Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 09/13/15 in all areas
-
Dupa 8 ani de Honda Accord s-a ajuns in punctul de trecere la o alta masina. Am pornit de la premisele ca urmatoarea masina sa aiva ca si dotari/optiuni neaparat transmisie automata, motorizare decenta atat ca si putere cat mai ales ca si cuplu, mai exact un 4 cilindri turbo de preferat diesel, sasiu cu o suspensie confort spre sport. Cum era de asteptat, mai intai am cauta un replacement in showroom-ul celor de la Honda insa ceea ce imi doream eu nu mai exista in portofoliul lor, si anume iteratie urmatoare a Accord-lui. Am tot sperat ca decizia celor de la Honda de a nu mai aduce in Europa un sedan midsize va fi revazuta si ne vor face o surpiza placuta, insa se pare ca cel putin pt moment aceasta optiune este inchisa. Mi s-a propus ca si alternativa un CR-V ce overall era interesant insa dimensiunile exterioare ale masinii nu sunt ceea ce imi doream, gabarit prea mare, practicalitatea nu zic ca nu era buna insa atata timp cat 90% din timp doar soferul e in masina nu vad rostul de pune pe asfalt un SUV. Si am inceput cautarile Intr-o ordine relativ aleatorie am trecut pragul celor de la Audi, Mazda si BMW. Mazda 6 m-a surpins foarte placut, modelul Revolution Top, avand plusuri ca un spatiu interior generos, calitate a finisarii placuta (nu stiu cat ar fi fost si de rezistenta in timp), lista de optionale cuprindea cam tot ce ai putea sa iti doresti de la o masina din zona de buget +30k. Test drive-ul a fost relativ scurt 10 km si nu am putut sa imi construiesc o imagine destul de patrunzatoare insa am apreciat foarte pozitiv motorul diesel 2,2 in combinatie cu cutia automata. Un mare plus pt AT6 de conceptie clasica cu convertizor de cuplu - foarte dinamica, schimbari de viteze line si la momentul oportun. Audi A4 - berlina clasica cu finisare excelenta, dotari de baza cam putine, model la sfarsit de cariera, cutia multitronic/CVT chiar daca in test a fost placuta in exploatare nu m-a convins datorita conceptiei si feedback-ului negativ in ceea ce priveste fiabilitatea. Una peste alta am ajuns la concluzia ca modelul actual Audi A4 nu este pentru mine BMW, la fel ca si Audi model premium, finisare cam in aceeasi clasa de calitate, lista de optionale pe 100 de pagini, foarte usor sa dublezi pretul masinii din vreo 10 bife . Am testat un 520 diesel AT8 si relativ repede am conchis ca nu e ceea ce imi trebuie - prea mare, perceptii de acceleratie lente, cred ca motorul de 184 CP e prea putin pt masa masinii. Am descoperit insa ca Seria 3 cu aceeasi motorizare este cu totul altceva dpdv dinamic, ca si spatiu interior mi s-a parut ok, pozitie la volan EXCELENTA, finisarea foarte moderna, bottom line cam era ceea ce imi doream ... Insa pretul era destul de prohibitiv si nu doream o masina ce in jargon ar fi fost catalogata "cheala" Asa ca ma consolasem cu ideea ca "plapuma se poate intinde doar peste Mazda 6" asta pana cand am luat pt un drive test prelungit peste weekend un 320 diesel si de aici a inceput nebunie Long story short, am reevaluat situatia, pretul BMW Premium Selection mult mai abordabil decat pt una noua, si am decis - BMW 320 xDrive Touring. Fabricata in August 2014, in circulatie din Noiembrie, rulata 14500 km. Lista de optionale cu mult peste ce mi-am dorit eu insa a fost decisiva la luarea deciziei de achizitie. Cateva din cele mai interesante dotari, ce pe mine ma incanta in mod deosebit, pachet M interior & exterior, transmisie automata sport, scaune sport, cruise control stop & go, faruri xenon adaptive control automat faza lunga, si nu in ultimul rand xdrive ce reprezinta un plus major iarna si nu numai. Am "inghitit" deja 5000 km si dpdv al meu urmatoarele ar fi +/-: + pozitie la volan excelenta, dupa ce te obinuiesti cu scaunele sport ce par dure la prima intalnire; + ansamblul motor/cutie excelent, caii putere ai motorului de 2 litri mai mult decat suficienti sa impinga/traga cele ~ 1,7 tone ale masinii. Cutia sport schimba dupa cum doresti, lin si comfortabil fara sa simti decat daca te uti in bord la turometru, sau te tine in scaun exploatand rezervele de putere si transmitand soferului (si nu numai) ca selectorul este in modul Sport, sau Sport+ . Pt drumurile mele cei 184 CP obtinuti din 2 litri sunt mai mult decat suficienti, insa as fi curios sa testez si motorul de 3 litri + directia sport variabila foarte precisa, m-am acomodat destul de repede cu feeling-ul asistarii electrice. + suspensia standard foarte buna pt drumurile noastre, destul de dura pt a aborda un stil de condus sportiv si destul de iertatoare cu calitatea drumurilor noastre. Am testat si una sport insa nu se potriveste ... varstei mele + spatiu interior (evaluare dpdv al nevoilor mele) mai mult decat suficient, ceva mai inghesuit in comparatie cu Accord-ul pt cei din fata insa mai aerisit pt cei din spate. Zone de depozitare decente (usi, cotiera, torpedo), portbagaj incapator cu o zona de deschidere foarte practica, un mare plus pt deschiderea electrica a hayonului si individuala a lunetei. + integrare multimedia foarte reusita, as zice ca inginerii BMW ce au proiectat zona de entertaiment au fost recrutati de la Apple. iPhone se simte ca la el acasa impreuna cu Connected Drive. + automatic cruise control foarte folositor in mers bara la bara sau pe autostrada, mai putin cand unii destepti forteaza depasirea si se repliaza fortat, instinctele te forteaza sa franezi iar tehnologia beepaie sa te atentioneze de un posibil impact precedata de o franare automata insa insuficienta; functie extinsa Collision Warning ajuta cand casti gura la peisaj in manual zice ca si franeaza automat insa am retineri sa o testez. + consum foarte rezonabil, urban intre 8-10l/100km, extraurban 5-7l/100km (cifre valabile pt drumurile si stilul meu), media pe 5000 km 6l/100km. Computerul de bord e un pic optimist in comparatie cu consumul de la plin la plin (~0,5 litri mai mult real). - antifonare group moto/propulsor mediocra, zgomotul motorului e transmis destul de pregnant in cabina, insa dupa 30-40 km/h este estompat de zgomotul rularii sau exista posibilitatea de a mari volumul unitatii audio.4 points
-
Exact asa este !!!S-a dus draq DPF ca are 500.000 km masina si e aproape termenata de viata si noi nu punem altul ......noipunem teava facem soft la resoft sa stoarcem si ultimul gram de viata din ea si ne postam pe forum ca avem masini de masini si suntem smecheri mafioti. Pai voi stiti ce inseamna sa fi mafiot cu BMW? Cand ai numai OEM frate pe ea....cand te trezesti noaptea singur cu cheia in mana si spui :Am numai originale pe ea.Asta inseamna sa fi mafiot. Giovani conduce alta marca.3 points
-
pro edit la jante http://autovit.ro/anunt/bmw-x-x6-ID7GeQO7.html#d274f0a43f;promoted3 points
-
Inca un rând de poze (observ ca exista limitĂŁri in ceea ce privește nr de poze ce pot fi publicate intr-un post) http://i.imgur.com/y5dfU2W.jpg http://i.imgur.com/BdiQ3Ry.jpg http://i.imgur.com/6yjgmmi.jpg http://i.imgur.com/OvxFUGD.jpg http://i.imgur.com/jB5Usqy.jpg http://i.imgur.com/RJP4GnS.jpg3 points
