Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 09/17/15 in all areas
-
4 points
-
330 cabrio 2002 la pret de E93 335 http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-3-330-ID7Gf7iJ.html poate include si cei doi ani din viata proprietarului la pretu asta2 points
-
2 points
-
Pentru toti baietii suparati de mai sus. E46 al meu nu are probleme, pur si simplu am schimbat niste semeringuri supape si mecanicul n-a montat corect un furtun debitmetru corect si s-a fisurat de la rotiele pe care stau cureaua si au inceput problemele. Singura problema cu e46, a fost consum ulei, ce s -a rezolvat cu semeringuri noi (niste consumabile) E46 316i 116cp e nava de masina comparativ cu renault symbol ce am avut inainte. E prea mare diferenta, nici n-am sa pot cobora de pe e46 ,inapoi pe tractiune fata, o tigaie de masina. Pisatul ala de symbol care putea a besini de nu puteam scoate mirosul din ea si cu toate ca era mai tanara, era uzata la interior grav, ca avea materiale de wc. Sa revenim la e46 316i, masina trage in orice treapta, comparativ cu symbolul care facea zgomot si cu acceleratie la fund, statea pe loc. Nu sunt cuvinte de comparatie, dar nu mai pot trece pe tractiune fata, acele masini sunt tigai. Ce placere ai la volan, la drum lung si in curbe, cu tractiune spate, nici nu se compara cu restul. 316i motorizare slaba? trage prea tare, pentru ce drumuri de cacao avem. Un baietasi cu 320 diesel, mi-a spus ca trage mai tare a mea si a lui nu are probleme, trage si a lui normal. COncluzia mea e asa: e46 e o masina reusita, nu stricacioasa si am sa bag mereu bani in ea, pentru ca merita, pentru ca e peste multe masini. Am fost prin service, eu am avut doar de schimbat semeringuri,atat!. Altii au probleme mari , cu masini mult mai noi. E46 e peste multe masini , iar 316i e perfect pentru mine, trage suficient de puternic,in orice treapa. Tractiunea spate e un salt urias. N-am ce face cu motoare mai mari, nu-mi permit taxe mari si nici strazi nu avem de motoare mari. Daca era Romania impanzita de autostrazi, luam 2.5 motor, dar sunt prea multumit cu 316i 116cp. Nu puterea e totul la o masina, centrul de greutate, tractiunea spate, aerodinamica, distribuirea greutatii. Am trecut de la renault symbol la e46 si daca m-ai pune azi sa ma intorc in renault symbol, as prefera sa merg pe jos. Masina aia nu merita sa i se plateasca intretinerea,taxele,benzina si asa mai departe, o masina premium merita.2 points
-
2 points
-
Saptamana viitoare primim ceva pedale M...urmeaza un drum de Bucuresti pana la neo pe 28 sept iar dupa mai mult ca sigur va veni interiorul Kahn...mai putin chestia aia de pe trimuri care m-i se pare ne la loculul ei... va veni si un volan X6M F16...2 points
-
Tu ai vandut cu 8000 un e90 nfl din 2005 cu 350 de mii de km. Cum justifici comentariul tau referitor la pretul lui? Sau cand e vb de banii altuia sunteti lupii moralisti..am uitat.2 points
-
1 point
-
Nu-i vorba DonJon ca-i carutza sau nu...80% din bmwurile vechi in circulatie nu-s mai breze ca aia a lui. E vorba de cat de rentabil e...si aici nu ma refer la pretul de revanzare ca nici nu poate fi vorba, cat de rentabil e in comparatie cu una inscrisa si darmata sau una intr-o stare ceva mai buna dar neinscrisa. Iti spun eu ...o sa mucesti ca turbatul aproximativ 1an la ea, si cand va fi gata vei fi deja semi-plictisit de ea. Eu asa am patit1 point
-
Acum 2 saptamani am cumparat masina la care visez de foarte mult timp dar pe care nu mi-am permis-o pana acum, BMW E46 Coupe. Este un model facelift 325Ci din aprilie 2003 cu 187.000 km. Acum vreo 2 ani am incercat sa cumpar un BMW E36 (neavand bani de E46), dar dupa ce am vazut unul in Bucuresti si studiat restul ofertelor am ramas complet dezamagit. Nu se vand asa zisele "pisicute" in stare buna decat foarte rar si la bani seriosi, asa ca am renuntat la ideea de a-mi lua BMW in acel moment pentru ca mi se pare stupid sa iti cumperi BMW sa te uiti la el si sa te lauzi la prieteni. Am cumparat o masina de compromis care pe atunci parea o alegerea buna, un fiat barchetta din 2000, modelul riviera. Nu are sens sa mai intru in detalii cu problemele ei pentru ca nu e focusul acestui forum ce presupune sa detii un fiat si cum trebuie sa te astepti oricand la orice... Revenind la treburile noastre, in vara anului asta am reusit sa obtin ceva bani si am decis sa vand "minunata" barchetta si sa imi cumpar masina pe care o voiam cu adevarat. Am cautat cateva luni bune pana sa ma opresc la doua modele care meritau atentie, cea pe care mi-am achizitionat-o si MAG-ul (320Ci din 2002). Am vazut MAG-ul, m-am convins ca e o masina buna, cel putin asa a parut la un scurt test drive, dar analizand minunatele noastre impozite si sistemele noastre de taxare am