Jump to content
Hai si tu la Poiana Brasov la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/21/15 in all areas

  1. N47 http://images.tapatalk-cdn.com/15/09/21/665c2e3961f1c6470254f05d513bc4f6.jpg Decedat Sent from my iPhone using Tapatalk
    4 points
  2. Tu ai vandut cu 8000 un e90 nfl din 2005 cu 350 de mii de km. Cum justifici comentariul tau referitor la pretul lui? Sau cand e vb de banii altuia sunteti lupii moralisti..am uitat.
    4 points
  3. Masina e inca la vanzare. Oricum, am aflat niste chestii interesante in acest topic: - esti mafiot daca reusesti sa vinzi un e90 din 2006 cu 8500 euro pacalind pe cineva (voluntar sau involuntar) - un om care a schimbat turbina si volanta umbla la kilometraj - imi cer scuze anticipat daca am inteles gresit. - trebuie sa gasesc un fraier ca sa vand masina - ai piesele importante schimbate => costuri mici ulterioare. Eu stiu cat costa placutele/bujiile originale. Cat o turbina pe okazii. Nu mai zic de filtru epurator, galerie evacuare (avea o fisura), bujii, releu, cauciucuri iarna.... depasesc cu mult costul unei turbine "de pe net". - o masina cu 350.000 km intretinuta (pe vorbe, fara facturi, ca in bord afisa 200.000 Km) e mai buna decat una de 170-220.000 Km cu verificare la reprezentanta. Va spun eu: turbina si cutia de viteze nu pica niciodata daca masina e intretinuta corespunzator (turbina: bujii functionale, filtru particule in regula, galerie evacuare buna, traseul gazelor fara probleme; Cutie viteze: fara circuit/cerculete, verificat uleiul si starea garniturilor, eventual schimb). NU ma pricep la mecanica, eu doar citez ce mi-au spus oameni cu scoala si experienta in domeniu. Ce sa mai zic, imi urez succes singur.
    3 points
  4. E evident. Vrei oglinzi care sa nu fi fost furate? Te duci la un magazin si le cumperi noi. Pai normal ca avea multe modele, doar i le aduc hotii. Pai da, d-aia se fura atatea piese de pe BMW-uri. Eu am ramas fara oglinzi de mai multe ori. Mi le-au rupt cu totul de doua ori. Am dat sute de euro pe oglinzi tocmai pentru ca bajetii nu pot sa-si asume statutul.
    2 points
  5. Mi se pare ca sunt strugurii acri de ridici in slavi motorul ala de 1.9 care consuma cel putin cu 1.5l/100km in plus in oras fie el 105 sau 118 cai.Te rog documenteazate si nu te mai lua dupa toti prostii care dau impresia ca stiu de e46. Poate ca sunt mai simple e46 NFL 316-318-320i si nu se strica unele lucruri dar la consum sunt praf, multi prieteni deai mei care detin asa ceva au apelat la instalatie GPL si de atunci urasc GPL. Poate te gandesti ca nu se merita FL ca e aceeasi masina si e cu 500-1000 euro mai scumpa ca NFL?..atunci hai sa vorbim si de performante. 316i FL de 1.8l are 116hp si cel mai bun consum la benzinar e46 fata de 316i NFL de 1.9l si 105hp care consuma cu cel putin 1.5l mai mult si la performanta e varza(te fac taximetristi cu loganu)iar fata de 318i NFL de 1.9l si 118hp la performante cam tot pe acolo(116-118hp) doar ca motoru de 1.9 nu este economic deloc si la buzunar se simte si de acolo reiese GPL. 318i FL de 2l are 143hp si din cate am vazut are cel mai bun raport intre performante/consum/intretinere/taxe ce sa mai din punctul meu de vedere este e46 sedan ideal pentru Romania, consuma putin peste 316iFL in oras, in afara diferenta fiind nesesizabila,ba chiar e mai bun fata de 320i NFL de 2l si 150hp la performante iar la consum ajungand si la 3l diferenta de consum in favoarea 318i. Daca strugurii nu sau indulcit o sa spui ca FL nu arata mai bine ca NFL iar eu iti spun sa iti iei ochelari sau sai schimbi, eu nu cred ca cei de la bmw au facut o masina mai urata ca cea dinainte sau poate esti indragostit de NFL care il detii(toata lumea isi lauda ce are in curte). Am de 3 ani un 316i FL si