Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 09/22/15 in all areas
-
Nu ti-a inchis nimeni telefonul in nas. M-ai sunat sambata la ora 14:00 ca sa-ti fac o constatare fix in ziua aia. Ti-am spus civilizat sa revii luni cu un telefon ca sa te programez tot pentru luni sau marti. Mi-ai zis ca poate te pot programa duminica, iar eu ti-am zis ca nu lucram duminica. Nu aveam timp de discutii prea mari pentru ca lucram la masina altui client de pe forum (FRE) si nu mi se pare civilizat ca cineva sa astepte ca sa port eu o discutie cu tine practic despre nimic. Ti-am raspuns la intrebari si ti-am oferit o varianta: o programare pe luni. Evident ca nu te puteam programa sambata pentru data de luni pentru o constatare la articulatie. Ai zis ca revii cu un telefon in caz ca nu rezolvi tot in ziua aia. Erai mult prea grabit, asa ca nu avea vreun rost sa te programez. Nu e vorba de o problema foarte mare, n-ai zis ca esti cine stie unde cu masina ramas in drum sau altceva de genul asta. Un service trebuie sa prioritizeze lucrarile pe baza de gravitate. Un zgomot la articulatie nu va fi niciodata o prioritate. Ti-am si recomandat sa mergi prima data la o vulcanizare si sa verifici prezoanele. M-au mai sunat oameni sa-mi ceara un sfat pentru ca erau in situatii destul de nasoale. Cu cea mai mare placere i-am ajutat. Eu am un program pe care-l respect. Respect programarile si lucrez doar astfel. Nu sunt obligat prin nimic sa te primesc duminica la o constatare. Daca veneai la mine si faceam noi vreo greseala si reclamai un zgomot aparut, veneam si noaptea sa vad ce e. Dar nu in conditiile astea. Sunt foarte selectiv cu clientii. Multi au impresia ca in viata se merge pe principiul clientul nostru, stapanul nostru. Eu ofer si cer respect. Clientul este egalul meu, nu sunt sluga nimanui. Asta cu banii mei nu sunt buni pentru el e din acelasi film cu lautarii cu bancnote lipite pe frunte si exprimari de genul "da' ce domne, banii mei n-are stema pe ei"?5 points
-
4 points
-
nu pune ornamentul ala original...nu se schimba cu nimic situatia... pune-i tips dublu, si iesirile sa nu fie egale. nu e mare scula sa tai si sa sudezi noul tips si merita. pun cateva poze, poate te convingi http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/public/20150314_152250_zpsjvmpujur.jpg http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/public/20130604_195656_zpsdc3a6536.jpg http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/public/20130604_195701_zps3a4c4f19.jpghttp://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/public/20130604_195706_zpsad78811c.jpg3 points
-
Dupa 8 ani de Honda Accord s-a ajuns in punctul de trecere la o alta masina. Am pornit de la premisele ca urmatoarea masina sa aiva ca si dotari/optiuni neaparat transmisie automata, motorizare decenta atat ca si putere cat mai ales ca si cuplu, mai exact un 4 cilindri turbo de preferat diesel, sasiu cu o suspensie confort spre sport. Cum era de asteptat, mai intai am cauta un replacement in showroom-ul celor de la Honda insa ceea ce imi doream eu nu mai exista in portofoliul lor, si anume iteratie urmatoare a Accord-lui. Am tot sperat ca decizia celor de la Honda de a nu mai aduce in Europa un sedan midsize va fi revazuta si ne vor face o surpiza placuta, insa se pare ca cel putin pt moment aceasta optiune este inchisa. Mi s-a propus ca si alternativa un CR-V ce overall era interesant insa dimensiunile exterioare ale masinii nu sunt ceea ce imi doream, gabarit prea mare, practicalitatea nu zic ca nu