Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 08/24/15 in all areas
-
Da, pare masina colegului nostru Severin31, care acum nici 2 luni ii bate obrazul altui coleg care incerca sa isi vanda masina la un pret mai mare decat cel de achizitie. Acum vad ca si el a pus vreo 2.000 de euro peste, probabil i s-au schimbat valorile morale intre timp.8 points
-
5 points
-
Si nu e ironic faptul ca acum 2 luni tu aveai "tendinta asta romaneasca" (cand comentai pe topicul lui 0kta03), iar acum faci acelasi lucru?4 points
-
hai sa scurtam treaba,de pe margine e usor de dat din gura Battle : A5 2.0 TFSI vs 325 i Coupé 2.5 (E92) deci 2.0TFSI e ceva mai bun decat 2,5 N52 diferentele sunt relativ mici,cel mai probabil in reprize e clara treaba. Legat de consum 2.0 N42 lua cu vreo 2 litri mai putin decat 2,5 M54 cel putin afara era clar destul de economic, alte motoare ce e drept dar diferenta a ramas banuiesc tot pe acolo si la N52 vs N43. Ideea ramane aceasi daca nu se cauta "viteza" si se accepta ceva bube ale lui N43 ar fi o alegere logica .Daca la aceasi bani poti lua 320i sau A5 (lucru de care ma indoiesc sincer daca e sa mai iau dupa preturile din linkul de mai sus) atunci clar A5. Daca vorbim de A5 vs 325i acolo alegerea tine de fiecare;clar in reprize si ca si "usurinta" de condus A5 ar trebui sa fie in fata,pe de alta parte un 2,5 bun poate oferi satisfactie.Nu ma pronunt la fiabilitate ca deja ma ia durerea de cap cand citesc anumite lucruri. Ma rog daca stau bine sa ma gandesc asta cu ce sa aleg e o tampenie ,te duci te plimbi cu cazanul care te-a uns la suflet o alegi chiar daca e 2.0 2.5 3.0 1.6 .Eu cel putin asa am facut cand am luat masina. edit:umm daca ma gandesc asa mai facut mai putin cand am luat primul E30,atunci am facut la fel un topic de cateva zeci de pagini4 points
-
Revin cu poze dupa tratamentul cu leatherique. I-am aplicat si un start de bilt hamber auto q.d. in proporĂâşie de 5 la 1. Nu am apucat sa o decontaminez cu argila asa ca auto balm mai are de aĂâ˘teptat. Probabil luna viitoare cand am mai mult timp liber. Ăncerc sa fac maine poze in soare pentru ca se ĂŽntunecase pe cand am terminat. Sent from my iPad using Tapatalk Sent from my iPad using Tapatalk3 points
-
Pai ai si tu dreptate, atunci de ce le mai comparam? Daca nu conteaza viteza, atunci cum faci diferenta intre tractiune si propulsie, adica fwd vs rwd? Ca multi tot insista pe avantajul propulsiei si pe comportamentul masinilor la limita si alte bazaconii. Fiecare lauda masina proprie, e de inteles, insa trebuie dati jos ochelarii de cal atunci cand nu ai condus si alte masini ca sa poti avea o parere obiectiva si nu doar bazata pe ce citesti pe forumuri.2 points
-
Nu stiu cati dintre voi ati condus un A5 2.0tfsi, cert este ca nu are rost comparatia cu e92 320i si nici cu 325i, se simte multe mai bine decat ambele. Iar consumul la mers normal nu sare de 11 in Bucuresti. Lasati consumurile la ora 8 dimineata si 5 seara, nu toata lumea isi cumpara masina doar sa mearga cu ea la serviciu si inapoi. Resoftat, un A5 are cuplu peste 400nm, mult peste ce ofera un 325i, sau chiar un 330i.2 points
-
2 points
-
Pentru ca din cate vad, postul meu a fost pe jumatate neinteles, ma simt nevoit sa mentionez faptul ca nu am criticat sau comentat PRETUL. Inca imi sustin parerea ca fiecare are dreptul de a cere oricat doreste, indiferent de pretul de achizitie si de investitiile ulterioare. Am tinut sa mentionez numai aceasta schimbare rapida de mentalitate atunci cand e vorba de bunul personal.2 points
-