cunosc cam tot ce e benzinar e46 pana in 2L si recunosc ca 318iFL are un motor mult mai bun fata de toate pana in 2l dar la consum 316i FL este cel mai bun, am reusit chiar sa scot si 5.5-5.8 extraurban cu putine depasiri la un drum de 150km. Cauciucri bune cauciucuri rele daca vrei sa mergi iarna pe munte iti trebe lanturi pe spate si cauciucuri decente pe fata, dezactivezi DSC si nu ai treaba.De ce sa dezactivezi DSC poi e normal sa fie zapada/lunecus iarna pe munte si daca iti derapeaza la urcare in curbe de 180 de grade te pune in bot si ala esti + ca lanturile si DSC nu se pupa. Si tu iti faci probleme de pescuit ca vai doamne sa nu duci BMW ca se rade lumea de tine ce crezi ca e46 merge cu burta pe jos si la fiecare gropisoara prinzi? daca nu ai umblat la suspensii si nu ai lasato mai jos te poti baga si unde se baga nenea cu loganu doar stiu din experienta. Deci daca nu iti pasa de cei 27 de cai in plus care ii puteau avea la 318iFL de 143hp eu zic cristisad ca ai facut o alegere foarte buna si sa te bucuri de masina in continuare. P.S. e 90 e cu totul alta masina si nu se compara cu e46 cum nu se compara e36 cu e46.
    2 points
  6. pai la comentarii toti suntem cei mai buni,si pe banii altora cu atat mai mult. @xxerim negocierea prin telefon e oarecum ceva clasic la noi,nu conteaza sa vada masina sa mearga cu ea,omul da din prim 7000 prin telefon ca atat are el "ultimii bani".
    2 points
  7. Salut la toti! In sfarsit dupa atata cautat si asteptat, mi-am gasit masina, pe mobile in Germania, la dealerul Autocenter Miri, dupa care am mers personal. Masina a avut serviceurile facute in Olanda, la Dusseldorp Hoogeveen BMW Service. Acesta este vin-ul C665968. Multumesc la toti cei care mi-au dat sfaturi! Azi merg dupa ulei si filtre pt motor + ulei si filru pt cutie. Masina am luat-o la 151 mii km.
    1 point
  8. Nu ti-a inchis nimeni telefonul in nas. M-ai sunat sambata la ora 14:00 ca sa-ti fac o constatare fix in ziua aia. Ti-am spus civilizat sa revii luni cu un telefon ca sa te programez tot pentru luni sau marti. Mi-ai zis ca poate te pot programa duminica, iar eu ti-am zis ca nu lucram duminica. Nu aveam timp de discutii prea mari pentru ca lucram la masina altui client de pe forum (FRE) si nu mi se pare civilizat ca cineva sa astepte ca sa port eu o discutie cu tine practic despre nimic. Ti-am raspuns la intrebari si ti-am oferit o varianta: o programare pe luni. Evident ca nu te puteam programa sambata pentru data de luni pentru o constatare la articulatie. Ai zis ca revii cu un telefon in caz ca nu rezolvi tot in ziua aia. Erai mult prea grabit, asa ca nu avea vreun rost sa te programez. Nu e vorba de o problema foarte mare, n-ai zis ca esti cine stie unde cu masina ramas in drum sau altceva de genul asta. Un service trebuie sa prioritizeze lucrarile pe baza de gravitate. Un zgomot la articulatie nu va fi niciodata o prioritate. Ti-am si recomandat sa mergi prima data la o vulcanizare si sa verifici prezoanele. M-au mai sunat oameni sa-mi ceara un sfat pentru ca erau in situatii destul de nasoale. Cu cea mai mare placere i-am ajutat. Eu am un program pe care-l respect. Respect programarile si lucrez doar astfel. Nu sunt obligat prin nimic sa te primesc duminica la o constatare. Daca veneai la mine si faceam noi vreo greseala si reclamai un zgomot aparut, veneam si noaptea sa vad ce e. Dar nu in conditiile astea. Sunt foarte selectiv cu clientii. Multi au impresia ca in viata se merge pe principiul clientul nostru, stapanul nostru. Eu ofer si cer respect. Clientul este egalul meu, nu sunt sluga nimanui. Asta cu banii mei nu sunt buni pentru el e din acelasi film cu lautarii cu bancnote lipite pe frunte si exprimari de genul "da' ce domne, banii mei n-are stema pe ei"?
