Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 09/23/15 in all areas
-
4 points
-
Salutare la toti pasionatii marcii BMW !! Sunt nou in aceasta "lume a BMW-ului" si abia asteptam sa fac pasul de la batrana Dacie, la marca BMW, deoarece mi se pusese pata rau de tot pe E36 si consider ca mi se potriveste ca o manusa http://forum.4tuning.ro/images/smilies/icon_biggrin.gif Este un 318i 115cp, M43 pe lant din 1993, deci o masina nu foarte puternica sau costisitoare la intretinere dar oricand poate sa surprinda. Masina a venit cu urmatoarele dotari din fabrica si/sau de-a lungul timpului: -Faruri Bosch cu lupe cu xenon -Reglaj electric al farurilor -Clima digitala pe 2 zone -Trapa electrica bipozitionala -Geamuri electrice fata/spate -Oglinzi electrice -1 airbag sofer -Punte spate de 318is cu discuri -Instalatie secventiala GPL Tomasetto toroidala 47L(montata noua, de aprox 2 saptamani de cand am masina) Masina arata foarte bine pentru cei 22 de ani ai ei, a fost intretinuta corespunzator si as vrea ca pe parcurs sa se prezinte la fel din punctele astea de vedere dar sa o aduc la un nivel mai inalt din pct de vedere stilistic; alte jante, un kit M, o spuspensie reglabila, putin bibilita la interior la mici amanunte, un sistem decent pentru muzica etc..Masina va fi una de zi cu zi, deci toate aceste imbunatatiri trebuiesc gandite foarte bine. Aici sunt cateva poze cu ea si dupa primul drum pe plaiurile noastre mioritice3 points
-
2 points
-
Pai nu e conspiratie, ca au recunoscut. Dar sa fim seriosi, ca sa scoti emisiile permise in California cu un diesel, e nebunie din capul locului. De ce sa renunt eu? Din partea mea sa dea faliment VW, GM, toti. Cu ce ma afecteaza pe mine, e vina lor, dar si a legislatiei americane. Trebuia sa interzica din start masinile diesel in anumite zone/orase.2 points
-
nu te apuca sa vopsesti cu sprayul ca dai banii degeaba si arata rau. o sa iese absolut mizerabil cu sprayul. Mai bine mai asteapta, strange bani si o vopsesti la pistol.2 points
-
Zice bine pimp, nu uita de cotiera! este cea mai buna investitie mai ales la drumuri lungi2 points
-
Arata bine, sa o stapanesti sanatos. Chiar are si ceva dotari. Ca sa o mai intineresti poti vopsi barile in culoarea caroseriei, si sa pui stopuri/semnale albe. Ii mai scade cativa ani2 points
-
Poze cu evacuarea terminata. Legat de sunet nu ii diferenta foarte mare. Pentru cine nu stie sunetul motorului ii insesizabil. Doar cand isi regenereaza DPF suna diferit si mai frumos,dar totul ii random. Trebuie sa imi mai schimb suruburile de la scutul termic. Cei de la bavaria mi-au spus ca imi trebuie surub m8 ,dar defapt ii surub m6. Pentru volan cu padele trebuie sa modific ceva la cablurile masinii? http://thumbnails113.imagebam.com/43727/1d31a3437260471.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/43727/120e75437260477.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/43727/6d7c1c437260485.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/43727/34e946437260490.jpg2 points
-
Salutare tuturor ,dupa mai mult timp m-am decis sa imi prezint si eu masina. Dupa cum scrie si in titlu este vorba despre un 330d e92 care m-a cucerit din prima. Cand am cumparat-o aveam 25.000km si acum am ajunsla 34.000km si ma bucur de ea mai ceva ca si in prima zi. Model description:330d Market: Europa Type:KK71 E-Code: E92 (MUE) Chassis:CoupĂŠ Steering:links Doors:2 Engine:N57D30O0 - 3,00l (180kW) Drive:Heckantrieb Transmission:automatisch Body Color:Sonderlackierung (490) Upholstery:Ind.erw.lederausst./champagner (ZACM) Production date:16.03.2011 Assembled in:Regensburg Code Standard Equipment S459A Seat adjuster, electric, with memory S502A Headlight cleaning system S522A Xenon Light S548A Kilometer-calibrated speedometer S851A Language version German Code Optional Equipment S1CBA CO2 