Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 09/07/15 in all areas
-
Inainte sa vorbesti despre limitele altora mai bine ti le-ai intelege pe ale tale. Inteleg perfect punctul tau de vedere bazat pe multa ignoranta. O s-o dai iar cu faptul ca ai absolvit autovehicule rutiere. Un calculator de injectie e greu de desfacut daca vrei sa nu lasi urme. Asa cum am spus, la acel model daca doar tai siliconul de pa margine si apoi tragi de capac in sus, ai facut placa praf. Plus ca forma nu te lasa sa tai doar pe margine. Are silicon si in interior. Tu nu stii sa scrii tuning si eu stau aici ca fraierul sa vorbesc cu tine.4 points
-
Facut si revizia la cutie azi. Au scos cat au bagat , 6.2L. Cutia era ok, uleiul un pic cam negru. http://i61.tinypic.com/2wnwho0.jpg http://i58.tinypic.com/2zi7sas.jpg Vad ca am si webcam live ) http://i61.tinypic.com/bi808n.jpg http://i59.tinypic.com/5bv81g.jpg3 points
-
Eu am trei masini resoftate - E39 520D , E60 - 525D si E90 318D din anii 2000, 2004 si 2010. Nu o sa afirm ca scade consumul , dar afirm cu tarie ca la un mers normal , nu creste semnificativ . Adica ar putea fi max 0.1-0.2% mai mare . Dar tot asa ar putea fi 0.1- 0.2% mai mic. Destul de greu sa determini o diferenta atat de mica de consum , din cauza factorilor variabili care se schimba in timpul condusului . Ce am observant insa este ca exista o crestere sesizabila daca conduci mai sport , turat , agresiv . Adica poti sa ajungi 0.5 -1% mai mult. Toti pretend ca nu ai cum sa scoti putere mai mare cu acelasi consum , dar nimeni nu ia in considerare modificarea avansului la injectie , care aduce modificari importante ale ciclului motor . Poti sa obtii putere doar din asta , fara a marii consumul observabil , dar bineinteles vei stresa putin mai mult motorul .3 points
-
Tu intelegi ideea ca 320d de 136 cp si motorul de pe 123d reprezinta nu doar doua motoare diferite ci si tehnologii total diferite din epoci diferite? 320d de 136 cp este un diesel fara common rail, iar 123d, pe langa faptul ca are common rail, e cu totul altceva. Soft-ul n-are nici o legatura aici. Tehnologia avanseaza. Sa-ti dau un exemplu: E39 535i are 245 cp si consuma 20% in oras. F32 428i are 245 cp si consuma 10-11% in Bucuresti. Unul e V8, altul e L4. Hai sa comparam in continuare rodii cu corcoduse.3 points
-
Exact asta spun si eu: pentru tine e o dotare fara sens, pentru mine e o dotare obligatorie. Sunt altii care "supravietuiesc" fara multe alte dotari, deci nu trebuie sa comentam alegerile altora.3 points
-
A spus ca cel care dorea sa cumpere masina l-a sunat INAINTE sa o plateasca sa ii spuna ca are mai multi km (si totusi a cumparat-o). Domnu' severin, fiecare om are nevoi diferite, nu toate masinile trebuie sa fie full ca sa fie bune pentru cineva. Eu de exemplu nu concep pielea fara incalzire, nu m-as uita la masina aia decat daca ar fi sub pretul pietei, astfel incat sa ii schimb interiorul dupa achizitie. Cu ce ma ajuta ca estetic arata bine, daca iarna injur cand ma asez pe scaune?3 points
-
Mersi, merlin cand ai timp sa-mi dai mai multe informatii pe pm. Mai multe poze de la Topgear din timpul lucrarii. Abia astept sa fie gata. http://thumbnails113.imagebam.com/43435/34bb49434347104.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/43435/51ad7a434347142.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/43435/7f59c9434347168.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/43435/a1ef95434347206.jpg2 points
-