    1 point
  9. WBAFW31080C560580 http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-525-ID7Gf4tL.html 175 000 km / 10.09.2015 - Cristi, 0744320233 "NU COMPARATI CU CELE CU KM DATI INAPOI SI CU ELEMENTE REVOSPITE !!!" https://www.carsontheweb.com/en/cardetail/1252414/BMW%20525 184.311 km / 10.08.2015 Oh the irony!!!
    1 point
  10. Pisici sunt destule in jurul masinii, dar tot nu inteleg cum de s-o gandit sobolanu sa intre chiar la mine la motor, mai sunt cel putin 15 masini in zona.... Cred ca o sa ma duc sa spal motorul, scuturi etc la o spalatorie dupa ce am dat in prealabil cu o solutie pentru eliminarea mirosului de rozatoare si apoi ceva solutie care respinge rozatoarele. Sper sa functioneze si sa nu mai am musafiri nepoftiti. Iar la partea cu turbo... mai bine il lasam asa cum era fara nici o reconditionare. (Inainte nu fasaia si nici nu aveam probleme cu actuatorul)
    1 point
  11. Ai grija doar ca cel de facelift nu se potriveste pe non-facelift. Asta iti trebuie tie: 82120410149 - 200 si ceva RON Cel din poza lui Darius este de facelift.
    1 point
  12. Asa este. Si la E46 imi facea la fel cand "cerea" completare cu freon.
    1 point
  13. Si eu am soft pe 530d 2003,cand l-am facut avea aprox 250k,in momentul de fata are aproape 300k si merge impecabil. Daca e facut softul bine si masina e intretinuta inainte si dupa soft nu ar trebui sa aparĂŁ probleme la utilizare normala.Multi fac soft pe unde apuca,pe bani cat mai putini trag apoi de ele in ultimul hal si se mira ca le pica una alta,toti dau vina pe soft. Asta e o mentalitate gresita pentru ca masinile respective oricum picau si fara soft. Iar in ceea ce privește dyno,tot vad pe farcebook fise dyno de la mai multi tuneri care prezintĂŁ niște puteri cel putin suspect de mari pt o anumitĂŁ motorizare. Exemplu concret:am trimis un prieten cu un f10 la Dragos la Iași pentru soft+DPF off,Operațiune reușitĂŁ,client multumit,masina având 176 cai inainte si 215 cai dupa. Proprietarul mașinii a fost inainte pentru un dyno test la X(X=firma foarte mediatizata pe retelele de socializare) si masina a scos 196 cai stock,respectivii promițându-i o creștere pana la 235 cai.la insistentele mele a renunțat,a mers la Iași si e foarte multumit. Ca o concluzie,nu toti care au dyno il au corect,putere se mai poate da si din "dyno"!
    1 point
  14. Sunt reali cam cum ești tu fecior! Prețul nu pare un pic mĂŁricel? aproape 14.000 și 7 ani.
    1 point
  15. Am vazut cum fac multi si cum faceam si eu la inceput, acceleram ca prostu in zapada/noroi derapa intra DSC ma punea in bot faceam lunecus si normal ca nu mai ai ce face + ca DSC iti omoara motoru daca derapezi si daca e panta e grav. Si inca un lucru eu am la e46 sac de schi care permite trecerea schiurilor din portbagaj prin bancheta din spate (acolo unde este cotiera din spate) fara a fi rabatata bancheta.Schiurile stau intrun fel de sac si raman locuri pentru 2 persoane in spate fara probleme. Am dat un exemplu poti pune si alte prostii acolo dar cea ce vreau sa spun ca seria 3 nu e "saptar" nu e facut pentru lux poti merge unde vrei cu el mai ales daca vine din fabrica cu sac de schi, si tu te sperii de putina ploaie. Daca e sa te impotmolesti ce cacat mai conteaza daca e fata sau spate acolo ramai, am vazut destui soferi care sunt speriati de bombe si cand dadeau de putin inghet si ninsoare lasau masina acasa sau daca mergeau in concediu/pesti/baie si gaseau drum cu niste gropi si putina apa lasau masina la mama dracu si mergeau pe jos. Daca nu accelerezi ca prostu fie ea zapada fie gheata fie mocirla ca ori faci lunecus si nu mai pleci ori te trezesti in sant ))
    1 point
  16. Da, ai luat o sticla furata. Lucs.
    1 point
  17. Tot ce ai platit si nu ai initiat nici o actiune de recuperare in termen de 5 ani de la data platii, se prescrie. Calea juridica e o actiune care urmeaza cererii depuse la anaf pe care ei o respingeau. In situatia respectiva, doar instanta putea decide. Insa acum, ca sa nu mai platesca cheltuieli de judecata, iti dau raspuns pozitiv.