-
Pretul e negociabil. Acum recunosc, pe siturile de specialitate gasesti e60 la 7000 euro cu km mai putini. Dar din 2005 probabil. Si istoric.... poate au, nu e treaba mea. E alegerea fiecaruia. Si negociabil, cat sa mai repet dar momentan nu o dau cu 8000 ca mi se pare putin. Peste 2 luni, cine stie? Ca doar nu raman cu ea in parcare.2 points
-
2 points
-
Cred ca acea "calificare" a ta e obtinuta la vreun curs, din moment ce nu faci diferenta intre semnal dreptunghiular (sau pulsatie a unei singure alternante mai babeste) si curent alternativ. De fapt is convins ca te-ai prins de eroare, dar te-ai adancit prea tare in discutii si din orgoliu ti-e peste mana sa dai inapoi. Cum ti-a explicat si Bala si muuuuuuulti altii, azi led-urile nu se mai pun direct pe baterie (cum ai invatat tu la curs si cum se facea acum 30 de ani la nivel amatoricesc) ci se folosesc surse in comutatie (aka drivere) din motive de fiabilitate si control mult mai precis cu care si-au batut capul multi specialisti, nu doar niste poli-calificati. Actualmente in industria auto, functia driverului e preluata de modulul de lumini, care asigura toate functiile necesare controlului ledurilor/becurilor (pornire in rampa, PWM, dimmer, etc) disponibile pe masina. Ceea ce se vede in clip este efectul camerei, cum s-a spus de atatea ori. LED-ul functioneaza in impulsuri invizibile ochiului, dar surprinse de camera. Ia telefonul si filmeaza orice led oem de pe masina (ca tot esti "calificat" in domeniu) si vei vedea ce de stroboscoape circula pe sosele.2 points
-
Câteva poze mai jos, rog un moderator sa ma ajute cu editarea "Topic description". Intenția mea era sa scriu F31 2014 ĂŽnsĂŁ mi-a scĂŁpat iPad-ul din mâna http://i.imgur.com/Y1PjKqO.jpg http://i.imgur.com/g2t1cTf.jpg http://i.imgur.com/MSQQfhp.jpg http://i.imgur.com/fXp7wUR.jpg http://i.imgur.com/IVkFQMO.jpg2 points
-
http://114.imagebam.com/download/tG7X5dgiYoAHAe1s_9iOrg/43495/434944482/DSC_7218.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/43495/baf678434943863.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/43495/83db2b434943874.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/43495/95cbd0434943926.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/43495/f65b9b434943942.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/43495/6c953c434943954.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/43495/255136434943967.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/43495/331816434943983.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/43495/ce561a434943998.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/43495/807985434944007.jpg2 points
-
deja m am plictisit:))...masina are si power reduction deci are 136cp, maine o sa merg sa i anulez optiunea poate si o resoftare mai safe undeva la 160cp1 point
-
1 point
-
inseamna ca esti pilot de avioane. ce sa stie...e venit de putin timp pe forum, are postari putine, nu cunoaste ceilalti useri si a gasit un reply ironic pe care l-a luat fix ca atare.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Pnetru toti haterii: "Dual fuel GPL-Diesel in pista nel Campionato Inglese BRITCAR " Deci unde montam asa deva si la noi ca de abia astept sa vad 20d cu GPL pe la noi, sa vezi atunci subiecte pe forum.1 point
-
