Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 09/20/15 in all areas
-
Tu ai vandut cu 8000 un e90 nfl din 2005 cu 350 de mii de km. Cum justifici comentariul tau referitor la pretul lui? Sau cand e vb de banii altuia sunteti lupii moralisti..am uitat.9 points
-
pai la comentarii toti suntem cei mai buni,si pe banii altora cu atat mai mult. @xxerim negocierea prin telefon e oarecum ceva clasic la noi,nu conteaza sa vada masina sa mearga cu ea,omul da din prim 7000 prin telefon ca atat are el "ultimii bani".4 points
-
Vand bmw e60 https://commons.m.wikimedia.org/wiki/File:BMW_E60_front_20080515.jpg Poza nu e reala (o sa pun si reale) dar arata similar. Pret 10000 euro dar nu ezitati sa-mi faceti alte oferte. O dau la cea mai buna oferta primita. Fara schimburi. Km: 215000 aprox Provenienta romania, al doilea proprietar Dotari: clima, bixenon, scaune incalzite, senzori ploaie/lumini, piele artificiala neagra (vezi vin) Vin cn46728pt mai multe detalii. Este argintie si are cutie automata cu schimbul de ulei facut ultima oara pe la 180.000. Bara fata cam trebuie schimbata (e crapata, a inceput sa si sara vopseaua, arata rau). 525d, 2500 cc, 177 cp, fabricata in feb 2007. Are si jante de iarna, pe 16, cele clasice pt acest model, cu cauciucuri cu tot (ele nu sunt in buc.). Locatie: Bucuresti. Taxa platita si nerecuperata (masina a fost cumparata in leasing). Masina merge bine si functioneaza totul pe ea. Este intretinuta bine dpmdv. Nu are nimic extra fata de dotarile din fabrica. NrTel0770415118 Nu am gasit acel vin decoder sa pun eu. Dar in linii mari astea sunt optiunile.2 points
-
E evident. Vrei oglinzi care sa nu fi fost furate? Te duci la un magazin si le cumperi noi. Pai normal ca avea multe modele, doar i le aduc hotii. Pai da, d-aia se fura atatea piese de pe BMW-uri. Eu am ramas fara oglinzi de mai multe ori. Mi le-au rupt cu totul de doua ori. Am dat sute de euro pe oglinzi tocmai pentru ca bajetii nu pot sa-si asume statutul.2 points
-
ce tot ii dati inainte cu motoare mari, ca nu ai ce face cu ele in Romania. Eu cu e36 318i nu am simtit niciodata ca am o masina submotorizata cat am condus in Romania. Abia pe autostrada as fi putut sa experimentez, dar dupa ce mi-au taiat de doua ori banda in primii 20 de km m-am linistit. Cel mai bine este sa mergi incet si cu grija prin Romania.2 points
-
Pret nou: 9300 euro, fara roti de iarna. Daca se doresc si rotile de iarna, gasim o solutie. Le tin la cineva in alt oras. Va rog frumos sa ma intelegeti dar nu mai negociez telefonic. Va multumesc! Da Andrei_vuv, defect de fabricatie. Dar nu al masinii.2 points
-
Pretul e negociabil. Acum recunosc, pe siturile de specialitate gasesti e60 la 7000 euro cu km mai putini. Dar din 2005 probabil. Si istoric.... poate au, nu e treaba mea. E alegerea fiecaruia. Si negociabil, cat sa mai repet dar momentan nu o dau cu 8000 ca mi se pare putin. Peste 2 luni, cine stie? Ca doar nu raman cu ea in parcare.2 points
-
2 points
-
VAND Bmw Seria 1 Sport Efficientdynamics (motor 1595 cm - impozit si asigurare mici) PRET 15.500 EURO VIN WBA1C91030J196084 Scaune sport cu suport lombar Pilot automat Keyless go , keyless entry Senzori lumina / ploaie / presiune roti Asistenta plecare din rampa Parctronic Computer de bord extins Start/Stop Faruri bi xenon adaptiv - cornering cu spalator Sonorizare HARMAN KARDON Line assist in caz de parasire a benzii de mers , vibreaza volanul Asistenta franare in caz de obstacol Navigatie mare romania + europa Internet Bluetooth Cauciuc vara + iarna Masina este folosita doar in weekend , tinuta in garaj ! Istoric BMW ( facturi ) ! Testare doar Reprezentanta BMW ! Taxa platita Pt poze : http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-1-116-ID7GeziW.html1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Serpentine cu o banda mai ales daca ai autobuz/tir/camion in fata,daca esti si pe Valea Prahovei/Oltului unde nu ai decat cateva posibilitati de depasire e si mai relevant.acolo motoarele mari fac banii.altfel da poti merge pe autostrazi sau drumuri cu 2 benzi identic cu 1.8 sau 2.5.mai sunt diverse drumuri judetene unde iar te ajuta,nu zic de Transalpina,Transfagarasan sau alte drumuri de gen.1 point
