Jump to content
Hai si tu la Poiana Brasov la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/22/15 in all areas

  1. Cand iti iei o masina care sa fie si cal si magar,adica buna si iarna si vara e mai bun un awd. 640-ul l-am luat doar pt vreme buna in niciun caz pt a ma umple de nervi iarna. Daca imi amintesc bine nu cred ca am spus ca m-am indragostit de rwd ci doar ca mi-a placut mai mult cum se simte fata de 640 xdrive si doar ca am redescoperit placerea de a conduce de cand am renuntat la suv. Eu nu sfatuiesc lumea sa isi cumpere bmw si nici rwd,diesel,automat doar pt ca asta am eu si 100% este cel mai bun. Este bine sa cumpere o masina care ii corespunde cerintelor, pe care o gaseste intr-o stare mai buna, an si km mai buni etc. In nicun caz nu as cumpara in 2015 o masina cu motor aspirat pe benzina de 3.0L care dezvolta doar 218cp, frustrarile vor fi inevitabile,fereasca sfantul sa te alerge un 2.0d resoftat, mai ales la deal si apoi sa iti lingi ranile la pompa. Cel de 2,0 este prea lesinat din start, mai ales pt cineva care vinde dupa 30d.
    7 points
  2. Problema se pune altfel, cine nu a avut gume noi si premium nu prea stie ce inseamna asta, iar comparatia un set gume noi premium versus 5 seturi de rahat e fix zero.
    4 points
  3. E ca si cum ai intreba daca sa-ti iei o pereche de bocanci ca lumea sau sa-ti iei in fiecare an cizme de cauciuc
    3 points
  4. unii care ? Gy assymetric 2 aceleasi dimensiuni nici o galma in aproape 2 ani si 15k km si nici nu sunt de schimbat 5,5 mm spate , 6.5 fata . Deci de la mine ai alta parere )) la dimensiunea aia daca e anvelopa proasta dansezi pe sosea cu tramlining valsat ))
    3 points
  5. Exista si anvelope premium la preturi mai ok decat ce ai postat tu, de exemplu: Pirelli P Zero Nero GT ~ 690 RON Bridgestone Potenza S001 ~ 690 RON Dunlop SP Sport Maxx GT ~ 715 RON Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 ~ 725 RON Continental SportContact 5 ~ 750 RON La o cautare mai detaliata, le gasesti la preturi chiar mai mici de atat, dar oricum sunt la ~50% din ce ne-ai aratat tu. Ca raport pret/calitate decent, adica mult mai bune decat Riken, iti recomand Nankang sau Nexen, de exemplu: Nankang NS-2 ~ 370 RON Nexen N 8000 ~ 450 RON
    3 points
  6. Salut, pana la urma am rezolvat problema, daca mai intereseaza pe cineva Am fost la un service unde baietii chiar se pricep si am ramas surprins sa aflu ca problema era de fapt un banal capac de ulei pe unde tragea aer fals. Au strans putin prinderea de la cap, l-au pus la loc si am scapat de problema fara nici un cost. De atunci eroarea a disparut si nu a mai reaparut (au trecut 3 luni si deocamdata nimic). In caz ca nu se considera reclama, service-ul se numeste Evo Car Services, recomand!
