Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 08/25/15 in all areas
-
Dupa 4 luni in care n-am mai citit nimic pe topicu asta am realizat ca CIPY85 cauta masina full de vreo 6 luni, tot cauta, da ieftina sa fie, ...si fara probleme/uzura/km/etc. Mi se pare foarte amuzant sa ai asa pretentzii. Mai pulseaza 10 000euro si gata o iei TZIPLA si poate fara km si fara julituri !!! Oricum de apreciat rabdarea ta in a astepta atata timp. Presupun ca vrei sa o tzii macar 10 ani din moment ce ai atatea pretentzii. Inside - da lectii de motorizari - acum ca are si el, 525d e cel mai bun, dar nu ca nu i-ar fi suras un 535d de exemplu. (Stiu stiu, ma bag aiurea, nu e problema mea, sunt eu frustrat etc...) Oricum laudatul 525d cu 1997cmc pe buna drepate e mai superior lui 520d, dar in panta cu 4 persoane si nu neaparat incarcata full masina, cam ma gandesc de 2 ori sa depasesc sau nu, si in 520d (de curand am avut parte) si in 525d cu tot cu modul SPORT . Eh... toma atunci trece de mine un 740d fluierand. Viva straight 6, respect. Lasati minusurile sa vina la mine.. Succesuri.10 points
-
nu....stai ...ai gresit .... 255/35/R18 e de baza...musai 18'....de 500-1000 euro ! ( dar nu sunt bani de 4 gume ok ) pe un 320d probabil e musai 255/35/R18 !3 points
-
Simplu, nu ai bani de 255 35 R18 pui 205 55 16, cu 1000-1100ron rezolvi problema cu 4 anvelope premium. decat Riken mai bine: http://www.anvelopejantealiaj.ro/anvelope-auto-vara-kumho-ku-39-255-35r18-94y http://www.e365.ro/anvelope/sava/anvelopa-sava-255-35r18-94y-intensa-uhp-xl-fp.html http://www.autowebshop.ro/p/65822/anvelope-toyo-vara-25535r18-94w-proxes-c1s-xl/3 points
-
Si nu e ironic faptul ca acum 2 luni tu aveai "tendinta asta romaneasca" (cand comentai pe topicul lui 0kta03), iar acum faci acelasi lucru?3 points
-
Dl. Ing. FRE se pregateste sufleteste pentru Auto-Balm http://s2.postimg.org/hq36oe6qx/DSC_0147_Medium.jpg http://s2.postimg.org/kwsoawkvd/DSC_0148_Medium.jpg http://s2.postimg.org/fmsrgq6y1/DSC_0149_Medium.jpg2 points
-
Eu mi-am luat GY F1 Assym 2 acum 3ani.As lua oricand ceva de top.Poate te va salva de la un accident sau sa faca diferenta intre a lovi pe cineva si a te opri la mustata.Nu cumperi nimic cu aia 500-800 ron "economisiti".2 points
-
Nu compara X3-ul vechi cu modelul F25. E diferenta mare. O comparatie corecta nu se poate face decat in momentul in care te-ai suit in toate masinile despre care vorbim aici. Nu crezi ?2 points
-
treaba e cam asa.. o anvelopa, avand in vedere vitezele medii mici per total din ro, (oricat zici tu ca ii dai, ca faci ca dregi, ca am mers numai cu 140+, bucuresti arad tot 8h faci, minim... si media saraca e in consecinta real mult mai mica decat ai impresia ). O anvelopa de vara tine minim 40k.. (nu neaparat premium, aici intra si alde kumho, falken, nokian care sunt bune si ele. .) in ro, cu masina personala , nu de firma rar face cineva mai mult de 20k/ an, de altfel, media nationala e sub 20k. o parte din km astia se fac si iarna, cu anvelope de iarna.. deci un set de roti de vara te tine minim 4 ani.. tii masina 4 ani.. ? putini tin o masina sh atat. asa ca gume sh, reiken etc... poti face un compromis.. uita-te la falken, kumho, nokian.. daca mai iesi prin afara localitatii si vreme mai proasta.. in austria niste gume bune de ud mi-au salvat viata.. nu trebuie sa ai probleme de