Jump to content
Hai si tu la Poiana Brasov la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/09/15 in all areas

  1. Depinde cum mergi, depinde si de cutie. Eu merg cam anticipand traficul, cu frana de motor. Multi km fara probleme, FRE! Da, a primit un pret f bun, 129 ron e pret cam de service mic, de cartier.
    4 points
  2. Nu inteleg de unde cifrele astea... 15000? 35000? Dar voi ce faceti cu ele? Curse? Chiar daca a mea e manuala, am facut 100.000 cu placutele de pe fata (erau deja schimbate cand am cumparat masina) si BC imi arata inca 18.000. Circul cam 30% urban - 70% extra. Deci... something's very wrong.
    3 points
  3. Nu ma intelegeti gresit, eu nu contest calitatea lucrarilor lui eu doar mi-a spus parerea mea in privinta lui ca om. Deci cum s-a intamplat in cazul meu: eu locuiesc in viena si pe 28.08 am planuit sa vin in romania, eu sunt din Caransebes. Un coleg pe forum l-am si amintit mai sus mi-a dat numarul domnului inginer si a lui florin bogdan rusu.... Acuma ca orice om normal suni si faci programare la Deva ca e mai aproape dar din timp pe 10.8.2015 si... alo domnul Popa; el: da spuneti va rog; eu :...ii explic problema masini.....; el: da se rezolva sunati inainte cu 3 zile de data cand vreti sa reparati masina...acuma eu vreau il intreb ce piese sa coman; el: domnul meu nu am timp sa vb la tel, sunati inainte cu 3 zile(asta dupa 15 sec. de discutat cu el) ok la revedere. Pe 22.08 il sun pe domnul Popa sa fac o programare in speranta ca are timp sa imi explice si ce sa cumpar; eu: alo domnul popa; el: da; eu: in legatura cu bmw am vb la telefon; el: a da, imi pare rau domnul meu numai pot sa fac nimica pana dupa 05.09. asta insemnand abea din 07.09 cand eu trebuia sa fiu la lucru Pe acea data. Nu e posibil sa imi spui cu 3 sapt. Inainte sa sunt cu 3 zile inainte de lucrare si dupa aia sa imi dai suspend. In cocluzie si-a batut joc de mine un potential client. Dupa aia am sunat pe Florin care a doua zi mi-a si oferit o programare si in 5 ore cum am vb a rezolvat masina. Ptr mine acel domn e fara caracter, egal cat de inginer este, lucrarile care le presteaza nu le pot comenta. Am scris romane
    3 points
  4. eu le-am schimbat la RS6 pe fata acum aroape 15k km si dupa estimarea mai duc 15k lejer, merg calm prin oras si majoritatea km ii fac pe autostrada, la cca. 400eur cele OEM/set(si nu de la dealer unde mi-au cerut dublu) ar fi o mica avere sa le schimb la fiecare 15k, adica la fiecare cam 6 luni
    2 points
  5. E ceva rau sa le schimbi in momentul in care te avertizeaza senzorul ala sau ma rog cand iti mai estimeaza BC-ul 1000-2000km ? Din ce am vazut in BC tot iti mai da 1500km chiar si atunci. Deci presupunand ca esti intr-un concediu tot reusesti sa le schimbi fara sa fii in pericol.
    2 points
  6. Sambata va trebui sa ma duc sa spal masina, dupa drumul pe care l-am facut, 1,376.298 km, consum mediu de 9.08% facut la pompa, pe bord acum imi arata 20.8 mpg de la 19.8 mpg cat aveam inainte, nu am mai resetat de cand am fost ultima oara la Dallas. Si sa revin la faza cu uleiul, schimb fix cand zice producatorul si aia e. Si masinile din DE aduse in RO sh au avut la fel schimburile facute, cand recomanda producatorul. Ca sunt posesori prin lume care au timp/chef de circuit, da, corect, ei schimba mult mai des uleiul, in rest e o tampenie sa faci asta daca oricum masina e luata de noua si nu ai de gand sa o tii o viata. Acum sa inceapa iar sa ploua cu minusuri si cu lupi moralisti.
    2 points
  7. Nu se pricepe la masini dar imi plac review_urile lui. Dupa ce m-am uitat la review_ul de la A8 cred ca daca ma urcam intr-un A8 stiam fiecare buton la ce se foloseste. Cred ca pentru cumparatorul de rand e mai util decat in emisiuni unde ia masina , o alearga pe pista si zice...da e mai rapida cu 1 secunda decat rivala...