    3 points
  7. Se vinde un e46 325i coupe in stare exceptionala: - model 2005 - 91.048 Km - absolut reali, verificabili - VIN: WBABD31070JX27026 Dotari: - Scaune incalzite, reglaj full electric, memorii pentru scaun sofer & oglinzi - Pachet M interior & exterior - scaune sport piele, plafon & stalpi pe negru, harman kardon 10 incinte (subwoofer dublu in portbagaj), short shift, aluminiu carbon silver trim, volan M cu comenzi, CD player 6 cd-uri - DSC, ABS - Strut bar M, PDC - Pedalier M - nu apare in imagini, a fost instalat ulterior - Roti de tabla (iarna) cu capace bmw - Evacuare dubla - facuta ok si suna foarte bine Piese schimbate recent: - radiator - brate - bielete si bucse lemforder - placute si discuri - curele transmisie - flanse amortizoare fata - chedere interioare portiere - cele duble Masina arata impecabil, a fost revopsita integral in 2011 (din motive pur estetice, nu are chit pe nicaieri, se poate verifica) si a fost rulata foarte putin de atunci. Masina a fost tinuta la curte, in garaj si nu a fost condusa deloc pe timp de iarna - in ultimii patru ani. Taxa nu a fost platita. PS: Am postat anuntul pentru un prieten - proprietarul nu mai locuieste in tara. Daca sunt intrebari, va rog sa le postati aici si voi incerca sa va raspund cat mai rapid. Toate actele sunt in ordine, se elibereaza fiscal. Pret: 5200 Eur - negociabil, cu masina in fata.(poate fi vazuta in Ploiesti) Va rog sa nu veniti cu oferte de schimb sau sume penibile. E un coupe super intretinut, multe dotari standard, etc.
    2 points
  8. pai daca asa se pune problema.. ca poti sa mergi de cinci ori mai mult (dar asta numai in imainatie..)de ce ai mai ridicat asa dilema? Pare ca stii FOARTE clar ce vrei. Ii mai intrebi si pe altii, sa ce? Sa ii contrazici cu argumente puerile (sa nu zic proaste..). NU UITA CE TE OPRESTE SA NU AJUNGI DES IN "DECOR" SUNT PATRU "GUME" SI ALEA IN CONTACT CAT PATRU PLICURI CU ASFALTUL! .. daca vrei sa ramai pe asfalt... :sorcerer:
    2 points
  9. trebuie sa fii naiv , sa nu zic prost sa nu gasesti un service in tot ardealu' si sa te mance in cur sa te duci la bucuresti. pai toti fug de acolo, tu mergi invers ? :hyper: nu vreau sa o trag pe o latura ardeal/vs sud da ca si aici o poti patii dar totusi sansa e mai mica. parerea mea.
    2 points
  10. Gata, deja au intrat la "tocit" http://s28.postimg.org/fcgbyzikp/IMG_2068.jpg http://s28.postimg.org/oy9wfa9qh/IMG_2069.jpg http://s28.postimg.org/6swy18a89/IMG_2070.jpg http://s28.postimg.org/o4xamo3pl/IMG_2071.jpg
    2 points
  11. In primul rand iti iei cauciucuri bune ca sa nu mori ca un caine sau sa omori pe altcineva. Nu e vorba de rezistenta in timp ci de cum franeaza, cum se comporta masina la viteza si pe ploaie. Nu sunt bani? Vinde jantele pe 18, iar unele pe 15 sau 16 si ia-ti pneuri bune la dimensiunea aia.
    1 point
  12. Si in oras poti sa mori. Si nu din vina ta, apare un copil alergand, intri in balans, rupe aderenta si iei un stalp in portiera. La 60 la ora. Pe langa comparatie, CARE SE MERITA ala mi-a facut deja o parere despre tine. Data viitoare scoate se-ul de acolo.
    1 point
  13. Decat sa faci compromis la siguranta mai bine pui niste jante 15 max 17 inch si cumperi niste anvelope premium clasa c/b decat sa tii 18" pentru look "beton" si cu anvelope jalnice ca deh... is prea scumpe , daca n-ai de gand sa depasesti 50 km/h da... Eu is de parere ca alea sunt anvelope de dacie, iar la dimensiune mica pretul nu difera asa mult ca in exemplul tau, maxim dublu
    1 point
  14. 5w30 sau 0w40 LL04, asta legat de ulei. Legat de miros, schimba in prima faza filtru de la habitaclu, e in partea de jos a parbrizului, sub capota.
    1 point
  15. e simplu Michelin chiar si dupa 5 ani o sa fie mai bune decat niste Riken noi.