+1 mgs ! Multumesc mult ! ) probabil a vazut ca am vandut-o si incearca si el , cand ii vezi tare in gura si pe urma sunt mielusei ! anuntul ii pus chiar in ziua cand am anuntat ca am vandut-o . Ii urez bafta la vanzare , nicidecum nu il critic pentru pretul ala ) sau il intreb de ce sa hotarat dintr-o data sa o vanda2 points
-
Ai mare dreptate cavaliere legat de "colegii" nostrii de forum. Sunt curios si eu ce masina are lowlife si znuff. Cel putin lowlife asta am vazut ca e ca o musca, unde e c...tul hop si el.2 points
-
Ce stil au unii pe aici. Este lipsa totala de respect si educatie si meltenism curat sa ii zici cuiva dupa ce si-a cumparat ceva ca e de cacat si sa il faci prost in fata. Chit ca poate nu e pe placul vostru, omul e foarte incantat de masina si e mandru de ea. Este atat de simplu sa il feliciti si sa ii urezi sa o conduca cu placere. Treaba lui ca si-a luat 316, pentru el este un salt urias oricum. Dar na, plin de țĂŁruÂşi pe forum, educatie spre zero. Ps: 316 nu prea se cauta asa ca e mai posibil sa fi gasit una decenta decat 320d-lurile ultra hĂŁrtĂŁnite si forjate.2 points
-
inca o poza cu noua mea achizitie http://thumbnails113.imagebam.com/43123/57ce2b431225673.jpg2 points
-
Si eu am fost in situatie lui Cristisad.Eu veneam de pe un Logan din 2011.Maina luata de noua.Dupa 6 luni a inceput sa rugineasca sub luneta spate.Remediata prost la service pe garantie.Geamurile se abureau ingrozitor pe timp de ploaie,cu tot cu dezaburire.Pur si simplu nu mai vedeai nimic.Stateam cu buretii si carpele in torpedou.Veneam de pe un golf 3.Virajele pe care le luam cu golf 3 la 60 km/h,de abia le luam cu 35-40 cu loganul.Instabila,antifonata prost,iti dadea senzatia de lift,scaun care iti dadea dureri de spate,plastice care pe timp de canicula miroseau ingrozitor,scartia incredibil cand treceam peste limitatoarele de viteza.Trecerea pe e46 este din caruta in limuzina.Am bagat 800E in ea dar nu imi pare rau.Sunt bucuros ca am scapat de masina romaneasca.Am fost pasager in spate intr-un Clio din 2008 saptamana trecuta.Pur si simplu te simti ca intr-o celula strimta.Simteam claustrofobia aproape de mine.Scartia din toate madularele.Am suportat Loganul timp de 4 ani.Dupa g3 mi-a parut rau.Dupa Logan nu.Am baut si o bere in cinstea lui.2 points
-
Momentan am in garaj un 320i e92 si un e90 320d 163cp....nu stiu ce tot vorbiti aici cu 320d resoftat etc etc, dar dupa ce ma urc din e92 in e90 320d, am impresia ca merg cu frana de mana trasa pana in 2500 rpm, de la 2500 la 4000 e in avantaj superior dieselul, dar cu start de pe loc cred ca castiga in final benzinarul! 320I de 170cp e foarte reusit, consumul e insesizabil mai mare ca la diesel, si se observa doar extraurban, in oras e cam la fel (benzinarul are start stop)...daca vorbim strict de power iati a5 20 tfsi, dar consumul o sa fie mai mare si decat al unui e92 de 3 litri tot benzina, si poti sa te astepti sa cada turbinele in orice moment2 points
-
Cand iti iei o masina care sa fie si cal si magar,adica buna si iarna si vara e mai bun un awd. 640-ul l-am luat doar pt vreme buna in niciun caz pt a ma umple de nervi iarna. Daca imi amintesc bine nu cred ca am spus ca m-am indragostit de rwd ci doar ca mi-a placut mai mult cum se simte fata de 640 xdrive si doar ca am redescoperit placerea de a conduce de cand am renuntat la suv. Eu nu sfatuiesc lumea sa isi cumpere bmw si nici rwd,diesel,automat doar pt ca asta am eu si 100% este cel mai bun. Este bine sa cumpere o masina care ii corespunde cerintelor, pe care o gaseste intr-o stare mai buna, an si km mai buni etc. In nicun caz nu as cumpara in 2015 o masina cu motor aspirat pe benzina de 3.0L care dezvolta doar 218cp, frustrarile vor fi inevitabile,fereasca sfantul sa te alerge un 2.0d resoftat, mai ales la deal si apoi sa iti lingi ranile la pompa. Cel de 2,0 este prea lesinat din start, mai ales pt cineva care vinde dupa 30d.2 points
