Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 09/14/15 in all areas
-
Ar fi culmea si la o revizie sa fie ceva gresit . Super incantat si megaextaziat pt un schimb de placute .5 points
-
Tu ai vandut cu 8000 un e90 nfl din 2005 cu 350 de mii de km. Cum justifici comentariul tau referitor la pretul lui? Sau cand e vb de banii altuia sunteti lupii moralisti..am uitat.5 points
-
Asa si ? Se vede ca esti plecat din tara de ceva timp,nu intelegi nimic : In RO daca platesti mult esti smecher,daca platesti putin,esti sarac..... :LMAO:4 points
-
Dupa 8 ani de Honda Accord s-a ajuns in punctul de trecere la o alta masina. Am pornit de la premisele ca urmatoarea masina sa aiva ca si dotari/optiuni neaparat transmisie automata, motorizare decenta atat ca si putere cat mai ales ca si cuplu, mai exact un 4 cilindri turbo de preferat diesel, sasiu cu o suspensie confort spre sport. Cum era de asteptat, mai intai am cauta un replacement in showroom-ul celor de la Honda insa ceea ce imi doream eu nu mai exista in portofoliul lor, si anume iteratie urmatoare a Accord-lui. Am tot sperat ca decizia celor de la Honda de a nu mai aduce in Europa un sedan midsize va fi revazuta si ne vor face o surpiza placuta, insa se pare ca cel putin pt moment aceasta optiune este inchisa. Mi s-a propus ca si alternativa un CR-V ce overall era interesant insa dimensiunile exterioare ale masinii nu sunt ceea ce imi doream, gabarit prea mare, practicalitatea nu zic ca nu era buna insa atata timp cat 90% din timp doar soferul e in masina nu vad rostul de pune pe asfalt un SUV. Si am inceput cautarile Intr-o ordine relativ aleatorie am trecut pragul celor de la Audi, Mazda si BMW. Mazda 6 m-a surpins foarte placut, modelul Revolution Top, avand plusuri ca un spatiu interior generos, calitate a finisarii placuta (nu stiu cat ar fi fost si de rezistenta in timp), lista de optionale cuprindea cam tot ce ai putea sa iti doresti de la o masina din zona de buget +30k. Test drive-ul a fost relativ scurt 10 km si nu am putut sa imi construiesc o imagine destul de patrunzatoare insa am apreciat foarte pozitiv motorul diesel 2,2 in combinatie cu cutia automata. Un mare plus pt AT6 de conceptie clasica cu convertizor de cuplu - foarte dinamica, schimbari de viteze line si la momentul oportun. Audi A4 - berlina clasica cu finisare excelenta, dotari de baza cam putine, model la sfarsit de cariera, cutia multitronic/CVT chiar daca in test a fost placuta in exploatare nu m-a convins datorita conceptiei si feedback-ului negativ in ceea ce priveste fiabilitatea. Una peste alta am ajuns la concluzia ca modelul actual Audi A4 nu este pentru mine BMW, la fel ca si Audi model premium, finisare cam in aceeasi clasa de calitate, lista de optionale pe 100 de pagini, foarte usor sa dublezi pretul masinii din vreo 10 bife . Am testat un 520 diesel AT8 si relativ repede am conchis ca nu e ceea ce imi trebuie - prea mare, perceptii de acceleratie lente, cred ca motorul de 184 CP e prea putin pt masa masinii. Am descoperit insa ca Seria 3 cu aceeasi motorizare este cu totul altceva dpdv dinamic, ca si spatiu interior mi s-a parut ok, pozitie la volan EXCELENTA, finisarea foarte moderna, bottom line cam era ceea ce imi doream ... Insa pretul era destul de prohibitiv si nu doream o masina ce in jargon ar fi fost catalogata "cheala" Asa ca ma consolasem cu ideea ca "plapuma se poate intinde doar peste Mazda 6" asta pana cand am luat pt un drive test prelungit peste weekend un 320 diesel si de aici a inceput nebunie Long story short, am reevaluat situatia, pretul BMW Premium Selection mult mai abordabil decat pt una noua, si am decis - BMW 320 xDrive