- Jante fata - zgarieturi standard de bordura... - Volanul - cu close-up in zonele cu crapaturi. Se vede destul de usor ca e doar piele imbatranita, mai uzata in zona de contact. Din punctul meu de vedere, nu necesita retapitare in acest moment. - Stopurile originale ale masinii (disponibile, vin la pachet cu masina) si detaliu cu cel crapat. Evaluati de unii singuri gravitatea... - Cheder exterior st spate - e doar un element mascat gresit si gazat cu lac.2 points
-
Danny D: scrisesem pt BOASKA, sry. Ai scris intre timp. "Chippuirea"/"remaparea" se poate reduce la urmatoarea chestie: turbina si injectoarele sunt setate sa bage mai mult aer si carburant, care sa genereze o explozie mai puternica. Nu poti sa bagi doar mai mult aer si sa mergi mai repede. De fapt poti intr-o oarecare masura, ceea ce cred ca fac si tunerii care garanteaza consum mai mic la fix acelasi stil de mers, prin folosirea unui amestec sarac. Banuiesc ca diferenta/pierderea de putere e insesizabila, dar temperaturile mai mari dauneaza motorului. Mai e varianta pe care a spus-o MuscleMike: apasarea pedalei e demultiplicata. Astfel, dupa remapare, apasarea pedalei pana la 50% o sa corespunda unei apasari de doar 30% - ca si cum ai apasa-o mai putin. Normal, va fi si mai lenesa masina.2 points
-
2 points
-
Degeaba cumperi o masina (mai) noua, daca nu se incadreaza in cerintele tale. Ce dimensiuni are un golf si ce dimensiuni are o seria 3? Skoda Octavia 3 depaseste cu mult bugetul asta, degeaba zici de Skoda, si ma refer la second hand. Iti faci card de asistenta pt nici 100 eur si mergi fara grija. N-ai inteles nimic din ce a relalat darius. Cumparatorul l-a sunat (INAINTE SA IA MASINA) spunand ca a verificat-o la reprezentanta si km reali sunt cutare. Vanzatorul n-a lasat la pret (desi probabil asta era intentia) si nimeni nu l-a obligat pe cumparator sa o ia. Pana la urma a luat-o si nu e vorba de nicio teapa aici. Intr-un final cumparatorul n-a fost naiv si a luat o masina in cunostinta de cauza.2 points
-
BMW e60 in cetatea Alba Carolina http://s23.postimg.org/o1x70m0c7/image.jpg http://s23.postimg.org/quqekn0on/image.jpg http://s23.postimg.org/571ga70af/image.jpg http://s23.postimg.org/yxokvyl9z/image.jpg http://s23.postimg.org/yidb2xzcn/image.jpg2 points
-
Inca 3 poze dupa ploaia de ieri: http://113.imagebam.com/download/T4ZJTZHWLBrxiHhKjM9S_w/43413/434124274/1.JPG http://114.imagebam.com/download/R97qYNRvo98LsMI9Q0S7_g/43413/434124276/2.JPG http://113.imagebam.com/download/ihVHLfjxBJha1sfLc14BiQ/43413/434124472/3.JPG2 points
-
asta e de pus in rama. cu noxele si consumul.. de unde vine treaba asta.. ? putere mai mare da, din pacate puterea mai mare vine intodeauna, fara exceptie, cu consum mai mare. care inseamna si noxe mai multe.. mai uit si la prostii astia de producatori auto.. adica aproximativ aceasi masina, motor tot de 2l, si, a dracului, aia mai puternica are consumuri mai mari, si asta dupa ce investesc milioane de euro in R&D, cand ar putea sa cheme un tuner din berceni si sa scoata la aceeasi cilindree putere mai mare si pe, deasupra si cu un consum si noxe mai mici..2 points
-
1 point
-
Vreo 120.000 si avea ea 150.000 cand am facut-o. Un baiat de la Constanta , nu mai tin minte cum se numea . Softul nu era facut de el, oricum - doar citirea si flash-ul . Nu pot sa spun ca am avut vreo problema importanta din cauza resoftarii. Si inca ceva - la E39 si la E60 am avut consumul la bord corectat in DIS ca sa fie acelasi cu consumul real din rezervor .1 point
-
Dandy D are un caracter de otel, moare cu dreptatea in mana :goodjob:1 point
-