package S1CDA Brake Energy Regeneration S205A Automatic transmission S217A Active steering S230A Extra package, EU-specific S2B6A S319A Integrated universal remote control S320A Deleted, model lettering S322A Comfort access P337A M Sports package S358A Climate comfort windscreen S403A Glass roof, electrical S423A Floor mats, velours S428A Warning triangle and first aid kit S430A Interior/outside mirror with auto dip S431A Interior mirror with automatic-dip S441A Smoker package S464A Ski bag S470A Isofix-System S481A Sports seat S493A Storage compartment package S494A Seat heating driver/passenger S4AEA Armrest front, retractable S508A Park Distance Control (PDC) S521A Rain sensor S524A Adaptive Headlights S534A Automatic air conditioning S544A Cruise control with brake function S563A Light package S5ACA High-beam assistant S5AKA LED light elements S609A Navigation system Professional S612A BMW Assist S614A Internet, preparations S615A Expanded BMW Online Information S616A BMW Online S620A Voice control S633A Preparation, mobile phone, Business S688A HARMAN/KARDON SURROUND SOUND SYSTEM S698A Area-Code 2 for DVD S6AAA BMW TeleServices S6ABA Control for Teleservices S6FLA USB/Audio interface S6NFA Music interface for Smartphone S6VCA Control for Combox S704A M Sports suspension S710A M leather steering wheel S715A M Aerodynamics package S760A High gloss shadow line S761A Individual sunshade glazing S775A Headlining anthracite P7HEA Connectivity Pack P7R7A Innovation package P7RSA Package Comfort S7SPA Nav Professional/cellph. prep. Bluetooth L801A National Version Germany S879A On-board vehicle literature German S8SCA Telematics access request,country-spec. S8SPA Control unit COP Individualausstattung ---- Steuerung Individual Hinweisschild BMW Individual 0490 Sonderlackierung Sonderlackierung "velvetblue-metallic", wie Schl. Nr. 379. ZACM BMW Individual erweiterte Lederausstattung Champagner Erweiterte Lederausstattung Merino champagner (Nr. 8 025 169): - Modul Sitze mit Ablagenetz - Modul Tuerverkleidung / Seitenverkleidung Naehfaden in champagner (Nr. 2 237 191), Farb Nr. 0671 Z. Steppzwirn in champagner (Nr. 2 237 192), Farb Nr. 0671 Z. -------------------------------------------------------------------- Steppzwirn fuer "Sakkokappnaht": Steppzwirn in navy blue RR (Nr. 7 072 179), Farb Nr. 3356 B. -------------------------------------------------------------------- Nahtbild der Sitze vorne und hinten wie Sportsitz Individual. Restliche Innenausstattung wie bei Leder Dakota schwarz, Schl.Nr. LCSW. 0XE2 BMW Individual Edelholzausfuehrung Muschelahorn anthrazit Dekorleisten in Edelholz "Muschelahorn anthrazit". La achizite i-am schimbat uleiul Castrol cu filtre Mann si acuma dupa un an si aproape 10.000km ulei Bmw Twin power , filtre Mann si ceva furtunas de la carcasa filtrului de aer (care cica la doua schimburi de ulei se schimba pt ca ii proiectat prost) Ce imi place: -suspensia M care nu ii exagerat de dura dar o face sa stea foarte bine in curbe -motorul care trage si trag si suna suprinzator de bine pentru un diesel -active steering-ul care ii precis si are cursa mai scurta -LED urile din faruri -sistemul audio HK -scaunele care sunt foarte comfortabile pot conduce destul de mult pana sa ma omoare lombarii(problema la spate) plus ca ofera o sustine laterala excelenta -trapa care nu era un must have dar ma bucur ca o am Ce nu imi place:-culoarea pielii care ii foarte sensibila ,dar asa am devenit fanatic si la toamna o sa ii fac al treilea tratament cu leatherique -manuta care iti intinde centura si o tot scapana Ca si schimbari:-grile negre performance cele cromate erau din alt film -jante de iarna pe 17 bbs sr infasurate cu vredestein wintrac xtreme normale no rft bullshit ambele noi -eleron portbagaj pe producator ca sa imi fac o idee cum o sa arate, saptamana asta sper sa imi fie vopsit cel original -saptamana viitoare evacuare dubla gen 335is la top gear longlife ,o sa fie un chin pana o sa treaca timpul http://thumbnails114.imagebam.com/43291/da196a432905710.