Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 08/28/15 in all areas
-
Salutare, Dupa ceva cautari, analizat sfaturi si citit cam tot ce exista pe internet despre modelul asta, am gasit o masina care pot spune ca imi satisface toate cerintele actuale, asa ca am zis sa-mi fac un cadou de Craciun un pic mai devreme Este vorba de un E60 - 550i LCI M-Packet fabricat in 2007, negru, cu piele Nasca neagra si destul de multe dotari. Code Standard Equipment S438A Fine wood trim S534A Automatic air conditioning S548A Kilometer-calibrated speedometer S563A Light package S851A Language version German Code Optional Equipment S1CBA CO2 package S205A Automatic transmission S217A Active steering S229A Dynamic Drive S261A Side airbags for rear passengers S2NNA BMW alloy wheel, M double spoke 172 S300A Emergency spare wheel S319A Integrated universal remote control S322A Comfort access S323A Soft-Close-Automatic doors P337A M Sports package S423A Floor mats, velours S428A Warning triangle and first aid kit S430A Interior/outside mirror with auto dip S431A Interior mirror with automatic-dip S442A Cup holder S453A Climatised front seats S455A Active seat for driver and passenger S456A Comfort seat with memory S465A Through-loading system S494A Seat heating driver/passenger S496A Seat heating, rear S502A Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) S522A Xenon Light S524A Adaptive Headlights S536A Auxiliary heating with remote control S5ACA High-beam assistant S5ADA Lane departure warning S5DFA Active cruise control+Stop&Go function S609A Navigation system Professional S610A Head-up display S611A BMW Night Vision S612A BMW Assist S616A BMW Online S620A Voice control S633A Preparation, mobile phone, Business S676A HiFi speaker system S698A Area-Code 2 for DVD S6AAA BMW TeleServices S6FLA USB/Audio interface S704A M Sports suspension S710A M leather steering wheel S715A M Aerodynamics package S760A High gloss shadow line S761A Individual sunshade glazing S775A Headlining anthracite P7A2A Innovation Package II L801A National Version Germany S863A Retailer Directory Europe S879A On-board vehicle literature German S8S8A Country-specific nav. system supply S8SAA Navigation access request,country-spec. S8SPA Control unit COP Momentan am doar cateva poze, facute cu telefonul, iar masina este destul de murdara de la sarea de pe drum. Cum imi iau numerele noi, o fac frumoasa si facem niste poze mai ok. Prima impresie este...WOW Masina accelereaza incredibil de usor pana la 250km/h, sta foarte bine pe sosea, e stabila si comfortabila. Dotarile chiar fac diferenta...comparativ cu 320d, ma simt ca in avion. E pur si simplu "pure driving pleasure"...de fiecare data cand accelerezi iti apare un ranjet tamp pe fata, involuntar Urmeaza sa-i fac o revizie ca la carte, sa schimb ulei, filtre, lichide, role, curele, etc2 points
-
2 points
-
Ai omis ceva si ai tras o concluzie gresita Nu are cum sa fie distributia, chiar el a zis ca Daca o scot din viteza si o las sa mearga pe liber,nu se mai aude nimic. Daca ar fi distributia, nu ar trebui sa se auda si pe liber ? Babay, acel huruit, se aude la anumite viteze turatii schimbari de directie ? sau pur si simplu cand masina este cuplata intro viteza ?2 points
-
2 points
-
Nu stiu de unde ati tras voi concluzia ca omul isi resofteaza masina ca se depaseasca la limita. Kamikaze poti sa fii si in Logan si in M5 sau 911 turbo, totul tine de sofer. Si nu mai faceti pe lupii moralisti pe forum, lasati frustrarile, toti ne dorim masini mai puternice.2 points
-
@Raduski - imi pare rau ca trebuie sa iti schimbi avatarul din V8 in L6 si semnatura in ceva de genul 10000 Nm si ceva cai2 points
-
vuv se pricepe cate putin la orice. vorba aia,daca n ai un batran pe langa casa,cumpara l pe vuv.2 points
-