era buna insa atata timp cat 90% din timp doar soferul e in masina nu vad rostul de pune pe asfalt un SUV. Si am inceput cautarile Intr-o ordine relativ aleatorie am trecut pragul celor de la Audi, Mazda si BMW. Mazda 6 m-a surpins foarte placut, modelul Revolution Top, avand plusuri ca un spatiu interior generos, calitate a finisarii placuta (nu stiu cat ar fi fost si de rezistenta in timp), lista de optionale cuprindea cam tot ce ai putea sa iti doresti de la o masina din zona de buget +30k. Test drive-ul a fost relativ scurt 10 km si nu am putut sa imi construiesc o imagine destul de patrunzatoare insa am apreciat foarte pozitiv motorul diesel 2,2 in combinatie cu cutia automata. Un mare plus pt AT6 de conceptie clasica cu convertizor de cuplu - foarte dinamica, schimbari de viteze line si la momentul oportun. Audi A4 - berlina clasica cu finisare excelenta, dotari de baza cam putine, model la sfarsit de cariera, cutia multitronic/CVT chiar daca in test a fost placuta in exploatare nu m-a convins datorita conceptiei si feedback-ului negativ in ceea ce priveste fiabilitatea. Una peste alta am ajuns la concluzia ca modelul actual Audi A4 nu este pentru mine BMW, la fel ca si Audi model premium, finisare cam in aceeasi clasa de calitate, lista de optionale pe 100 de pagini, foarte usor sa dublezi pretul masinii din vreo 10 bife . Am testat un 520 diesel AT8 si relativ repede am conchis ca nu e ceea ce imi trebuie - prea mare, perceptii de acceleratie lente, cred ca motorul de 184 CP e prea putin pt masa masinii. Am descoperit insa ca Seria 3 cu aceeasi motorizare este cu totul altceva dpdv dinamic, ca si spatiu interior mi s-a parut ok, pozitie la volan EXCELENTA, finisarea foarte moderna, bottom line cam era ceea ce imi doream ... Insa pretul era destul de prohibitiv si nu doream o masina ce in jargon ar fi fost catalogata "cheala" Asa ca ma consolasem cu ideea ca "plapuma se poate intinde doar peste Mazda 6" asta pana cand am luat pt un drive test prelungit peste weekend un 320 diesel si de aici a inceput nebunie Long story short, am reevaluat situatia, pretul BMW Premium Selection mult mai abordabil decat pt una noua, si am decis - BMW 320 xDrive Touring. Fabricata in August 2014, in circulatie din Noiembrie, rulata 14500 km. Lista de optionale cu mult peste ce mi-am dorit eu insa a fost decisiva la luarea deciziei de achizitie. Cateva din cele mai interesante dotari, ce pe mine ma incanta in mod deosebit, pachet M interior & exterior, transmisie automata sport, scaune sport, cruise control stop & go, faruri xenon adaptive control automat faza lunga, si nu in ultimul rand xdrive ce reprezinta un plus major iarna si nu numai. Am "inghitit" deja 5000 km si dpdv al meu urmatoarele ar fi +/-: + pozitie la volan excelenta, dupa ce te obinuiesti cu scaunele sport ce par dure la prima intalnire; + ansamblul motor/cutie excelent, caii putere ai motorului de 2 litri mai mult decat suficienti sa impinga/traga cele ~ 1,7 tone ale masinii. Cutia sport schimba dupa cum doresti, lin si comfortabil fara sa simti decat daca te uti in bord la turometru, sau te tine in scaun exploatand rezervele de putere si transmitand soferului (si nu numai) ca selectorul este in modul Sport, sau Sport+ . Pt drumurile mele cei 184 CP obtinuti din 2 litri sunt mai mult decat suficienti, insa as fi curios sa testez si motorul de 3 litri + directia sport variabila foarte precisa, m-am acomodat destul de repede cu feeling-ul asistarii electrice. + suspensia standard foarte buna pt drumurile