Jump to content
Hai si tu la Poiana Brasov la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/06/15 in all areas

  1. Inainte sa vorbesti despre limitele altora mai bine ti le-ai intelege pe ale tale. Inteleg perfect punctul tau de vedere bazat pe multa ignoranta. O s-o dai iar cu faptul ca ai absolvit autovehicule rutiere. Un calculator de injectie e greu de desfacut daca vrei sa nu lasi urme. Asa cum am spus, la acel model daca doar tai siliconul de pa margine si apoi tragi de capac in sus, ai facut placa praf. Plus ca forma nu te lasa sa tai doar pe margine. Are silicon si in interior. Tu nu stii sa scrii tuning si eu stau aici ca fraierul sa vorbesc cu tine.
    7 points
  2. Domnu' cofetar, realitatea bate filmu' ca sa spun asa. Chiptuning prin obd se poate face la masinile care deja sunt vechi de multi ani. Daca vrei sa tunezi un F (de exemplu), va trebui sa desfaci calculatorul de injectie. Asta pana cand va aparea o metoda de resoftare prin mufa obd. Am inteles. Deci vorbim vorbe. Diverse piese de tuning? OK. Deci filtru de aer, toba finala Bo$$ si un eleron bine plasat.
    4 points
  3. Inca 3 poze dupa ploaia de ieri: http://113.imagebam.com/download/T4ZJTZHWLBrxiHhKjM9S_w/43413/434124274/1.JPG http://114.imagebam.com/download/R97qYNRvo98LsMI9Q0S7_g/43413/434124276/2.JPG http://113.imagebam.com/download/ihVHLfjxBJha1sfLc14BiQ/43413/434124472/3.JPG
    3 points
  4. la o documentare sumara, principalele diferente intre e90 320d steptronic 2011 si f30 320d steptronic 2012 Dimensiuni: f30 mai lung cu 90mm (mai mult spatiu interior); ampatament - f30 distanta intre roti mai mare cu 50 mm (confort mai bun la rulare, spatiu mai bun); portbagaj mai mare la f30 cu 20L. Greutate: f30 mai usor cu 85kg (1420kg vs 1505kg; aici depinde si de dotarile alese) - consum mai bun, accelerari mai bune. Motor: acelasi (N47D20); posibil sa fie diferente la cod; max 135kw, max 184cp / 4000 rotatii. Turbina: avantaj F30 (commonrail 1800 bar with magneto-injectors; variable turbo (""Twin Power Turbo"") verus variable turbo - datorita turbinelor diferite, F30 are cuplul maxim mai de jos (intre 1750-2750 vs 1900-2750); asta inseamna mai multi CP pana la 1900 rotatii -> aceleratie mai buna; dupa 1900 ambele masini au acelasi cuplu/putere. Cutie automata: avantaj F30 (8 trepte versus 6, final ratio 2.813 versus 3.154) -> confort mai bun la schimbarea vitezelor, consum mai bun, accelerari mai bune. Anvelope: un "numar" mai mare la F30 (205/60 R16 vs 205/55 R16); echivalent cu 225/45 R18 vs 225/40 R18 - adica mai confortabil la orice R. Performante: evident, be baza celor de mai sus, F30 vs E90 pana la 100: 7.4 vs 7.6; mult mai clara de diferenta 80-120 in viteza a 4-a: 5.8s vs 7.6s. Consum: cel declarat urban / extraurban / mixt: 5.4/3.9/4.4 l/100km vs 6.8/4.4/5.3 l/100km; avantaj destul de clar F30. Specificatiile sunt clare in favoarea F30 - avantajele tehnice provin in primul rand de la cutie si turbina; posibil si injectoarele sa fie mai performante, nu am gasit info.
