Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 09/16/15 in all areas
-
:) Am cam batut campii, m-a luat valul povestii si nu stiam cum sa fac sa explic ce cred fara a implica matematica, derivate si alte alea..... Eu am inteles ca intereseaza o masina care sa alerge si la track days (fapt pt care am vorbit de avantaje pe circuit) si in oras.... oricare ar fi bugetul pentru o masina trebuie sa iti fie drag cand te indrepti catre ea si sa te bucure de fiecare data cand ai chef..... pentru asta parerea mea ca nu poate fi 2.0 t si nu audi (subiectiv vorbind ) eu vroiam doar sa scot din cursa A5 2.0T (este o masina foarte frumoasa dar nu are ce cauta alaturi de un 325i@210cp pe pista si in opinia mea este departe de un produs premium pentru ca marca in sine nu este dedicata produselor premium si cu siguranta face compromisuri unde nu ar trebui sa faca) si daca am exclus 2.0 t eu as merge pe E92 325i@210 cp - 2.5 litri manual daca se gaseste una in stare buna avand in vedere anul de fabricatie...--- un 6 in linie aspirat....exact ce vrea BMW sa transmita pasionatilor de motoare....cel mai bun compromis cheltuieli/performanta indiferent de faptul ca adversarul, care oricum nu are ce cauta in ring, o sa scoata nasul in fata pe 400 m (poate) RWD 200+ cp oricum are eleganta si impune prin definitie respect fata de orice 2.0 t 4 cilindri care se aude ca un megane RS sau golf GTI DSG pe care le pot conduce inclusiv blondele care l-au luat exclusiv pentru ca avea o nuanta frumoasa de galben / rosu urmatorul candidat daca vechimea e92 nu poate fi acceptata, dar bugetul cred ca se dubleaza --- 428i (pt ca altul nu exista pana in 3.0 l)(cu rezerve pentru biturbo) ma contrazic singur dar in 2012 + nu sunt alte solutii decente ( benzinarul turbo este un trend care nu poate fi impiedicat(vezi norme de poluare si taxe cilindree in f multe state) dar aici ma gandesc ca nu se compara un benzinar turbo lansat in culmea expansiuni motoarelor benzina turbo 2013++++ cu un benzinar lansat in urma cu 5 ani (2008 +++) bucurativa de 2.5 6 in linie cat se mai poate (din ce imi aduc aminte de la un curs 6 in linie este cel mai echilibrat arbore cotit in mod natural) off topic: Audi mi-as luat doar 3.2 FSI/4.2 fsi/5.2 fsi --- cu adevarat impresionant3 points
-
Exact asta vreau sa fac. Ma refeream la perioada aia (o zi - doua) dupa ce vand volanul meu si cumpar celalalt airbag.2 points
-
Nu ar fi mai ok sa cumperi covrigul si sa nu il montezi, adica sa folosesti in continuare volanul tau pana reusesti sa il vinzi, apoi sa mergi fara airbag doar o zi -doua (pana cumperi airbag) ?2 points
-
2 points
-
Tu ai vandut cu 8000 un e90 nfl din 2005 cu 350 de mii de km. Cum justifici comentariul tau referitor la pretul lui? Sau cand e vb de banii altuia sunteti lupii moralisti..am uitat.2 points
-
Inca un rând de poze (observ ca exista limitĂŁri in ceea ce privește nr de poze ce pot fi publicate intr-un post) http://i.imgur.com/y5dfU2W.jpg http://i.imgur.com/BdiQ3Ry.jpg http://i.imgur.com/6yjgmmi.jpg http://i.imgur.com/OvxFUGD.jpg http://i.imgur.com/jB5Usqy.jpg http://i.imgur.com/RJP4GnS.jpg2 points
-
Acum 2 saptamani am cumparat masina la care visez de foarte mult timp dar pe care nu mi-am permis-o pana acum, BMW E46 Coupe. Este un model facelift 325Ci din aprilie 2003 cu 187.000 km. Acum vreo 2 ani am incercat sa cumpar un BMW E36 (neavand bani de E46), dar dupa ce am vazut unul in Bucuresti si studiat restul ofertelor am ramas complet dezamagit. Nu se vand asa zisele "pisicute" in stare buna decat foarte rar si la bani seriosi, asa ca am renuntat la ideea de a-mi lua BMW in acel moment pentru ca mi se pare stupid sa iti cumperi BMW sa te uiti la el si sa te lauzi la prieteni. Am cumparat o masina de