Jump to content
Hai si tu la Poiana Brasov la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/03/15 in all areas

  1. ieri mi-am adus-o personal din Germania ,azi dimineata la 6 am ajuns cu ea acasa. Oct 2010 - atentie ,210.000 km la bord, euro5 ,184 de cai diesel ,automata 4x4 ,piele,navi mare,bixenon adaptiv etc am dat o caruta de bani pe ea acolo,si are destul de multi km.Dar macar stiu ca aia sunt km adevarati si de Germania ,nu manariti de vreun samsar de vitan
    4 points
  2. La orice masina te-ai decide, verifica bine tot la ea, de preferabil la un service. Asa iti vei face o idee despre ulterioarele investitii...asta daca merita cumparata.
    3 points
  3. Un scurt detailing la interior.Tin sa ii multumesc lui Acero ptr bunavointa aratata in alegerea produselor,care si-au facut treaba foarte bine. Momentan am facut doar interiorul cu Prestine Clean si Leather Rejuvenator,iar rezultatul zic ca este unul foarte bun..nu mai zic de acel miros care il gasesti doar la masinile noi.Urmeaza o decontaminare cu Sonax spray&clay +un polish cu Mirror Glaze de la Meguiar's, iar in zilele urmatoare urmeaza sa-i schimb discurile de frana pe fata,cu modelul perforat de la Zimmerman..cele originale au inceput sa bata,atunci cand rulez cu viteza mai mare si pun o frana brusca incepe volanul sa vibreze.Sunt sigur ca s-au deformat,atunci cand am fost cu ea la spalatorie,discurile fiind foarte incinse,cel care spala masina a bagat jetul de apa direct la ele...Vina a fost si a mea ..trebuia sa mai astept cateva minute,dar asta e..sper sa scap de aceasta vibratie odata cu cele noi. Mai am o problema,daca o pot numi problema..legata de senzorul O2(Lambda).Am pus acum cateva zile tester-ul pe ea(Carly for Bmw) si imi dadea o eroare la acest senzor.L-am cumparat deja,urmand sa il schimb maine.Ciudat e ca masina nu are nici o problema legata de acest senzor.Din ce am citit,ar influenta putin consumul si atat..
    3 points
  4. asta e de pus in rama. cu noxele si consumul.. de unde vine treaba asta.. ? putere mai mare da, din pacate puterea mai mare vine intodeauna, fara exceptie, cu consum mai mare. care inseamna si noxe mai multe.. mai uit si la prostii astia de producatori auto.. adica aproximativ aceasi masina, motor tot de 2l, si, a dracului, aia mai puternica are consumuri mai mari, si asta dupa ce investesc milioane de euro in R&D, cand ar putea sa cheme un tuner din berceni si sa scoata la aceeasi cilindree putere mai mare si pe, deasupra si cu un consum si noxe mai mici..
    3 points
  5. Gata,am terminat si cu exteriorul
    2 points
  6. Mașina din linkul acela nu are sigur 150.000km, la banii aia. Nu te mai lua dupĂŁ ce vezi pe aici ca e un motor cu probleme. Sunt aici 50 persoane care au probleme cu mașina și alți zeci de mii care nu au probleme. Eu același model și motor am cumpĂŁrat acum un an la 204.000km. Acum are 20.000km ĂŽn plus și ar trebui sa schimb ambreiajul,simeringuri și ceva pe la grup. Asta nu ĂŽnseamnĂŁ cĂŁ e prost motorul. Cred ca este singurul pana ĂŽn 2000cmc pe benzina care are consumul foarte bun și ceva putere. Bafta ĂŽn alegere
    2 points
  7. Ma rog, el poate cere si 20 de mii. Daca gaseste cumparator, el sa fie sanatos. Eu doar am zis ca lumea vrea masini tipla la pret de dumping. Unii vand e46 cu 6000 mii. Asa ca sa fim seriosi, piata in Ro e o anomalie.
    2 points
  8. Pai nu exageram, dar la fel putem sa zicem ca e exagerat ca el a zis ca mai sunt oameni care dau 9000 pe un NFL. Ideea e ca el a pus-o la supra-pret pe un forum, spunand ca daca "sare iepurele" pasionat bine, daca nu, iarasi bine ca abia vara viitoare vrea sa o vanda. Ce sa mai inteleg de aici... cer mult ca nu vreau sa o vand, iar daca o dau, mai pun o mica diferenta si imi iau F30. Na, bafta multa.