decis ca cea mai buna decizie este un 325Ci. Niciodata nu m-am gandit ca 325-ul ar consuma mai mult, e un gand stupid cand iti iei masina asta, dar am cautat o masina in stare buna, si MAG-ul parea singura optiune pana sa apara asta. Nu am fost foarte incantat de ideea ca are in plus 22 de cai putere si 27 Nm pentru ca la o masina de 1495 kg nu se simt, dar am condus-o si pe asta si am simtit diferenta, am decis sa merg mai departe; o decizie pe care nu o s-o regret niciodata. De cand o am in fiecare zi am un zambet tamp pe fata, si iubesc sunetul motorului mai ales dupa schimbarea filtrelor si a uleiului. Il iubesc atat de mult incat a inceput sa se auda un barait intre 2100-2300 rpm, suspectez ca s-a crapat evacuarea(am avut aceeasi problema si la barchetta), urmeaza sa ma ocup si de problema asta. Vremea isi spune cuvantul... Cand am cumparat-o avea clasica problema cu senzorul de airbag, plasa de la scaunul din dreapta dupa spusele celor de la bimmer service, martor de lichid de parbriz aprins, raman fara lichid, trebuie vazut unde scapa, cei de la bimmer mi-au promis ca-mi baga lichid sub presiune sa vad unde e problema, si farul dreapta al carui clips al suporturilor interioare e rupt . In rest masina e in stare foarte buna si numarul de kilometri luand in considerare istoricul cunoscut pare real. La 106.000 RedCap a adus-o din germania, a tinut-o pana in 2011 avand 138.000, dupa a fost la un baiat care a facut 12.000 in 6 luni cu ea, apoi in 4 ani cel de la care am luat-o a mai facut 37000 cu ea fiind a doua masina. Sper sa am parte de ea multi km de acum incolo si sa nu apara vreo surpriza foarte neplacuta, incat din anii de studiat pareri despre BMW am ramas cu o parere buna (poate sunt si subiectiv fiind o masina la care aspir de mult timp). http://imageshack.com/a/img540/6383/0XP2gd.jpg http://imageshack.com/a/img673/2407/ZbGYv5.jpg http://imageshack.com/a/img537/1231/q1isiD.jpg http://imageshack.com/a/img673/2929/RssuJX.jpg http://imageshack.com/a/img537/7789/Af0Qyo.jpg http://imageshack.com/a/img661/7082/gUJMUR.jpg http://imageshack.com/a/img910/2001/fDgIvz.jpg http://imageshack.com/a/img538/6835/zMPooi.jpg http://imageshack.com/a/img905/3382/XHpehK.jpg http://imageshack.com/a/img907/2862/XrVHBx.jpg1 point
-
-Pachet M+ scaune sport, sunt incoparabile cu scaunele standard. -Directie sport variabila -bancheta incalzita -parbriz cu banda solara Nu iti recomand o tapiserie atat de alba. Si sa fiu sincer, m-as gandi de mai multe ori inainte de cheltui peste 60k euro pe un 320d.1 point
-
Revin cu update Dupa masuratorile lor a reiesit schimbarea distributiei ( lant superior, inferior, patinele, intinzatorul, pinioanele ax came si pompa de injectie, garnitura de la _chiulasa_, garnituri de la injectoare, suruburi, ulei etc.....) Nu a putut sa-mi dea o lista cu codurile pentru ca mi-a zis ca este impotriva politicii interne BMW sa faca print screen la programul de comenzi si sa le scrie pe toate sunt multe, dar mi-au propus ca atunci cand vin piesele pot sa vin sa le vad pe toate si daca vreau sa le pozez si sa fac o lista. Din pacate mi-a zis si ca fulia de la motor este crapata si trebuie urgent schimbata. In rest totul e ok. Asta din pacate nu intra pe distributie si e singura piesa pe care trebuie sa o platesc. A facut si o verificare la toata masina si a mai gasit bucsele de pe spate care au un pic joc dar pot sa le schimb la anu lejer. Daca nu ar fi fost chemare in service pe acest motor, factura ar fi fost 8000 RON. Astazi 17.09.2015 a comandat piesele in Germania iar marti 22.09.2015 ajung in Bucuresti iar pe 25.09.2015 masina este gata. 3 zile dureaza piesele, 2 zile inlocuirea lor. Motorul de scoate integral de pe masina, se face bucati , se schimba piesele si apoi se reasambleaza. O sa ma duc acum sa iau masina de la Bavaria si o duc marti inapoi sa se apuce de ea. Acum ce sa zic, sunt foarte fericit ca am economisit 8000 RON. Oricum sunt foarte profi oamenii. Cu mine s-au purtat foarte ok si toate neclaritatile pe care le-am avut mi le-au clarificat. Va salut pe toti si revin cu update dupa ce iau vineri masina1 point
-
1 point
-
