Jump to content
Hai si tu la Poiana Brasov la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/19/15 in all areas

  1. Poze,va pot pune eu,pe forum.... , de condus e fenomenal....dar nu te intelege oricine.Trebuie sa iubesti , aceea perioada, sau acel fel de a construi masini. E ceva unic sa conduci un BMW, DE 286 cp, in conditiile in care, una din doritele masini ale acelor vremuri, ma refer la Scirocco gti, avea 115 cp. Extaz...
    2 points
  2. bai copchil, tu citesti printre randuri? Eu comparam mai sus 316i cu pisatul de renault symbol , ca trage prea tare fata de ce am avut. Ca tu te umfli in pene si vrei motoare de 3.0 si incerci sa-mi dai tu lectii ca 316i e motorizare slaba, esti un copchil atomic. Eu vin de la renault symbol, pentru mine 316i trage prea tare si e suficient. Stiu, tu esti mare pilot si 316/318 sunt petarde de masini. Tu vrei motoare mari, ca ai bani de stat la pompa zi de zi si bani de taxe. Costurile sunt uriase la motoare mari. Bmwurile n-au fost facute pentru drumuuri proaste, mai ales alea cu putere mare, pe care le lauzi tu. Am sa te vad la stiri, daca iti iei 325 si faci raliuri pe 2 benzi. Tocmai de asta sunt atatea accidente, ca avem infrastructura praf si noi ne luam masini puternice )). Bmwurile nu-s pentru drumurile noastre si tu iti iei 325 , ca e mai bine puternica . Cu una mai puternica mori mai rapid, ca te risti mai mult intr-o infrastructura unde-s doar 2 benzi si alea denivelate si soferi nu prea educati.
    1 point
  3. Ca tot vorbeam zilele trecute de schimbul de placute de frana......dintr-o data a scazut de la 11.000 km la 900 km intervalul de schimb placute fata :frantics: spatele ramanand la fel 12.000 km.Mi se pare cel putin ciudat,dar ma rog,bine ca am reusit sa le schimb si acum totul e in regula.Dupa schimb intervalul este 27.000 km fata si 36.000 km spatele. P.S. Ii multumesc si aici lui Bogdan ( BM Service ) pentru promptitudine si profesionalism
    1 point
  4. la banii si dotarile cerute...numai o dauna probabil
    1 point
  5. Daca masina corespunde cu pozele si descrierea e senzatie la pretul acela. Pacat de taxa. Acum se poate recupera fara proces, te poti trezi cand vrei sa o vinzi ca e recuperata taxa. Personal nu as mai lua din tara masina Euro4 cu dovada ANAF la care timbrul e peste 1000eur.
    1 point
  6. Fiecare producator isi numeste sistemele de siguranta cum boreste inima lui! La alte marci de ex apare un ASP- Anti slippery program ESP - electonic stability program La bmw asp-dtc Dsc-esp Si eu am descris efectul care il are daca tu apesi pe butonul acela! Acum ca pe idrive scrie Dtc on ( corect) dar asta inseamna ca programul anti patinare nu mai este activ si rosta ti se invarte chiar daca nu are aderenta. The system assures the maximum drive output! Sistemul permite transmiterea cuplului maxim la roti! Asta ce inseamna-cu dtc on- nu mai ai nici o limitare a rotilor! Ii putin ambiguu acest ON! Creaza confuzie! Cand esti mai in siguranta?Cu simbolul aprins pe bord sau fara? Eu sunt sigur ca atunci cand nu am nici o ilustrare pe bord, sunt mai in siguranta! Decat cu un DTC ON! Am spus, creaza confuzie dar asta ii realitatea! Iph6+
    1 point
  7. Buna alegere cu ambreiajul luk. Din experienta mea cat si a prietenilor la ambreiajele sachs placa de presiune este mai moale si da senzatia ca "prinde" cu intarziere in demaraje mai rapide.
    1 point
  8. Pai vinde-o si cauta un diesel .
    1 point
  9. Status 18.09.2015: Masina are 133.500 si merge foarte ok. E economica la drumuri lungi si foarte confortabila. Am revenit la jantele de E36. Acum 2 zile am fost cu ea la service pentru ca am remarcat faptul ca la unele gropi, se auzea un zgomot enervant din partea din fata. Am vazut ca bieletele antiruliu sunt de vina si ieri le-am inlocuit pe ambele pe fata. E alta treaba acum. Am mai achizitionat o janta pe care o voi revopsi si voi inlocui una din cele aflate acum pe masina. Urmeaza sa mai fac un polish la capota pentru ca am zgarieturi aparute. De asemenea, retus la "coltii" de la bara fata, care au mai facut cunostinta cu buza unei borduri in parcare. Sincer, imi cam lipseste E39-le pentru motorul mare si cutia automata...
    1 point
  10. Acum am vazut. Nu stiu de ce dar nu imi aparea decat o poza. O recomandare de service unde sa fac o verificare completa (mecanica tester ) a masinii se poate ?