cateva ori, o singura data e destul. Acum o saptamana, ploaie torentiala in belgia, pe autostrada, urcam un deal si nici prin cap nu imi trecea ca se poate acvaplana urcand o panta si pe autostrada, care are ceva drenaj.. e uite ca am reusit. in panta, pe autostrada, la aproximativ 100 km/h.. Gume de kkt, sa zicem cel mult mediocre.. niste bridgestone turanza, cu cel mult 8k km pe ele.. care acu 8 ani erau miezul din dodoasca, dar nu au schimbat nimic la ele in 8 ani si lucrurile au mai evoluat, sunt tot felul de modele noi acum... DAr ce vroiam eu sa iti spun, e ca, dupa ce treci prin niste situatii dinastea, vezi altfel lucrurile, ca orice sisteme de siguranta ai pe masina, abs, dsc, etc.. toate lucreza cu limita de aderenta a gumei.. aspect neglijat de multi si apoi incepi sa mai dai un ban si pe gume, nu numai sh cu "carnita" sau wanli.. poate faci 80 % prin oras dar tot o sa mergi la un munte la sinaia in week -end odata si nu ai vrea sa sari parleazul ca era o leaca de ploaie..2 points
-
normal ca stie f bine ce si cum....3 pagini inutile. din partea mea sa-si puna ce vrea el, ca nu e viata mea, masina mea, banii mei, etc2 points
-
Comparatia oricum e cel putin stupida, ca sa nu folosesc un alt termen. Eu zic ca misterul achizitiei a fost elucidat, sfaturi a primit gramada, variante de mijloc si in acelasi timp premium. Asa ca relax, nu va mai obositi degetele aiurea.2 points
-
Multumesc tuturor pentru sprijin! Am gasit masina... O sa fac un topic separat pentru ea... Se poate inchide acest topic! Sa aveti o saptamana usoara!2 points
-
Pentru ca din cate vad, postul meu a fost pe jumatate neinteles, ma simt nevoit sa mentionez faptul ca nu am criticat sau comentat PRETUL. Inca imi sustin parerea ca fiecare are dreptul de a cere oricat doreste, indiferent de pretul de achizitie si de investitiile ulterioare. Am tinut sa mentionez numai aceasta schimbare rapida de mentalitate atunci cand e vorba de bunul personal.2 points
-
Da, pare masina colegului nostru Severin31, care acum nici 2 luni ii bate obrazul altui coleg care incerca sa isi vanda masina la un pret mai mare decat cel de achizitie. Acum vad ca si el a pus vreo 2.000 de euro peste, probabil i s-au schimbat valorile morale intre timp.2 points
-
E ca si cum ai intreba daca sa-ti iei o pereche de bocanci ca lumea sau sa-ti iei in fiecare an cizme de cauciuc2 points
-
Salut, Asa cum a spus mai sus un coleg, sunt de acord ca baietii de la vanzari sunt intradevar profesionisti. Dar asta nu scuza din pacate Apan-ul ,in general, de urmatorul aspect in relatia mea cu dansii. Am facut un buy-back pentru un X3 in 2014 iar dupa vizionarea preliminara a noii masini am constat ca totul era OK. Totul la locul lui, paharele din pachetul de depozitare erau in portbagaj sub tavita, etc. Dupa o saptamana, cand s-au definitivat actele (leasing) m-am prezentat sa ridic masina iar totul era impecabil ,la prima vedere. Sampanie, piscoturi, poze, totul super... Cand am verificat masina din nou ,paharele disparusera si probabil plasa de bagaje ,etc. Am semnalat baietilor de la vanzari (stanjeniti de situatie ce este drept) care au completat cu un set nou de pe o masina din showroom (emergency stock:). Ceea ce nu am observat atunci era faptul ca imi lipseau si toate prezoanele antifurt , evident si cheia ptr ele din portbagaj, desi ele sunt echipament din dotarea de baza/stock inclusa la orice X3 F25. Per total s-au revansat oarecum pentru situatia cu paharele lipsa (si cine stie ce o mai fi fost lipsa?!), un tricou cadou, o masinuta la copil... dar preferam nici un cadou / sampanie si masina intacta. Cred ca va cantari putin inainte de urmatorul buy-back la Apan...2 points
