Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 09/01/15 in all areas
-
Salut, Pentru ca incercam sa limitam pe acest forum pentru masinile care cu adevarat respecta cuvintele precum : " stare exceptionala, impecabila etc.." doresc sa vin cu urmatorul feedback -masina nu are short shift(are doar duca M short care nu este echivalent!) -volanul a fost vopsit sau dat cu ceva pe el care a crapat -treaba ca a fost tinuta in garaj ultima perioada gen 3 ani.. nu e chiar asa prop a zis ca defapt masina a stat la bloc unde a prins mai multe zgarieturi de pisici de oameni... -manerele de reglare aeroterme sunt rupte efectiv ies -far stanga fata a fost lovit (este si julit si prindere rupta) de unde se pot trage mai multe concluzii -nu sunt stopurile originale pe masina(cele originale sunt la prop acasa si au fost schimbate din cauza ca unul este crapat pe jumatate....) -jantele sunt julite si lovite destul de urat (in pozele de mai sus si restul se vad clar ca aratau foarte bine, insa prop mi-a zis ca el asa le-a cumparat) -sub luneta spate imediat cum se deschide portbagajul este numai mastic sub vopsea..sau ceva dedesubt, nici de cum vopeaua mata si tabla dreapta care trebuia sa fie... -pe partea din spate eu am obs ca aripa dp DR este mai umflata decat aripa de pe ST ( aici poate mi s-a parut doar mie dar ochiul meu asa a vazut..) -sub chedere noi care au fost schimbare se vede efectiv ceva crapat ca si cum ar fi kit...(aici sper sa ma insel si sa fie prenandez sau mai stiu eu ce de culoarea aia ) -protectia la bumbul de alarma de sub oglinda este spart -senzori de parcare "aftermarket" urlau chiar daca nu era nimeni in spate imediat cum era cuplat R -un cheder vopsit/matuit pe spate de la geam Motorul suna ok, nu dadea cu fum, nu se auzeau sunete dubioase (nu am mai fost asa interesat sa il testez atent dupa cate am vazut..) Prop este un om ok, chiar discutasem si in privinta actelor si era de acord sa o bag la mine la fiscal insa sa mai ramana pe numele lui o perioada... Toate cele de mai sus au fost observate impreuna cu prop si care nu a avut nimic de spus contra Este pacat ca un "Tanar" necunoscator sau care nu are cu ce sa compare, sa cumpere o masina doar dupa anunt..... probabil ca pretul final era destul de mic insa dupa cate am vazut si la ce ma asteptam nu am mai fost interesat!11 points
-
e doar o faza mikken, de asta nu scapi niciodata, am avut si eu faze din astea de negare, dar mi-am dat seama ca ma mint singur8 points
-
Radu, desi nu-mi sta in fire sa intru in polemici, observ ca frustrarea ta nu are limite. Probabil din cauza ca nu ti-am oferit pretul cerut de tine pe 545i-ul ala si te-ai simtit ofensat. Ce sa-i faci, aia a fost evaluarea mea la momentul respectiv, poti sa accepti asta si sa treci peste? Ca urmare, am gasit o masina mai dotata, facelift si la un pret mai bun. Ma bucur totusi ca ai reusit si tu sa o vinzi si ti-ai cumparat altceva. Sa o stapanesti sanatos. Legat de raza de "cabraj" (probabil vroiai sa spui "bracaj"), nu am mentionat nimic despre asa ceva. Eu am spus doar ca mi se pare foarte misto la active steering faptul ca tinand mainile pe volan in aceeasi pozitie, reusesc sa ating unghiul maxim al volanului. Ca masina intoarce la 180 grade intr-o raza mai mare sau mai mica fata de alte masini...ce legatura are cu ce am spus eu??? Posibil sa ai dreptate, masina mea sa fi fost varza. Noi sa fim sanatosi, nu? Numai bine @mik15 & RedCap: momentan mi-au cam trecut piticii cu masinile, mi-am gasit alte pasiuni si moduri de a cheltui banii Posibil sa revina odata cu intoarcerea in Germania...sa vedem!5 points
-
4 points
-
3 points
-
Tocmai ce am cumparat si eu una bucata BMW. Modelul: 320i din 2011 (156 cp) Km rulati: 94.000 (la momentul achizitionarii) Are toate reviziile la zi, verificat la bmw etc. Are un M sport package, insa eu sunt la primul bmw si nu stiu daca in fara de elementele estetice, mai sunt si diferente de ordin tehnic care vin cu acest pachet M. Orice comentariu, observatie si sfat sunt binevenite. http://i76.photobucket.com/albums/j11/Mircanu/Cars/E5C65D12-1CB3-4979-988B-FACF74D03A16_zpszmw4dkj4.jpg http://i76.photobucket.com/albums/j11/Mircanu/Cars/60D28AD6-61C7-42B5-9AF4-3A2667DA3870_zpszdsfrksm.jpg2 points
