Jump to content
Hai si tu la Poiana Brasov la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/27/15 in all areas

  1. Multi vorbesc, ma rog scriu, putini cunosc. Sachs face la greu in Turcia si sunt mega varza, Bilstein produce in Romania la Sibiu B4/ B4 M-tech care sunt verificate temeinic, B6 si B8 sunt facute in Germania. Kayaba(KYB) sunt o varianta foarte OK.
    3 points
  2. Salutare tuturor, Vad ca s-au aprins putin discutiile pe tema cumpararii unui F10, bugete etc. Haideti sa va dau parerea pe care o vad la fratii nemti legat de masini de genul: Neamtul zice asa: ai seria 5? insemana ca ai bani si o duci bine sa iei o masina asa scumpa de intretinut si cumparat.Daca nu iti permiti oricand din buzunar macar 10-15k de euro de cheltuit pe ceva neprevazut, inseamna ca tre sa iti iei VW nu BMW, ca pe acolo esti ca venituri. Cam asa judeca neamtul dupa masina si cred ca e corect asa.Ai seria 5? Inseamna ca o duci foarte bine financiar.Ai seria 5 si urli ca 300 de euro te incomodeaza in viata? Inseamna ca ai gresit masina.. La noi nu se aplica deloc regula asta, ca na..balcanici... Nu de putine ori am vazut priviri mirate la ei, cand vedeau un tanar coborand dintr-o masina care a fost 82000 cand a iesit pe poarta fabricii, iar relpica tuturor, fara execptie dupa ce se uitau la masina, era "va merge bine". La noi, faptul ca Ghita are seria 5 sau X5, nu ma face sa ma gandesc automat la faptul ca e stabil financiar.Manelele, lanturile si tot tacamul nu ajuta nici alea... Eu unul sunt de acord cu ce zice selena intr-o masura.E banul meu muncit, fac ce vreau cu el.Daca 520 inseamna 4-500 de euro mai putin la taxe si asigurari pe an e alegerea mea sa platesc caldura o iarna cu ei. Dar trebuie sa te si gandesti ca daca te scuipa norocu' in ochi si iti cade ceva la masina mai serios, gen cutie, motor sau alte componente de "Doamne fereste" ce faci? Faci credit la banca sa repari masina? My 2 cents.. P.S. Pentru cei care tot cauta masini in Germania: nemtii masini ieftine si tzipla nu vand.O masina tzipla si cu garantie si cu istoric si cu dotari si cu km putini NU GASESTI la 2 lei.Gasesti la 3.50 La noi s-au tot facut smecheriile cu TVA-ul la masini si am impresia ca lumea percepe acum putin altfel preturile.Aici nu sunt nici pe departe la fel de ieftine cum ajung la noi dupa ce sunt trecute prin firma detinuta de bunica si eventual putin rotunjite pe la colturi.
    3 points
  3. Multi fac minim 50 mii de km pe an in Germania. Ca sa nu zic ca sunt si care fac peste 70 mii. Deci 40 de mii pe an e o nimica toata.
    3 points
  4. fabricatie 10 noiembrie 2009 2000 diesel 177cp 4x4 M-pack int/ext de fabrica toate interventiile doar in reprezentanta bmw.Caiet de service la zi. jante de iarna 17 style 194 cu gume noi jante de vara 18 style 193 filtru de particule inlocuit in germania la 180 de mii km Masina este inscrisa definitiv ,taxa de mediu platita (euro4) dotarile masinii le gasiti in PDF-ul atasat pret 13.000
    2 points
  5. Se vine cu tot felul de timpi 100 220 si cand te trezesti pe strazi abia daca depasesti viteza legala ca e plin de prosti. Duminica veneam de la Timisoara si pe valea Oltului era coada mare si a trebuit sa franez aproape de oprire din cauza ca ma trezeam cu cate un tampit in depasire care nu avea timp sa se replieze. Eu prin Ro rar depasesc 150 km/h si sa zic maxim 180 pe autostrazi cat sa nu ridice permisul. Asta daca ma grabesc si sunt drumuri lungi altfel merg incat sa scot medie orara mare, ca nu stii cand te trezesti cu un "pilot" de pe contrasens si te face terci dintr-un Logan si tu poti sa fii in tanc ca nu te mai scapa nici Sf Petru . Altfel, cat apuci sa mergi cu vitezele de se vorbesae pe aici?.. Importante sunt reprizele si confortul pe care ti-l ofera masina in depasiri si asta cu repercusiuni cat mai mici la pompa.
