Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 09/02/15 in all areas
-
Daca tot iubesc "baba" (e39le sedan cu care merg zi de zi si postez mai des pe celalalt topic http://www.bmwclub.ro/forums/topic/119790-bmw-525-e39/page__pid__2289760__st__100#entry2289760 ) ma gandeam sa nu uit de "Domnisoara Topless" si sa mai scriu cate ceva si despre ea, nu de alta, dar sa nu se supere asa ca postez cateva poze dintr-un weekend prelungit petrecut la bulgari pe malul marii. Intre timp a primit o revizie noua (cea de 60 000 km), (Castrol Edge 5w30 (singurul tip de ulei cu care a mers pana acum) toate filtrele Mann, placute fata/spate ATE, vopsit bara fata/spate (din nou) datorita unor mici zgarieturi) si cam atat. (majoritatea timpului il petrece in garaj, vara ce mai iese la plimbare)...inca arata si merge ca noua5 points
-
Degeaba o dati in fel si chip, masina este ok, nimic de zis insa atentie ce scrie in anunt la inceput: " stare exceptionala". Pai hai sa nu mai fim asa pomposi in anunturi ca eu sunt satul de anunturile astea in Ro. Stare impecabila, nemaipomenita etc. De acord,este ok, stare buna/f buna mecanic de ex, pana si cel care a pus anuntul a revenit ulterior si a scris " totusi e o masina din 2005". Pai da nene, adevarat, dar nu mai exagerati cu superlative gratuite, ca poate unii chiar se asteapta sa vada ceva ca in Germania, unde top zustand chiar inseamna si estetic 9.5 din 10. La noirar gasesti masini care estetic sa fie excelente. Probabil ca rapy vazand neajunsurile estetice si-a pierdut interesul pt mecanica. Eu de multe ori am zis pas la masini care exterior m-au dezamagit, gandindu-ma ca daca exterior sunt asa, ce pretentii sa mai ai sa fi avut proprietarul grija de mecanica. Si pana la urma mai e un aspect, daca nu a rulat si mai mult a stat, sincer as prefera una din Germania care sa fi mers putin mai mult, nu care sa fi stat coapta in Âşopron. Asa din poze multe masini arata bine spre foarte bine. La fata locului 90% sunt mai naspa decat te astepti. Am batut 600 700 km de cateva ori sa vad masini impecabile si cand ajungeam la fata locului auzeam " frate ce sa-i faci e totusi o masina veche e clar ca nu ai cum sa ai pretentii". ) in fine, cred ca cine e interesat, cu 1000-2000 o rezolva si estetic, daca mecanic e buna. Pana la urma, nu prea exista si ieftin si exceptional. Vedeti pe mobile ce pret au masinile "top zustand".5 points
-
Mersi de sfaturi. Centura mea are lateralele deformate si din cauza asta o scapa manuta. Pe net am vazut ca un calcat o face ca "noua". Sper sa fie ok. Mai pun niste poze cu jantele de vara + interior + piesele necesare conversiei la evacuare dubla. Daca cineva are nevoie de coduri se imi spuna. http://thumbnails114.imagebam.com/43328/a96616433275560.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/43328/c7e933433275568.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/43328/ab87ea433275573.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/43328/22c56c433275581.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/43328/2369bb433275587.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/43328/9a401c433275595.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/43328/8a22b7433275598.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/43328/0c113d433275613.jpg4 points
-
Ce bine arata GT-ul...pff... :flowers: Pana nu.ti cere tie bani pt intretinerea masinii si a nevestii eu zic ca face treaba buna...3 points
-
3 points
-
http://www.hatzer.at/bmw-motoren-ein-offener-brief-eines-insiders/2 points
-