    1 point
  18. ce tot ii dati inainte cu motoare mari, ca nu ai ce face cu ele in Romania. Eu cu e36 318i nu am simtit niciodata ca am o masina submotorizata cat am condus in Romania. Abia pe autostrada as fi putut sa experimentez, dar dupa ce mi-au taiat de doua ori banda in primii 20 de km m-am linistit. Cel mai bine este sa mergi incet si cu grija prin Romania.
    1 point
  19. Roman tipic. Dai 3000 eur pe un BMW..ca de, e BMW..e premium, desi tu spui ca nu iti permiti motor mai mare, taxe ! In rest spui de masinile cu tractiune fata ca sunt "pisaturi" si ca mai bine mergi pe jos..zici ca nu iti permiti ceva cu motor mai mare..nu ai bani de taxe/consum etc..dar daca aveai autostrazi mai multe..iti luai 2.5 . Am senzatia ca 316i asta ( Coca lifestyle edition ) vine cu niste optionale mai rar intalnite printre forumisti. Cola, seminte si maneaua !
    1 point
  20. Salut. In legat cu dsc ul, ai putea in prima instanta sa mergi la cineva care-ti poate face update la toate modulele de pe masina, inclusiv cel de dsc. Prima si singura optiune ce-as lua-o in calcul este reprezentanta. Daca nici dupa rescrierea modulului cu un soft mai nou nu da rezultate inseamna ca va trebui sa-l inlocuiesti, dar si asta dupa ce ai eliminat toate celelalte cauze. Un update la repr costa undeva la 200Ron. La turbina, in considerentul ca a fost reconditionata cum trebuie, problema cred ca sta la partea de sincronizare dintre actuator si turbina. Mai greu cica dupa unii, sa le mai faci sa functioneze ca si una din fabrica. Tocmai din acest considerent. Incearca totusi sa gasesti pe cineva care chiar stie sa le calibreze
    1 point
  21. Eu sunt multumit de x3- f25 2.0 - 184cp .. O masina linistita, confortabila ( am edc ).... Consumul e bun pana in 100. Pe dn1 scot 5-6 ... Pe autostrada 130-140 depinde foaaarte tare cum bate vantul ( lumea face bancuri pe tema asta cand le zic ) poti atinge si 9... In general 7-8l/100 Performante de ...babuta...dar daca ii dai DS ... Isi revine asa pe la 40-45 de ani ...babutza ... Pt noi e o masina de iarna, un pic oras si anumite drumuri lungi.
    1 point
  22. Stii ce demonstreaza chestia asta? Romanului ii place sa fie mintit si pacalit. Prefera sa ia masina de 300 000 cu multe probleme, dar sa aiba pe bord 150 000 sau maxim 200 000 km. Daca o masina are 300 000 km si e intretinuta corespunzator si nu are probleme tehnice, care-i problema? Masinile ieftine au aproape intotdeauna probleme tehnice sau probleme cu actele sau taxele. E destul de greu sa gasesti un E46 stock cu motor de 2.5 si cu taxele la zi. Sau poti sa iei unul la 3500 euro si apoi bagi inca 2000 euro in el si tot nu il faci masina. Mai bine iei o masina cinstita si in care nu trebuie sa bagi multi bani in scurt timp, exceptand desigur problemele comune modelului.