-
Salut baieti tocmai ce mi-am activat si eu contul pe bmwclub ma gandeam sa o fac de mult timp dar.. Ma gandeam : ,, ce rost are daca nu am un bmw? " . Dar acum lucrurile stau altfel Ma numesc Marius am 20 ani in acest moment ma aflu in Napoli , Italia peste o saptamana si 5 zile am sa ma intorc inapoi in Bucuresti pentru restul vietii. Eu de mult timp ma tot gandeam la un bmw e46 nu eram inca hotarat intre disel sau benzina , coupe sau 4 usi , negru sau argintiu. Recent tatal meu mi-a facut cea mai frumoasa surpriza la care nu ma asteptam nici intr-o mie de ani. El stiind de mica mea pasiune ( spun mica pentru ca nu sunt chiar asa priceput la nivel de mecanica sau multe nume din acestea mai dificile ) Mi-a facut cadou un superb bmw seria 318i e46 negru exact cu miciile detalii pe care mi le doream volan sport comenzi pe volan etc. ( as fii postat poze dar sper sa ma ajutati sa invat cum le atasez ) adus din germania in momentul de fata are numere rosii dar cand am sa ma intorc am sa il inscriu din cate mi-a spus el la telefon e euro4 acum ceea ce va cer eu voua daca este posibil sa ma ajutati cu niste informatii referitoare la primele costuri ( schimb de ulei filtre si tot ceea ce va trebui sa fac de acum in colo ) avantaje si dezavantaje si costul inmatricularii am inteles ca ar fii undeva la 260€ sper sa nu fii fost informat gresit , as fii recunoscator daca ma sfatuiti cu aceste lucruri Multumesc anticipat!2 points
-
Referitor la service, situatia sta asa. Am intrebat la mai multe service-uri si un schimb de ulei costa intre 120-200E. Astia imi spun ca e ulei sintetic dar care se schimba la 10 k km. Majoritatea recomanda Fuchs si folosesc acest ulei ptr BMW, dar la cerere pun si Mobil 1 si alte branduri. La BMW, schimbul de ulei costa 230 de euro, uleiul e long life si se schimba la fiecare 15k km. Masinii mele ii mai trebuie schimbate placutele fata, discurile, filtrul de AC, conform graficului de service. Am fost azi la service sa vb cu un roman care lucreaza acolo si tipul a fost super, ne-am uitat la preturi, alternative si dupa niste calcule am decis sa iau un contract de service pana la 150k km si sa fac totul la BMW. Lucrurile stau asa: am platit 1000 de euro si am contract de service pana la 150k km. In contractul asta intre filtre, ulei, placute de frana, sesor si discuri de frana. Deci, in banii astia: o sa apuc sa fac 2-3 schimburi de ulei cu filtrele aferente si o sa schimb placutele si discurile pe fata si pe spate. Probabil ca puteam sa gasesc ceva mai ieftin, insa am fost putin comod si am zis ca e totusi bine sa-i fac reviziile in continuare la BMW. Asa sunt sigur ca e treaba facuta cum trebuie si poate va conta la revanzare ca are tot istoricul la BMW. A ramas sa o duc sambata dimineata sa-i faca schimbul de ulei, sa-i puna filtru nou de AC si sa faca franele pe fata (placute si discuri). Franele pe spate trebuie facute peste 7k km insa au zis ca o sa le inspecteze si daca sunt uzate schimba tot acum.2 points
-
2 points
-
Voltron, vad ca tot aiurea comentezi peste tot. Omul a facut update la post, in care a explicat ca a desfacut volanta si avea arcurile rupte. Deci volanta a fost schimbata si ea cu una proasta, adica l-au furat pe client. Nu te mai mira ca iei minusuri. @X X L Nu se poate sa facem aceasta sectiune vizibila la cautarea pe google, sau se incalca ceva? LE: Vad ca apare la cautarea pe google, dar numai la folosirea anumitor cuvinte. tags: pareri, review, bimmer service, bucuresti. Evident baiatul din bistrita n-a ajuns si pe forumul asta.2 points
-