    2 points
  9. Motoarele fabricate mai nou nu mai sunt facute sa reziste asa de bine sub stress. Incercati de curiozitate sa mergeti la un service in care se repara preponderent BMW-uri si intrebati cate motoare distruse o avut... eu in ultima luna cat am tot umblat la service (si asta e doar unul din cluj care se ocupa de BMW) de fiecare data vedeam alta masina la ei cu motorul dus, X5, seria 5 20D, 30D, 35D inclusiv 550, seria 7 30D, 40D, 750Li (4.4 benzina biturbo), seria 3 320d, 320i, 330d, 335xi. Astea toate cu motoare crapate sub 250k KM. Nu stiu mai multe detalii despre ce au facut proprietarii inainte cu masinile, dar nu cred ca toti au mers ca la raliu cu ele. Si toate masinile de mai sus erau cu motoarele duse, pistoane topite sau sarite, bloc motor crapat, distributii cate vrei, etc. Daca m-as fi dus si pe la autoLKM as mai fi vazut cateva, iar toate masinile erau fabricatie dupa 2005. Asa ca eu va urez spor la tuning Stiu ca o sa supar multi pasionati cu postul asta, dar asta este realitatea. Daca vrei masina puternica iti iei asa ceva de la inceput ! Daca vrei sa faci tuning investesti cat ti-ai lua o alta masina ca sa nu distrugi ceva pe acolo sau iti iei o japoneza si ai rezolvat problema. Toti ne dam fudli ca vrem masini premium puternice dar nu ne permitem asa ceva.
    2 points
  10. Eu cred doar partial ce scrie in articol. 1. Zice clar ca la 16 si 18 se foloseste acelasi tip de piston => 16 il aduci lejer la 140hp 2. Parerea mea ca motoarele sunt facute sa reziste cel putin 500 k km la o utilizare normala. Cati de pe forum ii stiti cu n47 facute praf? ( Blocm motor, pistoane etc). Da, sunt sigur ca ii scazi viata mororului un pic prin tuning, dar probabil ca 90% din motoarele tunate o sa ajunga la schrott inainte sa crape din cauza tuningului.
    2 points
  11. Pai nu dadusei e92 ca sa iei A5-ul? Ti-a trecut asa rpd?
    2 points
  12. aici pe forum sunt alte standarde la exceptional , pt asta te-au penalizat , chiar nu e nimic de clarificat Daca arunci o privire la sectiunea masina mea ai sa gasesti cateva exceptionale .
    2 points
  13. Ce ce aia ma frate " exceptionala avand in vedere ca e fabricata in 2005"? Aia e masina, ala e pretul si punct. Si mai ales ca are doar 100 de mii nu inteleg cum sa fie cojit volanul. Asta ca fapt divers, ca am Jeep din 2000 care are volanul ca nou si are 220 de mii de km. Cred ca frizati ridicolul unii dintre voi. Am vazut masini din 1996 care arata exceptional in adevaratul sens al cuvantului. Sa fie clar, masina din anunt o fi ok, repet. Dar sa lasam la o parte cuvintele mega extra super impecabile.
    2 points
  14. Esti nebun Mai dao-n mama ei de masina, ca nu e savarina nevestii sa ai atata grija de ea...
    2 points
  15. Am inceput sa caut si sa ma documentez despre un e46 318 FL ,recunosc ca imi place tare mult modelu dar din cate am citit pe acest forum si din ce am mai auzit multi au avut probleme cu acest motor si cu varianta sa mai slaba 316i. Pana in decembrie as dori sa achizitionez unul, nu e graba dar mai mult de 4500 euro nu as da pe e46 oricat de dotat ar fi el. Multi useri se plang pe forum de ex :Claudiu Visan , karlito, cristisad .etc nu as dori sa patesc ca ei sa imi iau masina cu o sumedenie de bube si sa nu mai pot scoate capu din problemele care apar de la o saptamana de la cumpararea masinii. Din cate am inteles distributia si simeringurile trebuie schimbate la un e46 SH, asta accept dar sa nu mai porneasca masina, sa moara motorul in mers sau sa nu traga motorul asta nu miar conveni. Doresc ca acest topic sa fie folositor si pentru alti useri care doresc sa cumpere un e46FL(piata e plina de modelul acesta) si sa fie folosit pentru evitarea tepelor gen : cumparare de la samsarii cu km dati inapoi sau masinii avariate si cu probleme ascunse grave si altele. Stiu ca masinile second hand sunt loz in plic si ca la un moment dat o sa trebuiasca sa bagam bani in ele dar daca puteti ajuta cu o parere, informatie sau un sfat ati putea ajuta multi dintre noi sa evite o masina vai de capu ei. Am gasit masina aceasta recent http://olx.ro/oferta/bmw-318i-facelift-ID4w7Vy.html#3c6293ae75 , ce parere aveti merita banii?