Casetofonul este OEM, modificat astfel incat functia AUX sa functioneze in permanenta. Comenzile de pe volan pentru volum vor functiona! Kitul include: - Casetofon modificat cu fata detasabila - cablaj cu mufe RCA si jack 3.5mm pentru conectare la tableta - filtru de zgomot. Acesta elimina toate interferentele aparute in momentul in care tableta este la incarcat - incarcator micro USB 5V 3A integrat, capabil sa alimenteze atat tableta cat si un eventual hub usb PRET: 450RON Livrare in Bucuresti sau in tara prin curier Contact: Catalin - 0721925442 Rama adaptoare si tableta nu sunt incluse insa la cerere pot asigura montaj complet.1 point
-
salut, am renuntat la un e60 pentru minunatia asta si nu-mi lipseste nici macar o secunda masina e din 1996 iar ca dotari enumar: - nimic absolut nimic. in afara de abs si oglinzi si geamuri electrice. i love this car! http://i62.tinypic.com/2eulfsg.jpg1 point
-
1 point
-
In primul rand la banii aia mergi in Germania si cumpara masina de acolo. Nu o sa regreti. Apoi daca nu faci mai mult de 20.000 km pe an, orienteaza-te pe un e60 benzina. Ai sansele sa gasesti variante mai multe cu km mai putini. Daca circuli mult cu masina, si faci drumuri si in afara orasului eu as merge pe un 525d. Spor!1 point
-
depinde cati km faci pe an. daca faci peste 35-40.000km pe an eu as lua o masina cu km mai putini. daca faci ~15.000 e ok si o masina cu rulaj mai mare. nu poti compara e60 cu vreun ford. si ma gandesc ca daca ai 15k de achizitie nu se mai pune problema sa te bage in faliment costurile de intretinere.1 point
-
Inca mai caut. LE. Imi cer scuze pentru mizeria din masina. Acum am vazut mai bine ce era pe acolo1 point
-
Nu potrivesc niciunele pe E39 pentru ca pedala de acceleratie la E39 este mai lunga decat la E46 si celelalte modele. Nu merita cumparat asa ceva. Sunt de proasta calitate (se duce vopseaua de pe ele) si la montaj sunt necesare mici improvizatii. Am luat teapa cu un set acum vreo 2 ani, deci nu recomand.1 point
-
Salut, Eu am avut N47 cu data de productie 06.05.2011, legat de distrbutie cand s-a desfacut motorul, lantul dintre axul cu came si pompa de injectie era larg iar intinzatorul uzat, lantul de sus avea semne ca s-ar fi largit si el. Eu am avut o problema cu arborii de echilibrare de la motor, nimeni nu poate sa imi zica exact de ce s-au dus (distribuite slabita, schimb ulei la 30.000, km mult mai multi decat ce imi afisa masina 205.000 ?). Am luat un motor tot N47D20C cu data de productie 29.01.2013 (tipul de la care l-am luat zicea ca are in jur de 65.000, eu zic ca are max 100.000) si am schimbat distributia cu ultimele piese, ce am putut observa e ca patinele noi sunt altfel, lanturile par un pic mai groase. Cu schimbarea am ales sa pun in motor noul ulei BMM by Shell, am facut ~300 km cu motorul nou si se aude foarte bine. E destul de relativa problema asta cu distributia, la unele pica la altele nu. Sa fie de vina asamblarea motorului sau batchul de piese care s-au pus in el? Ce bine ar fi daca am putea sa vedem toate datele despre masinile noastre : unde s-a asamblat, de catre cine, cu piese din ce provenienta? BMW foloseste piese pentru motor fabricate peste tot in lume si nimeni nu garanteaza ca 2 motoare au sa aiba aceleasi piese de la aceiasi fabrica etc. Sau ca cineva a asamblat in totalitate corect motorul. Exista exemple de N47 din Uk cu Km putini la care a cedat distributia, cica acele modele/motoare au fost asamblate in UK (cel mai probabil de ceva pakistan/indian pt ca acolo asa e in proportie de 80% in orice fabrica stiu asta din surse sigure). Detalii despre N47 : http://www.auto-innovations.com/site/dossier5/BMWn47t28print.html Un coleg (AngelHeart) a gasit un document destul de interesant : https://drive.google...wanc/view?pli=1 Si 2 poze cu motorul distrus si cel nou: http://i946.photobucket.com/albums/ad303/MrDevILL/WP_20150819_002_zpsog6qszvu.jpg http://i946.photobucket.com/albums/ad303/MrDevILL/WP_20150819_003_zpsnfmv2iof.jpg A se observa uzura lantului si a intinzatorului.1 point