Pai teoretic ai dreptate, practic nu se stie... asta ti s-a zis. Teoretic un cuplu mai mare trage mai usor caroseria. Uite, eu o sa fac un test de consum (la pompa) inainte si dupa resoftare. Problema e ca anul asta sigur nu fac resoftarea, poate peste 1 an, dar o sa scriu impresii pe forum 100%.1 point
-
germania e altceva. in germania orice masina, indiferent de varsta/ marca, daca trece TUV, sau are TUV recent, e in jur de 3k. poate gasesi ceva si la 2k, dar rar.. mai degraba nu.. sau cel mult are tuv inca valabi, dar nu stii daca il mai trece peste 3 luni cand expira. Pentru ca daca nu trece TUV, nu o poti vinde, decat la "export" pleaca pe platforma la romanica, si reparatiiile sa treaca o masina TUV in de pot deveni extrem de costisitoare.. in germania cu e34 ala tin minte ca am picat odata TUV ca unul din motorasele la far (cu care reglezi inaltimea lor in functie de incarcarea masinii ) era ars. e doar un exemplu cat de riguroasa e treaba.. inlocuirea cu tot cu manopera a fost vreo 120 de euro.. si asta a fost ceva super minor si rezolvat cu piesa din dezmembrari.. ei imagineazati ca nu treci gazele.. pai poti ajunge lejer la 6-800 de euro factura la service.. dar divagam...1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
i-am facut resoftare la un e91 320 d 163 la 200 "cica" si nu imi place cum trage defel.am pus un link sa va dati cu parerea. https://www.youtube.com/watch?v=ZeM4M1s_W2k1 point
-
Mai faceti fratilor si consumul la pompa, am avut 3x masini resoftate, la absolut toate a scazut consumul pe CB insa s-a marit la pompa. Ajunsese 320d-ul sa imi arate 3,6-3,9 la 100km/h cu jante pe 171 point
-
Esti de pe alta planeta, ce pot sa mai zic? Sondele lambda nu corecteaza nimic. Sondele lambda, la fel ca si debitmetrul, sunt niste senzori. Nu iau nici o decizie. Sondele lambda sunt niste senzori de oxigen. Adica masoara cat oxigen trece prin evacuare. Debitmetrul masoara cat aer trece prin admisie. Asa face calculatorul de injectie amestecul. Deci corectiile sunt facute de calculator, nu de sonde. Sondele doar masoara. Insa calculator ia niste decizii pe baza soft-ului. Daca treci de la soft-ul de fabrica un soft custom, masina poate sa circule cu amestec mai bogat, mai ales in WOT. Evident ca daca tu resoftezi calculatorul, amestecul va putea fi bogat, adica vor creste noxele. Asta chiar daca motorul are sonde lambda. Depinde cat de bine e facut soft-ul. Evident ca un soft foarte bine facut ia in considerare mai multi parametri, nu doar despre ce motor e vorba. Ai nevoie de dyno, se fac nist ajustari. Evident ca in functie de cat de bine e facut soft-ul (sau cat de prost), s-ar putea sa ai rezultate foarte bine sau pierderi de putere sau chiar probleme mai mari. Daca mergi suficient de mult cu amestec bogat, catalizatoarele vor fi distruse. O chestie importanta este ca depinde foarte mult si despre ce ECU vorbim si daca e motor aspirat pe benzina sau diesel turbo. Un motor aspirat pe benzina e destul de greu de resoftat. Tocmai d-aia castigurile de putere declarate de firmele care se ocupa cu asa ceva sunt foarte mici. Calculatorul nu ii lasa sa faca prea multe. Iar masinile mai noi vor fi si mai greu de resoftat si tot asa. Asta pentru ca exact cum spune si in articol, exista situatii cand apar probleme fix din cauza asta. Un calculator de injectie modern e foarte bine lipit si are foarte mult silicon in tot felul de locuri tocmai ca sa lasi semne atunci cand il desfaci. De exemplu, calculatorul de F30 de pe 328i are silicon fix in dreptul unor condensatori mai inalti. Daca nu faci o scula artizanala ca sa tai siliconul ala, vei smulge condensatorii de pe placa. Si oricum indoi si zgarii carcasa metalica atunci cand il desfaci. Toate chestiile astea nu sunt intamplatoare. Ei vor sa-ti fie foarte greu sa modifici ceva.1 point