    1 point
  16. http://www.hatzer.at/bmw-motoren-ein-offener-brief-eines-insiders/
    1 point
  17. Dupa cum spune si titlu,am una bucata e38iA din 07.2001 fara un gram de rugina,motorul nu mai este,in rest am aproape tot,preturile le faceti voi in limita bunului simt,n-am cumparat-o sa ma imbogatesc desfacand-o,pentru cine vrea sa faca o recarosare,caroseria este intacta,pragurile neatinse,usi fara gram de rugina...cutia automata schimba ireprosabil...etc.Las un vin pt cine doreste sa vada optiunile,dc piesa ceruta nu este in parametrii sau nu se desface corespunzator,nu o dau,prefer sa arunc la gunoi decat sa-mi aud vorbe,deci ofer seriozitate maxima,nu trimit piese cu curierul decat cu un avans in prealabil,sunt satul de oameni neseriosi,prefer sa vina cumparatorul sa vina personal si sa vada ce cumpara pentru a nu ajunge la discutii,cunosc persoane care le dai piese cat se poate de bune si tot le gasesc cusur,de aceeea prefer sa vand direct cumparatorului...multumesc pentru intelegere. contact: 0721357101 BRASOV
    1 point
  18. NEWS! Din pacate jantele nu mai sunt pe masina. M-am hotarat sa le schimb pentru ca voi trece la 18" si va fi ceva indraznet zic eu. Provocarea mare va fi cum voi reusi sa le adaptez pe caroseria de E46. Specificatiile acestor jante sunt: 8.5J-ET20 fata si 9.5J-ET15 spate. Pe langa anvelope foarte intinse si neagative camber credeti ca va trebui sa modific si aripile? Pe spate sunt deja roluite si n-am avut probleme cu BBS-urile. Atasez ultimele poze cu acestea pe masina *scuzati mizeria de pe masina http://s24.postimg.org/mhaga2qy9/DSC9788.jpghttp://s11.postimg.org/hx4hne7bz/DSC9789.jpg http://s23.postimg.org/y75lck6av/DSC_3305.jpghttp://s22.postimg.org/xtokc2sml/IMG_20150524_160200.jpg http://s30.postimg.org/nw4uypmz1/DSC_3302.jpghttp://s2.postimg.org/mnrglr6d1/DSC_3331.jpg M-am apucat de reconditionat si trimurile B. Le-am demontat astazi si vor fi imbracate in piele. Revin cu poze dupa montaj. http://s17.postimg.org/g3eh3tu3v/IMG_20150903_192852.jpg
    1 point
  19. scuze, am dat quote la danny d, nu stiu cum ai aterizat si tu pe acolo.. am acum am vazut ca pe langa resoftare, a pus si roti mai mari, care duc si alea la consum mai mare.. dar el sustine ca totusi e mai mic decat inainte. de resoftare. bre danny, poate de la resoftare mergi mai mult la vale.. incearca si un consum la pompa totusi.. oricum divagam.. daca ce scrie in articolul ala e adevarat, inca un motiv sa nu faci resoftare, daca tii masina mai multi ani/km.. altfel.. nu e problema, plateste urmatorul proprietar...
    1 point
  20. Da, intram pe forum ca sa invatam sa ne uitam pe realeom. Tu, ce faci acum? Pe de alta parte CAT echipament electric/electronic... crezi ca poate sa "duca" o baterie/alternator fie ea si de 150A?? Cineva mai sus TI-A SUGERAT sa pui CONDENSATORI.. Stii care e rolul lor? Dar POATE pana la urma (adica pana sa te apuci sa echipezi masina..) trebuie sa inveti de pe ..alte forumuri (eventual)despre sisteme audio.. si LIMITARILE LOR! Sau poate ca trebuie mai intai SA INVESTESTI... " Problema" pe care o pui e o raritate! Cei mai multi nu descarca/solicita bateria/alternatorul cu echipamente audio, de mare putere ... si "after market"... Chiar nu am vrut sa fiu atat de "rau"..