    1 point
  16. Mda,unii au intrat sa jigneasca ,altii sa ajute.Multumesc oricum tuturor.Mojorisin m-a lamurit in privat si sunt aproape sigur ca rezolv si eu problema.Si asa ca idee pt baietasii cu diesel si apasa butonul de 20 de ron la pompa...masina mea a avut gaz din fabrica...este model din 2003...in 2014 mi s-a stricat si am inlocuito cu alta.Nu simt diferenta la cei 115 cai nici pe benzina nici pe gaz.In legatura cu compresia,am segmentare facuta de o luna jumate...deci compresie este.Si inca un lucru pentru baietasii cu diesel bogati bineinteles.Cat ulei consuma? cati L/100km atati si de ulei?
    1 point
  17. contactul masinii cu solul se face prin anvelope daca tii la viata ta tu alegi ce anvelope vrei
    1 point
  18. Te asigur ca erau oem cele vazute de mine...
    1 point
  19. Alege masina in care te simti bine care iti corespunde cerintelor, care iti place mai mult, pe care o gasesti intr-o stare estetica si tehnica cat mai buna, mai dotata etc. Nu m-as baga la impozit de 2200ron ,la un consum semnificativ mai mare,rca mai mare, la o masina mai greu de revandut pt doar 218cp, iar daca as avea de ales intre rwd si awd as alege tractiunea integrala,fie ca vb de xdrive fie de quattro. Decat 320i mai bine 320d sau A5 1,8/2,0tfsi,decat 325i (3,0L) mai bine 330d sau 330i sau A5 3,0tdi.
    1 point
  20. M-au sunat acuma cateva zile, probabil ca au citit o carte de marketing si au zis sa foloseasca tehnicile din ea. Faceau feedback pe lucrari. ,,-Buna ziua, de la bimmer service va sunam, ati fost la noi pentru un schimb de simeringuri la supape. -Am fost. -Si cum e', mai consuma ulei, mai scoate fum? -Fum nu mai scoate, dar ulei consuma mai mult, ca mi-ati schimbat busonul la ulei, care era bun si original,fara sa ma intrebati, cu unul aftermarket si imi curge ulei pe acolo si pe la inca vreo doi senzori pe care probabil nu i-ati montat bine. -A da? Asta voiam sa stim, multumim! O zi buna!'' WTF?!?!?! De ce m-au sunat, sa rada de mine? )) Mentionez ca dupa cateva saptamani dupa ce mi-au schimbat simeringurile si curgea uleiul pe motor prin toate orificiile pe care le-au atins, m-am dus inapoi si le-am zis de problema. Foarte amabili mi-au zis ca verificam sa vedem. Mi-au curatat motorul cu o solutie si mi-au zis sa vin in alta zi sa vedem exact de unde curge ) Pai frate, se vede pe unde curge, mai fac eu inca o ora pana la voi ca sunteti ascunsi aici in Ferentari, ca sa-ti dai seama pe unde curge? Evident ca am renuntat... Cat despre lucrarea la simeringuri, a fost facuta corect, masina nu mai scoate fum si nu au fost alte probleme.
    1 point
  21. foarte frumoasa pacat de evacuare informativ cat este timbrul de mediu ?
    1 point
  22. Cu motorul de 3L diesel de la BMW scoti un consum foarte bun extraurban. Sibiu - Arad - Frankfurt am scos consum de 6.8 l/100 km. Am stat si in siruri de asteptare cu motorul pornit, clima pornita tot drumul si masina plina de bagaje. Sibiu - Rm. Valcea reusesti si 5.5-6. http://s13.postimg.org/5d1ij1cx3/IMG_3113.jpg foto hochladen Am vazut si RANGE de putin penste 1200 km la un plin.