    1 point
  11. Pentru toti baietii suparati de mai sus. E46 al meu nu are probleme, pur si simplu am schimbat niste semeringuri supape si mecanicul n-a montat corect un furtun debitmetru corect si s-a fisurat de la rotiele pe care stau cureaua si au inceput problemele. Singura problema cu e46, a fost consum ulei, ce s -a rezolvat cu semeringuri noi (niste consumabile) E46 316i 116cp e nava de masina comparativ cu renault symbol ce am avut inainte. E prea mare diferenta, nici n-am sa pot cobora de pe e46 ,inapoi pe tractiune fata, o tigaie de masina. Pisatul ala de symbol care putea a besini de nu puteam scoate mirosul din ea si cu toate ca era mai tanara, era uzata la interior grav, ca avea materiale de wc. Sa revenim la e46 316i, masina trage in orice treapta, comparativ cu symbolul care facea zgomot si cu acceleratie la fund, statea pe loc. Nu sunt cuvinte de comparatie, dar nu mai pot trece pe tractiune fata, acele masini sunt tigai. Ce placere ai la volan, la drum lung si in curbe, cu tractiune spate, nici nu se compara cu restul. 316i motorizare slaba? trage prea tare, pentru ce drumuri de cacao avem. Un baietasi cu 320 diesel, mi-a spus ca trage mai tare a mea si a lui nu are probleme, trage si a lui normal. COncluzia mea e asa: e46 e o masina reusita, nu stricacioasa si am sa bag mereu bani in ea, pentru ca merita, pentru ca e peste multe masini. Am fost prin service, eu am avut doar de schimbat semeringuri,atat!. Altii au probleme mari , cu masini mult mai noi. E46 e peste multe masini , iar 316i e perfect pentru mine, trage suficient de puternic,in orice treapa. Tractiunea spate e un salt urias. N-am ce face cu motoare mai mari, nu-mi permit taxe mari si nici strazi nu avem de motoare mari. Daca era Romania impanzita de autostrazi, luam 2.5 motor, dar sunt prea multumit cu 316i 116cp. Nu puterea e totul la o masina, centrul de greutate, tractiunea spate, aerodinamica, distribuirea greutatii. Am trecut de la renault symbol la e46 si daca m-ai pune azi sa ma intorc in renault symbol, as prefera sa merg pe jos. Masina aia nu merita sa i se plateasca intretinerea,taxele,benzina si asa mai departe, o masina premium merita.
    1 point
  12. La ce poza are in anunt sigur o cunoaste toata lumea )
    1 point
  13. Azi am avut o mica sedinta foto: http://114.imagebam.com/download/duJ2otZZddyJRD45IMSpjg/43493/434924288/DSC_7032.jpg
    1 point
  14. La banii aia trebuia sa fie full electric cu memorii etc
    1 point
  15. sa o stapanesti sanatos asta cu trapa...stai linistit- se infunda scurgerile si iti ploua in masina nu la toate dar cunosc cazuri Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  16. Cea mai slaba si cea mai economica, poate ca asta a si vrut, are caroseria unui 330i cu consumul unui 316i, sti cat e ala in regim de functionare normala a motorului si o viteza de 90-110 extraurban? 5.6-6.2l/100km la pompa. Pentru unii dintre noi care vin de pe Dacia/Peugeaut/Renault si alte marci low cost si ne mutam la BWM avem o oarecare retinere la motoare mari, suntem speriati de consum ca asa am auzit noi de la unu care a auzit de la altu ca BMW astea manca mult.Normal ca mai tarziu dorim motoare mai mari ca nu e dracu asa negru cum parea. Multi raman la coteturile lor sau chiar nu le pasa ce conduc, oricum ii felicit pe cei care se muta la o masina premium, numai cascati bine ochii ce luati si de unde luati ca dupa 10 ani se pot intampla multe.
    1 point
  17. Am ajuns sa recomandam oamenilor sa cumpere cele mai uzate si forjate masini. Pe forum dedicat... Daca bugetul e restrans, si daca nu faci multi km pe an, ia un 320 pe benzina si cauta o masina ingrijita. Si o sa ai multa hazna sa investesti in ea. Bafta!
    1 point
  18. Cand faci 10K in 2 saptamai , cumperi un filtru de particule ,nu faci revizia in service-uri obscure mergi in reprezentanta , nu te vaiti tot timpul de consum si cumperi anvelope second . Cand ai cumparat masina asta ai facut un pomelnic JENANT in aria Cumparari. Sau atunci nu erai peregatit financiar ? Nu m-am putut abtine , nu te supara !!