    1 point
  21. pur si simplu costa mai putin sa vinzi 2.0d ala si sa iei un 3.0d, la sh nu e diferenta asa mare.. practic si nu teoretic...masinile crapa singure si neajutate, mai faci si un tuning... o cauti cu lumanarea.
    1 point
  22. Nu - pistoanele de 2.0D si 3.0D sunt din aceeasi clasa . Dar pistoanele de 2,0D sunt superioare celor de 1.6 si 1.8D , iar pistoanele de 3.0D sunt superioare celor de 2.5D . iar cele de 3.5-4.0D sunt superioare tuturor .
    1 point
  23. stoc nou : - Bilt Hamber AutoQD - ValetPro Bilberry Wheel Cleaner - Meguiars NXT Glass Cleaner - Meguiars Endurance Tire Gel - Meguiars Tire Aplicator Pad - Autoglym SRP - Menzerna PowerLock Ultimate Protection http://s27.postimg.org/44r1oa5rn/20150903_120005.jpg
    1 point
  24. s-a ars butonul de deschidere portbagaj! am demontat lampa cu butonul ,am desfacut acel microcontact(imag.1)am rupt cele 2 sigurante cu care era fixat,am taiat firele. am luat de la un magazin de piese electronice microcontactul(imag.2)-pret 3 lei.am lipit un fir la borna <C> si unul la <NO>-indiferent care fir.cand am asezat la locul lui butonul l-am lipit cu un strop de picatura ca sa stea bine asezat iar putinul din picioruse care a ramas l-am topit cu ledconul(nu trebuia dar asa am vrut,desi se lipise deja).finalul-imag.3,4,5. rasplata-diferenta pana la 100 lei cat este la dezmembrat aveti nevoie de putin timp si chef de lucru(si nu sunt electronist sa lipesc 2 fire)-functioneaza perfect spor la lucru :twitch: ps:nu am gasit niciunde reparatia,daca a mai fost imi cer scuze si rog moderatorii sa-l stearga
    1 point
  25. Eu sunt unul din aceia cu motorul N47 facut praf, asta fara tuning si fara a merge sportiv cu masina, iar motorul cand a crapat avea 205 K km. Daca o sa cauti pe net mai sunt multi altii care au patit diverse cu aceste motoare. Iar daca se stie ca distributia in conditii normale de utilizare se uzeaza sau chiar rupe, nu vreau sa ma gandesc ce se intampla cand ii dai mai multa putere motorului. Nu zic ca e o regula asta cu distrugerea motoarelor N47, dar sunt prea multe cazuri in care astea se strica din diverse cauze. Parerea mea e ca daca vrei masina cu putere mare iti iei astfel de masina de la inceput, oare cand iti cumperi un TV de 100 cm diagonala te pui sa ii pui procesor mai tare sau panou mai mare sau iti iei altul care din start e mai bun. Just saying Tuningul e facut pentru cei care vor o varianta "mai ieftina" (nu in toate cazurile, aici nu vb de tuning facut ca la carte) la o masina cu putere mai mare. Fiecare face ce si cum vrea.
    1 point
  26. Neata! Am rezolvat in sensul ca am gasit un loc unde voi merge. Daca erai atent la intrebarea mea suna cam asa: va rog sa ma indrumati catre un mecanic sau electrician! Ceea ce am gasit. Nu am intrebat de ce face asa masina!!! Am sa revin cu soltutia cand o voi primi. Multumesc si o zi frumoasa!
    1 point
  27. ala nu era xdrive ,si era cam vechi ...2007 asta e cel facelift de 184 de cai cu xdrive,un pic mai altceva
    1 point
  28. O fi avand scurt pe instalatie... Sau daca ar fi asa ceva n-ai sa vezi aici pe forum. Sent from my iPhone 1s using Tapatalk
    1 point
  29. Am rezovat-o si pe asta, era doar un cumul de gunoaie pe caile de aer. Done. Am acum o alta intrebare (parca m-am saturat sa tot am intrebari ), imediat dupa ce pornesc masina si plec cu ea de pe loc , cam la 1 secunda dupa ce se incuie usile, se auda un troncanit (de parca ar inchide ceva electric, sau de parca s-ar aseza pe arc). Problema e ca se intampla doar dupa ce pornesc motorul si plec de pe loc , pe acei 15-20m si se aude doar o data. In rest e ok, nu bate , nu troncane, nici dupa ce plec de la semafor sau ceva. Daca o pornesc , o las 5-10 secunde pornita si dupa aceea plec de pe loc, troncanitul nu se aude. Are cineva vreo idee , sau iarasi vorbesc singurel ?
