Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 09/11/15 in all areas
-
Dupa 8 ani de Honda Accord s-a ajuns in punctul de trecere la o alta masina. Am pornit de la premisele ca urmatoarea masina sa aiva ca si dotari/optiuni neaparat transmisie automata, motorizare decenta atat ca si putere cat mai ales ca si cuplu, mai exact un 4 cilindri turbo de preferat diesel, sasiu cu o suspensie confort spre sport. Cum era de asteptat, mai intai am cauta un replacement in showroom-ul celor de la Honda insa ceea ce imi doream eu nu mai exista in portofoliul lor, si anume iteratie urmatoare a Accord-lui. Am tot sperat ca decizia celor de la Honda de a nu mai aduce in Europa un sedan midsize va fi revazuta si ne vor face o surpiza placuta, insa se pare ca cel putin pt moment aceasta optiune este inchisa. Mi s-a propus ca si alternativa un CR-V ce overall era interesant insa dimensiunile exterioare ale masinii nu sunt ceea ce imi doream, gabarit prea mare, practicalitatea nu zic ca nu era buna insa atata timp cat 90% din timp doar soferul e in masina nu vad rostul de pune pe asfalt un SUV. Si am inceput cautarile Intr-o ordine relativ aleatorie am trecut pragul celor de la Audi, Mazda si BMW. Mazda 6 m-a surpins foarte placut, modelul Revolution Top, avand plusuri ca un spatiu interior generos, calitate a finisarii placuta (nu stiu cat ar fi fost si de rezistenta in timp), lista de optionale cuprindea cam tot ce ai putea sa iti doresti de la o masina din zona de buget +30k. Test drive-ul a fost relativ scurt 10 km si nu am putut sa imi construiesc o imagine destul de patrunzatoare insa am apreciat foarte pozitiv motorul diesel 2,2 in combinatie cu cutia automata. Un mare plus pt AT6 de conceptie clasica cu convertizor de cuplu - foarte dinamica, schimbari de viteze line si la momentul oportun. Audi A4 - berlina clasica cu finisare excelenta, dotari de baza cam putine, model la sfarsit de cariera, cutia multitronic/CVT chiar daca in test a fost placuta in exploatare nu m-a convins datorita conceptiei si feedback-ului negativ in ceea ce priveste fiabilitatea. Una peste alta am ajuns la concluzia ca modelul actual Audi A4 nu este pentru mine BMW, la fel ca si Audi model premium, finisare cam in aceeasi clasa de calitate, lista de optionale pe 100 de pagini, foarte usor sa dublezi pretul masinii din vreo 10 bife . Am testat un 520 diesel AT8 si relativ repede am conchis ca nu e ceea ce imi trebuie - prea mare, perceptii de acceleratie lente, cred ca motorul de 184 CP e prea putin pt masa masinii. Am descoperit insa ca Seria 3 cu aceeasi motorizare este cu totul altceva dpdv dinamic, ca si spatiu interior mi s-a parut ok, pozitie la volan EXCELENTA, finisarea foarte moderna, bottom line cam era ceea ce imi doream ... Insa pretul era destul de prohibitiv si nu doream o masina ce in jargon ar fi fost catalogata "cheala" Asa ca ma consolasem cu ideea ca "plapuma se poate intinde doar peste Mazda 6" asta pana cand am luat pt un drive test prelungit peste weekend un 320 diesel si de aici a inceput nebunie Long story short, am reevaluat situatia, pretul BMW Premium Selection mult mai abordabil decat pt una noua, si am decis - BMW 320 xDrive Touring. Fabricata in August 2014, in circulatie din Noiembrie, rulata 14500 km. Lista de optionale cu mult peste ce mi-am dorit eu insa a fost decisiva la luarea deciziei de achizitie. Cateva din cele mai