    1 point
  19. Teoretic, ai dreptate. Practic, te lasa sa le dai jos pe loc si primesti talonul inapoi. A patit-o recent un prieten
    1 point
  20. De evitat pt cei ce vor sa isi achizitioneze un e60,525d,ar fi si AG 99 KYX.Clopotele sunt schimbate,seria este pansonata pe stalpul din stanga,air bag-ul din usa dreapta fata,lipseste(pe exteriorul portierei deja se vede chit-ul crapat)Calculatorul masinii,este invelit intr-o punga,iar plafonul este un deal si o vale tot.Capota si aripile sunt din fier,farurile sunt prinse cu negrese,un calculator pt adaptiv lipseste,etc Sper sa nu va lasati pacaliti doar de faptul ca are M Paket
    1 point
  21. Sau vi-l dau eu gratis daca poti citi fisierul 1B de pe CIC. Oricine vrea codul FSC pentru hartile Premium 2015-2, Next 2015-2, Move sau Motion 2015 si are fisierul 1B/DE de la navigatie poate avea codul FSC gratis, doar sa imi trimita pe mail fisierul respectiv. Oferta valabila pentru toti membrii bmwclub.ro cu cel putin 20 postari.
    1 point
  22. Tot dai sfaturi ca isi lua cu 7000 mii.. isi lua, dar cu 300 de mii de km rupta in gura, cu dpf off ca e la moda etc. Daca omul a preferat sa ia cu istoric cu 170 de mii adica cat are un e90 fl decent din 2010 2011, ce ai cu el? O fi fost putin cam scumpa, dar na, tot e mai bine decat sa ia o cotoarba cocosata.
    0 points
  23. Leasing? Nu stiu ce varsta ai, eu am 26 ani si partea cu imprumutatul nu l-as face niciodata, mai ales pentru un fier. Noua nu vreau sa iau pentru ca nu o tin mai mult de un an, nu stiu cum sa iti zic, dar ma plictisesc repede de ele. Daca as lua-o noua si as vinde-o peste un an pierd cel putin 50% din valoarea ei, crezi ca e o idee buna sa fac asta? In plus, masina, dupa femeie, este cea mai proasta investitie.
    0 points
  24. Da, corect. Dar nu mai poti sa dai foliile jos cand te opreste. Asta era demult. Acum iti ia talonul chiar daca iti dai foliile jos in fata lui.
    -1 points
  25. Gaseste si diesel dar cam uzate interior exterior si dotari putine. Sunt pe mobile sub 6000 cateva. Negociat asa mai la sange s-o scoata pe la 5000 , cu taxa si drum si toate cele cred ca se incadreaza in buget binisor. Daca nu autovit si aia e.
    -1 points
  26. Si nu stii unde se afla butonul?
    -1 points
  27. 900 lei la APAN Braila. Si eu sunt in aceeasi situatie. Din fericire am CASCO PREMIUM :frantics: si din nefericire este la ASTRA :console: . Ma bat cu fondul de garantare acum.
    -1 points
  28. E bine sĂŁ crezi asta ĂŽn continuare.
    -1 points
  29. Da, dar trebuie sa gasesc pe cineva priveput, plafonul cu trapa am gasit sa il iau. :-D
    -1 points
  30. -1 points
  31. Salut. In legat cu dsc ul, ai putea in prima instanta sa mergi la cineva care-ti poate face update la toate modulele de pe masina, inclusiv cel de dsc. Prima si singura optiune ce-as lua-o in calcul este reprezentanta. Daca nici dupa rescrierea modulului cu un soft mai nou nu da rezultate inseamna ca va trebui sa-l inlocuiesti, dar si asta dupa ce ai eliminat toate celelalte cauze. Un update la repr costa undeva la 200Ron. La turbina, in considerentul ca a fost reconditionata cum trebuie, problema cred ca sta la partea de sincronizare dintre actuator si turbina. Mai greu cica dupa unii, sa le mai faci sa functioneze ca si una din fabrica. Tocmai din acest considerent. Incearca totusi sa gasesti pe cineva care chiar stie sa le calibreze
    -1 points
  32. pret calitate..kayaba e cea mai buna alegere
    -1 points
  33. Eu iti recomand Kayaba .
    -1 points
  34. :LMAO: Fii serios, cum sa fie stantate amandoua? Personal nu am vazut niciodata asa ceva desi am petrecut "putin" timp prin serviceuri. E ca si cum la tine pe bmw ar scrie si audi. Poate doar la seturile facute pe vapor, despre care nu se stie in ce cutii vor ajunge.
    -2 points
  35. VAND Bmw Seria 1 Sport Efficientdynamics (motor 1595 cm - impozit si asigurare mici) PRET 15.500 EURO VIN WBA1C91030J196084 Scaune sport cu suport lombar Pilot automat Keyless go , keyless entry Senzori lumina / ploaie / presiune roti Asistenta plecare din rampa Parctronic Computer de bord extins Start/Stop Faruri bi xenon adaptiv - cornering cu spalator Sonorizare HARMAN KARDON Line assist in caz de parasire a benzii de mers , vibreaza volanul Asistenta franare in caz de obstacol Navigatie mare romania + europa Internet Bluetooth Cauciuc vara + iarna Masina este folosita doar in weekend , tinuta in garaj ! Istoric BMW ( facturi ) ! Testare doar Reprezentanta BMW ! Taxa platita Pt poze : http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-1-116-ID7GeziW.html
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.