    2 points
  5. Mai faceti fratilor si consumul la pompa, am avut 3x masini resoftate, la absolut toate a scazut consumul pe CB insa s-a marit la pompa. Ajunsese 320d-ul sa imi arate 3,6-3,9 la 100km/h cu jante pe 17
    2 points
  6. E doar o ironie. Limbaj vulgar nu vad de ce ar fi. Si una binemeritata. Cum sa spui ca scad noxele de la resoftare. Adica, ce sa spun, producatorii sunt atat de idioti incat nu pot face soft-uri, asa ca vin tunerii si scad noxele din soft, dar in acelasi timp cresc puterea si scad consumul. Noaptea mintii.
    2 points
  7. bmw-ul asta o sa fie a 3 a masina ca nivel de utilizare daca nu pun in balanta si masina de servici, bmw-u pentru mine e un hobby pot spune, nu mi trebuie unul full, ca ma plictisesc prea repede de el, sa nu mai luam in calcul diferenta de bani! asta e bugetul, nu dau mai mult si nu vreau mai mult! imi place sa aduc personal modificari si retrofituri la masina!
    2 points
  8. ma tu ai ce ai cu dotarile ) cumparati tu, s class, mie nu mi trebe eu stiu ce vreau, si nu cer sfaturile, cel putin nu de la cineva cu numar asa mic de posturi! si pretul e aproximativ acelasi cu cat am vandut masina aia veche din 2005 cu 500.000km
    2 points
  9. -1 pt ce ? ca a fost ieftina? si nu a dat 10000000000000000000000 euro ?
    1 point
  10. si atunci cum scapi de protectia antituning?
    1 point
  11. Felicitari, baga-i o prezentare Sent from my iPhone 1s using Tapatalk
    1 point
  12. Esti de pe alta planeta, ce pot sa mai zic? Sondele lambda nu corecteaza nimic. Sondele lambda, la fel ca si debitmetrul, sunt niste senzori. Nu iau nici o decizie. Sondele lambda sunt niste senzori de oxigen. Adica masoara cat oxigen trece prin evacuare. Debitmetrul masoara cat aer trece prin admisie. Asa face calculatorul de injectie amestecul. Deci corectiile sunt facute de calculator, nu de sonde. Sondele doar masoara. Insa calculator ia niste decizii pe baza soft-ului. Daca treci de la soft-ul de fabrica un soft custom, masina poate sa circule cu amestec mai bogat, mai ales in WOT. Evident ca daca tu resoftezi calculatorul, amestecul va putea fi bogat, adica vor creste noxele. Asta chiar daca motorul are sonde lambda. Depinde cat de bine e facut soft-ul. Evident ca un soft foarte bine facut ia in considerare mai multi parametri, nu doar despre ce motor e vorba. Ai nevoie de dyno, se fac nist ajustari. Evident ca in functie de cat de bine e facut soft-ul (sau cat de prost), s-ar putea sa ai rezultate foarte bine sau pierderi de putere sau chiar probleme mai mari. Daca mergi suficient de mult cu amestec bogat, catalizatoarele vor fi distruse. O chestie importanta este ca depinde foarte mult si despre ce ECU vorbim si daca e motor aspirat pe benzina sau diesel turbo. Un motor aspirat pe benzina e destul de greu de resoftat. Tocmai d-aia castigurile de putere declarate de firmele care se ocupa cu asa ceva sunt foarte mici. Calculatorul nu ii lasa sa faca prea multe. Iar masinile mai noi vor fi si mai greu de resoftat si tot asa. Asta pentru ca exact cum spune si in articol, exista situatii cand apar probleme fix din cauza asta. Un calculator de injectie modern e foarte bine lipit si are foarte mult silicon in tot felul de locuri tocmai ca sa lasi semne atunci cand il desfaci. De exemplu, calculatorul de F30 de pe 328i are silicon fix in dreptul unor condensatori mai inalti. Daca nu faci o scula artizanala ca sa tai siliconul ala, vei smulge condensatorii de pe placa. Si oricum indoi si zgarii carcasa metalica atunci cand il desfaci. Toate chestiile astea nu sunt intamplatoare. Ei vor sa-ti fie foarte greu sa modifici ceva.