    1 point
  23. O sa ajungi la tabla daca o mai polishezi mult.
    1 point
  24. S-a mai discutat ca sunt si diferente hardware intre 318 si 320 d nu doar soft. E interminabila polemica se pare.
    1 point
  25. Masina ta nu trebuie sa dea scanteie.
    1 point
  26. Saluty, am citit aproape toate postarile de e topicul de consum si desi posesorii de bmw sunt oameni dedicati marcii nu reusesc sa aflu cateva chestiuni clare legate de consum. Pentru ca este un topic tehnic si nu unul de discutii interminabile as propune (desi nu sunt foarte experimentat) sa avem un fisier sau ceva gen tabel in care cei care urmaresc cu adevarat consumul modelului X1 sa posteze la obiect. In acest fel vom putea obtine informatii cat mai veridice. 1. Model X 1 S drive 136cp 1.8D - MANUAL (modelul pe care il am si eu) 1.1.Model X1 S drive 136cp 1.8D - AUTOMAT 2. Model X1 S drive 143cp 1.8D - MANUAL 2.1.Model X1 S drive 143cp 1.8D -AUTOMAT 3. Model X1 X drive 4. Model X1 X drive etc 1.1.1.Consum oras (Bucuresti sau orase mari - Constanta,Cluj,Iasi, Timisoara si/sau orase provincie) nr. km efectuati, timp, medie viteza 1.1.2. Consum autostrazi (exemple) 1.1.3. Consum extraurban (exemple km, viteza medie, volum incarcare gol/plin) 1.1.4. Consum mixt (ex: plin efectuat si facut 30-40% oras si diferenta extraurban si autostrazi) 1.1.5. Centralizator - consum mediu general (nr kilometri, consum afisat) Daca se poate posta in acest fel putem sintetiza pana la inceperea anotimpului rece cat mai aproape de realitate care sunt consumurile modelelor X1 Sper sa fie ok propunerea mea . Fisierul atasat poate fi imbunatatit si modelele existente adaugate. Multumesc X1 CONSUMURI FORUM.rar
    1 point
  27. binenteles, ca unele lucruri fac parte din mentenanta normala. dar, cate dintre masinile scoase la vanzare au istoric service la zi. iar, motivul vanzarii este: upgrade la e92. daca mi-as permite !!! l-as tine si pe asta. chiar am vazut cateva e92 din 2007, 2008 cu aere de masini intretinute... si m-am luat cu mainile de cap. in 2 ani de cand este masina in romania, au 3 - 4 proprietari pe carte. nu stiau nici ce ulei are masina in ea, ce sa mai spun de alte piese schimbate. pentru o masina buna cu istoric service trebuie rabdare si bani in plus peste pretul pietii.
    1 point
  28. e diferenta intre placute originale si aftermarket, si mai e si diferenta intre placutele care vin din fabrica pe masina si placutele originale care le cumperi
    1 point
  29. germania e altceva. in germania orice masina, indiferent de varsta/ marca, daca trece TUV, sau are TUV recent, e in jur de 3k. poate gasesi ceva si la 2k, dar rar.. mai degraba nu.. sau cel mult are tuv inca valabi, dar nu stii daca il mai trece peste 3 luni cand expira. Pentru ca daca nu trece TUV, nu o poti vinde, decat la "export" pleaca pe platforma la romanica, si reparatiiile sa treaca o masina TUV in de pot deveni extrem de costisitoare.. in germania cu e34 ala tin minte ca am picat odata TUV ca unul din motorasele la far (cu care reglezi inaltimea lor in functie de incarcarea masinii ) era ars. e doar un exemplu cat de riguroasa e treaba.. inlocuirea cu tot cu manopera a fost vreo 120 de euro.. si asta a fost ceva super minor si rezolvat cu piesa din dezmembrari.. ei imagineazati ca nu treci gazele.. pai poti ajunge lejer la 6-800 de euro factura la service.. dar divagam...
    1 point
  30. Ce stil au unii pe aici. Este lipsa totala de respect si educatie si meltenism curat sa ii zici cuiva dupa ce si-a cumparat ceva ca e de cacat si sa il faci prost in fata. Chit ca poate nu e pe placul vostru, omul e foarte incantat de masina si e mandru de ea. Este atat de simplu sa il feliciti si sa ii urezi sa o conduca cu placere. Treaba lui ca si-a luat 316, pentru el este un salt urias oricum. Dar na, plin de țĂŁruÂşi pe forum, educatie spre zero. Ps: 316 nu prea se cauta asa ca e mai posibil sa fi gasit una decenta decat 320d-lurile ultra hĂŁrtĂŁnite si forjate.
    1 point
  31. aaaa deci musai sa fie o intrebare concreta cu toate detaliile? Nu poti ruga oamenii sa isi scrie experientele despre un anumit subiect? Ca la urma urmei cine vrea scrie cine nu , nu ....asta e. Nu ma deranjeaza asa mult un topic gol si nebagat in seama ca si un topic plin de off topic. Dar asta e doar o parere personala. Se poate inchide daca deranjeaza.