Touring. Fabricata in August 2014, in circulatie din Noiembrie, rulata 14500 km. Lista de optionale cu mult peste ce mi-am dorit eu insa a fost decisiva la luarea deciziei de achizitie. Cateva din cele mai interesante dotari, ce pe mine ma incanta in mod deosebit, pachet M interior & exterior, transmisie automata sport, scaune sport, cruise control stop & go, faruri xenon adaptive control automat faza lunga, si nu in ultimul rand xdrive ce reprezinta un plus major iarna si nu numai. Am "inghitit" deja 5000 km si dpdv al meu urmatoarele ar fi +/-: + pozitie la volan excelenta, dupa ce te obinuiesti cu scaunele sport ce par dure la prima intalnire; + ansamblul motor/cutie excelent, caii putere ai motorului de 2 litri mai mult decat suficienti sa impinga/traga cele ~ 1,7 tone ale masinii. Cutia sport schimba dupa cum doresti, lin si comfortabil fara sa simti decat daca te uti in bord la turometru, sau te tine in scaun exploatand rezervele de putere si transmitand soferului (si nu numai) ca selectorul este in modul Sport, sau Sport+ . Pt drumurile mele cei 184 CP obtinuti din 2 litri sunt mai mult decat suficienti, insa as fi curios sa testez si motorul de 3 litri + directia sport variabila foarte precisa, m-am acomodat destul de repede cu feeling-ul asistarii electrice. + suspensia standard foarte buna pt drumurile noastre, destul de dura pt a aborda un stil de condus sportiv si destul de iertatoare cu calitatea drumurilor noastre. Am testat si una sport insa nu se potriveste ... varstei mele + spatiu interior (evaluare dpdv al nevoilor mele) mai mult decat suficient, ceva mai inghesuit in comparatie cu Accord-ul pt cei din fata insa mai aerisit pt cei din spate. Zone de depozitare decente (usi, cotiera, torpedo), portbagaj incapator cu o zona de deschidere foarte practica, un mare plus pt deschiderea electrica a hayonului si individuala a lunetei. + integrare multimedia foarte reusita, as zice ca inginerii BMW ce au proiectat zona de entertaiment au fost recrutati de la Apple. iPhone se simte ca la el acasa impreuna cu Connected Drive. + automatic cruise control foarte folositor in mers bara la bara sau pe autostrada, mai putin cand unii destepti forteaza depasirea si se repliaza fortat, instinctele te forteaza sa franezi iar tehnologia beepaie sa te atentioneze de un posibil impact precedata de o franare automata insa insuficienta; functie extinsa Collision Warning ajuta cand casti gura la peisaj in manual zice ca si franeaza automat insa am retineri sa o testez. + consum foarte rezonabil, urban intre 8-10l/100km, extraurban 5-7l/100km (cifre valabile pt drumurile si stilul meu), media pe 5000 km 6l/100km. Computerul de bord e un pic optimist in comparatie cu consumul de la plin la plin (~0,5 litri mai mult real). - antifonare group moto/propulsor mediocra, zgomotul motorului e transmis destul de pregnant in cabina, insa dupa 30-40 km/h este estompat de zgomotul rularii sau exista posibilitatea de a mari volumul unitatii audio.2 points
-
Eu as spune sa te linistesti.... Din cate stiu eu nu prea s-a trecut de 220 cp la motorul pe care il ai tu si nici atunci nu stiu daca e safe. Ceea ce zici acolo deja e exagerat.2 points
-
Profitand de oprirea ploilor si weather forecast ... mi s-a intamplat de multe ori sa spal masina si sa ploua imediat dupa. http://i.imgur.com/ECZerEl.jpg http://i.imgur.com/c6DdTTw.jpg http://i.imgur.com/WHwnCS5.jpg http://i.imgur.com/4Ekhuwv.jpg http://i.imgur.com/dABLPFx.jpg2 points
-
