Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 08/20/15 in all areas
-
3 points
-
tu ti ai luat masina pt tine si d aia iti ies 5500. nu vreau sa vb rau dar n o sa ti iei niciodata banii astia3 points
-
Am polishat iar masina si am pregatit-o pentru BMW E36 & Friends Fest 2k15. Spalat masina la Petrom cu apa calda. Decontaminare cu Optimum Clay si ONR ca lubrifiant. Polish Meguiar's ScratchX 2.0 JetSeal de la Chemical Guys Optimum Instant Detailer & Gloss Enhancer Bilt Hamber Auto Balm Meguiar's High Gloss Tire Coating Aquapel - tratament hidrofob geamuri Urmeaza cand ajung acolo sa ii fac jantele iar cu Sonax Wheel Cleaner Full Effect. Cateva poze: http://i.imgur.com/8y5nohq.jpg http://i.imgur.com/N0qP2KD.jpg http://i.imgur.com/u0tOdJ9.jpg http://i.imgur.com/ybuwqmK.jpg http://i.imgur.com/AId51ZO.jpg http://i.imgur.com/Z4UKF7M.jpg Din pacate pozele au fost facute cu telefonul...2 points
-
vezi ca astia pe aici cand aud de gpl pe bmw inebunesc toti, ei si-au cumparat diesel ca are cuplu, nu ca sa faca economie la combustibil, si acum comenteaza pe banii altora. vad ca toti sunt cu motorul suprem 2.0d, si masini de 8-10 ani ca daca ar comenta unii cu v8 twinturbo as mai zice.. on topic la pornire la benzina treaba e simpla, ori nu ai scantaie ori nu ai benzina. Nu stiu daca ai fost la tester sa vezi ce erori ai, ar trebui sa mergi. Daca vrei sa vezi daca ai benzina, scoti turul de la rampa si pui contactul, vezi daca iti vine benzina pe tur. mai poti avea probleme cu senzorii de pozitie la volanta/arbore, aia se vad si ei pe tester2 points
-
pai nu demult se vindea 530i-ul M pack care a fost al lui Acero cu vreo 7mii parca..deci..din pacate masina ca asta se da cu 6000-6500 in ziua de azi. Bafta!2 points
-
Fix ca pe autovit "2008, apoi cand te duci sa o vezi e de fapt model 2008, inmatriculata in 2007, produsa in 2006". Adica cei patru apostoli, care erau de fapt trei, Luca si Matei. )2 points
-
Salutare tuturor. Astazi se implineste 1 an de cand am luat primul meu BMW :sorcerer: (318 d LCI) de care sunt extrem de multumit. Am vazut la sectiunea "Recent topics" - "BMW si prea multe probleme" (citeste topicul), motiv pentru care am decis sa prezint si eu masinutza mea. Pe parcursul primului an nu am avut absolut nici macar o problema cu ea, contrar a ceea ce se spune despre motoarele N47. I-as face totusi cateva adaugiri: un eleron mic pe spate (gen M) iar grilele originale le-as schimba cu unele cromate si pe striatii, nu doar pe margini. P.S. Pozele sunt putin mai vechi, la Focsani inca ploua de ieri1 point
-
Seara buna tuturor, Dupa 3 luni de cautari, in care am oscilat intre A6, E-class, 5 series, am gasit masina urmatoare. Am dat avansul, o astept in tara in vreo 3 saptamani. Pana atunci, sa v-o prezint: Bmw 530d xdrive, fabricatie 02.2013, 31.000 km. Culoare: Frozen dark blue metallic individual NU am poze cu ea. Masina am gasit-o in sistemul "top secret" :frantics: al BMW (unde nu exista fotografii doar date tehnice). NU prea am inteles cum e cu sistemul asta al lor de cautat masini dar fie. IN SCHIMB, va atasez fotografii gasite pe google cu masina ce va ajunge in curand. (e un 550i, nu este masina mea) Sper sa nu regret culoarea. Nu m-am gandit prea mult deoarece am gasit o masina cu dotarile ce mi le doream. putea sa fie audi sau merc, a fost sa fie bmw. voi reveni cu poze si detalii cand va ajunge acasa. Are cineva pe forum culori frozen de la bmw? se intretin greu? cum