interesante dotari, ce pe mine ma incanta in mod deosebit, pachet M interior & exterior, transmisie automata sport, scaune sport, cruise control stop & go, faruri xenon adaptive control automat faza lunga, si nu in ultimul rand xdrive ce reprezinta un plus major iarna si nu numai. Am "inghitit" deja 5000 km si dpdv al meu urmatoarele ar fi +/-: + pozitie la volan excelenta, dupa ce te obinuiesti cu scaunele sport ce par dure la prima intalnire; + ansamblul motor/cutie excelent, caii putere ai motorului de 2 litri mai mult decat suficienti sa impinga/traga cele ~ 1,7 tone ale masinii. Cutia sport schimba dupa cum doresti, lin si comfortabil fara sa simti decat daca te uti in bord la turometru, sau te tine in scaun exploatand rezervele de putere si transmitand soferului (si nu numai) ca selectorul este in modul Sport, sau Sport+ . Pt drumurile mele cei 184 CP obtinuti din 2 litri sunt mai mult decat suficienti, insa as fi curios sa testez si motorul de 3 litri + directia sport variabila foarte precisa, m-am acomodat destul de repede cu feeling-ul asistarii electrice. + suspensia standard foarte buna pt drumurile noastre, destul de dura pt a aborda un stil de condus sportiv si destul de iertatoare cu calitatea drumurilor noastre. Am testat si una sport insa nu se potriveste ... varstei mele + spatiu interior (evaluare dpdv al nevoilor mele) mai mult decat suficient, ceva mai inghesuit in comparatie cu Accord-ul pt cei din fata insa mai aerisit pt cei din spate. Zone de depozitare decente (usi, cotiera, torpedo), portbagaj incapator cu o zona de deschidere foarte practica, un mare plus pt deschiderea electrica a hayonului si individuala a lunetei. + integrare multimedia foarte reusita, as zice ca inginerii BMW ce au proiectat zona de entertaiment au fost recrutati de la Apple. iPhone se simte ca la el acasa impreuna cu Connected Drive. + automatic cruise control foarte folositor in mers bara la bara sau pe autostrada, mai putin cand unii destepti forteaza depasirea si se repliaza fortat, instinctele te forteaza sa franezi iar tehnologia beepaie sa te atentioneze de un posibil impact precedata de o franare automata insa insuficienta; functie extinsa Collision Warning ajuta cand casti gura la peisaj in manual zice ca si franeaza automat insa am retineri sa o testez. + consum foarte rezonabil, urban intre 8-10l/100km, extraurban 5-7l/100km (cifre valabile pt drumurile si stilul meu), media pe 5000 km 6l/100km. Computerul de bord e un pic optimist in comparatie cu consumul de la plin la plin (~0,5 litri mai mult real). - antifonare group moto/propulsor mediocra, zgomotul motorului e transmis destul de pregnant in cabina, insa dupa 30-40 km/h este estompat de zgomotul rularii sau exista posibilitatea de a mari volumul unitatii audio.8 points
-
Câteva poze mai jos, rog un moderator sa ma ajute cu editarea "Topic description". Intenția mea era sa scriu F31 2014 ĂŽnsĂŁ mi-a scĂŁpat iPad-ul din mâna http://i.imgur.com/Y1PjKqO.jpg http://i.imgur.com/g2t1cTf.jpg http://i.imgur.com/MSQQfhp.jpg http://i.imgur.com/fXp7wUR.jpg http://i.imgur.com/IVkFQMO.jpg6 points
-
Inca un rând de poze (observ ca exista limitĂŁri in ceea ce privește nr de poze ce pot fi publicate intr-un post) http://i.imgur.com/y5dfU2W.jpg http://i.imgur.com/BdiQ3Ry.jpg http://i.imgur.com/6yjgmmi.jpg http://i.imgur.com/OvxFUGD.jpg http://i.imgur.com/jB5Usqy.jpg http://i.imgur.com/RJP4GnS.jpg5 points