-
cunosc, eu fac naveta intre Laeken si Madou.. 8 km cam de la 40 de minute in sus... la mine am impresia ca e mai bine, in sud parca e mai a dracului... Care mai zice ceva de manuala si de "controlul" ala care il simte el cum da el a 3-a la 100 etc.. si cum face si el si drege il pun sa conduca un diesel manual pe ruta asta si apoi mai vorbim.. (viteza medie timp de o saptamana facuta pe BC 9 km/h ) ca sa nu mai zic ca cutiile astea noi,cel putin la clasa premim, indiferent de care vorbim, mercedes, audi, bmw sunt peste manuale la absolut toate capitolele, consum, reprize, senzatii etc...2 points
-
Tot la aspect m-am gândit și eu când am luat ĂŽn calcul ET 20.As merge pe 225/45 17 e maxim.masina merge mai mult ĂŽn oraș (decât soția și copilul și foarte rar toți trei,deci cu putina grija totul va fi ok).1 point
-
Sunt la al doilea set de Conti sport contact 5 pe cklass am 225 45 17 fata si 245 40.17 spate si le recomand. Aderenta pe uscat sunt exceptionale, iar pe ud pana in 220km/h nu am simtit nimic nesigur. Dezavantajul lor este ca se uzeaza mai repede un pic. Altfel pilot sport are tt-ul, pe 18, insa scartaie mult mai repede in viraje insa sunt un pic mai silentioase parca. Chiar daca prin Ro nu circuli cu medii orare asa mari, sa nu uitam ca pericolele din trafic sunt mai mari pe dn-uri decat in alte parti. Asa ca un cauciuc premium te poate scapa la manevre de evitare bruste sau la franari sau etc. Ps: Bucuresti arad am facut sapt trecuta in 7h cu 2 opriri cumulat de 30 min1 point
-
1 point
-
Fiecare treapta e etajata in functie de cuplu. In cazul nostru, la e 90 320d, treptele 1 si 2 au cumplu mare, nu urca in viteza asa mult in direct proportional cu turatia, deci nu trebuie turate foarte mult. Dar incepand cu treapta 3 motorul se simte bine schimbat la 3000 ture. Exemplu practic: Daca la treptele 1 si 2 schimb peste 2500 ture, masina face frana de motor. La treptele 3+ daca schimb peste 3000 ture nu mai face frana de motor la treptele superioare.1 point
-
Ce nebun esti ))) Normal ca 535 e superior, dar intre 520 si 525 clar as alege 525 Apropo dorinacke, si tu ai 525, de ce nu ti-ai luat 535 ?1 point
-
Cred ca gasesti un x3 f25 2.0d la banii astia. E mai spatios, alt confort ai si e mai multa masina pt banii astia.1 point
-
e foarte ok, subturare nu se refera la mers constant.. ci cand incerci sa accelerezi fara sa retrogradezi. orice cutie automata de exemplu la mers constant la peste 80 se va duce in 6-a...in general softul face tot posibilul sa tina masina sub 2k ture..1 point
-
1 point
-
Cel mai standard sunt oricum 6 in total nu 4. Cauta sub scaune ca mai gasesti cate o palnie muzicala. Cele 4 -vizibile- se pot schimba, bineinteles. La oglinzi e mai dificil ca nu mai e ca la E60 deja pre perforat plasticul, dar cu dibacie poti taia rotund si inserat tweeter, sau poti cumpara plasticele alea de la usi pe alt cod, deja pregatite ptr tweetere. In oricare situatie, mare diferenta nu va fi. Poate un sunet mai ascutit datorita tweeterelor. Bassul si mediile - mediocre. Sau uita de tot ce am scris si fa retrofit total la ceva L7 ...sau HK / B&O . Cu costurile de rigoare.1 point
