Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 09/18/15 in all areas
-
Stii ce demonstreaza chestia asta? Romanului ii place sa fie mintit si pacalit. Prefera sa ia masina de 300 000 cu multe probleme, dar sa aiba pe bord 150 000 sau maxim 200 000 km. Daca o masina are 300 000 km si e intretinuta corespunzator si nu are probleme tehnice, care-i problema? Masinile ieftine au aproape intotdeauna probleme tehnice sau probleme cu actele sau taxele. E destul de greu sa gasesti un E46 stock cu motor de 2.5 si cu taxele la zi. Sau poti sa iei unul la 3500 euro si apoi bagi inca 2000 euro in el si tot nu il faci masina. Mai bine iei o masina cinstita si in care nu trebuie sa bagi multi bani in scurt timp, exceptand desigur problemele comune modelului.3 points
-
In primul rand imi cer scuze daca te-am ofensat in vreun fel. Nu aceasta era intentia mea. Si multumesc de reply-ul tau mai mult decat civilizat si argumentat. Iti dai seama ca n-ar avea nici un rost sa am eu o discuti cu acei mecanici. Fiecare este liber sa aiba o parere. Inclin sa cred ca parerea lor are in primul rand un motiv financiar. Una este sa vinzi o galerie noua la care poti pune un adaos comercial si alta este sa cureti o galerie la un pret mult mai mic. E vorba de bani, iar cand vine vorba de bani foarte putini sunt cinstiti cu adevarat. Un fel de scopul scuza mijloacele, iar aici scopul principal este profitul. Eu am fost inainte posesor de BMW si utilizator al acestui forum (din 2006) inainte de a oferi aici servicii de mecanica auto. Cel putin un sfert dintre clientii mei sunt de pe forum, prin urmare imi ajustez serviciile in functie de acestia. Foarte putini sunt dispusi sa achizitioneze o galerie de admisie noua. Pretul este prohibitiv si eu nici nu prea am incredere in ele pentru ca pana acum am vandut doua galerii de admisie si ambele au inceput sa piarda ulei la scurt timp dupa ce au iesit din perioada de garantie. Eu elimin pierderile de ulei de la clapete anulandu-le cu un kit de capace din aluminiu. Solutia este de lunga durata si mult mai ieftina decat o galerie noua. Legat de partea cu curatarea, in mod evident un mecanic care lucreaza la BMW nu-ti va propune interventii care nu sunt agreate BMW. BMW nu repara, nu reconditioneaza. Vinde adesea piese reconditionate in fabrica, dar acestea sunt la pret de piese noi. Cele mai multe service-uri ofera un procedeu de curatare ineficient. Este curatata doar calamina aflata la vedere, adica 10-20% din depuneri. Restul raman in interiorul galeriei. Calamina respectiva nu are cum sa duca la distrugerea motorului. Daca se desprinde si ajunge in motor va fi arsa. N-am auzit de nici un motor care sa se fi stricat asa. Exista intr-adevar destule motoare care s-au stricat din cauza galeriilor de admisie, insa nu din cauza depunerilor ci din cauza clapetelor care s-au rupt si au fost aspirate in motor. Clapetele sunt metalice si fac mari ravagii. Aceste probleme sunt arhicunoscute. Galeriile de admisie de E39, E46, E38 etc. sunt cele care sunt in principal predispuse. La E60 n-am vazut inca vreo galerie cu clapete aproape desprinse. La E39 am gasit intamplator clapete cu cate un picior desprins. Mai trebuia sa cedeze inca unul si clapeta ar fi fost aspirata. Pe de alta parte, galeriile de E60 si E90 au mari probleme cu pierderi de ulei pe la clapete, asa cum am scris mai sus. Curatarea galeriei cu brake cleaner sau WD-40 nu e deloc riscanta ci ineficienta. Curatarea cu ultrasunete este mult mai eficienta, dar mai scumpa. Cat despre garnituri, e aberant sa nu le schimbi cand demontezi galeria. Cauciucul isi pierde proprietatile in timp si nu mai