-
1 point
-
Roman tipic. Dai 3000 eur pe un BMW..ca de, e BMW..e premium, desi tu spui ca nu iti permiti motor mai mare, taxe ! In rest spui de masinile cu tractiune fata ca sunt "pisaturi" si ca mai bine mergi pe jos..zici ca nu iti permiti ceva cu motor mai mare..nu ai bani de taxe/consum etc..dar daca aveai autostrazi mai multe..iti luai 2.5 . Am senzatia ca 316i asta ( Coca lifestyle edition ) vine cu niste optionale mai rar intalnite printre forumisti. Cola, seminte si maneaua !1 point
-
1 point
-
Am dat jos plasticul ala cu sigla M de pe portbagaj. Acum arata asa! http://i76.photobucket.com/albums/j11/Mircanu/Cars/A5D2E5CB-6F2A-438D-8BFB-03AC560AD6CC_zpsab9o3e0y.jpg Referitor la sigla aia in sine, cred ca piesa e originala. Am incercat sa rup plasticul si nu am putut. Daca imi pun mintea cu el o sa-l rup, insa ma gandesc ca daca era o chinezarie se rupea imediat. De asemenea, pe spatele plasticului scrie bmw si o serie. Stiu ca locul unde era lipit M-ul era aiurea, de aceea cred ca piesa a fost cumparata de la showroom si lipita acolo aiurea1 point
-
N-am spus eu ca trage mai tare, el a spus. Te simti atacat ?)))))) Crezi ca fac raliuri aici? Un tip cu 320diesel mi-a spus ca 316i al meu trage mai tare, spune-i lui asta, nu mie. Citeste si tu mai corect.1 point
-
Pentru toti baietii suparati de mai sus. E46 al meu nu are probleme, pur si simplu am schimbat niste semeringuri supape si mecanicul n-a montat corect un furtun debitmetru corect si s-a fisurat de la rotiele pe care stau cureaua si au inceput problemele. Singura problema cu e46, a fost consum ulei, ce s -a rezolvat cu semeringuri noi (niste consumabile) E46 316i 116cp e nava de masina comparativ cu renault symbol ce am avut inainte. E prea mare diferenta, nici n-am sa pot cobora de pe e46 ,inapoi pe tractiune fata, o tigaie de masina. Pisatul ala de symbol care putea a besini de nu puteam scoate mirosul din ea si cu toate ca era mai tanara, era uzata la interior grav, ca avea materiale de wc. Sa revenim la e46 316i, masina trage in orice treapta, comparativ cu symbolul care facea zgomot si cu acceleratie la fund, statea pe loc. Nu sunt cuvinte de comparatie, dar nu mai pot trece pe tractiune fata, acele masini sunt tigai. Ce placere ai la volan, la drum lung si in curbe, cu tractiune spate, nici nu se compara cu restul. 316i motorizare slaba? trage prea tare, pentru ce drumuri de cacao avem. Un baietasi cu 320 diesel, mi-a spus ca trage mai tare a mea si a lui nu are probleme, trage si a lui normal. COncluzia mea e asa: e46 e o masina reusita, nu stricacioasa si am sa bag mereu bani in ea, pentru ca merita, pentru ca e peste multe masini. Am fost prin service, eu am avut doar de schimbat semeringuri,atat!. Altii au probleme mari , cu masini mult mai noi. E46 e peste multe masini , iar 316i e perfect pentru mine, trage suficient de puternic,in orice treapa. Tractiunea spate e un salt urias. N-am ce face cu motoare mai mari, nu-mi permit taxe mari si nici strazi nu avem de motoare mari. Daca era Romania impanzita de autostrazi, luam 2.5 motor, dar sunt prea multumit cu 316i 116cp. Nu puterea e totul la o masina, centrul de greutate, tractiunea spate, aerodinamica, distribuirea greutatii. Am trecut de la renault symbol la e46 si daca m-ai pune azi sa ma intorc in renault symbol, as prefera sa merg pe jos. Masina aia nu merita sa i se plateasca intretinerea,taxele,benzina si asa mai departe, o masina premium merita.1 point