-
mda...daca te uiti la un pol legat de motorizarea cea mai raspandita vezi una , dar din discutii iti dai seama ca foarte multi au motoare mari V10-V16... http://www.bmwclub.ro/forums/topic/23467-care-este-cel-mai-raspandit-model-de-bmw/page__st__220 in fine1 point
-
O fi n-o fi frumoasa masina...sunt alti experti care-si dau cu parerea. Mie imi place. Barca nu e..dar cu RFT e destul de dura. Parerea mea e ca F10 e superior prin spatiul interior dar si materialele care sunt mai sperioare...si ma refer in special la usile spate. + leduri peste tot cu excepita mansalier si ceatza... Deci alegi ce vrei. Ia F30 ca deja sunt prea multe F10.Glumeam.1 point
-
parerea mea este ca un HUD/HUS trebuie sa ofere informatii pentru sofer si strict legate de masina, de aceea orice producator limiteaza informatia din HUD strict la sistemele de siguranta si sistemele pentru asistenta. Pe ultima generatie de HUD de la BMW poti vizualiza viteza, speed limit info, informatii legate de cruise control/ACC, Check-Controlul, navigatia si optional multimedia si telefonul. HUD-ul te poate distrage foarte usor de la condus, de aceea personal, nu as vrea sa pot rula aplicatii pe el. Mi s-a intamplat de multe ori sa fiu atent la informatia de navigatie de pe HUD si sa nu fiu atent la masina din fata care franeaza, cu toate ca proiectia unui HUD este virtual la cativa metri in fata masinii in timp ce la un HUS e pe bord in fata ochilor.1 point
-
varianta de la BMW, HUS, se conecteaza pe FA-CAN unde sunt toate informatiile legate de motor (viteza, putere, cuplu), pe FA-CAN sunt legate si cesurile (kombi) de unde preia alte informatii gen ora, temperatura exterioara, etc. HUS-ul de la BMW nu furnizeaza info de navigatie din idrive (CIC/NBT/CCC) ci foloseste o aplicatie de navigatie de la Garmin care trebuie instalata pe telefon. Parerea mea ca o solutie dedicata BMW cum este acest HUS este mai buna decat o solutie universala creata pentru orice masina mai ales pentru cei ce nu au navigatie. HUS-ul de la BMW este compatibil cu orice model de la E39, E46 pana la F10, F15 si vine si cu un kit de montaj care se adapteaza functie de model fiind vorba de borduri diferite.1 point
-
Hai ca am mai facut un pas, a venit si plafonul cu stalpii de la retapisat si l-am pus pe masina,am pus si fetele de usi...dupa cateva incercari esuate si o punga de bumbi stricati, pana la urma au iesit cum trebuie. Masina avea un scartait enervat pe spate la denivelari,initial intelesesem ca ar fi de la bucsile alea in forma de "8", le-am cumparat p'alea si cele de la bara stabilizatoare, iar la o inspectie mai atenta am observat ca scartaitul vine cam din tija de la amortizorul dreapta...in fine am comandat si amortizoare spate + discuri spate si daca tot ma apuc de treaba am luat cam tot ce tine de bucsi spate + burdufurile la planetara care erau cam imbatranite. Mi-au mai ajuns uleiul si filtrele de ulei,aer,polen si benzina si placutele frana fata/spate...deci cam de marti poate sa intre si la partea mecanica. cateva poze "proaspete" :frantics:1 point
-
tot tema consumului.. pe care o aduc in discutie mai ales neposesorii de n43.. in fine, da frate consuma cat un 335i si trage ca un 316i.. acuma lasa-ne.. are el alte bube motoru asta, dar consumul nu e nici pe departe una din ele, consuma ff bine.1 point
-