Ce legatura are vopsirea pe casco?am casco la toate masinile insa nu am vopsit integral niciuna. Poti sa o pastrezi si fara sa arate ca o ghena pe afara. Tine de posesor. Si nu zic neaparat sa fii maniac, insa asta nu e o scuza cand vezi masini de maxim 3 4 ani care arata jalnic. Eu de exemplu prefer sa cumpar o masina ingrijita si exterior. La randul meu am vandut masinile incat cine o ia sa ii fie drag . Repet tine de utilizator.2 points
-
da, este deja la limita sau usor peste. aste e filozofia nou. nu trebuie sa mai tine sute de mii de km.2 points
-
Sunt pe drum,pe langa Munchen,acuma imi aduc masina din poza e92da an 2010 xdrive.Probabil ca o sa-i fac curand un topic de prezentare2 points
-
2 points
-
Vezi in poza citatul, si calculul e simplu 35kw pe cilindru inmultit cu 4 cilindrii = Max 140kw pe motorul ala pentru fiabilitate, altfel in maxim 50-80mii km ramai cu el in punga(asa se spune acolo) Pentru cele "detunate" 16d si 18d, vine 25kw pe cilindru -> max 100kw pe motor. Acum nu stiu cat de bine am interpretat acticolul dar concluzia pare simpla, cu cat e motorul mai "potent" din fabrica se poate tuna mai "safe", a se vedea diferentele intre variantele de materiale folosite la motoarele 16d/18d cu cele de la 20d/30d iar apoi 35d/40d/50d, la cele din urma nu sunt date informatii despre limitele materialelor folosite.2 points
-
2 points
-
Foarte interesant articolul. Am pus o forma mai citibila (trandusa cu google). Some information about BMW engines.pdf2 points
-
tind sa cred ca da. articolul l-am preluat de pe clubul e31 unde a starnit o mare polemica. pare f. bine documentat iar autorul este clar din bransa. si aici e plin de discutii despre motoarele diesel mici....2 points
-
FĂŁrĂŁ supĂŁrare dar tu ai putea sĂŁ citești fĂŁrĂŁ sĂŁ respiri textul ĂŽnroșit de mine? FĂŁ o ĂŽncercare! Citește mecanic, nu trebuie sĂŁ ĂŽnțelegi ce scrie. DacĂŁ te oprești ĂŽnainte de terminarea cuvintelor roșii, pentru cĂŁ nu mai ai aer și trebuie sĂŁ respiri, sĂŁ știi cĂŁ acolo trebuie sĂŁ pui o virgulĂŁ (,) sau un punct (.)! Revenind la problema ta, ca sĂŁ te putem ajuta cu mașina, sĂŁ știi cĂŁ nu existĂŁ un singur model de BMW 316i!2 points
-
Mi se pare cel mai rezonabil pret de pana acum,din ce am urmarit pe mobile.de si autos24,tipul e roman am tris un mail dar nu mi a raspuns,am pus pe cineva sa l sune din germania,daca nu gasesc altceva pana duminica cand ajung in germanica ma duc sa o vad. Sent from my iPhone using Tapatalk2 points
-
Salut, Pentru ca incercam sa limitam pe acest forum pentru masinile care cu adevarat respecta cuvintele precum : " stare exceptionala, impecabila etc.." doresc sa vin cu urmatorul feedback -masina nu are short shift(are doar duca M short care nu este echivalent!) -volanul a fost vopsit sau dat cu ceva pe el care a crapat -treaba ca a fost tinuta in garaj ultima perioada gen 3 ani.. nu e chiar asa prop a zis ca defapt masina a stat la bloc unde a prins mai multe zgarieturi de pisici de oameni... -manerele de reglare aeroterme sunt rupte efectiv ies -far stanga fata a fost lovit (este si julit si prindere rupta) de unde se pot trage mai multe concluzii -nu sunt stopurile originale pe masina(cele originale sunt la prop acasa si au fost schimbate din cauza ca unul este crapat pe jumatate....) -jantele sunt julite si lovite destul de urat (in pozele de mai sus si restul se vad clar ca aratau foarte bine, insa prop mi-a zis ca el asa le-a cumparat) -sub luneta spate imediat cum se deschide portbagajul este numai mastic sub vopsea..sau ceva dedesubt, nici de cum vopeaua mata si tabla dreapta care trebuia sa fie... -pe partea din spate eu am obs ca aripa dp DR este mai umflata decat aripa de pe ST ( aici poate mi s-a parut doar mie dar ochiul meu asa a vazut..) -sub chedere noi care au fost schimbare se vede efectiv ceva crapat ca si cum ar fi kit...