-
Asta e cu totul altceva. Evident ca o resoftare bine facuta creste puterea. Si ca efect secundar va scadea fiabilitatea. Ideea aici e alta. Creste puterea si creste si consumul caci asa este logic. Iar noxele n-au cum sa scada daca puterea creste. Exista resoftari care sunt orientate spre scaderea consumului si noxelor, insa alea vin la pachet cu scaderea puterii.1 point
-
Exact asta vroiam sa scriu si eu. Mi se pare o anomalie faptul ca un e90 cu dotari decente cu 150 k km il iei la 12 mii , cum a luat severin iar unii cumpara masina de 10 ani si 350 k km cu mai putine dotari cu 8000. Dupa rationamentul asta , severin va pierde 800 euro pe an la ea, oricat de multi km ar face. E mai bine ca la un logan.... Asta cu un BMW de 10 ani si 350 k km e mai fiabil ca o skoda de 4 ani cu 100k km e aberatie. Varsta masinii are acelasi efect asupra fiabilitatii ca si nr de km. Din experienta proprie...la o masina de 10 ani incep sa se strice...de la tot felul de plasticuri care se rup la furtune care se crapa la navigatie ..la incizatoare la portbagaj....etc1 point
-
e haios ce spuneti voi de preturi..... si daca masina in cauza era un A4/2003-2004......cat costa un schimb de distributie ( curea+ role+ pompa apa + ce se mai schimba la cele pe curea) si asta la fiecare 60-70000 cand se schimba cureaua ? dar in schimb la un N42...e nasol ca ii schimb simeringurile la 180.0001 point
-
Pai de aia ai si vandut-o! Tu stiai ca are 350 000 si oricum ala care cumpara o masina din 2005 ii credul! Cum sa crezi ca are 200.000 din 2005! Sau acum arubci cu noroi in ala care a luat-o si spui aici pe forum ca ii cam teapa! Cu kilometri facuti la bunul plac al acestuia! Si tu la cat ai luat-o, la 150000 si de fapt erau 300000km! Iph6+ Faza sta chiar ca m-a lasat masca! Asa cum spune un alt coleg, cum sa mai vinzi masini cu 13000-14000 de euro cand astia dau km inapoi si isi bat joc de toata lunea interesata!As vrea ca pe forumul acesta sa fie doar conducatori cinstiti si corecti! Aia tapari sa fie scosi de pe forum! Asteptam in lunile urmatoare sa apara si cumparatorul si sa spuna exact blll masini! Ca sa ne dam seama in primul rand de sinceritatea vanzatorului! Iph6+1 point
-
De data asta trebuie sa fiu de acord cu severin. Trebuie sa fii prost sa dai 8 mii euro pe o masina cu 350 000 km de 10 ani vechime. Uite, exemplu perfect pentru snobismul din Romania. In loc sa isi cumpere omul o skoda, golf etc de 4 ani cu 100 120 de mii km, ca doar atat il tine buzunarul el vrea sa conduca BMW. Voi chiar credeti ca masina asta era cumparata in Germania de un neamt? Era cumparata de un turc sau roman... Probabil ca era super bine intretinuta...dar ce fiabilitate iti ofera masina aia ?? O masina de 10 ani si 350 k km te lasa in drum oricand. Eu daca mi-as fi luat asa o masina nu as fi iesit cu ea din tara la drum lung..sincer. Daca vrei sa agati studente cu BMW_ul e ok...oricum ele nu stiu din ce an este.1 point
-
7800 am cerut....taxa era recuperata, si din cate mi a spus noul proprietar dupa c a verificat la reprezentanta de fapt ar avea undeva la 350.000 reali, putea sa aiba si 2.000.000 nu aveai ce s ai reprosezi tehnic! pe mine nu ma intereseaza numarul din bord ci starea tehnica! nu stiu ce dotari sunt semnificative pentru tine, dar pentru astea erau! a fost primul om care a venit sa vada masina, eram convins ca primul o si cumpara acum negociez pentru 318d lci ef dynamics1 point