etanseaza. Uleiul se pierde, ajunge pe cablaje, uneori pe releul de bujii incandescente. E pacat sa fii nevoit sa demontezi galeria de admisie de mai multe ori platind mai multe manopere cand poti schimba mai multe piese deodata rezolvand mai multe probleme deodata sau preintampinand altele. Depunerile foarte mari nu sunt riscante pentru motor ci au o cu totul alta urmare, si anume pierderi de putere destul de mari. In loc sa treaca o cantitate predeterminata de aer prin galerie, va trece mult mai putin aer catre fiecare piston, iar asta evident va duce la scaderi de putere. Scuze de postul foarte lung.3 points
-
Nu vreau sa intru in polemici cu tine. Nu sunt mecanic asa cum esti tu, prin urmare nici pe departe n-am experienta ta. De aceea am si zis ca nu vreau sa intru in polemici cu tine, fiindca din start stiu ca pierd. Sunt doar pasionat de ceea ce inseamna si tehnica auto, intr-o mica masura comparat cu altii evident, De altfel sunt inginer, lucrand in proiectarea lampilor spate din zona de automotive. Terminand cu toate aceste explicatii, iti pot spune ca eu doar mi-am expus o parere ca urmare a faptului ca cineva de pe forum a intrebat si mai ales ca relativ recent chiar am discutat despre subiectul acesta cu doi mecanici din zona de vest. Unul dintre astia doi, este si cel pe care-l vizitez tot timpul atunci cand am diverse probleme(revizii) de natura mecanica si chiar imi face placere sa mai discut una alta cu el in timp ce-mi mestereste la masina. De altfel cred ca majoritatea celor care frecventeaza acest forum sunt pasionati de masinile lor si mai ales interesati de cat mai multe detalii. In fond asta inseamna un forum, sa impartasim idei, sa aflam lucruri noi, etc. Revenind la mecanicii cu pricina, ambii se ocupa 90% doar de masini BMW, cu multa experienta in spate zic eu, unul fiiind in trecut pentru multi ani, mecanic in reprezentanta BMW. Daca acestia doi m-au mintit, da, inseamna ca si eu am spus balarii, desi nu vad nici un motiv in spate. Daca tu din experienta ta crezi ca-i altfel, iti pot trimite nr-le lor de telefon si sa te contrazici cu ei. Chiar sunt interesat sa-mi curat si eu galeria de admisie, dar dupa ce-am discutat cu respectivii, m-a pus pe ganduri aceasta operatiune. De obicei cand vreau sa intreprind ceva, chiar imi place sa ma documentez inainte, sa pun in balanta toate riscurile si abia dupa aceea sa realizez ce mi-am propus. Poate ca-i un "defect" dobandit si din zona job-ului, dar mie asa imi place, sa ma pregatesc inainte. Revenind, unul dintre mecanici mi-a spus din start ca nu face treaba asta din cauza riscurilor care exista dupa ce monteaza la loc galeria. Mi-a zis ca daca vreau, imi monteaza doar o galerie noua, ca el nu-si asuma nici un risc sau reclamatii ulterioare. La inceput mi s-a parut si mie ciudat. WTF, sa dau 500E pe o galerie noua cand altii reusesc sa le curete? Nici gand. OK, ce n-am aflat inca si tu poate ma poti ajuta, este riscul pe care-l presupune aceasta operatie de curatare. Ce sanse sunt ca intr-adevar sa se intample ceea ce eu am expus la inceput, plecand de la faptul ca galeria este infundata bine, cu depuneri destul de consistente si mai ales consolidate foarte bine pe peretii interiori. Evident ca sunt mai multe procedee de curatare. Care din ele este cel mai eficient, cel mai putin riscant? Am vazut in ceva postari de-ale tale ca le cureti cu ultrasunete, ceea ce mi se pare pana acum cea mai safe metoda. Consider ca ultrasunetele chiar reusesc sa desprinda toata calamina depusa pe canale a.i. sa nu existe riscul ramanerii de murdarie slabita, care mai apoi sa fie aspirata in cilindrii. Alte procedee, gen WD40 ori cu nu stiu ce perie, etc sincer sa fiu nu-mi prea inspira incredere si nu cred ca as decide sa merg pe un astfel de procedeu. Seara faina.3 points