noastre, destul de dura pt a aborda un stil de condus sportiv si destul de iertatoare cu calitatea drumurilor noastre. Am testat si una sport insa nu se potriveste ... varstei mele + spatiu interior (evaluare dpdv al nevoilor mele) mai mult decat suficient, ceva mai inghesuit in comparatie cu Accord-ul pt cei din fata insa mai aerisit pt cei din spate. Zone de depozitare decente (usi, cotiera, torpedo), portbagaj incapator cu o zona de deschidere foarte practica, un mare plus pt deschiderea electrica a hayonului si individuala a lunetei. + integrare multimedia foarte reusita, as zice ca inginerii BMW ce au proiectat zona de entertaiment au fost recrutati de la Apple. iPhone se simte ca la el acasa impreuna cu Connected Drive. + automatic cruise control foarte folositor in mers bara la bara sau pe autostrada, mai putin cand unii destepti forteaza depasirea si se repliaza fortat, instinctele te forteaza sa franezi iar tehnologia beepaie sa te atentioneze de un posibil impact precedata de o franare automata insa insuficienta; functie extinsa Collision Warning ajuta cand casti gura la peisaj in manual zice ca si franeaza automat insa am retineri sa o testez. + consum foarte rezonabil, urban intre 8-10l/100km, extraurban 5-7l/100km (cifre valabile pt drumurile si stilul meu), media pe 5000 km 6l/100km. Computerul de bord e un pic optimist in comparatie cu consumul de la plin la plin (~0,5 litri mai mult real). - antifonare group moto/propulsor mediocra, zgomotul motorului e transmis destul de pregnant in cabina, insa dupa 30-40 km/h este estompat de zgomotul rularii sau exista posibilitatea de a mari volumul unitatii audio.2 points
-
2 points
-
WBAFW31080C560580 http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-525-ID7Gf4tL.html 175 000 km / 10.09.2015 - Cristi, 0744320233 "NU COMPARATI CU CELE CU KM DATI INAPOI SI CU ELEMENTE REVOSPITE !!!" https://www.carsontheweb.com/en/cardetail/1252414/BMW%20525 184.311 km / 10.08.2015 Oh the irony!!!2 points
-
2 points
-
Tot dai sfaturi ca isi lua cu 7000 mii.. isi lua, dar cu 300 de mii de km rupta in gura, cu dpf off ca e la moda etc. Daca omul a preferat sa ia cu istoric cu 170 de mii adica cat are un e90 fl decent din 2010 2011, ce ai cu el? O fi fost putin cam scumpa, dar na, tot e mai bine decat sa ia o cotoarba cocosata.2 points
-
facut revizie azi la proleasing. confirm atitudinea gretoasa a dnul george pana. era cv de genul imi facea cea mai mare favoare ca vb cu mine. d564813 sa confirm vizita. primul meu post si e negativ2 points
-
Sunt nou posesor de Bmw. De cateva zile detin un 535i din 2000 de care sunt relativ incantat raportat la pretul dat pe el. Are si ceva dotari, 4 geamuri electrice, oglinzi electrice heliomate, piele crem, scaune electrice incalzite, cu memorii, comenzi volan, clima, angel eyes, jante 17 dragute. Sunt convins ca masina a trecut prin multe maini, se vede, dar asta nu m-a oprit sa o cumpar. Ca si probleme: - cu geamul lasat jos intra in interior gaze de la motor, mai exact fum din esapament... urmeaza sa determin cauza. - display computer, motiv pt care nu stiu nici macar cat km are. - butoane si display clima, - claxon nefunctional, - perdeluta dreapta spate lipsa, - caroserie de nota 7-8 (in poze arata mai bine decat in realitate), - pielea din fata cam uzata dar rezonabila, - portbajaj absolut jegos, lipsa rezerva, - cauciucuri slabute. Probabil ceva membrii stiu de masina, e posibil sa fi fost pe la un membru de aici de-a lungul timpului. Orice informatie e bine venita!1 point
-