Salutare, Nu am fost prea activ pe forum, dar am urmarit postarile pe modul "silentios", pana m-am decis la ce masina imi doresc . Pana la urma am "incalecat" si eu un F30, e proaspat adus de mine , nici n-a apucat motorul sa se raceasca... Ca optiuni : S1CAA Selection of COP relevant vehicles S205A Automatic transmission S230A Extra package, EU-specific S248A Steering wheel heater S249A Multifunction f steering wheel S255A Sports leather steering wheel S258A Tire with run-flat functionality S2H2A S2VLA Variable Sport steering S403A Glass roof, electrical S423A Floor mats, velours S428A Warning triangle and first aid kit S431A Interior mirror with automatic-dip S441A Smoker package S465A Through-loading system S481A Sports seat S493A Storage compartment package S494A Seat heating driver/passenger S496A Seat heating, rear S4AEA Armrest front, retractable S4B8A S4DMA Accent strips, pearl-gloss, chrome S502A Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) S520A Fog lights S521A Rain sensor S522A Xenon Light S534A Automatic air conditioning S544A Cruise control with brake function S563A Light package S575A Supplementary 12V sockets S5ALA Active Protection S5DAA Passenger airbag deactivation S5DCA Rear-seat headrests, folding S609A Navigation system Professional S610A Head-up display S612A BMW Assist S614A Internet, preparations S615A Expanded BMW Online Information S616A BMW Online S676A HiFi speaker system S698A Area-Code 2 for DVD S6AAA BMW TeleServices S6ABA Control for Teleservices S6NFA Music interface for Smartphone S6NLA Connection Bluetooth + USB devices incl. S6NRA Apps S6VAA CIC-Zusteuerung S6WAA Instrument cluster, expanded equipment S6WAA Instrument cluster, expanded equipment P7S2A Luxury Line P7VAA Ride Comfort package P7VBA Comfort Package P7VGA Warmth Comfort Package L801A National Version Germany S879A On-board vehicle literature German S8KAA Oil-maintenance interval - 24 months/30,000 km S8SCA Telematics access request,country-spec. S8THA SPEED LIMIT INFO S8V1A Label S9AAA Outer skin protection Si cateva poze : http://imageshack.com/a/img673/5641/B4CqnF.jpg http://imageshack.com/a/img907/414/hqgN60.jpg http://imageshack.com/a/img540/3595/k5oHJC.jpg http://imageshack.com/a/img538/2820/OxVCen.jpg http://imageshack.com/a/img540/6996/eK3Oal.jpg http://imageshack.com/a/img538/9996/70B5El.jpg http://imageshack.com/a/img633/8046/R0vFev.jpg http://imageshack.com/a/img537/3379/a1XV3u.jpg http://imageshack.com/a/img673/2901/Sp0w2l.jpg http://imageshack.com/a/img538/6118/VqYnON.jpg http://imageshack.com/a/img538/7746/EBVdH4.jpg http://imageshack.com/a/img661/2641/n2cHdJ.jpg Interventii in viitorul apropiat - are o mica crapatura in parbriz, o sa incerc sa o repar la AGER - mici zgarieturi care ies la polish, ceva recomandari de centre care fac chestia asta mai profi mi-ar fi de ajutor - folie parbriz+ capota+ bara fata (sper ca folia nu afecteaza HUD) - ceara solida. ceva centre unde ati avut experienta buna si ceara de calitate ? Va salut!1 point
-
Am dat jos plasticul ala cu sigla M de pe portbagaj. Acum arata asa! http://i76.photobucket.com/albums/j11/Mircanu/Cars/A5D2E5CB-6F2A-438D-8BFB-03AC560AD6CC_zpsab9o3e0y.jpg Referitor la sigla aia in sine, cred ca piesa e originala. Am incercat sa rup plasticul si nu am putut. Daca imi pun mintea cu el o sa-l rup, insa ma gandesc ca daca era o chinezarie se rupea imediat. De asemenea, pe spatele plasticului scrie bmw si o serie. Stiu ca locul unde era lipit M-ul era aiurea, de aceea cred ca piesa a fost cumparata de la showroom si lipita acolo aiurea1 point
-
Scaune comfort, scaune sport, scaune normale. Asta ar fi ordinea preferintelor mele, dupa ce le-am incercat pe toate.1 point
-
1 point
-
legat de culorile individual eu am o mare dilema ... in caz de zgarieturi, etc .... cat de bine iese elementul la revopsire ??1 point
-
Nu intelege gresit dar parerea mea e ca scaunele sport nu sunt mai dure sau ceva,sunt chiar mai comfortabile/luxury decat unele normale, eu as alege scaunde sport si o piele maro, ceva mai inchis, alb interior alb exterior e cam ciudat.1 point
-
salut, am renuntat la un e60 pentru minunatia asta si nu-mi lipseste nici macar o secunda masina e din 1996 iar ca dotari enumar: - nimic absolut nimic. in afara de abs si oglinzi si geamuri electrice. i love this car! http://i62.tinypic.com/2eulfsg.jpg1 point
-
eu as adauga scaune sport in primul rand...in al doilea rand as pune volanul de M...in rest mie imi place configuratia chiar f mult...1 point
-
Exact asta vreau sa fac. Ma refeream la perioada aia (o zi - doua) dupa ce vand volanul meu si cumpar celalalt airbag.1 point
-
xI este mai sigur pe orice suprafata. sunt tari care nu au iarna, si ei cumpara xDrive pt siguranta. la viteze mari pe ploaie in curbe, te ajuta. dar poate omul vrea sa faca drifturi.. :poke:1 point
-