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/43291/4dbda5432905718.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/43291/3f137f432905728.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/43291/8cccaa432905742.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/43291/ca592e432905748.jpg1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
update dupa ce am cautat prin imprejur si verificari, saiba de foc se instaleaza pe injector cu partea bombata in sus(spre varful injectorului unde sunt turul si returul) si cea plata calca pe _chiulasa_. a se folosi saibe noi (e pacat la cat costa sa faci tiganii cu decalirea celor vechi) si sa se curete locul bine in _chiulasa_ inainte fara a zgaria sau scapa mizerie in interior. poate vor mai avea si altii nevoie de astfel de informatii.1 point
-
Nu ai nevoie de toti parametrii masinii pt. a face chiptuning la un ecu.Nu este un chiptuning mai bun daca deschizi capsula la un ecu si il scrii de acolo fata de un chiptunning scris prin mufa obd. Prin mufa obd scrii si modifici exact aceleasi harti pe care le-ai modifica daca extragi tot flash-ul. Toate firmele de interfete de tunning cauta solutii de scriere prin mufa obd deoarece e mai rapid si nu risti sa strici ceva deschizand ecu si citind/scriind de acolo,operatiune care dureaza ore intregi. Chiar ''binecunoscutul byteshooter'' a gasit solutii de scriere a lui edc 17 prin mufa obd 2. Priveste aici : http://autobamm.ro/ro/products/v/4/byteshooter-master-tuning-kit Pe de alta parte deschizand ecu ai avantajul ca poti salva absolut tot si in caz ca scrierea nu reuseste ai posibilitatea de a restaura tot flash-ul inapoi salvand ecu de la scrap. Prin mufa obd posibilitatea de a restaura ecu daca scrierea e intrerupta, e mult diminuata.Pe e alta parte avand o interfata de tunning originala,riscul ca scrierea prin obd sa se blocheze e foarte mic. Majoritatea tuner-ilor se feresc sa deschida capsula ecu daca au posibilitatea de a scrie prin mufa obd.Nu prea vad un chiptunner profesionist care sa deschida capsula unui edc15 sau edc 16 si mai nou edc 17 si sa scrie de acolo cand are posibilitatea sa faca acelasi lucru si mult mai rapid prin mufa obd. Nu vreau sa intru in polemica cu tine dar din ce ai scris tu mai sus,mai mult ii faci antireclama tuner-ului tau.1 point
-
Pfff, pana la urma care este rolul acelei clapete. La ce ajuta mai exact?Merg pe premisa ca nu a fost montata fara rost acolo, in plus sunt destul de tipicar si chiar as vrea sa o fac sa mearga.Nu imi fasaie acel furtun, am vazut ca duce undeva prin spatele barii, de unde este acesta alimentat, are cineva habar? Sper sa nu deranjeze intrebarile mele insa imi imi sta pe creier aceast lucru. Va multumesc pentru raspunsuri.1 point
-
1 point
-
@seaman VOrbesti ca se te aflii si tu in treaba,unul care a scris si rescris ECU-uri nu ar debita asa ceva : Daca iti cunosti masina , nu ai nevoie neaparat de dyno ca sa fii multumit de rezultatul resoftarii - o simti pur si simplu . Sa simti ca iti creste cuplu cu 40% pe o plaja de 500 rpm si apoi sa scada chiar si sub valoarea stock? Doar din ce ai debitat aici te-as evita ca si tuner .Nu il ridic in slavi pe Dragos,dar este chiar profesionist fata de tine.1 point
-