    1 point
  30. Eu cred ca la masina asta cea mai mare problema este taxa ca restul defectekor se pot remedia in timp si nu chiar asa multi bani. Dar cand cumperi o masina si esti obligat sa mai platesti inca jumate din valoarea ei plus acte plus rca plus drumuri plus impozite te mai gandesti putin . Masinile astea vor ramane blocate pe numerele astea pana cand statul va elimina defenitiv aceasta aberatie de taxa pt masinile care sant deja inscrise. Ma tenteaza si pe mine masina dar chestia ca a fost revopsita integral e foarte discutabila cel putin in romania nu are cum sa iasa bine niciodata oriunde ar fi iar daca userul rapy si-a dat cu parerea este foarte bine in fond el este singurul care a vazuto si eu am batut dedtui km si ce am vazut la fata locului nu avea nici o legatura cu reslitatea
    1 point
  31. Mersi. De corectat se corecteaza la testul 20 dupa formula: consum real/consum afisat x 1000. Rezultatul il bagi la testul 20.
    1 point
  32. clarificari doar pe ici pe colo, prin punctele esentiale? Arunca un ochi la aria Masina mea, unde sunt destule masini cu vechime ~10 ani. Primul care imi vine in minte e Myx. Daca a ta e exceptionala, acelea ar trebui sa fie noi? Orice masina are uzura, nu trebuie sa aiba 10 ani ca sa se rupa plastice, sa se uzeze volan etc..Toate se pot schimba usor si deseori nu pe multi bani. Mai ales la un E46. Dar cand zici stare exceptionala orice cumparator nu se poate astepta la o lista de defecte care cica "se rezolva cu 500eur"
    1 point
  33. Degeaba o dati in fel si chip, masina este ok, nimic de zis insa atentie ce scrie in anunt la inceput: " stare exceptionala". Pai hai sa nu mai fim asa pomposi in anunturi ca eu sunt satul de anunturile astea in Ro. Stare impecabila, nemaipomenita etc. De acord,este ok, stare buna/f buna mecanic de ex, pana si cel care a pus anuntul a revenit ulterior si a scris " totusi e o masina din 2005". Pai da nene, adevarat, dar nu mai exagerati cu superlative gratuite, ca poate unii chiar se asteapta sa vada ceva ca in Germania, unde top zustand chiar inseamna si estetic 9.5 din 10. La noirar gasesti masini care estetic sa fie excelente. Probabil ca rapy vazand neajunsurile estetice si-a pierdut interesul pt mecanica. Eu de multe ori am zis pas la masini care exterior m-au dezamagit, gandindu-ma ca daca exterior sunt asa, ce pretentii sa mai ai sa fi avut proprietarul grija de mecanica. Si pana la urma mai e un aspect, daca nu a rulat si mai mult a stat, sincer as prefera una din Germania care sa fi mers putin mai mult, nu care sa fi stat coapta in Âşopron. Asa din poze multe masini arata bine spre foarte bine. La fata locului 90% sunt mai naspa decat te astepti. Am batut 600 700 km de cateva ori sa vad masini impecabile si cand ajungeam la fata locului auzeam " frate ce sa-i faci e totusi o masina veche e clar ca nu ai cum sa ai pretentii". ) in fine, cred ca cine e interesat, cu 1000-2000 o rezolva si estetic, daca mecanic e buna. Pana la urma, nu prea exista si ieftin si exceptional. Vedeti pe mobile ce pret au masinile "top zustand".
    1 point
  34. Sunt pe drum,pe langa Munchen,acuma imi aduc masina din poza e92da an 2010 xdrive.Probabil ca o sa-i fac curand un topic de prezentare
    1 point
  35. Dar de ce nu iti montezi un condesator pt subwoofer?
    1 point
  36. stare exceptionala gen ...