compromis care pe atunci parea o alegerea buna, un fiat barchetta din 2000, modelul riviera. Nu are sens sa mai intru in detalii cu problemele ei pentru ca nu e focusul acestui forum ce presupune sa detii un fiat si cum trebuie sa te astepti oricand la orice... Revenind la treburile noastre, in vara anului asta am reusit sa obtin ceva bani si am decis sa vand "minunata" barchetta si sa imi cumpar masina pe care o voiam cu adevarat. Am cautat cateva luni bune pana sa ma opresc la doua modele care meritau atentie, cea pe care mi-am achizitionat-o si MAG-ul (320Ci din 2002). Am vazut MAG-ul, m-am convins ca e o masina buna, cel putin asa a parut la un scurt test drive, dar analizand minunatele noastre impozite si sistemele noastre de taxare am decis ca cea mai buna decizie este un 325Ci. Niciodata nu m-am gandit ca 325-ul ar consuma mai mult, e un gand stupid cand iti iei masina asta, dar am cautat o masina in stare buna, si MAG-ul parea singura optiune pana sa apara asta. Nu am fost foarte incantat de ideea ca are in plus 22 de cai putere si 27 Nm pentru ca la o masina de 1495 kg nu se simt, dar am condus-o si pe asta si am simtit diferenta, am decis sa merg mai departe; o decizie pe care nu o s-o regret niciodata. De cand o am in fiecare zi am un zambet tamp pe fata, si iubesc sunetul motorului mai ales dupa schimbarea filtrelor si a uleiului. Il iubesc atat de mult incat a inceput sa se auda un barait intre 2100-2300 rpm, suspectez ca s-a crapat evacuarea(am avut aceeasi problema si la barchetta), urmeaza sa ma ocup si de problema asta. Vremea isi spune cuvantul... Cand am cumparat-o avea clasica problema cu senzorul de airbag, plasa de la scaunul din dreapta dupa spusele celor de la bimmer service, martor de lichid de parbriz aprins, raman fara lichid, trebuie vazut unde scapa, cei de la bimmer mi-au promis ca-mi baga lichid sub presiune sa vad unde e problema, si farul dreapta al carui clips al suporturilor interioare e rupt . In rest masina e in stare foarte buna si numarul de kilometri luand in considerare istoricul cunoscut pare real. La 106.000 RedCap a adus-o din germania, a tinut-o pana in 2011 avand 138.000, dupa a fost la un baiat care a facut 12.000 in 6 luni cu ea, apoi in 4 ani cel de la care am luat-o a mai facut 37000 cu ea fiind a doua masina. Sper sa am parte de ea multi km de acum incolo si sa nu apara vreo surpriza foarte neplacuta, incat din anii de studiat pareri despre BMW am ramas cu o parere buna (poate sunt si subiectiv fiind o masina la care aspir de mult timp). http://imageshack.com/a/img540/6383/0XP2gd.jpg http://imageshack.com/a/img673/2407/ZbGYv5.jpg http://imageshack.com/a/img537/1231/q1isiD.jpg http://imageshack.com/a/img673/2929/RssuJX.jpg http://imageshack.com/a/img537/7789/Af0Qyo.jpg http://imageshack.com/a/img661/7082/gUJMUR.jpg http://imageshack.com/a/img910/2001/fDgIvz.jpg http://imageshack.com/a/img538/6835/zMPooi.jpg http://imageshack.com/a/img905/3382/XHpehK.jpg http://imageshack.com/a/img907/2862/XrVHBx.jpg1 point
-
Nu intelege gresit dar parerea mea e ca scaunele sport nu sunt mai dure sau ceva,sunt chiar mai comfortabile/luxury decat unele normale, eu as alege scaunde sport si o piele maro, ceva mai inchis, alb interior alb exterior e cam ciudat.1 point
-
Dupa cum spune si titlu,am una bucata e38iA din 07.2001 fara un gram de rugina,motorul nu mai este,in rest am aproape tot,preturile le faceti voi in limita bunului simt,n-am cumparat-o sa ma imbogatesc desfacand-o,pentru cine vrea sa faca o recarosare,caroseria este intacta,pragurile neatinse,usi fara gram de rugina...cutia automata schimba ireprosabil...etc.Las un vin pt cine doreste sa vada optiunile,dc piesa ceruta nu este in parametrii sau nu se desface corespunzator,nu o dau,prefer sa arunc la gunoi decat sa-mi aud vorbe,deci ofer seriozitate maxima,nu trimit piese cu curierul decat cu un avans in prealabil,sunt satul de oameni neseriosi,prefer sa vina cumparatorul sa vina personal si sa vada ce cumpara pentru a nu ajunge la discutii,cunosc persoane care le dai piese cat se poate de bune si tot le gasesc cusur,de aceeea prefer sa vand direct cumparatorului...multumesc pentru intelegere. contact: 0721357101 BRASOV1 point