-
si navigatia e cu optiune de stroboscop (minutul 5:45). cred ca a dat bani grei pe ea. cred ca ii mor toti "dujmanii" de invidie4 points
-
Nu stiti voi nimic, LED-uri alea sunt din aceeasi fabrica care produce elicea pentru elicopterul asta:3 points
-
In mai am facut revizia, schimbat lichid frana, placute fata, cumparat o cheie, ceva accesorii la Proleasing Ploiesti. Undeva in jur de 3500 de lei. Ieri ma suna o cucoana ca mai am de platit vreo 260 de lei manopera, ca au uitat sa o factureze. Acum ma intreb daca nu or fi uitat sa-mi schimbe si uleiul. Era o vorba, daca esti prost e bine sa nu mai si claxonezi. Dracu, am luat teapa o inghiteam si aia e, nu mai sun clientii dupa 4 luni. Le-am platit ca nu e vorba de bani, dar mi s-a parut ciudat si e posibil sa ma fi pierdut de client. In fine. Am facut ceva peste 10k km cu tot cu drumul din Germania. Am mers mai mult decat ma asteptam si inca ma dau jos din masina zambind. N-am intampinat nicio problema slava Domnului. In toti km astia vad ca am ajuns la un consum mediu de 8,9 pe bc, pentru cine mai era curios.2 points
-
2 points
-
Incapatanarea asta de care dai dovada e foarte nasoala in viata. Las-o cum a cazut, nu mai insista. Persisti in greseala. Mijloacele alea de avertizare de masini oficiale sunt cu totul altfel si n-au nici o legatura cu situatia de fata. Uneori e mai simplu sa-ti asumi greseala.2 points
-
pro edit la jante http://autovit.ro/anunt/bmw-x-x6-ID7GeQO7.html#d274f0a43f;promoted2 points
-
Si cu uleiul e alta aberatie. Uleiul nou facut de Shell nu costa nicaieri 35-40 lei. Asa era cel vechi. Discutia despre calitatea lui este retardata din start pentru ca nu ai o unitate de masura, un etalon. Sa-ti dai cu parerea fara nici un argument e noaptea mintii.2 points
-
Uleiul BMW,produs de Shell este de proasta calitate ? Asta am inteles eu,lasand la o parte pretul ” exorbitant ” de 60 lei/litru :frantics:2 points
-
Dormag, service tzepar, str Despot Voda 46, sect 2, Bucuresti... patronul se prezinta drept inginer diplomat, insa e un combinator de doi bani, care a fost de doua, trei ori prin Germania si acum are aere de sef de reprezentanta, cand de fapt e un papagal cu foarte putine cunostinte tehnice. Serviceul arata groaznic, utilajele sunt vechi, cladirea sta sa se darame peste clienti. Doi, trei mecanici manelisti, care urla unul la celalalt, si se tot muta de la o masina la alta, parca sunt capiati. Nu are o receptie dedicata clientilor, unde sa poti sta confortabil, din moment ce le platesti atatia bani, doar cateva scaune de plastic, gen dugheana de betivi de la vreun colt din Ferentari. Preturile sunt exorbitante, uleiul bmw 5w30 costa 60lei/litru, in conditiile in care peste tot este 35-40 si oricum este un ulei de proasta calitate, fiind mai nou produs de Shell. Am fost la acest Dormag cu un prieten, care are un E60, nu stiu de unde auzise el de acest *atelier*, altfel nu il pot numi...dar tinea mortis sa fie pacalit. Masina avea o bataie undeva la motor, am ajuns la Dormag, am asteptat o ora, in conditiile in care programarea era facuta la ora 15.00, au bagat masina la 16.00. Eu am mai stat 15 min. si am plecat, avand niste treburi de rezolvat, urmand sa ma intorc pe la 18.30 si sa constat ca prietenul meu platise 1500 euro, iar zgomotul de la motor nu disparuse. Ce operatiuni a facut Dormag?! Initial i-au pus aditiv