Jump to content
Hai si tu la Poiana Brasov la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/21/15 in all areas

  1. Gata, deja au intrat la "tocit" http://s28.postimg.org/fcgbyzikp/IMG_2068.jpg http://s28.postimg.org/oy9wfa9qh/IMG_2069.jpg http://s28.postimg.org/6swy18a89/IMG_2070.jpg http://s28.postimg.org/o4xamo3pl/IMG_2071.jpg
    7 points
  2. Au venit fetele http://s22.postimg.org/7wauxc8kt/image.jpg http://s22.postimg.org/qale1bkvh/image.jpg
    7 points
  3. Se vinde un e46 325i coupe in stare exceptionala: - model 2005 - 91.048 Km - absolut reali, verificabili - VIN: WBABD31070JX27026 Dotari: - Scaune incalzite, reglaj full electric, memorii pentru scaun sofer & oglinzi - Pachet M interior & exterior - scaune sport piele, plafon & stalpi pe negru, harman kardon 10 incinte (subwoofer dublu in portbagaj), short shift, aluminiu carbon silver trim, volan M cu comenzi, CD player 6 cd-uri - DSC, ABS - Strut bar M, PDC - Pedalier M - nu apare in imagini, a fost instalat ulterior - Roti de tabla (iarna) cu capace bmw - Evacuare dubla - facuta ok si suna foarte bine Piese schimbate recent: - radiator - brate - bielete si bucse lemforder - placute si discuri - curele transmisie - flanse amortizoare fata - chedere interioare portiere - cele duble Masina arata impecabil, a fost revopsita integral in 2011 (din motive pur estetice, nu are chit pe nicaieri, se poate verifica) si a fost rulata foarte putin de atunci. Masina a fost tinuta la curte, in garaj si nu a fost condusa deloc pe timp de iarna - in ultimii patru ani. Taxa nu a fost platita. PS: Am postat anuntul pentru un prieten - proprietarul nu mai locuieste in tara. Daca sunt intrebari, va rog sa le postati aici si voi incerca sa va raspund cat mai rapid. Toate actele sunt in ordine, se elibereaza fiscal. Pret: 5200 Eur - negociabil, cu masina in fata.(poate fi vazuta in Ploiesti) Va rog sa nu veniti cu oferte de schimb sau sume penibile. E un coupe super intretinut, multe dotari standard, etc.
    3 points
  4. Experienta nefericita cu cei de la Bimmer Service! http://www.gigahost.ro/bimmer-service-bucuresti-experienta-dezamagitoare
    3 points
  5. Multi cumpara masini de la nemti cu toate actele doveditoare ca masina are un nr. de km. Ajung in tara, dau km inapoi si nu iti arata tie la cati km a cumparat masina. Cunosc un caz in care a uitat cartea service in masina. Nu a avut ce sa mai zica si a recunoscut.
    3 points
  6. ´´Suntem 110% specializati in BMW´´
    2 points
  7. Doar pt ca nu vrei nu inseamna ca nu se poate
    2 points
  8. Eu am schimbat distributia acum doua sãptãmâni iar când a fost scoasã din motor s-a desprins o parte din plasticul de la patina de jos, desi masina nu ajunsese la numãrul de kilometri la care spune producãtorul ca trebuie schimbatã distributia, dar plasticele erau coapte. Acum se aude o idee mai bine, dar pompa aia tot face urat la rece. Tot atunci am fãcut si simeringurile, erau cam duse, ajunsesem la 1,5l la 1000km cu completarea de ulei. Dupã o anumita vârstã, la a mea 12 ani, masina are anumite nevoi, dar cu putina mentenantã preventiva o faci aproape ca noua si eu cred ca e46 sunt modele robuste care mai au Încã multe de oferit. Dacã ai grija de el, n42b20 sau n46 la tine nu te va lãsa În drum. Mã bucur ca ti-ai Îndeplinit visul de a-ti achizitiona coupe-ul, si eu am fost În aceeasi barca si Îti pot confirma ca a meritat. Sper sa te bucuri cat mai mult de ea si sa ne auzim cu bine! Bafta În continuare!
