Jump to content
Hai si tu la Poiana Brasov la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/15/15 in all areas

  1. Tu ai vandut cu 8000 un e90 nfl din 2005 cu 350 de mii de km. Cum justifici comentariul tau referitor la pretul lui? Sau cand e vb de banii altuia sunteti lupii moralisti..am uitat.
    6 points
  2. Un topic interesant, denaturat de cateva ori cu discutii legate de masini diesel, pana la urma nu vad de ce comparati masini turbo cu aspirat???? Am condus de mai multe ori chiar si 2.0T dar pe A4 si un motor turbo este clar altceva, mai mult de 318i n42 din pacate nu am prins, dar chiar si ala mi-a placut foarte mult atat la condusul de zi cu zi cat si la alergat... diferenta dintre ele este de departe legata de gusturi si de senzatia de la volan. In opinia mea nu poti sa alegi intre audi si bmw de pe hartie cel putin nu la capitolul ala de masini (poate intre un A3 si un 1xxi)....pur si simplu iti place una sau alta...... se conduct diferit, se simt diferit, pun cuplul la sol diferit.... pe langa asta audi nu este un produs chiar premium....doar unele modele pot fi considerate ca sa se strecoare, iar 2.0 T se gaseste pe A4 <30.000 euro nou......departe de un produs premium(parerea mea) off topic:lucrez la o firma care a cumparat la nivel mare un lot peste 200 de A4 quatro 2.0 t pretul final a fost ~20.000 euro (intradevar mai scoarta de atat nu am vazut niciodata ex: climatic fara afisaj digital la temp - o zona) - (pica bobine in draci la ele )) totusi nu e o masina cu care chiar sa te lauzi .... e frumoasa dar nu e sportiva pt cateva ture pe circuit un 2.0 t este foarte, fun, dar zi de zi.... nu prea..... prefer oricand un motor aspirat pentru un proiect personal de circuit exclusiv oricum as alege BMW la orice ora O explicatie pt alegerera mea : Din graficele de mai sus se vede clar cuplul enorm pe care il dezvolta un motor turbo ( pt multi dintre voi ->>> :) ) la turatie mica (a nu se uita turbo lagul mai ales la turatii mici) Astfel senzatia de accelerare si adrenelina creste exponential instant pt sofer, dar.... Sa vedem cum simtim: Cuplul mare, usor descrescator pe masura ce motorul accelereaza, inmultit cu turatia formeaza puterea disponibila (teoretic la plina sarcina)....Supriza!!!!! senzatia pe care o simtim la volan este data de viteza de variatie a parametrului numit accelerare, nu stiu daca am explicat destul de clar (adica cat de mult si de repedere variaza ritmul in care accelerezi) Pt. un turbo: respectiva variatie pleaca de la un boost f mare pt ca de la nivelul unui "rolling start" cuplul explodeaza in f scurt timp de la o sarcina partiala (ex 50 Nm x 2000RPM -----> 350Nm x 2000 RPM) deci ipotetic de la o acceleratie 0 (mers constant) -> 50m/s2, apoi variatia in timp a acceleratiei scade imediat si ajunge sub mediocra pe masura ce variatia vitezei se mentine si urca lent in timp ce masina castiga doar turatie 50 m/s2- > 60 m/s2, ba chiar cuplul scade usor cand ajunge in plaja de puterea max; Nu ma intelegeti gresit vreau sa spun doar ca dupa boostul dat de turbina de la sarcina partiala la sarcina maxima acul pe vitezometru, desi se mica repede clar o face in ritm aproape constant intrucat puterea creste doar datorita turati; Conf graf a5 pierde din viteza cu care accelereza, acul continuand sa urce dar intr-un ritm mai putin alert intrucat spre plaja de putere maxima cuplul nu mai ramane constant el scazand un pic. Pe scurt: un sut in cur cand dai cu pedala la podea - "cand intra turbo" - si bucuria vitezometrului care urca...... constant Pt. aspirat (preferatul meu pana apuc sa conduc un bi-turbo) repectiva variatie, despre care vorbeam mai devreme creste progresiv avand in unitatea de timp o variatie maxima mult mai mica(fara turbo nu exista salturi bruste de cuplu - teoretic VANOS-ul ajuta dar nu face minuni) dar variatia acceleratie creste simtitor pe masura ce o data cu turatia creste si cuplul disponibil (spre deosebire de cazul anterior