:) Am cam batut campii, m-a luat valul povestii si nu stiam cum sa fac sa explic ce cred fara a implica matematica, derivate si alte alea..... Eu am inteles ca intereseaza o masina care sa alerge si la track days (fapt pt care am vorbit de avantaje pe circuit) si in oras.... oricare ar fi bugetul pentru o masina trebuie sa iti fie drag cand te indrepti catre ea si sa te bucure de fiecare data cand ai chef..... pentru asta parerea mea ca nu poate fi 2.0 t si nu audi (subiectiv vorbind ) eu vroiam doar sa scot din cursa A5 2.0T (este o masina foarte frumoasa dar nu are ce cauta alaturi de un 325i@210cp pe pista si in opinia mea este departe de un produs premium pentru ca marca in sine nu este dedicata produselor premium si cu siguranta face compromisuri unde nu ar trebui sa faca) si daca am exclus 2.0 t eu as merge pe E92 325i@210 cp - 2.5 litri manual daca se gaseste una in stare buna avand in vedere anul de fabricatie...--- un 6 in linie aspirat....exact ce vrea BMW sa transmita pasionatilor de motoare....cel mai bun compromis cheltuieli/performanta indiferent de faptul ca adversarul, care oricum nu are ce cauta in ring, o sa scoata nasul in fata pe 400 m (poate) RWD 200+ cp oricum are eleganta si impune prin definitie respect fata de orice 2.0 t 4 cilindri care se aude ca un megane RS sau golf GTI DSG pe care le pot conduce inclusiv blondele care l-au luat exclusiv pentru ca avea o nuanta frumoasa de galben / rosu urmatorul candidat daca vechimea e92 nu poate fi acceptata, dar bugetul cred ca se dubleaza --- 428i (pt ca altul nu exista pana in 3.0 l)(cu rezerve pentru biturbo) ma contrazic singur dar in 2012 + nu sunt alte solutii decente ( benzinarul turbo este un trend care nu poate fi impiedicat(vezi norme de poluare si taxe cilindree in f multe state) dar aici ma gandesc ca nu se compara un benzinar turbo lansat in culmea expansiuni motoarelor benzina turbo 2013++++ cu un benzinar lansat in urma cu 5 ani (2008 +++) bucurativa de 2.5 6 in linie cat se mai poate (din ce imi aduc aminte de la un curs 6 in linie este cel mai echilibrat arbore cotit in mod natural) off topic: Audi mi-as luat doar 3.2 FSI/4.2 fsi/5.2 fsi --- cu adevarat impresionant1 point
-
Un topic interesant, denaturat de cateva ori cu discutii legate de masini diesel, pana la urma nu vad de ce comparati masini turbo cu aspirat???? Am condus de mai multe ori chiar si 2.0T dar pe A4 si un motor turbo este clar altceva, mai mult de 318i n42 din pacate nu am prins, dar chiar si ala mi-a placut foarte mult atat la condusul de zi cu zi cat si la alergat... diferenta dintre ele este de departe legata de gusturi si de senzatia de la volan. In opinia mea nu poti sa alegi intre audi si bmw de pe hartie cel putin nu la capitolul ala de masini (poate intre un A3 si un 1xxi)....pur si simplu iti place una sau alta...... se conduct diferit, se simt diferit, pun cuplul la sol diferit.... pe langa asta audi nu este un produs chiar premium....doar unele modele pot fi considerate ca sa se strecoare, iar 2.0 T se gaseste pe A4 <30.000 euro nou......departe de un produs premium(parerea mea) off topic:lucrez la o firma care a cumparat la nivel mare un lot peste 200 de A4 quatro 2.0 t pretul final a fost ~20.000 euro (intradevar mai scoarta de atat nu am vazut niciodata ex: climatic fara afisaj digital la temp - o zona) - (pica bobine in draci la ele )) totusi nu e o masina cu care chiar sa te lauzi .... e frumoasa dar nu e sportiva pt cateva ture pe circuit un 2.0 t este foarte, fun, dar zi de zi.... nu prea..... prefer oricand un motor aspirat pentru un proiect personal de circuit exclusiv oricum as alege BMW la orice ora O explicatie pt alegerera mea : Din graficele de mai sus se vede clar cuplul enorm pe care il dezvolta un motor turbo ( pt multi dintre voi ->>> :) ) la turatie mica (a nu se uita turbo lagul mai ales la turatii mici) Astfel senzatia de accelerare si adrenelina creste exponential instant pt sofer, dar.... Sa vedem cum simtim: Cuplul mare, usor descrescator pe masura ce motorul accelereaza, inmultit cu turatia formeaza puterea disponibila (teoretic la plina sarcina)....Supriza!!!!! senzatia pe care o simtim la volan este data de viteza de variatie a parametrului numit accelerare, nu stiu daca am explicat destul de clar (adica cat de mult si de repedere variaza ritmul in care accelerezi) Pt. un turbo: respectiva variatie pleaca de la un boost f mare pt ca de la nivelul unui "rolling start" cuplul explodeaza in f scurt timp de la o sarcina partiala (ex 50 Nm x 2000RPM -----> 350Nm x 2000 RPM) deci ipotetic de la o acceleratie 0 (mers constant) -> 50m/s2, apoi variatia in timp a acceleratiei scade imediat si ajunge sub mediocra pe masura ce variatia vitezei se mentine si urca lent in timp ce masina castiga doar turatie 50 m/s2- > 60 m/s2, ba chiar cuplul scade usor cand ajunge in plaja de puterea max; Nu ma intelegeti gresit vreau sa spun doar ca dupa boostul dat de turbina de la sarcina partiala la sarcina maxima acul pe vitezometru, desi se mica repede clar o face in ritm aproape constant intrucat puterea creste doar datorita turati; Conf graf a5 pierde din viteza cu care accelereza, acul continuand sa urce dar intr-un ritm mai putin alert intrucat spre plaja de putere maxima cuplul nu mai ramane constant el scazand un pic. Pe