de pe net When the engine is running, the hose should make a hissing noise when not connected. If it doesn't, then the hose running from the intake manifold has failed somewhere and your valve is staying open because of that. mai pe scurt - vezi daca furtunul de vacuum "fasaie" daca nu,inseamana ca e intrerupt pe undeva si trebuie verificat . daca vrei sa il anulezi aici mai ai http://www.diymybmw.com/e46/golf-tee-mod/ PS:nu cred ca e nevoie de taiat valva de pe tips si scos clapeta.1 point
-
am pus aeroterma de AC,am pe undeva si suport de M42/M20 si radiator si condensator,mai ar trebui compresorul dar la cati nervi mi-am facut cu aeroterma nu cred ca mai fac nimic.M42-ul nu a mers prea mult e destul de "ragusit" deoarece cred ca trage aer fals pe undeva si am si o finala Remus destul de permisiva,am un clip facut de sotie.incerc sa il pun mai pe seara.Una peste alta sunt multumit,probabil ca in primavara iese pe strada nu am facut inca ITP ,asigurare si nici nu am mai luat gume.Mai am mici detalii- de gasit bandouri laterale bune,de pus torpedoul,de gasit cal penru AC(am aeroterma de NFL) de pus capitonajul in portbagaj mai am vreo 2 mufe care mai trebuie bibilite un pic.Reglaje "fine"1 point
-
Pai ce rost are sa o demontezi la bmw si sa te duci in alta parte s-o cureti? Le e lene sa curete, nu le trebuie cine stie ce solutii magice. Ei doar inlocuiesc piese, nu repara nimic...politica bmw.1 point
-
se schimba circumferinta rotii..intre 255/40/17 si 225/45/17 ai diferenta in minus cu 4.71mm..e posibil sa iti arate si viteza gresit in bord..cel mai bine pune anvelope corespunzatoare. cauta pe net calculator dimensiune anvelopa1 point
-
Masina e inca la vanzare. Oricum, am aflat niste chestii interesante in acest topic: - esti mafiot daca reusesti sa vinzi un e90 din 2006 cu 8500 euro pacalind pe cineva (voluntar sau involuntar) - un om care a schimbat turbina si volanta umbla la kilometraj - imi cer scuze anticipat daca am inteles gresit. - trebuie sa gasesc un fraier ca sa vand masina - ai piesele importante schimbate => costuri mici ulterioare. Eu stiu cat costa placutele/bujiile originale. Cat o turbina pe okazii. Nu mai zic de filtru epurator, galerie evacuare (avea o fisura), bujii, releu, cauciucuri iarna.... depasesc cu mult costul unei turbine "de pe net". - o masina cu 350.000 km intretinuta (pe vorbe, fara facturi, ca in bord afisa 200.000 Km) e mai buna decat una de 170-220.000 Km cu verificare la reprezentanta. Va spun eu: turbina si cutia de viteze nu pica niciodata daca masina e intretinuta corespunzator (turbina: bujii functionale, filtru particule in regula, galerie evacuare buna, traseul gazelor fara probleme; Cutie viteze: fara circuit/cerculete, verificat uleiul si starea garniturilor, eventual schimb). NU ma pricep la mecanica, eu doar citez ce mi-au spus oameni cu scoala si experienta in domeniu. Ce sa mai zic, imi urez succes singur.1 point
-
pai la comentarii toti suntem cei mai buni,si pe banii altora cu atat mai mult. @xxerim negocierea prin telefon e oarecum ceva clasic la noi,nu conteaza sa vada masina sa mearga cu ea,omul da din prim 7000 prin telefon ca atat are el "ultimii bani".1 point
-
Premium e cand o cumpara ei, cand le luam noi la 170-180000 km nu mai este ... si eu am luat la 180000 iar acum am aproape 216000, nu i-am facut nimic deocamdata, distributia e neschimbata asa ca mergem inainte, pana cand? Nu stiu, vom vedea, deocamdata service la fiecare 15000. Bafta in continuare. Vizavi de schimbul de ulei, am doi prieteni care au facut acolo ... un e60 - 1700 lei, un e70 facelift, 8 trepte - 1400 lei.1 point