-
Da o fuga pana la Iasi. Cauti atractii turistice pe traseu, faci o excursie si revii cu zambetul pe buze (Completechip).1 point
-
1 point
-
Au iesit toti vii, doar soferul a iesit cel mai sifonat(sifonat rau). 150km/h in oras pe unde sunt masini parcate...asta inseamna prostie.1 point
-
pfffff.....inconstienta la volan.. ...aparent rotile sint jante de 16 echipare standard pentru motoare mici,mari sanse sa fie un 520d,si sa faci asemenea prapad,si mai ne miram ce crede lumea de BMWuri....oricum sa iesi viu din pachetul ala de fiare e ceva...1 point
-
Sa o stapanesti sanatos Darius. Resoftarea as lasa-o pana peste 6-12 luni, nu de alta, dar sa te plictisesti de mersul ei actual, de cei 143cp.1 point
-
@ender79 Cu ce ai vrea sa faci resoftarea ? Normal ca se face cu o "jucarie" de rescriere a flash-ului . Ori tunerul tau o face cu altceva ? Daca iti cunosti masina , nu ai nevoie neaparat de dyno ca sa fii multumit de rezultatul resoftarii - o simti pur si simplu . Si aia care modifica softurile , ajung si aia la o experienta(ma rog , nu toti) - si oricum nu-ti vand cai la cantitate si pret diferit . Ca or fi 5 cai mai mult sau mai putin asta nu o sa simti nici tu de la tunerul tau profesionist .1 point
-
VIN: vc75960 Eu caut de anul trecut din toamna masina si nu m-am uitat la masinile de 7000-8000euro le-am vazut pe cele mai scumpe si cred ca am vazut,testat si verificat peste 20 de masini. Nici una din cele vazute nu pot spune ca era o masina "corecta". Majoritatea propietarilor nu aveau intrari in reprezentanta pentru o verificare de istoric,nu imi puteau prezenta facturi cu investitiile ce le-a facut la masina. In alta ordine de idei multe dintr-e ele au probleme la cutia de viteze deoarece nu i-a schimbat uleiul. Masina am cumparato de la un vecin de bloc,o stiu de cand si-a cumparato din Germania. Acum 5 ani a platit 22000euro pe ea,plus ca a mai investit in masina. In legatura cu vopseaua stiu sigur ca nu este revopsita. Pe capota este pus autocolant 3d(pret 600ron),capacele de oglinda carbon(cumparate de la bmw),eleron pe spate carbon(cumparat tot de la bmw). Va spun sincer ca acum 2-3 luni eram foarte dezamagit de ce masini am vazut si chiar ma gandeam serios sa merg in Germania. Uitativa pe mobile.de sa vedeti ca o masina de genul asta nu prea o iei de la neamt sub 11000euro,numai pui taxa de mediu de platit si drumul. Iar un bmw dupa 2009 nu prea il iei sub 15000-16000euro. Chiar daca am platit cam mult pentru piata noastra,stau linistit ca este o masina ingrijita si corecta. Va multumesc pentru urari.1 point
-
Cea mai slaba si cea mai economica, poate ca asta a si vrut, are caroseria unui 330i cu consumul unui 316i, sti cat e ala in regim de functionare normala a motorului si o viteza de 90-110 extraurban? 5.6-6.2l/100km la pompa. Pentru unii dintre noi care vin de pe Dacia/Peugeaut/Renault si alte marci low cost si ne mutam la BWM avem o oarecare retinere la motoare mari, suntem speriati de consum ca asa am auzit noi de la unu care a auzit de la altu ca BMW astea manca mult.Normal ca mai tarziu dorim motoare mai mari ca nu e dracu asa negru cum parea. Multi raman la coteturile lor sau chiar nu le pasa ce conduc, oricum ii felicit pe cei care se muta la o masina premium, numai cascati bine ochii ce luati si de unde luati ca dupa 10 ani se pot intampla multe.1 point
-
1 point
-
Parerea ta e gresita. Sent from my iPhone 1s using Tapatalk1 point
-
1 point
-