Hello my friends..... Votat 6 pistoane E cu totul altceva, sprint...putere....mai silențios.... sa nu vorbim de taxe, impozit, consum ca nu are rost. OdatĂŁ ce ĂŽți permiți o mașinĂŁ de gen nu se pune problema ronilor Apropo de gaz....fiecare e liber sa facĂŁ ce vrea cu mașina lui dacĂŁ ĂŽși pune gpl ĂŽnseamnĂŁ ca vrea sa economiseascĂŁ, tine la mediu și ĂŽn același timp conduce marca de mașinĂŁ care o iubește...indiferent ca e pe motorina,gpl,apĂŁ, hibrid și restul. (PĂŁrere personala ) Drive safe....an have fun1 point
-
1 point
-
1 point
-
https://www.dropbox.com/s/nq6p0g7ietkm9vv/inpa%2Bdis.rar?dl=01 point
-
Volanul si scaunele m sunt foarte dubioase. Volanul e clasic doar ca are lipita o emblema si scaunele nu sunt sport.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Ca un mic offtopic: Voi ati observat urmatorul paradox pe forum??? Cei care isi pun GPL sunt hultiti, iau minusuri si injurati, facuti sarantoci si nedemni de BMW, iar de fapt ei economisesc bani pe ii pot investi in alte placeri, polueaza mai putin. Cei care scot DPF_ul sunt cei mai tari, i-au plusuri ca au facut DPF-off sunt cei mai demni de marca, iar de fapt ei polueaza aerul cu particule care tot, ei, noi si copiii nostrii le inghitim....ciudat.1 point
-
- tu nu faci diferenta dintre domenii specifice si un circuit pe care il faci in scop educativ acasa.(intre un ECU si un Arduino sunt diferente enorme, nu le compara) - cand am spus driver nu m-am referit la un software pe care il instalezi sa iti mearga becurile. exista si drivere hardware (vezi imaginea atasata) - are parte de "asculatere" cum ii zici tu, vezi pinul sense - exista foarte multe limitari in industria automotive1 point
-
Te exprimi gresit: nu e vorba de succesiunea de aprinere ci de frecventa PWM a tensiunii de alimentare a ledurilor. Evident ca daca se scade frecventa PWM se poate obtine efect strobo vizibil cu ochiul liber, doar ca in realitate nu face nimeni asa ceva din motive chiar de tine enuntate, adica motive legale. Si la BMW nu sunt benzi de leduri la angel eyes ci led-uri marker.1 point
-
Da, am primit pm-ul tau. Cred ca ai inteles gresit scopul mesageriei private. E o discutie tehnica, deci e in intersul tuturor sa ramana publica. Daca ai vreun argument, expune-l public. De discutii de genul asta pe pm chiar nu am timp si nici chef. Pentru mine totul e clar. Ai scris niste chestii eronate, te-ai contrazis la nesfarsit, iar cand ai vazut si tu ca te-ai trezit pe aratura, incerci sa spui ca de fapt ai vrut sa pleci in safari. Si pe 4 s-au lansat farurile Full LED.1 point
-
Chiar ca se vad in frame-uri pe camera, intr-o zi am aruncat un ochi pe camera de la masina un bmw f10 facea ca toti dracii din angel eyes.... am zis ca e politia dar cand ma uit in oglinzi era doar un bmw normal.... pfui zisei.... :whistling:1 point
-
Se pare ca tot n-ai inteles. Nu intelegi ca aici nu e vorba de curent alternativ si curent continuu? Si nici nu e vorba de becuri clasice. Nu e loc sa ne laudam ca stim ca alternatorul produce curent alternativ sau ca instalatia auto e pe 12v. Daca vrei s-o luam mai in jos, spre lucrurile si mai primitive. Masinile foarte vechi aveau sisteme pe 6v. Sau dinam in loc de alternator. Ei bine, tehnologia avanseaza. Citeste ce inseamna PWM si incheie inainte sa devii total ridicol. Sau incerc sa-ti fac o schema in MS Paint. Din moment ce lucrez in domeniul auto, e de la sine inteles ca stiu sa folosesc un multimetru. Dar nu despre asta e vorba aici. E ca si cum vorbesti cu un metalurgist si ca sa-ti ascunzi propria ignoranta ii spui ca tu stii diagrama fier-carbon. Tu nu intelegi niste lucruri banale. Daca masina are un sistem pe 12v, asta nu inseamna ca totul se alimenteaza cu 12v. Oare de ce are xenon-ul drosere? Sau o bujie incandescenta de ce nu e la 12v? Ca doar e doar despre curent alternativ si curent continuu toata treaba, nu?1 point