-
1 point
-
e diy pe site si kituri se vand prin US,banuiesc ca vorbin de E30?sau E36? EDIT: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/78313-m42-cop-conversion/page__st__40__p__1454568#entry1454568 de unde poti cumpara http://www.hqautosport.com/products1.html mai e un site si prin Uk.in Romania nu stiu sa fi vazut.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Marea majoritate a masinilor folosite in flota nu vin echipate cine stie ce. ..nu trebuie sa imi fac griji, noi romanii vrem toate acareturile posibile in masina :frantics: :punk:1 point
-
1 point
-
poti sa iti spun eu ce am patit la stopuri spate..am inlocuit un bec ce chiar era ars, si apoi numai belele.. tot timpul erori, desi stopurile mergeau. DAr cum nu eram nicodata 100% sigur, ma mai dadeam din masina jos sa vad daca chiar merg.. am inceput cu spray de contacte, apoi luat pe fir sa nu fie intrerupere, sigurante schimbate ca poate nu faceau contact bine etc.. pana am citit pe un forum american care spunae ca becurile arse sunt detectate de LKM ( modulul de lumini) prin diferenta de voltaj, si daca e vreo mica diferenta intre 2 becuri, unul e raportat ca ars) ..si ei recomandau sa incerci intr-o prima faza ca daca al pe stanga a fost ars de exemplu, cand schimbi, sa le schimbi pe amandoua, dar sa fie identice, aceasi marca/firma/ tip.. am mai cumparat 2 becuri de stop la fel, le-am inlocuit is a fost ok.. poti incerca si asta..1 point
-
1 point
-
Ai edc (amortizoare cu ceva lichid magnetizabil) care se intaresc pe modul sport, iar pe sport + se activeaza dtc. Asta pe partea de suspensie, iar la motor si cutie se modifica un pic softul ca si cum ai trece cutia in sport, se modifica throttle response. Cel putin asa e la mine. Cand m-am uitat sub masina pe fiecare amortizor este un "control box". Adaptive drive are si ceva bari de stabilizare active din cate stiu.1 point
-
asta cu no start e chiar tiganie , vine razboiul ))) si tu stai sa cauti adblue sa pornesti masina1 point
-
cum aflu daca masina are adaptative drive? mai precis, daca are dynamic drive?...la unele exista eco pro, normal, sport...la a mea eco pro, comfort +, comfort, sport, sport+...1 point
-
Salut! Ce parere aveti despre masina asta? se merita? http://olx.ro/oferta/bmw-320d-2007-m-pachet-int-ext-facelift-anaf-ID2gTSx.html#7fc28d67a81 point
-
CREZI CA DACA NU ARE EMBLEME NU MAI RESPIRA SANGE ALB ALBASTRU ???????? .... Nu as putea sa descriu in cuvinte faptul ca desi traim intr-o tara civilizata (vreau sa cred cu tarie !!!!) inca suntem la stadiul de furat embleme !!!! Vreau sa spun un NU hotarat achizitionari emblemelor din alte surse desi recunosc ca pretul este tentant. Dar eu cred ca daca nu ar fi cerere nu s-ar mai fura !!! Si stiu ca poate multi or sa ma judece spunandu-mi pai iti permiti ! DELOC ... dar nu vreau sa incurajez furtul ! O saptamana de vis va urez si cum e vorba , tare pe retrofit ca, inca este vara :-) P.s some pics:-)1 point
-
Daca ai 124.000 reali , atunci te cam grabesti si cu uleiul la cutie si cu distributia . Rau nu e , dar sunt bani aruncati in vant .1 point
-
e misto pana iti ciordeste unul masina cu un telefon.. nici radio dab nu am vrut pe masina...1 point
-
Eu cand am vandut fosta masina aveam dosarul complet cu facturi de la schimburile de ulei pana la anvelope, nu m-a ajutat cu nimic, niciunul din potentialii cumparatori nu s-a uitat pe el. Actualul proprietar cred ca l-a aruncat in ziua cand a cumparat-o pentru ca ocupa spatiu in torpedou. Deci nu toata lumea pune accent pe asta atunci cand cumpara o masina. On: frumoasa masina, sa o stapanesti sanatos!1 point
-