    1 point
  13. Asta e cu totul altceva. Evident ca o resoftare bine facuta creste puterea. Si ca efect secundar va scadea fiabilitatea. Ideea aici e alta. Creste puterea si creste si consumul caci asa este logic. Iar noxele n-au cum sa scada daca puterea creste. Exista resoftari care sunt orientate spre scaderea consumului si noxelor, insa alea vin la pachet cu scaderea puterii.
    1 point
  14. Exact asta vroiam sa scriu si eu. Mi se pare o anomalie faptul ca un e90 cu dotari decente cu 150 k km il iei la 12 mii , cum a luat severin iar unii cumpara masina de 10 ani si 350 k km cu mai putine dotari cu 8000. Dupa rationamentul asta , severin va pierde 800 euro pe an la ea, oricat de multi km ar face. E mai bine ca la un logan.... Asta cu un BMW de 10 ani si 350 k km e mai fiabil ca o skoda de 4 ani cu 100k km e aberatie. Varsta masinii are acelasi efect asupra fiabilitatii ca si nr de km. Din experienta proprie...la o masina de 10 ani incep sa se strice...de la tot felul de plasticuri care se rup la furtune care se crapa la navigatie ..la incizatoare la portbagaj....etc
    1 point
  15. Eu nu cred ca ții tu mașina 180.000km adicĂŁ sa schimbi de 2 ori simeringurile
    1 point
  16. Eu initial foloseam spray-ul de curatare piele de la bmw. Frectie la picior de lemn. Dar astea cu care a lucrat Adi sunt extraordinare. Si eu asa ziceam inainte: ma descurc singur. Dar se vedea clar diferenta intre scaunul soferului si restul. Deja ma gandeam c-a imbatranit pielea, asta e, in cativa ani trebuie alt scaun. Vezi de treaba. Pielea saraca era impecabila. Trebuia doar omul potrivit pentru a o curata.
    1 point
  17. Salut! Ce pacat ca am citit toate aceste comentarii dupa ce mi-a fost aspirata in motor o clapeta! :sweat: :sweat: Luni imi desfac mecanicii motorul sa vad ce pagube sunt, dar prea optimist nu sunt, chiar daca mecanicul spune ca acea clapeta s-a oprit in supapa! Cui i s-a intamplat asta ce pagube a gasit si cum a procedat mai departe? Dopurile le am deja!
    1 point
  18. Si totusi, care e diferenta la motor intre 320D E90 LCI si 320D F30? Lasand subtilitatile la o parte, chiar sunt curios. Iar diferentele intre masini ma indoiesc ca sunt "mari". Geometria suspensiilor e mai mult de 90% la fel de exemplu. Am testat F10, pot sa il compar cu E90 LCI fara sa imi fie rusine. E mai bine finisat, mai bine antifonat, mai confortabil. Dar nu e din alta poveste. E aceeasi poveste, insa mai dezvoltata. Toate atu-urile masinii sunt amplificate la F10. Mai putin sportivitatea, unde se simte mai greoaie. Iar directia e o idee mai lunga, alt lucru in minus daca vorbim de sportivitate. Dar astea se stiau deja, inca de pe vremea E60. Asa ca daca F10 e asa, ce e asa deosebit la F30? Inteleg entuziasmul, dar de cand au aparut cateva F-uri pe forum, simt ca parca E-urile ar trebui duse la casat din ce spun unii.