    1 point
  23. Aha, si marmota ingropa ciocolata in staniol nu ? Bucuresti - Arad - Budapesta am reusit 4.9%la dus, iar la intors putin sub 7%.. dar la dus nu am depasit viteza regulamentara din cauza unui pasager "bolnavicios" iar la intors am mers constant repede fiind drumul foarte liber.
    1 point
  24. Au venit fetele http://s22.postimg.org/7wauxc8kt/image.jpg http://s22.postimg.org/qale1bkvh/image.jpg
    1 point
  25. Bimmer, din poza postata de tine, nu se descrie modul corect de folosire a instalatiei de climatizare. Este explicat doar ce face fiecare buton in parte. Asta stim cu totii. In acelasi timp, ceea ce cred ca vrei sa ne spui tu prin "(Nu foloseste cum trebuie, si probabil nu stie sa foloseasca arerul conditonat la masina)" este faptul ca vreau sa folosesc instalatia de climatizare cu compresorul oprit. Ceea ce din punctul de vedere al producatorului si al tau este incorect. Probabil ca o utilizare corecta ar fi trecerea instalatiei pe modul AUTO, ceea ce ar duce la pornirea compresorului, si ar lasa masina sa aiva grija de tot, si de temperatura si de dezaburirea geamurilor. Insa pentru ca este destul de rece afara, eu vreau doar sa imi bage aer de afara in masina. Lucru de altfel foarte simplu de facut, apesi pe un buton, opresti compresorul, si masina iti aduce aer de afara direct inauntru, cu debitul cu care vrei tu. Insa a mea, odata cu oprirea compresorului, treptat incepe sa il incalzeasca.
    1 point
  26. Are foarte mare legatura problema lui de pornire cu gpl-ul. Daca vaporizarea gazului nu se face cum trebuie inainte sa ajunga in cilindru, se produce efectul ala de explozie necontrolata care ciupeste efectiv si afecteaza supapele. Motorul nu mai face compresie cum trebuie, la cald, cand se dilata, nu ii mai porneste. In fine, voi puteti sa va consolati cat vreti, dar masinile pe gaz sunt tiganii. Daca nu iti permiti sa ai un bmw cu multi cai pe benzina care consuma mult, atunci cumpara un Logan 1.5 diesel. Da asa-i romanul, fudul ca are BMW. Si ne mai miram ca ii tara asta asa cum ii.
    1 point
  27. Eati sigur ca este bagat bine capacul? Eu am N47 dar imi vibreaza doar cand nu este bagat bine in urechile alea. Sent from my iPhone 1s using Tapatalk
    1 point
  28. Da, asa este ! Numai ca in viata reala nu stai tot timpul cu acul turometrului numai la rosu,in 90% timp stai sub 3000rpm. In fine,ideea este ca masina nu trage nici in ture, nici cand pleaca cu a2a din 4500rpm si schimba in 7000rpm. Cum de ajunge A5-ul cu a2a la 100km/h este simplu, nu toate masinile au cutiile etajate la fel, la audi cutia este atajata lung, pt un consum si un nivel de zgomot,noxe cat mai mici, insa cei 320Nm compenseaza. Ca idee,de la 60kmh in tr2 pleaca de la 3300rpm iar in tr3 de la 2200rpm si tot trage.
    1 point
  29. Tu compari un motor turbo cu unu aspirat. De ce nu compari 330i actual care este cel mai performat motor de 2l benzina de la BMW cu 325d cel mai performat motor diesel de 2l de la ei. Pun pariu ca dieselu tau o sa ti se para o coaja pe langa motorul pe benzina. Dupa parerea mea BMW a facut o greseala ca a intarziat motoarele turbo pe benzina. Nu exista care este mai bun. Fiecare are avantajele si dezavantajele lui.
    1 point
  30. up, se gaureste saptamana viitoare daca nu apare nimeni!