-
Foarte frumoasa masina, sa o stapanesti sanatos. KM? Si daca imi permiti, sincer nu mi-au placut niciodata volanele alea. Daca vreodata te gandesti sa schimbi ceva la ea, ala ar putea fi unul din lucrurile de schimbat1 point
-
1 point
-
In primul rand iti iei cauciucuri bune ca sa nu mori ca un caine sau sa omori pe altcineva. Nu e vorba de rezistenta in timp ci de cum franeaza, cum se comporta masina la viteza si pe ploaie. Nu sunt bani? Vinde jantele pe 18, iar unele pe 15 sau 16 si ia-ti pneuri bune la dimensiunea aia.1 point
-
Nu stiu care e disponibilitatea ta de a suplimenta bugetul dar regula generala ramane valabila si in cazul acesta. aloca o suma x pt achizitie si inca 2000 pentru taxe,impozite, roviniete,diagnosticuri, reparatii, deplasari.1 point
-
Salut, Dupa 2 saptamani sunt mai ametit decat la inceput....(un lucru normal sau anormal) Problema cea mai mare este ca nu pot face din pacate un test-drive la reprezentanta intrucat deja modelele sunt noi si nu imi pot face o idee fff buna despre ele. BMW - masina fiabila, mai sportiva si cu consumul mai mic decat MB(ML), mai rigida datorita dimensiunilor. La test drive-ul cu noul model totul a fost placut, dar parca e cam old fashinion modelul si nu mai ma atrage asa de mult(in ultima perioada m-am uitat mai atent la toate modelele de pe strada)... ML 166 (ML 350) - motor nitel mai lenes si cu consum mai mare, dar teoretic mai confortabil, ceea ce m-ar tenta mai mult- avand in vedere ca nu o s ail folosesc prea mult prin oras... Volvo - nu imi place deloc designul - chiar daca o avea un motor bunicel... si din cate am vazut are service-ul cam scump... Nu ma incanta nici-o masina mai ieftina si mai mica- ideea fiind sa am mai mult spatiu la cap si la picioare...singura masina care m-a incantat pana acum fiind Skoda Octavia unde am loc berechet la picioare... Balanta se inclina sincer sa fiu, catre ML 350 ... cu toate ca pretul ar fi cam peste bugetul alocat... lucru care nu prea imi place. In continuare o sa mai ma documentez despre cele 2 modele si luna viitoare o sa ajung prin tara si poate o sa imi fac timp sa fac un test cu modelul dorit ...(daca or fi de acord vanzatorii de pe autovit). Pana acum am mai primit urmatoarele sfaturi de la prieteni/cunostiinte (esti nebun ce iti trebuie SUV ... ai Octavia ai loc sa bagi 2 persoane in porbagaj(testat), nu ai probleme cu ea - nu ai ce face cu banii ....) offf off1 point
-
eu zic sa mergi la Premium Service, Bogdan e mult peste expertii cu nume pompoase. cand mi am luat masina, eu la el am mers si a fost ok am avut si eu acelasi model de jante pe masina cand am luat o si intradevar dreapta spate era fisurata. am sudat o o data si s a rupt imediat in acelasi loc. am sudat o a doua oara si am vandut jantele offtopic: multumesc pentru minusuri1 point
-
stai linistit ca esti mult mai bogat ca mine, insa diferenta nu o dau banii. diferenta (una din ele) e ca pentru mine masina e o pasiune iar pentru tine o necesitate. am zis si mai sus... "nu toti avem 335 pentru ca nu toti ne permitem. unii au pasiuni, altii au prioritati, altii n au nimic....." cine are cap intelege, tu din pacate esti prea orbit de frustrare......asta i viata, sometimes it sucks and then you die ! a-ti lua un bmw pe gaz e ca si cum te ai insura cu o urata pe motiv ca gateste bine1 point