Mercedes Benz au scris o lucrare mare in care accepta ca EGR scade viata motorului cu 2-3% din cauza uzurii, creste usor consumul insa e compromisul cel mai ieftin pentru a se incadra in normele de noxe. De ce credeti ca masinile noastre au filtru aer? Pentru a evita praful in motor? Asa cred toti, insa e pentru a proteja debitmetrul mai mult..sau vreo pietricica inspre turbina. Ce vine prin EGR e de 10 ori mai murdar decat cum ai lasa motorul fara filtru de aer. Daca s-ar pune filtru de aer pe gazele EGR, ar fi blocat in cateva ore. Cine mai spune ca "inginerii" au pus piese acolo pentru ca trebuie, sa se gandeasca mai intai la scop. Cat timp mai exista o gramada de rable ce dau fum cat toate masinile noastre laolalta de pe bmwclub(eliminand catalizatoarele), n-am de gand sa fac un compromis de-a fi eco pentru acel -1% noxe. Compromisurile cred ca trebuie facute in alta parte nu la noi astia cu motoare vai de steaua lor, care umblam 10-15k pe an.1 point
-
1 point
-
mai, eu zic sa ne organizam si s-o facem, la intalnirea anuala. parca-l si vad pe KIP, cu un sort de piele, mestecand in oale, la turbine.1 point
-
In primul post scrie ca avea 236 si acum ai 256. Plus 25 de mii de la utilizatorul anterior.. da cu virgula. Oricum mi se pare ca s-au dus prea repede, nu pricep cum ai reusit, cand amortizoarele stock tin si 200 de mii.0 points
-
Am o nedumerire si va cer un sfat....Am gasit la cineva un kit de ambreaj marca sachs pentru bmw si mi-l da la un pret foarte bun.El il cumparase pentru un prieten din provincie si ala s-a razgandit si nu-l mai vrea si ma gandeam sa-l iau eu pentru masina mea,un 316i din 2000(M43 motorul).Faza e ca daca ma iau dupa codul de pe cutie(care e sigilata)imi spune ca merge pe masina mea,dar am intrebat la doua service-uri diferite si mi-au spus ca nu se potriveste.Exact cu aceasi problema m-am mai confruntat si acum vreo 1 an jumate si pana la urma am aflat ca nu e bun pentru masina mea.Codul de pe cutia setului e 3000842101.Asa ca daca cineva se pricepe mai bine il rog sa-mi spuna si mie daca merge sau nu pe masina mea!Multumesc anticipat!0 points
-
-1 points
-
Din pacate eu nu am verificat km ..... Am sa fac o verificare mai serioasa ..... Daca aveam ceva de ascuns nu puneam vin-ul !!-1 points
-
-1 points
-
Ăți dai seama cum era dacĂŁ ĂŽși lua E39 și-l compara cu comfortul din Clio? Dar, felicitĂŁri. Ai luat cea mai slabĂŁ motorizare de pe E46. PânĂŁ și apa platĂŁ vine la 2 Litri!-1 points
-
e m packet 50%, lipseste interiorul care e mult mai scump decat exteriorul....de unde stii ca nu are nici un element revopsit inafara de: praguri, bara fata, bara spate, jante, eleron si capota infoliata? Arata foarte bine masina, dar la 11.000 cred ca gaseai si un e90 nfl cu m packet complet de fabrica! pune ultimele 7 caractere din VIN sa vedem cum a venit din fabrica masina-1 points
-
Sa o stapanesti sanatos, cu pretul ai cam dat-o in bara totusi e o masina de 8 ani, ai dat exagerat de mult, oricat de intretinuta e, o sa mai bagi bani in ea din cauza varstei.-1 points
-
Frumoasa masina si ma bucur ca ai ales tinand cont de istoric ....multa lume e pe cazane cu sigla de Bmw cumparate cu bani putini si resoft la chip de sprint booster cu DPF anulat sa dea toti caii in boala de vaca nebuna. Iar faza cu AKi e tare...am un prieten care burlac fiind 330xd pe manuala.......familie si copil Mercedes R 320 d cu automata ...si e tot AKi.-1 points
-
-1 points
-
Când mai vedeți 320 sub 160.000 km dovedibili (nu povești) cu 184 Cp, piele, navigație profesionalĂŁ, xenon adaptativ, volan M, schimbĂŁtor M și frânĂŁ de serviciu M sĂŁ faceți semn ĂŽn calendar! Și la ce preț vor fi oare? Subliniez ĂŽncĂŁ o datĂŁ 184 Cp. Cine nu știe diferența ĂŽntre 163, 143 și 184, sĂŁ le conducĂŁ și sĂŁ povesteascĂŁ dupĂŁ. Dar e mai bine sĂŁ te duci ĂŽn Germania și sĂŁ dai 14.000-15.000 e pe un 320 d, pĂŁi dacĂŁ ĂŽl iei cu mâna ta de acolo, ești mai cu moț, nu!?-1 points
-