Metabond, chiar doua flacoane, va dati seama???Metabond remediaza defectele mecanice, mai nou...pfffff!!! Acest Metabond a costat nici mai mult, nici mai putin de 550 ron. Apoi i-au schimbat uleiul si filtrele, cu mentiunea ca e posibil sa fie si volanta deteriorata, piesa pe care de asemenea au inlocuit-o. Au mai facut un deviz cu distributia, fulie arbore, revizie CV, pe care naivul meu prieten il semnase si urma sa vina inca o data peste cateva zile, cand veneau piesele. Adica ar mai fi dat inca 2000 de euro...Spuneti-mi cum este posibil asa ceva, cand toata problema era de la un tampon, care nu era bine strans, problema remediata la un service fara renume din Ghencea. 1500 de euro o revizie, un aditiv si o volanta??? Imi venea sa rad, dar snobii, care nu stiu nici macar ce ulei au pus in motor la ultimul schimb, cam asa patesc...si poate ca si merita pentru ignoranta lor si lipsa unor notiuni elementare despre propria masina si despre preturile pieselor de schimb din piata. Raspunsul patronului de la Dormag a fost, *zgomotul initial s-a redus considerabil, dupa ce vom inlocui distributia si fulia, cu siguranta ca va disparea definitiv* Concluzia si sfatul meu pentru toti cei care au masini, dar nu se pricep la masini, chiar daca aveti bani mai fratilor, nu-i mai aruncati pe fereastra la serviceuri precum Dormag, cereti si o a doua, sau chiar a treia opinie la alte serviceuri si s-ar putea sa va coste mult mai putin si in acelasi timp sa remediati si defectele autoturismului!2 points
-
Exista oameni care au instalatii Prins de 7000 Ron pe masini. Am avut un client cu un X5 4.4i care avea GPL si chiar nu-ti dadeai seama daca nu deschideai capota. Intre instalatiile alea pe care le au taximetristii si astea calitative e diferenta de la cer la pamant.2 points
-
Radu I, nu stiu de ce tot continui cu chestia asta cu gazul, de parca ce stii ce saracie reflecta, iar cel cu 20d ce bogat e de fapt. Iar ultima ta remarca e aiurea, instalatiile pe gaz de ultima generatie sunt chiar f destepte, si de mult nu mai trebuie sa apesi tu pe buton, la mers sportiv se trece automat pe benzina. Chiar n-are rost polemica asta, cel care are benzina/gaz poate rade de tine ca masina ta suna ca un tractoras, iarna tu stai cu geaca pe tine ca nu apuca motorul sa se incalzeasca prin oras, sa nu mai vorbesc de zgomot si vibratii la un diesel. Nu te gandi ca arat cu degetul catre tine, ca si eu am tot diesel, iti explic doar sa te uiti in curtea ta, pana sa te uiti in cea a vecinului.2 points
-
2 points
-
2 points
-
Daca esti pasionat nu trebuie sa te muti in UK vorbesc petru ca eu am facut conversia la masina mea e 46(vezi la semnatura) Este mult mai usor la e39 si e 60 au semne unde trebuie sa pui padalierul si coloana de directie Mai mult de 2 zile nu iti ia lipitul cablurilor iar caseta si conductele o zi Mai pune 2-3 zile asamblatul pieselor Si un filmulet, aproape toata lucrarea2 points
-