-
Da, au si DSC si DTC. E standard pe E60. Nu exista E60 fara DSC sau fara DTC. Doar pe alea mai vechi era DSC-ul optional si ASC-ul standard. Adica E39, E46 etc. Pe E36 ASC-ul era optiune si standard era doar ABS-ul.1 point
-
Astazi le-am eliminat si eu. :frantics: La mine erau blocate toate pe inchis, impropriu spus blocate, acel vacuum numai reactiona corespunzator, le inchidea, dar dupa scapa aerul si nu le mai deschidea. Operatiunea a costa asa: 100 ron garnituri respective + 100 ron manopera. ( curatat si egr ) Practic nu a pus dopuri sau acele dopuri, pur si simplu, a rupt acele tablite, a rams acea tija ( a scos niturile din care prin acre era prinsa tablita ).1 point
-
1 point
-
Da o fuga pana la Iasi. Cauti atractii turistice pe traseu, faci o excursie si revii cu zambetul pe buze (Completechip).1 point
-
Revizia la cutie(schimb ulei+filtru cu baie) eu iti recomand sa o faci la service faur bucuresti.Este reprezentanta Zf. Ai grija daca te duci in alta parte,la cat ulei iti schimba,ce ulei iti pun (documenteaza-te pe net cum se face,daca vrei sa mergi in alta parte)1 point
-
Am mers numai la serviceuri 'ok' recomandate. Niciodata la Titi mecanicu si ghereta lui.(titi este un nume fictiv, scuze daca exista cineva cu acest nume). Niciodata la Bmw reprezentanta, la fel, din experienta altora. Multumesc pt recomandari aici dar si pe PM. O sa fac cat se poate de repede revizia la cutie si restul chestiilor.1 point
-
Amin Aleluia Mersi pentru clarificare...Apropo,frumoasa masina "Doctore" :shifty:1 point
-
Daca apesi o data pe butonul dtc, se activeaza DTC (controlul tractiunii) si se restrictioneaza DSC [controlul stabilitatii (care e activ tot timpul)]. Daca tii apasat pe dtc 2-3 sec, se dezactiveaza complet DSC, dar si DTC. Amin.1 point
-
1 point
-
DSC are si E39 incepand cu 2002. Este imposibil ca E60 sa nu aiba acest sistem. Sistemul DTC include pe langa altele si sistemul DSC.1 point
-
Tocmai am schimbat eu bucsile si degeaba tot are joc Bataie de joc Dupa ce m-am chinuit 2 ore in niste pozitii inumane si le-am montat mi-a picat fata cand am vazut ca tot are joc, mai putin dar tot are1 point
-
1 point
-
waw, super tare tu ai 316i facelift de 116 cai si vorbesti de 316i 105cp de parca ar fi vreo fabie 1.2 si tu ai vreun 330i )1 point
-
Nu am mai postat de ceva vreme. Se apropie schimbul de ulei si trebuie schimbat un rulment de pe stanga spate.1 point
-
1 point
-
Profitand de oprirea ploilor si weather forecast ... mi s-a intamplat de multe ori sa spal masina si sa ploua imediat dupa. http://i.imgur.com/ECZerEl.jpg http://i.imgur.com/c6DdTTw.jpg http://i.imgur.com/WHwnCS5.jpg http://i.imgur.com/4Ekhuwv.jpg http://i.imgur.com/dABLPFx.jpg1 point
-
Frumoasa masina! Sa o folosesti sanatos fara probleme sau incidente! 160 cp sunt pierdere de timp si bani. Asa ar trebui sa arate un soft fara riscuri pentru masina ta: E90 318d 2011 2.0d 143hp, ecu EDC17C41 password protected, masuratori before/after resoftare CompleteCHIP - albastru - stock - 328Nm si 146hp - rezultat final - rosu - 402Nm si 179hp Sper sa nu se considere reclama.1 point
-
Te las sa descoperi singur de ce am spus asta, iar informatii gasesti suficiente si pe google si cautand pe forum. La mine s-au intamplat doar vreo 2-3 lucruri nu foarte grave, dar de ajuns cat sa nu mai calc pe acolo - daca poti crede ca un filtru de motorina nu s-ar putea monta invers, la Robert in garaj s-a reusit aceasta performanta.1 point