scurt: un sut in cur cand dai cu pedala la podea - "cand intra turbo" - si bucuria vitezometrului care urca...... constant Pt. aspirat (preferatul meu pana apuc sa conduc un bi-turbo) repectiva variatie, despre care vorbeam mai devreme creste progresiv avand in unitatea de timp o variatie maxima mult mai mica(fara turbo nu exista salturi bruste de cuplu - teoretic VANOS-ul ajuta dar nu face minuni) dar variatia acceleratie creste simtitor pe masura ce o data cu turatia creste si cuplul disponibil (spre deosebire de cazul anterior acum variaza doi parametri rezulta-> panta abrupta pentru graficul puterii) astfel se face simtita prezenta senzatia de "impins de la spate din ce in ce mai puternic"....poate pentru cine a condus o motocicleta - care se bazeaza pe acelasi principiu intelege ce vreau sa spun.... Pe scurt: Daca esti fraier si dai cu piciorul acceleratia la fund la 2000 ture o sa fi usor dezamagit mai ales daca de zi cu zi conduci un diesel sau un benzinar turbo, dar in f scurt timp cand ajungi la 3500 senzatia de accelerare creste si creste si la 6000 sigur strangi tare din volan si apropa ca nu iti vine sa schimbi pana nu ajunge in rev limit pt ca ai senzatia ca "trage din ce in ce mai tare" si "sigur" poate mai mult PS: inainte de BMW am avut O Honda cu revlimit la 7500 rpm si ocazional am condus una cu revlimit la 8700 (?parca?) EEE acum da' la sfarsitul zilei ---- pe circuit unde esti fortat de situatie sa folosesti o treapta inferioara si poate sa cobori la 4500 RPM e mai bine sa ai turbo pt ca ai disponibila toata puterea si cuplul inca de mai jos chiar.....Cazul A5 este un exemplu nefericit pt ca pierde din cuplu si putere exact in zona 5700 - 6500 unde teoretic are nevoie.... In schimb: un aspirat inseamna - sa fi artist, sa schimbi vitezele des si sa le alegi in asa fel incat in orice moment sa fi la min 5000RPM pentru a te bucura de tot ce poate pe strada nu ma bucur de cuplu max la 2000 de ture pt ca nu am ce sa fac cu el; prefer oricand confortul pe care il ofera o accelerare linara/domoala la turatii mici, accelerarea rapida dintre 3500 - 6000 si aia de brutalitate si zmucire cand retrogradez 4 -> 21 point
-
power windows anti-trapping function problema cu unul din geamurile electrice poti circula ca este cu galben semnul dar bag-o la un tester spor! Sent from my iPhone using Tapatalk intra pe google si vezi ca pe bimmer uk spun baietii despre treaba asta Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Nu ma pricep,nu ma bag. Si colegul InsiDE mi-a spus ca imi va trimite un filmulet cu montarea volanului dar prefer sa las profesionistii sa se ocupe. Multumesc pentru idei1 point
-
Duminica mi-am dedicat cateva ore pentru cosmetizarea masinii, ce a inclus mai multe operatiuni, detaliate mai jos. Postul vine ca un update la detailing-ul anterior, de acum 3 luni, descris aici: http://www.bmwclub.r...ost__p__2271218 . Uneltele de baza folosite au ramas aceleasi, cu mici "adaugiri": PAS 1: prespalare - spumare cu lance si Autobrite Magifoam. Am vrut sa fac o comparatie cu spuma de la Sonax. Autobride e mai densa si rezista mai mult pe masina. Eu am lasat-o aproximativ 10 minute si inca persista pe masina. Ca si putere de curatare, Sonax e mai agresiva cu murdaria, insa tinand cont ca Autobride rezista mai mult as zice ca sunt echivalente ca putere de curatare. Autobride, insa, e mai "prietenoasa" cu ceara / sealant. - clatire PAS 2: -curatare jante cu Sonax Full Effect. Am cumparat si o perie pentru a agita solutia pe jante atunci cand sunt "extra-murdare": Sonax Wheel Rim Brush Ultra-Soft. PAS 3: - spalare folosind 2BM - sampon Sonax Red Summer - clatire, apoi uscare cu prosop dedicat PAS 4: - decontaminare cu argila. - trecere cu IPA in dilutie 50-50 PAS 5: ceruire - pe jante am folosit Vicont Wheel & Chrome Sealant - pentru cauciucuri am folosit 303 Aerospace Protectant - pentru caroserie am folosit combinatia Bilt Hamber Autobalm + Bilt Hamber Auto QD. Am ramas uimit de modul cum arata masina dupa tratament, are un aspect foarte "wet". Am aplicat ceara si pe faruri in 3-4 straturi si acum par scoase din cutie - multumiri lui Acero pentru acest sfat . Aditional, am folosit Aquapel pe parbriz si Sonax Gummi-Pflege pe chedere. Astept sa vad rezultatele odata cu trecerea timpului Toata munca a fost terminata dupa ora 20, cand era deja destul de intunecat si am doar cateva poze facute pe fuga a doua zi dis-de-dimineata. Rezultat final:1 point
-
Profitand de oprirea ploilor si weather forecast ... mi s-a intamplat de multe ori sa spal masina si sa ploua imediat dupa. http://i.imgur.com/ECZerEl.jpg http://i.imgur.com/c6DdTTw.jpg http://i.imgur.com/WHwnCS5.jpg http://i.imgur.com/4Ekhuwv.jpg http://i.imgur.com/dABLPFx.jpg1 point
-