(aici sper sa ma insel si sa fie prenandez sau mai stiu eu ce de culoarea aia ) -protectia la bumbul de alarma de sub oglinda este spart -senzori de parcare "aftermarket" urlau chiar daca nu era nimeni in spate imediat cum era cuplat R -un cheder vopsit/matuit pe spate de la geam Motorul suna ok, nu dadea cu fum, nu se auzeau sunete dubioase (nu am mai fost asa interesat sa il testez atent dupa cate am vazut..) Prop este un om ok, chiar discutasem si in privinta actelor si era de acord sa o bag la mine la fiscal insa sa mai ramana pe numele lui o perioada... Toate cele de mai sus au fost observate impreuna cu prop si care nu a avut nimic de spus contra Este pacat ca un "Tanar" necunoscator sau care nu are cu ce sa compare, sa cumpere o masina doar dupa anunt..... probabil ca pretul final era destul de mic insa dupa cate am vazut si la ce ma asteptam nu am mai fost interesat!2 points
-
In jur de 3500 lei(piese+manopera), dar eu am vrut sa fac o fapta buna, sa ajut pe cineva din familie si am dat ceva mai mult pe piese, undeva la 4000 cu totul. Sent from my iPhone 1s using Tapatalk2 points
-
Salutare tuturor ,dupa mai mult timp m-am decis sa imi prezint si eu masina. Dupa cum scrie si in titlu este vorba despre un 330d e92 care m-a cucerit din prima. Cand am cumparat-o aveam 25.000km si acum am ajunsla 34.000km si ma bucur de ea mai ceva ca si in prima zi. Model description:330d Market: Europa Type:KK71 E-Code: E92 (MUE) Chassis:CoupĂŠ Steering:links Doors:2 Engine:N57D30O0 - 3,00l (180kW) Drive:Heckantrieb Transmission:automatisch Body Color:Sonderlackierung (490) Upholstery:Ind.erw.lederausst./champagner (ZACM) Production date:16.03.2011 Assembled in:Regensburg Code Standard Equipment S459A Seat adjuster, electric, with memory S502A Headlight cleaning system S522A Xenon Light S548A Kilometer-calibrated speedometer S851A Language version German Code Optional Equipment S1CBA CO2 package S1CDA Brake Energy Regeneration S205A Automatic transmission S217A Active steering S230A Extra package, EU-specific S2B6A S319A Integrated universal remote control S320A Deleted, model lettering S322A Comfort access P337A M Sports package S358A Climate comfort windscreen S403A Glass roof, electrical S423A Floor mats, velours S428A Warning triangle and first aid kit S430A Interior/outside mirror with auto dip S431A Interior mirror with automatic-dip S441A Smoker package S464A Ski bag S470A Isofix-System S481A Sports seat S493A Storage compartment package S494A Seat heating driver/passenger S4AEA Armrest front, retractable S508A Park Distance Control (PDC) S521A Rain sensor S524A Adaptive Headlights S534A Automatic air conditioning S544A Cruise control with brake function S563A Light package S5ACA High-beam assistant S5AKA LED light elements S609A Navigation system Professional S612A BMW Assist S614A Internet, preparations S615A Expanded BMW Online Information S616A BMW Online S620A Voice control S633A Preparation, mobile phone, Business S688A HARMAN/KARDON SURROUND SOUND SYSTEM S698A Area-Code 2 for DVD S6AAA BMW TeleServices S6ABA Control for Teleservices S6FLA USB/Audio interface S6NFA Music interface for Smartphone S6VCA Control for Combox S704A M Sports suspension S710A M leather steering wheel S715A M Aerodynamics package S760A High gloss shadow line S761A Individual sunshade glazing S775A Headlining anthracite P7HEA Connectivity Pack P7R7A Innovation package P7RSA Package Comfort S7SPA Nav Professional/cellph. prep. Bluetooth L801A National Version Germany S879A On-board vehicle literature German S8SCA Telematics access request,country-spec. S8SPA Control unit COP Individualausstattung ---- Steuerung Individual Hinweisschild BMW Individual 0490 Sonderlackierung Sonderlackierung "velvetblue-metallic", wie Schl. Nr. 379. ZACM