-
Multumesc Stiu despre ce semnalizari zici, dar dintr-un motiv sau altul nu prea ma atrag. O sa ma mai gandesc, eventual cumpar un set si le pun de proba PS: New goodies: http://thumbnails113.imagebam.com/43550/5761e9435491608.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/43550/4b833a435491616.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/43550/61c632435491621.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/43550/1efadf435491631.jpg1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Fara a intra in polemici si doar pt a crea discutii constructive incerc sa raspund punctual @Raul_bog: da intradevar BMW e peste Honda din multe puncte de vedere, finisare, feeling, driving, etc. Dupa prima saptamana de condus chiar am remarcat impreuna cu sotia ca s-a ridicat stacheta si la urmatorul replacement va fi dificila alegerea a altceva Ca multi dintre noi, am condus si alte masini anterior, si memoria imi aduce pe retina timpurile cand un Renault Megane era de "vis" ... dar vremea trece pretentiile se diversifica, nevoile implicit capata si alte valente etc etc si ajungem sa ne dorim si acel ceva ce probabil nu era "abordabil" la inceputuri si nu ma refer neaparat doar dpdv financiar. @Ionut_marius: nu stiu ce sa zic despre fiabilitatea motoarelor actuale de la Honda insa de cele vechi pot vorbi in cunostinta de cauza din propia experienta. Am condus 200k km 2,2 dieselul de la Honda, timp in care eu am fost multumit si consider ca a fost fiabil, cat si cum ar insemna sa comparam, cert este ca dpdv al meu atata timp cat a mers din prima pana in ultima zi fara sa imi creze probleme pot conchide ca a fost foarte fiabil. Downsizing e o strategie folosita de mai toti producatorii auto in ziua de azi, marea majoritate a taiat din volumul agregatelor cu un scop cat se poate de clar - eficientizarea mai multor parametri in speta consum si implicit poluare. Unora le-a iesit mai bine altora inca nu, insa e cert ca directia e una singura @Mihai vigariu: perceptia asupra calitatii difera de la individ la individ insa impresia mea era legata si fata de modelul anterior al Mazda unde mie nu imi placuse combinatia de materiale si am observat un improvment serios ce a fost aplicat modelului cu facelift. Comparat cu Honda Accord model 2007 ce l-am avut as zice ca actula Mazda 6 e peste la interior, insa e ocomparatie inegala, vorbim de lucuri ce nu au acelasi numitor de timp. @dorubimotoru: ai presupus corect: La Cetate - Port Cultural1 point
-
Mulțam pt urĂŁri tuturor! @FRE: Inițial eram orientat cĂŁtre un sedan insa touringul in combinatia asta cu pachet M si culoarea albastru estoril au contribuit decisiv la schimbarea deciziei. Mai delicat a fost in a convinge consoarta mai mai sa ajungem in impas E prima mașina cu propulsie (implicit si primul BMW) si coroborat cu iernile + drumurile + serviciile drumarilor noastri xDrive era un must have. Am reușit sa simt cuplarea punții fata la o trecere peste liniile de tramvai, niscai zgomote din spatele mașinii si din zona mediana (undeva sub schimbĂŁtor) m-au fĂŁcut sa cred sistemul a reacționat. Cred insa ca xDrive amelioreazĂŁ comportamentul rutier al mașinii in diverse condiții de aderentĂŁ precarĂŁ si aștept prima ninsoare. BTW știe cineva cam care este logica sistemului? Am ĂŽnțeles din filmulețele de pe net cum ar reacționa xDrive in mers insa la plecarea de pe loc nu am gĂŁsit nimic. De ex in condiții de asfalt uscat se pleacĂŁ cu tote rotile si treptat comuta totul pe puntea spate? Sau pleacĂŁ 100% cu spatele si in funcție de aderentĂŁ comuta si pe fata?1 point