    1 point
  32. Adica Mecanica e atat de complicata si gatitul e floare la ureche ?!?! Sent from my iPhone 1s using Tapatalk
    1 point
  33. Pilot automat Cutie automatĂŁ Climatronic ESP Comenzi pe volan ĂncĂŁlzire ĂŽn scaunele faÞã Oglinzi Âşi parbriz ĂŽncĂŁlzit Bluetooth Cât mai multe airbag-uri. DacĂŁ le am pe astea mĂŁ declar mulĂžumit Âşi liniÂştit.
    1 point
  34. volanul multifunctional este o masura de siguranta in trafic
    1 point
  35. Chiar nu inteleg,de fiecare daca cand merg pe un drum national,european cu doua benzi toata lumea merge pe a doua banda. Mai gasesti cate unu care merge cu 50 ,tu vi mai tare,trebuie sa pui frana,sa dai blitzuri,sa mai stiu eu ce. de exemplu,Chiar astazi am intalnit pe unu cu un matiz, mergea cu 40 ,i`am dat blitzuri,nu s-a dat,l-am claxonat,s-a dus pe prima banda,l-am depasit si s`a pus la loc pe a doua banda. eu sunt genul de sofer care depasesc des 50 Km/h,cateodata depasesc pe prima banda coloane de 6-7 masini . Si nu o singura data ma mai trezesc cu cate un prost care nu se uita in oglinda si se baga fara sa se asigure pe prima banda . Oare de ce nu se poate merge si la noi ca in vest?
    1 point
  36. Update, codat DRL si US Style , montat cablu aux(traiasca colegu' Trask ) &toba 330i si revenit la gumele de vara(sper sa nu fie surprize )+arcuri H&R fata-spate(drop 55/35 zic ele ca ar fi, cod 29484, desi par inalte pe spate). Pozele vorbesc cel mai bine :
    1 point
  37. @seaman VOrbesti ca se te aflii si tu in treaba,unul care a scris si rescris ECU-uri nu ar debita asa ceva : Daca iti cunosti masina , nu ai nevoie neaparat de dyno ca sa fii multumit de rezultatul resoftarii - o simti pur si simplu . Sa simti ca iti creste cuplu cu 40% pe o plaja de 500 rpm si apoi sa scada chiar si sub valoarea stock? Doar din ce ai debitat aici te-as evita ca si tuner .Nu il ridic in slavi pe Dragos,dar este chiar profesionist fata de tine.
    0 points
  38. Nu e nevoie sa-mi explicit nimic . Eu spre deosebire de tine am scris softuri in ECU si pe OBD si cu calculatorul desfacut si cu Progman , ISTA-P sau WinKFP( filele originale ). Si mai am si 3 masini resoftate(una cu Byteshooter) la care nu pot sa spun ca am avut probleme din cauza resoftarii , care evident nu a fost facuta la Dragos al tau . Nu contest ca omul poate fi un tuner bun , dar eu personal nu am nevoie nici de softul lui nici de dyno .Inearca sa nu pari mai destept sau informat decat esti.
    0 points
  39. De unde stii tu? Omul avea multe oglinzi ptr diferite modele second hand si noi. Avea si capace,si motorase etc...asta una la mana,doi la mana si daca prin absurd era Furata,asta e,imi trebuie in seara asta sa am oglinda..la necaz esti incoltit. In fine,chiar nu vreau sa dezbatem subiectul asta...
    0 points
  40. Am gasit pe olx sticla de la oglinda chiar la mine in cartier si am fost de am pus-o. Se pare ca nu functioneaza partea electrica. Si pare ca se misca usor...de ex daca o reglez cu mana si dupa inchid usa,se deplaseaza putin.
    0 points
  41. Tremura si miauna in acelasi timp?Poate e vreun transformer deghizat.
    0 points
  42. Pretul e negociabil. Acum recunosc, pe siturile de specialitate gasesti e60 la 7000 euro cu km mai putini. Dar din 2005 probabil. Si istoric.... poate au, nu e treaba mea. E alegerea fiecaruia. Si negociabil, cat sa mai repet dar momentan nu o dau cu 8000 ca mi se pare putin. Peste 2 luni, cine stie? Ca doar nu raman cu ea in parcare.
