Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 09/10/15 in all areas
-
Azi am avut o mica sedinta foto: http://114.imagebam.com/download/duJ2otZZddyJRD45IMSpjg/43493/434924288/DSC_7032.jpg5 points
-
Dupa 8 ani de Honda Accord s-a ajuns in punctul de trecere la o alta masina. Am pornit de la premisele ca urmatoarea masina sa aiva ca si dotari/optiuni neaparat transmisie automata, motorizare decenta atat ca si putere cat mai ales ca si cuplu, mai exact un 4 cilindri turbo de preferat diesel, sasiu cu o suspensie confort spre sport. Cum era de asteptat, mai intai am cauta un replacement in showroom-ul celor de la Honda insa ceea ce imi doream eu nu mai exista in portofoliul lor, si anume iteratie urmatoare a Accord-lui. Am tot sperat ca decizia celor de la Honda de a nu mai aduce in Europa un sedan midsize va fi revazuta si ne vor face o surpiza placuta, insa se pare ca cel putin pt moment aceasta optiune este inchisa. Mi s-a propus ca si alternativa un CR-V ce overall era interesant insa dimensiunile exterioare ale masinii nu sunt ceea ce imi doream, gabarit prea mare, practicalitatea nu zic ca nu era buna insa atata timp cat 90% din timp doar soferul e in masina nu vad rostul de pune pe asfalt un SUV. Si am inceput cautarile Intr-o ordine relativ aleatorie am trecut pragul celor de la Audi, Mazda si BMW. Mazda 6 m-a surpins foarte placut, modelul Revolution Top, avand plusuri ca un spatiu interior generos, calitate a finisarii placuta (nu stiu cat ar fi fost si de rezistenta in timp), lista de optionale cuprindea cam tot ce ai putea sa iti doresti de la o masina din zona de buget +30k. Test drive-ul a fost relativ scurt 10 km si nu am putut sa imi construiesc o imagine destul de patrunzatoare insa am apreciat foarte pozitiv motorul diesel 2,2 in combinatie cu cutia automata. Un mare plus pt AT6 de conceptie clasica cu convertizor de cuplu - foarte dinamica, schimbari de viteze line si la momentul oportun. Audi A4 - berlina clasica cu finisare excelenta, dotari de baza cam putine, model la sfarsit de cariera, cutia multitronic/CVT chiar daca in test a fost placuta in exploatare nu m-a convins datorita conceptiei si feedback-ului negativ in ceea ce priveste fiabilitatea. Una peste alta am ajuns la concluzia ca modelul actual Audi A4 nu este pentru mine BMW, la fel ca si Audi model premium, finisare cam in aceeasi clasa de calitate, lista de optionale pe 100 de pagini, foarte usor sa dublezi pretul masinii din vreo 10 bife . Am testat un 520 diesel AT8 si relativ repede am conchis ca nu e ceea ce imi trebuie - prea mare, perceptii de acceleratie lente, cred ca motorul de 184 CP e prea putin pt masa masinii. Am descoperit insa ca Seria 3 cu aceeasi motorizare este cu totul altceva dpdv dinamic, ca si spatiu interior mi s-a parut ok, pozitie la volan EXCELENTA, finisarea foarte moderna, bottom line cam era ceea ce imi doream ... Insa pretul era destul de prohibitiv si nu doream o masina ce in jargon ar fi fost catalogata "cheala" Asa ca ma consolasem cu ideea ca "plapuma se poate intinde doar peste Mazda 6" asta pana cand am luat pt un drive test prelungit peste weekend un 320 diesel si de aici a inceput nebunie Long story short, am reevaluat situatia, pretul BMW Premium Selection mult mai abordabil decat pt una noua, si am decis - BMW 320 xDrive Touring. Fabricata in August 2014, in circulatie din Noiembrie, rulata 14500 km. Lista de optionale cu mult peste ce mi-am dorit eu insa a fost decisiva la luarea deciziei de achizitie. Cateva din cele mai interesante dotari, ce pe mine ma incanta in mod deosebit, pachet M interior & exterior, transmisie automata sport, scaune sport, cruise control stop & go, faruri xenon adaptive control automat faza lunga, si nu in ultimul rand xdrive ce reprezinta un plus