    2 points
  6. Dupa cateva saptamani cei de la bmw din Germania (ca astia din RO habar nu aveau) mi-au activat in sfarsit contul de pe conn drive si mi-au adaugat masina. Cam scumpe serviciile bmw online si internet. http://i59.tinypic.com/52e0wg.jpg http://i60.tinypic.com/30hx6h3.jpg Am instalat si app "My bmw remote" pt android. Pe contul play store de RO nu merge dat jos, am reusit prin alte metode http://i59.tinypic.com/v3hil4.jpg
    2 points
  7. va multumesc tuturor Masina a fost 13.500 euro si are 140k la bord. Asta am uitat sa specific.
    2 points
  8. ...macar sunt reali ,certificati de orice reprezentanta BMW .Masinile "la fel" de pe Autovit au mult mai multi,dar nu-i vezi
    2 points
  9. Anul 2014 incepe cu noua mea jucarie , desi poate multi vor spune ai bagat prea multi bani nu se merita mai bine faceai mai bine luai etc Povestea incepe undeva mai tarziu anul trecut cand am hotarat sa imi fac o dambla :-) adica sa reusesc sa imi "compun un e60 :-) Nebunie cu N mare Am cautat un e60 in principiu cu km putini neaparat sa fie automat( cei din bucuresti stiu ce inseamna sa conduci zi de zi prin nebunia din oras ) un an bunicel si cu un motor de 2,5d nu 3.0 pentru impozit foarte mare nejustificat pt a plati asa mari taxe pt romania dar nici 2.0 auzind de unele probleme reale sau nu ale acelui motor si totodata ,nedispunand de multi bani la achizitie si cu gandul ca evetualele surplusuri financiare vor fi absorbite cu mare repeziciune de micuta jucarie . Masina a intrat in posesia mea undeva in luna septembrie a anului trecut in urmatoarea configuratie: Bmw E60 525 an fab 2006 177cp automat km 125.000 reali km verificati suspensie sport oem interior impecabil piele neagra dar normal nu sport nu comfort :-(. Am fost foarte incantat de ea sa zicem 1 saptamana :-)) glumesc dupa care m-am gandit ca ar fi cazul unui mic upgrade :-) e nu chiar mic Asadar masina primeste un urmatoarele luni urmatoarele : 1. Pachet M exterior complet original 2. Navigatie Profesionala 3. Magazie Cd 4. Logic 7 DSP 5. Distronic 6. Aux In 7. Faruri & Stopuri Facelift 8. Ornamente interior Black piano 9. Vopsitorie integrala ( precizez ca nu s-a schimbat culoarea desi initial era interesat de un negru dar am renuntat si am ales sa vopsesc doar unele parti in negru lucios si eu zic ca arata binisor ) iata si cateva poze neprofi facute cu un tel :-(( Asadar sunt foarte incantat de ea :-) Ce pot sa va spun este ca planuri pentru ea mai sunt si pot enumera aici 1. Scaune comfort masina are scaune de piele normale culoare neagra 2. Sistemul bluetooth 3. Perdeluta electrica spate ( desi mi se pare inutil masina avand folie neagra ) 4. Volan Sport sau M 5. Pachet Shwdow line Cam asta ar fi in mici randuri ... Pentru membri acestui forum am sa postez toate DIY la toate retrofiturile facute ( cu poze cu tot am nebunia de a fotografia tot ce fac la jucarie ) Toate lucrarile ce au tinut de parte electrica si codari retrofit etc sunt facute personal dar ar trebuii sa mentionez si ajutorul unui bun prieten de al meu Bebe .