acum variaza doi parametri rezulta-> panta abrupta pentru graficul puterii) astfel se face simtita prezenta senzatia de "impins de la spate din ce in ce mai puternic"....poate pentru cine a condus o motocicleta - care se bazeaza pe acelasi principiu intelege ce vreau sa spun.... Pe scurt: Daca esti fraier si dai cu piciorul acceleratia la fund la 2000 ture o sa fi usor dezamagit mai ales daca de zi cu zi conduci un diesel sau un benzinar turbo, dar in f scurt timp cand ajungi la 3500 senzatia de accelerare creste si creste si la 6000 sigur strangi tare din volan si apropa ca nu iti vine sa schimbi pana nu ajunge in rev limit pt ca ai senzatia ca "trage din ce in ce mai tare" si "sigur" poate mai mult PS: inainte de BMW am avut O Honda cu revlimit la 7500 rpm si ocazional am condus una cu revlimit la 8700 (?parca?) EEE acum da' la sfarsitul zilei ---- pe circuit unde esti fortat de situatie sa folosesti o treapta inferioara si poate sa cobori la 4500 RPM e mai bine sa ai turbo pt ca ai disponibila toata puterea si cuplul inca de mai jos chiar.....Cazul A5 este un exemplu nefericit pt ca pierde din cuplu si putere exact in zona 5700 - 6500 unde teoretic are nevoie.... In schimb: un aspirat inseamna - sa fi artist, sa schimbi vitezele des si sa le alegi in asa fel incat in orice moment sa fi la min 5000RPM pentru a te bucura de tot ce poate pe strada nu ma bucur de cuplu max la 2000 de ture pt ca nu am ce sa fac cu el; prefer oricand confortul pe care il ofera o accelerare linara/domoala la turatii mici, accelerarea rapida dintre 3500 - 6000 si aia de brutalitate si zmucire cand retrogradez 4 -> 2
    3 points
  3. Asa si ? Se vede ca esti plecat din tara de ceva timp,nu intelegi nimic : In RO daca platesti mult esti smecher,daca platesti putin,esti sarac..... :LMAO:
    3 points
  4. Optionale pot fi multe. Probabil ca proprietarul fie nu stie ce vinde fie produsul se adreseaza unei anumite categorii de cumparator. Daca masina te satisface sufleteste si financiar, de ce nu. Eu unul la bugetul tau nu as lua o masina care a circulat 7 ani in ro, nu pentru ca cele din De. sunt "aurite" ci pentru ca acolo dpdv al conditiilor in care circula masinile uzura produsa e mult mai mica. Mai cauta, masini sunt, bani mai putin.
    2 points
  5. Masina ta nu trebuie sa dea scanteie.
    2 points
  6. tu nu te-ai murdari pe maini pentru un milion, dar eu prefer sa ma murdaresc eu pe maini si nu pentru un milion, ci pentru ca imi place sa lucrez la masina mea. aici nu de 1 mil e vorba, daca atat ai inteles tu. un service auto nu trebuie laudat pentru un cacat de schimb placute sau vreo revizie....si pentru lucrari complexe cu dificultate si in cazul unor probleme conteaza si modul lor de rezolvare. Patronul de aici ingonra orice reclamatie sau o trateaza cu scarba.
    2 points
  7. Asta imi e acoperirea la asigurare pe 6 luni... peste 6-12 luni incerc din nou pe la altii, sunt sigur ca pot si mai bine de atat, toti au nevoie de un cotizant. http://imageshack.com/a/img909/6/f21WT1.jpg
    2 points
  8. Dupa doua e46 coupe am decis ca am nevoie de ceva mai mare asa ca am inceput cautarile acum cateva luni. Cautam ceva mai mare,sa aiba pana in 160,170 de mii de km si sa fie intretinuta,dupa mai multe telefoane am decis sa merg sa vad prima masina care ma incanta...zis si facut,am mers am probat masina,am mers cu ea la atelier a fost verificata si totul a fost ok(pus calculatorul bmw pe ea,probat tot etc.) asa ca am cumparato! Masina are 160.000 km ,este din noiembrie 2006 prima inmatriculare in ianuarie 2007,doi propietari,toate reviziile la bmw,etc! Pun cateva poze cu masina ...o sa pun mai multe poze zilele astea! http://www.bmwarchiv.de/vin/ds72912.pdf Am niste intrebari poate ma puteti lamurii mai bine: -motorul asta are probleme cu clapetele din admisie?ar fi mai bine sa le elimin sau sa inlocuiesc admisia...? -lupa farului din dreapta vibreaza la ralanti,aveti idee ce ar putea fi? multumesc!