arata in realitate etc? Dotari: Piele Dakota Bej Veneto / Bej Veneto Echipamente standard 1CC Functie Start/Stop motor automata 1CD Recuperarea energiei de franare 205 Transmisie automata Steptronic 258 Anvelope Runflat 2K1 Jante din aliaj usor V-spoke de 17", tip 236 2PA Prezoane antifurt 423 Covorase din velur 428 Triunghi reflectorizant si trusa de prim ajutor 4AT Ornamente interioare high-gloss ( negru) 4U2 Mod de functionare ce include ECO PRO 6NH Hands-free cu USB Echipamente optionale 2VA Adaptive Drive 320 Fara inscriptionarea tipului de model 322 Sistem de acces Confort 323 Functie Soft-Close pentru portiere 358 Parbriz cu confort climatic 403 Trapa electrica € 415 Parasolar electric pentru luneta € 416 Parasolare electrice € 453 Scaune fata ventilate 456 Scaune fata Confort, reglabile electric € 465 Bancheta spate rabatabila € 488 Suport lombar pentru scaunul conducatorului auto si al pasagerului fata 4M8 Lumini pentru citit pentru locurile din spate BMW Individual 4NB Aer conditionat automat cu 4 zone € 4UR Iluminare ambientala € 536 Sistem de incalzire auxiliar cu telecomanda € 575 Prize de alimentare aditionale, de 12V € 5AL Protectie activa € 5DF Pilot automat activ cu functia Stop&Go € 601 Function TV € 609 Sistem de navigatie Professional € 610 Head-Up Display € 614 Internet € 615 Activare internet € 677 Sistem HiFi Professional € 6UK BMW Night Vision cu sistem de recunoastere a pietonilor 6WA Panou instrumente de bord, continut extins € 7NH BMW Service Inclusive - 5 ani / 100000 km € 879 Manual de utilizare / Carte de service in limba germana ZPH Pachet Heat Comfort € 248 Volan incalzit € 494 Scaune incalzite pentru conducatorul auto si pasagerul fata 496 Scaune spate incalzite € ZPS Pachet Lumini € 431 Oglinda retrovizoare interioara cu functie automata anti-orbire 502 Sistem de spalare a farurilor € 522 Faruri xenon pentru faza scurta si faza lunga € 524 Faruri adaptive € 5AC Asistent faza lunga € ZPV Pachet Surround View € 3AG Camera de luat vederi pentru mersul inapoi € 430 Oglinzi retrovizoare antiorbire € 508 Senzori de parcare (PDC fata/spate) € 5DL Camera de luat vederi cu perspectiva panoramica1 point
-
compresia e mult mia buna la cald, oricat de proaste ar fi supapele si camasile al cilindri, ori lui daca ii porneste la rece, cand compresia e mult mai mica, la cald ar trebui sa porneasca si mai usor. Dar asta iar nu are nici o legatura oricum, la motoare Otto, fie ele pe gpl si benzina, aprinderea si la prima pornire, dar si in mers si apoi se face din scantaie. Tu confunzi cu dieselul, unde compresia e importanta la pornire si in timpul functionarii un motor pe benzina porneste si cu compresie foarte mica, proasta, cu gauri in garnitura de chiulasa, tocmai ca aprinderea ii vine din bujii. ca o sa consume mult, ca nu e eficient ca nu trage ca polueaza, dar porneste. sunt multi oameni care pur si simplu nu vor sa schimbe o maisna sh cu alta de care nu stiu nimic si isi pun o instalatie de GPL . Nu ai bani de V8, alternativa e simpla, diesel sau GPL. Adica in Italia, Spania, Germania e plin de maisni pe GPL unde castiga de 8 ori cat in ormania, dar la noi e drama, domle.. Pana si bmw a vandult masini cu gpl cu instalatie de fabrica. In germania poti lua aproape orice masina noua, cu o km cu instalatie oferita de dealer si fara pierderea garantiei, dar ai tu o probleme, ai impresia ca un bmw vechi de 10 ani e imaginea luxului si culmea potentei financiare, care proiecteaza in jurul lui un un parfum misterios de young executive , si cand stai cu el la pompa de gpl, se duce dracului tot si iti strica si tie imaginea, care stai la pompa de diesel la butonul ala de 20 de roni.. Probabil ca in capul tau aia de isi cumpara un seria 5 nou hybrid sunt culmea toparlaniei.. adica sa ai bani de un bmw nou si sa iei mizeria aia de hybrid cu care lasi mai putini bani la pompa..1 point