-
))))))))))))) No offense dar mi s-a paraut foarte comica exprimarea ta.1 point
-
Tu ai vandut cu 8000 un e90 nfl din 2005 cu 350 de mii de km. Cum justifici comentariul tau referitor la pretul lui? Sau cand e vb de banii altuia sunteti lupii moralisti..am uitat.1 point
-
1 point
-
Salutare tuturor, Vad ca s-au aprins putin discutiile pe tema cumpararii unui F10, bugete etc. Haideti sa va dau parerea pe care o vad la fratii nemti legat de masini de genul: Neamtul zice asa: ai seria 5? insemana ca ai bani si o duci bine sa iei o masina asa scumpa de intretinut si cumparat.Daca nu iti permiti oricand din buzunar macar 10-15k de euro de cheltuit pe ceva neprevazut, inseamna ca tre sa iti iei VW nu BMW, ca pe acolo esti ca venituri. Cam asa judeca neamtul dupa masina si cred ca e corect asa.Ai seria 5? Inseamna ca o duci foarte bine financiar.Ai seria 5 si urli ca 300 de euro te incomodeaza in viata? Inseamna ca ai gresit masina.. La noi nu se aplica deloc regula asta, ca na..balcanici... Nu de putine ori am vazut priviri mirate la ei, cand vedeau un tanar coborand dintr-o masina care a fost 82000 cand a iesit pe poarta fabricii, iar relpica tuturor, fara execptie dupa ce se uitau la masina, era "va merge bine". La noi, faptul ca Ghita are seria 5 sau X5, nu ma face sa ma gandesc automat la faptul ca e stabil financiar.Manelele, lanturile si tot tacamul nu ajuta nici alea... Eu unul sunt de acord cu ce zice selena intr-o masura.E banul meu muncit, fac ce vreau cu el.Daca 520 inseamna 4-500 de euro mai putin la taxe si asigurari pe an e alegerea mea sa platesc caldura o iarna cu ei. Dar trebuie sa te si gandesti ca daca te scuipa norocu' in ochi si iti cade ceva la masina mai serios, gen cutie, motor sau alte componente de "Doamne fereste" ce faci? Faci credit la banca sa repari masina? My 2 cents.. P.S. Pentru cei care tot cauta masini in Germania: nemtii masini ieftine si tzipla nu vand.O masina tzipla si cu garantie si cu istoric si cu dotari si cu km putini NU GASESTI la 2 lei.Gasesti la 3.50 La noi s-au tot facut smecheriile cu TVA-ul la masini si am impresia ca lumea percepe acum putin altfel preturile.Aici nu sunt nici pe departe la fel de ieftine cum ajung la noi dupa ce sunt trecute prin firma detinuta de bunica si eventual putin rotunjite pe la colturi.1 point
-
De ce o gramada de tari pot avea placute mici de inmatriculare pentru fata si Romania NU?!?! Arata bine masina, asteptam mai multe detalii si pareri despre masina + poze din interior. Sa o alergi linistit in continuare si fara probleme1 point
-
1 point
-
1 point
-
Niste poze si cu "noua" achizitie, spun "noua" deoarece masina ii din 2008 de cand am adus-o din germania pe firma mea inscrisa, dar a fost a surorii mele, si s-a decis sa o vanda si cum are taxa recuperata, trebuia sa o dea la un pret de nimic, si masina fiind foarte bine intretinuta , am zis ca decat sa o dea pe bani de nimic, mai bine o cumpar eu si o tin la firma.. Zis si facut, si asa m-am ales cu inca un e60, de data aceasta un 525D , din 2005, 210.000 km singurul minus care il are masina, ca-i manuala, am zis ca nu-mi mai trebuie manuala niciodata, dar asa s-a nimerit si nu m-a lasat inima sa o las sa o dea pe bani de nimic..ca dotari, xenon adaptiv, scaune sport piele+textil,incalzire scaune, senzori parcare, ploaie etc, pachet lumini interior-exterior, dubluclimatronic, bluetooth, navi bussines,2 seturi de jante pe 17"+ cauciucuri dotari de bun simt, nici dotata nici cheala.. Dar stiind ca masina ii in stare impecabila, am zis ca ma risc si o iau eu(la pretul care credeam eu ca il merita , nu ce gasesc pe autovit)1 point