    1 point
  10. Salutare Iata ca a venit timpul sa inlocuiesc coupeul (http://www.bmwclub.ro/forums/topic/141496-e46-coupe-318-motor-n42-143cp/) cu unul mai nou In primul rand vreau sa multumesc tuturor celor care mi-au dat sfaturi pro si contra si celor care m-au ajutat la achizitionarea acestei masini In data de 14 August 2015 am cumparat masina de la un baiat super ok din Craiova. Dupa ce am verificat reviziile de la Bavaria si istoricul masinii ( masina a fost cumparata de la Bavaria Baneasa, vanduta unei foste prietene iar ea i-a vandut-o tipului de la care am cumparat-o) m-am decis sa ma duc la Craiova sa o cumpar Masina este un e92 320d 130kW 177cp Este fabricata in 04.2007 si este inmatriculata in 11.2007 Dintre dotari amintim: - Transmisie Automata - Pachet M interior exterior din fabrica - Jante 18 M spoke 193 - Trapa - Perdeluta luneta - Scaune sport Alcantara - Scaune incalzite - PDC - Faruri Adaptive - Senzori lumini si ploaie - Cruise - Navi Profi - Voice Control - Suspensie M din fabrica - Pachet M aerodinamic - Shadow line - Xenon - Spalatoare faruri Cateva Poze : http://s26.postimg.org/3tyze0u0p/IMG_1641.jpg http://s26.postimg.org/cje5f9ywp/IMG_1746.jpg http://s26.postimg.org/3pn8y6by1/IMG_1742.jpg http://s26.postimg.org/ksq0tosmx/IMG_1755.jpg http://s26.postimg.org/5la19c0s9/IMG_1756.jpg
    1 point
  11. Salut . De curand mi-am achizitionat masina din semnatura. Bmw 320D , 163 cp ,motor M47, an fab. 2007 km175000 (toate intrarile in reprezentanta), Voi atasa cateva poze.
    1 point
  12. Salut, m-am gândit sa-mi prezint si eu masina. E vorba de un bmw e42 316ti compact 1.8 benzina valvetronic din 10/2002. Masina a fost achizitionata de la o doamna din Germania, in acel moment cu 216.xxx km la bord. Culoarea... Ceva mai ciudata, verde fistic, set original de jante BMW si un set de roti de iarna ( cu capace originale BMW). De rugina... Masina nu prea a avut parte ( doar câteva zgarieturi minore ) Trim-urile au fost vopsite deoarece nu arătau prea estetic. Motorul... Poate nu este cel mai grozav... N42B18/A daca stiu corect, dar functioneaza fără probleme ( mai ales ca necesita un schimb de simeringuri si alte maruntisuri). Pentru mine e o masina destul de buna, nu stiu cum stau altiii la consum dar a mea se multumeste cu 10% in oras ( poate fictiv, poate nu). La acceleratie e destul de ok, dar totusi, ciudat , pare cam lent pana in 2.000. La dotării ar fi ( cam subtirel (la fel cum a fost si bugetu)) Oglinzi electrice incalzite Maneta BC(nu stiu daca e asa de important) Scaune incalzite Dsc Închidere centralizata Poate si altele care numi amintesc Poze în curand ( Probleme de upload )
    1 point
  13. @Kathalin, nici macar nu ai intrebat cati km are masina si l-ai sfatuit sa schimbe distributia. @andrei. fa-i reviziile la 10-15.000 km maxim, schimba-i uleiul la cutie si ce alte operatiuni se fac la termen. restul lasa-le in voia sortii
    1 point
  14. schimba uleiul la cutie nu te lua dupa toti sfatuitorii . Ai exact km corespunzatori ca sa o intretii si sa mearga mult si bine
    1 point
  15. Bai fratilor unde ati invatat sa calculati? De fapt ar iesi 30k pe an. Eu fac cel putin 30k pe an in Romania. Apoi ala in germania putea sa faca mai mult lejer! Deci masina ta ar putea avea 400.000 km pe putin.