BMW Individual erweiterte Lederausstattung Champagner Erweiterte Lederausstattung Merino champagner (Nr. 8 025 169): - Modul Sitze mit Ablagenetz - Modul Tuerverkleidung / Seitenverkleidung Naehfaden in champagner (Nr. 2 237 191), Farb Nr. 0671 Z. Steppzwirn in champagner (Nr. 2 237 192), Farb Nr. 0671 Z. -------------------------------------------------------------------- Steppzwirn fuer "Sakkokappnaht": Steppzwirn in navy blue RR (Nr. 7 072 179), Farb Nr. 3356 B. -------------------------------------------------------------------- Nahtbild der Sitze vorne und hinten wie Sportsitz Individual. Restliche Innenausstattung wie bei Leder Dakota schwarz, Schl.Nr. LCSW. 0XE2 BMW Individual Edelholzausfuehrung Muschelahorn anthrazit Dekorleisten in Edelholz "Muschelahorn anthrazit". La achizite i-am schimbat uleiul Castrol cu filtre Mann si acuma dupa un an si aproape 10.000km ulei Bmw Twin power , filtre Mann si ceva furtunas de la carcasa filtrului de aer (care cica la doua schimburi de ulei se schimba pt ca ii proiectat prost) Ce imi place: -suspensia M care nu ii exagerat de dura dar o face sa stea foarte bine in curbe -motorul care trage si trag si suna suprinzator de bine pentru un diesel -active steering-ul care ii precis si are cursa mai scurta -LED urile din faruri -sistemul audio HK -scaunele care sunt foarte comfortabile pot conduce destul de mult pana sa ma omoare lombarii(problema la spate) plus ca ofera o sustine laterala excelenta -trapa care nu era un must have dar ma bucur ca o am Ce nu imi place:-culoarea pielii care ii foarte sensibila ,dar asa am devenit fanatic si la toamna o sa ii fac al treilea tratament cu leatherique -manuta care iti intinde centura si o tot scapana Ca si schimbari:-grile negre performance cele cromate erau din alt film -jante de iarna pe 17 bbs sr infasurate cu vredestein wintrac xtreme normale no rft bullshit ambele noi -eleron portbagaj pe producator ca sa imi fac o idee cum o sa arate, saptamana asta sper sa imi fie vopsit cel original -saptamana viitoare evacuare dubla gen 335is la top gear longlife ,o sa fie un chin pana o sa treaca timpul http://thumbnails114.imagebam.com/43291/da196a432905710.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/43291/4dbda5432905718.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/43291/3f137f432905728.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/43291/8cccaa432905742.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/43291/ca592e432905748.jpg1 point
-
Prezint si eu aici masina mea, un E34 520i din 1995, in a carui posesie sunt de 3 ani. Multi o stiu, multi nu... Masina am cumparat-o intr-o stare imaculata, cum este si acum, insa stock, cum nu mai este acum Masina a avut de fabrica geamuri electrice fata, AC automat, senzori parcare spate si interior M din piele. Am incercat sa ii pun toate optiunile OEM din anii ei, si, cred ca am reusit, in afara de frigider in cotiera spate... Printre upgrade-uri/ dotari aduse, se numara: -telefon -scaune fata electrice cu memorii, incalzire + reglaj lombar electric -volan reglabil electric -perdeluta spate electrica -incalzire banchete -volan M5 E39 cu comenzi (sunet+pilot automat) -schimbator M iluminat -perdelute usi spate -cotiere fata/ spate -parasolare cu oglinzi iluminate -inele crom ceasuri de bord -reglaj electric faruri -radiocass + 6cd changer -soft close torpedou (cu amortizor gen e39) -oglinda retrovizoare cu senzor antiorbire -geamuri electrice spate -incalzire yala sofer + duze spalatoare parbriz tot incalzite -spalatoare faruri+proiectoare -oglinzi M5 oem -kit exterior M5 (ex bara fata care e de V8) -eleron luneta -jante BBS RC 8j fata cu 9j spate -stopuri M5 -suport numar fata/ spate model SUA -bandouri OEM laterale fata/ spate SUA - cu lumini pozitie -faruri clare cu lupa si Bi-xenon+angel eyes -proiectoare clare cu lupa -suspensie M-tech -evacuare dubla M50B25 -strut-bar Wiechers fata ...cred ca nu am scapat nimic, va las cu cateva poze..1 point