nimic nu e complicat, dar daca nu stii si nu ai rabdare, o faci prost. trebuie curatat totul foarte bine, lacasul unde sta placuta, etrierii.. etc.. folosita pasta .. Daca o faci um trebuie, dureaza mult. toti se grabesc sa faca bani.. in De dureaza minim 1h la 2 rotii.. si nu ca factureaza 1h, freaca aia pe acolo de zici ca sunt nebuni.. curata cu perii, cu aer comprimat, solutii.. Daca ai chestii pe lacasul ala unde se aseaza ele, nu mai calca bine. Pasta de calitate conteza si ea, si face fix ce ii sugereaza numele in engleza, ii zice si anti-squeak paste. .. importanta si aia.. Aia de calitate costa ceva. ( eu am dat vreo 8-9 euro pe un tub uite aici un filmulet, bine e mai mult reclama la produse liqui molly dar ca sa iti faci o idee scartaitul iti apare de la contactul dintre spatele placutei si etrieri.. ..1 point
-
Frumoasa masinuta. Sa o stapanesti sanatos! Singurul minus, folia aia pe capota, da-o jos, nu se potriveste deloc.. Mie unul , nu-mi place cum arata cu folia aia pe capota.. Tu ai pus-o? sau asa ai luat masina?1 point
-
Atatia km se fac reali in DE(EX:in 2006 am luat un w203 fabricatie 2003 nu avea 3 ani impliniti si avea 275 000 km in bord si nu era TAXI).1 point
-
Hai ca pana la urma numai vreme de vin nu a fost...ne-am incalzit cum am putut... Ia de aici niste poze http://i.imgur.com/wPfH25P.jpg http://i.imgur.com/zmJxZbJ.jpg http://i.imgur.com/w4ABLXh.jpg1 point
-
Salutare tuturor, Vad ca s-au aprins putin discutiile pe tema cumpararii unui F10, bugete etc. Haideti sa va dau parerea pe care o vad la fratii nemti legat de masini de genul: Neamtul zice asa: ai seria 5? insemana ca ai bani si o duci bine sa iei o masina asa scumpa de intretinut si cumparat.Daca nu iti permiti oricand din buzunar macar 10-15k de euro de cheltuit pe ceva neprevazut, inseamna ca tre sa iti iei VW nu BMW, ca pe acolo esti ca venituri. Cam asa judeca neamtul dupa masina si cred ca e corect asa.Ai seria 5? Inseamna ca o duci foarte bine financiar.Ai seria 5 si urli ca 300 de euro te incomodeaza in viata? Inseamna ca ai gresit masina.. La noi nu se aplica deloc regula asta, ca na..balcanici... Nu de putine ori am vazut priviri mirate la ei, cand vedeau un tanar coborand dintr-o masina care a fost 82000 cand a iesit pe poarta fabricii, iar relpica tuturor, fara execptie dupa ce se uitau la masina, era "va merge bine". La noi, faptul ca Ghita are seria 5 sau X5, nu ma face sa ma gandesc automat la faptul ca e stabil financiar.Manelele, lanturile si tot tacamul nu ajuta nici alea... Eu unul sunt de acord cu ce zice selena intr-o masura.E banul meu muncit, fac ce vreau cu el.Daca 520 inseamna 4-500 de euro mai putin la taxe si asigurari pe an e alegerea mea sa platesc caldura o iarna cu ei. Dar trebuie sa te si gandesti ca daca te scuipa norocu' in ochi si iti cade ceva la masina mai serios, gen cutie, motor sau alte componente de "Doamne fereste" ce faci? Faci credit la banca sa repari masina? My 2 cents.. P.S. Pentru cei care tot cauta masini in Germania: nemtii masini ieftine si tzipla nu vand.O masina tzipla si cu garantie si cu istoric si cu dotari si cu km putini NU GASESTI la 2 lei.Gasesti la 3.50 La noi s-au tot facut smecheriile cu TVA-ul la masini si am impresia ca lumea percepe acum putin altfel preturile.Aici nu sunt nici pe departe la fel de ieftine cum ajung la noi dupa ce sunt trecute prin firma detinuta de bunica si eventual putin rotunjite pe la colturi.1 point
-
cum ati activat google maps si street view in bmw online? mie imi spune ca serviciul de internet un este disponibil in aceasta tara1 point
-
Care drumuri intinse, cand majoritatea isi iau F10 sa plimbe pi*dele la mall si shaorma? si cand e de depasit ceva, le face lumea loc, ca au cinciar La masina de ~1 miliard tu te uiti la 1800lei diferenta de impozit (ca atat e cu reducere pana la 1 aprilie)?!?!?!1 point
-
da, citrinschwartz e individual nu mi se mare foarte...individuala, sincer :-)))...vechiul bleumarin era muult mai frumos nu am trapa!!! ...si nici dynamic drive1 point