    1 point
  16. Daca ai cutie ZF atunci se recomanda schimbare uleiului la 80k daca imi aduc bine aminte.
    1 point
  17. Daca ai 124.000 reali , atunci te cam grabesti si cu uleiul la cutie si cu distributia . Rau nu e , dar sunt bani aruncati in vant .
    1 point
  18. In niciun caz. Masina ta are avantajul ca este stock. Mizeaza pe asta.
    1 point
  19. nimic nu e complicat, dar daca nu stii si nu ai rabdare, o faci prost. trebuie curatat totul foarte bine, lacasul unde sta placuta, etrierii.. etc.. folosita pasta .. Daca o faci um trebuie, dureaza mult. toti se grabesc sa faca bani.. in De dureaza minim 1h la 2 rotii.. si nu ca factureaza 1h, freaca aia pe acolo de zici ca sunt nebuni.. curata cu perii, cu aer comprimat, solutii.. Daca ai chestii pe lacasul ala unde se aseaza ele, nu mai calca bine. Pasta de calitate conteza si ea, si face fix ce ii sugereaza numele in engleza, ii zice si anti-squeak paste. .. importanta si aia.. Aia de calitate costa ceva. ( eu am dat vreo 8-9 euro pe un tub uite aici un filmulet, bine e mai mult reclama la produse liqui molly dar ca sa iti faci o idee scartaitul iti apare de la contactul dintre spatele placutei si etrieri.. ..
    1 point
  20. aproape la fiecare producator gasesti mai multe variante ,eu am mers numai pe ATE si discuri si placute,ca si producatori poti merge pe ate/jurid/textar.
    1 point
  21. poa sa scartaie si din montaj prost + uz preponderent urban..
    1 point
  22. sa o conduci cu placere masina. daca e "curata", merita banii.
    1 point
  23. Frumoasa masinuta. Sa o stapanesti sanatos! Singurul minus, folia aia pe capota, da-o jos, nu se potriveste deloc.. Mie unul , nu-mi place cum arata cu folia aia pe capota.. Tu ai pus-o? sau asa ai luat masina?
    1 point
  24. sau muta injectorul 5 in locul injectorului 2 de exemplu si vezi daca se muta eroarea
    1 point
  25. e f frumoasa culoarea mai ales ca masina pare revopsita recent sau f intretinuta .
    1 point
  26. Un e38, pacat de culoare http://olx.ro/oferta/bmw-730da-alpina-ID4mxJC.html#80e8dfc057
    1 point
  27. 1 point
  28. Salut, nu te incurca cu reconditionarea amortizoarelor ( stiu eu ce zic si de ce zic... ) . Pe fata 2 amortizore noi Kayaba te duc aprox. 600 ron ( ambele ) si nu exista termen de comparatie intre alea reconditionate si astea.... Bafta !
    1 point
  29. Daca as fi in locul tau as alege amortizoare noi!
    1 point
  30. 1 point
  31. corect ai dreptate 130 kw -177 cai ,am editat primul post ,scuze.Se vedea clar in pdf.
    1 point
  32. Are 177 de cai, fiind motorul euro 4. 184 are cel euro5, acelasi ca pe f30 320d, care s-a pus pe lci dupa 2010. De curiozitate ce consum are? Frumoasa combinatia de culori, bafta la vanzare.