-
Contrar aparentelor pretul fostului 5w30 era mic pentru ca toate uleiurile originale ,,gemene'' cu el au pret mic. Opel 5w30 lei 29/l Ford 5w30 (special ford/mazda)lei 27/l Mercedes 5w30 lei 40/l Toyota 5w30 lei 42/l Chrysler Mopar 5w30 lei 57/l1 point
-
1 point
-
Cam asa! Culmea ironiei: critica vitezei "pure" ;-) pe un forum bmw! :-))) Deci, fratilor, cum e cu start/stop de uneori e intr.un fel, alteori e altfel...nu mai are nimeni f10 pe aici?1 point
-
am zis si eu =clar ca si usurinta la condus un turbo modern va fi in fata unui aspirat classic.altfel la afirmatie zbang mi-am luat minus.altfel o etajare lunga cred ca am mai vazut pe la diesel,sunt curios cum sunt vitezele 4 5 6 la Audi. edit:doar ca sa clarificam cumva comparatia e intre A5 model 2012 si E92 lci1 point
-
Nu stiu de unde ati tras voi concluzia ca omul isi resofteaza masina ca se depaseasca la limita. Kamikaze poti sa fii si in Logan si in M5 sau 911 turbo, totul tine de sofer. Si nu mai faceti pe lupii moralisti pe forum, lasati frustrarile, toti ne dorim masini mai puternice.1 point
-
Ba, nu stiu, mie nu imi place sa consume putin - ma face sa ma simt sarac si oarecum ma face sa cred ca nu are destula putere masina. Nu exista putere fara consum de carburant. cox forever !1 point
-
1 point
-
1 point
-
original cocalar, nu copie de manelist mitic! nu fii suparacios! ;-) relax, mortii cu mortii, vii cu vii! deci, ai vreo parere in cunostinta de cauza despre f10, sau nu? daca da, please share :-). daca nu, mersi oricum1 point
-
"Fosta sau fac confuzie ? http://autovit.ro/an...html#02bfa517f0 " da aia e a si zis ca ii schimba jantele pentru ca nu ii placeau style 199 a mers o vara cu ea si acum la vanzare de la mine a plecat cu 18.000 fix cu jantele pe 19 style 199 + anvelope Michelin Pilot SuperSport noi / stopurile LCI noi / placute de frana ATE Ceramic noi / revizie completa / rezerva OEM Slim pe 17 / grile Performance1 point
-
Eu am un pe 530D (245HP) power-box de la DTE-CRD systems (a venit montat pe masina din Germania). Rezultatul power-box-ului: 291HP si cam 610Nm din cate tin minte. Comparat cu stock se simte o diferenta destul de mare, la viteze de peste 80Km/H1 point
-
Am facut eu revizia cu noul ulei. Costa 118 ron litrul. Acest ulei schimba putin sunetul motorului si il schimba in bine. Motorul e mai silentios. Am mai remarcat faptul ca o pornire dupa cateva zile e ca si o pornire imediata dupa ce motorul a fost oprit. Sunt curios cum se comporta si iarna. Uleiul folosit este 5w30. Nici nu au altul in reprezentanta unde am facut schimbul.1 point
-
La masina s-a schimbat ulei 5w-30,filtrele toate,si filtrul epurator care cred ca l-am schimbat degeaba ca nu era cu pasla,il am si pe cel original Bmw,discuri si placute fata spate Ate. Pretul ramane acelasi. Masina este intro stare perfecta,pielea arata foarte bine,motorul merge foarte bine si trage pe masura.1 point
-