Nu-mi musc limba prietene.Eu spre deosibire de tine si de altii care au fost rautaciosi pe-aici nu invidiez pe altu.Mai ales care conduc aceasi masina ca si mine.Mai rad de un logan care e din 2009 si pica tot de pe el sau mai stiu eu,ca tot omu'.Dar daca ar fi sa ne punem sa citim mai mult...ne-am da amandoi seama ca diesel e mult mai puturos decat benzinar.Cred ca de-acolo vine si invidia.Si acum cu ce tehnologii au astia la gaz ca nu se simte diferenta intre benzina si gaz...normal ca apare invidie..eu dau ture de oras cu 100 lei = aproape 400km.Tu dai ture de oras cu 100 lei nici 300km...+ ca unii mai si miros a McDonalds de la uleiul vegetal.Daca intelegi ce vreau sa zic.Adica sa fiu mai explicit,confunda busonul de la rezervor cu tigaia.Atunci daca eu sunt un "fudul" cu bmw pe gaz...(care nu-mi dau seama de unde atata misto pe combustibilul asta),de aia care baga ulei de la bunica in rezervor ce se zice?Sau mai bine zis,cati de-aici baga motorina de la pompa? si nu de la vreun Dorel ce fura de prin utilaje si vinde cu 4 lei litru?Unde erau bogatii domnle.1 point
-
URL=http://www.imagebam.com/image/0b6744431004341]http://thumbnails114.imagebam.com/43101/0b6744431004341.jpg[/url] http://thumbnails114.imagebam.com/43101/0409de431004345.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/43101/ea1581431004351.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/43101/fb245a431004357.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/43101/ea1581431004365.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/43101/3e9b55431004369.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/43101/ea1581431004377.jpg1 point
-
Si daca mergi cu 150 cu el cat consuma? Sau daca faci 500 km pe dn-uri Bucurest-Arad, ca sa scoti medie de 90km/h ( adica sa il alergi ca pe hotii de cai), consuma sub 10 12? ) Si inca ceva, viteza medie 110 km ..pe 1500 km.. pe unde? Si consuma la pompa 6.1? Daca tu mergi numai cu 100 constant probabil ca scoti 6.1.1 point
-
Am ajuns cu bine la Suceava, am condus 200 km fara servo. Cureaua am gasit-o insa fulia de la servo nu, vine doar pe original, am gasit una sh dar am zis pas pt ca cerea 200 ron pe ea in conditiile in care noua e 150...jecmaneala pe fata. M-am suparat rau pe masina si i-am pus gand rau ca luna viitoare sa-i schimb toate consumabilele...indiferent de stare! Ps: Suceava- Bucuresti o sa merg tot fara servo din pacate, sper sa ajung cu bine!1 point
-
Frumoasa masina, am o dilema in legatura cu f10 525d. Cum se simte masina la condus nu e barca? Oscilez intre f30 si f10 si pretul e cam acelasi la SH1 point
-
Ai dreptate varianta 325i este de 3.0 l pe e92 FL si la inlocuit pe cel de 2.5 l de pe NFL care era plin de probleme si consuma mult,in rest nu ia dat un calut in plus doar la marit.Nu se pune problema ca un diesel de 2 sa faca un benzinar de 3 aspirat din aceiasi ani astea sunt ineptii fie el softat, resoftat si ce mai vrei tu. Uite aici E92 Benzinar VS Diesel cu motoare de 2l diferenta de putere fiind minima cu tot cu turbina dieselu pe hartie este cu 0.1 s mai rapid la 100 si cam atat.Chiar nu se justifica motorul de 2 diesel chiar si la consum e diferenta de 1.5 l in oras. Nu e mare dar ce sa mai zic de afara care e nesemnificativa. Referitor la diesel eram intr-o seara pe mal cu masinile parcate si trece un e92, ma asteptam sa se dea in spectacol dar ce sa vezi cand ia dat talpa sa auzit un tractoras, urat zgomot mai bine nu se incorda.Noi ne asteptam la un 6 in linie benzina dar ala a dat cu batu in balta.Pentru o masina care se vrea sportiva fiind in 2 usi si avand formele alea dieselu strica tot. Initiatorul topicului a stiut ce vrea nu cred ca avea rost sa bagi dieselu in discutie.Problema e ca 320i e prea slab pentru unii ,325i e plin de probleme si 330i e impozitul prea mare.Mai ramane a5 care cu motoru 2.0T de 211 cai e foarte bun dar deja renunti la RWD si la tot cea ce inseamna BMW.1 point