Tipule nu te agita aiurea ca faci riduri. Eu nu dau doi lei pe serviceul asta, am si specificat ca doar m-a amuzat abordarea asta cu " ti le schimbi singur". Daca tu consideri pasiune sa schimbi placute si ulei, e alegerea ta. Dar mai usor cu " atat ai inteles tu", ca am senzatia ca tu nu prea ai inteles ce am scris. Am si specificat ca " asa e, service bun inseamna sa rezolve chestii mecanice complexe". Eu unul prefer sa nu ma murdaresc si sa imi pierd timpul cu asa ceva, dar asta nu inseamna nicidecum ca tu esti mai pasionat decat mine de masini. In fine, am observat ca pe forumuri in cazul in care ai alta parere decat unii,imediat esti luat la misto si criticat. Pax!2 points
-
Asta imi e acoperirea la asigurare pe 6 luni... peste 6-12 luni incerc din nou pe la altii, sunt sigur ca pot si mai bine de atat, toti au nevoie de un cotizant. http://imageshack.com/a/img909/6/f21WT1.jpg2 points
-
Bravo tie. E bine ca ti-ai facut cont ca sa impartasesti experienta ta cu service-ul respectiv si e minunat ca ai remarcat situatia de acolo. Mergi in pace si fa-ti service unde doresti.2 points
-
http://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/trei-barbati-din-arges-in-stare-grava-la-spital-dupa-ce-masina-in-care-se-aflau-a-explodat-cauzele-cumplitului-accident.html Stire din anul acesta. Dupa cum spuneam...2 points
-
2 points
-
2 points
-
Ca un mic offtopic: Voi ati observat urmatorul paradox pe forum??? Cei care isi pun GPL sunt hultiti, iau minusuri si injurati, facuti sarantoci si nedemni de BMW, iar de fapt ei economisesc bani pe ii pot investi in alte placeri, polueaza mai putin. Cei care scot DPF_ul sunt cei mai tari, i-au plusuri ca au facut DPF-off sunt cei mai demni de marca, iar de fapt ei polueaza aerul cu particule care tot, ei, noi si copiii nostrii le inghitim....ciudat.2 points
-
aici esti pe langa. instalatiile de gaz moderne au ecu, sunt secventiale nu mai ai grija sa apesi pe nimic. se seteaza si dinamic, reglezi absolut orice vrei, chiar si turele cand sa treaca pe benzina daca vrei Am pe Jeep instalatie Prins si nu intra pe benzina decat apas eu butonul. dar nu a fost nevoie vreodata, pentru ca nu este absolut nicio diferenta. Chiar si kickdown trage pana in 200 la ora fara greata. Si e si resoftata . Dar cand esti ignorant e usor sa vorbesti. Doar ca eu ma plimb in Bucuresti iarna cu consum de 2.0 benzina cu ditamai camionul de 300 si ceva de cai. Si nu stie nimeni ca merg cu Gpl de 2.2. ron litrul. si cand il blanesc si aud rĂŁgetul ala gros de V8 cu evacuare goala, ma felicit de fiecare data ca am investit 1500 de euro in instalatia Gpl. am fost si in Austria la ski cu ea de 3 ori si la mers lpe pilot linistit consuma fix 1 litru in plus fata de benzina. adica la 140 consuma 17 litri de gaz. Ma rog fiecare cu prejudecatile lui, insa ignoranta costa zic eu.2 points
-
Radu I, nu stiu de ce tot continui cu chestia asta cu gazul, de parca ce stii ce saracie reflecta, iar cel cu 20d ce bogat e de fapt. Iar ultima ta remarca e aiurea, instalatiile pe gaz de ultima generatie sunt chiar f destepte, si de mult nu mai trebuie sa apesi tu pe buton, la mers sportiv se trece automat pe benzina. Chiar n-are rost polemica asta, cel care are benzina/gaz poate rade de tine ca masina ta suna ca un tractoras, iarna tu stai cu geaca pe tine ca nu apuca motorul sa se incalzeasca prin oras, sa nu mai vorbesc de zgomot si vibratii la un diesel. Nu te gandi ca arat cu degetul catre tine, ca si eu am tot diesel, iti explic doar sa te uiti in curtea ta, pana sa te uiti in cea a vecinului.2 points
-
Sunt curios cum ai scoate caciula daca vin cu un 530i pe gaz, full option cu care merg toata ziua prin oras si la un consum de 18% pe gaz platesc 400 de lei pe luna. Masina mai scumpa decat a ta, mai multi cai, impozit mai mare, mai multe dotari - dar pe gaz, tot sarman ma faci ? Singura saracie impardonabila e lipsa de educatie.2 points