    2 points
  9. Nu stiu de unde ati tras voi concluzia ca omul isi resofteaza masina ca se depaseasca la limita. Kamikaze poti sa fii si in Logan si in M5 sau 911 turbo, totul tine de sofer. Si nu mai faceti pe lupii moralisti pe forum, lasati frustrarile, toti ne dorim masini mai puternice.
    2 points
  10. CUM jderu meu iese cu virgula ? dezavantaje dizel: galagie cotidiana -1000 euro pe an putoare IN NAS zi de zi, chiar si pe rutele de munte -500 de euro pe an se strica injectoarele -1000 de euro pe toata durata de viata de 4 ani (250 eur pe an) se strica turbina -1000 de euro pe 4 ani (250 eur pe an) frig iarna in masina, tratamente medicamentoase -1000 de euro (toata familia sufera de frig !!!) abtibild CoX -10 euro dezavantaje benzina: tre sa ii dai in @#$@! la deal => cautarea demarajului - 300 de euro pe an consuma mai mult decat tractorul de tuns iarba de la punctul anterior 3 litri la suta in plus, recte 15 lei x 300 km = 1000 de euro in plus pe an fata de dizel impozit (prezumtiv 200 eur in plus) deci un calcul SIMPLU pe care si un JDER ar putea sa il faca dizel - 3010 cost pe an (sa nu uitam de abtibildul CoX!!!) benzina - 1500 in plus pe an. PS: Merit o bere pt claritate?
    2 points
  11. http://images.tapatalk-cdn.com/15/08/17/663305aa0e002b4c35060be69c9873c6.jpg Unde scrie? Trimis de pe al meu SM-A500F folosind Tapatalk http://images.tapatalk-cdn.com/15/08/17/f198b81c3da37f4f1cbab13bb5b1b3a9.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/08/17/a75a660f3524ef2c645ed3de17f15cee.jpg
    2 points
  12. Sunt sigur de ce zic. Exista 1.6 turbo de 136 de cp. Numai ca nu se vinde la noi. Eu nu stau in Romania. Motorul e numit Prince si e lansat in 2011. Are codul N13B16. In 2011 BMW released turbocharged 1.6 Prince engine [11] (called the N18 engine for the Mini Cooper S and called the N13 engine for BMW applications). The engine has direct injection, twin-scroll turbocharger and variable valve lift. The N13 is sold alongside the larger displacement BMW N20 turbocharged straight-4 engine. Deci, eu am crezut ca e E90, dar e cu siguranta fabricat in 2012. Masina e inca in garantie si are contract de service pana in 2017. Ptr ca nu e ptr piata europeana dotarile difera f mult. Masina are trapa, piele, cruise control, comenzi pe volan......in rest, e cam simpla. Vine cu cutie automata cu 6 rapoarte. mersi de rapuns, orice alte observatii sunt apreciate.
    2 points
  13. Am fost la bimmer pentru mai multe interventii mecanice. Ultima a fost pentru schimb amortizoare fata. Nu au fost montate corect pentru ca dupa o luna au inceput sa scartie flansele si sa apara fisuri in cauciucul lor. Nu am mai fost la ei pentru ca la ultima interventie mi au lasat impresia ca sunt presati de timp si pe fuga . Am fost in alta parte am dat iar amortizoarele jos si flansele pe interior aveau un sant in ele. O saiba nu era pusa ok din ce mi a zis cel la care le am dat jos. Sunt multe masini de reparat si probabil multi clienti insa ar trebuii acordata o atentie mai mare lucrarilor. Ar trebui respectati pasii din manualul de service bmw, ar trebuii folosite scule speciale pentru anumiti pasi de service. De exemplu depresarea pivotilor din fuzete trebuie facuta cu o presa speciala nu cu ciocanul. Insa mai peste tot cand ai clienti multi intr un interval de timp scurt se grabeste treaba in detrimentul calitatii.