    1 point
  19. Cam asta a iesit dupa o zi grea de munca a prietenului Adi Orte, caruia ii multumesc inca o data. E un adevarat :sorcerer: - Interior curatat in profunzime+hidratare. Nu-mi vine sa cred ce-a iesit. http://b9.is.pp.ru/c/cosmin34/9/44710619bLA.jpg http://b9.is.pp.ru/c/cosmin34/2/44710622Guj.jpg Depunerile din porii pielii, desi eu ziceam ca nu prea e ce curata... Restul apei am aruncat-o. http://b9.is.pp.ru/c/cosmin34/5/44710625Qha.jpg - Tratament hidrofob parbriz - Exterior decontaminat, o trecere cu un cleaner wax, si incheiat cu o ceara carnauba. http://b9.is.pp.ru/c/cosmin34/0/44710620tEN.jpg http://b9.is.pp.ru/c/cosmin34/6/44710626mAP.jpg Si un sonax Full Effect Wheel Cleaner pe jante. http://b9.is.pp.ru/c/cosmin34/8/44710618HXa.jpg Si numa' bine-a venit ploaia sa vad cum e cu tratamentul anti-cearcan. http://b9.is.pp.ru/c/cosmin34/3/44710623SXF.jpg http://b9.is.pp.ru/c/cosmin34/4/44710624rcu.jpg https://www.youtube.com/watch?v=Hu_IedFUFTk
    1 point
  20. In mod normal un rulaj cat mai mic/stare tehnica buna/garantie ar trebui sa primeze in fata dotarilor si optionalelor, pentru ca masina este un mijloc de transport(ca nu vorbim de ferarri aici) si trebuie sa fie sigura, eficienta, sa nu implice costuri mari, sa nu genereze costuri neprevazute Fara a jigni sau nominaliza pe nimeni, dar sunt oameni in romania (si in tarile de acelasi nivel )care acum 15 ani vse multumeau cu orice masina, numai sa o detina,si acum nu concep bmw fara scaune de piele , xenon, navigatie profesionala; e si asta o forma de evolutie poate, insa ar trebui fiecare sa se gandeasca de ce in tarile din vest isi cumpara oamenii si masinile fara dotarile respective si sunt foarte multumiti si traiesc fara nici un sentiment de frustrare, ca sa nu mai spunem ca tot aceeasi cetateni nu ar concepe sa cheltuie sumele respective pe masini second hand. dar posibil,si asta numai dupa parerea mea, ca or sa mai treaca 15 ani pe putin pana cand va disparea acest sentiment de implinire si bucurie de a face o afacere minunata in momentul in care se achizitioneaza autoturisme uzate, aflate la sfarsitul perioadei normale de utilizare (si care in tarile de origine sunt inlocuite cu autoturisme noi, chiar si cu scaune de stofa skoda).Si cand lumea ii mai injura pe pensionarii din vestul europei care la batranete fac vacante frumoase, ar trebuisa ne gandim ca la vremea lor poate au rulat si ei in scaune de stofa, dar au acumulat un capital.
    1 point
  21. Depinde si cum te imbraci. Eu vara port doar bermude si te ucide pielea aia daca te bagi direct in masina. Unii fac si figuri aiurea. Da, asta e o tiganie. Astea sunt si figuri. D-aia neamtul cumpara masini in mod pragmatic si romanul le cumpara fix cand pentru neamt au devenit indezirabile, iar romanul are impresia ca l-a prins pe Dumnezeu de picior si ca e buricul pamantului. Chestia asta se vede in Romania pe toate planurile. Tot romanul, indiferent cat de sarac e, are super telefon de o gramada de bani. Daca isi ia o bicicleta, adesea e una d-aia de 2000 euro, cadru de carbon. Si merge cu ea in parc si o pune pe farcebook. Nemtii au niste gioarse de biciclete, dar cu care merg foarte mult. Pragmatism vs. figuri pe burta goala. La fel ca si situatia in care unii isi iau vestita masina de 15-20 000 euro si apoi n-au bani de 4 cauciucuri. Aici depinde enorm la ce ne raportam. Exista multi care au impresia ca au masini super dotate pentru ca au xenon, piele, cutie automata si trapa. In 2015 asta nu inseamna mare lucru. O masina foarte dotata inseamna cu totul altceva. Ideea este alta, si anume ca la o masina sh e bine sa eviti dotarile foarte multe in detrimentul starii tehnice si uzurii. Adica exista oameni care cumpara masini destul de uzate doar pentru ca au foarte multe optiuni, gen HUD sau distronic. Pentru masini de genul asta ai neaparata nevoie si de casco. Sa zicem ca ai un F32 cu faruri led si senzor pentru active cruise control. O tamponare usoara si ai o dauna de peste 5000 euro. Farurile led costa 4000 euro. Ideea principala este sa-ti cumperi ceea ce-ti permiti si ceea ce ai intr-adevar nevoie. Cand ai 15 000 euro pentru o masina nu poti sa spui ca esti intr-o situatie d-asta exceptionala. 15 000 euro pentru un BMW nu inseamna ceva extraordinar. Stii cat costa un F30 sau un F10 cu foarte multe dotari? Sunt masini de 30 000 euro.