-
Anunt valabil. Off topic: Daca tot ai dat minusuri la toate posturile din acest topic, fii barbat si zi ce nu iti convine!2 points
-
2 points
-
buna seara ! m-am hotarat sa-mi vand masina... bmw 325 ci, 2003, facelift. astazi 15.08.2015, numar km. = 291.252 VIN:PK88026 pret: 6000 euro. taxa platita si nerecuperata (chitanta anaf 1560 euro). am cumparat-o din olanda in mai 2013 cu 265.000 km. toate reviziile si piesele necesare schimbate la timp sau cand a fost nevoie. istoric service si facturi doveditoare pentru toate piesele. interventiile au fost facute la colegii nostri de forum care au ateliere. 2 seturi de roti cu jante aliaj oem si anvelope vara si iarna. instalatie gpl tomasetto stag 300+ montata in 2013 cu certificat de conformitate si autorizare RAR. pentru orice intrebari, detalii si critici... raspund cu placere ! multumesc !1 point
-
1 point
-
1 point
-
Nu e masina mea, dar pretul e foarte bun si as prefera sa se vanda pe forum F30 318d 143cp twin turbo, masina trage surprinzator de bine mai ales pe modul sport! 176.000 km cu urmatoarele dotari: piele, xenon, navi etc pret 154501 point
-
Salutare, i-am pus debitmetru Bosch si nu mai am problema descrisa mai sus:"dupa ce o porneam dimineata puteam pleca imediat, insa de cateva zile ma lovesc de problema descrisa mai sus: "dimineata o pornesc, sta la relantiu normal dar daca o accelerez sau vreau sa plec de pe loc,nu se tureaza se ineaca si se opreste sau da rateuri pe evacuare si nu pot sa plec decat dupa cateva minute". Acum masina merge rotund insa, tot asa nu trage cum trebuie. I-am facut iar un test si mi-a gasit 2 erori: Knock1 si Knock2 iar mecanicul mi-a spus ca trebuie schimbat senzorul de detonatii sau Knock sensor. Acesta este montat undeva pe blocul motor pe lateral iar pentru inlocuire lui trebuie data jos galeria de adminise. Am sa-l schimb si va tin la curent.1 point
-
1 point
-
Fiecare face ce doreste cu banii,implicit masina lui,dar daca ti-ai cumparat bord doar pentru suportii pentru pahare nu ai facut o alegere tocmai inspirata. Eu nu am folosit niciodata suportii pentru pahare.1 point
-
Mersi mult mgs. Stiu ca are Inside aici pe forum la 1000 lei. Dar mi se pare mult si vreau sa gasesc ceva mai ieftin.1 point
-
Ia de aici mocca dar tre sa ai cont http://cartechnology.co.uk/showthread.php?tid=9617&highlight=Bmwhat1 point
-
Inca mai caut. Off topic: asta cu minusurile, mai bine scrie ce problema ai, argumentata, decat sa dai minusuri aiurea. Plin de copii pe aici pe forum care se joaca la butoane.1 point
-
Si un z8 sh este la pret cat 2 m5 f10. Insa ai dreptate, e46-le nu e vreo raritate exclusivista incat sa il supraevaluezi asa. Insa na, omul cere cat vrea. Pana la urma, daca cei 40 mii de km sunt reali, eu zic ca o sa o vanda prin afara. La noi nu sigur, ca e piata oricum dereglata.1 point
-
Foarte interesantă combinația de optionale :goodjob: In ceea ce privește culori & finisaje nu as sugera recomandări acestea fiind chestiuni de gusturi de diferă invariabil la fiecare dintre noi. Dpdv tehnic faci o alegere excelenta bifând xDrive si cutie automata. Nu fac decât sa te felicit pt faptul ca ai revizuit deja si ai adăugat si opțiunea sport pt cutie. Din câte am intens de la dealer, Apan și-n cazul meu, cutia in esenta e aceeași, aceeași timpi de schimbare (dacă nu ma înșel 200 ms) insa softul diferă, ce per total se traduce intr-o dinamica mai buna. Ca si diferențe la cutia sport pe lângă padele volan mai ai si modul Sport+ si extra un levier mai sexy O alta recomandare din partea mea ar fi legată de scaune, sugestia mea fiind sa mergi înspre varianta sport. Ai parte de reglaje suplimentare (un mare plus pt reglarea unghiului scaunului) , șezut extensibil (foarte confortabil la drum lung), suport lombar electric (asta cred ca se poate comanda si pe scaune confort), suport lateral electric. O alta opțiune ce eu as considera ca este interesantă ar fi Comfort Access. Deja telecomanda standard a mașinii permite pornirea motorului ținând-o și in buzunar. Nu ar fi interesant cand ajungi la mașina sa nu mai apeși pe nici un buton ci pur si simplu sa pui mâna pe mâner si sa se descuie ușile? Sau cand vrei sa deschizi portbagajul sa o faci cu "piciorul"? Un mare plus pt ținuta de drum cred eu ca ar veni si de la un set de jante pe 18" Nu in ultimul rând îți recomand sa faci un drive test, ocazie cu care vei descoperi faceliftul si noul motor de 190 CP. Confirm ca varianta de 184 CP e cam gălăgioasa la relanti si viteze mici. Era sa uit, un must have pt direcția sport variabila, este fabuloasa!!! Spor la configurat si așteptare ușoară!1 point
-
Felicitari pentru masina, arata bine. In legatura cu service-ul, poti sa cauti pe google sau sa arunci o privire la review http://www.bmwclub.ro/forums/topic/150684-atelier-bimmer-service Eu am fost la ei de cateva ori, m-am convins singur.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Eu am spus galeria de adimisie! Ce legatura are cea de evacuare??? Se poate curata cu WD40 fara nici un risc!1 point
-
1 point
-
1 point
-
da el e, rectificam pretul cu cel d autovit si acela e negociabil oricum... Bare fata o fost revopsita sau dat retus, in rest nu prea ai ce comenta1 point
-
Am gasit datele de contact: http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-3-318-ID7Gf5bB.html#469e153ef11 point
-
Azi am schimbat flansa / bucsa de cauciuc dintre cutia de viteze si cardan. Era praf. Saptamana viitoare pleaca si volanul la tapitat. http://i.imgur.com/k1A9fnil.jpg http://i.imgur.com/4lk4qFTl.jpg Din pacate nu a fost ca la urs - cardanul se depaseaza maxim 4-5 cm si nu e suficient incat sa il poti decupla de pe cutie. A trebuit sa dau evacuarea jos si scutul dintre evacuare si cardan, apoi sa cobor aproape complet cardanul. O lucrare de 30 min a durat 2 ore... Poze mai actuale: http://i.imgur.com/WPnfEF5l.jpg http://i.imgur.com/SbUezh1l.jpg Jantele care sunt pe ea acum sunt nu sunt ale mele. Am dus jantele de 18 (style 166) la sablat (cu nisip) ca sa le vopsesc saptamana viitoare.1 point
-
binenteles, ca unele lucruri fac parte din mentenanta normala. dar, cate dintre masinile scoase la vanzare au istoric service la zi. iar, motivul vanzarii este: upgrade la e92. daca mi-as permite !!! l-as tine si pe asta. chiar am vazut cateva e92 din 2007, 2008 cu aere de masini intretinute... si m-am luat cu mainile de cap. in 2 ani de cand este masina in romania, au 3 - 4 proprietari pe carte. nu stiau nici ce ulei are masina in ea, ce sa mai spun de alte piese schimbate. pentru o masina buna cu istoric service trebuie rabdare si bani in plus peste pretul pietii.1 point
-
putin off topic ! ( scuze) rca impozit asa cum tu nu intelegi de ce lumea vrea sa scape de 2.5....asa nici eu nu inteleg de ce lumea tine un 2.5 in BUC1 point
-
1 point
-
ce pot spune...a fost o decizie un pic grea, am avut de ales intre 520d f10...volvo xc60 ...mercedes E220.... dar asta mi`a cazut cu tronc. am vazut reportajul lui Buhnici despre GT si am decis sa ma risc cu asta ... sa meritat credeti`ma. e speciala in sensul ei unic....sunt rare pe strada si PUTIN apreciate, abis spatele strica tot la masina. hai frate fii serios!!! uitete bine la masina si te indragostesti pe loc. Asta este parerea mea personala despre Bmw 530D GT F07.1 point