-
Consumul nu o sa fie niciodata la fel, desi masinile sunt. Oamenii care le conduc fac consumul, nu masinile.1 point
-
Isi pune fiecare ce vrea pe ea la banii astia , mentionez ca masina a fost zgariata aripa spate si portbagaj de fanii mei , mai umblam la pret pentru cine este interesat.1 point
-
Nu am informatii legate de ML dar pot sa-ti spun cateva impresii de-ale mele legate de x5 e70 LCI 4.0d (3000 cmc - bi-turbo): Comfort: - se simt destul de tare denivelarile atat la viteza mica, cat si la viteza mare - asta cred ca se datoreaza garzii la sol ridicate; - desi masina sta foarte bine in curbe (aici o compar cu cealalta masina pe care o am e60 cu suspensie m), tu o sa simti totul amplificat in interior, din nou, datorita garzii la sol. Mai salveaza ceva din senzatie scaunele sport, dar nu cine stie ce. - vizibilitate crescuta datorita pozitiei inalte - pe mine ma ajuta la deciziile pe care le iau in trafic; - zgomotul motorului destul de mare in turatii (aici o compar cu e60-ul 525d si un Touareg V6 TDI). In schimb, la viteze de croaziera motorul nu isi face simtia prezenta. - de la 160 km/h zgomotul produs de frecarea cu aerul se aude destul de puternic in interiorul masinii; - spatiul interior este mare desi nu pare la prima vedere; o sa-ti dai seama de asta doar cand vezi cate incap fara sa fii nevoit sa renunti la comfort (dar asta e o parere subiectiva) Performatele sunt decente. Motorul dezvolta suficienta putere incat sa fie multumitor cam in orice situatie. Am avut experiente placute datorita garzii ridicate la sol pe teren accidentat si in conditii de iarna. Ma surprinde ca poate consuma si putin in exterior, dar doar cu mult calm si rabdare. In regim de autostrada ia undeva intre 8-10 la viteze intre 130-160. Legat de intretinere am sa dau copy paste la mail-ul primit de la cei din reprezentanta: Ca si exemple de alte cheltuieli care imi vin acum in minte ar mai fi: doua cauciucuri pe spate, noi, marca Bridgestone cumparate dintr-o vulcanizare din Germania, in regim de urgenta in urma unei pene, care m-au costat 650 euro; am mai schimbat bielete si brate fata care m-au costat 1470 lei (fara manopera). Probleme cu panoramicul nu am avut si il folosesc zilnic, in schimb ce e deranjant e ca am zgomote undeva in zona portbagajului cand trec peste denivelari. Apropo de zgomote, ma enerveaza faptul ca manerul usii soferului scartaie (iti da impresia de ieftinitura cand il tragi), ceeea ce nu se intampla in e60 desi e o masina mult mai veche. Tapiteria mi se pare destul de rezistenta ... Alte aspecte ar mai fi ca se simte ca masina are un design conceput in 2006; interiorul e brut, exteriorul la fel. Cand e parcata langa Touareg (acelasi an de fabricatie 2012) ai un feeling de masina veche. Dupa un drum cat de scurt cu Touareg-ul cand te urci in X5 ai impresia ca te intorci putin in timp (aici ma refer doar la aspect - functionalitatiile masinii fiind aceleasi). Totusi e un E si asta se va simti la aspect. In rest sunt multumit de masina si de performantele ei dar nu pot zice ca ma impresioneaza ceva la ea. Cred ca un F11 diesel biturbo mi-ar fi placut mai mult sau poate am avut asteptari mai mari de la e70.1 point
-