    2 points
  14. E dreptul meu sa comentez oriunde am chef atata timp cat respect regulamentul. Nu e intact deloc. Diferenta e ca nu e plin de aluminiu. Dar e distrus si ala. Felul in care vezi lucrurile e gresit pentru ca scoti din ecuatie greseala posibila a angajatilor tai. Practic nu vrei sa concepi ca poate cineva de la tine a gresit, dar arunci vina in alta parte. Ma rog, o mentalitate foarte des intalnita. Si eu gresesc, la fel ca tine sau orice alt mecanic. Nu exista oameni perfecti. Ceea ce face diferenta este asumarea sau neasumarea responsabilitatii.
    2 points
  15. Mai este de actualitate ? Harta este actualizata la zi ? Pentru zona Slatina-Olt ma ofer si eu: 0764420060 - Costi. Nu am prea mare experienta in motoarele de BMW dar in rest ma descurc...am ceva experienta intr-un service. Nu am avut probleme de genu' niciodata dar pe langa toate astea intotdeauna am in masina o sufa, o trusa de chei, un litru - doi de ulei, cabluri de curent si foarte multa bunavointa. In ceia ce priveste cazarea intotdeauna in umila mea casa mai este loc de 1 - 2 persoane care pot face un dus si sa traga un somn bun peste noapte ( totul gratuit )....mancarea este din partea casei . O zi buna.
    2 points
  16. Am decis sa renunt la Q7, l-am pus pe Autovit si astazi am cumparat un F13 640xd pe care il voi ridica de la dealerul BMW din Frankfurt vineri, de ziua mea. :frantics: Masina are toate optiunile pe care mi le-am dorit mai putin 2: - pachetul M - scaunele fata climatizate Masina are prima inmatriculare in 05/2012, pachet de garantie extinsa si BSI de 5 ani, istoric service complet, BMW Premium Selection si 85.800 km. Urmeaza primele retrofit-uri: 1. clusterul 6WB 2. volanul F1x M LCI (cel cu airbag rotund) 3. NBT 4. M Pachet Primele 2 sunt deja comandate. Lista de optiuni si ceva poze din showroom-ul dealerului. Modellbezeichnung: 640d xDrive Ausführung: Europa Typschlüssel: YM31 E-Code: F13 Karosserie: Coupé Lenkung: links Türen: 2 Motor: N57D30T1 - 3,00l (230kW) Antrieb: Allrad Getriebe: automatisch Außenfarbe: Rubinschwarz Metallic (X03) Innenraum: Excl.leder Nappa Erw./zimtbraun (NAEZ) Produktionsdatum: 12.04.2012 Werk: Dingolfing Steuerung Individual Hinweisschild BMW Individual 0X03 Rubinschwarz metallic Sonderlackierung "rubinschwarz-metallic", wie Schl. Nr. X03. S1CCA Auto start/stop function S1CDA Brake Energy Regeneration S2TBA Sport automatic transmission S4ATA Interior trim finishers black high-gloss S4U2A Driving experience switch incl. ECO PRO S548A Kilometer-calibrated speedometer S851A Language version German S223A Electronic Damper Control (EDC) S229A Dynamic Drive S230A Extra package, EU-specific S2FBA BMW LM Rad V-Speiche 366 S2VAA Chassis & suspens. setup"Adaptive Drive" S320A Deleted, model lettering S322A Comfort access S323A Soft-Close-Automatic doors S3AGA Reversing camera S3MBA Indiv. Ext. Line, burnished aluminium S403A Glass roof, electrical S423A Floor mats, velours S428A Warning triangle and first aid kit S430A Interior/outside mirror with auto dip S456A Comfort seat with memory S488A Lumbar support, driver and passenger S494A Seat heating driver/passenger S4KSA Kontraststeppung S4NDA Instrument panel, leather-covered S4URA Ambient interior lighting S508A Park Distance Control (PDC) S552A Adaptive LED headlight S5A1A LED Fog lights S5ACA High-beam assistant S5AGA Lane-change warning S5DFA Active cruise control+Stop&Go function S5DLA Surround View S609A Navigation system Professional S610A Head-up display S612A BMW Assist S614A Internet, preparations S615A Expanded BMW Online Information S616A BMW Online S620A Voice control S633A Preparation, mobile phone, Business S677A HiFi System Professional DSP S698A Area-Code 2 for DVD S6AAA BMW TeleServices S6ABA Control for Teleservices S6FLA USB/Audio interface S6NFA Music interface for Smartphone S6NRA Apps S6VAA CIC-Zusteuerung S6VCA Control for Combox S7SPA Nav Professional/cellph. prep. Bluetooth L801A National Version Germany S879A On-board vehicle literature German S8KAA Oil-maintenance interval - 24 months/30,000 km S8SCA Telematics access request,country-spec. S8TFA Active pedestrian protection S8THA SPEED LIMIT INFO http://s3.postimg.org/f1u2e2xqn/image.png http://s3.postimg.org/e0ttoygr3/image.png http://s3.postimg.org/47cmc5emn/image.png http://s3.postimg.org/ooxknsqq7/image.png http://s3.postimg.org/5p2o1g8r3/image.png http://s3.postimg.org/w66s30g9b/image.png http://s3.postimg.org/rzlxnognj/image.png http://s3.postimg.org/4o2fcbrrj/image.png
    1 point
  17. [qdecat style 237 mai bine ale tale , arata f rau in mers , par model vechi aduc cumva a E39 . Ai destule optiuni 18 inch la F10 , mai ales gama M , merita sa faci un efort .