-
1 point
-
http://images.tapatalk-cdn.com/15/09/11/5557b86784322b53f4b7f3d781f9db79.jpg http://images.tapatalk-cdn.com/15/09/11/8de0f0e2e05ab57bde6a0f4c56989e82.jpg http://images.tapatalk-cdn.com/15/09/11/3cf14d62cc93c2550e181dec5ffa6a6e.jpg http://images.tapatalk-cdn.com/15/09/11/6866b8f0018bc112c55e3bde5ee9e9dc.jpg http://images.tapatalk-cdn.com/15/09/11/1a304ead35d46cae95ec60bd29bb2d68.jpg http://images.tapatalk-cdn.com/15/09/11/e64e15a4df5cb00ccc18c237b85eb964.jpg http://images.tapatalk-cdn.com/15/09/11/1e2949784c703deafec3b9b1bd22ad8d.jpg http://images.tapatalk-cdn.com/15/09/11/52fc7c5003ccf68be0cb97121f41364b.jpg http://images.tapatalk-cdn.com/15/09/11/40e09ba4fc277968bbbe184b7d23eafb.jpg http://images.tapatalk-cdn.com/15/09/11/c6c6afb98d9c6c664a7bb3ae64c2a699.jpg http://images.tapatalk-cdn.com/15/09/11/a3965754b7faffd4c85642a06e391750.jpg http://images.tapatalk-cdn.com/15/09/11/2dde2a61c7f81f09dc7cf36421cd66b1.jpg1 point
-
si navigatia e cu optiune de stroboscop (minutul 5:45). cred ca a dat bani grei pe ea. cred ca ii mor toti "dujmanii" de invidie1 point
-
demonteaza scaunul si da cu WD-40 pe la toate parghiile si pe sanii poate se duce zgomotul1 point
-
Imi pare bine ca ti-ai rezolvat problema! Eu nu am actiuni la atelierul din Deva, doar am relatat cum si cu cat s-a rezolvat inlocuirea semeringurilor, in speranta ca ajut si pe altii cu aceste informatii. Totul depinde de mecanicul care efectueaza operatia. Daca mecanicul are priceperea si sculele necesare, lucrarea se poate face si in varful muntelui (vreau sa zic ca nu trebuie un atelier cu super dotari). In legatura cu inginerul de acolo: sa fii domn e o intamplare, sa fii om e lucru mare...1 point
-
Dupa 4 luni in care n-am mai citit nimic pe topicu asta am realizat ca CIPY85 cauta masina full de vreo 6 luni, tot cauta, da ieftina sa fie, ...si fara probleme/uzura/km/etc. Mi se pare foarte amuzant sa ai asa pretentzii. Mai pulseaza 10 000euro si gata o iei TZIPLA si poate fara km si fara julituri !!! Oricum de apreciat rabdarea ta in a astepta atata timp. Presupun ca vrei sa o tzii macar 10 ani din moment ce ai atatea pretentzii. Inside - da lectii de motorizari - acum ca are si el, 525d e cel mai bun, dar nu ca nu i-ar fi suras un 535d de exemplu. (Stiu stiu, ma bag aiurea, nu e problema mea, sunt eu frustrat etc...) Oricum laudatul 525d cu 1997cmc pe buna drepate e mai superior lui 520d, dar in panta cu 4 persoane si nu neaparat incarcata full masina, cam ma gandesc de 2 ori sa depasesc sau nu, si in 520d (de curand am avut parte) si in 525d cu tot cu modul SPORT . Eh... toma atunci trece de mine un 740d fluierand. Viva straight 6, respect. Lasati minusurile sa vina la mine.. Succesuri.1 point
-
1 point
-
Majoritatea defectelor tin de stilul de condus si drumurile pe care se deplaseaza cazanul. Am observat ca majoritatea va plangeti de articulatii. La o masina veche e normal sa fie articulatiile pentru ca ele contin cauciuc, iar cauciucul imbatraneste in timp iar drumurile il ajuta sa strige cat poate de tare. Nu avem cei mai buni carburanti, de aceea se pot creea depuneri de cocs plus un regim de folosinta subturat care accentueaza acest fenomen iar rezultatele se regasesc in injectoare si turbina. Toate masinile se pot strica indiferent de marca, doar ca noi detimem aceasta marca si intampinam defecte.1 point