Te las sa descoperi singur de ce am spus asta, iar informatii gasesti suficiente si pe google si cautand pe forum. La mine s-au intamplat doar vreo 2-3 lucruri nu foarte grave, dar de ajuns cat sa nu mai calc pe acolo - daca poti crede ca un filtru de motorina nu s-ar putea monta invers, la Robert in garaj s-a reusit aceasta performanta.1 point
-
Hehe... masina asta... m-a lasat fara permis cand veneam cu ea din Germania, am cazut la Nistoresti, la 2 aruncaturi de bat de casa, luat cu 149 pe limita 70. Uite ce poze am gasit eu cu ea pe aici de cand ma pregateam sa o vand. http://imageshack.com/a/img673/6726/Z6N0YO.jpg http://imageshack.com/a/img661/5886/9RVU8K.jpg http://imageshack.com/a/img901/6634/WV6Rz6.jpg http://imageshack.com/a/img912/8841/u6kkyd.jpg http://imageshack.com/a/img913/6474/WonqEi.jpg http://imageshack.com/a/img538/2680/yUtLNt.jpg http://imageshack.com/a/img912/1613/qSe19E.jpg http://imageshack.com/a/img901/8612/D83LDu.jpg http://imageshack.com/a/img538/936/r3JGks.jpg1 point
-
Asta ca raspuns la nedumeririle unora daca F-urile mostenesc problema E-urilor. E un motor bun, cu distributie pe lant ce se schimba la X km.1 point
-
Ma mir ca au si stat sa-ti raspunda. Schimbul de ulei e una, reconditionarea mechatronicului e cu totul alta Intrebarea demonstreaza ca n-ai inteles nimic din topicul ala. Slabitul suruburilor nu face parte din vreo documentatie oficiala pentru schimbul uleiului. E sigur o tampenie de pe un forum luata de buna, dupa care a devenit mit. Cum se intampla de obicei. Ar fi culmea sa fie nevoie sa slabesti mechatronic-ul ca sa schimbi uleiul. Mai mult ca sigur cineva a vazut o recomandare a cuiva de a schimba cu ocazia uleiului si garniturile dintre mechatronic si cutie (ca la 6hp) si a tras o concluzie ca trebuie slabit mechatronic-ul. Asa se intampla cand tragi concluzii dupa gura lumii.1 point
-
http://114.imagebam.com/download/tG7X5dgiYoAHAe1s_9iOrg/43495/434944482/DSC_7218.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/43495/baf678434943863.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/43495/83db2b434943874.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/43495/95cbd0434943926.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/43495/f65b9b434943942.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/43495/6c953c434943954.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/43495/255136434943967.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/43495/331816434943983.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/43495/ce561a434943998.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/43495/807985434944007.jpg1 point
-
- Jante fata - zgarieturi standard de bordura... - Volanul - cu close-up in zonele cu crapaturi. Se vede destul de usor ca e doar piele imbatranita, mai uzata in zona de contact. Din punctul meu de vedere, nu necesita retapitare in acest moment. - Stopurile originale ale masinii (disponibile, vin la pachet cu masina) si detaliu cu cel crapat. Evaluati de unii singuri gravitatea... - Cheder exterior st spate - e doar un element mascat gresit si gazat cu lac.1 point
-
Salut, Pentru ca incercam sa limitam pe acest forum pentru masinile care cu adevarat respecta cuvintele precum : " stare exceptionala, impecabila etc.." doresc sa vin cu urmatorul feedback -masina nu are short shift(are doar duca M short care nu este echivalent!) -volanul a fost vopsit sau dat cu ceva pe el care a crapat -treaba ca a fost tinuta in garaj ultima perioada gen 3 ani.. nu e chiar asa prop a zis ca defapt masina a stat la bloc unde a prins mai multe zgarieturi de pisici de oameni... -manerele de reglare aeroterme sunt rupte efectiv ies -far stanga fata a fost lovit (este si julit si prindere rupta) de unde se pot trage mai multe concluzii -nu sunt stopurile originale pe masina(cele originale sunt la prop acasa si au fost schimbate din cauza ca unul este crapat pe jumatate....) -jantele sunt julite si lovite destul de urat (in pozele de mai sus si restul se vad clar ca aratau foarte bine, insa prop mi-a zis ca el asa le-a cumparat) -sub luneta spate imediat cum se deschide portbagajul este numai mastic sub vopsea..sau ceva dedesubt, nici de cum vopeaua mata si tabla dreapta care trebuia sa fie... -pe partea din spate eu am obs ca aripa dp DR este mai umflata decat aripa de pe ST ( aici poate mi s-a parut doar mie dar ochiul meu asa a vazut..) -sub chedere noi care au fost schimbare se vede efectiv ceva crapat ca si cum ar fi kit...(aici sper sa ma insel si sa fie prenandez sau mai stiu eu ce de culoarea aia ) -protectia la bumbul de alarma de sub oglinda este spart -senzori de parcare "aftermarket" urlau chiar daca nu era nimeni in spate imediat cum era cuplat R -un cheder vopsit/matuit pe spate de la geam Motorul suna ok, nu dadea cu fum, nu se auzeau sunete dubioase (nu am mai fost asa interesat sa il testez atent dupa cate am vazut..) Prop este un om ok, chiar discutasem si in privinta actelor si era de acord sa o bag la mine la fiscal insa sa mai ramana pe numele lui o perioada... Toate cele de mai sus au fost observate impreuna cu prop si care nu a avut nimic de spus contra Este pacat ca un "Tanar" necunoscator sau care nu are cu ce sa compare, sa cumpere o masina doar dupa anunt..... probabil ca pretul final era destul de mic insa dupa cate am vazut si la ce ma asteptam nu am mai fost interesat!1 point