Dintre Ml si X5, eu am ales X5.. Am fost in aceeasi dilema ca si tine, vroiam sa iau ori X5 ori Ml, dar am mers tot pe BMW si nu-mi pare rau, il am de nou, si acuma are 380 mii km masina, merge ca unsa, fara probleme majore, am avut probleme cu lantul la 300 mii dar am scapat destul de ieftin, 45 milioane, in rest, chiar nimic.. Turbina originala, cutia fara probleme, filtru de particule l-am curatat si inca duce bine.. La mercedes, lumea se plange de cutiile 7G, cica ar fi cu probleme, am in familie un S class din 2006, la fel, probleme la cutie. Depinde si de noroc, cum o nimeresti.. Fa un test drive cu amandoua, si vezi care te "coafeaza" mai bine, care iti place mai mult si alege-o pe aia. Eu as lua in calcul si un touareg, modelul mai nou, cred ca pe la 25-28 mii gasesti ceva bun.. Am auzit numai lucruri bune despre ele, am un prieten care are, si ii foarte multumit de el.. Bafta1 point
-
Nu e vorba de asta. La break este problema la revanzare, mai este si aspectul. Sunt foarte putine breakuri care chiar arata bine. Revenind la topic, recomand Ml. Interiorul mi se pare mai frumos si mai calitativ. Parca si arata mai proaspat si mai suplu fata de X5. Despre motoare, este entrylevel 3.0d si mi se pare submotorizat asta pt cine vorbea de sportivitate. Este valabil si pt Ml. Iar in ceea ce priveste consumul, cum remarca cineva mai sus, poate prin provincie sa scoti 10 consum, altfel intr-un oras aglomerat sub 15 sa nu speri cu un mers lejer. Extraurban daca il blanesti, 10-12 este frecvent. Mai departe, daca pornesti din start cu intrebarea referitoare la intretinere, e clar ca trebuie sa te orientezi spre altceva sau sa ramai la Skoda. Gumele sunt minim dublu fata de skoda, placutele costa si alea si le toceste repede, aici gabaritul si aerodinamica de caramida spunandu-si cuvantul. Eu unul as lua Ml totusi. Ca si costuri de intretinere nu sunt diferente, ca si confort as zice un plus pt Mertz. Totusi ca si spatiu interior eu nu pricep de ce sa fie asta motivul alegerii unui suv, nefiind nimic in plus fata de un break mediu. Iti sugerez sa testezi si Volvo XC 70.ca si pret te incadrezi si motorizarea D5 este foarte ok, performante mai bune decat cu ml sau X.1 point
-
aleage X5, intrucat asa vei beneficia de prioritatea de BMW si +100 la smecherie, fata de ML care iti da doar +50 la smecherie, unde mai pui ca va trebui sa respecti regulile de circulatie1 point
-
1 point
-
1 point
-
Scuze dar o faci intentionat? Ei hai ca asta e culmea, desi am tinut cu tine in conflictul anterior , acum tind sa cred ca baietii aveau dreptate. E cea mai proasta scuza (prea sport) , cred ca defapt investitia e mult mai mare decat ai preconizat si nu iti permiti. Salut1 point
-
eu nu cred ca a prezentat masina ca "pasionat". a prezentat ca un simplu user care si-a cumparat o masina. nu vad nicaieri unde a prezentat-o ca pe o mare masina. nici macar nu a scris de dotari, an, poze artistice, ca mai sunt unii care le prezinta de zici ca e anunt de vanzare de samsar de pe autovit . iar faptul ca nu a pus poze artistice chiar mi se pare de bun simt, nu prea ii inteleg pe cei care posteaza pe aici poze photoshopate, nebunii, figuri, umbre, dar desi nu ii inteleg nu am cum sa nu ii respect, daca asta e placerea lor foarte bine, jos palaria. mie chiar mi se pare ca i-a facut o prezentare corecta masinii in sensul ca a pomenit toate belelele. si daca are 100 de probleme ce sa mai facem noi acum? il ajutam cu ceva daca il atacam, "aa pai ai dat 5000euro si vrei sa nu ai surprize? haha" nu, singurul lucru constructiv pe care il putem face si pentru care cred ca si-a deschis si topicul este sa il mai ajutam cu un sfat, o parere pt remedierea problemelor. si iar revenim la ce spuneam mai devreme, problemele pentru tine poate nu sunt probleme pentru el (chestii de "finete" gen acel plastic sau eu stiu ce altceva)1 point