-
BMW a lansat ieri o noua aplicatie pentru masinile dotate cu BMW Apps (SA6NR). Se numeste M Laptimer si poate fi downloadata gratuit din iTunes Store. Aplicatia permite inregistrarea unui traseu parcurs cu masina, durata, numar de viraje, viteza medie, etc precum si monitorizarea fortelor G din interiorul masinii. Pentru a folosi aplicatia masina trebuie sa aiba urmatoarele optiuni : 609, 6VA, 6VC, 6NR, 6FL sau 6NF. http://imageshack.com/a/img706/2962/38tv.jpg http://imageshack.com/a/img203/797/1xec.jpg http://imageshack.com/a/img9/8483/s2a9.jpg http://imageshack.com/a/img543/8968/4l09.jpg http://imageshack.com/a/img823/1970/j6m9.jpg1 point
-
Acum 2 saptamani am cumparat masina la care visez de foarte mult timp dar pe care nu mi-am permis-o pana acum, BMW E46 Coupe. Este un model facelift 325Ci din aprilie 2003 cu 187.000 km. Acum vreo 2 ani am incercat sa cumpar un BMW E36 (neavand bani de E46), dar dupa ce am vazut unul in Bucuresti si studiat restul ofertelor am ramas complet dezamagit. Nu se vand asa zisele "pisicute" in stare buna decat foarte rar si la bani seriosi, asa ca am renuntat la ideea de a-mi lua BMW in acel moment pentru ca mi se pare stupid sa iti cumperi BMW sa te uiti la el si sa te lauzi la prieteni. Am cumparat o masina de compromis care pe atunci parea o alegerea buna, un fiat barchetta din 2000, modelul riviera. Nu are sens sa mai intru in detalii cu problemele ei pentru ca nu e focusul acestui forum ce presupune sa detii un fiat si cum trebuie sa te astepti oricand la orice... Revenind la treburile noastre, in vara anului asta am reusit sa obtin ceva bani si am decis sa vand "minunata" barchetta si sa imi cumpar masina pe care o voiam cu adevarat. Am cautat cateva luni bune pana sa ma opresc la doua modele care meritau atentie, cea pe care mi-am achizitionat-o si MAG-ul (320Ci din 2002). Am vazut MAG-ul, m-am convins ca e o masina buna, cel putin asa a parut la un scurt test drive, dar analizand minunatele noastre impozite si sistemele noastre de taxare am decis ca cea mai buna decizie este un 325Ci. Niciodata nu m-am gandit ca 325-ul ar consuma mai mult, e un gand stupid cand iti iei masina asta, dar am cautat o masina in stare buna, si MAG-ul parea singura optiune pana sa apara asta. Nu am fost foarte incantat de ideea ca are in plus 22 de cai putere si 27 Nm pentru ca la o masina de 1495 kg nu se simt, dar am condus-o si pe asta si am simtit diferenta, am decis sa merg mai departe; o decizie pe care nu o s-o regret niciodata. De cand o am in fiecare zi am un zambet tamp pe fata, si iubesc sunetul motorului mai ales dupa schimbarea filtrelor si a uleiului. Il iubesc atat de mult incat a inceput sa se auda un barait intre 2100-2300 rpm, suspectez ca s-a crapat evacuarea(am avut aceeasi problema si la barchetta), urmeaza sa ma ocup si de problema asta. Vremea isi spune cuvantul... Cand am cumparat-o avea clasica problema cu senzorul de airbag, plasa de la scaunul din dreapta dupa spusele celor de la bimmer service, martor de lichid de parbriz aprins, raman fara lichid, trebuie vazut unde scapa, cei de la bimmer mi-au promis ca-mi baga lichid sub presiune sa vad unde e problema, si farul dreapta al carui clips al suporturilor interioare e rupt . In rest masina e in stare foarte buna si numarul de kilometri luand in considerare istoricul cunoscut pare real. La 106.000 RedCap a adus-o din germania, a tinut-o pana in 2011 avand 138.000, dupa a fost la un baiat care a facut 12.000 in 6 luni cu ea, apoi in 4 ani cel de la care am luat-o a mai facut 37000 cu ea fiind a doua masina. Sper sa am parte de ea multi km de acum