    1 point
  18. La naiba, eu sunt de moda veche si nu as face resoftare la masina mea nici intr-o mie de ani, nici in trecut nu am facut, nici in viitor nu o voi face la alte masini. Vreau mai multi CP, imi iau masina cu mai multi CP, pana atunci stau cu, ce are masina. Daca ar fi toti ca mine s-ar duce pe apa Sambetii toti tunerii. 313 CP cati ai tu la masina sunt destui, vrei mai multi, iei altceva mai puternic... doar parerea mea. Si acum sa curga cu minusuri.
    1 point
  19. Foarte frumoasa, sa o folosesti sanatos
    1 point
  20. Salut! Frumoasa beleaua! Si eu am la fel. Dacã baraie când e rece motorul, dar dupã 1,2 minute se opreste, e de la pompa care baga aer În evacuare, Piersburg. Si a mea face la fel, dar se schimba usor si ieftin.
    1 point
  21. Te duci sa vezi o masina cu 150,000km in anunt. - Cati km are masina? - 190,000 boss. Cum stii ca n-are 400.000?
    1 point
  22. Nu stiu ce model/tip, nu am intrebat, am dat banii, am fost multumit ca l-am reparat ca stateam cu masina de 3 luni parcata...dif de seria 1 e foarte rar cu raport 2.47(nici in dezmembrari nu prea gasesti) Eu am luat unul si nu mi s-a potrivt. Chiar daca iti iei rulmentii ce faci daca atunci cand il desfaci mai gasesti ceva defect? Plus ca iti trebuie nu stiu ce presa sa il pui pui la loc din ce am inteles... mi se pare mai safe sa dai banii astia parerea mea, macar ai o garantie. L-a curatat si de rugina, l-a si vopsit :frantics:
    1 point
  23. Eu in locul tau as pleca in germania si as cumpara o masina de acolo.
    1 point
  24. Vand kit pana ,compus din compresor si solutie, originale bmw pret 200 lei fix , pentru mai multe bucati e negociabil.Am 15 bucati.Produsele sunt noi!tel.0769003457 Alex Trimis de pe al meu SM-A500F folosind Tapatalk
    1 point
  25. KM la o masina SH sunt o loterie. Eu la a mea am aproape 250 000 si merge perfect. Depinde foarte mult de modul in care a fost ingrijita masina si de regimul de exploatare. De exemplu 5000 de km pe circuit sunt echivalenti cu 250 000 de km in uz normal. Atunci cant o cumeri mergi si tu cu ea sa ii faci un test la un service si stai lana ea sa vezi personal anumite defecte. Daca nu esti cunoscator in domeniu cauta un prieten si mergi cu el. In poze toate masinile sunt frumoase. Majoritatea care aduc masini dau KM inapoi. Deja este o regula pentru ca nu au cum sa supravietuiasca de ceilalti. Daca il si convingi sa iti spuna cati km avea masina e si mai bine. Mai cauta si prin Germania pe mobile.de sau pe gebrauchtwagen.bmw.de. Nu te astepta ca pe mobile sunt toate ideale.