Salut, De curand am devenit mandrul posesor al unui X1 xDrive 23d cu pachet M din 2012, 100k km. Masina are dotari complete. Pana acum sunt placut surprins de masina, este primul BMW pe care il conduc. Inainte am avut Ford Mondeo si Mercedes SLK. Multumesc tuturor pentru sfaturile de achizitie! Sper sa ne si vedem, banuiesc ca sunt ceva intalniri de club? MD1 point
-
Un plus Eugen. Am.observat ca se practica asta cu vinul de zici ca trebuie aprobarea forumului daca e masina ok. Ca apoi sa apara niste bine crescuti sa zica " ai luat o cheala si scump" , " n-are d-aia", " culoarea e naspa" adica pe scurt sa ii strice omului bucuria.1 point
-
Pai sa puna omul VIN-ul, ca sa isi dea aprobarea comitetul de primire daca masina e "cheala", sau in cazul in care nu a luat teapa si masina are ceva dotari, sa i se sugereze ce retrofituri sa faca. Pentru fiecare dotari complete are o anumita semnifcatie, iar daca pentru cumparator sunt complete, atunci pentru el este ok.1 point
-
Intelegeti si voi ca omul traieste si este platit intr-o tara araba, nu in Romania1 point
-
1 point
-
La ce service ai dat 650 de lei pe placute? enorm, eu nici la e60 originale nu am dat atat, incearca sa intrebi si in alte parti, seria 3 nu este ferari, zic ca sa nu mai fi tepuit pe viitor.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
800W pe maxim (dar nu cred ca o tii asa perioade lungi) la 14V inseamna vreo 55A. Consumul propriu al alternatorului sa fie si el vreo 2-3A, iar bateria suge vreo 10A maxim in incarcare. Daca mai pornesti farurile (7-8A) si restul micilor consumatori sa fie inca vreo 2-3A. Rezulta un total de 80A maxim. Pana la 200A cat are alternatorul tau, mai e cale lunga. Cauzele ar trebui cautate in alta parte. As zice sa-ti iei alt alternator.1 point
-
Imi iau E91 din 2012, plec astazi la Hanovra dupa ea. Teoretic nu imi fac nici un fel de probleme in privinta noii achizitii, are istoric complet in reprezentanta BMW si mi-au verificat-o cei de la Banat Car Timisoara, cu care sunt in relatii foarte bune. Mai multe detalii dupa.1 point
-
1 point
-
Multumesc pentru urari. Evacuarea o sa o inlocuiasca de la filtru de particule pana in spate. Pentru sunet DPF mi-ar trebuii anulat si inlocuit cu un downpipe ,dar parca nu imi vine sa il anulez la km care ii am poate pe viitor. Sau o sa le spun sa imi puna elice in toba ca sa sune. O cunostinta spunea ca din cauza asta suna masinile. Nu am avut replica la asa ceva. O sa pun poze cun interiorul cand o scot ca nu am lumina buna in garaj si de cand ii in "modernizare" Clujul masina hiberneaza ma doare sufletul sa ma bag in haos cu ea plus ca pe strada mea o aparut cele mai ciudate speed bumps ever. Mersi pentru sfatul cu manuta .1 point
-
Regula 3 BMW : Odata ajuns la 200.000 km, orice BMW are nevoie de schimb de DPF, distributie si turbina1 point
-
Nu se ajunge la nici un sechestru. O sa fii luat la intrebari putin, insa tu fiind, cumparator de buna credinta, nu o sa iti faca nimic. Scopul e neachitarea TVA-ului, nu masina (care nu mai e in proprietatea "masluitorului de TVA"). Stiu pe cineva apropiat care a fost in situatia asta, a dat o declaratie si atat. Mai departe e istorie. Statul ramane pagubit de TVA pentru ca TVA-ul ar trebui platit in Romania. Firma fantoma e buna de plata TVA-ului, mai departe indreptandu-se spre detinatorii/ administratorii firmei.1 point
-
Tin sa mentionez ca mi-am facut temele ( stiu de distributie ). Masina anterioara a avut acelasi motor n47 si nu am avut probleme cu distributia. Daca va fi nevoie o voi schimba. S-a bagat prea multa frica in voi din cauza distributiei. E un motor excelent si acest mic impediment nu ar trebui sa sperie pe nimeni. Voi verifica masina amanuntit la fata locului singura problema acum fiind verificarea istoricului. Nu am reprezentanta la mine in oras. Ma poate ajuta cineva? Sent from my iPad using Tapatalk Catalin: este foarte frumos dar am uitat sa specific ca vreau doar diesel plus ca nu are navigatie. Multumesc oricum.1 point
-