-
1 point
-
1 point
-
s-a prabusit topicul in subiectul cu softul :-)))...ramane sa decid, daca imi asum riscurile sa am o masina...cum am mai avut, de fapt cei care mai aveti f10, ce experiente mai aveti cu el? sunt intrigat de urmatorul fenomen: cand parchez masina, motorul se opreste datorita start stop-ului, ocazie cu care constat ca uneori pot cobora din masina fara sa mai fac nimic (deci masina e oprita) iar alteori cand deschid usa, imi spune "ïgnition is on", deci tre sa mai apas odata pe butonul de start stop. nu vad diferenta specifica intre cele doua situatii sa inteleg de ce uneori e nevoie si alteori nu e nevoie sa mai apas pe butonul de start/stop. Ma enerveaza! :-) super! unde pot resofta masina sa aiba sub 300 cp? putem sa ne organizam pentru o petitie impotriva celor care au bmw peste 300 cp? :-)))...rataciti de pe forum logan...pai daca ai mai multa putere, depasesti mai in siguranta, am constatat. tu, ce ai constatat dupa ce ai condus masini de 150 cp si de peste 300 cp? sunt curios :-) ...iar daca nu imi ajung pentru o depasire, simplu, nu depasesc. daca are masina (nu eu!) peste 300 cp, inseamna ca trebuie sa depasesc tot? la limita o fac cei mai multi care doar CRED ca au masini puternice, in special posesorii de BMW cu motoare entry level (nu toti, multi din ei)1 point
-
Nah, ce bai ai?! :-)))...pffff, i-a sarit tandara de la nimic :-)...poate ma indur, poate nu. habar nu am. cand a cazut prostia aia de night vision pe e60 (care era un gimimick, sincer) m-am indurat sa dau 3000 euro. poate acum nu ma mai indur, vorba ta..numa'nu te enerva, nu ai pentru ce :-)))) intreb doar (deci nu te enerva din nou :-))), e soft sau tunning box? ;-) daca stii pe cineva, fii bun si pune-ma in legatura! exact, pentru depasirea in siguranta a unui zevzec...sau a mai multora, simultan! :-)))...ceea ce inseamna ca intri inapoi pe banda ta cu aprox 170-180 :-)...si nu sunt deloc "fulger", sunt..."sanatoase":-)1 point
-
Nu au power kit, am intrebat si eu pt 640d, exact raspunsul acela mi l-au dat ei. Stai linistit ca le convine, se pala repejor pe maini cu garantia. De placere ! De nevoie,pt ca traim in Ro, tara fara autostrazi si plina de soferi frustrati.1 point
-
Esti un caz fericit. Ai fost foarte inspirat sa nu o mai pornesti. Probabil s-a spart patina dar intinzatorul nu a apucat inca sa treaca prin lant. Daca ajungeai in punctul ala, deja iti cautai motor. Si nu era 4800ron... Era 4800(care probabil e costul noii distributii si manopera) plus un alt motor. Pacat ca iti iei F10 sa te bucuri de o masina deosebita si ajungi sa strangi din cur ca-ti crapa motorul. Pentru o noua caroserie, nu merita sa scap de E60.1 point
-
multumesc pentru urari sau cum sa le zic 1.8, versiunea EU. 1.9 a fost pentru US daca nu ma insel. stie m-am saturat de masinile pline de electronica si gadgeturi. in ultimii 10 ani am alergat dupa masini din ce in ce mai perfecte tehnic pana am reaizat ca nu asta ma face fericit nu imi lipseste E60-ul. E60-ul era doar o masina, un mijloc de transport (nu vreau sa generez flame-uri cu afirmatia asta, doar ca E60 in afara ca se comporta perfect ca masina nu mi-a miscat nici o coarda sensibila, nu mi-a smuls nici o lacrima si nu i-am mangaiat niciodata capota). Z3-ul are personalitate cu adevarat, te indragostesti de ea.. o adevarata clasica. Z3-ul e daily drive, desi e a treia masina din casa E ca pe motocicleta, simti aerul in jurul tau. iar cand ploua si ii pui prelata, simti ploaia si mirosul de ploaie. si cateva picaturi inauntru, of course la iarna o ascund in garaj. pana atunci e motocicleta pe care pot sa fumez si nu ma ploua o masina geniala. si dementa daca calci brusc acceleratia cu rotile bracate sau pe linia de tramvai un aer conditionat nu i-ar strica deloc. daca as sti cum si cu cine sa vorbesc, i-as face retrofit. stiti pe cineva care face retrofit de a/c la z3? e cam calda vara pe aici pe la bucuresti1 point