    1 point
  33. Daca vrei sa iti cumperi motorul V8 diesel nu stiu cat de rentabil este. Nu scoti din el performante cu mult mai mari fata de 3.0d, insa impozitul depaseste 6500 ron pe an, ceea ce inseamna ca la o masina de aproximatin 10-12000 de euro nu se merita comparativ cu 2200 ron pe an la 3.0d. Asta inseamna ca pe langa asigurare, carburant si costuri de intretinere, masina asta cheltuieste lunar in jur de 550 ron fara sa o misti din parcare. Eu merg pe 3.0 d care este foarte fiabil iar consumul nu este mare la o asemenea masina.
    1 point
  34. eu zic ca la 3500 o sa ai ceva vizualizari....
    1 point
  35. Multumesc tuturor pentru sprijin! Am gasit masina... O sa fac un topic separat pentru ea... Se poate inchide acest topic! Sa aveti o saptamana usoara!
    1 point
  36. Cred ca o sa schimb marca de masina la urmarorul upgrade, mi se pare ca bmw cam da chix cu noile modele la fel si mercedesul
    1 point
  37. Pentru ca din cate vad, postul meu a fost pe jumatate neinteles, ma simt nevoit sa mentionez faptul ca nu am criticat sau comentat PRETUL. Inca imi sustin parerea ca fiecare are dreptul de a cere oricat doreste, indiferent de pretul de achizitie si de investitiile ulterioare. Am tinut sa mentionez numai aceasta schimbare rapida de mentalitate atunci cand e vorba de bunul personal.
    1 point
  38. Recomand ZF Faur, am fost ieri la ei sa fac schimbul de ulei la cutie. Sunt foarte profi, stiu exact ce au de facut, foarte politicosi, raspund cu rabdare la orice intrebare sau neclaritate + ca au tester dedicat pentru cutia Zf.
    1 point
  39. E o gluma treaba cu schimbatul filtrului de polen de doua ori pe an...nu? N-are treaba acel miros cu filtrul de polen. Problema este tubulatura instalatiei de climatizare. Din cauza aerului rece, pe tevi se formeaza condens, care in momentul in care ai oprit masina, acel condens se transforma in apa devenind un mediu propice pentru dezvoltarea bacteriilor, de aici si mirosul. O solutie de preventie ar fii ca dupa fiecare drum sa opresti compresorul de clima si sa lasi sa traga aer cald de afara o perioada a.i. sa usuce instalatia de condens/apa. Acelasi lucru se intampla si la aparatele de aer conditionat de acasa. Treaba este ca nu rezolvi problema cumparand nu stiu ce spray-uri, trebuie sa mergi la un service care face treaba asta, folosind un aparat special capabil sa genereze suficienta presiune si sa impinga acele solutii prin toate cotloanele instalatiei.
    1 point
  40. E de gandit problema asta cu arborii. Insa de reglat se regleaza o singura data, la montare. E vorba de pozitia lor fata de vibrochen si nu are cum sa se deregleze decat daca-i scoti afara ori au ajuns la o asemenea uzura incat sar dintii. Pentru ca da, angrenajul e direct prin roti dintate (pinioane) ca adevaratele distributii life-time si nu au cum se deregla. http://www.auto-innovations.com/site/images8/BMW-N47-e.jpg http://www.auto-innovations.com/site/images8/BMW_N47_20.jpg
    1 point
  41. 1 point
  42. ngk bkr6equp originale , esti campion la deschis topicuri si reply !!! )
    1 point
  43. Exact la Bucuresti e jecmaneale pe fata(900 ron DOAR PE MANOPERA!!!!)pai frate doar nor fi singuri din Romania..am fost la un service in DEVA ,e un baiat acolo care aproape in fiecare zi schimba simeringurile ..meserias frate, am fost de fata la toata manopera a durat 3 ore jumate ... ASA ca va rog nu mai vorbiti prostii de aer comprimat sau vacuum ca sa scoateti simeringurile sus in capul pistonului, baiatul asta a folosit o unealta destul d simpla(ce cala de distributie ce prostii) si lea scos pe rand aducandule in capul pistonului, intradevar simeringurile siau pierdut proprietatile si nu mai erau elastice...plastic intarit, nici nu ma mir ca consuma 1 litru /500 km. Acum nu mai iasa gram de fum , si cu ocazia asta mia pus distributia la punct, parca trage si mai bine.O sa revin cu un post dupa 1000de km si o sa va spun daca mai papa. Toata distractia??? 450 RON!!(Manopera + Simeringuri) Extrem de multumit, daca doriti numarul pt contact service dati un pm.