-
Proprietar,vand BMW 530d,E61,2006,taxa platita/nerecuperata(dovada anaf),stare foarte buna,accept test reprezentanta.VIN;WBANS71030CP32660.Dotari: -interior seria 7,piele -scaune comfort,full electrice,incalzite si memorii -bi xenon,spalator faruri -pdc fata/spate -keyless entry/keyless go -volan electric cu memorie -heads up display -asistenta faza lunga(schimba singura) -trapa panoramica -bluetooth -car kit nokia -magazie 6 cd-uri,tv,dvd,sist audio hi fi -clima -comenzi volan si vocale -senzori ploaie si lumini -jante 17 -bare stabilizatoare active -geamuri electrice,pachet fumatori, -navigatie 3d,toata europa Revizie efectuata recent:bielete directie,capete de bara,ulei,filtre,bujii,releu bujii,releu alternator,amortizoare spate,placute frana,electrovalva egr,perne noi spate(dovada,facturi). Pret 7800 euro usor negociabil,detalii la telefon : 07207669521 point
-
Vand bmw e90 320d, 163cp, varianta fara filtru particule, euro 4! km 201.000 An fabricatie 07.2005 Masina personala, are urmatoarele dotari suplimentare: -volan M sport cu comenzi -nuca schimbator M -interior sport semipiele cu reglaj lombar si perne aer -incalzire in scaune -alarma oem -senzori ploaie+senzori lumini -oglinda retrovizioare heliomata -dublu climatronic -cup holders -pilot automat -proiectoare ceata -jante pe 18 style 189 + distantiere h&r de 20mm spate -bluetooth -comenzi vocale -sistem audio HI FI -pachet lumini ambientale exterior+interior Masina e in tara din 2011, sunt al 3 lea proprietar, acum doi ani cand am trecut o pe mine taxa era platita si nerecuperata! Masina a avut interior stock, nu am legat inca incalzirea in scaune si pernele de aer! Pret 7800 euro1 point
-
Nu se stie niciodata pe unde se ascunde leopardul. Masina arata intr-adevar bine pentru o masina de vechimea ei, mai ales ca a si circulat in Romania. Perfectiune de la un E46 nu prea ai cum sa vrei. Cele mai multe E46-uri au ajuns cam la fel ca E36-urile de acum 3-4 ani.1 point
-
Ce ce aia ma frate " exceptionala avand in vedere ca e fabricata in 2005"? Aia e masina, ala e pretul si punct. Si mai ales ca are doar 100 de mii nu inteleg cum sa fie cojit volanul. Asta ca fapt divers, ca am Jeep din 2000 care are volanul ca nou si are 220 de mii de km. Cred ca frizati ridicolul unii dintre voi. Am vazut masini din 1996 care arata exceptional in adevaratul sens al cuvantului. Sa fie clar, masina din anunt o fi ok, repet. Dar sa lasam la o parte cuvintele mega extra super impecabile.1 point
-
Incredibil cum a trecut anul...parca numa acuma povesteai de plecare si de vanzarea masinii... Acolo esti ca o pasare exotica intre ei...singurele locuri unde as zbura (m.i frica grav de avion) sunt Tokyo si Dubai...1 point
-
bine ca ai reusit. sa nu zici la nimeni cum ai rezolvat , la ce sa stie stie si altul?1 point
-
@mik15: exact de asta mi-e si mie frica ma mai trezesc asa uneori in weekend uitandu-ma la masini pe mobile.de si una doua ajung la M3 E92, X6 sau 911. Dar parca totusi as face ceva mai constructiv cu banii...momentan studiez bursa si analizez ceva oportunitati de investitii. @PIMP: Exact vorbind de cultura, mi-am dat seama cat de fain e sa vizitezi tari asa mai exotice, cu culturi si obiceiuri total diferite. Asia mi se pare extrem de fascinanta. @Mike: inca o luna si gata...din pacate Oricum, m-as muta aici forever fara sa am regrete. Cine stie ce rezerva viitorul1 point
-
1 point
-