incolo si sa nu apara vreo surpriza foarte neplacuta, incat din anii de studiat pareri despre BMW am ramas cu o parere buna (poate sunt si subiectiv fiind o masina la care aspir de mult timp). http://imageshack.com/a/img540/6383/0XP2gd.jpg http://imageshack.com/a/img673/2407/ZbGYv5.jpg http://imageshack.com/a/img537/1231/q1isiD.jpg http://imageshack.com/a/img673/2929/RssuJX.jpg http://imageshack.com/a/img537/7789/Af0Qyo.jpg http://imageshack.com/a/img661/7082/gUJMUR.jpg http://imageshack.com/a/img910/2001/fDgIvz.jpg http://imageshack.com/a/img538/6835/zMPooi.jpg http://imageshack.com/a/img905/3382/XHpehK.jpg http://imageshack.com/a/img907/2862/XrVHBx.jpg1 point
-
Arata foarte bine, desi eu eram reticent la culoarea asta. Sa te bucuri de ea ! Ai surprins bine nuanta, lumina buna dar nu soare orbitor.1 point
-
1 point
-
am avut 2 masinia pe gpl. un 525i si un saab 1.8t. nici o problema. la 525i simteam ca trage mai prost doar daca era masina foarte incarcata. la 1.8t la fel, motor 2l turbo benzina. sa putea regla sa traga mai bine,d r creste consumul. vroiai sa o alergi, apasai butonul de benzina, treceai cutia pe sport.. si sanatate. cu saab-ul mai mult urban mergeam pe gaz, ca afara nu halea mult. DAr in bruxelles iarna aveam 17% consum.. un kkt de masina de 150 de cai, nu fiara fiarelor. probleme tehnice datorate instalatiei nu am avut.. daca o sa cauti putin dealeri nemti vand o groaza de masini noi noute, o km cu instalatie gpl pusa de ei si cu pastrarea integrala a garantiei... am fost cat peaci sa cumpar o mazda 6 noua cu gpl in loc de asta diesel care am luat-o, dar dealer-ul o avea numai cu cutie manuala si nu aveam chef sa astept 3 luni.. VW vinde direct de fabrica. .. dar suntem off topic.. acum as lua 3 cilindri plug in hybrid daca as avea curte /garaj sa o incarc.. practic toti km urbani i-as face electric. Sa vedem ce scoate bmw, care in afara de i3, restul de modele sunt niste abureli...nu sunt plug in si ai fix acealesi consumuri ca si alea non hybrid.. daca pun astia prize in garaj la birou, urmatoare masina in vreo 2 ani sigur va fi ceva de genul Golf GTE,1 point
-
Multumesc Stiu despre ce semnalizari zici, dar dintr-un motiv sau altul nu prea ma atrag. O sa ma mai gandesc, eventual cumpar un set si le pun de proba PS: New goodies: http://thumbnails113.imagebam.com/43550/5761e9435491608.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/43550/4b833a435491616.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/43550/61c632435491621.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/43550/1efadf435491631.jpg1 point
-
N-ai zis daca o colanteaza si pe dinauntru. Arata bine asa....ce sa zic, iti ia ochii pe strada1 point
-
1 point
-
1 point
-
http://114.imagebam.com/download/tG7X5dgiYoAHAe1s_9iOrg/43495/434944482/DSC_7218.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/43495/baf678434943863.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/43495/83db2b434943874.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/43495/95cbd0434943926.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/43495/f65b9b434943942.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/43495/6c953c434943954.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/43495/255136434943967.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/43495/331816434943983.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/43495/ce561a434943998.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/43495/807985434944007.jpg1 point
-
Arata f frumos. Ce fac butoanele alea doua din stanga, cel cu rombul si cel cu steluta pe el?1 point
-
1 point
-