-
1 point
-
Merita sa iei niste pneuri bune daca tii la viata ta. Nu exista se "merita"....1 point
-
Daca exista o comparatie intre 3.0 quattro si 330x.d alegeam BMW. Motorul de pe 320i este un gunoi. Nu simti ca trage si consuma mult. 325i cum am mai spus e ok. Probleme sunt la toate masinile. Cum la bmw sunt probleme cu modulele ccc, vanosuri si alte porcarii, asa si la alte marci a problemele lor. NU EXISTA MASINA PERFECTA, iar in siua de astazi marea diferenta intre ele este forma. Un motor supraalimentat este superior unui motor aspirat din aceeasi categorie. De exemplu BMW 328i F30 este superb.1 point
-
Ca fapt divers se pare ca si userii de pe vwforum au observat materialele slabe de la audi a5: http://vwforum.ro/topic/50529-audi-a5-vs-bmw-3-coupe/ Probabil sunt posesori de Bmw undercover.1 point
-
1 point
-
multumesc pentru urari sau cum sa le zic 1.8, versiunea EU. 1.9 a fost pentru US daca nu ma insel. stie m-am saturat de masinile pline de electronica si gadgeturi. in ultimii 10 ani am alergat dupa masini din ce in ce mai perfecte tehnic pana am reaizat ca nu asta ma face fericit nu imi lipseste E60-ul. E60-ul era doar o masina, un mijloc de transport (nu vreau sa generez flame-uri cu afirmatia asta, doar ca E60 in afara ca se comporta perfect ca masina nu mi-a miscat nici o coarda sensibila, nu mi-a smuls nici o lacrima si nu i-am mangaiat niciodata capota). Z3-ul are personalitate cu adevarat, te indragostesti de ea.. o adevarata clasica. Z3-ul e daily drive, desi e a treia masina din casa E ca pe motocicleta, simti aerul in jurul tau. iar cand ploua si ii pui prelata, simti ploaia si mirosul de ploaie. si cateva picaturi inauntru, of course la iarna o ascund in garaj. pana atunci e motocicleta pe care pot sa fumez si nu ma ploua o masina geniala. si dementa daca calci brusc acceleratia cu rotile bracate sau pe linia de tramvai un aer conditionat nu i-ar strica deloc. daca as sti cum si cu cine sa vorbesc, i-as face retrofit. stiti pe cineva care face retrofit de a/c la z3? e cam calda vara pe aici pe la bucuresti1 point
-
Revin si eu cu un update, masinuta va avea parte de o polisare "wet sanding" , sper sa iasa asa cum imi doresc Intre timp am reusit sa ma "privatizez", deschizand un garaj dedicat "nebunilor" ca mine. Gasiti toate detaliile pe pagina de fb daca sunteti interesati de servicii de detailing, safe wash si multe altele. https://www.farcebook.com/DycGarageDetailingAutoMoto1 point
-
Bala, eu nu cred asta cu pompa de inalte, nu inteleg ce se poate regla acolo. Si daca imi permiteti cu totii o parere personala; utilizez de la 0 un n47 care are in prezent 195.000 km. Este un N47D20A, care a inceput sa aiba zgomot de lant pe la 35.000km. Abia perceptibil. La 128.000 km am inlocuit-o la contempo bv, se auzea deja din masina, cu toate inchise la asta ma refer. Facuta pe culanta conform ultimului PUMA de la momentul ala adica decembrie 2012. Arbori si toate cele. In curand implineste 70.000 km din momentul inlocuirii. Se aude din nou. Nu ma insel cand spun, ca se aude mult mai putin decat atunci cand avea 70.000 cu ea originala. De cand am inlocuit-o fac schimburile de ulei la max. 9.000-9.500 km inainte le faceam dupa bord. Ii confirm spusele lui Service Premium, masina a fost resoftata la inlocuire, lucru evident in exploatare si recunoscut si de ei in scris ulterior. Baietii care au lucrat sunt convins ca nu stiau, ei au mufat-o si calculatorul si-a facut treaba. Asa sunt si invatati, sa faca lucruri cu ochii inchisi. Nu mint cand tehnicianul expert de acolo imi verifica indicele de viteza al anvelopelor, care nu mai erau cele originale bineinteles, si imi spunea cu o nonsalanta uimitoare in glas ca daca acum sunt Y in loc de V original, poate asta este cauza... Am lucrat aproape 10 ani la doua centre integrate de activitati auto, mare parte a perioadei in etapa lor de importator, apoi dealer cu reprezentantele deasupra. Oamenii de acolo sunt foarte departe de multi dintre cei de aici. Ei asa sunt si alesi, sa fie sub profesional pregatiti fata de cei de deasupra si sa execute, dupa proceduri bineinteles. Pot fi si bine intentionati, insa degeaba. NU