    2 points
  8. Nu stiu cum uzati placutele asa repede, probabil din cauza cutiilor automate. Eu am cu cele actuale ~35k km si ochiometric sunt uzate undeva la 50%. (pe idrive imi indica inca 25k km la cele fata si aprox 40k km la cele spate ) si circul mai mult in oras
    2 points
  9. si in germania e ceva de genul. practic la o masina dai sa zicem vreo 4k avans , faci pe 4 ani un fel de leasing.. dupa 4 ani o dai inapoi, se fac niste calcule in funtctie de km/ uzura .. poate nu mai dai nimic, poate dai 1k euro gen si iei alta noua.. practic cu un mic avans si o rata lunara la fiecare 4 ani ai masina noua. totusi sunt niste probleme.. daca te vrei sa schimnbi dealer-ul, marca etc.. ai sanse sa pierzi ceva bani. nu ca ar fi vreo afacere oricum.. pentru mine orice masina care nu produce bani gen taxi, transport marfa.. etc.. e practic o gaura si de cele mia multe ori de fudulie.. ca vorbind la rece nu crapi sa faci naveta la munca prin oras cu viteza medie 8 km/h juma de h pe zi intr-o masina de 10k .. dar bineinteles ca mai e si factorul emotional, si vorba aia,, pentru ce muncesti doar, ca sa ai ce sparge..
    2 points
  10. felicitari pentru masina!!!! din punctul meu de vedere, buhnici este un maimutoi cand vine vorba de masini.sa fim seriosi...am vazut 3 minute din review-ul lui despre masina proprie, unde la E91 ii spune E90 si lauda niste chestii banale. Apoi inca vreo 3-4 min despre duster, unde la fel abereaza constant...niste maimutoi el si ceilalti doi pustani.
    2 points
  11. cum am zis,nu trebuia exceptionala in titlu.fiecare are masura lui,probabil cand a auzit exceptionala colegul care a vazut masina s-a gandit la masina "noua" .Lucru imposibil de altfel.Oricum in general la anunturi e bine sa nu adaugi cuvinte de genul exceptionala impecabila,pana la urma sunt masini sh
    2 points
  12. M-am gandit sa adunam la un loc informatiile despre cutii automate care le avem, poate un moderator il face sticky . Apar tot timpul controverse, mai mult sau mai putin documentatate si se deschid topicuri nenumarate despre ele. Totodata putem posta documentatii diverse care le avem cu tipuri de uleiuri, orice alte informatii utile care le avem, service-uri specializate etc. Nu vreau sa pornesc vreun versus daca se schimba uleiul sau nu. Exista nenumarate recomandari oficiale sa se schimbe. Cine crede altfel poate ignora complet informatia prezentata aici. Cateva recomandari valabile pentru toti posesorii de cutii automate. -o cutie automata intretinuta si exploatata corect, poate tine mult mai mult decat restul masinii la un loc, teoretic nu au voie sa cedeze. Sunt multe exemple de cutii care au tinut si tin, fara exagerare, milioane de km. Intretinute corect, pot aduce costuri mult mai reduse decat variantele manuale, mai ales la modelele de dupa 2000, datorita costurilor mari ale kiturilor de ambreiaj, volante-lor cu masa dubla, care costa de destul de mult si pica inevitabil. Denumirile cutiilor automate BMW au un cod simplu care poate releva cateva informatii.. Sa luam un exemplu : A5S310Z Prima parte A5S - A automata, 5S-5 trepte de viteza, si important 310- 310NM cuplul maxim care il suporta. Aceasta cifra e importanta pentru intretinerea corecta si mai ales pentru amatorii de chip tuning. Cu cat ridici cuplul mai aproape de valoarea maxima admisa, cu atat intretinerea devine mai problematica si probabilitatea sa o strici mai mare. -uleiul din cutiile "lifetime" nu e lifetime, ci se schimba la intervale regulate. Pozitia oficiala ZF este 80-120.000 km in functie de cat de solicitata a fost masina etc. Eu personal as schimba la intervalul minim, chiar mai des. Am atasat un document care explica pozitia oficiala ZF. -uleiul din alte cutii non-lifetime, folosit de regula la masini inainte de 1995, se schimba la 50-60k km. -daca luati o masina second hand automata, fara un istoric de service clar, schimbul uleiului in cutie ar trebui sa fie printre primele lucruri care le faceti. Va poate scuti de costuri potentiale de mii de euro. -costul schimbului si al kiturilor variaza intre 4 mil la o cutie mai veche cum e a mea, si maxim 20 la cutiile moderne, facut cu ulei si kit original(kitul contine de regula un filtru si o garnitura de schimb). Costul cel mai mare e uleiul,cel original BMW fiind extrem de piparat. Puteti reduce aceste costuri folosind ulei aftermatket. Uleiul trebuie ales cu atentie, verificat sa fie compatibil cu cutia, altfel poate conduce la distrugerea cutiei. In fisierele atasate veti putea gasi uleiuri echivalente pentru cel original. Cantitatea de ulei variaza in functie de tipul cutiei. Daca schimbul nu e facut cu scule speciale in ateliere specializate, uleiul din