    1 point
  44. Ai ghicit tu in stele ca e samsar De ce mananci rahat turcesc cu lingurita daca nici macar nu il cunosti? Ai vazut masina? Ai mers cu ea? Cunosti vreo problema a masinii? Daca DA, impartaseste-ne si noua, daca NU, nu mai debita prostii.
    1 point
  45. cunosc, eu fac naveta intre Laeken si Madou.. 8 km cam de la 40 de minute in sus... la mine am impresia ca e mai bine, in sud parca e mai a dracului... Care mai zice ceva de manuala si de "controlul" ala care il simte el cum da el a 3-a la 100 etc.. si cum face si el si drege il pun sa conduca un diesel manual pe ruta asta si apoi mai vorbim.. (viteza medie timp de o saptamana facuta pe BC 9 km/h ) ca sa nu mai zic ca cutiile astea noi,cel putin la clasa premim, indiferent de care vorbim, mercedes, audi, bmw sunt peste manuale la absolut toate capitolele, consum, reprize, senzatii etc...
    1 point
  46. e46 cu roti pe 17 este clar mai rigid fata de logan (roti 15). am avut pe e46 doar jante 17 deci nu stiu cum se comporta cu jante pe 15 sau 16. tind sa cred ca si cu roti mai mici nu are cum sa fie la fel de moale suspensia ca la logan. la logan cred ca e cam la fel ca la clio. diferentele inca odata iti spun sunt semnificative. acum nu te gandi ca e46 e cine stie ce avion e o masina depasita tehnic dar care fiind premium (la vremea ei) a fost facuta cu simt de raspundere si nu pe ideea de a iesi foarte ieftina. fara suparare dar ai avut ceva probleme daca ai acceptat sa dai 10 mil pe o toba finala. daca se potriveste toba finala de la logan cred ca ieseai pe la vreo 200-300 lei cu tot cu manopera; http://www.autokarma.ro/toba+esapament+finala/bosal/renault/clio-symbol/1-4/16553/10104/10414/41 uite alt exemplu. ma rog ideea este alta, cum bine spunea un coleg mai sus doar tu stii financiar daca iti permiti sau nu sa intretii un bmw. intra si tu pe un site de piese auto vezi cat costa un amortizor, o bascula, o macara geam electric, un disc de frana, un debitmetru pt masina pe care vrei sa o iei si vezi daca iti permiti preturile alea. evident ca merita sa faci schimbul dar doar in conditiile in care iti permiti intretinerea. nu stiu cati km ai cu clio dar un bmw asa "vechi" nu prea mai e masina sa o tii impecabila. va trebui sa te obisnuiesti cu drumurile pe la service sau de preferat ar fi sa te pricepi sa surubaresti tu una alta pe la ea. ca daca la o masina veche te duci in servis pt orice prostie gen schimbat un debitmetru, o macara, , o piesa cu tepi...cam iti da cu virgula. pt ca sunt sanse mari ca problemele sa fie dese . un clio luat de nou cu putini km e altceva, o masina foarte slaba dar fiabila si care daca are km putini nu iti va da decat foarte rar bataie de cap (comparativ cu bmw de 12 ani, X proprietari, X sute de mii de km).
    1 point
  47. Cred ca cel mai bine ar fi fost sa faci un test drive, cu acest model de masina si apoi sa vii sa antrebi detalii tehnice,fiabilitate s.a.m.d nu invers...!
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.