    0 points
  43. @ender79 Cu ce ai vrea sa faci resoftarea ? Normal ca se face cu o "jucarie" de rescriere a flash-ului . Ori tunerul tau o face cu altceva ? Daca iti cunosti masina , nu ai nevoie neaparat de dyno ca sa fii multumit de rezultatul resoftarii - o simti pur si simplu . Si aia care modifica softurile , ajung si aia la o experienta(ma rog , nu toti) - si oricum nu-ti vand cai la cantitate si pret diferit . Ca or fi 5 cai mai mult sau mai putin asta nu o sa simti nici tu de la tunerul tau profesionist .
    -1 points
  44. Tampoanele la motor le-ai verificat? Poate ca doar la turatia la care ai precizat tu intra in rezonanta ceva pe la motor. Tampoanele se pot analiza repede urcand-o pe elevator si dand scutul jos. N-are treaba galeria de evacuare cu tremuratul. Si pe de alta parte nu-i prea recomandat sa o cureti, decat daca stii sigur, 100% ca este curata si n-au ramas reziduri dupa prin canale a.i. dupa sa-ti intre in camera de ardere. Decat asa mai bine-o lasi cum e. In cel mai rau caz cumperi alta noua. Am vzt ca Service Premium le curata cu ultrasunete. Cred ca un astfel de procedeu e mult mai sigur si pentru care as opta si eu. Altfel e cam riscant.
    -1 points
  45. Cum ti-am zis si pe privat,iti zic si aici, daca tot vrei musai diesel,opteaza pe un E90 2.0d 163 cp.
    -1 points
  46. Salutare, i-am pus debitmetru Bosch si nu mai am problema descrisa mai sus:"dupa ce o porneam dimineata puteam pleca imediat, insa de cateva zile ma lovesc de problema descrisa mai sus: "dimineata o pornesc, sta la relantiu normal dar daca o accelerez sau vreau sa plec de pe loc,nu se tureaza se ineaca si se opreste sau da rateuri pe evacuare si nu pot sa plec decat dupa cateva minute". Acum masina merge rotund insa, tot asa nu trage cum trebuie. I-am facut iar un test si mi-a gasit 2 erori: Knock1 si Knock2 iar mecanicul mi-a spus ca trebuie schimbat senzorul de detonatii sau Knock sensor. Acesta este montat undeva pe blocul motor pe lateral iar pentru inlocuire lui trebuie data jos galeria de adminise. Am sa-l schimb si va tin la curent.
    -1 points
  47. Am vazut ca la unele modele apare o problema la lant ?poate mai bine benzina?
    -1 points
  48. Poate mai bine schimbi lanțul, 3000 lei, apoi mergi 150.000-250.000 fĂŁrĂŁ grijĂŁ.
    -1 points
  49. -1 points
  50. Vand BMW 525D 2007 sedan facelift 197cp Adusa din germania cu 89000 km in 2010 Vin CT58838 -m-paket interior-exterior,amortizoare m-paket, -culoare bleumarin, pentru protectie este colantata in alb, 140000 km reali, -piele dakota black in stare perfecta, -transmisie automata sport(cu buton sport), pilot automat -navgatie profesionala cu mp3, aux in,6 cd changer, sistem audio hifi cu tweetere de logic 7 -volan M5 piele electric cu padele functionale in stare foarte buna, -senzor lumini,ploaie, parcare, roti, -clima automata, oglina retrovizoare electrocromatica -asistent faza lunga, 10 airbag-uri, -perdelute geamuri spate+lunta electrice faruri bi-xenon adaptive, -webasto programabil, proiectoare ceata, jante 18 inch model deosebit, -scanune fata confort incalzite full-electrice, -Parbriz cu protectie solara individual -oglinzi full electrice incalzite+pachet lumini+functie antiorbire -Inmatriculata in 2010,taxa platita nerecuperata, revizie efectuata la zi la reprezentanta -Masina nu are nici un defect la motor, reviziile fiind facute mai devreme decat cere producatorul, fiind intretinuta foarte bine si schimband cu piese originale orice problema aparuta. -Are o lovitura pe partea dreapta nereparata doar pentru ca voiam sa nu aiba dubii cel care, o cumpara. O vand deoarece vreau sa trec la un nivel superior seria 7 posibil Pret: 14999 euro sau 66500 RON P.S revin cu poze in cel mai scurt timp
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.