    1 point
  9. Fa-ti contul connected drive pe germania, ai si o aplicatie bmw remote interesanta, poti localiza masina, porni ventilatia etc
    1 point
  10. Eu am spus galeria de adimisie! Ce legatura are cea de evacuare??? Se poate curata cu WD40 fara nici un risc!
    1 point
  11. Spor...arata bine pe alb...
    1 point
  12. http://youtu.be/TOiLUdpjX20
    1 point
  13. Am cerut un pret acolo dar nu mi-a raspuns
    1 point
  14. Ai facut o alegere foarte buna in privinta culorii, e wow fara sa fie bling-bling. Mie imi place si arata mai bine decat pe Merces-ul din primele poze.
    1 point
  15. Nu am mai postat de ceva vreme. Se apropie schimbul de ulei si trebuie schimbat un rulment de pe stanga spate.
    1 point
  16. Duminica mi-am dedicat cateva ore pentru cosmetizarea masinii, ce a inclus mai multe operatiuni, detaliate mai jos. Postul vine ca un update la detailing-ul anterior, de acum 3 luni, descris aici: http://www.bmwclub.r...ost__p__2271218 . Uneltele de baza folosite au ramas aceleasi, cu mici "adaugiri": PAS 1: prespalare - spumare cu lance si Autobrite Magifoam. Am vrut sa fac o comparatie cu spuma de la Sonax. Autobride e mai densa si rezista mai mult pe masina. Eu am lasat-o aproximativ 10 minute si inca persista pe masina. Ca si putere de curatare, Sonax e mai agresiva cu murdaria, insa tinand cont ca Autobride rezista mai mult as zice ca sunt echivalente ca putere de curatare. Autobride, insa, e mai "prietenoasa" cu ceara / sealant. - clatire PAS 2: -curatare jante cu Sonax Full Effect. Am cumparat si o perie pentru a agita solutia pe jante atunci cand sunt "extra-murdare": Sonax Wheel Rim Brush Ultra-Soft. PAS 3: - spalare folosind 2BM - sampon Sonax Red Summer - clatire, apoi uscare cu prosop dedicat PAS 4: - decontaminare cu argila. - trecere cu IPA in dilutie 50-50 PAS 5: ceruire - pe jante am folosit Vicont Wheel & Chrome Sealant - pentru cauciucuri am folosit 303 Aerospace Protectant - pentru caroserie am folosit combinatia Bilt Hamber Autobalm + Bilt Hamber Auto QD. Am ramas uimit de modul cum arata masina dupa tratament, are un aspect foarte "wet". Am aplicat ceara si pe faruri in 3-4 straturi si acum par scoase din cutie - multumiri lui Acero pentru acest sfat . Aditional, am folosit Aquapel pe parbriz si Sonax Gummi-Pflege pe chedere. Astept sa vad rezultatele odata cu trecerea timpului Toata munca a fost terminata dupa ora 20, cand era deja destul de intunecat si am doar cateva poze facute pe fuga a doua zi dis-de-dimineata. Rezultat final:
    1 point
  17. Relax, e ok. Avem si pasionati de dat minusuri pe aici, vad ca si la acoperirea pe care o am la masina am luat minus, sa fie semn de admiratie ala?
    1 point
  18. E nevoie de o rectificare,vad ca ai dat reply la postul meu mentionand " chitros " eu nu am spus asa ceva,din descrierea mea ar rezulta ca esti " sarac " :LMAO:
    1 point
  19. MașinĂŁ de 11 ani și câți km? la 6500 euro? Mulți alți vânzĂŁtori de alte mĂŁrci nici nu viseazĂŁ, dar la Bmw se preteazĂŁ. Bmw-urile de 3-4 ani au ĂŽn medie peste 140.000 km. Nu e interesant cum cele vechi, parcĂŁ sunt ca vinul, de ce ĂŽmbĂŁtrânesc (și ruginesc) le crește valoarea, kilometrii cel mult rĂŁmân la fel. Isteț nu e cel care cere, ci acela care dĂŁ. ParcĂŁ așa e vorba (sau nu)?