-
Din experienta cu servicurile, mai bine te duci undeva unde chiar daca este mai scump stii ca pleci cu masina reparata. Ca fapt divers, ca tot vorbiti de Florin din Buc ca are preturi mari, am fost la el pentru o problema pentru care un service mi-a recomandat sa schimb toata distributia si preferabil si tot sistemul de vanos. Spre norocul meu problema a fost de la un furtun care nu era prins bine si un surub care nu era strans bine si din cauza aia imi vibra carcasa de la filtrul de polen cand masina era subturata si acceleram brusc. Asa cum zice si Eugen, te duci unde consideri ca e mai bine pentru tine.1 point
-
Exact la Bucuresti e jecmaneale pe fata(900 ron DOAR PE MANOPERA!!!!)pai frate doar nor fi singuri din Romania..am fost la un service in DEVA ,e un baiat acolo care aproape in fiecare zi schimba simeringurile ..meserias frate, am fost de fata la toata manopera a durat 3 ore jumate ... ASA ca va rog nu mai vorbiti prostii de aer comprimat sau vacuum ca sa scoateti simeringurile sus in capul pistonului, baiatul asta a folosit o unealta destul d simpla(ce cala de distributie ce prostii) si lea scos pe rand aducandule in capul pistonului, intradevar simeringurile siau pierdut proprietatile si nu mai erau elastice...plastic intarit, nici nu ma mir ca consuma 1 litru /500 km. Acum nu mai iasa gram de fum , si cu ocazia asta mia pus distributia la punct, parca trage si mai bine.O sa revin cu un post dupa 1000de km si o sa va spun daca mai papa. Toata distractia??? 450 RON!!(Manopera + Simeringuri) Extrem de multumit, daca doriti numarul pt contact service dati un pm.1 point
-
Din masina nu prea simt nici eu ca n-ar merge rotund. Turometrul sta inghetat in jur de 700 de ture. Am observat insa ca daca deschid o usa si stau cu mana pe ea se simte un usor scuturat cand si cand. Citeam pe nu stiu ce forum ca la cele manuale se simte si vede destul de tare in schimbator si e o chestie comuna motoarelor n20/26. Masina nu este perfecta, dar e un compromis bunicel intre putere/cheltuieli si daca ansamblul motor/cutie se va dovedi si fiabil eu voi fi foarte multumit. Da, probabil mi-ar fi placut mai mult un 325i aspirat in 6 cilindri cu o putere echivalenta, dar nu mai e de gasit asa ceva.1 point
-
PĂŁi nu stiu unde e diferenta intre ce spun eu si ce spui tu. Pe drum national cu depasiri dese mi-a luat in jur de 9. Acum eu nu sunt racer, am mers cu sotia si fetita in masina, nu am mers cu 250 sau doar pe contrasens. Pe Mangalia - Ploiesti cu mers 140 autostradĂŁ si media pe la 117 km/ora a luat in jur de 7,5. Mers in coloana pânĂŁ in 100 lin fara bruscari, in jur de 6-6,2. In oras ora de vârf sub 30 km/h mi-a luat 14. Pe ultimii 1500 km de cand am resetat consumul ĂŽmi aratĂŁ media 8,6. Din astia regim urban au fost maxim 300 km. Ce e asa de neverosimil sau unde mint? Krebs, motorul la rece suna destul de rĂŁu. Parca pe topicul lui Fre spunea cineva ca parca se plimbĂŁ o saiba intr-o cutie. La cald nu se mai aude la fel de tare, dar nici nu e o simfonie. Ăn plus are si un usor tremurat la relanti, nu chiar de diesel dar nici nu merge la fel de rotund ca un 6 ĂŽn linie. Probabil injectia directĂŁ e una din cauze. Dar in timpul mersului e ok, nu se aude pânĂŁ aproape de 5000 de ture când in sfârĂâ˘it sunĂŁ okaish.1 point