-
Wly, comentariile tale din acest topic sunt cel putin rautacioase. Masina asta cu un detailing interior-exterior si 2 plastice schimbate ar arata f bine in niste poze profi. Apoi, inceteaza sa mai compari masinile cu a ta si sa ne spui cat de intretinuta e a ta, ca ne-am prins deja. @steradulescu, bine ai venit pe bmwclub. Cum te simti aici?1 point
-
Citesc pe topicul asta si ma minunez de ce vad. Daca un om ajunge sa isi ia un E90 de 5k EUR trebuie neaparat sa fie atacat ca si-a luat un cazan de masina, ca e nu stiu cum, ca are nu stiu ce. Lasati frate omul in pace sa bucure de ce si-a luat, sa ocupe de masina cum stie el mai bine, nu mai sariti sa ii dati in cap. Daca si-ar fi luat o pisicuta sau un urs de 500 EUR atunci vai ce de laude si-ar fi luat ca wow, te vei ocupa de masina, bafta in aducerea masinii intr-o stare cat mai buna, asa daca e E90 la 5k EUR hop pe el. Omul nu a sustinut niciun moment ca masina e de showroom, a spus ca a luat o masina la un pret corect din punctual lui de vedere si atat. @ontopic : steradulescu, bafta cu noua achizitie, sa te bucuri sanatos de ea.1 point
-
Bineinteles ca voi schimba toate care au uzura,dar in timp le voi face pe toate ,primordiale sunt altele.Cand am zis de pe poarta fabricii nu m-am referit la motor cu o km,ci la faptul ca daca decodezi VIN unei masini si nu are pachet M dar pe masina exista,asta nu mai este cum a facut-o fabricantul.Nu imi garanta nimeni ca la o masina de 7000 euro nu bag 1-2 mii in ea.Nu am luat o masina sa ma mandresc cu ea sau sa o tin numai de plimbari,fac cam 100 km pe zi cu masina si pe drumuri mai proaste.Nu am vrut sa jicnesc pe nimeni cand am zis turma,doar ca sunt posesori de Bmw/Mercedes care nu prea fac cinste firmei(la fiecare colt de strada un 3-ar cu muzica dubioasa si folii pe geam).1 point
-
pe motorul acela+cutie automata ce roi pe 19 sa pui...maxim 17, ca altfel cam ingreunezi traficul, presupun ca e varianta 129cp....cu zgomotele de la motor nu prea ar trebui sa ti faci griji..cred ca la cutie e mai mare problema mai ales daca a fost masina condusa de femeie1 point
-
Sunt impotriva oricarui calcul (mediu) facut de calculatorul masinii. Ever. Pix- calcul matematic pe hartie e sfant; si REAL.1 point
-
La kubinska hola, nu e mare lucru dar noi eram mai multi si doar in zona aia am gasit cazare pentru revelion. Din ce am auzit tatranska lomnica e cea mai tare statiune de ski din slovacia. Oricum nu am decat cuvinte de lauda pentru slovaci, telescaune ok, partii bune si preturi decente.1 point
-
LoL, Vad ca deja ti-ai luat un "minus" la postarea cu pretul. Aici pe forum este considerat blasfemie sa dai pe un F10 mai mult de 19-20,000E Masina e foarte frumoasa, si motorizarea e inspirata. S-o folosesti cu placere.1 point
-
Update... dupa ce am lipit stickerele...eu zic ca a iesit ceva finut...1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00