-
pe mine m-ai convins, insa pe tractoristi (diesel-ari) nu o sa reusesti...succes1 point
-
Vorbesti mult si extrem de prost. 2.0i nu este deloc un gunoi si este mai rapid decat un 2.0d de 163. Sunt cativa si pe aici care au acest motor si sunt foarte multumiti de el. Dar ce sa stie romanul de motoare aspirate pe benzina... Frate sa ne bage in scaun sa simtim frate puterea.1 point
-
Ei,sunt rautaciosi oamenii, pe Golf e o cutie f. buna, atat manuala cat si dsg-ul. (ACELEASI ca si pe audiuri, in plus audi mai are cvt-ul ala suparat ) ,dar problema e de perceptie: Cum sa am o masina premium cu piese care se gasesc pe masini de masa ? Cat despre restul povestilor, nu e nevoie sa ne certam intre noi, sunt atatea teste pe youtube (in care bmw e castigator, desigur) incat numa un rautacios ar sustine altceva. Aaa, si distributia aia a maselor pe punti care e 55-45 pe modelu vechi si 60-40 pe modelu nou SE SIMTE.1 point
-
Salut, Mi-am luat pana la urma e46 316i, 2003, facelift. Nu este full option, dar e diferenta prea mare intre ea si renault symbol 2008. E un vis sa urci in e46, tinuta de drum, comfort, pozitie sofer foarte adanca. Te simti ca intr-un tanc, ce sta lipit de strada. Cu toate ca am vazut ca multi spuneau de 316i ca e cam subturat, masina trage bine si in depasiri si la drum lung, e suficient motorul. Probabil cand incarci masina cu 5 oameni, abia atunci simti ca motorul e depasit. La 60kg ale mele, masina goala, trage prea tare. Renault Symbol facea ca barca pe strada. E o placere faina in e46, in symbol nu simti nimic, zici ca mergi cu autobuzul )).1 point
-
La 290 lei am pus brat Starline. Nu am pretentia ca sunt de cine stie ce calitate si nu ma mir daca o sa pice mai devreme sau mai tarziu. Eu am pe Fort bielete de directie, capete de bara, bielete antirului si discuri de frana Starline... Au vreo 3 ani de cand sunt puse si inca nu trancane nimic. Nu le fa reclama, dar nu cred ca se merita sa dai o diferenta asa de mare pe piese doar pt ca e Febi sau Lemforder. Intr-adevar din cate am citit Meyle hd sunt cele mai bune, dar la momentul respectiv nu prea am dispus de bani foarte multi. Si da, e chiar asa de full ba chiar mai mult... Am uitat sa mentionez de senzorii de parcare WBAAL31080JJ49078 - daca bagi vin-ul pe bmwvin.com o sa vezi ce dotari are masina. In plus fata de cele de pe site i-am schimbat maneta de semnalizare si i-am activat BC-ul.1 point
-
Nu poti sa compari un clio cu e46. E diferenta de la cer la pamant. Sincer eu as alege e46-le chiar si in detrimentul unui logan nou. Chiar daca bmw-ul e mai vechi, e facut cu materiale de calitate si cu simt de raspundere. Eu am un e46 de vreo 3 luni. Am cautat motorul de 1.9 benzina, 118 cai. E cel mai simplu motor si destul de usor de intretinut, zic eu. Masina e din 1999, am dat pe ea 2200 de euro si avea taxa de mediu platita si nerecuperata. Ii lipsesc doar pilotul automat, comenzile pe volan si geamurile electrice spate sa fie full. In rest... Xenon original, scaune electrice cu incalzire, clima automata, oglinzi rabatabile electric, full piele neagra, trapa electrica, cd player original... Merg toate fara probleme. In afara de ulei si filtre am schimbat la ea urmatoarele: - bascula fata - 290 lei - bieleta antirului fata - 60 lei - bucsi bara stabilizatoare fata - 30 lei - senzor lichid racire - 50 lei - rulment spate - 70 lei - pompa servodirectie - 100 lei(dezmembrari) - debitmetru aer - 150 lei(dezmembrari) - curele