Scaunele sport in seria 3 sunt comfortabile pentru o persoana cu o greutate de maxim 80kg si 1,75m (aproximativ)..in rest, sunt chiar incomode pe distante mai lungi. Legat de configuratie, foarte interesanta combinatia-1 points
-
De ce să mă simt atacat? Nu eu sunt cel care își ridică mașina în slăvi p-aici. Eu am 318-ul de 143 de cai și mi se pare decentă ca putere, eventual spre mediocră pentru drumurile noastre (exact, la drumuri proaste și cu câte o bandă pe sens e mai bine să ai mașină mai puternică). Pentru mine următoarea o să fie minim un 325, așa că mă simt cel mult amuzat de ce povestești tu p-aici cu „trage prea tare”.-1 points
-
din punctul meu de vedere zic sa le scoti. o sa arate foarte dragut cu spatele "curat". nu am gasit mai multe poze, dar iti dai seama cum o sa arate http://s13.postimg.org/u4ic5aevb/20150314_152250_zpsjvmpujur.jpg photo share http://s13.postimg.org/tge3035jb/P1070036.jpg click image upload-1 points
-
se vede ca esti pasionat si ti place masina daca deja te ai apucat la modificari....dar la cati bani ai dat pe masina eu cred ca trebuia sa fie exact cum vrei tu....nu era mai bine sa ti cauti una la 7-8000...si de restul banilor sa ti satisfaci toate mofturile, legate de masina?-1 points
-
Faptul ca omul accepta variante cu masina din Anglia ma duce cu gandul ca si masina asta a facut odata obiectul unei "variante".-1 points
-
Hai ca sa iti explic de ce . In primul rand Dragos nu face tunningul prin mufa de diagnoza.Iti scote ECU-ul masinii,apoi deschide capsula metalica a ECU-ului si se conecteaza la placa electronica prin portul specific (nu prin mufele deja existente cu care cominica ECU cu restul masinii), iar softul este rescris byte cu byte cu binecunoscutul (dar se pare ca nu si de tine) program BYTESHOOTER. El pleaca de la softul original si de acolo dezvolta .Are atata experienta omul in cat iti poate da CP si Nm cum vrei , pe plus , pe minus , daca el iti spune ca masina ta prin tunning a ajuns la 220 CP , dar tu mai vrei inca 6 CP in plus,te rezolva imediat. Daca te-ai uitat in postarile mele o sa vezi cel putin 3 variante de tuning pe aceiasi masina.La prima am renuntat ca aveam cuplul prea mare si imi baraia cutia.Iar el ca un profesionist,mi-a dat cuplul mai jos dar si puterea ceva mai mica.Un nene cu jucarie pe OBD , habar nu are ce face.El doar scrie flasul , dand telefoane la altii mai destepti care au mai facut asta si ii trimit doar fisierul cu softul modificat, el de fapt nestiind mare lucru.Daca vrei ceva mai multi CP....ai ghicit ..."stai sa dau un tel sa vad daca se poate". In plus flash-ul prin OBD nu are acces la toti parametrii masinii,asa resoftatul prin OBD cateodata e chiar riscant in mana unui nestiutor. Vobeai ceva de DINO? Hai sa iti explic cu DINO , acolo vezi negru pe alb ce a facut omul,dar nu asta e important ... e important sa vezi curba de cuplu si putere,sa vezi daca masina ta este inca ok tehnic . SUnt destui care au fost sa isi faca tuninig cu probleme la turbina,injectoare , aer fals prin tubulatura si exemple pot fi multe .Dragos din iasi nici macar nu iti face tuning in conditiile astea , te invita sa iti rezolvi problemele tehnice si apoi sa revii cand masina este in parametrii.Ca sa nu mai zic ca pe DINO au fost masini resoftate de necunoscuti atat din tara cat si dincolo de hotare .Resoftari mizerabile,nu se pot numi resoftari, cu niste curbe de cuplu si putere execrabile. Acum trage si tu concluziile singur,pentru mine in RO nu exista decat 2 tuneri , din Buzau si din Iasi , or mai fi si altii buni,dar eu ii recomand doar pe ei , pentru ca am avut experiente excelente iar pe restul nu-i cunosc. Daca vrei sa te documentezi , poti sa il cauti pe fb "Dragos Completechip" , nu stiu daca am voie sa pun asta aici,nu vreau sa fie luata ca reclama , ci ca informativ.-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00