    1 point
  20. Te crucesti ce vezi pe aici. Sa schimbi niste discuri si placute e banal, dar nu stiu cata lume si le schimba singura in fata blocului. Asa e, un service bun trebuie sa rezolve chestii mecanice complexe, nu revizii. Doar ca m-am amuzat de cum s-a pus problema cu schimbatul in regie proprie. Eu unul nu m-as murdari pe maini si nu as pierde 2 ore sa schimb uleiul si filtrele de ex, cand cu 1 milion ti le face la service. Hai sa fim seriosi ca unii nici nu stiu ce e ala torx. )
    1 point
  21. A fost la colegul Dyc pentru un detailing interior + exterior. Multumesc Dyc. http://s4.postimg.org/ktn3f04cp/1_jpg.jpg http://s4.postimg.org/cdxixi1hl/image.jpg http://s4.postimg.org/83iv1wweh/image.jpg http://s4.postimg.org/wzgw358g9/image.jpg
    1 point
  22. Uite ca eu nu stiu si, chiar daca m-as pricepe, nu as vrea sa o fac in fata blocului si ma duc la service, asa cum fac majoritatea detinatorilor de masini BMW decente. Nu cred ca majoritatea dintre ei isi fac reviziile in fata blocului si schimba discurile/placutele pe trotuar. Si, in urma vizitei la service, postez si eu impresiile mele aici. Observ insa ca sunt mai multi deranjati de ele pentru ca sunt pozitive?! Scuzati-ma daca v-am deranjat cu ceva. Mai mult, in afara de experienta personala, din cate am vazut, de cele 2 ori cand am fost la Bimmer era destul de aglomerat de masini bune (x3, x5, seria 7 etc.). Proprietarii nu mi se pareau deloc nemultumiti, ba din contra... Nu acceptati alte pareri sau care e problema?!
    1 point
  23. Multumesc Stiu despre ce semnalizari zici, dar dintr-un motiv sau altul nu prea ma atrag. O sa ma mai gandesc, eventual cumpar un set si le pun de proba PS: New goodies: http://thumbnails113.imagebam.com/43550/5761e9435491608.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/43550/4b833a435491616.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/43550/61c632435491621.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/43550/1efadf435491631.jpg
    1 point
  24. Poate balastele n-au avut greutatea corespunzatoare.
    1 point
  25. Chiar nu vreau sa intru in polemica cu nimeni, nu de asta am postat aici, am avut nevoie de niste pareri/sfaturi de la cei care au avut probleme asemanatoare si atat. Nu vreau sa ma justific in fata ta ca nu sunt obligat dar ca sa-ti satisfac curiozitatea am sa-ti raspund la intrebari: - am luat masina cu problemele enumerate intrucat nu mi s-au parut asa grave, pretul masinii a fost ok fata de cele de pe pieta auto, faptul ca masina are taxa platita si nerecuperata, deci o pot inmatricula pe numele meu; - stiu ca este cel mai slab motor si nu ma deranjeaza acest lucru, consumul masinii este strict treaba mea, nu cred ca are de ce sa te deranjeze pe tine si ca fapt divers nu vreau sa sune a lauda dar am mai avut doua E46 cu ceva ani in urma, un 320d -136c.p. si un 320i din 2001 - 150c.p. si clar sunt constient ca nu este prea sportiva cea pe care o am dar asta este situatia; - stiu ca este destul de veche masina si sunt constient ca in timp pot aparea si alte probleme dar fiecare isi cumpara ce masina isi permite in functie de buget; Am cerut doar niste pareri/sfaturi nu se se ia cineva de mine, oricum nu ma deranjeaza acest lucru, stai linistit si ca idee daca mai aveam diferenta era logic ca imi cumparam ceva mai nou nu?
    1 point
  26. deja m am plictisit:))...masina are si power reduction deci are 136cp, maine o sa merg sa i anulez optiunea poate si o resoftare mai safe undeva la 160cp
    1 point
  27. http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-3-320-ID7Gf5if.html#f20cafa79e o cunoaste careva ? ce parere aveti ?