-
Eu personal prefer masinile care se devalorizeaza mai putin/lent - la dotari similare si aceeasi platforma tehnica (320d) si aproximativ aceeasi km (~170.000), as prefera un e90 de 4 ani cu 12.000e decat un f30 de 3 ani cu 17.000e. - peste 3 ani vinzi e90-ul cu ~8.000e - pierdere 4.000e - peste 3 ani vinzi f30-ul cu ~11.000e - pierdere 6.000e in felul asta poti schimba mai des masinile la 3 ani, cu costuri mai mici - desi multi nu observa asta, de fapt devalorizarea masinii este cel mai mare cost al acesteia. evident - daca intentionezi sa tii masina mai mult de 5-6 ani, e de preferat sa o iei mai noua si cu mai putini km - altfel e posibil sa te coste mai mult reparatiile decat devalorizarea. eu am e90 fabricat 2010 de 9 luni si sunt foarte multumit de cum merge si cum se conduce - nu am condus f10, dar mi-e greu sa cred ca e mult mai bun din punct de vedere tehnic; si cum comfortul interior de dat de dotari, am preferat sa iau un e90 foarte dotat (scaune sport piele/stofa, navi mare, senzori fata/spate cu afisaj, xenon adaptiv, trapa panoramica, etc, la care am adaugat volan sport si sunet logic7); problema spatiului pentru familie am rezolvat-o altfel - am luat varianta break. evident - fiecare alege dupa criteriile lui, exista o doza mare de subiectivism; de aceea si sunt atat de multe variante de masini/producatori/motoare/caroserii/etc; dar felul cum dozezi banii iti dau libertatea de alegere acum si in viitor.1 point
-
1 point
-
Ce conteaza de la cine o iei? Te duci la reprez bmw si verifici tot, mecanic,electric,istoric etc. Uite una la buget apropiat http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-3-318-ID7GeMtH.html#9f24383352 . Daca tot faci o investitie mai pune niste bani si nu lua E90.1 point
-
Super faina dar totusi cred ca pretul e un pic cam maricel. Era un 5GT pe autovit cu 80 k km cumprat de la Bavaria 530i , 2009 sau 2010 arata superb cu 20k negociabil si sincer nu prea sunt termene de comparatie intre cele doua. PS: ca tot te uitai la coupe_ul ala de 30k , eu zic ca asta e mai interesant: http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-3-335-ID7GeKKj.html#df77aba6681 point
-
pur si simplu costa mai putin sa vinzi 2.0d ala si sa iei un 3.0d, la sh nu e diferenta asa mare.. practic si nu teoretic...masinile crapa singure si neajutate, mai faci si un tuning... o cauti cu lumanarea.1 point
-
s-a ars butonul de deschidere portbagaj! am demontat lampa cu butonul ,am desfacut acel microcontact(imag.1)am rupt cele 2 sigurante cu care era fixat,am taiat firele. am luat de la un magazin de piese electronice microcontactul(imag.2)-pret 3 lei.am lipit un fir la borna <C> si unul la <NO>-indiferent care fir.cand am asezat la locul lui butonul l-am lipit cu un strop de picatura ca sa stea bine asezat iar putinul din picioruse care a ramas l-am topit cu ledconul(nu trebuia dar asa am vrut,desi se lipise deja).finalul-imag.3,4,5. rasplata-diferenta pana la 100 lei cat este la dezmembrat aveti nevoie de putin timp si chef de lucru(si nu sunt electronist sa lipesc 2 fire)-functioneaza perfect spor la lucru :twitch: ps:nu am gasit niciunde reparatia,daca a mai fost imi cer scuze si rog moderatorii sa-l stearga1 point
-
O sa mai scazi la pret...deja pe la 14,15mii au inceput sa apara F30, mai slab dotate ce-i drept.1 point
-