STIU asa cum stiu oamenii din ateliere, nu ma intereseaza minusurile si plusurile pe care le voi primi, sunt departe de experienta acumulata de acestia din urma, de pasiune nici nu poate fi vorba. Nu exista pasionat in reprezentante, nu au nevoie de asa ceva. Altele sunt criteriile de selectie acolo, si e valabila si in tari cu traditie din vest treaba asta! Personal l-am cunoscut pe Bogdan, pe Cosmin doar pe forum. Vorbesc doar despre ei, pentru ca ceilalti pe care ii stiu nu sunt activi aici. Sunt la ani lumina de oricine din reprezentante. Iar accesul la informatie, e deja o joaca astazi, mai ales la varsta lui n47, ca despre el vorbim! Si pentru ca v-am batut destul la cap, cred ca utilizator, si asta este spun suficient sa am dreptul sa imi exprim o parere, ca distributia asta este o consumabila, cu un termen de viata mai redus decat cea a altor motoare cu lant de pana acum. Ce inseamna s-a recalibrat pompa? Crezi-nu crezi, insusi m.s. dir. Tehnic de la contempo bv mi-a recunoscut asta! In scris!!!1 point
-
Pai nu am spus ca "merge si asa". Informatii 100% clare nu exista. Asta e concluzia de bun simt pe care oricine poate s-o traga din moment ce exista mai multe seturi de piese aparute in decurs de cativa ani + un pseudo-recall. Banuiesc ca e logic ca nu-mi permit sa ma joc cu chestiile astea. Daca ar pica diverse motoare, nu am altceva de facut decat sa le repar/inlocuiesc din propriul buzunar. Asa ca pentru mine nu e doar o discutie. Sunt direct interesat sa-mi fac bine treaba. Daca preferati limbajul de lemn al unui om de vanzari, ei bine nu sunt eu acela. Ma bazez pe experienta acumulata. Pentru mine e clar de ce pica distributiile de N47, iar treaba cu pompa nu sta in picioare. Intinzator proiectat prost ----> pentru ca cel nou e diferit. Patine prost proiectate ----> idem. Patine facute doar din plastic, fara corp metalic. Am vazut motoare vechi, de exemplu M47 de 136 cp, care aveau un joc enorm la lant. Dar acolo nu se pot rupe patinele, deci nu se rupe lantul. Se poate sa sara de la punct, dar atat. Asta asa, fara gargara inutila si vrajeala.1 point
-
Nu e neapĂŁrat corect sĂŁ compari costurile de ĂŽntreținere ĂŽntre reprezentațe (fie ea și Renault) și service-urile de cartier și ĂŽntre piese de producĂŁtor vs. OE. Pe de altĂŁ parte, vorbind strict de mașina din link-ul tĂŁu, mie ĂŽn afarĂŁ de faptul cĂŁ o sĂŁ fie mai puternicĂŁ și ceva mai confortabilĂŁ nu mi se pare nimic premium. E un e46 chel care nu-ți va oferi satisfacțiile la care te aștepți.1 point
-
Nu o voi face toata la reprezentanta, doar distributia. Marea mea problema e alta. Daca renault meu l-am luat de nou, iar acum face 90 milioane, mi se pare de-an boulea ca o toba sa coste 10milioane. Daca diferenta e de la cer la pamant, atunci de ce as mai intretine o rabla de renault de 7 ani vechime, care se dezmembreaza la 130km/h, dar toba noua costa 900 ron+ 100 manopera)). Clio are 130.000km reali, poate nu are asa multe defectiuni ca un bmw din 2002, dar tie iti convine sa intretii una low cost in care intra vantul la 130km/H , care face ca barca pe sosea la orice denivelare? Iar la un impact, ce siguranta in plasticata aia. Intretinerea la bmw poate ca e scumpa, dar si la renault e la fel de scumpa. Am fost la reprezentanta si m-am lamurit. Poate ca sunt preturi mari si la bmw la reprezentanta, e normal, e bmw, dar la renault nu ma asteptam la asa preturi. Cum pana mea sa coste 10milioane o toba finala cu manopera , cand masina mea costa 90 milioane. Concluzia e urmatoarea: accept sa am o intretinere costisitoare daca am una premium in fata blocului, nu un pisat de renault. Am fost la reprezentanta renault si a trebuit sa schimb o toba finala, placute frana fata, discuri fata si parbriz. Stii cat mi-au cerut? 800 euro. Stii cat costa masina? 2000 euro. E din 2008 ca an. Prefer sa bag oricand 800 euro intr-un bmw, ca e o masina superba, e altceva fata de pisatul de renault clio. De asta vreau trecerea pe ceva premium. taxa auto? taxa auto la bmw e 200-400 euro, imi iau bmw si n-am bani de taxa? Am dat 500 euro sa iau un pisat de toba si placute frana fata + discuri fata , toate de la renault si n-am sa platesc un pisat de taxa?1 point
-
Pretul de achizitie e una si cel de exploatare pe termen lung e cu totul altceva. La un venit modest se preteaza mai bine un clio diesel decat bmw. Numai tu stii daca iti permiti un consum de 12L in oras plus consumabile ceva mai scumpe.1 point
-
1 point
-
Sunt perfect constient ca nu am cum sa ies pe plus, mai ales in situatia mea. De aceea am scazut taxa din pretul initial iar "negocierea" continua de aici. Cat despre rude si prieteni, majoritatea sunt dizelari si nu-mi impartasesc "viciul".0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00