    1 point
  28. E simplu faci minim 15-20.000km pe an =dieselul,faci 5-10.000 clar benzinarul.Sant masini cu ceva ani si kilometri,depinde in ce stare le cumperi,amindoua pot avea probleme,daca iei una ieftina sa te astepti la asa ceva.Una buna si ingrijita nu e ieftina. Probleme costisitoare la diesel daca ai ghinion:turbina,pompa injectie(vestita VP-44),fulie vibrochen,injector cu fir.La benzina nu stiu,ca nu am avut,ce am auzit semeringuri supape,sonde lambda ar fi mai costisitor.La benzina mai e varianta sa pui gaz cu avantajele/dezavantajele ei.Daca nu are gazul montat si trebuie sa il montezi,iti scoti banii dupa vreo 20.000km comparativ cu mersul pe benzina. Cel mai important este starea acestor masini,sa nu aiba rugina spre exemplu. PS:un diesel de 136 de cai in mintile lui ia in Bucuresti la mers NORMAL 7.5%-8% si 4,5%-5% afara in LIMITE LEGALE.
    1 point
  29. https://www.dropbox.com/s/nq6p0g7ietkm9vv/inpa%2Bdis.rar?dl=0
    1 point
  30. Repet: 50k mile sau 4 ani am garantie. Daca vreau sa o tin dupa, ii iau garantie extinsa. Crezi ca ma intereseaza ca daca nu o tin eu dupa ii va crapa motorul viitorului proprietar? O masina sh nu e usor de intretinut, cu atat mai putin un M, cine vrea M sh tre sa fie gata sa plateasca intretinerea lui. Nu voi sta eu acum sa ii schimb uleiul la 5k mile eventual sa ma duc si la biserica sa ma rog, ca sa nu crape motorul la viitorul proprietar, pur si simplu nu ma intereseaza.
    1 point
  31. Daca vorbesti asa de un M, inseamna ca ori a dat BMW rateu cu modelul, ori ti-ai ales-o tu gresit. Am cautat din curiozitate si majoritatea din US ziceau ca un schimb de ulei e $100 si-l fac la 8k km. FFS, eu am masina de 13 ani si schimb uleiul la 7k km. Un prieten are de 10 ani si schimba la 5k. Masini de sub 10k euro...
    1 point
  32. Daca erai in Romania,cel mai probabil nu aveai M4 (aici nu avem valoare reziduala 70% ca ar fi plin de bolizi ) deci nici "problemele" astea cu asigurarea prea mare .... :LMAO: Daca nu ti-ai dat seamaeste un lux sa traiesti in RO,cine nu poate se pare ca emigreaza
    1 point
  33. Frumoasa masinuta. Sa o stapanesti sanatos! Singurul minus, folia aia pe capota, da-o jos, nu se potriveste deloc.. Mie unul , nu-mi place cum arata cu folia aia pe capota.. Tu ai pus-o? sau asa ai luat masina?
    1 point
  34. Daca vrei sa iti cumperi motorul V8 diesel nu stiu cat de rentabil este. Nu scoti din el performante cu mult mai mari fata de 3.0d, insa impozitul depaseste 6500 ron pe an, ceea ce inseamna ca la o masina de aproximatin 10-12000 de euro nu se merita comparativ cu 2200 ron pe an la 3.0d. Asta inseamna ca pe langa asigurare, carburant si costuri de intretinere, masina asta cheltuieste lunar in jur de 550 ron fara sa o misti din parcare. Eu merg pe 3.0 d care este foarte fiabil iar consumul nu este mare la o asemenea masina.
    1 point
  35. Nu neaparat pt el. Atunci pt ce? Daca nu esti interesat de masina, ce conteaza care e ultimul pret? Ce stil aveti. Deci tu nici macar nu esti interesat, dar faci sondaj de opinie sau cum?
    1 point
  36. Gabby, tinere, daca pe tine te interesa masina,ofereai chiar si 6000 aia imsa telefonic nu pe forum. Multi nu au dupa ce bea apa, dar vor masina. Daca a ajuns o masina sa se vanda prin mesaje si postari.. ) pretul unei masini se negociaza live, macar verbal la telefon. Vrabia malai viseaza .
    1 point
  37. ori commenturile sunt la misto...ori pe topciul asta s-a rasturnat caruta cu prosti!?!?!?!? si nu vb de colegii care chiar sunt cu picioarele pe pamant.ci de cioflingarii astia care cersesc pomana.vor sa cumpere bemveu cu banii de la doua banci ))
    1 point
  38. Cateva poze... http://i57.tinypic.com/33wnwgx.jpg http://i57.tinypic.com/rubnv9.jpg http://i58.tinypic.com/nf5qtt.jpg http://i58.tinypic.com/2vdqknc.jpg http://i59.tinypic.com/2ibgrj5.jpg
    1 point
  39. Nu sunt probleme cu clapetele. Pentru siguranta si linistea ta schimba-i galeria de admisie, nu e vreo mare investitie. In rest o masina foarte buna, am avut si eu modelul acesta si am fost foarte multumit.