Ba da, au legatura. Cand faci chiptuning nimeni nu-ti spune absolut nimic de nici un risc. Fiabilitatea nu este niciodata afectata, puterea creste, consumul scade.1 point
-
Fazele alea nu au legatura cu esenta articolului . Concluzia este ca tunningul afecteaza fiabilitatea , dincolo de niste limite , ceea ce era de asteptat . De asemenea , ca exista trei categorii calitative de productie a motoarelor . Totusi se observa ca exista marja acceptabila pt tunning la toate categoriile, care chiar daca nu este de 25-30% , se duce binisor catre 15-20% , fara a iesi din specificatii .1 point
-
Ptr intelesul lui OREO : 1 . Masina BMW de care se povestea (520d - neXdrive) ca se aude zgomot metalic la roata din fatza si careia i-ai fi oferit tu solutia ca e de la planetara ca asa ai tu la Jetta , e bine de stiut ca la BMW ul ala impinge spatele. => lipsa planetara fatza. 2 . 'Sar peste turci ,romani,albanezi,arabi si toate soiurile astea..acum 5 luni am luat un CLA de la o reprentanta VW din stuttgard' - Sari si peste Sirieni mai nou in Stuttgart, ca StuttGARD -uri au sarit ei destule.1 point
-
1 point
-
Un plus Eugen. Am.observat ca se practica asta cu vinul de zici ca trebuie aprobarea forumului daca e masina ok. Ca apoi sa apara niste bine crescuti sa zica " ai luat o cheala si scump" , " n-are d-aia", " culoarea e naspa" adica pe scurt sa ii strice omului bucuria.1 point
-
Pai sa puna omul VIN-ul, ca sa isi dea aprobarea comitetul de primire daca masina e "cheala", sau in cazul in care nu a luat teapa si masina are ceva dotari, sa i se sugereze ce retrofituri sa faca. Pentru fiecare dotari complete are o anumita semnifcatie, iar daca pentru cumparator sunt complete, atunci pentru el este ok.1 point
-
Rapy, toate defectele menționate de tine se repara cu maxim 500e, foarte decent pentru o mașinĂŁ din 2005. Te-ai uitat la un volan uzat, câteva zgârieturi și julituri și cu alea ai rĂŁmas...mecanic și tehnic cum se prezintĂŁ mașina? P.s. chederele sunt o problema comuna la e46 coupe. DacĂŁ vrei un e46 coupe impecabil cu adevĂŁrat arunca un ochi pe mobile.de sa vezi ce preț are, ai sa constați ca acest 325 la 5000 euro, cu aceste dotĂŁri, este un adevĂŁrat chilipir. Nu uita ca are vreo 100.000km, nu știu câte e46 325-uri gĂŁsești cu km astia, aspect mult mai important decât un cheder și câteva zgârieturi.1 point
-
Cum e cheala? Are dotari decente. Si daca e manuala ce? Astea manuale nu isi au rostul? )1 point
-
Dar de ce ti-ai luat o masina cheala si manuala? Stiu ca gusturile nu se discuta, dar cred ca mergi cu masina (dotarile, comfortul,etc.) si nu cu anul sau km.1 point
-
e doar o faza mikken, de asta nu scapi niciodata, am avut si eu faze din astea de negare, dar mi-am dat seama ca ma mint singur1 point
-
am obvservat si eu asta cu motorina pe afara. pe ala instant, pe autostrada, apare cu 1l mai putin in afara. Per total iese la fel cel mediu ca si in romania, cu diferenta ca viteza medie afara e cu minim 40-50 km /h mai mare.. motorina in romania am pus de pste tot, petrom, rompetrol, luk oil.. e o apa si un pamant toata..1 point
-
NU se stie din ce punct de vedere vorbesti; probabil nu din punctul de vedere al patitului, sa ai un BMW care la o luna dupa ce l-ai luat (SH, evident..) incepe sa "rontaie" vorba lui relu neatu, si sa te apuci de "investit" MAJOR, pentru ca treaba cu lantul acela NU E nici macar pentru mecanicul inchipuit ( care s-a riscat sa schimbe kitul ambreiaj in fata garajului...) si crede-ma am incredere in mine.. AIA e treaba serioasa ca lantul e bagat intre cutie si motor de data asta.. si in afara de un zgomot pe care numai DACA IL BAGI DE SEAMA (cand apare..) mai repari acel motor, daca NU -ce faci? Verifici singur la inceput..? Ma tem ca inceputul, in fapt, e atunci cand devii posesorul; de atunci ai parte de diverse "inceputuri"; mai scumpe sau mai ieftine. .. stiai ca motoarelor pe lant nu trebuie sa li se schimbe in principiu distributia? (sa te intreb si de ce nu? ) Ca sunt pe viata motorului..1 point