-
Ai 328i ? Ori te bazezi pe presupuneri? Asa ar putea sa-si dea cu parerea si o florareasa din piata.....in necunostinta de cauza1 point
-
se adauga la lista de donatii: 1 x Amplificator HiFi E70/E71 cu un canal de subwoofer defect, restul functioneaza corect - se poate repara la un atelier de specialitate 2 x grile boxe medii Logic 7 portiere spate E9x - culoare neagra - NOI Din lista anterioara au mai ramas: 2 x panouri clima E87 / E88 / E90 / E91 / E92 -modelul pre-facelift in perfecta stare, varianta cu butoane cromate 1 x panou clima E70 / E71 - fara scaune incalzite - stare perfecta 1 x idrive controller F20/F30 - perfecta stare (ATENTIE!!! nu merge decat pe F30 si F20, nu merge pe seria E dar se pot folosi butoanele in caz ca sunt deteriorate) - perfecta stare 1 x trim bord pentru E9x varianta CIC - usoare zgarieturi 1 x trim bord pentru E70/E71 varianta CCC - perfecta stare 1 x airbag lateral (in scaun) pentru E9x scaun sofer - perfecta stare 1 x panou reglaj scaun pasager cu memorii pentru E9x - perfecta stare 2 x grile twittere Logic 7 portiere spate E9x - culoare neagra - NOI 1 x grila difuzor central Logic 7 F15 (X5) - culoare neagra - NOUA1 point
-
Cateva poze... http://i57.tinypic.com/33wnwgx.jpg http://i57.tinypic.com/rubnv9.jpg http://i58.tinypic.com/nf5qtt.jpg http://i58.tinypic.com/2vdqknc.jpg http://i59.tinypic.com/2ibgrj5.jpg1 point
-
Mai multe poze cu masina... Si o problema care ma asteptam sa o patesc,cand am cumparat masina am observat ca se deschide cam greu capota,am vrut sa rezolv problema dar cum piesele ajungeau in cateva zile am zis ca o mai aman pentru ca a trebuit sa plec in germania... si amanata a fost! Nu se mai deschide capota de loc! Am fost la cateva ateliere inclusiv la bmw si nu a avut nimeni timp sa se apuce de ea azi! Vad ce rezolv saptamana viitoare! Am vazut pe internet ca e o problema des intalnita la e65! http://i57.tinypic.com/2hpubfo.jpg http://i57.tinypic.com/qog785.jpg http://i61.tinypic.com/2u5qpp1.jpg http://i62.tinypic.com/2v9faj7.jpg http://i59.tinypic.com/2whe5op.jpg http://i60.tinypic.com/2i0rptt.jpg http://i59.tinypic.com/2q317bs.jpg http://i62.tinypic.com/oqc0p5.jpg1 point
-
La mine vibreaza lupa de pe partea,pasagerului doar la ralanti indiferent cum e motorul,nu stiu cum as putea rezolva...are si farurile adaptative nu stiu daca influenteaza asta dar cred ca nu ar trebui sa vibreze! Da am motorul de 231 de cai,si eu credeam la fel cu scaunele,dar daca asa am gasit masina asta este!Am vazut mai multe cu modelul asta de scaune. Oricum am facut un drum de vreo 2 mii de km si pot sa spun ca sunt confortabile si scaunele astea... Masina are dpf,imi pune in bord ca mai are 48 de mii de km pana trebuie schimbat! Dpf-ul as vrea sa il schimb cand ii vine timpul,nu sa il anulez!Iar cu clapetele habar nu am ce sa fac ...o sa ma consult cu un mecanic sa imi spuna si el o parere!1 point
-
Anii isi spun cuvantul in cazul masinilor neintretinute corespunzator. Eu o tot reconditionez de vreo 3 ani.1 point
-
Nu te umfla asa in pene, nu ai o masina atat de rapida. Masina ta nu este un etalon pentru mine. Masina mea face suta in 6.8 secunde, a ta face suta in 6.7. Nu sunt impresionat. :) Iar E60 535i este mult mai rapid decat E60 535d.1 point
-
De ce sa te scuz... chiar vreau sa vad pareri. Cat despre visul tau nu pot decat sa-ti urez sa devina realitate!1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00