    1 point
  26. Preturile sunt mai mari in DE decat in UK. Probabil de aia e interesat sa il ia de acolo.
    1 point
  27. Deci practic tu vrei sa aduci un 330xd din UK si sa ii muti volanul? A facut colegul valy la un 320d mutarea asta. Daca ai si piesele de pe 318, e mult mai bine.
    1 point
  28. http://www.bmwclub.ro/forums/topic/162060-sfat-achizitie-e90/page__st__60__p__2252005__hl__sfat+achizitie+e90__fromsearch__1#entry2252005 http://www.bmwclub.ro/forums/topic/163499-sfaturi-achizitie-seria-3-2009-2012-help/page__p__2259043__hl__sfat+achizitie+e90__fromsearch__1#entry2259043 http://www.bmwclub.ro/forums/topic/152933-sfaturi-achizitie-e90e91e92e93/page__st__40__p__2183236__hl__sfat+achizitie+e90__fromsearch__1#entry2183236 http://www.bmwclub.ro/forums/topic/147035-sfat-achizitie-e91-320d-318d/page__p__2141663__hl__sfat+achizitie+e90__fromsearch__1#entry2141663 http://www.bmwclub.ro/forums/topic/33367-sfat-achizitionare-e90-320d/page__st__60__p__461207__hl__sfat+achizitie+e90__fromsearch__1#entry461207 http://www.bmwclub.ro/forums/topic/41052-sfat-achizitie-bmw-e90-second-hand/page__st__20__p__2112260__hl__sfat+achizitie+e90__fromsearch__1#entry2112260 http://www.bmwclub.ro/forums/topic/117322-sfat-achizitie-e90/page__p__1725622__hl__sfat+achizitie+e90__fromsearch__1#entry1725622 http://www.bmwclub.ro/forums/topic/113023-sfat-achizitie-e90-2005-sau-e46-2004/page__st__20__p__1621837__hl__sfat+achizitie+e90__fromsearch__1#entry1621837 mai bagati minusuri.....doar atat??????
    1 point
  29. 1. La targ nu cred ca se da "up". 2. A respectat regulamentul:
    1 point
  30. mi se pare mie ,sau astea is glume de #cocalar ?
    1 point
  31. Logica ne spune sa stam linistiti, cufundati in ratiune.
    1 point
  32. Nah, ce bai ai?! :-)))...pffff, i-a sarit tandara de la nimic :-)...poate ma indur, poate nu. habar nu am. cand a cazut prostia aia de night vision pe e60 (care era un gimimick, sincer) m-am indurat sa dau 3000 euro. poate acum nu ma mai indur, vorba ta..numa'nu te enerva, nu ai pentru ce :-)))) intreb doar (deci nu te enerva din nou :-))), e soft sau tunning box? ;-) daca stii pe cineva, fii bun si pune-ma in legatura! exact, pentru depasirea in siguranta a unui zevzec...sau a mai multora, simultan! :-)))...ceea ce inseamna ca intri inapoi pe banda ta cu aprox 170-180 :-)...si nu sunt deloc "fulger", sunt..."sanatoase":-)
    1 point
  33. Spor in continuare la dubiile tale, sunt oameni care au ales optiunea asta imediat dupa ce au cumparat masina de noua, nu suntem noi mai catolici decat papa ... Spune mai bine ca nu te induri sa dai 2mii euro la nemti sau minim 650 prin tara pentru soft, ca nu ai fi primul cu 535d F10 softat.
    1 point
  34. Am revenit cu poze. Trebuie sa schimb stalpii si un capacel de la plafon. Prima oara vreau sa schimb distributia fiindca e motorul foarte galagios, mai ales la relanti cand motorul e rece. sper sa fie distributia de vina si sa nu fie altceva mai grav.
    1 point
  35. Se mai adauga si truse de prim ajutor originale bmw la 60 lei Trimis de pe al meu SM-A500F folosind Tapatalk
    1 point
  36. Omul vrea 316 si tu zici ca merge mai bine 320. Pe acelasi principiu merge mai bine si 328. Dar merge mai bine si m3.
