neclaritate + ca au tester dedicat pentru cutia Zf.
    1 point
  27. Cei mai multi de aici, sunteti gen "masina care o am eu (bmw) este cea mai buna"..In ziua de azi, nu prea mai poti sa faci diferente mari intre audi/mercedes/bmw.. Aici deja tine de preferinte, gusturi, fiecare ce-i place.. Pentru initiatorul topicului, du-te fa un test cu toate, si vezi care iti place mai mult, ca daca astepti de la noi, uite unde se ajunge..majoritatea de aici avem bmw-uri, si in mare vrem tot bmw urmatoarea, dar eu unul, nu as zice nu nici la un audi sau mercedes. Asa ca nu te lua doar dupa ce spunem fiecare, du-te cu fiecare la un test drive, si vezi care iti place mai mult, asa iti poti face o impresie cat de cat. Bafta
    1 point
  28. Da bravo. Asta incerc sa explic ca au plusuri si minusuri. Insa sa vii sa sustii ca Bmw e masina suprema.. e departe de adevar. Referitor la faza cu parasolarele, la mine sunt mereu deschise. Dar chiar daca pui mana si le misti, care e diferenta ca e din stofa sau plastic sau kriptonita? Vad ca sunt si utilizatori si fani bmw care sunt si obiectivi, ceea ce e si normal. Pana la urma initiatorul sa aleaga ce ii place lui. Dupa un test cu toate se va edifica. Daca te ajuta eu pot sa te dau o tura cu 2.0 tfsi ca sa iti faci o parere. Bafta!
    1 point
  29. Eu as alege Audi. Daca mai e si quattro e si mai bine. Dc aleg Audi: Exclut 320i care e cam mort. Consum prea mare pentru ceea ce ofera. 325i e mai ok, dar impozitul e in jur de 1000 ron pe an si consumul nu e mic. Aleg Audi pentru ca are taxele mici pe an la un motor care ofera performate ok. La aspect arata bine si BMW si Audi aici depinde si de gurturi. Daca prinzi si o cutie automata cu dublu ambreiaj e senzationala. Nu trebuie sa vezi doar o marca de masini. Masinile se mai si schimba in functie de posibilitati si nevoia fiecaruia.
    1 point
  30. ia-ti Audi A5 2.0 TFSI quattro (2007-2011) **cred ca la asa ceva o sa trec si eu cat de curand 2000 turbo-211 cai@6000rpm .350nm@1500-4200rpm top speed 246 km/h 0-100 / 6,5s urban 9,7 extraurban 5,2 cons. mediu 7,3% 4x4 ,taxe mici,consum ok ...masina arata bine ext /int io personal le mai dau dreq' de bmw-uri ,dupa 6 bmw-uri la rand in ultimii ani ,sa vedem cum se comporta si un a5 din asta Si acum sa curga minusurile
    1 point
  31. In 2015 unii nici sa scrie nu stiu. Sa ai o opinie este optional, nu obligatoriu. E inutila polemica, argumentele fiind inexistente.
    1 point
  32. 1 point
  33. Am avut aceasi problema ... o sa schimbati toata masina cand colo , rezolvarea costa " 30 RON " ... problema e ca JANTELE se tin doar in prezoane ... trebuie sa puneti un DISTANTIER acolo pe axu care intra janta ... (eu am rezolvat problema la AUTOSOFT) ... aveti grija ca e destul de periculos sa mergeti asa cu masina ... Bafta!
    1 point
  34. testeaza un E90 320d lci...sau nfl....si un E90 320i...lci ....poate iti place si benzina ( pt 1-2 litrii in plus la 100 km )
    1 point
  35. La 10k nu cred ca gaseste LCI cu navi mare , xenon , interior piele , nici textil cu incalzire ... m-am uitat si eu de 2 saptamani sa vad cum merg LCI dar fara 12-13K cu ceva dotari mai pretentioase nu am gasit ....
    1 point
  36. Daca ai bugetul pana in 10000 de euro, mai stai putin pana iti permite bugetul sa dai 10500-11000 si sa mai pastrezi aprox 500-800 de euro pentru acte & revizie. Iti recomand e90 LCI ( reprezinta facelift-ul e90-ului ), fiind mai noua, iar valoarea de revanzare va fi mai mare peste cativa ani. Eu am luat-o cu 10600 in ianuarie ( 318d, fabricatie iunie 2010 ), nu foarte dotata, dar sufiecient. Daca circuli mult in afara zonei tale de 'confort' ia-ti neaparat cu navigatie. Cel putin pe mine ma ajuta extraordinar de mult, si nu mai e nevoie sa stau cu telefonul si cablaraie prin masina ( sa imi tin telefonul la incarcat cand folosesc navigatia ). Are 192k de km in momentul de fata si a fost cumparata la 180k. Nu s-a auzit, nu se aude si nici nu o sa se auda vreun sunet suspect pe la distributie. Ca si optiuni, cel putin in ceea ce ma priveste folosesc des: clima, navigatia, senzorii de ploaie si senzorii de lumina. Un dezavantaj pe care trebuie sa il iei in calcul, fiind primul bmw ( cel putin pentru mine reprezinta un dezavantaj), garda la sol mica pt drumurile noastre ( si nu am m packet ).