    1 point
  22. Spuma facuta de Sonax Red Summer Shampoo + lance http://114.imagebam.com/download/et2w-oqTeftNL2G5LAnd1g/43395/433945429/IMG_3979.JPG Proaspat uscata, dupa care a inceput ploaia: http://113.imagebam.com/download/OglSLpPZ3eTdKUUcIWHFSw/43395/433945438/IMG_3980.JPG
    1 point
  23. Abia astazi a venit, am schimbat fulia servo si ambele curele pe original, cu ocazia asta am scapat si de scartaitul la pornire. http://images.tapatalk-cdn.com/15/09/05/99d5866ddff29f3d099252388408694e.jpg Asa arata cea veche. http://images.tapatalk-cdn.com/15/09/05/c39d462574f4260c8bff154be64746e2.jpg ps: km 229250, mai am putin si fac 230k
    1 point
  24. Ce face putin polish... Ce nu inteleg este motivatia pentru care se modifica kilometrii (cu cca. 14000)cand este atat de facil de verificat pe baza VIN-ului. BEFORE: http://ci.vimsweb.com/Reports/InspectionReports/AppraisalReport.aspx?inspection_id=Uk8xdBSYSHU=&ENC=1&culture=ro-RO AFTER: http://olx.ro/oferta/bmw-520d-f10-cutie-automata-sport-piele-bej-scaune-cu-memorie-ID4z3ou.html#660c30b93e;promoted
    1 point
  25. Ai luat un samsar cu tine si ala nu a stiut ca trebuie brief mare? )) nici samsarii nu mai sunt ce-au fost.. scuza-ma insa mi se pare amuzanta povestea. In principiu ai musai nevoie de brief mare, altminteri nu poti inmatricula in Ro. De fapt nici in Bulgaria nu merge fara brief mare.
    1 point
  26. Cu siguranta ceva s-a intamplat la masina si nu are legatura cu softul. Andrei, ca de obicei, mananca terci la prima ora a diminetii.
    1 point
  27. In Iasi il ai totusi pe Dragos, de la Completechip. Daca nici el nu se pricepe... Aaa, are si dyno.
    1 point
  28. Pt cine e interesat de E60, masina unui coleg de forum....poate o stiti http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-520-ID7Gf1A7.html