-
Sa o stapanesti sanatos si fara incidente ! Legat de fiabilitatea japonezelor este discutabila treaba, in primul rand numarul lor este considerabil mai mic decat al masinilor nemtesti, cel putin aici in Europa. Pana acum nu au stralucit, adica doar motoare aspirate si doar dieseluri de cilndree mare insa cu putere mica. Mai nou Honda a trceut de la 2,2 150cp la 1,6 bi-turbo 160cp, in doar cateva luni sunt f. multe probleme, pe un alt forum este cineva disperat, a cumparat 3 CRv-uri 1,6d 160, absolut toate au probleme, niciuna nu trecut de 10k km. Toyota a facut si ea trecerea de la benzina aspirat la ascutitori mici cu putere mare, vom vedea in timp daca va mai fi la fel de fiabila.1 point
-
cum zice si titlul,cumpar nuca iluminata BMW E46 .preferabil sh dar daca e pret bun iau si noua.cine are asa ceva de vanzare sa scrie aici sau sa imi lase pm.1 point
-
Câteva poze mai jos, rog un moderator sa ma ajute cu editarea "Topic description". Intenția mea era sa scriu F31 2014 ĂŽnsĂŁ mi-a scĂŁpat iPad-ul din mâna http://i.imgur.com/Y1PjKqO.jpg http://i.imgur.com/g2t1cTf.jpg http://i.imgur.com/MSQQfhp.jpg http://i.imgur.com/fXp7wUR.jpg http://i.imgur.com/IVkFQMO.jpg1 point
-
1 point
-
E90-ul tau nu mai are vibratii la franare, dupa ce am schimbat jantele... Nici efectul acela de tramlining. Posibil ca vreo janta sa fie putin stramba. Discurile nu se ovalizeaza, ever. Incearca sa pui alte jante si vezi daca iti mai face. Sau pune-le de pe spate pe fata, chiar daca sunt marimi diferite, doar de test. Te asigur ca discurile nu ai nicio problema. Ps: asa mi-au recomandat si mie toti mesterii, ca discurile sunt ovalizate, sa le Schimb, cand de fapt erau jantele... Aceleasi simptome... Adica stii bine ce simptome avea. Sa nu mai zic ca tot mesterii astia zei in ale marcii BMW imi ziceau ca astea perforate si cu striatii sunt foarte proaste si sa pun normale...1 point
-
1 point
-
1 point
-
schimbi discurile degeaba. discurile de frana nu se deformeaza de la spalatorie, deca speli maisna cu presa hidraulica si la vreo 800 de grade asa.. mergi in service si verfica bratele fata de exemplu..100% scutesti niste bani aruncati pe fereastra pe discuri noui..1 point
-
Eu as alege Audi. Daca mai e si quattro e si mai bine. Dc aleg Audi: Exclut 320i care e cam mort. Consum prea mare pentru ceea ce ofera. 325i e mai ok, dar impozitul e in jur de 1000 ron pe an si consumul nu e mic. Aleg Audi pentru ca are taxele mici pe an la un motor care ofera performate ok. La aspect arata bine si BMW si Audi aici depinde si de gurturi. Daca prinzi si o cutie automata cu dublu ambreiaj e senzationala. Nu trebuie sa vezi doar o marca de masini. Masinile se mai si schimba in functie de posibilitati si nevoia fiecaruia.1 point
-
Fara supararea, are acte acum inteleg, dar pentru forumul asta macar puteai sa pui un pret real, 8900 e SF.1 point
-
Parerea ta e gresita. Sent from my iPhone 1s using Tapatalk1 point
-
Alt frm, esti al 5-lea cu frm prajit de aplicatia asta in ultimele luni.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Raman la parerea ca totusi in multe alte privinte nici Mercedes nu se compara cu BMW...s-au discutata si se pot discuta f multe pe tema asta si tot nu cred ca se ajunge la un consens...o masina o cumperi pt ca simti ca ti se potriveste , pt ca e ceea ce iti doresti sa fie!1 point
-
S-a mai discutat ca sunt si diferente hardware intre 318 si 320 d nu doar soft. E interminabila polemica se pare.0 points
-
+1 pentru scaune sport. Reglajul lombar ajuta foarte mult. Nu as da scaunele sport pe unele confort. Si inca ceva. Sa nu fie piele. Am avut piele inainte, acum am textil, si e mult mai bine (vara - iarna)0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00