Nu ti-a inchis nimeni telefonul in nas. M-ai sunat sambata la ora 14:00 ca sa-ti fac o constatare fix in ziua aia. Ti-am spus civilizat sa revii luni cu un telefon ca sa te programez tot pentru luni sau marti. Mi-ai zis ca poate te pot programa duminica, iar eu ti-am zis ca nu lucram duminica. Nu aveam timp de discutii prea mari pentru ca lucram la masina altui client de pe forum (FRE) si nu mi se pare civilizat ca cineva sa astepte ca sa port eu o discutie cu tine practic despre nimic. Ti-am raspuns la intrebari si ti-am oferit o varianta: o programare pe luni. Evident ca nu te puteam programa sambata pentru data de luni pentru o constatare la articulatie. Ai zis ca revii cu un telefon in caz ca nu rezolvi tot in ziua aia. Erai mult prea grabit, asa ca nu avea vreun rost sa te programez. Nu e vorba de o problema foarte mare, n-ai zis ca esti cine stie unde cu masina ramas in drum sau altceva de genul asta. Un service trebuie sa prioritizeze lucrarile pe baza de gravitate. Un zgomot la articulatie nu va fi niciodata o prioritate. Ti-am si recomandat sa mergi prima data la o vulcanizare si sa verifici prezoanele. M-au mai sunat oameni sa-mi ceara un sfat pentru ca erau in situatii destul de nasoale. Cu cea mai mare placere i-am ajutat. Eu am un program pe care-l respect. Respect programarile si lucrez doar astfel. Nu sunt obligat prin nimic sa te primesc duminica la o constatare. Daca veneai la mine si faceam noi vreo greseala si reclamai un zgomot aparut, veneam si noaptea sa vad ce e. Dar nu in conditiile astea. Sunt foarte selectiv cu clientii. Multi au impresia ca in viata se merge pe principiul clientul nostru, stapanul nostru. Eu ofer si cer respect. Clientul este egalul meu, nu sunt sluga nimanui. Asta cu banii mei nu sunt buni pentru el e din acelasi film cu lautarii cu bancnote lipite pe frunte si exprimari de genul "da' ce domne, banii mei n-are stema pe ei"?1 point
-
Bravo tie. E bine ca ti-ai facut cont ca sa impartasesti experienta ta cu service-ul respectiv si e minunat ca ai remarcat situatia de acolo. Mergi in pace si fa-ti service unde doresti.1 point
-
1 point
-
Mersi de sfaturi. Centura mea are lateralele deformate si din cauza asta o scapa manuta. Pe net am vazut ca un calcat o face ca "noua". Sper sa fie ok. Mai pun niste poze cu jantele de vara + interior + piesele necesare conversiei la evacuare dubla. Daca cineva are nevoie de coduri se imi spuna. http://thumbnails114.imagebam.com/43328/a96616433275560.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/43328/c7e933433275568.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/43328/ab87ea433275573.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/43328/22c56c433275581.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/43328/2369bb433275587.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/43328/9a401c433275595.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/43328/8a22b7433275598.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/43328/0c113d433275613.jpg1 point
-
Aici nu e vorba de moralism, e simplu, esti obosit, iei o pauza daca nu vrei sa iei una de tot. Am iesit de pe topicul asta, ai un orizont destul de ingust, cand nu iti convine ceva devii zeflemist. Sa iti stapanesti sanatos masina.1 point
-
1 point
-
daca 300 de cp nu iti ajung cand intri intr-o depasire, POATE N-AR TREBUI sa depasesti chiar atunci. Pana atunci o statistica de weekend de la Zoso: vineri – 27 accidente, 3 morți, 27 rĂŁniți, sâmbĂŁtĂŁ – 35 accidente, 8 morți, 43 rĂŁniți, duminicĂŁ – 24 accidente, 13 morți, 22 rĂŁniți, luni – 30 accidente, 10 morți, 38 rĂŁniți. si un comentariu de pe blogu lui: Boss, cand te ciocanesti frontal cu un tir pt ca mergi cu 140km la ora si depasesti aiurea poti sa ai frana franelor, centura centurilor si volvo ultimul model de siguranta ce nici RAR nu a vazut. Nici rahat de analize nu mai ramane din ocupantii masinii. Majoritatea mortilor sunt din cauza depasirilor amboulea si viteza excesiva. Nu vad alta solutie decat masini nemarcate, inregistrati cand se baga ca boii(toti ii vedem) in depasiri si arsi la bani si/sau luat carnetul.1 point
-