Eu am E90 LCI, 2.0 efficient dynamics - 163 cp. Vreau sa spun ca din punct de vedere al consumului, nu vei gasi ceva mai bun (4,7 - 5% in afara la mers pana in 100km/h). Acum depinde de tine de ce vrei. Cutia manuala e foarte ok, insa eu daca as mai putea alege odata, as lua o automata, mai ales daca mergi mai mult prin oras. Insa, vezi ca poti gasi multe masini aici pe forum, masini cu istoric complet. Personal, as opta pentru un facelift cu transmisie automata. Acum, ramane sa vezi ce gasesti. Spor la cumparaturi!1 point
-
Ceva poze noi si mai clare cu masinuta la o baie meritata: http://s23.postimg.org/9s4mmheaf/DSC_0720.jpghttp://s23.postimg.org/agdh5fd07/DSC_0719.jpg http://s23.postimg.org/5zl46qys7/DSC_0721.jpg http://s23.postimg.org/j2gqq0p07/DSC_0722.jpg http://s23.postimg.org/scsutjzpz/DSC_0723.jpg http://s23.postimg.org/8r4dxcxav/DSC_0724.jpg http://s23.postimg.org/s1ggdwplj/DSC_0725.jpg1 point
-
Nici 6er-ul nu pot fi folosite ca masini de zi cu zi iarna. Degeaba ai xdrive, garda mica, greutatea mare si lungimea ampatamentului iti vor da mari batai de cap. Cumpara-ti un coupe sau un cabrio pt vara iar cu banii de pe seria 4 un suv.1 point
-
Nelu, masina arata super si pretul este unul foarte ok! Am vandut luna trecuta e90-ul meu cu 8700€ cand toata lumea spunea ca este din 2005 ca are 20000 km bla bla bla! Fiecare masina are cumparatorul ei mai ales atunci cand este impecabila din toate punctele de vedere! Asa ca tine de pret si bafta la vanzare!1 point
-
Mai bine cauti pe cineva sa il retapiteze si asa iti alegi tu culoarea, cusatura, pielea samd. Dar cineva priceput. Sent from my iPhone 1s using Tapatalk1 point
-
display computer ala se poate repara, banuiesc ca ai eroarea clasica cu pixeli morti, se relipeste banda din spate parca. Erau unii chiar si pe forum care faceau asta. fum ai probabil de la galerie de evacuare fisurata.1 point
-
Dragi colegi de forum,m-as bucura ca mașinĂŁ sa ajungĂŁ la careva dintre voi, bineĂŽnțeles ca prețul ĂŽl negociem, motivul pentru care o vând este ca vreau sa ĂŽmi iau E91 FL. Ce pot sa va asigur este faptul ca toate datele pe care le-am dat dat sunt reale și sper sa apreciați acest lucru. Nu doresc sa intru un polemici cu voi așa ca nu va voi rĂŁspunde la comentariile cu o anumita tenta.1 point
-
Majoritatea defectelor tin de stilul de condus si drumurile pe care se deplaseaza cazanul. Am observat ca majoritatea va plangeti de articulatii. La o masina veche e normal sa fie articulatiile pentru ca ele contin cauciuc, iar cauciucul imbatraneste in timp iar drumurile il ajuta sa strige cat poate de tare. Nu avem cei mai buni carburanti, de aceea se pot creea depuneri de cocs plus un regim de folosinta subturat care accentueaza acest fenomen iar rezultatele se regasesc in injectoare si turbina. Toate masinile se pot strica indiferent de marca, doar ca noi detimem aceasta marca si intampinam defecte.1 point
-
1 point
-
Am avut coupe, am dat-o pt sedan . E mai comfortabila , mai stabilĂŁ , mai spațioasa , mai practica . Poate o sa stai pe bancheta din spate vreodatĂŁ cu o gagica ) sunt convins ca e mai bine in sedan . Parerea mea!1 point
-
recapitulare : Wolf's Mean Green Wash'n'Wipe 2 straturi Bilt Hamber Auto-Balm 2 straturi CG Jetseal 2 straturi Bilt Hamber Auto-QD rezultatul ... http://s4.postimg.org/ifqnvkv65/DSC_0983_Medium.jpg http://s4.postimg.org/uexkp5bd9/DSC_0984_Medium.jpg http://s4.postimg.org/cdefrchcd/DSC_0985_Medium.jpg http://s4.postimg.org/62dtoo5hp/DSC_0986_Medium.jpg http://s4.postimg.org/by35ybvf1/DSC_0988_Medium.jpg http://s4.postimg.org/djn13vv0t/DSC_0989_Medium.jpg http://s4.postimg.org/skpbl5dql/DSC_0992_Medium.jpg http://s4.postimg.org/9ojn1bbv1/DSC_0994_Medium.jpg http://s4.postimg.org/im4cyo4b1/DSC_0995_Medium.jpg http://s4.postimg.org/mtz57f5ql/DSC_0996_Medium.jpg1 point