    1 point
  37. Salut, Pentru ca incercam sa limitam pe acest forum pentru masinile care cu adevarat respecta cuvintele precum : " stare exceptionala, impecabila etc.." doresc sa vin cu urmatorul feedback -masina nu are short shift(are doar duca M short care nu este echivalent!) -volanul a fost vopsit sau dat cu ceva pe el care a crapat -treaba ca a fost tinuta in garaj ultima perioada gen 3 ani.. nu e chiar asa prop a zis ca defapt masina a stat la bloc unde a prins mai multe zgarieturi de pisici de oameni... -manerele de reglare aeroterme sunt rupte efectiv ies -far stanga fata a fost lovit (este si julit si prindere rupta) de unde se pot trage mai multe concluzii -nu sunt stopurile originale pe masina(cele originale sunt la prop acasa si au fost schimbate din cauza ca unul este crapat pe jumatate....) -jantele sunt julite si lovite destul de urat (in pozele de mai sus si restul se vad clar ca aratau foarte bine, insa prop mi-a zis ca el asa le-a cumparat) -sub luneta spate imediat cum se deschide portbagajul este numai mastic sub vopsea..sau ceva dedesubt, nici de cum vopeaua mata si tabla dreapta care trebuia sa fie... -pe partea din spate eu am obs ca aripa dp DR este mai umflata decat aripa de pe ST ( aici poate mi s-a parut doar mie dar ochiul meu asa a vazut..) -sub chedere noi care au fost schimbare se vede efectiv ceva crapat ca si cum ar fi kit...(aici sper sa ma insel si sa fie prenandez sau mai stiu eu ce de culoarea aia ) -protectia la bumbul de alarma de sub oglinda este spart -senzori de parcare "aftermarket" urlau chiar daca nu era nimeni in spate imediat cum era cuplat R -un cheder vopsit/matuit pe spate de la geam Motorul suna ok, nu dadea cu fum, nu se auzeau sunete dubioase (nu am mai fost asa interesat sa il testez atent dupa cate am vazut..) Prop este un om ok, chiar discutasem si in privinta actelor si era de acord sa o bag la mine la fiscal insa sa mai ramana pe numele lui o perioada... Toate cele de mai sus au fost observate impreuna cu prop si care nu a avut nimic de spus contra Este pacat ca un "Tanar" necunoscator sau care nu are cu ce sa compare, sa cumpere o masina doar dupa anunt..... probabil ca pretul final era destul de mic insa dupa cate am vazut si la ce ma asteptam nu am mai fost interesat!
    1 point
  38. Azi am ajuns la zero cu benzina si am facut plinul la OMV.Culmea....NU MAI SMUCESTEEEEE !! Inainte aveam de Rompetrolul bulgaresc si criminal......naiba stie ce benzina de camp mi-au bagat ultima data,de obicei bag de 95,si doar de la pompa de 95 am bagat.Nu-mi vine sa cred,nici nu mai aud motorul, am avut cateva clipe de ezitare cand opream pe la giratorii...am crezut ca-mi murise motorul...Nici smucituri nici nimic ! Asa ca...aviz amatorilor de benzina bulgareasca... e dichisita cred.
    1 point
  39. Nu inteleg de ce tot compari cu motorul 325i de 3 litri care aceleasi performante ca cel dinaintea lui 325i de 2.5 .Nu inteleg care naiba ar da atatia bani pe 325i cu motor de 3 cu un impozit de 2200 lei/an si sa vina cineva cu motor de 2.0l turbo cu impozit de 180 lei/an fabricat in aceeasi ani si sai dea fum. Acuma puteti sami spuneti ca da consuma mai putin fata cel de 2.5 si ca da sau mai rezolvat din probleme dar la performante si la valoare de cumpararea e slabut.Multi de pe forum au 325i si nu toti au probleme cu el. Deci a5 2.0T fata de 325i cu motor de 3 e si mai bun la consum si la demaraj din cate am vazut. Dar a5 2.0T fata de 325i cu motor de 2.5 e mai slab la 0-80 si peste 200, nu are RWD, sunetu si senzatia care iti ofera 6 in linie.Chiar daca bmw are consum de 13/14 in oras mers semisportiv si un impozit de 700 lei/an merita din plin.