P = C * w, unde: P-Puterea. C- Cuplul, w-viteza unghiulara w = 2*pi*RPS, RPS-rotatii pe secunda, RPS = RPM / 60 adica P (W) = C * 2*pi*(RPM/60) = C*pi*RPM/30 Pe scurt, puterea este proportionala cu valoarea cuplului. Luam ca exemplu graficul atasat, cel postat de mik15. Puterea la 2.000 RPM este: P = 630 * 3.1415 (...) * 2.000 / 30 =131943 = 131.943W =~ 132kW Singurul mod in care se poate mari puterea (la acelasi numar de RPM) este prin modificarea cuplului, nu poti avea cuplu mic si putere imensa.1 point
-
Foarte faina masinuta si jantele...s-o stapanesti sanatos...daca tot mergi la TopGear schimba.ti complet evacuarea...ei scot dintr-un diesel un sunet f reusit. Pune poze cu interiorul... .1 point
-
Merci Andrei! Am luat peste 7.000 pe ea Nu te prea place lumea pe forum, ca din orice pozitie iti da minusuri Daca toate lucrurile sunt ok, maine plec la Hannover dupa noua jucarie.1 point
-
fabricatie 10 noiembrie 2009 2000 diesel 177cp 4x4 M-pack int/ext de fabrica toate interventiile doar in reprezentanta bmw.Caiet de service la zi. jante de iarna 17 style 194 cu gume noi jante de vara 18 style 193 filtru de particule inlocuit in germania la 180 de mii km Masina este inscrisa definitiv ,taxa de mediu platita (euro4) dotarile masinii le gasiti in PDF-ul atasat pret 13.0001 point
-
Am un 520d de vanzare daca mai esti interesat. http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-520-ID7GeUEW.html1 point
-
Nu e regula cu dpf-ul sa il schimbi la 200.000 km. E durata medie aia.Il poti schimba foarte bine si la 130.000 si 300.000 Eu am 230.000 si e la.30%1 point
-
1 point
-
1 point
-
Ma duc personal si la ce consum are, drumul incluzand biletul de avion va fi maxim 500 de euro (600 cu tot cu mancare sa zicem). Cat despre DPF, direct "remove dpf" o asteapta plus un soft pentru marirea poneilor. Toate masinile ce le-am avut au trecut prin acest stagiu si nu am avut nici o problema cu ele tinand cont ca au avut parte de o intretinere adecvata din partea mea cel putin. Intradevar acestea sunt costuri ce depasesc bugetul dar poate am uitat sa specific ca acela e buget de achizitionare, costurile aferente sunt o alta poveste. Sent from my iPad using Tapatalk1 point
-
Frumoasa masina si ma bucur ca ai ales tinand cont de istoric ....multa lume e pe cazane cu sigla de Bmw cumparate cu bani putini si resoft la chip de sprint booster cu DPF anulat sa dea toti caii in boala de vaca nebuna. Iar faza cu AKi e tare...am un prieten care burlac fiind 330xd pe manuala.......familie si copil Mercedes R 320 d cu automata ...si e tot AKi.1 point
-
Salutare tuturor, Vad ca s-au aprins putin discutiile pe tema cumpararii unui F10, bugete etc. Haideti sa va dau parerea pe care o vad la fratii nemti legat de masini de genul: Neamtul zice asa: ai seria 5? insemana ca ai bani si o duci bine sa iei o masina asa scumpa de intretinut si cumparat.Daca nu iti permiti oricand din buzunar macar 10-15k de euro de cheltuit pe ceva neprevazut, inseamna ca tre sa iti iei VW nu BMW, ca pe acolo esti ca venituri. Cam asa judeca neamtul dupa masina si cred ca e corect asa.Ai seria 5? Inseamna ca o duci foarte bine financiar.Ai seria 5 si urli ca 300 de euro te incomodeaza in viata? Inseamna ca ai gresit masina.. La noi nu se aplica deloc regula asta, ca na..balcanici... Nu de putine ori am vazut priviri mirate la ei, cand vedeau un tanar coborand dintr-o masina care a fost 82000 cand a iesit pe poarta fabricii, iar relpica tuturor, fara execptie dupa ce se uitau la masina, era "va merge bine". La noi, faptul ca Ghita are seria 5 sau X5, nu ma face sa ma gandesc automat la faptul ca e stabil financiar.Manelele, lanturile si tot tacamul nu ajuta nici alea... Eu unul sunt de acord cu ce zice selena intr-o masura.E banul meu muncit, fac ce vreau cu el.Daca 520 inseamna 4-500 de euro mai putin la taxe si asigurari pe an e alegerea mea sa platesc caldura o iarna cu ei. Dar trebuie sa te si gandesti ca daca te scuipa norocu' in