-
vezi ca poze pusa de tine este cu un schimbator after market.nu exista original modelul ala. nu stiu de ce nu iei schimbatorul performance de la colegu'...este ieftin si decat 150 lei ceva AM, mai bine unul original. pana la urma tu cat esti dispus sa dai pe un schimbator? eu de ex am dat pe cel de M 612 lei....1 point
-
Esti pe langa total ! Foarte bine ca ajuti omu', e un lucru bun ! Te-as sfatui sa renunti la apelativele astea cu trimitere la varsta ! Nu de alta dar, usor-usor, o sa cazi in penibil ! Tu crezi ca pe un forum conteaza varsta, ce facea unu' cand celalalt se juca cu pootza in tarana, etc ? Daca nu stii, iti spun eu, nu conteaza !!! Tot ce conteaza e informatia ! Iar fiecare are dreptul sa analizeze si sa aleaga ce crede ca e mai bine pentru el, din tot ce citeste ! Sa nu mai spun ca, la cei 30 si ceva de ani ai tai, vorbesti de parca ai avea 60, mai ai putin si ceri sa ti se vorbeasca cu domnu' iar toti cei sub o anumita varsta sa nu aiba dreptul sa te contrazica pe tine, ca tu esti mare, ti-a cumparat masina singur si tocmai de asta te pricepi cel mai bine ! :twoup:1 point
-
Eu am de aproape 2 ani de zile un Bmw E60, 530d din 2005 si nu am avut absolut nici o problema pana acum. Am luat masina la 132.000 km din Germania si acum are 180.000 km. In afara de service (la 15.000 km) si cauciucuri nu am avut nici o alta cheltuiala - totusi, cauciucurile spate (Pirelli), desi luate noi, normal, dupa un an sunt numai bune de aruncat. Pe la 150.000 km am facut un test la Banat Car. Stupoare: mi-au spus sa schimb caseta de directie. Am mers cu devizul la alt service din oras, unde mi s-a spus ca nici vorba ca ar trebui schimbata. Citez: "nu e ca o caseta de directie noua, dar daca o inlocuiesti, in jumatate de an e si cea noua ca asta". Masina se comporta exemplar, nici un zgomot, bataie; doar la liniile de tramvai, cu rotile virate intr-o parte se aude un zgomot ciudat. Am mai schimbat intr-adevar discurile de frana fata-spate, schimb normal la kilometrii respectivi. Cat despre cutia manuala, eu unul sunt foarte multumit. Atat manuala cat si automata au avantaje/dezavantaje. Mie unul, consider ca manuala mi se potriveste mai bine - consum cu 1l / 100 km mai mic si 0-100 km cu 0,2 s mai rapida. Acum fiecare cu parerea lui. Totusi, masina asta e putin dubioasa - nu neaparat km, cat faptul ca s-a umblat la putere. Dar per ansamblu, eu nu as fugi de diesel si nici de cutia manuala. Oricum pretul e foarte bun la ce are masina pe ea. Si daca vrei sa cumperi masina, misca-te mai repede anul asta, ca de la anul, preturile merg in sus.1 point
-
Te inseli amarnic: 1. nu exista piese originale de foarte buna calitate. Ci doar piese originale si atat. Nu sunt mai multe feluri! 2. asta cu masina premium e o prostie! Un Logan e mult mai fiabil decat un BMW! 3. galeria de admisie eu am gasit-o cu 2050lei noua, dar 150lei peste pentru reprezentanta nu e decat in buzunarul lor. 4. un injector nu costa atat, eu ti-am zis ca l-am gasit nou cu 1380lei. Zi-mi si mie in link-ul asta http://bmwfans.info/parts/catalog/E60/Seda..._injector_line/ ce scrie la piesa nr. 8. Cumva Remanufactured ? 5. Si daca galeria mea cumparata cu 450 lei second e in stare impecabila esti invidios? 6. Indoielnica privinta -> Daca nu ai cumparat de la Groza Dan si incercat piesele nu ai ce comenta pentru ca nu stii. 7. Sa stii ca multe piese noi sunt reconditionate de firme sub licenta BMW -> cutii de viteze, motoare, injectoare, turbine etc. Nu am nimic cu tine ady23 dar traim in lumi diferite: tu ai un E60 si presupun ca te duci la reprezentanta, oamenii te mint frumos pe banii tai (mai multi decat limita bunului simt) iar eu imi schimb singur piesele. Concluzia o tragi tu.1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00