-
filtrul de polen. O gresala cinstita dupa 12 ore de stat in spital. esti un dragut - ca idee, E30ul de la avatar e complet reconstruit de mine - mecanica, tinichigerie (cu putin ajutor in unele zone) si vopsit. Uite si cateva poze daca ai curiozitatea sa te uiti: https://www.farcebook.com/ryan.cooper.391420/media_set?set=a.710001525762487.1073741831.100002579375151&type=3 Acum am dat motorul jos (iar) si il fac de 3L (arbore, bielete si pistoane de M54B30). Sa vad pe cine gasesc sa imi faca soft... De fapt asta e unul din motivele pentru care ma intereseaza sa dau cabriolenta - mai am ceva pana termin ursul si s-au terminat banii Atitudinea ta este criminala totusi. In orice caz, mersi de corectare - am scris intr-adevar o tampenie. 90% din km facuti de mine sunt in bucuresti - zilnic de la ozana la fundeni. Pe traseul meu uzual, consumul la pompa este ~11.5. Consumul pe bord este oriunde intre 10.5 si 11 (acum arata 10.8 dupa 242km facuti in bucuresti). Repet MERS CALM SI INCET. De obicei schimb la 2500. Daca dai in ea consuma de rupe. Oricum, de la ozana la fundeni e un drum lejer unde nu prea stau blocat in trafic. Acum 2 ani cand eram la militar si jumate din timp il petreceam la semafor si stand dupa unul si altul (efectiv pe loc) consumul la pompa era 13%, iar pe bord arata cam 12.5. De curiozitate, la urmatorul plin am sa resetez odometrul si postez cata benzina a intrat si cati km a facut masina. Hardtopul l-am primit cu masina. Din cate am vazut pe OLX se gasesc intre 600 si 1000 euro. Stiu ca in poze trimul la hardtop era negru, dar a fost vopsit cu un spray negru mat care s-a luat fara efort cu putin nitro si multe ore de frecat. Acum trimul la hardtop e la fel ca la masina - crom.1 point
-
pai am consumat aproximativ 25L pana in vama si inapoi in bucuresti... mers lejer, decapotat, fara aer, doar doua persoane, 120-130kph - 110 in unele portiuni, cu popasul de rigoare la benzinarie pentru toaleta. A luat 6...6.5...7.. matematica nu e punctul meu forte . In contrast, cand am fost anul trecut 4 in masina (toti solizi ), bagaje pe masura si mers mai agitat, am bagat 30 de litrii. Cand am mers ca berleuzu' a consumat si 9. Nu zic cu cat am mers, dar am facut bucuresti - calarasi in ~40-45 de minute Ce incerc sa zic e ca consumul variaza mult in functie de cata talpa ii dai, si cat de sanatos e motorul. Fata de 325ul meu vechi (un sedan din 2002) asta consuma sezizabil mai putin, si e cu ~400kg mai grea. Am observat ca daca trage aer fals pe undeva (la cotul de la debitmetru, la cotul de la regulatorul de ralanti - o fisura minora) - nu se aprinde "ceck engine" dar consumul creste. Faza e asa (din ce am observat eu) - pe computerul de bord - in oras arata mai putin decat consuma de fapt, iar in afara arata mai mult. La final daca te uiti la odometru si apoi la bonul de benzina, cam astea sunt calculele. Acum pe bord imi arata 10.8 l/100km, dar de fapt ia cam 11.5. In afara o sa arate 6.8 - 7%, dar dupa calcule iese mai putin. In orice caz, fata de urs care consuma 18 in oras orice as face, e lux Mersi. Are si ea defectele ei - capitonajul e agatat la colturi, trimul de la gemurile din spate trebuie schimbat, o aparatoare de noroi trebuie schimbata, si volanul trebuie retapitat. La fel, scaunul soferului e descusut in stanga. De volan si scaun ma voi ocupa saptamana viitoare. Iar macaraua de la geamul soferului trebuie schimbata (zdrangane).1 point
-