major iarna si nu numai. Am "inghitit" deja 5000 km si dpdv al meu urmatoarele ar fi +/-: + pozitie la volan excelenta, dupa ce te obinuiesti cu scaunele sport ce par dure la prima intalnire; + ansamblul motor/cutie excelent, caii putere ai motorului de 2 litri mai mult decat suficienti sa impinga/traga cele ~ 1,7 tone ale masinii. Cutia sport schimba dupa cum doresti, lin si comfortabil fara sa simti decat daca te uti in bord la turometru, sau te tine in scaun exploatand rezervele de putere si transmitand soferului (si nu numai) ca selectorul este in modul Sport, sau Sport+ . Pt drumurile mele cei 184 CP obtinuti din 2 litri sunt mai mult decat suficienti, insa as fi curios sa testez si motorul de 3 litri + directia sport variabila foarte precisa, m-am acomodat destul de repede cu feeling-ul asistarii electrice. + suspensia standard foarte buna pt drumurile noastre, destul de dura pt a aborda un stil de condus sportiv si destul de iertatoare cu calitatea drumurilor noastre. Am testat si una sport insa nu se potriveste ... varstei mele + spatiu interior (evaluare dpdv al nevoilor mele) mai mult decat suficient, ceva mai inghesuit in comparatie cu Accord-ul pt cei din fata insa mai aerisit pt cei din spate. Zone de depozitare decente (usi, cotiera, torpedo), portbagaj incapator cu o zona de deschidere foarte practica, un mare plus pt deschiderea electrica a hayonului si individuala a lunetei. + integrare multimedia foarte reusita, as zice ca inginerii BMW ce au proiectat zona de entertaiment au fost recrutati de la Apple. iPhone se simte ca la el acasa impreuna cu Connected Drive. + automatic cruise control foarte folositor in mers bara la bara sau pe autostrada, mai putin cand unii destepti forteaza depasirea si se repliaza fortat, instinctele te forteaza sa franezi iar tehnologia beepaie sa te atentioneze de un posibil impact precedata de o franare automata insa insuficienta; functie extinsa Collision Warning ajuta cand casti gura la peisaj in manual zice ca si franeaza automat insa am retineri sa o testez. + consum foarte rezonabil, urban intre 8-10l/100km, extraurban 5-7l/100km (cifre valabile pt drumurile si stilul meu), media pe 5000 km 6l/100km. Computerul de bord e un pic optimist in comparatie cu consumul de la plin la plin (~0,5 litri mai mult real). - antifonare group moto/propulsor mediocra, zgomotul motorului e transmis destul de pregnant in cabina, insa dupa 30-40 km/h este estompat de zgomotul rularii sau exista posibilitatea de a mari volumul unitatii audio.4 points
-
Sunt curios cum ai scoate caciula daca vin cu un 530i pe gaz, full option cu care merg toata ziua prin oras si la un consum de 18% pe gaz platesc 400 de lei pe luna. Masina mai scumpa decat a ta, mai multi cai, impozit mai mare, mai multe dotari - dar pe gaz, tot sarman ma faci ? Singura saracie impardonabila e lipsa de educatie.4 points
-
3 points
-
In Bucuresti viteza medie e de vreo 22-24 km/h. Sa fim seriosi, ala nu e consum de oras. Urban inseamna sa mergi doar in oras, nu sa mai faci cate un drum p-afara si sa te simti bine ca s-a dus sub o anumita cifra consumul. Aia inseamna sa-ti furi singur caciula.3 points
-
Da, insa in cazul diesel-urilor e tot mai greu sa faca fata normelor tot mai stricte de poluare. Evolutia e enorma. O masina de 245 cp pe benzina consuma inainte cam 20% chiar daca nu mergeai sportiv. Acum au scazut consumurile foarte mult. E clar ca din cauza taxelor, viitorul inseamna motoare mici supraalimentate3 points
-
In ce oras iti ia tie M47 doar 7% in oras? Si despre ce masina e vorba? Sa nu ne mintim ca acele consumuri record la diesel sunt obtinute mergand ca Senna.3 points
-
Hmmm... eu ce sistem de franare am? http://imageshack.com/a/img661/7944/KECVSJ.jpg http://imageshack.com/a/img673/2540/ibmLjP.jpg3 points