Deci ideea sta in felul urmator .. omu are 100 de masini la firma , nevasta-sa mai are un e93 335i la fel ca asta .. a cumparat 2 bucati de noi . Asta era masina lui .. a folosit-o numai vara si in lunile calduroase . Anuntul cu masina a stat 1 luna de zile pe autovit, timp in care am tot incercat sa il sun si tot ma amana cum ca nu mai e la vanzare, ba ca mai e .. ca de fapt i-a promis-o unui nepot de-al lui . Faza cu cutia omu a fost sincer si am fost impreuna la Bavaria (Am fost cu directorul companiei care o conduce el ) am verificat tot istoricul, am facut full test , mi-au spus si mecanicii ca a fost cu ea acum 2 luni sau ceva de genul si a fost schimbata cutia cu una noua . Omul are prea mult bani ca sa se manjeasca cu sh-uri sau reconditionate . Daca voi , in special tu ALEX L cum ti se strica ceva la masina , nu o repari , nu cumperi nimic nou si esti cu japca pe tine, si vrei sa mariti masina imediat , nu inseamna ca toata lumea e la fel . Sper ca m-am facut inteles !2 points
-
nu e o regula ,eu am cic cu ecran mare si am butoane de recirculare si audio in loc de steluta si romb1 point
-
1 point
-
Si MB si Bmw au avantaje si dezavantaje ,nu exista masina perfecta la care sa se raporteze celelalte.Fiabilitatea a scazut mult la ambele marci incepand cu 2005 poate chiar mai devreme.(tin minte acum ceva ani buni ,tata a cumparat un 535 din 91 nu testare nu nimic mers cu el ,placut ,cumparat si in 3 ani nicio problema ,acum te duci sa cumperi un second si tremura chilotii pe tine de eventualele probleme care pot aparea).1 point
-
1 point
-
Nu ai cum sa schimbi o volanta si sa faci o revizie in doua ore. Ca sa schimbi volanta trebuie sa demontezi cutia. In cel mai bun caz, doar s-o demontezi dureaza 2 ore.1 point
-
Verifica pompa de apa, termostatul si vascocupla. Electroventilatorul din fata pleaca doar cand dai drumul la clima si cand temperatura motorului creste spre rosu.1 point
-
http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-528-ID7Gf1zF.html#7b1e11b0d5 La inceputul verii a fost de vanzare in Bihor cu 22 k euro negociabil. Se pare ca pretenasu nostru a cumparat-o, probabil s-a distrat cu fetili pe litoral si acuma ca vine iarna si nu-i mai place tractiunea pe spate vrea sa faca si un mic profit de numai 5000 euro. Baiet de baiet.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
E strict parerea ta. Eu zic ca la ca la clasa limuzine de lux Bmw este peste audi. Iar la celelalte clase din punctul meu de vedere Bmw este peste ambele marci. Clasele compacte si mici nu sunt ale VW, in niciun caz. Uitate la noul A class sau seria 1 facelift si spune-mi tu mie ce preferi un polo sau una dintre cele mentionate? Sincer din punctul meu de vedere Audi nu are ce cauta in comparatia aceasta. Este un VW cosmetizat.1 point
-
Azi am avut o mica sedinta foto: http://114.imagebam.com/download/duJ2otZZddyJRD45IMSpjg/43493/434924288/DSC_7032.jpg1 point
-
Este o problema destul de intalnita la mai multe marci de compresoare clima cu actionare electromagnetica. Ce se intampla? practic la cuplarea climei (butonul cu fulg de nea) compresorul nu vrea sa porneasca. Inainte de a suspecta electromagnetul verificati cu o lampa de control daca apare un plus la pornirea climei. Daca da, iar compresorul tot nu functioneaza ramane sa desfacem tot cuplajul si sa-l verificam. Operatia se poate face si pe masina (fara a demonta compresorul jos) daca spatiul este suficient. Daca nu, datele problemei se schimba umpic in sensul ca va trebui demontat jos si ulterior instalatia umpluta din nou cu freon. 1. Prima data se va desface cuplajul din fata fuliei, este piesa turnata in cauciuc care are rol si de atenuator de socuri la pornirea compresorului. De regula este fixat cu un surub (torx, imbus sau cap hexagon). In cazul meu a fost un Tx de ''27. 