- Jante fata - zgarieturi standard de bordura... - Volanul - cu close-up in zonele cu crapaturi. Se vede destul de usor ca e doar piele imbatranita, mai uzata in zona de contact. Din punctul meu de vedere, nu necesita retapitare in acest moment. - Stopurile originale ale masinii (disponibile, vin la pachet cu masina) si detaliu cu cel crapat. Evaluati de unii singuri gravitatea... - Cheder exterior st spate - e doar un element mascat gresit si gazat cu lac.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Frumoasa masinuta. Sa o stapanesti sanatos! Singurul minus, folia aia pe capota, da-o jos, nu se potriveste deloc.. Mie unul , nu-mi place cum arata cu folia aia pe capota.. Tu ai pus-o? sau asa ai luat masina?1 point
-
volanul a fost schimbat...urmeaza trimurile si cd player-ul:D acesta este...si ciudat e ca imi merg si comenzile audio la Navigatia asta Becker Indianapolis pe care nu reusesc sa o vand...pana la urma o pun pe eBay...daca unii cer sute de euro pe ea poate o dau si eu cu 6 bulioane sa imi iau un cd player oem cu mp31 point
-
Valabil! Cumpar: - ornament toba esapament (pentru non facelift!) - nuca schimbator scurta - plasticul ala de la manete (se vede in poza) - capac motor aer (se vede in poza)1 point
-
1 point
-
Cand faci 10K in 2 saptamai , cumperi un filtru de particule ,nu faci revizia in service-uri obscure mergi in reprezentanta , nu te vaiti tot timpul de consum si cumperi anvelope second . Cand ai cumparat masina asta ai facut un pomelnic JENANT in aria Cumparari. Sau atunci nu erai peregatit financiar ? Nu m-am putut abtine , nu te supara !!1 point
-
Ipoteza: Solutie: Presupunem faptul ca nu mananci rahat in legatura cu afirmatiile de mai sus. 1. Dai 13.5k pe masina (si mai ramai si cu ceva bani lichizi din aia 25k) 2. Vinzi E90 cu 8.5k (ca sa nu ramai nici in pierdere fata de pretul de achizitie + timbru). Concluzie: Ai economisit: 1.5k (15k-13.5k) + 1k (8.5k-7.5k) = 2.5k edit: Imi cer scuze anticipat pentru modul sarcastic in care am dat acest reply.1 point
-
1 point
-
Pai dacĂŁ nu sunt banii o problema, nu vĂŁd de ce ceri pĂŁrerea pe un forum dacĂŁ sa schimbi cu acel coupe si sa dai diferența,? Schimb-o, ca sa ĂŽți satisfaci pofta si standardele,nu? Peste 1 an o poți schimba iar si tot așa. Doar ca mie ĂŽmi da cu virgula ca pe alt topic ĂŽntrebai cam cât sa ceri pe mașina ta. Pardon, spuneai ca ai cere 9500. Pai pt 2 mii de euro, eu nu m-as uita la ei si as schimba-o ca sa ĂŽmi fac pofta. Pai nu?1 point
-
Nu vreau sa zic nimic, dar atata ata cusuta pe aici .. Faci 10 mii in 2 saptamani (euro that is) si totusi iti perfectionezi stilul de condus pentru consum.1 point
-
Deja depinde de bunavointa/cheful politistului. Teoretic te scuteste pe tine de timp, drumuri aiurea. Te lasa sa le dai tu jos doar daca vrea el sa te ajute, nu pentru ca asta spune legea.1 point
-
Update 2015: am inlocuit cele 2 lip-uri de pe bara fata cu o prelungire dintr-o bucata, facuta custom. @traktor : vrei sa cumperi E34 si nu gasesti? eu cred ca se gasesc, intr-adevar intr-o stare care sa necesite investitii insa si preturile de achizitie sunt mici. Si asta a fost o masina de 1000E cand am luat-o...1 point
-
39 si am trecut de la un Seat Ibiza (120 Cp.) la E92 320i. Ce sa zic? In 21 de ani de condus am parcurs aprox.500000 km cu diferite marci, lucrand totodata in domeniul auto in tot acest timp...am avut timp sa-mi formez o idee despre ce inseamna Masina Perfecta (cel putin pt mine). Raman categoric forever la acesta marca, deoarece imi ofera TOT ceea ce am nevoie (stabilitate, fiabilitate, putere suficienta, frane super OK, aparitie k si imagine cool).1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00