-
http://114.imagebam.com/download/tG7X5dgiYoAHAe1s_9iOrg/43495/434944482/DSC_7218.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/43495/baf678434943863.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/43495/83db2b434943874.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/43495/95cbd0434943926.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/43495/f65b9b434943942.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/43495/6c953c434943954.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/43495/255136434943967.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/43495/331816434943983.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/43495/ce561a434943998.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/43495/807985434944007.jpg2 points
-
totul e relativ, in germania cu 3k net esti boier... in amsterdam esti vai de curul tau..2 points
-
2 points
-
Sunt curios daca Bmw avea numai motoare de 2.5 benzina cel mai mic ,cati mai aveam aceasta marca(ATUNCI ERA DESTUL DE EXCLUSIVISTA MARCA).80% dintre noi aveam max 2000 cmc.2 points
-
poti merge si cu 3 daca e sa o luam asa,fiecare face cum crede si cum il tine buzunarul,momentan merg cu 6 si nu ma deranjeaza .Legat de consum ai mei au o Fabia 1,2 htp care ia 8 in oras,2,5-ul nu a sarit niciodata de 15 in conditiile in care e dublu fata de 1,2 ca si nr cilindri si aproape triplu ca si putere.Ca si rafinament din nou 6 e in fata ,am mers si cu 4 turbo dizel/aspirat/turbo benzina si pot spune ca "simt" diferenta .2 points
-
binenteles, ca unele lucruri fac parte din mentenanta normala. dar, cate dintre masinile scoase la vanzare au istoric service la zi. iar, motivul vanzarii este: upgrade la e92. daca mi-as permite !!! l-as tine si pe asta. chiar am vazut cateva e92 din 2007, 2008 cu aere de masini intretinute... si m-am luat cu mainile de cap. in 2 ani de cand este masina in romania, au 3 - 4 proprietari pe carte. nu stiau nici ce ulei are masina in ea, ce sa mai spun de alte piese schimbate. pentru o masina buna cu istoric service trebuie rabdare si bani in plus peste pretul pietii.2 points
-
Aveti dreptate ca a progresat enorm benzinarul insa comparatia cu 2.0 turbo care la mers reținut consuma 11 in Bucuresti nu e buna. N47-le nu depaseste 9-10 orice i-ai face, pe cand 428i daca mergi cu el in acelasi mod ca si cu n47 blanit o sa fie diferente uriase. Iar extraurban e diferenta si mai mare. Exemplu 528i 2.0 consuma la 200 la ora 15 litri. 525 d 2.0 d 218 cai consuma la 200 la ora 10. Urban, 528i 12.5l dar priviti cum merge ala in clip, nicivorba de Bucuresti unde situatia e alta. Urban 525d 8.5l. Hai sa adaugam la amandoua pentru traficul de Buc inca 2 litri. Hai sa fim realisti putin cu benzinarele astea minune.2 points
-
E realist pentru un consum mixt, nu preponderent in oras. Incearca sa intelegi ca 37 kmh nu e o viteza medie de oras. De ce? Pentru ca sunt semafoare, treceri de pietoni, intersectii, iar cand treci de ele abia ajungi la 50kmh si iar trebuie sa franezi. Rezulta o viteza medie de 22-24. Cine vrea sa inteleaga, intelege, sa nu transformam si topicul asta intr-unul de consum.2 points
-
Pentru satisfactie personala poti sa resetezi consumul in timp ce mergi cu 80 la ora constant pe autostrada. O sa-ti indice 3%. Lucs. Dimineata da. Eu ma refer la un consum urban facut pe macar 500 km. Eu asa am facut la fosta mea masina. Am facut plinul si am mers doar in oras. A iesit consum de 20%. Viteza medie parca vreo 22 km/h, insa nu mergeam in mod special dimineata. De fapt chiar evitam sa merg dimineata devreme cu ea. Ma asteptam sa aiba N47. Pentru un M47N2 ala e un consum total nerealist.2 points
-