convertizor nu poate fi schimba si cantitatea folosita la schimb e mai mica decat capacitatea cutiei. Un exemplu : 5HP-18, nomenclatura BMW A5S325Z : capacitate totala 8.9L, fara convertizor 6.2L. Trebuie sa tineti cont de asta in functie de unde faceti schimbul, daca au pompa speciala sa faca schimb complet sau nu. -cele mai mari solicitari in cutie apar la "liniute" cu plecare de pe loc, accelerat cu tinut frana, cerculete si alte figuri de impresionat adolescenti si fetele de la bufetul local. Acestea pot aduce costuri de 1500 de euro scurt. De banii astia puteti petrece o saptamana pe Coasta de Azur, in Nice, cu 2 fotomodele, mai ales ca e criza acum, asa ca faceti singuri calculele si vedeti daca merita. -Toate cutiile pot fi reconditionate, costurile sunt in generala de la 1100 de euro in sus, in functie de model, in banii astia se da si garantie de regula, un an sau 50k km. Asta in ateleiere specializate, la reprezentanta BMW veti primi tot cutii RMFD, aceasi garantie si un pret de 4 ori mai mare. La cumpararea unei masini sh e bine sa va asigurati ca transmisia e in regula. Asigurati-va ca a-ti mers in toate treptele, inclusiv in R. Cutia trebuie sa schimbe lin, fara socuri de nici un fel.Trecerea din D in R trebuie sa fie lina si ea. Cutia nu trebuie sa "patineze" in nici o treapta. Patinarea cutie se simte exact la fel ca si la una manuala, atunci cand ambreiajul e defect, cu deosebirea ca intr-o transmisie automata ea poate fi prezenta numai intr-o anumita treapta. Probleme deosebite la BMW nu apar in general decat datorita politicii BMW "lifetime". IN diverse reprezentate veti primii informatii contradictorii, si pana acum, cel putin in Romania, chiar refuzau sa faca schimbul de ulei. In Statele Unite, datorita garantiei extinse, schimbul de ulei se face si la reprezentanta,si e recomandat de BMW. Politica oficiala BMW US nu e "lifetime" ca in Europa, datorita garantieie motor/cutie de 100.000 mile (aporx 160.000 de km). Ca sa nu intram in amanunte si discutii nesfarsite , pe scurt "lifetime"=perioada garantiei", combinata cu niste strategii de marketing si ceva foarte atractiv pentru clienti noi si manageri de flote, "low maintenace cost, long service interval" .. a dus la aceasta politica paguboasa. Trebuie sa tineti minte ca BMW nu e implicat de loc in proiectarea cutiilor. Relatia lor cu furnizorii e ceva de genul : avem de nevoie de o cutie cu rapoartele astea, schimbarea sa o faca in X milisecunde si sa tina la cuplul Z", va rugam sa ne contactati cu oferte.. O reprezentat BMW de cele mai multe ori nu se implica in remediarea problemelor legate de cutie decat prin inlocuirea totala, care e extrem de costisitoare. O sa incerc sa explic in cateva cuvinte de ce e necesar sa schimbati uleiul, si care a fost motivul politicii lifetime. In mod normal, temperatura de operare a unei cutii automate tipice e 50 de grade. Caldura provine din convertizor in principal, de la frecari intre dversele roti dintate si alte mecanisme, si de la ambreiaje. Ambreiajele din cutii automate sunt "umede", adica sunt proiectate sa functioneze in imersie, care le sigura racirea si le protejeaza de uzura. Intr-o cutie tipica BMW intra de la 8 pana 12 L . Cine a vazut cat e un radiator de cutie automata stie ca de cele mai multe ori e o gluma. E ceva mic, simplu, nu are termostat sau alte nebunii ci face o recirculare simpla. IN general e capabil, in conditii normala sa coboare cam cu 10-20 % MAxim temperatura. Este important sa retineti asta, ca reduce temperatura produsa de conditiile de exploatare si nu tine o temperatura nominala constanta. Ce importanta are temperatura ? PAi are, ca fiecare 20 grade in plus injumatatesc timpul de oxidare al uleiului. Nefiind decat un circuit de racire simplu, in timp lucrurile escaleaza, geometric as spune. Pe masura ce gradul de oxidare creste, capacitatea de ungere scade. Cand scade capacitatea de ungere, automat caldura degajata deci temperatura de operare creste (tineti minte, radiatorul nu e in stare sa tina o temperatura constanta in circuit, ci doar o scade intr-o masura mai mica sau mai mare), care accelereaza oxidarea, care scade capacitatrea de ungere.. si vedeti cercul vicios. Temperatura mare si frictiunea intre discurile de ambreiaj inseamna uzura mare, conduce la producerea de particule de material in ulei si atunci cand incep sa patineze.. practic nu mai exista cale de intors.. cutia trebuie sa fie reconditionata. Se mai poate intampla, totodata, ca material desprins de pe discuri datorita lipsei de ungere corecta sa ajunga in blocul hidraulic si sa il blocheze, caz in care reconditionarea e si mai scumpa. UN studiu facut de ATRA (Automatic Transmission