-
3 poze pe fuga [neaparat trebuie sa fac cateva poze profi ] http://114.imagebam.com/download/Fzrv5a7X0dh_by1cVeyNEQ/43289/432884280/IMG_3957.JPG http://113.imagebam.com/download/T3we_JsOReDX55XPLKWXWA/43289/432882862/IMG_3954.JPG http://114.imagebam.com/download/9Ebil-1aeJyaAc6Ox1WF7g/43289/432882877/IMG_3956.JPG1 point
-
Nu stiu de ce credeti ca masinile de firma ar fi mai deosebite? Majoritatea sunt in sisteme de leasing operational, toate au parte de intretinere minima(pentru a diminua costurile, gen schimb ulei la 30.000, filtru aer la 60.000), toate sunt conduse in toate felurile(ca doar nu credeti ca se intereseaza cineva de soarta mainilor fiind in garantie), si toate sunt vandute la sfarsitul vietii, adica atunic cand pot aparea probleme....deci tot obosite sunt. In Romania inca din anumite puncte de vedere servisarea/intretinerea/rezolvarea unor probleme este ieftina(partial si datorita evaziunii fiscale in domeniu), de aceea masinile second hand par o afacere atat de buna.....dar preferabil sunt masinile noi, cu garantie , nu masini uzate, vandute tocmai pentru ca si-au incheiat ciclul normal de utilizare; ca mai merg poate mult si bine si dupa aceea....asta e deja bonus.1 point
-
te uiti lowlife cand stii ca muncesti de dimineata pana seara si fiecare banut e facut prin munca. eu cel putin mi.am luat masina pe carca mea, nu ca altii de mami si tati. ca doar nu dorm in masina iarna. asa prefer sa am 25-30 de grade in casa si sa stau ca sefu' in pantaloni scurti ))1 point
-
1 point
-
Ok. Aruncati cu pietre in mine. Masina nu are nicio vina. In 4 ani si jumatate nu mi-a gresit cu nimic. Anuntul este si pe autovit. Persoana de contact sunt eu Catalin Stratina, masina este a mea. Nu ma ocup cu vanzarea-cumpararea de masini, nu sunt samsar si am ales sa o cumpar din pasiune cand am luat-o. Cine e interesat sa ma contacteze. In rest .. numai de bine !1 point
-
1 point
-
1.da-i o plama doua la far...e posibil sa isi revina becul 2.daca nu merge 1 treci la urmatoarele operatiuni: dai roata jos. se desface carena de la roata<protectia de noroi>.este cam dificil sa schimbi becul doar prin gaura aia mica. apoi ai acces din plin la far si becul de angel eyes. se scoate capacul la bec cu imbus de <nu stiu exact cat este> se desfac cele 2 suruburi se scoate becul cu tot cu dulie si se schimba ori becul cu totul si platesti 140 de lei...ori cumperi cu 100 de lei un set de 10 becuri si iti ajung o viata http://www.philips-shop.ro/7329.p.html caut postul unde am scris cum am schimbat eu becul si iti pun aici. totul dureaza cam o ora daca ai chef de munca un search cu ce te intereseaza: http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?app=core&module=search§ion=search&do=search&fromsearch=1 un alt topic http://www.bmwclub.ro/forums/topic/90374-angel-eyes-e90-320d/page__p__1278101__hl__bec+angel+eyes+e90__fromsearch__1#entry1278101 altul http://www.bmwclub.ro/forums/topic/26129-inlocuire-becuri-angel-eyes-e90/page__p__1188208__hl__bec+angel+eyes+e90__fromsearch__1#entry11882081 point
-
F frumoasa, imi aduc aminte cand iti citeam topicul si imi doream un e39, ma gandeam ca poate-l vinzi, pana anul asta cand am luat un 520d. In postul #104 parca ii faci reclama ca un adevarat om de marketing, foarte reusite pozele.0 points
-
Nu-ti mai place stofa doar pelea? Eu de exemplu, daca as avea un buget de 15k decat sa dau 15k pe un e90 full din 2011 mai bine un f30 din 2012 ca asta.0 points
-
0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00