    1 point
  29. Vad ca ai check engine aprins. Fa-i o diagnoza si posteaza aici. Trage ca un Matiz.
    1 point
  30. Mașina din linkul acela nu are sigur 150.000km, la banii aia. Nu te mai lua dupĂŁ ce vezi pe aici ca e un motor cu probleme. Sunt aici 50 persoane care au probleme cu mașina și alți zeci de mii care nu au probleme. Eu același model și motor am cumpĂŁrat acum un an la 204.000km. Acum are 20.000km ĂŽn plus și ar trebui sa schimb ambreiajul,simeringuri și ceva pe la grup. Asta nu ĂŽnseamnĂŁ cĂŁ e prost motorul. Cred ca este singurul pana ĂŽn 2000cmc pe benzina care are consumul foarte bun și ceva putere. Bafta ĂŽn alegere
    1 point
  31. Or fi fost portiumi mari fara limita dar acum se lucreaza f mult la autostrazi si nu mai ai unde sa mergi ca nebunu...iar acolo unde mai poti merge ca nebunu sa stii ca ei nu merg...chiar stateam toti in urma unei masini de poltie care in zona de 130 mergea cu peste 150 ca sa fluidizeze traficul...dar e deja off-topic...e normal ca tuningul sa afecteze motorul pe termen lung sau nu, depinde de stilul de condus...care e diferenta intre un 320d "tunat la 200cai care merge cu 180km/h si un 320d stoc care merge tot cu 180km/h? Ca sa se ajunga la pistoane topite, la turbo explodate si alte magarii trebuie sa impingi masina aia destul de tare in afara parametrilor ei stoc si abuzezi de ea ca magaru crezand ca ai un Ferrari...si daca nu e "tunata" masina dar tragi ca nebunu de ea tot una e...asa mai bine un stage1 si cand ai nevoie de cai te folosesti si cu asta basta...hai sa ne uitam concret...luam un "tuner" de pe forum si ii intrebam subiectii care si.au facut tuning la el si vedem cati dau raspunsuri negative (doar no sa fie nebuni sa minta daca le.o cazut motorul de la tuning), am vazut ca sunt masini facute si din 2008 deci ar fi destui care sa ateste sau nu fiabilitatea dupa un tuning...si aici nu vorbim de tuninguri de mii de euro si de firme renumite...deci unde daca chiar ai vrea ai putea sa te indoiesti de calitatea serviciilor prestate...
    1 point
  32. Nu-ti mai place stofa doar pelea? Eu de exemplu, daca as avea un buget de 15k decat sa dau 15k pe un e90 full din 2011 mai bine un f30 din 2012 ca asta.
    1 point
  33. Radu, desi nu-mi sta in fire sa intru in polemici, observ ca frustrarea ta nu are limite. Probabil din cauza ca nu ti-am oferit pretul cerut de tine pe 545i-ul ala si te-ai simtit ofensat. Ce sa-i faci, aia a fost evaluarea mea la momentul respectiv, poti sa accepti asta si sa treci peste? Ca urmare, am gasit o masina mai dotata, facelift si la un pret mai bun. Ma bucur totusi ca ai reusit si tu sa o vinzi si ti-ai cumparat altceva. Sa o stapanesti sanatos. Legat de raza de "cabraj" (probabil vroiai sa spui "bracaj"), nu am mentionat nimic despre asa ceva. Eu am spus doar ca mi se pare foarte misto la active steering faptul ca tinand mainile pe volan in aceeasi pozitie, reusesc sa ating unghiul maxim al volanului. Ca masina intoarce la 180 grade intr-o raza mai mare sau mai mica fata de alte masini...ce legatura are cu ce am spus eu??? Posibil sa ai dreptate, masina mea sa fi fost varza. Noi sa fim sanatosi, nu? Numai bine @mik15 & RedCap: momentan mi-au cam trecut piticii cu masinile, mi-am gasit alte pasiuni si moduri de a cheltui banii Posibil sa revina odata cu intoarcerea in Germania...sa vedem!
    1 point
  34. Esti nebun Mai dao-n mama ei de masina, ca nu e savarina nevestii sa ai atata grija de ea...
    1 point
  35. Nu se rezolva problema pe forum. Mergi la un service, fa o diagnoza sa fii sigur, cum a spus si colegul, pot fii sondele lambda, debitmetrul etc.