-
1 point
-
Un topic stricat in stilul BMWCLUB.RO . Cred ca asta este un motiv pentru care nu o sa mai existe intalnire BMWCLUB , vorbarie multa fapte putine. Masina arata foarte bine, se vede ca a fost intretinuta ca la carte.1 point
-
1 point
-
De acord cu tine, dar masina nu face 10.000, asta e problema. El a prezentat-o ca masina personala, nu ca a cumparat-o sa faca profit. A incercat sa nege faptul ca asta a fost scopul cumpararii. Si cand un om incearca sa te minta pe fata, parca nu poti sa abtii. Sa o cumpere cu 3000 si sa o dea cu 10.000, pe mine nu ma intereseaza aspectul asta, ci faptul ca se neaga si se eschiveaza cand ii zici ca e "samasar", si el iti spune ca e pasionat... Iarasi, total de acord cu tine la chestia ca se abereaza prea mult pe topicurile de vanzare, dar asta este vina vanzatorilor care isi supra evalueaza masina de 10-15 ani si vor sa isi recupereze banii bagati in ea dea' lungu' anilor, doar prin faptul ca e masina de "pasionat".1 point
-
@0kta03, eu lui i-am cerut un sfat. Nu am afirmat ca mi se pare scumpa sau ca cere mult pe ea. Am vrut doar sa imi fac o idee despre pretul care l-as putea cere pe a mea fiind aproape identica cu a lui si cam la aceeasi kilometri, doar ca ne desparte un an. Pretul lui de 10.000 euro se justifica, a luat-o cu 8000 si ceva, a dat taxa 1200, plus ce a mai bagat in ea... Tie ti-am spus ca vrei sa dai teapa si ca masina ta nu merita 10.000 euro din moment ce tu ai luat-o cu 7000, ai tinut-o 3 luni si deja i-a crescut pretul cu 3000 euro fara ca tu sa investesti nimic in masina. Nu era corect fata de ceilalti membrii ai forumului daca nu spuneam si acest mic aspect pe care tu ai incercat sa il omiti. @mgs daca imi poti spune, ce are in plus masina asta fata de a mea? Eu nu am Cruise Control, si scaune incalzite/sport, in rest? Te referi la stopurile pe spate? Te referi la jantele schimbate?1 point
-
am vrut sa iau cls-ul asta nou, si mie imi place. am facut test, merge bine, corect, dar nimic spectaculos. e f mic la interior fata de cat de mare pare la exterior. o masina f misto totusi. cred insa ca e mai misto bmw ala 6 cu 4 usi.1 point
-
Las-o asa boss, mergi cu ea asa ca n-are ce sa se intample, nu-i baga in seama pe colegii de forum. ))1 point
-
cabrio e a doua masina, exceptia ar fi daca traiesti in california si esti single. total motor mare nu iti trebuie, nu merita pentru cele cateva secunde de accelaratie. cu viteza sustinuta nu poti merge mult timp ca iti vuieste capul. Daca rezisti intr-un cabrio pe regim de autostrada gen 135 la limita legala 2h, esti tare.1 point
-
frate o masina e o unealta. prima. a doua poate fi si numai pentru placere. ca nevasta si amanta. nu il vad bine pe cel care are ca unica masina un z4.1 point
-