    1 point
  37. Salut,eu detin un e90 320d 163 m47 de 6 ani pe cand avea 70000 actual 260000 si pot spune ca nu am avut nici-odata probleme grave cum ar fi turbo,clapete admisie sau distributie ... tind sa cred ca aici conteaza intretinerea/mod de exploatare pe cand la n47 din ce m-am documentat si vazut caz live pare clar un defect/de fabrica(am avut de gand de curand sa o vand si sa achizitionez un 320 fl din 2010 177cp cu doar 50000 ORIGINALI cunosc masina de cand a fost cumparata de noua ,este a unui prieten si o vinde pentru ca nu foloseste mai deloc in ultimul timp iar la ultima proba cu ea am sesizat amandoi ca a inceput sa se auda un zgomot/zornait metailc din zona distributiei dupa care am fost la BMW verdictul fiind DISTRIBUTIA /lant /patine etc ) acum optez pentru cel de 184cp e90 fl spre finalul lui 2011( buget 14000-15000e ,care sa fie cu aceleasi dotari navi,xenon,senzori sau + fata de actuala) unde se zice ca ar fi remediat problema dar se pare ca si acolo mai sunt cazuri iar uni chiar au schimbat distributia de 2 ori(mai des decat cureaua de cauciuc) Sunt si exceptii ,dar cele rele ies mereu mai in evidenta si de aici se incepe generalizarea.Sunt banii,gusturile si decizia ta,spor la cumparaturi si sa o prezinti si pe aici achizitia.
    1 point
  38. ai gresit pastilele , nu am zis eu ca sunt egale, dar tu o tii una si buna, BMW e regele soselelor, e ok, nu ma supar, e parerea ta si esti liber sa o sustii, desi nu vei putea nicicand sa o argumentezi obiectiv.
    1 point
  39. VANDUT ! Rog pe cineva sa inchida topicul . Multumesc de gazduire .
    1 point
  40. S655A este optiunea de Sirius satellite radio pentru US, masina a fost configurata probabil de un American care vroai sa o exporte in US pentru ca optiunea asta e inutila in Europa. De aceea are si DVD-ul configurat pentru Zona1 (US). Masina a fost vanduta prima data in Olanda. Connected Drive a expirat in 14.04.2015 6AM- este RTTI, nu merge decat in vreo 7 tari din UE si in America+Canada. LE: nu are pachet M din fabrica si nici una din optiunile M (suspensie, interior, volan) si nici in anunt nu scrie ca ar avea pachet M, doar jantele se specifica ca sunt Style 328 M.
    1 point
  41. alea pe la 5500 sunt cazane. la 7000 gasesti in stare acceptabila. adica o masina cat de cat intretinuta dar care isi arata varsta avand unele mici defecte, ca vorbim totusi de masini de 8-10 ani. intr-adebvar cu dotari putine. nu ma refer la masini chele, dar ma refer ca nu gasesti cu dotari care chiar sa conteze (un xenon, trapa, navi, interior sport etc). maxim asa una din dotarile astea.. mesaje ca ale tale vin in general de la oameni care au dat cine stie cat acum ceva timp pe o astfel de masina, iar dupa un timp nu le vine sa creada si sa accepte devalorizarea (faptul ca scad preturile) si spun ca absolut toate masinile ieftine sunt cazane. dar absolut toate!
    1 point
  42. Ei o luna, chiar 2 luni si 3 zile Spor la vanzare, masina e faina!
    1 point
  43. de la intalnire ... http://s8.postimg.org/ydnlw7jr9/P1000894_Medium.jpg http://s8.postimg.org/hran0vg79/P1000896_Medium.jpg
    1 point
  44. Ai cumpĂŁrat o masina chealĂŁ si scumpĂŁ , mai bine te reorientai cĂŁtre alta marca , erai mai plĂŁcut surprins . No offence .
    1 point
  45. Ăn anul 2015, secolul vitezei, cei care militeazĂŁ pentru stat pe loc ĂŽnainte de a pleca, când sosești la destinație, parcĂŁ ar fi pensionarii Bmw. De unde atâta timp, rĂŁbdare? Ce atâta gâdilat?!!! E o mașinĂŁ! PânĂŁ la Bmw, la celelalte mĂŁrci procedați la fel? DacĂŁ rĂŁspunsul e afirmativ, ĂŽnseamnĂŁ cĂŁ aveți mult timp liber pentru astfel de preocupĂŁri inutile. Orice i-ai face, e un agregat care se uzeazĂŁ. Cine are actuala mașinĂŁ de mai mulți ani, sĂŁ zicem 5? Nu sunt nici 10 user-i pe forum. De ce? Pentru cĂŁ dupĂŁ câțiva ani, câteva zeci de mii de km, dacĂŁ poți, o schimbi cu alta mai mai nouĂŁ, mai bunĂŁ!
    1 point
  46. exact la fel, pe aceiasi idee recomand oprirea din 30 in 30 de minute sa aibe timp motorul sa se odihneasca :sorcerer:
    1 point
  47. Fara sa se supere nimeni, as vrea sa clarific un pic problema si sa inlaturam dramatismele de pe topicul asta. Schimbarea simeringurilor de supape fara a da jos chiulasa nu este in nici un caz o chestie d-asta fantasmagorica pe care doar cativa mecanici druizi o pot face. Nu ai nevoie de centura neagra, nu trebuie sa fii cel ales de zei. E o chestie atat de banala incat exista si pe vremea cand se comercializa Dacia 1300. Poza asta e dintr-un manual de intretinere pentru Dacia 1300: http://imagizer.imageshack.us/v2/1024x768q90/841/flx52.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/1024x768q90/850/txxt.jpg E acelasi principiu neschimbat din anii '70 pana acum.
    1 point
  48. Cel mai mult am fost multumit de ceara VS PLATINUM !
    1 point
  49. Da-i kitul de ambreiaj inapoi si ia o volanta, ca doar el ti-a sugerat ambreiajul... :hyper: De fapt se schimba intreg setul kit ambreiaj+volant.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.