    1 point
  36. Si am trecut si pragul de 50000km. In continuare nici cea mai mica problema! Totul functioneaza in parametrii, reviziile intr-adevar le fac la 15000km. In continuare sunt extrem de incantat de ea http://images.tapatalk-cdn.com/15/08/30/b9c5a6d17db768f5b919ec8dc2ed115c.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/08/30/7a4081aa823070620bc3e6a38645ce5a.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/08/30/e76c649531dbbb858247acb83231c1f7.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/08/30/d4559ea7c94a07462bb5af718f3bc500.jpg Sent from my iPhone 6 using Tapatalk Si ca tot am zis ca pun poza ci scaunul... http://images.tapatalk-cdn.com/15/08/30/a298fa8a601ac04c1351be45f86f261c.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/08/30/6ed1c7a28cdd36090a551d70ccaf9c0f.jpg Sent from my iPhone 6 using Tapatalk
    1 point
  37. Cateva poze cu masina nespalata timp de 2 saptamani (am fost plecat din tara si a stat nemiscata afara in parcare) plus distantiere de 2cm fata-spate. Astfel, configuratia jantelor e: ET27 cu anvelope 225/45/17 si nu freaca deloc http://114.imagebam.com/download/Qbut6B2mtwPuj9VLh233jA/43263/432621132/IMG_3947%20-%20Copy.JPG http://114.imagebam.com/download/HBVn1euohwHTCFF92yy6ZA/43263/432621144/IMG_3951%20-%20Copy.JPG
    1 point
  38. Apropo de clapete o cunoștințĂŁ tot cu un 530d dar cu DPF,le-a scos si mie mi se pĂŁrea mult mai zgomotos motorul la rece cu ele scoase.repet este o pĂŁrere strict personala
    1 point
  39. Când am luat eu mașinĂŁ era printre cele mai ieftine dupĂŁ mobile și ĂŽn stare foarte buna. Sau poate am avut eu noroc, am plĂŁtit 2700euro fix acum 1an, plus 200euro actele
    0 points
  40. Daca modifici raportul de aer-benzina si anulezi sondele lambda o sa obtii performantele maxime posibile.... Prin optimizare se intelege in primul rand obtinerea unui cuplu liniar de la 2000rpm pana la 6500rpm, in comparatie cu softul original care scoate cuplul maxim dupa 4500rpm de exemplu si cresterea de putere este undeva la 15-20% maxim nesemnificativ Am avut 2 masini pe benzina chipate si la ambele a scazut consumul Daca softul nu tine cont de senzori gen lambda sau debitmetru e clar ce tunner de succes ai ales Exista mai multe tipuri de resoftare... nu trebuie sa desfaci nici un capac ecu la un motor de generatie noua
    0 points
  41. I-am facut ieri revizia. Masina a primit ulei long life si prin urmare urmatorul schimb de ulei este peste 25k km. Eu credeam ca va fi la 15k km. Avand in vedere ca intervalul e de 25 k Km, pretul mare de la reprezentanta nu mai pare asa mare. Daca stau sa schimb la fiecare 10k km, ies mai scump. Au mai schimbat filtrul de ac, placutele si discurile pe fata. Cu ocazia asta au pus-o masina pe tester si i-au facut o verificare in detaliu. Vestile au fost bune: masina nu are nici un defect, functioneaza perfect. Nu trebuie nimic schimbat la ea. Ca tot i-am facut revizia, ieri, am cumparat o pasta Formula 1 de scos zgarieturile superficiale si spre surpinderea mea au disparut vreo cateva linii pe care le aveam pe portiere. Cum elanul de cutezator a fost mare, am cumparat si un spray de curatat jantele, caci cele de pe fata au depuneri pe ele ce nu ieseau la spalat. Cu astea am avut succes partial, mai trebuie sa le trag o mana si sa frec mai tare la ele.