Azi un diesel de 3000cm dezvolta 381cp,urmatoarea generatie se zvoneste ca va avea peste 400cp; unul de 2000cm 240cp. Acum 14-15 ani din 3000cm dezvoltau doar 184cp,saltul este enorm. Inainte un E39 30d consuma 14-15% in oras,azi un X5 M50d consuma tot atat, difernta enorma. Ma uit la 640d-ul meu, daca folosesc modul eco si evit orele de varf consum in jur de 8% iar dimineata,chiar si pe distante scurte nu sare de 13%.2 points
-
428i consuma 11% in Bucuresti daca mergi normal. 245 cp. N47 nu consuma 7% in oras ci 9%. Vremurile se schimba. Cand masinile astea vor mai scadea la pret, diesel-ul se va vinde mult mai slab.2 points
-
Sa mai sterg putin praful pe aici.Intre timp am rezolvat si problema check-ului aprins,nu erau nici sondele lambda nici alte balarii spuse de diverse persoane..aveam ardere incompleta pe cilindrul 4 si problema s-a rezolvat prin schimbarea tachetilor hidraulici de la cilindru respectiv. Consumul a scazut.motorul merge perfect rotund si se simte o imbunatire de putere. Pot sa zic ca acum masina nu mai are absolut nicio problema,am schimbat tot ce a fost necesar.2 points
-
Exact asta spun si eu: pentru tine e o dotare fara sens, pentru mine e o dotare obligatorie. Sunt altii care "supravietuiesc" fara multe alte dotari, deci nu trebuie sa comentam alegerile altora.2 points
-
1 point
-
http://www.bmwclub.ro/forums/topic/167585-vand-x6/page__pid__2291818#entry2291818 chiar "in gradina noastra" "Taxa platita si erecuoerenta"1 point
-
Va salut, ma numesc Andrei si m-am hotarat sa-mi prezint si eu primul BMW aici. Dupa o lunga si anevioasa calatorie de la Oradea la Craiova si retur am reusit sa ajung cu masina acasa. Pe scurt este vorba de un BMW E90 320 D, 163 CP, cutie automata adus din Olanda si care are 179 500 km. Dupa VIN dotarile sunt: S4ABA - Fine wood trim burr walnut S4AEA -Armrest front, retractable S502A - Headlight cleaning system S508A - Park Distance Control (PDC) S520A - Fog lights S521A - Rain sensor S522A - Xenon Light S534A - Automatic air conditioning S540A - Cruise control S563A - Light package S609A - Navigation system Professional S672A - CD changer for 6 CDs S761A - Individual sunshade glazing P7APA Paket Dynamic + Advantage Dynamics + Advantage package P7RSA - Package Comfort S863A - Retailer Directory Europe S868A -Language version, Dutch S877A - Delete cross-pattern operation S886A - On-board vehicle literature Dutch S8S3A -Automatic locking when driving off S8SPA - Control unit COP S9AAA -Outer skin protection S1CAA - Selection of COP relevant vehicles S205A - Automatic transmission S226A - Sports suspension settings S249A - Multifunction f steering wheel S255A - Airbag Sports leather steering wheel S2HBA - BMW light alloy wheel, spider spoke 160 S302A - Alarm system S321A - Exterior parts in vehicle color S431A- Interior mirror with automatic-dip S441A - Smoker package S465A - Through-loading system S481A - Sports seat S493A - Storage compartment package S548A -Kilometer-calibrated speedometer http://i1198.photobucket.com/albums/aa444/stelist_2007/DSC05149_zpse5fa15c5.jpg http://i1198.photobucket.com/albums/aa444/stelist_2007/DSC05158_zpsba8d7e8b.jpg http://i1198.photobucket.com/albums/aa444/stelist_2007/DSC05159_zpse776c5d8.jpg http://i1198.photobucket.com/albums/aa444/stelist_2007/DSC05160_zpsf23982bc.jpg http://i1198.photobucket.com/albums/aa444/stelist_2007/DSC05167_zps10f75523.jpg http://i1198.photobucket.com/albums/aa444/stelist_2007/DSC05171_zpsba28c379.jpg http://i1198.photobucket.com/albums/aa444/stelist_2007/DSC05169_zpsb10b8202.jpg http://i1198.photobucket.com/albums/aa444/stelist_2007/DSC05178_zps5480229b.jpg http://i1198.photobucket.com/albums/aa444/stelist_2007/DSC05190_zpsddb608df.jpg1 point
-
1 point
-