    1 point
  31. Salutare lume, se pare ca problmele distributiei la N47 au aparut si la mine, well problemele sunt destul de pronuntate din cate se pare. O sa pun copy/paste la detalii de pe threadul legat de distributie: Se pare ca nu am fost crutat de cruzimea distributiei (cel putin asa mi-au zis de la service). Masina e un F10 520d din 05/2011 cu 205.000 km reali. Pana acuma nu au fost semne premergatoare, doar un zgomot "normal" de lant. Ok toate bune si frumoase pana ieri dupamasa, cand la nici 5 minute dupa pornire si un pic de mers prin trafic in momentul in care am dat sa pornesc de pe loc de la un semafor s-a intamplat minunea. Zgomot infernal de la motor ca si cum s-ar fi spart/rupt ceva. O bataie metalica foarte pronuntata, motorul mergea, nici un martor sau eroare pe bord doar transformarea din BMW in tractor. Mers urgent la service, constatare fara sa desfaca motorul ca lantul e de vina, mai specific un intinzator care a cedat si a spart o patina. Oricum zgomotul e INFERNAL. Momentan masina e in service... nu stiu daca am voie sau nu sa pun numele service-ului, dar ca si informatie aproximativa e vorba de service-ul lui Adi din Floresti (Cluj). Deviz destul de maricel 4800 de RON, piesele sunt comandate. Astept confirmarea problemei si remedierea ei. Azi dimineata nu am mai avut curajul sa conduc masina si am pus-o pe o platforma. Dupa cum ziceam masina (motorul) functioneaza in parametri, nu par sa fie probleme de putere, etc doar acel zgomot de zici ca se bat 2 ciocane cap in cap. O sa va tin la curent cu ce se intampla si daca a fost intradevar distributia. Sper sa se rezolve si sa nu mai fie alte probleme. Pana la urma si distributia asta e un consumabil, cei care nu o schimbam ne asumam un risc.... eu mi l-am asumat iar acum platesc, oricum plateam si daca o schimbam preventiv, deci in mare tot acolo sunt. Se schimba povestea daca au aparut si alte probleme din cauza asta dar o sa aflu in curand ce s-a intamplat defapt.
    1 point
  32. Sigur este inchis, am gresit ca un bou o cifra la sfarsit, imi cer scuze: 0721 763 129
    1 point
  33. O faza interesanta ce am patit vara trecuta. Merg in Germania, am avut ceva scurgeri de ulei la galeria de agmisie si am ajut nevoie de ulei. In masia aveam ulei de la reprezentanta 5w30. Ok, mai aveam nevoie de un litru pentru ca nu puteam sa il adun de pe motor. Merg la un magazin care se ecupa doar cu uleiuri. Enorm de mare, gen un Lid l cu rafturi pline de uleiuri de toate felurile. Caut ca un nebun pe acolo ulei BMW. stau 10-20 de min pe acolo si nu gasesc. Vine un tip si ma intreaba ce ulei caut. Ii zic, domnule caut ulei BMW 5w30. Imi zice razand- Am toate uleiurile din lume, dar ulei BMW se gaseste doar la BMW. Un alt magazin nu are voie sa vand asa ceva pentru ca nu are de unde sa cumpere. BMW face uleiuri doar pentru ei si nu il vand in alta parte. I-am multumit si m-a indrumat spre o reprezentanta amabil. Gasesc reprezentanta, cumpar ulei, culmea a acelasi pret ca la reprezentanta din RO ( la cursul din momentul respectiv) Interesant e ca atunci cand am ajuns in tara si de curiozitate caut ulei BMW pw net. Surpriza, plin de uleiuri BMW de la tot felul de magazine. Atunci mi am pus intrebarea cum plm ala din Germania nu are asa ceva si la noi este? Si a doua intrebare e: Daca asta vinde ulei BMW sunt curios cat de originale sunt si alte marci pe care la vinde ????