ochi si iti cade ceva la masina mai serios, gen cutie, motor sau alte componente de "Doamne fereste" ce faci? Faci credit la banca sa repari masina? My 2 cents.. P.S. Pentru cei care tot cauta masini in Germania: nemtii masini ieftine si tzipla nu vand.O masina tzipla si cu garantie si cu istoric si cu dotari si cu km putini NU GASESTI la 2 lei.Gasesti la 3.50 La noi s-au tot facut smecheriile cu TVA-ul la masini si am impresia ca lumea percepe acum putin altfel preturile.Aici nu sunt nici pe departe la fel de ieftine cum ajung la noi dupa ce sunt trecute prin firma detinuta de bunica si eventual putin rotunjite pe la colturi.1 point
-
...macar sunt reali ,certificati de orice reprezentanta BMW .Masinile "la fel" de pe Autovit au mult mai multi,dar nu-i vezi1 point
-
pai nu demult se vindea 530i-ul M pack care a fost al lui Acero cu vreo 7mii parca..deci..din pacate masina ca asta se da cu 6000-6500 in ziua de azi. Bafta!1 point
-
1 point
-
Descrierea motorului N47 http://www.auto-innovations.com/site/dossier5/BMWn47t28print.html1 point
-
Cel puțin mi-a oferit certitudinea realitĂŁții numĂŁrului de kilometri. Asta pânĂŁ sĂŁ plec sĂŁ vĂŁd mașina. La fața locului, tot pentru a-mi ĂŽntĂŁri convingerea cĂŁ e afacere cinstitĂŁ, am vizionat la calculatorul vânzĂŁtorului contul de pe COTW cu toate detaliile mașinii (inclusiv raportul de avarii) când a fost licitatĂŁ. Nu sunt mulți cei care au vĂŁzut o facturĂŁ cu numĂŁrul de kilometri menționați. Poate un proaspĂŁt membru va afla acest lucru și când va discuta cu vânzĂŁtorii, care susțin cĂŁ mașinile sunt aduse de afarĂŁ, ĂŽi va ĂŽntreba de factura, va solicita poze cu facturile etc..1 point
-
Cam așa arată o factură a unei mașini cumpărate de pe Cars on The Web http://s24.postimg.org/khrx1ur8x/factura.jpg1 point
-
Iti consuma ulei din cauza simeringurilor de la supape. O alta problema pe care o poti avea este cu intinzatorul de la distributie si cu patinele. Daca nu a fost schimbat intinzatorul, pot fi sparte patinele. Preturi:220 simeringuri, garnitura capac 200, intinzator 220, patine in jur de 350. Depinde de unde le cumperi. Manopera 700 pt cele mentionate sau doar pt simeringuri. Ti-l recomand pe Florin din chitila. Am facut operatiunile de mai sus acum o saptamana si pot spune ca este un om corect, cinstit, de nota 10.1 point
-
Azi am terminat si retrofitul de TCB, activat oficial la BMW pe seria mea de sasiu, astfel pot folosi in continuare serviciile Connected Drive si BMW Remote pe care le-am pierdut temporar cand am instalat NBT deoarece erau activate pe CIC/Combox Telematics. Noul TCB este activat pe seria mea de sasiu si dupa un apel la BMW Connected Drive Customer Service, au fost schimbate in baza lor de date IMEI-ul si ICCID-ul pentru noul TCB. Configuratia masinii (FA) s-a modificat cu urmatoarele optiuni: S6AEA Intelligent emergency call S6AKA ConnectedDrive Services S6ANA Concierge Service S6APA Remote Services S6NSA Convenience telephony with extended smartphone connectivity S7XPA Navigation Package Connected Drive http://s29.postimg.org/3wdv8pgqr/forum_tcb.jpg http://s23.postimg.org/lws0tbr2v/IMG_1893.jpg1 point
-
Aia sudata trebuie taiata bucati cu flexul. Asa ceva nu trebuie lasat sa circule pe strazi.1 point
-
E mai fiabila strict pentru ca este mai noua. Stim cu totii ca se taie mult din calitate in ziua de azi. Pe moment pare mai fiabila dar odata cu trecerea anilor o sa fie chiar mai gaunoasa decat un E60 de azi.1 point
-
1 point
-
motor ingrijit ajungi cu el la 800k fata probleme.. sa nu il fierbi sa ii schimbi uleiul.. asta e tot.. Tu ce vezii prin targ vechi de 7-8 ani cat crezi ca au..1 point
-
faptul ca are 200 sau 300 mii , tot aia e . Conteaza starea tehnica a ei, daca motorul e bun... Poa sa aibe 200 mii sa fie praf motorul cu schimburi de ulei la 3-40.000 la bavaria, sau 400 mii sa fie excelent , ce relevanta au km in cazul asta ?1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00