    1 point
  37. Eu nu inteleg care e relevanta gradului de rudenie a "rudei de sange", ca vad ca o tot tii cu asta. In general, "afacerile" prea bune sa fie adevarate sunt fix asta. In special pe piata auto SH. Si "mai in special" pe cea romaneasca, sufocata de samsari. Si "mai in special" cand e vorba de o marca dupa care "balesc" multi.
    1 point
  38. Din punctul meu de vedere este echitabil. Prin urmare, daca cineva vinde un interior de piele e90 cu incalzire in scaune, sa ma contacteze. Multumim!
    1 point
  39. Cauti interiorul de piele care il vrei, ne intalnim, ti-l platesc eu si imi dai mie interiorul tau. Ma anunti printr-un pm daca esti ok asa.
    1 point
  40. Coane, mi-am facut temele. Sunt novice la bmw si de aceea am verificat si citit. Este 1.6 turbo. N13B16 1,598 cc 136 PS (100 kW; 134 hp)@4350 220 N·m (162 lb·ft)@1350 Modelul nou 316 este disponibil cu acelasi motor la dealer aici, la mine. Nu am nici un dubiu, am verificat. Acelasi motor e folosit si pe 116, insa repet, nu in Europa.
    1 point
  41. Muta-te in Anglia sau cumpara o masina cu volan pe stanga. Daca nu iti permiti, cumpara un e39 cu volan pe stanga. Asa ar face un om normal.
    1 point
  42. Nu vreau sa dau bani. Vreau schimb. Scaunele mele sunt mai valoroase decat unele de piele simple.
    1 point
  43. Exact. Samsareala cea mai perversa. "Masina de pasionat, se da in circuit inchis, deci e chilipir. Am schimbat nuca de la schimbator si pneurile fata - fratilii tau nu se incurca. Masinile bune sunt scumpe. Nu spun pretul, ca poate sare gusterul. Fraierul si aerul nu se termina niciodata. Am o combinatie forta, fratioru', altfel nu o dau. Fa plata la baiat daca te respecti. E tipleanu'."
    1 point
  44. Ca un punct de plecare pentru orice discutie legata de masina ai putea totusi pune un pret aici, altfel cam suna a anunturile puse in geamurile masinilor, de genul " Vand [Masina X], an [ABCD], pret convenabil, pentru mai multe detalii sunati la [...]". Acum sa inceapa sa ploua cu minusuri.
    1 point
  45. Si eu am una identica! Felicitari pentru achizitie! E superba!
    1 point
  46. 1 point
  47. Ok. Mergi asa atunci. Ciao Ca si idee : scula cu care-ti citesc si scriu masina costa mai mult decat e60-ul tau
    1 point
  48. 200 ? pfff glumesti ? cu banii astia jur ca , cumpar altu , il spal si il pun la loc. Nu dau 200 nici daca vand masina. Pfff ce preturi frate . laso in plm
    1 point
  49. Diesel-ul poate sa ia si mai mult, sunt pe aici si cu 9-10%. Probabil ai un traseu f aglomerat, bara la bara, mie astra H 1.8 imi ia cam 10 si ceva in oras. Ce viteza medie ai? Problema e ca la 1000km/an cat faci extraurban, nu prea merita diesel. Îl distrugi in aglomerația urbanĂŁ, si oricum il iei cu minim 200.000km chiar daca nu ii arata in bord.
    1 point
  50. Masina nu merge in parametrii fara el pentru simplul motiv ca polueaza foarte mult fara el.Daca nu ar fi fost nevoie de el nu s-ar fi montat din fabrica.Pe langa asta nu poti sa treci inspectia pentru noxe fara sa dai spaga.Din partea mea poti sa scoti toate sistemele pentru depoluare, insa suna un pic a ipocrizie cand unii isi prezinta pe aici limuzinele "impecabile" care au niste tevi goale pe dedesubt, in loc de catalizatoare. Nu este bine asa, mai bine sa isi cumpere BMW.Se demonteaza si la BMW imediat si pe langa asta scapa de imaginea posesorului de Dacie. :)
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.