pe de alta parte, pe mine ma cam ingrijoreaza "nevoia" de reprize fulger la peste 120km/h. Pt ce sunt ele necesare ? pt depasirea celuilalt zevzec care merge pe DN cu 130 ?1 point
-
Spor in continuare la dubiile tale, sunt oameni care au ales optiunea asta imediat dupa ce au cumparat masina de noua, nu suntem noi mai catolici decat papa ... Spune mai bine ca nu te induri sa dai 2mii euro la nemti sau minim 650 prin tara pentru soft, ca nu ai fi primul cu 535d F10 softat.1 point
-
1 point
-
Am un coleg care a lucrat la Pilkington si mi-a confirmat ca sunt ok, mergi cu incredere.1 point
-
Salutare forumisti. Nu stiu daca o asemenea stire a fost adusa la cunostinta iubitorilor de masini in special al acelora care au motoare pe motorina, dar in momentul de fata este un mare scandal starnit de o companie de protectie a mediului din SUA care demonstreaza ca unele motoare mai noi ale concernului Volkswagen ar minti in privinta normelor reale de poluare ale motoarelor instalate ca si in datele tehnice ale autovehicolelor Sigur nu aceasta este singura sursa de informare; e plin netul la ora actuala.. Intrebarea mea catre colegi este daca o asemenea stire va v-a determina sa renuntati la (putin) mai economice motoare diesel si sa treceti pe benzina. (habar nu am, am incercat cateva cautari.. Daca acest topic/stire exista pe acest forum; observ ca nu..) Comentarii, reactii, sunt acceptate si bine venite!0 points
-
Alți colegi de pe aici au cumpĂŁrat din Germania mai ieftin și cu km mai puțini, nu știu dacĂŁ la fel sau mai puțin dotate. Poate un 22-23.000 ar fi mai realist. Nu te sâcâie sĂŁ dai un miliard de lei pe ceva rulat 180.000? Hai sĂŁ punem problema altfel: ți-ai lua un Logan, Opel sau altĂŁ marcĂŁ din 2012 cu 180.000 km? DacĂŁ rĂŁspunsul e negativ. ĂntreabĂŁ-te de ce ai fi dispus sĂŁ faci lucrul acesta pentru un Bmw? Nu știe lumea pe stradĂŁ când te plimbi cu el câți km are, dar confortul tĂŁu moral face 25.000 euro?0 points
-
Am rezolvat problema "amortizoarelor". Nu erau amortizoarele, exact cum am banuit. Am fost azi la Bogdan (Service Premium). Aveam un surub slab la barele acelea care vin peste motor. Articulatia este in stare buna, mai am de schimbat un furtun de la antigel si tampoanele la motor, ca recomandare. I''m back on track.0 points
-
Am inteles ca Ww ar urma sa plateasca o amenda de 18 miliarde $,iar imediat dupa acest scandal au avut pierderi la bursa,undeva la 14 mil.$. Nasol moment ptr grupul Vag.0 points
-
0 points
-
@bmw740: Pai si pana la urma are 25.000km sau nu? Ca spui ceva, dar nu spui tot..poate e cineva interesat.0 points
-
Voltron,daca tu ai fost la acel service specializat pe evacuari si ai fost multumit,vorbim in privat. Poate ma ajuti si cu cumpararea tipsu-lui0 points
-
? Asa se trateazĂŁ foștii clienți, cu ignoranta?-1 points
-
Ai un furtun crapat, sau colier desfacut. Verifica toata instalatia si vezi pe unde pierzi. Daca nu te descurci mergi la un service.-1 points
-
Pai discutand cu tine, mi-am largit orizontul. Stai asa: deci cand sunt obosit...ce fac?...aa, pauza. Asta o notez! Alt suparacios obraznicut :-))) el ma jigneste, el se supara (la urma urmei, sunt proprietar de bmw, ce pretentii poti avea de la mine?)...nu-i bai. Intra, iesi...pe topic...eu te primesc oricand, cu si fara sfaturi. Asta e al doilea. Primul era sa imi reduc puterea motorului-1 points
-
AM SI EU O PROBLEMA LA BMW E 46 DIZEL ,BAG CHEIA IN CONTACT SI O INVART SE APRINDE TOT IN BORD DA NU PORNESTE NU MERGE LA AUTOMAT NU SCOATE NICI UN SUNET NIMIC,MISA SPUS CA AR FI IMOBILIZATORUL SA PUS UN TERSTER SA RESOFTAT IMOBILIZATORU DE CEL DELA BMW TOT NU PORNESTE PE TESTAR SPUNE CA RECUNOASTE CHEIA ..VA ROG MULT O IDEIE CAREVA CE AR PUTEA FI?-1 points
-