Nu imi poluezi nimic, stai linistit! Eu era sa ma fac praf cu motorul, noroc e putin spus ca am avut, in combinatie cu echipamentul hard core de il purtam am scapat foarte usor. Povestea e simpla, vara lui 2012, dupa o sambata intreaga de alergat motorul, ziua s-a terminat pe la urgente... Poveste scurta, conducator auto face stanga in timp ce eu il depaseam, franez, ma dau peste cap si am duc taras pe asfalt vreo 22 de metri, motorul in stanga, eu in dreapta, nu ne-am intersectat din fericire. Urmarea, rana pe langa rotula genunchiului drept ce a necesitat 7 cusaturi de la frecarea cu drumul a costumului care mi-a taiat pielea pe interior, rotula neafectata, nervi afectati la cotul mainii stangi, cot refacut dupa multa fizioterapie.... Buna casca, la cum am aterizat in cap, nu s-a spart, nu s-a desfacut.... Motorul care era aproape refacut l-am dat in Ianuarie 2013 cu echipament cu tot, mai am doar o cagula ramasa cred. Am zis Doamne Ajuta ca am scapat cam nevatamat si am incheiat capitolul moto.1 point
-
Gata, am revenit acasa dupa o plimbare pana la Dallas, in total am parcurs 599,4 mile, mai exact 964,44 km. O sa incerc sa pun feedback-ul pe care il am despre masina asa capitol cu, capitol pe masura ce imi vin in minte. Acceleratie : masina accelereaza foarte bine, nu prea se compara cu multe masini de pe strada, merg linistit la 2100 rpm cu 82 mph (131.966 km/h), ma joc la butonul de gaz de langa schimbator de o trec in Sport Plus din Economic unde stau linistit, dau 3 schimbari in jos de trepte pana in treapta a 4-a din a 7-a unde eram, rezultatul, urat de tot, masina se dezlantuie si din cat de cuminte statea in modul Economic cu lag enorm de mare la accelerare, acesta brusc dispare si masina reactioneaza imediat, la orice gadilare a pedalei. Frane : la acest capitol nu prea am ce spune decat ca nu am reusit sa intalnesc pana acum masina care sa imi poata frana in fata si eu sa imi fac probleme ca nu reusesc sa franez si sa transpir ca nu ma mai opresc, din contra, imi permit sa franez progresiv, fara franari bruste, desi nu am discurile ceramice, am discuri normale la masina. Ce ma enerveaza e insa faptul ca jantele arata groaznic dupa ce ploua, daca nu ma insel parca franele au sistem de uscare si atunci tot praful de pe placutele de frana ajunge pe jante de s-au dus frumusetile mele de jante, arata ca si cele de pe basculante. Ca o mentiune, 2 zile cat am avut un 528i pe maini (mentionez mai jos de el si la capitolul suspensie) am avut senzatia ca nu am frane la masina, fiind efectiv invatat cu franele masinii mele. Motor : la 431 CP cat are masina, motorul are rezerve enorme de putere cand efectiv mergi usor pe cruise control si te bucuri de peisaj. Zilele trecute am reusit sa mi se aprinda DCS-ul la vreo 60-70 mph (96,56-112,65 km/h) in timpul unei accelerari sustinute fara sa fie ud pe jos. Cutia de viteze : niciodata nu am fost fanul cutiilor automate, automata de o aveam la Toyota Camry mi se parea o mizerie, insa DCT-ul (cutia secventiala cu dublu ambreiaj) asta de pe M4 efectiv imi place mult de tot, insusi faptul ca nu tre sa stau cu piciorul pe frana cat e in D sau R imi place mult, exceptand cand sunt la vale si masina se misca singura, asta nu imi mai place ca tot tre sa ii tin piciorul pe frana. Si daca sunt pe o singura liniuta la cutia de viteze si apas pedala pana la podea ea va retrograda singura si va schimba destul de sus in ture atata vreme cat sunt cu piciorul cu pedala la podea. Directia : mult hulita directie electrica mie mi se pare foarte ok, o tin mereu in modul sport si nu imi pare nici foarte grea, nici foarte usoara, e exact ce vreau de la ea. Sunetul evacuarii : aveam idei de dezactivat sunetul fals ce vine prin boxe dar totusi din afara masinii tot se aude, intr-un final imi place sunetul masinii, asa fals cum o fi el. Suspensie : pe modul confort cum o tin eu este destul de ok, nu trebuie sa