-
Am reusit sa pun si cateva poze partea 1: http://imageshack.com/a/img537/348/NwRc4l.jpg http://imageshack.com/a/img540/5164/Sif9NM.jpg http://imageshack.com/a/img901/646/TTLzMc.jpg http://imageshack.com/a/img909/3451/6yU8Ju.jpg http://imageshack.com/a/img540/5044/jvyC0I.jpg http://imageshack.com/a/img633/4680/3ZmQjt.jpg http://imageshack.com/a/img538/6066/khP6GN.jpg http://imageshack.com/a/img540/3518/fj4egC.jpg Poze partea a 2-a : http://imageshack.com/a/img538/2568/CATnG9.jpg http://imageshack.com/a/img537/4956/JvtmSb.jpg http://imageshack.com/a/img905/5141/cjujjL.jpg http://imageshack.com/a/img913/8412/pf5ehL.jpg http://imageshack.com/a/img908/1446/vj9c6T.jpg http://imageshack.com/a/img540/7185/kZ9wkD.jpg http://imageshack.com/a/img537/8646/WMwEAV.jpg http://imageshack.com/a/img673/694/hQJQAZ.jpg http://imageshack.com/a/img537/5711/ayyxqj.jpg http://imageshack.com/a/img538/9453/IpWbCA.jpg Pozele sunt de acum 1 an chiar dupa achizitie. Masina e nascuta in 09.05.2011 Merci am gasit si eu topicul pana la urma. Merci sa fie! Si fara probleme noi pe viitor1 point
-
Sa o stapanesti sanatos si fara incidente ! Insa ai ceva de lucru la ea.. La cutie intai uleiul apoi vezi ce se intampla. La CD, cred ca poti sa tragi putin de el mai ales ca la punctul 3 pare se pare ca e defect CCC-ul. Eu am avut probleme cu un CIC care facea ca al tau si a trebuit sa-l schimb. La 4 e posibil bateria la telecomanda ... La angel ar trebui sa ai eroare in bord...ledurile de sub oglinda se aprind la inchidere/deschidere. Oricum ai ceva ciudatenii. Pune si tu un tester intai sa vezi ce mai da. Succes !1 point
-
Akon,putin ma intereseaza parerea ta!Reprezinti romanul tipic...probabil nu te baga nimeni in seama si ai tu proasta inspiratie de a te baga! Ca sa iti raspund la intrebari... 1 stikerul l-am folosit tot la masina...Imi cadea farul din cand in cand asa ca l-am lipit cu stickerul ala! 2 daca cineva are vreun dubiu in privinta km...este seria postata,poate fi oricand verificata!piele este asa cum este... tu ai pielea pe corp ca toti ceilalti de varsta ta?sa nu te mai intreb de creier! Liviu,as vrea sa trec la f10,dar depinde cum imi ies calculele1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Cand era vorba de "CATERINCA(free chat)" erati toti la gramada aici la +1...+1..+1, acum cand omul are nevoie de niste sfaturi, impresii, pareri unu nu mai raspundeti ca nu stiti de capul vostru, majoritatea sunteti posesori de BMW doar ca sa va puneti numere preferentiale cu BMW, daca se poate si cu 01 in fata si ati inteles destul de bine ce am vrut sa spun!1 point
-
Pai si motorul de 2.0d inseamna ca nu tre sa-l mai cumpere nimeni ?! Cam deplasata afirmatia ori la misto1 point
-
Boaska, tu de ce vinzi kit ambreiaj si volant sh? Ce om sanatos la cap isi pune pe masina ambreiaj sh? Ca vad ca te afecteaza atat de tare un set de anvelope sh, dar nu te deranjeaza sa vinzi niste piese (poate mult mai importante decat anvelopele) pentru a fi puse pe masina. Banuiesc ca nu le vinzi ca obiecte decorative.. Daca esti asa tare, arunca fratie saraciile alea la gunoi sau mergi cu ele la fiare vechi, nu le vinde ca sa se bucure vreun mandru posesor de Bmw ca si-a schimbat ambreiajul cu 250lei. Inainte sa te iei de altul, uita-te la tine! Nu te mai da zmeu aiurea, ramai modest ca e o calitate rara. Va deranjeaza