2. Inainte de scoaterea fuliei eliberati siguranta zegger cu un cleste special de sigurante. Dupa ce a iesit puteti sa scoate-ti fulia afara, e posibil sa iasa umpic mai greu. Folositi niste wd-40 pt. degripare daca e cazul. 3. Dupa ce fulia e jos se procedeaza la demontatul bobinei. Este fixata exact ca si fulia, adica tot cu o siguranta zegger. Dupa ce a-ti demontat-o trebuiesc facute niste masuratori cu un aparat de masura. Bobina Bobina de anclasare (care atrage cuplajul pe fulie) este bobinata cu sarma destul de groasa (0.9mm) si care zic eu, se intrerupe ceva mai greu. Faceti niste masuratori cu un ohmetru sa vedeti daca nu cumva e vreo intrerupere in bobina. Daca da, acea bobina e pt. aruncat, absolut totul e turnat si incastrat in metal. Carcasa bobinei e etansa si e punctata electric astfel nu se poate ajunge sa o scoti afara si eventual rebobinata din nou. Insa cei care au facut acea bobina au fost niste baieti destepti si undeva din bobina au scos afara o priza. In acel loc practic bobina e taiata si scos capetii de sarma afara unde is fixati intr-un soclu. Capetii sint reuniti printr-un termistor (rezistenta termica) pt. o protectie la supraincalzire. Aceasta se arde intrerupand bobina si decupland compresorul. Eu am scos acel termistor (era spart si fisurat) si am facut o punte intre capetii bobinei. Practic am facut un strap in locul termistorului. L-am facut dintr-o sarma de cupru de 0.5mm (mai subtire decat sarma bobinajului) pt. a avea si o siguranta in caz de supraincalzire. Dupa ce ati rezolvat problema, alimentati bobina la 12v si vedeti daca se magnetizeaza, in cazul meu a functionat perfect. Acesta e un defect destul de des, insa la servis se recomanda achizitia unei bobine noi dar eu nu vad nici un rost sa faceti asa ceva. E un ansamblu care teoretic trebuia sa tina mult si bine, practic nu se invarte, nu e expus nici unei frecari, etc.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Da, nici nu au scurs tot uleiul, nu au desfacut suruburile de la mechatronic, sa se mai scurga si de acolo, dupa ce au umplut, au pornit masina dar nu au facut procedura aia pe care mi-au facut-o cei de la ZF, si a mai intrat putin ulei, plus ca au bagat ulei cu bormasina, astia de la ZF au bagat manual. Sunt multe chestii care conteaza. Sa nu mai zic de temperatura, ca nu stiau, cand i-am intrebat de ce a intrat asa putin? mi-au raspuns ca ei nu se uita cat scot/baga, si ca daca mai vreau sa mai facem un schimb inca odata sa las masina peste noapte sa se raceasca si uleiul ))) tot pe banii mei1 point
-
felicitari pentru masina!!!! din punctul meu de vedere, buhnici este un maimutoi cand vine vorba de masini.sa fim seriosi...am vazut 3 minute din review-ul lui despre masina proprie, unde la E91 ii spune E90 si lauda niste chestii banale. Apoi inca vreo 3-4 min despre duster, unde la fel abereaza constant...niste maimutoi el si ceilalti doi pustani.1 point
-
am rugat frumos celor ca tine sa se abtina! ii problema mea cu cat si cum am luat eu masina si cat ma ajunge totalul... daca ai avea macat putine minte ai judeca ca daca ai avea un acident frontal si ar trebui sa schimbi plansa bord deja jumatare din ceea ce trebuie sa fac eu ii acelasi lucri... tu n/ai mai faceo, ai da masina la remat? te rog sa te abtii in a mai comenta in topicul meu... dupa data de 15 sept voi incepe treaba si voi face poze la toate fazele si daca ii cu adevarat interesat de aspect voi ajuta cu placere sunt sigur ca sunt cativa pe forulul asta care au facut treaba asta la e60 dar na... ma abtin sa comentez stima1 point