Nu stiu daca e bine sa scriu aici, dar eu am vandut Bmw E90 ( 2.0d, berlina, gri Arctic, 2005, trapa si folii) pe care l-am avut cativa ani si am primit niste indicii ca a fost vazut prin Mamaia cu acelasi nr de inamtriculare si anume CT85B.., desi am scris pe spatele talonului "vandut catre" si cam a trecut o luna de la vanzare. Taxa a fost platita si nerecuperata deci nu ar fi existat motivul sa mentina acelasi nr. Ca fapt divers, specific ca cel care a cumparat-o de la mine a facut-o mai tanara cu 100k km , de la 300k, din ce am vazut pe anunturi. Am postat fiindca sper sa nu imi vine cine stie ce amenzi, sa mai pierd timpul pe la primarie cu actele, pentru a dovedi ca am vandut-o.1 point
-
Ziare inmuiate in aracet diluat, peste care se da cativa mm de chit, o vopsea din spray, legat becurile alarma airbag la alte becuri, pregatit povestea cu "masina condusa doar de bunicu' ca sa duca nepotii la gradinita" si masina e gata de maritat. Evident, fata mare, n-a pupat nici-un stalp in viata ei ...1 point
-
Doamne ce fericit si mandru sunt de cazanelul meu de 2500€. Cand aud ce probleme au unii colegi de forum cu masini de zeci de mii de euro,si care nu fac mare lucru de banii aia...tehnologia si inovatia in industria auto au adus multe lucruri bune,dar si probleme pe masura.1 point
-
Nu doar masina mea are probleme de fiabilitate ci in general aceste masini ”PREMIUM”...Se pare deci ca am un pic de dreptate in ceea ce priveste fiabilitatea BMW...BMW s-a oprit din a mai construi masini fiabile când s-a incetat productia lui E39 si a lui E46. Scurt...si nu e doar parerea mea!1 point
-
Adica tu dai 55000 Euro pe un BMW nou si ti se pare scump 800-1000 de euro la 150000-200000km sa ii faci distributia? Daca iei o coaja de masina cu 8000 de euro bineinteles ca o sa ti se para o suma imensa 1000 de euro este 12% din pretul masinii. Si N47 asa cum e el cu probleme la distributie e unul din cele mai bune motoare din gama sa si la consum si la performante. Nu sunt absurd dar hai sa stam stramb si sa judecam drept.1 point
-
da? atunci ia explica-ne tu de motoarele TSI de la vw care crapa la 40.000 km si sunt puse pe toate audi-vw-seat si skoda :goodjob: bune motoare, excelente1 point
-
statistic femeile fac cele mai multe greseli la volan ... dar sa te fereasca d..q sa gresesti in fata unei femei ca de nu iti da la flash-uri si clanxoane ... am patit-o de ,,n,, ori1 point
-
menstruatia , faza lunii , amantul ,ce a mai zis Bianca e f greu la ele , trebuie sa le intelegi1 point
-
1 point
-
la iesirea de pe o straduta laturalnica, indiferent cu ce masina as fi, se intampla cam asa: -din 100 de barbati - 50 ma lasa sa ies, 50 nu -din 100 de famei - 1 poate ma lasa sa ies, 99 nu sa mor daca le inteleg, prefera sa blocheze intersectia decat sa ma lase sa ma bag in fata lor. intr-o zi mergeam in masina cu o tipa, iar un barbat cu un x1 cobora cu greu de pe o bordura inalta si voia sa se incadreze pe banda 1. ea a inceput sa accelereze si tipa : NU TE LAS! NU TE LAS! l-a claxonat de la vreo 30 de metri pana s-a suit omul inapoi pe bordura. poveste adevarata!1 point
-
E46 e un fel de naveta spatiala,toti ar trebui sa se fereasca din calea ta, mai ales daca dai semnal.1 point
-
pai si normal,un carnat de 25 de ani cu freza ascutita e mai dubios decat unu de 50,care se tarashte acasa dupa 14 ore de munca...1 point
-
1 point
-
Pai ce ai vrea sa faca, sa vina sa vomite pe tine pentru ca incurci traficul? Probabil se gandesc ca ai facut pana de benzina sau te-a lasat masina in drum daca tu opresti complet la gropi. Da. Stai cumva intr-o comuna? Daca politia e de fapt un sef de post, poate spui adevarul. Si cum faci magari? Nastere naturala sau cezariana?1 point
-