    1 point
  34. Teoretic, geometria nu se modifica dar nu cred ca nimeresti milimetric bratele exact cum au fost inainte. Eu zic ca o sa fie nevoie de efectuarea geometriei din nou. Eu de exemplu o fac la Sigemo iar verificarea e gratuita, platesc doar daca trebuie efectuata Nu strica sa o verifici.
    1 point
  35. DOMI, acea definitie s-a facut pe vremea cand cutiile automate existau numai cu convertizor de cuplu. Topicul a deraiat rau si cred ca se pune o miza mult prea mare pe o afirmatie lipsita de valoare. DSG este o cutie automata. Asta zice constructorul, nu eu. Transmisia cu dublu ambreiaj (uscat sau umed) nu este nimic altceva decat o cutie automata moderna. Precursoarea cutiilor clasice cu ambreiaje multidisc, convertizor de cuplu, comanda hidraulica, etc. Oameni buni, lumea a evoluat, tehnica a evoluat, haideti sa evoluam si noi. Nu confundati o solutie constructiva cu o actiune. O cutie, atata timp cat schimba singura, automat vitezele, e o cutie automata, fie ca e o manuala robotizata tot cutie automata e, ca schimba automat si nu manual. Ce-o fi asa de greu de inteles si care-o fi miza sa ne contrazicem pe chestia asta? Nu de alta dar v-as intreba unde se incadreaza unele cutii care au doar ambreiajul automatizat, in rest, schimbi manual? Este denumita cutie semiautomata de catre constructor dar sunt curios care e viziunea voastra asupra ei. Ce-i naspa in topicul asta e ca unii nu sunt capabili sa-si sustina cu argumente afirmatiile si o dau intr-un limbaj de doi lei. Pacat. Asa suntem noi romanii, pana nu ne porcaim putin si nu ne umflam in pene, nu e bine.
    1 point
  36. In primul rand, nu te trage de sireturi cu mine si nu intinde coarda. Masoara-ti cuvintele, adica. In al doilea rand, poti sa-mi dai tu date si detalii tehnice si in chineza, pentru mine, atata timp cat nu are pedala de ambreiaj si schimba treptele singura, cutia DSG e automata ! Valabil si pentru tine, radem, glumim, dar nu incerca sa intreci masura. Masoara-ti cuvintele si renunta la tentativa asta de tras de sireturi. Obraznicia, contrar aparentelor, nu e neaparat benefica !
    1 point
  37. Doamne fereste, am scris si mai sus, nu am pretentii de mari veleitati tehnice ! Dar sa sustii ca DSG-ul e o cutie manuala...mare habar trebuie sa ai. LE: Termenul de automat atribuit cutiilor de viteze la care face referire topic-ul asta se refera strict la partea care implica si soferul ! Adica, schimbarea treptelor se face manual, de catre sofer, sau automat ! Terminati cu amanuntele tehnice, am inteles, sunteti destepti, dar nu v-a intrebat nimeni astfel de detalii !
    1 point
  38. Doua chestii aici: 1. Eu si cu 90% dintre soferii de pe strada, cu siguranta schimbam mai incet decat o cutie automata. Inteleg ca o cutie manuala schimba mai repede decat una automata insa numai daca individul care o manevreaza este foarte atent, are chef, pricepere si incheieturi rapide. Si nu-i e lene. Cred ca in traficul de zi cu zi, majoritatea soferilor schimba o manuala mai incet decat se schimba singura o automata. 2. Pana acum vreun an consideram automata un sacrilegiu. Ma juram facandu-mi x-uri pe piept cu briceagul ca eu niciodata nu o sa-mi iau o automata. Ei bine - probabil o data cu varsta si cu puterea masinii - mi-am schimbat parerea. Urmatoarea masina SIGUR va fi peste 300cp si avea cutie automata. M-am saturat sa tot mestec in mamaliga. Vreau doar sa apas tare pe acceleratie si restul sa se intample de la sine. Si mai repede si mai comod decat cu o manuala. Amin.