Re-builders Association) arata ca 90% din defectiunile transmisiilor se datoreaza supraincalzirii si oxidarii uleiului .Au tot intereseul sa repare cutii, ca din asta traiesc. ATRA e cea mai mare asociatie de profil din lume la ora asta. Foarte relevante mi se par faimoasele Class Action Suit de prin State. Acolo e vorba de bani seriosi de regula, si dovezile sunt examinate cu atentie. La cele legate de cedarea prematura a trasmisiei, in aproape toate cazuri s-a dovedit a fi vorba de temperaturi mai mari de operare decat cele nominale, datorate unor conditii specifice, proiectare proasta de cele mai multe ori, marirea intervalelor de service, care au dus la oxidarea prematura a uleiului si in final defectarea transmisiei. O sa imi spuneti ca poate nu sunt BMW, si BMW e mai cu mot. Din pacate nu, sunt doi producatori mari in lume de cutii automate, si anume ZF si Gm, care fac transmisii pentru toti ceilalti fabrincanti de autoturisme. Ce poate fi diferit la o cutie pusa pe BMW ? pai de exemplu cuplul motor, racirea cutiei.. care tin de BMW. Acum ca am inteles rolul foarte mare al temperaturii sa vedem ce o produce. Temperatura in orice transmisie poate creste in urmatoarele conditii.. urcat pante mari, acceleratii violente, schimbari foarte dese de viteza, care apar in trafic in oras, mers in coloana bara la bara etc, tractare de orice fel, mers cu viteze mari indelungat. Cand nu a apare amacar unul din acesti factori in exploatarea normala a unei masini ? Trebuie tinut minte ca efectul e cumulativ, daca acum merg mai incet si nu o mai calc nu inseamnca ca gata, oxidarea uleiului e reversibila, si cutia e ca noua. O mica paranteza, mi s-a parut foarte interesant ca in State exista oferte de montare unor radiatoare aftermarket pentru cutii, mai mari, pentru masinile care tracteaza remorcute utilitare in mod frecvent. Sa revenim la probleme specifice BMW. In anii 93-94 au aparut primele cutii moderne la BMW. Au inceput sa fie controlate electronic, corelate cu alte sisteme, au devenit adaptive, si multe alte inovatii. In 1995 au aparut primele cutii "lifetime". E34 fost prima masina cu cutii lifetime, din cate stiu eu, desi la vremea respectiva nu erau denumite asa, Constructiv, ele erau identice cu cele vechi, deosebirea era prezenta unui filtru si tipul uleiului, Esso LT 7141. Acest ulei, la vremea respectiva, a fost revolutionar. Se stiu destul de putine despre el, dar am gasit o analiza facuta de un laborator rus, nu stiu cat e de credibila, dar se pare ca avea rezistenta la oxidare dubla fata de orice alt ulei prezent pe piata.(la vremea respectiva) Acest lucru precum si prezenta filtrului, care impiedica eventualele particule desprinse de pe discuri sa ajunga in blocul hidraulic, ajuta intradevar la marirea intervalului de service. Dar de aici pana la "lifetime" adica ani de zile si sute de mii de km mai e cale lunga. Un caz particular il reprezinta tot ce inseamna BMW 3.0D facut intre 2000-2002. Cutia pusa pe aceste modele (330D, 530D, X3 3.0D) a fost A5S390 .. in timp ce motorul are 410 NM cuplu. Aviz amatorilor de chip tuning.. Cutia va pica fara discutie. Chiar si in conditii normale, cutia e suprasolicitiata in mod constat peste parametrii proiectati.. Numarul de cutii picate pe modelele mentionate e absolut ametior si cred ca ar fi fost primul class action suit cu dovezi clare si irevocabile din Europa. Dar se pare ca in Europa banii se fac mai usor si vinul bun din EU ajuta la inghitirea galustii servite de BMW fara mari probleme. L.E. Am discutat cu cineva de pe forum, care se pare ca are o sursa la ZF Problema la aceste modele a fost partial rezolvata de soft. Cuplul fiind limitat eletronic in treptele inferioare. Totusi, ce am spus mai sus ramane valid, cutia de pe aceste modele merge la maximul tolerat si a fost si este predispusa la defectiuni premature. Posesorii unor astfel de modele trebuie sa aibe grija speciala, si sa fac schimbul de ulei chiar mai des 80k km, si in general sa evite suprasolicitarile. Desi in opinia mea e doar o chestieune de timp pana aceste modele au inevitabil probleme cu cutia, indiferent de precautii. Mai jos aveti o poza cu diversele cutii puse BMW, un fisier emis de ZF cu recomandarile lor si uleiuri echivalente, si un PDF gasit de mine cu uleiuri Valvoline si aplicatia lor la BMW si alte marci, interesant pentru cei care cauta variante aftermarket. Pe masura ce mai gasesc documentatii oficiale le voi adauga. Tot ce v-am prezentat aici e compilat din diverse surse de incredere, incepand cu documentatii oficiale, consultari cu ingineri auto calificati si inclusiv recomandari obtinute de mine de la ingineri de la Fabrica ZF din Saarbrucken, cu ocazia unei