    0 points
  42. Pai Bmw se cauta mai mult. Hai sa fim seriosi ca a trecut vremea dieselutilor care tineau 500 de mii de km. Se strica si la 100 de mii ingrijita , d-apoi la 350 de mii. Si daca faci minim 20 de mii pe an si mai bagi si un drum prin afara, nu stiu cam ce morcov ai cand pleci cu ea la drum, cat dr intretinuta ar fi masina. D-aia in Germania cu cat are mai mult km masina cu atat e mai ieftina. Dar na, la noi in Romania, masina cu 350 de mii de km se vinde la acelasi pret cu una de 200 de mii. E foarte bine cand o masina e intretinuta, insa pretul ar trebui sa fie si pe masura kilometrilor. Cu alte cuvinte eu ma mir ca o masina cu 350 mii de 10 ani chiar si intretinuta se vinde cu aproape 8 mii de euroi, iar aceeasi masina de 3-4 ani tot intretinuta si cu kilometraj pe jumate se vinde cu chiu cu vai cu 12 mii. Deci cam asta e tiparul cumparatorului. Isi ia Bmw cocosat pe bani putini ca vrra Bmw. Si voltron, exemplul tau cu masina ta e irelevant, Skoda de 4 ani cu km reali poate fi mai fiabila de 10 ori decat o masina veche la care incep sa pice piese. Stiu ce zic, am in curte si asa ceva. Bmw,Mertz etc care tine 600 mii era odata ca niciodata. Si inca ceva, daca ii faci schimbul la.5 mii de km nu inseamna ca o intineresti sau cine stie ce avantaj. Tot motor cu uzura e.
    0 points
  43. Bai dar esti culmea! Imi pierd timpul cu tine ca sa mai citesc o data tot si sa vin cu concluzia ca TU ESTI ACELA CARE AI SPUS; Te-a sunat noul proprietar si ti-a spus ca ar avea 350.000 (dar nu mai conteaza) si userul Severin a afirmat acest lucru deci nu o mai intoarce! Tu ai spus-o , nu cred ca noi am gresit daca am citit ce ai spus! Si acel tinichigiu ce a mai spus pe acolo.... Toate au iesit afara din gurita ta! Si daca tot iti plac modificarile i-ati o dacie si fai retrofituri! Tr da fie musai Bmw! Si 318 ef dyn il gasesti cu ceva dotari pe el si nu ii bine ca cica te plictisesc!! Hai ma sa fim seriosi! Iph6+
    0 points
  44. Cam știu cât costă un F30 cu pachet M și 100.000 km ș.a. pentru că atunci când eram la înmatriculări cu actele m-am întâlnit cu unul din vânzătorii ale căror mașini le vizualizasem. Își luase din Germania. Unii pot merge în bermude la serviciu, alții nu. Decât un F30 cu stofă, mai bine nu. Mai durează până ajung la 15.000 F30 320 cu dotări bunicele.
    0 points
  45. din pacate motorul n42 este unul plin de probleme. foarte tare ce spune baiatul de mai sus, care ii recomanda motorul dar in acelasi timp recunoaste ca are de schimbat semeringurile. ca fiabilitate motorul de pe 316 318i nfl (ala de 1.9) ii da clasa celui n42. dar e drept, la consum si putere nu au nicio treaba, n42 sta foarte bine dar parerea mea este ca NU este un motor de cumparat decat daca te duci si il iei dintr-o sursa fff sigura (km putini) si ai si posibilitatea sa il duci la un mecanic care stie unde sa se uite. doar asa as lua un n42. in nici un caz nu as lua un n42 asa de pe olx, autovit sau de la samsari care aduc masini la greu. n42 e un motor care nu prea rezista la tavaleala, e un motor si foarte complicat, complex... eu care sunt fan benzina vad pentru e46 facelift cel mai potrivit motorul de pe 320d. fiabilitate buna spre foarte buna, consum f bun, putere f buna. alta varianta ar fi un 320, 325i dar deja vorbim de cu totul alt consum (fata de 316/318i n42), alt impozit, si este si greu sa gasesti un 6 cil cu taxa cu platita si fiscal la zi.
    -1 points
  46. Cresc performantele in detrimentul fiabilitatii.... Cand o sa conduci macar o perioada o masina remapata o sa te convingi ca asa este
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.