anvelopele sh, dar vi se pare ok anularea DPF fizica+soft cand cedeaza si trebuie schimbat..ma gandesc ca la un Bmw (masina premium de super calitate) solutii de genul asta ar pica din start. Dar culmea, toti apeleaza la asta..de ce? Fiindca e de 5ori mai ieftin. Daca filtrul de particule ar costa 250E sunt convins ca nu l-ar mai elimina nimeni. Concluzia: terminati cu vrajeala, sfaturi sunt usor de dat. Daca vi se pare ca omul greseste cu ceva, spuneti frumos si gata. Restul de caterinca cu manele si alte cacaturi...va asigur ca le gasiti doar pe Bmwclub. (fiecare intelege ce vrea din asta)1 point
-
In afara de cauciucuri (la care sunt convins ca multi comenteaza aiurea, dar ma abtin sa zic mai mult) si xenon in proiectoare (baiatul a zis ca nu le foloseste zi/noapte), nu vad ce va deranjeaza la masina asta..restul chestiilor sunt clar subiective, nu trebuie sa fiti atat de artagosi. P.s. personal, am cumparat cauciucuri sh atat pentru vara, cat si pentru iarna. Cele de vara, continental, le-am gasit rulate cateva mii de kilometri la o treime din pretul normal (se vanduse masina fara rotile de vara), iar cele de iarna respecta toate normele la care eu ma simt in siguranta (michelin, profil 7-8mm, dot 2011 samd), tinand cont ca eu merg 3000km toata iarna, am considerat ca nu merita sa dau banii pe anvelope noi care se vor strica in boxa. Nu vad care e problema si de ce va atacati atat de mult pe acest subiect. Asta nu inseamna ca sunt zgarcit, nu inseamna ca nu tin la siguranta mea, inseamna doar ca platesc pentru ce/cat consider ca le folosesc. Cele de vara le-as fi cumparat noi cu siguranta daca nu le gaseam in starea in care le-am gasit. As prefera oricand un cauciuc sh de la o firma cunoscuta in defavoarea unui cauciuc nou de la o firma de 2bani. Cauciucuri 245/40/18 noi se gasesc si la 300lei, cine le cumpara si sta linistit ca are "cauciucuri noi" e mult mai periculos decat unul cu cauciucuri sh in stare buna de la o firma de top in domeniu.1 point
-
Cel fara pachet asa mi se pare. Cam asta a fost cu aranjatu jante, eleroane, nari. Si de as vrea sa ii mai fac ceva... numai am ce Oricum pe forum ce e standard e frumos....mie nu`mi place simplitatea. AAAA am uitat urmeaza angel eye alb si xenon in proiectoare....Stiu ca voua pe forum va plac lumanarile!! :poke:1 point
-
0 points
-
pentru a nu mai deschide un nou topic pe aceeasi problema, cum se monteaza corect? in Rheingold nu face referire si la acest aspect. Din ce am observat, ele au 2 fete: una mai bombata si una plata. care fata din ele calca efectiv pe blocul motor si etanseaza? pentru cei care au nevoie de codul saibelor, acesta este 13532247156. motor n47. multumesc0 points
-
am un 320xd LCI, motor N47 184cp manual; la scanare am niste erori la motor legate de DPF; masina trage bine momentan (sau asa mi se pare mie); nu am bec aprins in bord Engine / Motor: Fault: Info-particle system Code: 452A Fault: Charge pressure regulation or charge pressure actuator Code: 483C (o fi avand vreo legatura cu DPF? am inteles ca atunci cand se infunda DPF, poate face probleme la turbina) Eu vad 3 alternative - sa schimb filtrul de particule (nefezabil, e prea scump) - sa curat chimic filtrul de particule (~200 euro) - nu stiu cat e de eficient si cat ma tine pana se infunda iar. - sa elimin fizic filtrul de particule + resoftare (putere & eliminare DPF) - mi-e cam teama sa nu apara alte probleme; e ok sa elimin DPF la N47? Voi ce ma sfatuiti?0 points
-