Orice ar spune lumea e diferenta de la cer la pamant intre consumul la diesel si cel la benzina....deocamdata dieselul face legea si inca o va face mult timp......eu merg foarte tare cu ea .....viteza,demaraj,accelerari cu plecari rapide pe loc.....fa astea cu benzinarul si spune apoi daca face un consum de 7 la 100 si dupa vorbim...1 point
-
Asta e si ideea lor cred. Franele ceramice care costa o avere nu sunt acoperite de garantie. Astea care par sa tina o vesnicie sunt acoperite.1 point
-
De cand a aparut TwinPowerTurbo pe benzinar 328i/528i la motor de 2000cc cu 4 cilindri /245 cai, dieselu a ramas din nou in urma singurul avantaj ramanand consumul care e maxim de 2-3 l in plus la 100km in ORAS, in afara diferenta fiind mai mica de 1l. OnTopic daca va uitati la noul seria 3 F30 care o sa apara in 2016 o sa fiti dezamagiti cei care prefera 6L deoarece nu o se mai fabrice, 4L o sa faca legea ba chiar apar si cu 3l...toate cu turbo..toate.Eu zic sa strangeti bani de M3 de pe acuma daca vreti l6. Uite aici viitoru1 point
-
Imi pare bine ca ti-ai rezolvat problema! Eu nu am actiuni la atelierul din Deva, doar am relatat cum si cu cat s-a rezolvat inlocuirea semeringurilor, in speranta ca ajut si pe altii cu aceste informatii. Totul depinde de mecanicul care efectueaza operatia. Daca mecanicul are priceperea si sculele necesare, lucrarea se poate face si in varful muntelui (vreau sa zic ca nu trebuie un atelier cu super dotari). In legatura cu inginerul de acolo: sa fii domn e o intamplare, sa fii om e lucru mare...1 point
-
eu le-am schimbat la RS6 pe fata acum aroape 15k km si dupa estimarea mai duc 15k lejer, merg calm prin oras si majoritatea km ii fac pe autostrada, la cca. 400eur cele OEM/set(si nu de la dealer unde mi-au cerut dublu) ar fi o mica avere sa le schimb la fiecare 15k, adica la fiecare cam 6 luni1 point
-
"cu tot respectul" pentru ce ? sau pentru cine ? intradevar, cer 6000 de euro... discutabil ! si ca sa-ti clarific "verificarea"... eu, pe masina vreau 4000 euro, restul de bani adica 1560 euro il platesti statului, mai exact ANAF-ului sub asa-zisa forma numita "TIMBRUL DE MEDIU". si pentru ca astazi sunt generos, mai ales cu tine... instalatia de gaz montata pe masina in valoare de 900 euro este CADO' hai cu bafta !1 point
-
FRE - daca nu s-a aprins sau nu a "ros" din el plcauta nu vad rostul in a-l schimba, apoi daca tot te uiti asa des la placute si le schimbi "la ochi" poti sa nici nu-l mai pui, inchizi circuitul sa nu-ti mai dea eroare si iti va arata mereu 60k km durata de viata1 point
-
verifica daca nu au joc placutele de frana pe suportul de la etrier si daca ai clema de la etrier montata.1 point
-
Eu zic ca nu sunt incomode vara. Nu am avut nici o problema la precendenta masina si aia avea piele neagra. La bmw, pielea sintetica e bej, e ok. Se va murdari si probabil o sa o duc la unii sa o curete o data pe an. Ca intretinere, parerea mea, e mult mai usor cu material textil. Nu se zgaraie si nu trebuie sa ai atata grija. Cand se murdareste, se spala usor cu aspirator din ala cu apa sau cu spray special si carpa umeda. La toyota, scaunele sunt din material textil bej si dupa 3 ani se prezinta f bine. Eu zic sa o lasi asa cum e. Nu se merita deranjul.1 point
-
Nu ma intelegeti gresit, eu nu contest calitatea lucrarilor lui eu doar mi-a spus parerea mea in privinta lui ca om. Deci cum s-a intamplat in cazul meu: eu locuiesc in viena si pe 28.08 am planuit sa vin in romania, eu sunt din Caransebes. Un coleg pe forum l-am si amintit mai sus mi-a dat numarul domnului inginer si a lui florin bogdan rusu.... Acuma ca orice om normal suni si faci programare la Deva ca e mai aproape dar din timp pe 10.8.2015 si... alo domnul Popa; el: da spuneti va rog; eu :...ii explic problema masini.....; el: da se rezolva sunati inainte cu 3 zile de data cand vreti sa reparati masina...acuma eu vreau il intreb ce piese sa coman; el: domnul meu nu am timp sa vb la tel, sunati inainte cu 3 zile(asta dupa 15 sec. de discutat cu el) ok la revedere. Pe 22.08 il sun pe domnul Popa sa fac o programare in speranta ca are timp sa imi explice si ce sa cumpar; eu: alo domnul popa; el: da; eu: in legatura cu bmw am vb la telefon; el: a da, imi pare rau domnul meu numai pot sa fac nimica pana dupa 05.09. asta insemnand abea din 07.09 cand eu trebuia sa fiu la lucru Pe acea data. Nu e posibil sa imi spui cu 3 sapt. Inainte sa sunt cu 3 zile inainte de lucrare si dupa aia sa imi dai suspend. In cocluzie si-a batut joc de mine un potential client. Dupa aia am sunat pe Florin care a doua zi mi-a si oferit o programare si in 5 ore cum am vb a rezolvat masina. Ptr mine acel domn e fara caracter, egal cat de inginer este, lucrarile care le presteaza nu le pot comenta. Am scris romane1 point
-
1 point
-
sta asezata super-bine cu rotile acelea + distantiere, dar eu as fi preferat-o cu portbagajul stock.1 point
-
Fiecare merge unde ii convine si e mai aproape pentru el, acel inginer este sef de service sau ceva de genu la reprezentanta autobergamo santuhalm din Deva(nu el efectueaza reparatii!!!el face programari), te rog nu dezinforma lumea domnule "tocatoru" cu afirmatiile tale. Colegul nostru LazarClaudiu este din Deva si poate sa confirme ca nu e minciuna, si pentru cei din vestu tarii ii locul ideal de schimbat simeringuri fara sa colinde jumatate de tara. Au trecut 1500 km de cand leam schimbat si eu acolo si nu mai am consum de ulei + ca masina merge mai bine. Daca vreti sa ajutati pe oameni postati si voi alte locuri de facut aceasta operatie ca nu e SF si nu mai cautati nod in papura.1 point
-
Eu am avut la m42 chip si trĂŁgea liniar de la 2000 in comparatie cu softul original la care se simțea de la 4500rpm Consumul a scazut cu 1ltr, motorul era mult mai agil, diferenta enorma .....intrai in depĂŁsire din treapta 5 Limitarea era pusa la 8500rpm si luai 100din treapta 2 In limitare se comporta ca o vitezana.... Nu dĂŁdea in nas si nu pierde ai din viteza daca atinge ai limitarea1 point
-
Eu am trei masini resoftate - E39 520D , E60 - 525D si E90 318D din anii 2000, 2004 si 2010. Nu o sa afirm ca scade consumul , dar afirm cu tarie ca la un mers normal , nu creste semnificativ . Adica ar putea fi max 0.1-0.2% mai mare . Dar tot asa ar putea fi 0.1- 0.2% mai mic. Destul de greu sa determini o diferenta atat de mica de consum , din cauza factorilor variabili care se schimba in timpul condusului . Ce am observant insa este ca exista o crestere sesizabila daca conduci mai sport , turat , agresiv . Adica poti sa ajungi 0.5 -1% mai mult. Toti pretend ca nu ai cum sa scoti putere mai mare cu acelasi consum , dar nimeni nu ia in considerare modificarea avansului la injectie , care aduce modificari importante ale ciclului motor . Poti sa obtii putere doar din asta , fara a marii consumul observabil , dar bineinteles vei stresa putin mai mult motorul .1 point
-
nu ai cum, puterea o obtii arzand combustibil. ok sunt niste trucuri sa il mai scazi, gen ardere mai completa, sisteme de start stop, biturbo etc.. dar nu ai cum sa consumi mai putin doar din chip tuning. mai circula o teorie ca acum ai cuplul mai mare deci poti merge in ture mai mici ca masina trage.. nu e adevarat.. ai 40 km/h in oras, tot in treia treapta stai si tot aceasi turatie o ai si in cel mai bun caz acelasi consum.. poate din cazua cuplului asta "enorm " de dupa chip tuning nu o fi nevoie sa schimbi in a doua sa accelerezi, dar nu cred ca o sa consumi mult mai putin din cauza asta...1 point
-
Nu e bun ma chip tuning, zice unii care n-au avut niciodatĂŁ1 point
-