    1 point
  39. Spray LAC GALEBN (Yellow Racing)pentru FARURI si PROIECTOARE. Pret:30 RON Cantitate 400ML Contact: 0769 179 256 Stefan Localitate: Bucuresti.
    0 points
  40. Probabil cand este foarte cald afara trage mai greu.Cu cat aerul este mai rece cu atat trage mai bine.Cati km ai cu masina ?
    0 points
  41. Pai la senzorul ce masoara temperatura motorului s-a uitat careva?
    0 points
  42. Cred ca nu exista anvelope mai proaste decat riken(n-au pic de aderenta pe uscat, pe ploaie nici nu se mai pune problema sa ajute la ceva) Cine e de parere ca mai bine o anvelopa nonpremium decat una premium este foarte limitat in ceea ce priveste soguranta lui si a celor din jur. Gandeste-te ca astea 4 anvelope tre sa tina in frau o tona sau mai mult de fier. Decat Riken mai bine scoti cauciucul si mergi direct pe janta, zic ca e mukt mai eficienta decat plasticul ala de riken. Cauta alta firma premium: Conti, dunlop, toyo...etc Tu aici ai facut o comparatie putin cam deplasata intre Michelin si Riken...Michelin e una din cele mai scumpe anvelope si Riken e... Sent from my iPhone 1s using Tapatalk
    0 points
  43. 6.1% consum la o viteza medie de 110km/h...pe o distanta de 1500km! la 320i
    0 points
  44. Momentan am in garaj un 320i e92 si un e90 320d 163cp....nu stiu ce tot vorbiti aici cu 320d resoftat etc etc, dar dupa ce ma urc din e92 in e90 320d, am impresia ca merg cu frana de mana trasa pana in 2500 rpm, de la 2500 la 4000 e in avantaj superior dieselul, dar cu start de pe loc cred ca castiga in final benzinarul! 320I de 170cp e foarte reusit, consumul e insesizabil mai mare ca la diesel, si se observa doar extraurban, in oras e cam la fel (benzinarul are start stop)...daca vorbim strict de power iati a5 20 tfsi, dar consumul o sa fie mai mare si decat al unui e92 de 3 litri tot benzina, si poti sa te astepti sa cada turbinele in orice moment
    0 points
  45. Deci eu am spus in felul urmator, un e92 320i este mai rapid sau posibil sa fie putin mai rapid decat un 320d e90 163 de cp. Am rectificat sa fie clar pentru toata lumea. Nu este in niciun caz un gunoi de motor. @Dobrescu Alexandru. Ai ramane surprins @Voltron: Legat de surpiza din spatele monitorului, aici iti dau dreptate
    0 points
  46. Daca esti inapt sau chior si nu esti in stare sa citesti niste date tehnice imi pare rau pentru tine. Hai totusi sa te ajut poate asa macar inveti si tu ceva: 320i 0-100 8.2: http://www.autoevolution.com/cars/bmw-3-series-e90-2008.html#aeng_bmw-3-series-e90-2008-320i Bmw 320d 0-100 0-100 8.3: http://www.autoevolution.com/cars/bmw-3-series-e90-2005.html#aeng_bmw-3-series-sedan-2005-320d Crezi ca te descuri cu informatiile astea sau e prea mult pentru tine si trebuie cineva sa iti traduca? Ce am pus mai sus sunt niste date tehnice, studiza-le cu atentie si daca simti ca nu te descurci, mergi pana un dealer sa te lamureasca ce si cum. Mult succes.
    0 points
  47. -1 points
  48. salut. cat se mai negociaza?
    -1 points
  49. Vand Airbag BMW pentru volane sport si/sau M.E46,E38,E39,X5. Arata IMPECABIL. Pret:300 Ron FIX Poza reala. Oras:Bucuresti, Sector 6 Contact 0785728450 Stefan
    -1 points
  50. Pe topicul tau parca ziceai ca te ai indragostit de RWD, cum de ai trecut la a simpatiza awd?
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.