    1 point
  40. Ce te-a incantat la ea in afara de km? Eu nu as fi luat septar fara scaune confort.
    1 point
  41. Barbari pe dreacu, mai bine zis romani idioti; romanii se dau cocosi intre ei, fereasca domnu' de-o interrventie militara din exterior ca fugim ca puii de potarniche mai ales "francezii" astia nu mai vezi unul pe strazi de frica...se vor umple canalizarile cu ei.
    1 point
  42. Nu stiam ca galeria de admisie si baia de ulei sunt consumabile !!! Mie unul mi se pare normal. Puteam sa nu bag niciun leu, dar nu eram impacat cu ideea. Si mergea mult si bine si fara sa bag bani in ea. Dar eu cand iau o masina ii schimb toate fluidele si consumabilele ca sa ma pot baza pe masina. Eu cred ca o masina second are nevoie de o minima investitie la achizitie. Unii o cumpara, ii baga motorina, talpa si dupa aia incep sa le pice una alta si dau vina pe orice, numai pe ei nu ca nu au schimbat la timp ce trebuia. La masina precedenta am avut ghinion de am schimbat turbina si DDE-ul, din start am cheltuit 8000lei intr-un an. Asa ca 1000euro in consumabile si chestii care se schimba rar (ulei cutie si baie ulei la 100.000km, admisia cam la fel, bujiile incandescente). Am mai schimbat si termostatul EGR pentru ca imi scadea temperatura aiurea, de la 70 la 66-65 si tot asa. Dar cati tin cont de chestiile astea? E si normal ca la cumpararea unei masini SH sa se schimbe unele CONSUMABILE, ulei, filtre, placute de frana, curele etc... asta facem toti ! Insa, galeria de admisie, termostatul EGR si baia de ulei....sunt foarte departe de a fi consumabile ! Piesele pe care le-ai schimbat tu nu sunt piese cu care sa mergi mult si bine cand sunt duse, de exemplu o galerie de admisie cu probleme, iti poate provoca o paguba de cateva mii de euro daca motorul aspira o clapeta rupta din admisie ! Dar ma repet, o masina cu un super pret te face sa inchizi ochii la probleme de genul asta, dar la final ajungi tot la pretul uneia in stare buna si fara probleme, poate chiar mai scumpa ! Bafta.
    1 point
  43. :twoup:))))))))))) exact acelasi lucru l-am vazut si eu acum 2 zile.s-a uzat axul care fixeaza pedala.cred ca e normal.asa ca ignora-l
    1 point
  44. Depinde foarte mult de la caz la caz, astia care tin la pret mare au impresia ca detin bijuterii gen Jaguar E-type. E un BMW vechi de minim 10 ani pana la urma. Si e seria 3, nu 5 sau 7 sa zici ca e din gama "luxoasa". Inteleg partea cu pasiunea, dar asta nu inseamna ca obtii pe masina banii investiti in ea. Pe care i-ai investit pentru siguranta ta, pentru bucuria pe care ti-a adus-o masina, nu pentru revanzare. Pai eu ar trebui sa iau pe E46-le meu o groaza de bani, a vazut numai piese noi in 3 ani de cand il detin. Schimbate preventiv, nu am ramas in drum niciodata. Taxa trece de 1000e la euro 3, la euro 4 e mai mica. Cea mai mare e la cutie automata, sunt doar euro 3. E plin de lume care vrea BMW diesel la 3500euro cu taxa platita si "full". Chestia asta nu o sa se intample insa nici sa nu cadem in cealalta extrema. Au iesit 2 generatii de seria 3 de cand s-a incetat productia E46. Chiar azi m-a sunat o "domnuca" (ca sa nu fiu vulgar), prima intrebare a fost daca e platita taxa, altele nu a mai avut.
    0 points
  45. Fa o diagnoza. Incepe cu asta. Poate sa fie debitmetru, injectoare, etc.
    0 points
  46. Pai iete site-ul...e 79 euro...hahaha http://www.italianspeed.eu/en/chiptuning-bmw-5/chiptuning-bmw-5-525d-218-hp-153.html Mama ajung la 289 cp ))
    0 points
  47. mda,e deja invechita ,o caroserie si un bord de conceptie 1997 ....din pacate,pentru ca inca e o masina destul de frumoasa
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.