transmisie - 110 lei - role intinzatoare curele transmisie - 190 lei Stiam cam ce trebuie schimbat de cand am cumparat-o. M-am interesat de preturile la piese si le-am comparat cu celalta masina pe care o am. Un Ford focus din 2003. Preturile sunt cam la fel. Eu am preferat sa bag banii in e46 si la las focusul pe dreapta. Dupa ce am schimbat toate cele de mai sus, masina merge super. Atat comfortul din interior cat si tinuta de drum nu se compara cu focusul din 2003... Cu un clio cred ca nici atat Nu am luat-o sa merg cu ea doar la plimbare. Merg cu ea zilnic. Am facut vreo 3000 km pana acum si nu pot sa ma satur Eu sunt de parere ca atunci cand te decizi sa iti iei o masina nu prea e bine sa tii cont de parerile altora. Pentru ca sunt subiective. Fiecare o sa spuna ce a patit el sau ce a auzit de la altii ca au patit cu o anume marca. Si asta nu te ajuta cu nimic. De stricat se strica toate la un moment dat, indiferent ca e bmw, mercedes, vw, renault sau alta. Trebuie doar sa decizi daca pentru nevoia ta de comfort si pt puterea ta financiara, merita efortul.1 point
-
Zilele astea, când am schimbat consumabilele, mi-a povestit un posesor de Bmw 318 din 1997, diesel, E36 parcĂŁ, cĂŁ n-a avut probleme mai deloc cu el. Ăl cunosc pe respectivul, fuge tare cu sĂŁracul BMW prin toate gropile, e abuzatĂŁ rĂŁu, dar rezistĂŁ bine. La mașinile mai vechi sunt mai puține probleme electrice care se pot ivi, iar cele care apar sunt mai ieftin de remediat, tocmai din cauza vârstei și a abundenței de piese sh sau noi. O viațĂŁ ai... MeritĂŁ sĂŁ schimbi o barcĂŁ cu o mașinĂŁ! DupĂŁ ce vei conduce o vreme Bmw, vei avea senzația cĂŁ ĂŽnainte ai mers cu o cĂŁruțĂŁ. Vei vedea!1 point
-
1 point
-
Nu o voi face toata la reprezentanta, doar distributia. Marea mea problema e alta. Daca renault meu l-am luat de nou, iar acum face 90 milioane, mi se pare de-an boulea ca o toba sa coste 10milioane. Daca diferenta e de la cer la pamant, atunci de ce as mai intretine o rabla de renault de 7 ani vechime, care se dezmembreaza la 130km/h, dar toba noua costa 900 ron+ 100 manopera)). Clio are 130.000km reali, poate nu are asa multe defectiuni ca un bmw din 2002, dar tie iti convine sa intretii una low cost in care intra vantul la 130km/H , care face ca barca pe sosea la orice denivelare? Iar la un impact, ce siguranta in plasticata aia. Intretinerea la bmw poate ca e scumpa, dar si la renault e la fel de scumpa. Am fost la reprezentanta si m-am lamurit. Poate ca sunt preturi mari si la bmw la reprezentanta, e normal, e bmw, dar la renault nu ma asteptam la asa preturi. Cum pana mea sa coste 10milioane o toba finala cu manopera , cand masina mea costa 90 milioane. Concluzia e urmatoarea: accept sa am o intretinere costisitoare daca am una premium in fata blocului, nu un pisat de renault. Am fost la reprezentanta renault si a trebuit sa schimb o toba finala, placute frana fata, discuri fata si parbriz. Stii cat mi-au cerut? 800 euro. Stii cat costa masina? 2000 euro. E din 2008 ca an. Prefer sa bag oricand 800 euro intr-un bmw, ca e o masina superba, e altceva fata de pisatul de renault clio. De asta vreau trecerea pe ceva premium. taxa auto? taxa auto la bmw e 200-400 euro, imi iau bmw si n-am bani de taxa? Am dat 500 euro sa iau un pisat de toba si placute frana fata + discuri fata , toate de la renault si n-am sa platesc un pisat de taxa?1 point
-
1 point
-