Mersi de sfaturi. Centura mea are lateralele deformate si din cauza asta o scapa manuta. Pe net am vazut ca un calcat o face ca "noua". Sper sa fie ok. Mai pun niste poze cu jantele de vara + interior + piesele necesare conversiei la evacuare dubla. Daca cineva are nevoie de coduri se imi spuna. http://thumbnails114.imagebam.com/43328/a96616433275560.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/43328/c7e933433275568.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/43328/ab87ea433275573.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/43328/22c56c433275581.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/43328/2369bb433275587.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/43328/9a401c433275595.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/43328/8a22b7433275598.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/43328/0c113d433275613.jpg1 point
-
pentru ca a fost sambata masina a beneficiat de o spalare + ceva "smacuri" aplicate + Ulei BMW TwinPowerTurbo 5W30 Filtru Ulei Mann Revizia a fost facuta pe 2 august cu Castrol Edge Titanium FST dar nu mi-a placut deloc sunetul motorului la rece asa ca am decis sa schimb uleiul + filtrul de ulei . http://s12.postimg.org/cqh2sazpp/20150829_211209_Medium.jpg http://s22.postimg.org/mip639lsx/DSC_0192_Medium.jpg http://s22.postimg.org/94c378f4x/DSC_0194_Medium.jpg http://s22.postimg.org/m9rldc90h/DSC_0198_Medium.jpg http://s22.postimg.org/mb1j6rau9/DSC_0199_Medium.jpg http://s22.postimg.org/6vxwpw80x/DSC_0202_Medium.jpg http://s22.postimg.org/vk8aum941/DSC_0203_Medium.jpg http://s22.postimg.org/3le53r7hd/DSC_0204_Medium.jpg http://s22.postimg.org/cvq97ai75/P1000919_Medium.jpg http://s22.postimg.org/wcayttdb5/P1000926_Medium.jpg1 point
-
Cutia mea este ZF 6HP21 adica maxim la intrare 440 Nm , am modificat iar maparea , 425 Nm (adica cu 25 Nm mai putin) si 210 CP fata de 216 inainte.Nu imi pare rau de aceste scaderi,nu mai am trepidatii,sunt sigur ca acum cutia e in parametrii producatorului.Iar masina merge la fel,nu am simtit nici o diferenta,doar ca din contra parca trage mai bine la turatii ridicate.1 point
-
M-au sunat acuma cateva zile, probabil ca au citit o carte de marketing si au zis sa foloseasca tehnicile din ea. Faceau feedback pe lucrari. ,,-Buna ziua, de la bimmer service va sunam, ati fost la noi pentru un schimb de simeringuri la supape. -Am fost. -Si cum e', mai consuma ulei, mai scoate fum? -Fum nu mai scoate, dar ulei consuma mai mult, ca mi-ati schimbat busonul la ulei, care era bun si original,fara sa ma intrebati, cu unul aftermarket si imi curge ulei pe acolo si pe la inca vreo doi senzori pe care probabil nu i-ati montat bine. -A da? Asta voiam sa stim, multumim! O zi buna!'' WTF?!?!?! De ce m-au sunat, sa rada de mine? )) Mentionez ca dupa cateva saptamani dupa ce mi-au schimbat simeringurile si curgea uleiul pe motor prin toate orificiile pe care le-au atins, m-am dus inapoi si le-am zis de problema. Foarte amabili mi-au zis ca verificam sa vedem. Mi-au curatat motorul cu o solutie si mi-au zis sa vin in alta zi sa vedem exact de unde curge ) Pai frate, se vede pe unde curge, mai fac eu inca o ora pana la voi ca sunteti ascunsi aici in Ferentari, ca sa-ti dai seama pe unde curge? Evident ca am renuntat... Cat despre lucrarea la simeringuri, a fost facuta corect, masina nu mai scoate fum si nu au fost alte probleme.1 point
-