vizite acolo. Daca am informatii gresite, va rog sa ma contactati pe PM pentru a corecta si modifica acest articol. Orice contributii valide vor completa informatia prezenta aici, si voi publica numele celor care au contribuit, cu permisiunea lor. lista cutii bmw si ulei View attachment: applicationhuiletrans.pdf View attachment: TE-ML_11_en0700.pdf lista compatibilitati aprobate OEM pentru Motul Multi ATF http://www.motul.com....pdf?1290086772 Daca dati click aici puteti cauta dupa masina si tip, ei spun ca merge si in cutiile in 6 trepte de la ZF, prezente pe e90/ e60.. http://ew5.earlweb.c...rch.php?site=41 Am gasit o noua lista cu uleiuri compatibile. Frumusetea ei e ca da direct part. no de la BMW cu care e compatibil. Preturile par a fi mai mult decat decente. http://www.fuchs-eur...ion_fluids.html Au chiar si un ghid in alegerea uleiurilor, unde introduceti masina, anul de fabricatie etc si va apare lista. Au echivalenti si pentru cele mai noi uleiuri gen Lifeguard 6. Eu pentru Lifeguard6 stiam doar de Redline, acum mai exista unul vad. L.E. Cateva service-uri specializate, din pacate sunt cam rare: Daca mai stiti de altele si aveti recomandari, in special din alte localitati in afara de Bucuresti, ca rog sa ma contactati pe pm si le adaug in lista. http://www.reparatiicutiiautomate.ro/ De astia am auzit experiente pozitive. SC GEAR TRANS REP SRL Cod unic de inregistrare: RO 13878276 Nr.ord.reg.com./an: J40/4700/2001 Sediul: B-dul Basarabia 256, sect 3 Astia ar fi autorizati ZF in ROmania, deci ar trebui sa fie cat de cat buni. http://reparatiicutiiviteza.ro/ De astia nu stiu nimic. Am inteles ca ar mai fi si in Timisoara un service specializat. Poate ne ajuta vreun coleg de acolo cu date de contact. Contributori : DSF Click here to view the articol
    1 point
  13. Uite aici la pret imbatabil. http://www.anvelope-autobon.ro/anvelope-nokian/wr-a3/205-55-r16-12701/ Sunt A3, modelul de anul trecut. Erau D3 si A3, A-ul era orientat mai mult pe sportivitate, asa ca nu dai gres. Oricum ca pret e foarte ok, eu am dat anul trecut 335 pe anvelopa.
    1 point
  14. Scuze, am luat ca referinta pretul din linkul postat de tine: 437 RON, iar toate sugestiile oferite de mine erau sub pretul asta. Ia legatura cu cataxxl pentru o oferta si sunt sigur ca obtii un pret mai bun decat ce gasisei pana acum. Nu am vazut teste despre Nokian WR D4, insa D3 erau recomandate in multe teste, in top 3. Iar raport calitate-pret cred ca sunt imbatabile.
    1 point
  15. Nu mi-a placut nici unul. Si cele mai dotate sa zic asa sunt gri (câh)
    1 point
  16. daca ai incalzire si ventilatie in scaune cu piele...e vis si iarna si vara
    1 point
  17. ultimele au fost textar , acum am Ate . La automata asa e , mai ales la mers mult in oras, esti nonstop cu piciorul pe frana
    1 point
  18. M42 e un caz aparte,a fost "castrat" din fabrica pentru a nu se apropria prea mult de 2,5 M20,oricum deja ca si putere sarea de 2.0
    1 point
  19. Eu cred ca in sport e in treapta a 7-a, nu vad cum ar putea avea RPM diferite in aceeasi treapta...
    1 point
  20. evident ca iarna un xi e mai "sigur" decat un rwd.
    1 point
  21. in romania nu mai scoti consumul ala, si f10 consuma la mers constant la 140 la ora 5.8, dar in romania accelerari, franari... creste consumul instant
    1 point
  22. se poate sa ne zici ce ulei folosesti? poate sa influente sunetul doar la inceput cum zici tu cred .
    1 point
  23. Auzisem, tangențial, cĂŁ ar fi destule X3 fĂŁrĂŁ tracțiune integralĂŁ. Nu m-am documentat cĂŁ nu m-a interesat modelul. Pentru altcineva ĂŽntreb.
    1 point
  24. Exact cum mă gândeam...defectele sunt penibile. Eu as cere ștergerea topicului și m-as rezuma la autovit/olx. Aici se caută pomana, de preferat impecabila și cu niște bani în torpedou pt diverse.
    1 point
  25. Acum mi-am 'aruncat' si eu ochii pe pozele in care apar 'defectele' si sincer......ma pufneste rasu'. Pai alea sunt 'defectiuni'??! Masina arata bine pentru anii ei ,iar cei care isi doresc masini 'neatinse' sa-si cumpere masinute cu 0 km, noi ! Nici nu mai fac alte comentarii. Cei care ajung sa spuna ca :-'ahh,pielea volanului e nitel crapata','stopul zgariat' SUNT PENIBILI!
    1 point
  26. - Jante fata - zgarieturi standard de bordura... - Volanul - cu close-up in zonele cu crapaturi. Se vede destul de usor ca e doar piele imbatranita, mai uzata in zona de contact. Din punctul meu de vedere, nu necesita retapitare in acest moment. - Stopurile originale ale masinii (disponibile, vin la pachet cu masina) si detaliu cu cel crapat. Evaluati de unii singuri gravitatea... - Cheder exterior st spate - e doar un element mascat gresit si gazat cu lac.