O medie de 10km/zi..era mai ieftin sa mearga cu limuzina. Stiu si eu un caz similar, dar acolo e vorba de un Ford Focus, la o masina premium nu m-as putea gandi ca nu face macar 10.000km/an.0 points
-
7 ani și de-abia ieșitĂŁ din rodaj. PĂŁi mai mult a ruginit stând. :console:0 points
-
Tu esti cumparator de buna credinta in fata legii. Asa ca atata vreme cat primesti fiscal, taxa e platita si nerecuperata, talonul semnat de catre proprietarul actual din acte cand ti se preda masina - e irelevanta chestia cu firma. O transcrii si restul e istorie. Culoarea mi se pare frumoasa, arata bine per ansamblu.0 points
-
Am inteles, 225 e cam "tras de par" si cum eu merg mai sportiv, in curbe ma dezavantajeaza. De aceea intreb acum, 245 este acceptabil pentru o stabilitate buna si un consum mai bun?0 points
-
A parut suspect, ca fata de ce am vazut era prea frumos sa fie adevarat. Iti spun sincer ca imi pare mult prea rau ca ai vandut-o( e egoist, stiu). Sunt cu ochii pe ea de ceva vreme, insa inca nu am avut banii. Cea mai frumoasa si cea mai dotata masina in pretul ala in zona asta a tarii. Mi-as dori, ca dupa ce o voi vinde eu pe a mea, sa mai gasesc una la fel, dar nu cred... Felicitari pentru vanzare0 points
-
Ia-ți un cel puțin 184 Cp, manual, cĂŁ ești motociclist. La automatĂŁ schimbĂŁ singurĂŁ, ești oarecum deconectat, ai senzația cĂŁ nu controlezi tu. Ămi place sĂŁ schimb cum vreau, când vreau, ca la moto. Diesel ți-aș recomanda, cĂŁ sĂŁ nu stai prea des prin benzinĂŁrii și sĂŁ te poți plimba aiurea, așa fĂŁrĂŁ țel, doar de dragul Bmw-ului. Eu am 320 d, 184 Cp, din anul 2010, are capacitatea de aproximativ 2000 cm. Cum asigurĂŁrile tot cresc, impozitele la fel, crezi cĂŁ ai ce face cu 2500 cmc sau mai mulți. Mașinuța mea urcĂŁ repejor ĂŽn 200, dar nu prea ai pe unde sĂŁ conduci cu astfel de viteze. Sprinturile le executĂŁ onorabil. Ți-am povestit despre ceea ce cunosc și ĂŽmi place. Nu agreez ce e sub 184 Cp, mai vechi de 2010, fĂŁrĂŁ navigație profesionalĂŁ, fĂŁrĂŁ xenon sau piele. Chibzuiește bine!0 points
-
mai bine comandati un tips oem care vine peste, fara sa tai si sa sudezi nimic, am avut eu de vanzare0 points
-
Buna seara, Am si uitat ca Proleasing Motors are cont pe forum. Sa va povestec ce s-a intamplat cand am luat decizia sa fac ITP-ul la Proleasing. Am sunat am facut programare, am ajuns si am asteptat de imi venea sa ma urc pe pereti de plictisela, am cerut sa ma lase sa ma uit si eu sa vad ce ii face masinii, nu de alta dar muream de curiozitate, ca dura foarte mult, mi s-a spus sa mai astept ca v-a fi gata imediat si ca nu am ce sa vad. Mi-am zis ok, sigur cand o sa fie gata o sa imi insire o lista cu nereguli la masina. A venit si momentul mult asteptat mi s-a inmanat talonul si mi s-a spus ca e gata si ca totul e ok. Eu deja stiam ca masina aproape nu mai are frana de mana, tinea foarte prost si doar pe o roata, dar nu mi s-a comunicat absolut nimic in legatura cu asta, ceea ce mi s-a parut neprofesional puteau macar sa imi spuna ca ar fi bine sa vin sa verific frana de mana si ca trebuie sa schimb sabotii. Concluzia: am trecut ITP-ul ca la oricare service de cartier doar ca timpul de asteptare a fost de cel putin doua ori mai mare.0 points
-
-1 points
-
Va salut! Sunt nou pe forum, de curand m-am hotarat sa achizitionez un 320d si am ramas agatat de acest anunt http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-3-320-ID7Gf5Qr.html#55be5aefb1 WBAWD110X0PW03979 Ii rog pe cei cu mai multa experienta sa isi dea cu parerea! Multumesc-1 points
-
-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00