-
Niciodata masia aia nu o sa fie la fel de inchegata ca una de fabrica. Asa ii "romanul" autentic. Nu exista e60 cu volan pe stanga de vanzare? De fapt ba da, exista, dar e cu 1000 euro mai scump. Mai bine il luam pe ala, desfacem masina in doua, punem pe ea alte piese de prin dezmembrari (sunt aproape sigur ca nu o sa le cumpere noi) si facem sa avem e60 cu 5000 euro! Te doare mintea, ai zis bine!1 point
-
Muta-te in Anglia sau cumpara o masina cu volan pe stanga. Daca nu iti permiti, cumpara un e39 cu volan pe stanga. Asa ar face un om normal.1 point
-
Niciodata un seria 7 nu va fi estetic / tehnic peste un S-klasse. De fapt dupa parerea mea, in trio-ul german la clasa limuzine de lux ar fi : MB s-klasse , Audi A8 apoi BMW 7er. Pe clasa limuzine mari cam la fel intre cele 3, plusuri si minusuri pentru toate 3. Personal mi-a fost foarte greu sa ma hotarasc intre un E-klass 250cdi , A6 2.0 TDI si BMW 520/525 d - la toate an de fabricatie din 2012. La MB nu mi-a placut bordul in general. La Audi A6 automat sunt probleme la cutiile S-tronic 7,la BMW ...prea cunscutul N47, etc. Pe clasa medie - clar BMW (seria 3 si 4) . Pentru Suv-uri cred ca noul Q7 arata mai bine ca un X5 , urmat de ML care e hidos (dupa parerea mea). Clasele compacte si mici - chiar nu conteaza , exista GOLF ... Polo , Up ! .. Pe clasa asta Vw sta cel mai bine ca reprezentare.1 point
-
Cred ca erau mai multe lanturi rupte decat posesori de E90. Si cei cu Logan erau exasperati de problema.1 point
-
Eu am rezolvat problema rigiditatii suspensiei renuntand la cauciurile RunFlat. Am cumparat kit-ul de pana de la BMW si am trecut la cauciucuri normale pe 18. Hardtop-ul are nevoie de o intretinere anuala in service, o operatie in care se curata de praf, se greseaza partile mobile ale mecanismului si se curata si "greseaza" chederele. Dupa aceasta operatie orice zgomot de la hard-top dispare. Eu am incercat aceasta operatie de service la Bavaria Baneasa acum ceva ani (masina era in garantie) si cei de acolo si-au batut joc. Mai exact au consumat vreo 3-4 spray-uri de silicon pe toate chederele si mecanismul de la hardtop. A fost nevoie de 2 sedinte de detailing sa scot siliconul de pe scaune, geamuri, trim-uri, bord, etc. Am fost apoi la un service BMW in Germania, mai exact in Passau unde mi-au facut aceasta intretinere anuala. Cei de acolo au fost foarte amabili si mi-au aratat in ce consta si care sunt solutiile folosite. Anul urmator am facut aceasta intretinere la mine in service cu solutiile originale BMW si respectand aceasi procedura. Am masina din 2008, si nu am avut niciodata probleme la hardtop de nici un fel.1 point
-
Scuze credeam ca il cunosc pe fostul proprietar, tot o masina cu putini km si estetic ne-intretinuta dar cu toate reviziile la zi. Coincidenta! Sa o stapanesti sanatos, micile detalii de ordin estetic se rezolva foarte usor, chiar poti inlocui plasticele deteriorate, preturile sunt decente. Am si eu un E93, si il am de la 0 km, pot sa iti confirm calitatea slaba a plasticelor, am schimbat si eu cateva care s-au deteriorat de la simpla utilizare.1 point
-
...saaaaau sunt baietii de la Top Gear Longlife ...fac treaba super ok...dar oricum, prima data eu as pune masina la punct in interior, nu m-as simtii bine sa vad volanu, trimurile etc etc intr-o stare deplorabila...1 point