    1 point
  27. Pai in treapta a 8a are aceeasi turatie la 120 fie ca e pe normal sport eco pro etc. Nu? Ps: uzura turbinei nu are legatura cu mersul constant la 1300 in a 6 a de ex. Problema apare cand vrei sa accelerezi si esti la 1300 in a 6a. Desi aici vorbim de unele motoare single turbo. La biturbo de ex la Merc, acceleeaza fara probleme de la 1300 fara probleme. Probabil ca si la Bmw diesel biturbo e la fel. Insa altfel la 116 120 d cu single turbo probabil ca nu ii face bine sa accelerezi incepand de la 1300 rpm in trepetele superioare.
    1 point
  28. Asa poti sa mergi si cu a5-a prin oras si cand iesi afara doar accelerezi si astepti sa ajunga la 80 La m47 nici nu lucreaza turbina sub 1800rpm, de fapt incepe pe la 1500rpm si de la 2000rpm intra in cuplu, deci de obicei treptele se schimba la 2500rpm... si la mine nu a cazut turbina de peste 80k km in regimul asta de turatie
    1 point
  29. 1 point
  30. ceva poze salutari prietenului Acero99 pentru sfaturi si consilii.
    1 point
  31. Cateva impresii dupa cateva zile de condus masina. Pros: -cruise control. Desi nu am pe cel adaptiv, gasesc pilotul automat de la BMW superior ptr ca imi afiseaza digital viteza atunci cand o setez. Ptr mine asta e f important ptr ca stiu de la cat te iau radarele fixe si pot sa merg aproape de limita de sus. -imi place ca e motorul are un sunet rafinat -pur subiectiv, aspectul; culoarea, pachetul M o fac aratoasa -scaunele sunt confortabile -volanul -spatiul interior e generos ptr o masina din aceasta clasa -e o masina superioara la tinuta de drum, stabilitate, directie f precisa -sistemul audio, desi nu e premium, il gasesc la fel de bun ca cel Bose pe care l-am avut pe Infiniti Cons: -lipsa Bluetooth. Sunt obisnuit sa am si pana la munca, in trafic, imi dadeam telefoanele necesare. -oglinzile mi se par mici si limitate. Poate e chestie de obisnuinta. -ac e inferior celorlalte masini avute. Isi face treaba insa daca sunt peste 40C, ii ia ceva pana raceste, mai ales daca sunt prins in trafic. -ii can lipsesc 50 de cp ca sa fie o masina fun to drive. La demaraj de pe loc e lenta, insa odata plecata isi "revine". -gumele runflat sunt cam zgomotoase Consumul: -urban e in jur de 12% -mixt e la 9.5% Inca nu am facut cu ea nici un drum mai lung. Cred ca e undeva la 7-8%, la o viteza de 120-130kmh. Ramane de vazut. Maine o duc la revizie si abia astept sa o vad la treaba cu ulei schimbat, frane noi si benzina de 98. Poza de seara http://i76.photobucket.com/albums/j11/Mircanu/Cars/3EEF6F91-6D39-4BC7-B857-0C7F969D383D_zps3eifxqev.jpg
    1 point
  32. Minusuri ĂŽmi iau, dar nu vĂŁd pe nimeni sa sarĂŁ cu un link..
    1 point
  33. Mașina din linkul acela nu are sigur 150.000km, la banii aia. Nu te mai lua dupĂŁ ce vezi pe aici ca e un motor cu probleme. Sunt aici 50 persoane care au probleme cu mașina și alți zeci de mii care nu au probleme. Eu același model și motor am cumpĂŁrat acum un an la 204.000km. Acum are 20.000km ĂŽn plus și ar trebui sa schimb ambreiajul,simeringuri și ceva pe la grup. Asta nu ĂŽnseamnĂŁ cĂŁ e prost motorul. Cred ca este singurul pana ĂŽn 2000cmc pe benzina care are consumul foarte bun și ceva putere. Bafta ĂŽn alegere