Intreruperi nu am, nici fluctuatii ale turometrului, doar parca un tremurat putin mai accentuat al motorului care se transmite pana la teava de esapament, bine nu am avut cu ce sa compar asa ca nu stiu daca asa fac toate... a si teava de esapament e neagra, dar aici nu stiu daca mai am sau nu DPF. Am citit ca daca compensarea este mare inseamna ca injectorul nu mai intrerupe ok si picura sau ceva de genu.. si se pot topi pistoanele ..ma rog alte avioane.. Daca nu trebuia sa desfac galeria de admisie le scoteam si le testam... Mi-ar placea un diesel putin mai rafinat:) Cred ca urmatoarea masina va fi benzina ..1 point
-
Oameni buni,vorbim de Michelin totusi,ce naiba,am luat-o pe aratura cu discutia.1 point
-
Nu prea...am prins cu 318d (143hp) tractiune spate intr-o iarna, niste gheata acoperita cu un strat fin de zapada si aveam cauciucurile alea ale lor vara/iarna (un jeg parerea mea), am accelerat sa depasesc o raba si mi-a taiat puterea motorului si nu m-a lasat sa derapez nici in stanga nici in dreapta...sistemele active de siguranta din ziua de azi isi fac extrem de bine treaba...1 point
-
vezi...asta se numeste boala )) cere pachet M, apoi o sa ceara alte jante....apoi o suspensie sport...apoi pachet M de la exterior trebuie sa completeze interiorul....si tot asa... aaaaaaaaaaaaaa......apoi o sa vrei LCI ))) crede-ma ca nu se termina niciodata1 point
-
1 point
-
eu am 255 pe 18 spate...cel mai mar consum pe care l am scos extraurban a fost 6,3%.....mers la consum am scos si 4,2%, dar nu e automata!1 point
-
Sper ca mai stai pe acolo,la Bucuresti ploua si e foarte posibil sa ti se abureasca farurile :goodjob:1 point
-
1 point
-
Mult succes in continuare cu proiectul, se poarta break-ul din ce in ce mai mult1 point
-
Gata ca imi poluati topicul ðŸË Geometria nu a fost facuta cu bratele defecte, cand am cumparat masina nu aveau joc. Oricum am de gand sa-mi cumpar anvelope noi pentru vara(poate si jante) si ma gandeam sa fac si o verificare la geometrie. Am autosoft langa mine dar nush cat de buni sunt pe geometrie, mi-a mai recomandat cineva Vanish auto, lucruri bune am citit si de MHS . Stau foarte prost cu timpul si nu vreau s-o fac de 3 ori. Voi unde recomandati? @Service premium-cred ca ai ratat un pm de la mine...1 point
-
Adaug si 2 poze cu vecinul de bloc si o poza pusa de BMW RO pe farcebook de la Xdrive 2014, chiar eu conduceam masina Sper sa ma invite si anul acesta! http://s14.postimg.org/ir2oksxrh/10873370_818004824902846_5737050005946910574_o.jpg http://s14.postimg.org/k4ubg3x0t/10934695_10153066870994122_75904470_n.jpg http://s14.postimg.org/k3kdmov71/10947572_10153066871039122_2091289779_n.jpg Inca mai visez la un volan de M, chiar imi pare rau ca nu l-am cumparat pe cel de la Inside Am primit si o oferta pentru reparat & vopsit bara de la Changing: 500 de ron, data viitoare o sa belesc ochii! PS: am stabilit cu Andrei ca o sa iau becurile de la el cand le va schimba de pe e60, ii multumesc pe aceasta cale. PPS: Scriam in urma cu ceva timp ca am atins viteza maxima data de constructori in urma unei urgente medicale, din pacate nu a fost de ajuns si tatal meu s-a stins cateva zile mai tarziu. Am ramas cu regretul ca nu am acceptat sa mearga cu mine la Brasov cand am cumparat masina si ca nu a condus-o niciodata, desi eu am insistat de cateva ori. Stiu insa ca era mandru ca mi-am implinit acest vis. Poate ca acolo unde este imi urmareste topicul...1 point
-
Sincer, este diferenta de la cer la pamant, chiar am mers in dreapta unui megane zilele trecute si mi se parea foarte ciudata pozitia pe scaun, ma intrebam cum de am mers atatia ani cu el. La drum lung cred ca este mult confortabila din cauza cutiei + simt ca pot face o depasire in siguranta, ma bucur ca nu am suspensia sport pentru ca era prea mult pentru mine.1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00