Ia-ți un cel puțin 184 Cp, manual, cĂŁ ești motociclist. La automatĂŁ schimbĂŁ singurĂŁ, ești oarecum deconectat, ai senzația cĂŁ nu controlezi tu. Ămi place sĂŁ schimb cum vreau, când vreau, ca la moto. Diesel ți-aș recomanda, cĂŁ sĂŁ nu stai prea des prin benzinĂŁrii și sĂŁ te poți plimba aiurea, așa fĂŁrĂŁ țel, doar de dragul Bmw-ului. Eu am 320 d, 184 Cp, din anul 2010, are capacitatea de aproximativ 2000 cm. Cum asigurĂŁrile tot cresc, impozitele la fel, crezi cĂŁ ai ce face cu 2500 cmc sau mai mulți. Mașinuța mea urcĂŁ repejor ĂŽn 200, dar nu prea ai pe unde sĂŁ conduci cu astfel de viteze. Sprinturile le executĂŁ onorabil. Ți-am povestit despre ceea ce cunosc și ĂŽmi place. Nu agreez ce e sub 184 Cp, mai vechi de 2010, fĂŁrĂŁ navigație profesionalĂŁ, fĂŁrĂŁ xenon sau piele. Chibzuiește bine!-1 points
-
daca vrei 5000 de lei dute la munca. bine ca le-ai sudat tu cu 50 de lei.eu am zis un pret mediu.nu am specificat un anumit service sau o manopera fixa. cic, nu sudezi nimic pe masina.modifici doar iesirea la evacuare-1 points
-
cat ai pierdut (timp bani) pe la diversi mecanici te duceai la bmw si o rezolvai...-1 points
-
ConteazĂŁ codul de pe pompa de injecție sa fie la fel când o schimbi sau nu? E46 nfl 320d-1 points
-
Pret nou: 1200 lei (jumatate din pretul de achizitie) http://i1341.photobucket.com/albums/o751/Alexandru_Predescu/DSC_0997_zpsabr2vuw5.jpg http://i1341.photobucket.com/albums/o751/Alexandru_Predescu/DSC_0988_1_zps47o9bdg2.jpg http://i1341.photobucket.com/albums/o751/Alexandru_Predescu/DSC_0983_zpsy7bbetsj.jpg http://i1341.photobucket.com/albums/o751/Alexandru_Predescu/DSC_0978_zpstgd5gsip.jpg http://i1341.photobucket.com/albums/o751/Alexandru_Predescu/DSC_0970_zpstijq8ae2.jpg-1 points
-
Diesel hibrid sunt niste glume sinistre. La fel sunt si hibridele benzin, unde daca te grabesti sa ajungi la serviciu prin oras ii descarci bateria in 5 kilometri. Eu cred ca e o propaganda si ceva instrumentat si gandit. Nu neg ca au gresit, insa consider ca americanii sunt ipocriti in general. In tara unde 2.0 are capacitatea o masina de tuns iarba, e mega exagerare cu normele de poluare raportat la poluarea generala. Si da, cred ca nu doar Vw a trisat. Dar au vrut ei neaparat sa patrunda pe piata americana cu dieselul unde benzin-hibridele au o felie majora de piata. Iar la partea cu fiabilitatea, nici Mercedes si Bmw nu sunt mai breji. Nicio marca nu mai e ce-a fost, asta e adevarul.-1 points
-
1.2 tsi nu e motor ( vorba vine, e un gunoi inca nefiabil), este un praf in ochi celor care vor sigla de vw . De ce ai ales 1.2?-1 points
-
Am o problema la un bmw e60 530d 2003 , sta mai lasat pe partea stanga si pe fata si pe spate si imi apare din cand in cand,dynamic drive fault si arata o masina inclinata.. am mers la service si mi au spus ca sunt amortizoarele de pe ambele parti fata stanga+spate dreapta .. alte idei??? eu nu cred ca sunt duse amortizoarele ca masina nu bate deloc si sta bine pe drum, sa mai lovit cineva de problema asta??-1 points
-
Nu e masina mea, dar pretul e foarte bun si as prefera sa se vanda pe forum F30 318d 143cp twin turbo, masina trage surprinzator de bine mai ales pe modul sport! 176.000 km cu urmatoarele dotari: piele, xenon, navi etc pret 15450-1 points
-
. 4 anvelope Pirelli Cinturato P7 Runflat , 225/45/17, DOT 2013 Anvelopele sunt circulate aproximativ 2-3000km . http://i1341.photobucket.com/albums/o751/Alexandru_Predescu/IMG_20150819_201849_zpsywzbwzpp.jpg http://i1341.photobucket.com/albums/o751/Alexandru_Predescu/IMG_20150819_201826_zps5eomyldv.jpg http://i1341.photobucket.com/albums/o751/Alexandru_Predescu/IMG_20150819_201849_zpsywzbwzpp.jpg http://i1341.photobucket.com/albums/o751/Alexandru_Predescu/IMG_20150819_201826_zps5eomyldv.jpg Se vand ca set sau in pereche daca se gasesc doua persoane interesate. Locatie : Urziceni, IL Pret: 1600 lei/set Se pot trimite prin curier oriunde in tara. Raspund la PM .-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00