    1 point
  34. Sinner, baga niste poze recente, sunt curios sa vad si eu defectele astea..
    1 point
  35. Amatorii de minusuri..Va rog veniți cu un link cĂŁtre o mașinĂŁ similara la un preț mai bun.
    1 point
  36. clarificari doar pe ici pe colo, prin punctele esentiale? Arunca un ochi la aria Masina mea, unde sunt destule masini cu vechime ~10 ani. Primul care imi vine in minte e Myx. Daca a ta e exceptionala, acelea ar trebui sa fie noi? Orice masina are uzura, nu trebuie sa aiba 10 ani ca sa se rupa plastice, sa se uzeze volan etc..Toate se pot schimba usor si deseori nu pe multi bani. Mai ales la un E46. Dar cand zici stare exceptionala orice cumparator nu se poate astepta la o lista de defecte care cica "se rezolva cu 500eur"
    1 point
  37. Simt nevoia unor clarificari: - masina este in stare exceptionala, considerand ca e fabricata in 2015 si ca n-a stat la muzeu in ultimii 10 ani. N-am spus ca e 10/10. Personal, n-am vazut niciuna care sa fie. - sunt cateva defecte estetice, de acord. Sunt mici, masina arata foarte bine. Va invit prin Ploiesti sa o vedeti live si sa va exprimati, ulterior, parerea visavis de acest aspect. - aproape 100k km in 10 ani iti arata foarte clar ca e o masina cu care s-a mers, nu una abandonata - ar fi culmea sa incep sa justific faptul ca masina nu a fost frecata zilnic pe distante scurte si ca nu prea a fost folosita pe timp de iarna. Probabil ca Rapy n-a avut niciun interes pentru motorul de 2.5, mecanica si masina in sine. Daca rotile atinse de borduri, un cheder exterior matuit si uzura (normala) a volanului te fac sa fugi, n-ar trebui sa cauti masini second. scurt. In rest, de acord ce au spus si ceilalti colegi. Volan retapitat, butoane fante ventilatie, un cheder, o reconditionare full a rotilor si alte mici atentii, vor costa un min de 500 Eur. Adaugat la pretul masinii, incluzand si taxa, viitorul proprietar va avea o masina buna, frumoasa, la un pret cinstit. PS: visavis de evacuare, aceasta este facuta ok. Mai departe, forma tipsuri, sunet, aspect general... tine de gustul fiecaruia.
    1 point
  38. Intelegeti si voi ca omul traieste si este platit intr-o tara araba, nu in Romania
    1 point
  39. La ce service ai dat 650 de lei pe placute? enorm, eu nici la e60 originale nu am dat atat, incearca sa intrebi si in alte parti, seria 3 nu este ferari, zic ca sa nu mai fi tepuit pe viitor.
    1 point
  40. incep sa cred ca trebuie sa fii milionar in dolari sa iti permiti motorul asta de 2.0d. Si culmea, este ales pt economie pe de alta parte, inteleg ca s-au construit coupe-uri dizel cu manuala, dar nu ar trebui sa-si cumpere nimeni asa ceva.
    1 point
  41. N-ai uitat de injectoare ? Edit: Si clapetele din admisie.
    1 point
  42. Buna ziua, Dupa 1 an de la achizitia acestui model de masina, pot sa afirm urmatoarele concluzii: 1. per general este o masina reusita care imbina toate nevoile unei persoane active , dar nu exceleaza in a indeplini ceva anume strict; 2. spatiul interior destul de mic chiar si in fata, mi se pare chiar ingust. Nu sunt un tip masiv , am 174cm si 74 kg, dar mi-ar fi placut mai mult spatiu. 3. este fiabila.am parcurs 30.000 km, are acum 204.000 km, fara sa ma necajeasca cu ceva complicat. Problema senzorilor de parcare s-a rezolvat schimband 2 senzori. Rola intinzatoare mi-a cedat, dar din vina mea, acolo este alta poveste, pt cine doreste o detaliez.Schmb uleiul si filtrele la 15.000km , filtrul de motorina la 30, nu stiu de uleiul din cutie daca e adevarata povestea cu lifetime. Lantul nu se aude, merge ca un tractor(diesel) clasic, fara bataie si alte zgomote suplimentare. 4. confort - nu exagerat. Ma asteptam la mai mult de la o masina premium.Cam nota 8 si nu cred ca sunt pretentios daca vin de pe un Logan de nou , condus timp de 9 ani. Zgomotoasa peste 120 , interiorul cu materiale destul de slabe calitativ, plastice dure care chiar scartaie, torpedou fff mic, este doar pt o cutie de prezervative . Cutia este super, , softul mi se pare ok schimba treptele in functie de talpa, incarcare si inclinatia drumului .Directia este destul de greoaie, mai greoaie decat la Logan. 5. Xdrive- este fenomenal. Nu merg la limita cu masina, dar iarna acest sistem este o placere. Nu simti cand intra in functie, este ca un robotel discret care vrea doar sa te multumeasca.Simti doar ca merge unde o duci. Desigur si acesta are limitele sale, am ramas impotmolit in zapada afanata pe loc drept... si m-au impins trecatorii. 6. consum.Extern- autostrada- 115km/h vit medie bc, -6,8%, incarcat cu inca 2 persoane si bagaje(am fixat pilotul la 140, 95% din timp); drumuri cu 2 benzi/sens- 95km/h vit medie bc -6.0-6.2%, gol. Deci pe undeva pe la 6,5 media. Am observat ca: vit medie aprox 80km/h- cons 5,9-6,1 ;In general consumul variaza in functie de drum, talpa,directia vantului , intre 5,4(vant din spate) si 6,5 . In oras, nu stiu exact dar 10% cred ca ia sigur, mai ales in sezonul rece. Nota generala nu depaseste 8,5. Ma asteptam la mai mult de la o masina cu un pret astronomic de noua, cica 52,000euro. Nu as fi dat banii pe asa ceva de nou. E mult brand aici si desigur fiabilitate zic eu buna tipica BMW. Eu sunt o persoana care tine masinile mult timp, imi place sa ma folosesc de lucruri si sa le ingrijesc pt a avea o explaotare lunga in conditii de siguranta. Motorina pun numai de la Rompetrol, aceea ieftina.