Am avut X6,am avut q7 si am condus de cateva ori ML, daca vrei o masina confortabila uita de X5, daca vrei o masina cu care sa iti plimbi copilul in linistie si in deplin confort alege ML,Q7, Range Rover Sport chiar si Touareg,asta daca vrei un suv premium si mare, insa la 25k euro va fi cam greu sa te lipesti de ceva bun,cu un rulaj cat de cat acceptabil si relativ nou. La bugetul tau as cauta new X3, GLK, XC60. Sunt masinai mai confortabile decat X5 E70,mai economice si mai ieftin de intretinut. Nici nu mai pun la socoteala ca la ac. buget vor fi mai noi si mai putin rulate Sa nu iti inchipui ca X5 E70 este o caruta, insa nu poate indeplini corespunzator rolul de masina de familie premium, este prea rigid ,destul de galagios la viteze mai mari, vibratii prea multe la interior in ciuda L6-ului de sub capota, asta la ralanti. Oricum cel mai bine ar fi sa faci un test.1 point
-
Eu merg pe mana inginerilor de la BMW, daca ei zic ca este ok schimbul de ulei la 30.000 km, sigur au facut-o pe baza unor calcule, analize, teste etc. Evident, schimbul de ulei la intervale mai scurte nu poate strica, dar totusi costa timp si bani. Revenind ontopic, masina este superba si ma bucur ca o ingrijesti cu atentie. Felicitari!1 point
-
Niciodata un seria 7 nu va fi estetic / tehnic peste un S-klasse. De fapt dupa parerea mea, in trio-ul german la clasa limuzine de lux ar fi : MB s-klasse , Audi A8 apoi BMW 7er. Pe clasa limuzine mari cam la fel intre cele 3, plusuri si minusuri pentru toate 3. Personal mi-a fost foarte greu sa ma hotarasc intre un E-klass 250cdi , A6 2.0 TDI si BMW 520/525 d - la toate an de fabricatie din 2012. La MB nu mi-a placut bordul in general. La Audi A6 automat sunt probleme la cutiile S-tronic 7,la BMW ...prea cunscutul N47, etc. Pe clasa medie - clar BMW (seria 3 si 4) . Pentru Suv-uri cred ca noul Q7 arata mai bine ca un X5 , urmat de ML care e hidos (dupa parerea mea). Clasele compacte si mici - chiar nu conteaza , exista GOLF ... Polo , Up ! .. Pe clasa asta Vw sta cel mai bine ca reprezentare.1 point
-
Daca schimbi anvelopele cu unele de alte dimensiuni cutia trebuie sa invete noile rapoarte... Problema se rezolva foarte usor printr-un reset la cutie care se poate face la oricine are o diagnoza BMW sau o poti face chiar tu daca cumperi o diagnoza. Daca vei reveni la anvelopele anterioare va trebui sa dai reset din nou...ca sa invete din nou...insa cel mai bine este sa ai anvelope de iarna si de vara de aceleasi dimensiuni sau cel putin sa fie conform echivalentelor oficiale...ca sa nu fie nevoie sa tot resetezi. Numai bine!1 point
-
1 point
-
1 point
-
1.da-i o plama doua la far...e posibil sa isi revina becul 2.daca nu merge 1 treci la urmatoarele operatiuni: dai roata jos. se desface carena de la roata<protectia de noroi>.este cam dificil sa schimbi becul doar prin gaura aia mica. apoi ai acces din plin la far si becul de angel eyes. se scoate capacul la bec cu imbus de <nu stiu exact cat este> se desfac cele 2 suruburi se scoate becul cu tot cu dulie si se schimba ori becul cu totul si platesti 140 de lei...ori cumperi cu 100 de lei un set de 10 becuri si iti ajung o viata http://www.philips-shop.ro/7329.p.html caut postul unde am scris cum am schimbat eu becul si iti pun aici. totul dureaza cam o ora daca ai chef de munca un search cu ce te intereseaza: http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?app=core&module=search§ion=search&do=search&fromsearch=1 un alt topic http://www.bmwclub.ro/forums/topic/90374-angel-eyes-e90-320d/page__p__1278101__hl__bec+angel+eyes+e90__fromsearch__1#entry1278101 altul http://www.bmwclub.ro/forums/topic/26129-inlocuire-becuri-angel-eyes-e90/page__p__1188208__hl__bec+angel+eyes+e90__fromsearch__1#entry11882081 point
-
1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00