am acum senzatia ca va fi la fel de comfortabila ca una de F10, am avut un F10 528i ce avea 666 mile (1071,82 km) la bord ca masina de schimb 2 zile cat am avut-o pe a mea la schimbul de ulei la primii 2k km, masina era echipata cu jante de 17 si chiar plutea pe drum, era super comfortabila, nici nu visez sa fie M-ul meu asa ceva, oricat de comfort ar fi modul pe care merg, totusi suspensia este destul de tare, am reusit sa nu zgarii nicio janta pana acum, cu ceva atentie se poate, drumurile din Houston nu sunt chiar ca in filme, unele din ele sunt destul de praf chiar. Consum : aici am de pus calculele de le-am facut, am consumat 24,126 galoane (91,32 litri) pe o distanta de 599,4 mile (964,44 km), avand un consum de 24,84 mpg (9,47 l/100) calculat la pompa, respectiv 25.7 mpg (9,15 l/100) conform OBD-ului cu o viteza medie de 57,5 mph (92,53 km/h). Avand in vedere ca totusi este un motor de 431 CP, consumul nu mi se pare chiar asa de speriat. Peste 2 weekend-uri ies la un drum si mai lung, mai revin si atunci cu alte impresii legate de consum. Per total masina ma face sa fiu chiar paranoic, fiind atent pe unde parchez mereu, sa fiu parcat la distanta de restul masinilor. Atasez si 3 poze, 2 cu consumul din bord si distanta parcursa pana sa fac plinul din nou sa pot calcula cat am consumat si a treia cu viteza medie facuta putin mai tarziu, deoarece am uitat sa o fac cand am facut poza consumului si a distantei parcurse. Sper ca gaseste cineva acest review folositor, o sa imi comand si GoPro-ul cat de curand si voi tot filma mai mereu.1 point
-
RedCap, sa te bucuri de ea in continuare! E dementiala, ce pot sa iti urez la un M, cuvintele sunt de prisos Cat despre consum, inca o data BMW nu da gres. Nu cred ca a existat in istorie masina la concurenta cu performante apropiate care sa consume mai putin ca BMW-ul.1 point
-
Nu stiu daca intereseaza pe cineva consumul la un M4, in momentul de fata am 12.64 l/100 pe ultimii 2000 km parcursi daca nu ma insel. Am avut la un moment dat si 10.5 in regim de mers mai mult pe autostrada, dar in momentul de fata media mi s-a cam dus naibii avand in vedere ca pana la munca fac vreo 2.5 km, nici nu apuc sa incalzesc motorul ca am si ajuns deci nici vorba de consum mediu ok. Weekend-ul asta o sa ies la un drum ceva mai lung, asa ca o sa revin cu un consum si un review pentru o distanta ceva mai lunga pe care o voi parcurge (in jur de vreo 1000 km). Masina in momentul asta are in jur de 6k km, o pot alerga in voie fara dureri de cap.1 point
-
Eu sunt curios cum ai reusit sa montezi anvelope pe 16" pe jante pe 17" ?!?!?! :rolleyes:1 point
-
Eu nu am asa ceva, am ventuza doar la detectorul de radar. Aseara am dat de un Mustang 5.0 pe drum, e exact cum ii tot spun unui amic American posesor de asa ceva, mult zgomot pentru nimic, altceva in afara de zgomot nu face masina aia.1 point
-
Primul rand de poze. Al doilea rand de poze. Al treilea rand de poze. Al patrulea rand de poze. Iar ca dotari ... are ceva acolo pe ea... Executive Package Retractable headlight washers Comfort Access keyless Entry Head-Up Display Satellite radio Heated steering wheel Rear view camera Park Distance Control 19" inches light alloy wheels Adaptive M Suspension MDCT Harman Kardon Side and Top view Cameras1 point
-
pai la sofer sare sigur si nu are senzor in scaun. nu are nevoie, ca doar masina nu se conduce singura :twoup:1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00