    1 point
  43. Regula 3 BMW : Odata ajuns la 200.000 km, orice BMW are nevoie de schimb de DPF, distributie si turbina
    1 point
  44. compresia e mult mia buna la cald, oricat de proaste ar fi supapele si camasile al cilindri, ori lui daca ii porneste la rece, cand compresia e mult mai mica, la cald ar trebui sa porneasca si mai usor. Dar asta iar nu are nici o legatura oricum, la motoare Otto, fie ele pe gpl si benzina, aprinderea si la prima pornire, dar si in mers si apoi se face din scantaie. Tu confunzi cu dieselul, unde compresia e importanta la pornire si in timpul functionarii un motor pe benzina porneste si cu compresie foarte mica, proasta, cu gauri in garnitura de chiulasa, tocmai ca aprinderea ii vine din bujii. ca o sa consume mult, ca nu e eficient ca nu trage ca polueaza, dar porneste. sunt multi oameni care pur si simplu nu vor sa schimbe o maisna sh cu alta de care nu stiu nimic si isi pun o instalatie de GPL . Nu ai bani de V8, alternativa e simpla, diesel sau GPL. Adica in Italia, Spania, Germania e plin de maisni pe GPL unde castiga de 8 ori cat in ormania, dar la noi e drama, domle.. Pana si bmw a vandult masini cu gpl cu instalatie de fabrica. In germania poti lua aproape orice masina noua, cu o km cu instalatie oferita de dealer si fara pierderea garantiei, dar ai tu o probleme, ai impresia ca un bmw vechi de 10 ani e imaginea luxului si culmea potentei financiare, care proiecteaza in jurul lui un un parfum misterios de young executive , si cand stai cu el la pompa de gpl, se duce dracului tot si iti strica si tie imaginea, care stai la pompa de diesel la butonul ala de 20 de roni.. Probabil ca in capul tau aia de isi cumpara un seria 5 nou hybrid sunt culmea toparlaniei.. adica sa ai bani de un bmw nou si sa iei mizeria aia de hybrid cu care lasi mai putini bani la pompa..
    1 point
  45. Deci daca vrea sa vanda un samsar un cazan rasturnat cu 3500, e ok, dar asta e prea scumpa?! De unde veniti nene?
    1 point
  46. La masina s-a schimbat ulei 5w-30,filtrele toate,si filtrul epurator care cred ca l-am schimbat degeaba ca nu era cu pasla,il am si pe cel original Bmw,discuri si placute fata spate Ate. Pretul ramane acelasi. Masina este intro stare perfecta,pielea arata foarte bine,motorul merge foarte bine si trage pe masura.
    1 point
  47. Salut ! Si eu am ac dilema . Am gasit review-ul asta . Exista 2 probleme.. nu stiu care este mai bun dintre bridgestone blizzak ws80 sau continentan extreme winter contact. Anterior pe un passat b6 am avut Continental TS850 noi 205/55/r16 si nu am ramas nici macar odata inzapezit sau sa imi dea impresia ca se chinuie prea mult, in schimb pe gheata formata in intersectii mi se parea ca prea aluneca..ori aveam eu asteptari prea mari, ori era normal. Problema a2-a este ca nu le gasesc pe nicaieri in romania. Daca stie cineva pe unde gasesc modelele as fi recunoscator. La bmw am tot 205/55/r16
    1 point
  48. Cu totii am facut prostii mai mari sau mai mici la viata noastra,am luat amenzi,puncte etc....totusi,sa iei pe capota organul si sa fugi cu el agatzat,si apoi sa franezi sa scapi de el,ca de un caine......e ceva! KREMENAL! Sper ca pedeapsa sa fie exemplara. Ce naiba,dincolo de uniforma,e si ala un om,mananca o paine schinguita,are familie,necazuri,rate...trebuie omorat??Prea le-a permis Romania multe si si-au luat-o in cap..au impresia ca sunt miezul tarii si murim fara ei. Ia sa fi facut unul din noi chestia asta in Turcia.....legea turca e clara: ai lovit om,indiferent daca s-a carat pe picioarele lui acasa,esti legat si dus la zabrele.La ora 5 pm vei primi pachet de la cei de afara(asta daca ai de la cine),si te judeca in 10 minute,nu ca aici.Si pedepsele sunt cu larghete si sadice,nici nu te priveste judecatorul..zang 2 ani,zang 5 ani.A..esti si strain? Mai ia 2 ani bonus ca esti nesimtit. Si..apropo: turcii astia nu sunt cu Allah? Beau de sting...Bine ca le face moschee in centrul Bucurestiului...Vai ce credinciosi sunt,sa le cream conditii nu?? SUNTEM O TARA PREA TOLERANTA CU LEPRELE ASTEA CARE NE-AU INVADAT,PROSTIT MUIERILE SI CAPUSAT TOATA TZARA CU AFACERILE LOR CIUDATE.DACA SUNT ASA PROSPERE DE CE NAIBA NU SI LE FAC LA EI? Sa ne rugam pt amaratul ala din spital..sa scape cu viata.O fi el politzai,dar e totusi un om nevinovat care -si facea serviciul.
    1 point
  49. Bafta!..nu am inteles nimic, dar sunt sigur ca e de bine )
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.