lol ..ar muri de ras politia sa te auda.E de trimis la ei replica .1 point
-
Nu vĂŁd de ce unii privesc depĂŁÂşirea ca pe o lipsĂŁ de respect. Poate cĂŁ unii pur Âşi simplu se grĂŁbesc mai mult, poate cĂŁ au chef sĂŁ meargĂŁ tare, ce treabĂŁ are respectul aici?1 point
-
Q7 alb cu folii negre si jante bling. bineinteles salam in boxe la maxim :hairy: mai respectat de atat n ai cum sa fii in trafic1 point
-
Nu e mai respectat BMW-ul, Merc-ul sau hAudi. Doar ca marca conteaza pt ceilalti. Cei mai multi zic ia uite un BMW,Merc,Audi ia sa ma dau eu la o parte ca asta e un taran prost cu bani si da peste mine. Din pacate asta e mentalitatea romanilor fata de cei care avem marcile astea de masini. Problema e ca in multe cazuri au dreptate.1 point
-
Nu trebuie sĂŁ ai neapĂŁrat folii, mai mult depinde de faĂža pe care o ai.1 point
-
conduceam golf V,fara geamuri negre,se intampla cand puneam semnal sa schimb banda ca idiotul de langa sa accelereze apoi sa claxoneze,uneori sa se ajunga si la altercatii verbale;la fel se mai gasea cate unul sa claxoneze cand abia se punea verde conduceam/conduc q7,x6 cu geamuri negre de fabrica deja aceste mici probleme nu mai exista; conduceam a4 nergu,geamuri f negre fata/spate,masina lasata,etc etc puteam sa incalec si taximetristii nimeni nu avea ceva de obiectat; conteaza marca,marimea si culoarea geamului,asta pt ca traim intr-o tara unde educatia rutiera nu exista.1 point
-
N-am putut vota pentru că nu pot alege una dintre acele mărci. Nu există o cea mai respectată marcă, sunt respectate ĂŽn general maşinile scumpe, indiferent de marcă. Nu contează marca maşinii pentru ceilalţi participanţi la trafic ci valoarea maşinii, nu neapărat realistă ci aparentă. Ideea de bază este că majoritatea ĂŽncuiaţilor din trafic au impresia că dacă sunt obraznici cu unul care are o maşină pe care o consideră dubioasă sau scumpă, sunt şanse mari să iasă un conflict pe care astfel ĂŽncearcă să-l evite. Pe de altă parte, au impresia eronată că dacă ai o maşină mai ieftină, automat eşti un lake sau un fătălău patentat. E un alt aspect prin care se demonstrează lipsa de civilizaţie şi de respect pentru cei din jur. Există oricum o doză de exagerare ĂŽn topicul ăsta din câte văd. ÂŞtiu despre cine e vorba când eÂşti cu MAS-ul Âşi vor sĂŁ nu fie sodomizaĂži. :twoup:1 point
-
Citat de pe site-ul unui comerciant de kituri xenon • Ce ĂŽnseamnĂŁ numĂŁrul Kelvin? • NumĂŁrul Kelvin este culoarea becului. Halogenul galben este de 3.000 K, xenonul alb complet H.I.D. este de 4.300 K, iar albastrul arctic 6.000 K. in funcĂžie de creÂşterea numĂŁrului Kelvin, lumina becului este din ce ĂŽn ce mai albastrĂŁ. • Becul cu numĂŁr Kelvin mai ridicat este mai puternic? • Nu, cea mai puternicĂŁ lumina o dau becurile de 4.300 K, iar cele cu numar Kelvin mai ridicat au putere de iluminare mai redusĂŁ. • Care oferĂŁ vizibilitatea cea mai bunĂŁ? • Becul cu numĂŁr Kelvin 4.300, pentru cĂŁ lumina datĂŁ de acesta este cea mai apropiatĂŁ de lumina naturalĂŁ, iar ochiul uman este cel mai sensibil ĂŽn acest domeniu. • Ce bec vĂŁ recomandĂŁm? • Noi recomandĂŁm becul de 4.300 K Âşi becul 6.000 K albastru arctic. La comanda, putem procura Âşi becuri cu nr. Kelvin mai mare, dar din punct de vedere al siguranĂžei, recomandĂŁm becuri cu numĂŁr Kelvin maxim de 6.000. • De ce nu recomandĂŁm becul cu numar Kelvin mai ridicat? • Temperatura coloristicĂŁ a becului cu numĂŁr Kelvin mai ridicat distorsioneazĂŁ perceperea culorii, iar ochiul uman nu este destul de sensibil ĂŽn acest domeniu. NuanĂža albastruie a asfaltului umed absoarbe ĂŽn mod semnificativ lumina albastra puternica.1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00