-
Frumoasa masina, si frumos motor:D.. Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea imbraca-i volanul, si vopseste senzorii aia de parcare, ca arata nasol asa gri.. si apoi, benzina si multe plimbari1 point
-
Bai pretene, o mai fortezi mult ? pe bune acum, nu astept nici o parere din partea ta .. EU am verificat-o , am facut tot ce trebuie deci lasa-ma te rog eu cu TARANISMELE tale . Nu dovedesti decat ca esti prost crescut si incapatanat , sau poate esti invidios, tu stii cel mai bine !1 point
-
+1RZV,chiar daca mi as lua m5 F10 nu l as prezenta aici. Frumoasa masina sa o stapanesti sanatos.1 point
-
In topicul asta gasesti cateva din motivele pentru care mie nu imi pare rau ca am trecut la Audi: 1. Daca ai dat 19.000 esti prost, ca s-a dat una cu 15.000 care era belea de belea, dar cu check engine, cutie cu probleme samd.. 2. Daca e o saracie de volan zgariat are 500.000km, fiindca asa fac toti fraierii care isi cumpara masini noi, merg cu ele 100.000km apoi dau inapoi 90.000km si fac revizia. Ca sa ce? Oare un nene care a dat vreo 60-70.000E minim pe masina are motive sa dea vreodata km inapoi? Oricum a pierdut 50.000E doar din valoarea masinii, fara sa tinem cont de toate cheltuielile ei de intretinere. 3. Daca mentionezi facturi esti samsar, iar daca nu le postezi ele nu exista si sunt doar la vrajeala. BAAAAAAIIII!!! TREZITI-VA!!! On-topic: Sa o stapanesti sanatos! Volanul il retapitezi cu 300lei, trimurile le vopsesti/colantezi/faci cu hidrotransfer - intre 300 si 1500lei toate. Daca masina e ok tehnic, ai luat-o la un pret foarte bun.1 point
-
Incepe sa imi para rau ca am deschis acest topic aici . Vad ca pe unii ii cam framanta invidia ... Ba ca are o zgarietura nu stiu unde, ba ca volanul, ba ca pretul e minciuna. Fratilor ce interes am sa va mint. pretul a fost 19 000 E , omu nu a scazut nici macar un EURO !!! Si il si inteleg. Eu daca as fi avut masina in cazul lui , stiind cati bani a bagat in ea si km reali etc etc, nu as fi lasat deloc la pret. Deci vulpea cand nu ajunge la struguri zice ca sunt acrii ! Una peste alta SUNT INCANTAT de masina si asta e cel mai important. Lucrurile mici se pot retusa fara grija, tocmai de asta am preferat masina asta decat alte ciurucuri la 14-15k Euro rupte in 2 . Numai bine !1 point
-
Primul service unde m-am dus cu actuala masina a fost DORMAG. In cazul ca nu se deduce din experentele colegilor, subliniez ideea: NU RECOMAND Problema mea: eroare senzori placute frane fata (voiam sa cumpar un senzor nou); eroare senzor ploaie si lumina "Rezolvarea": s-au urcat in masina ca la ei acasa, in salopeta si cu jegul pe maini, au zgariat masina la urcarea pe elevator, si au obtinut fail la toate problemele. Am plecat cu senzorul la pachet. A venit si domnul sef a carui aura de misticism nu o contest insa recomandarile lui am ales sa le ignor:cica trebuia sa schimb maneta de comanda a stergatoarelor ca sa functioneze senzorul, de asemenea comanda luminilor trebuia schimbata. Eroarea de senzor la placutele de frana fata nu a disparut. Am ales sa-l iau la pachet si sa-l schimb in alt service odata cu placutele daca situatia o va impune. Singurul lucru bun a fost ca am plecat de la ei cu un surub al antifutului de roti care am constatat acolo ca-mi lipsea.1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00