    1 point
  40. Dupa 4 luni in care n-am mai citit nimic pe topicu asta am realizat ca CIPY85 cauta masina full de vreo 6 luni, tot cauta, da ieftina sa fie, ...si fara probleme/uzura/km/etc. Mi se pare foarte amuzant sa ai asa pretentzii. Mai pulseaza 10 000euro si gata o iei TZIPLA si poate fara km si fara julituri !!! Oricum de apreciat rabdarea ta in a astepta atata timp. Presupun ca vrei sa o tzii macar 10 ani din moment ce ai atatea pretentzii. Inside - da lectii de motorizari - acum ca are si el, 525d e cel mai bun, dar nu ca nu i-ar fi suras un 535d de exemplu. (Stiu stiu, ma bag aiurea, nu e problema mea, sunt eu frustrat etc...) Oricum laudatul 525d cu 1997cmc pe buna drepate e mai superior lui 520d, dar in panta cu 4 persoane si nu neaparat incarcata full masina, cam ma gandesc de 2 ori sa depasesc sau nu, si in 520d (de curand am avut parte) si in 525d cu tot cu modul SPORT . Eh... toma atunci trece de mine un 740d fluierand. Viva straight 6, respect. Lasati minusurile sa vina la mine.. Succesuri.
    1 point
  41. Te aflii pe un forum public unde lumea discuta ce doreste si isi exprima parerile in diferite feluri. Daca te deranjeaza asta tine-o pt tine si nu mai fa publica chestia ca nu are nici un efect.
    1 point
  42. Foarte faina masina! Nu vreau sa fiu "cioban", dar te-ai uitat bine la lonjeroane? poate a facut faceliftul in urma unui accident. Te intreb pentru ca am vazut ca se practica lucrul asta. Daca l-a facut din proprie initiativa este foarte bine.
    1 point
  43. foarte frumoasa masina.
    1 point
  44. Frumoasa, felicitari !
    1 point
  45. BunĂŁ asta ! Bai, pe real arata mai bune decât ĂŽn poze... PS: Nu am mai strâns așa de multe comentariI pana acum. Ăi mai pun niște proiectoare bmw ĂŽn uși și vopsesc jantele galbene și se umple topicul....
    1 point
  46. http://i1133.photobucket.com/albums/m589/CretzuV8/20150221_173011.jpg http://i1133.photobucket.com/albums/m589/CretzuV8/20150506_162211.jpg Comparand astea doua, eu sincer vad ca eleronul acela ii da un accent de agresivitate. Poate vad doar eu asta, insa mie imi place si cred ca asta conteaza cu adevarat.
    1 point
  47. poziţia corecta la volan e aceea care iti permite sa mentii controlul deplin asupra vitezei si directiei. pozitia corectă nu e neaparat comodă, si diferă de la persoana la persoana. sunt convins ca persoanele mai grase au spătarul lasat mai mult pe spate decât ar trebui, din cauza burtii. eu nu cobor scaunul la maxim, ci doar atât cât sa pot vedea capota masinii peste volan, nu prin el. scaunul e dat in spate in asa fel încât, atunci când ambreiajul e calcat, piciorul sa nu fie intins la maxim. spătarul e lăsat pe spate doar atât cât sa nu stau chiar in echer. probabil un unghi de 100-110 grade. n-am raportorul la mine. mâinile le tin pe volan la poziţia 9 - 3, dar nu sunt nici departe de volan, nici aproape. nu stau cu mâinile întinse , dar nici indoite la 90 de grade. când ma asez in scaun, ma imping un pic cu piciorul de suportul de langa pedale, astfel incat fundul sa intre pana in capat pe scaun, in asa fel incat tot spatele, inclusiv zona lombara, sa se sprijine de spatar. in acest fel, sustinerea laterala e cea mai buna si nu trebuie sa ma tin de volan in curbele mai strânse. in acelasi timp, in cazul in care apas brusc si puternic pe frâna, spatele se împinge in spatar, in loc sa alunece in sus, lucru care se poate intampla daca spătarul e prea pe spate sau daca fundul nu e asezat exact in capatul sezutului, la intersectia cu spătarul.
    1 point
  48. voi nu intelegeti aluzia? sau .....nu stiu..chiar asa plictisiti sunteti unii si ....va place sa va bagati in seama aiurea...?...ce n-ati inteles?...e o masina cabrio...si se incadreaza perfect in peisajul de la mare...topicul asta nu e chat....daca aveti ceva de comentat puteti sa imi trimiteti PM....10Q
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.