N-am avut incalzire in scaune la vreo masina, nu stiu ce pierd si nu simt lipsa. Sunt atatia care nu au aceasta dotare si, totusi, supravietuiesc. In 2 km cat am pana la serviciu, n-apuc sa inghet din lipsa incalzirii in scaune. Anul trecut, la Drobeta, a fost o iarna blanda, ca de obicei.1 point
-
Am cumparat deja un 318d lci, 204.000km revezii toate la reprezentanta, inclusiv aici la noi in tara. Interiorul e aproape impecabil, nu are nici o zgarietura, la exterior am doua elemente de revopsit pragul dreapta si bara fata, unde s-a incercat un fel de polish si s-au matuit!1 point
-
Ma simt nevoit sa aduc din ce in ce mai des explicatii care nu sunt necesare, pentru ca fiecare citeste cat vrea si intelege fix ce vrea. Reply-ul meu a fost pentru cici86, care a platit un pret foarte mare, in ROMANIA. Probabil ca placutele au fost OEM BMW, altceva nu cred ca aveau cum sa iti puna cei de la reprezentanta. @Mircanu: eu cred ca ai facut o alegere buna, e un cost rezonabil pentru extinderea pentru inca ~60k km. Plus ca in majoritatea service-urilor de pe acolo lucreaza indieni nepriceputi si daca nu sti unde sa te duci risti sa pleci cu mai multe probleme decat cu cate ajungi.1 point
-
Pai sa puna omul VIN-ul, ca sa isi dea aprobarea comitetul de primire daca masina e "cheala", sau in cazul in care nu a luat teapa si masina are ceva dotari, sa i se sugereze ce retrofituri sa faca. Pentru fiecare dotari complete are o anumita semnifcatie, iar daca pentru cumparator sunt complete, atunci pentru el este ok.1 point
-
Am 4 cilindri-sunt foarte multumit....si inca ceva e diesel...tractorina cum spune cineva pe aici....din rautate cred cand vede ca consumul e aproape dublu la benzinar......nu ma mai intorc niciodata la benzina....punct1 point
-
1 point
-
Servus, Masina mea actuala, 335d din 2006, imi place sa Ii spun Hulk, pare un elegant gentlemen care se poate transforma imediat in bestie..... Acum trei luni am hotarat ca este cazul sa imi fac cadou o masina in care sa nu ma plictisesc, sa imi creeze permanent emotii si sa imi tina nivelul de adrenalina cat mai ridicat (da stiu, nivel legal de adrenalina.....) Masina a fost achizitionata din RO, are 173.000 (3000 facuti de mine) si pot spune ca fostul propietar a avut grija de ea, am primit dovezi (le-am si verificat) asupra reviziilor, in DE un singur propietar. Masina de nefumatori (conteaza deoarece eu am renuntat la fumat dupa 19 ani...), curata la interior/exterior. Am luat masina cu jante de 18" care vor deveni roti de iarna echipate cu rft - vedem in vara ce model... Dotari: Engine - M57D30T2 Automatic transmission Sports seat, electric, with memory Sports suspension settings Cruise control with brake function HiFi System Professional DSP Comfort access Glass roof Park Distance Control (PDC), rear Adaptive Headlights Rain sensor Automatic air conditioning Auxiliary heating Light package Navigation system Professional Preparation, mobile phone, Business etc... Operatiuni dupa achizitie: revizie - toate consumabilele oem ulei servo ulei diferential flanse amortizor bujii chip tuning - George (user: 320i e36) arcuri Eibach pro kit jante Vossen CVT 19" 8,5 & 10J, 30 & 22 offset anvelope Michelin Pilot Super Sport - 225/35 + 255/30 Comandate: discuri frana fata + spate EBC USR placute frana fata + spate EBC Redstuff furtune frana GOODRIDGE bucsi brate fata + spate poliuretanice Masina va primi saptamana urmatoare si un detailing interior + exterior1 point
-
cand cumperi un 335 nu prea mai e cazul sa faci mofturi la detalii genu culoare exterioara sau tapiserie. eu cand mi am luat o erau 2 masini la vanzare in toata tara, ambele cu interior crem (ceea ce nu mi doream) , una cu navi si alta fara navi. am ales o pe cea fara navi si acum e schimbata total.......cu jantele pe 19 nu m am impacat si le am vandut, mi am pus pe 17.1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00