Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 09/24/15 in all areas
-
Pedala la e46 e mai scurtĂŁ decat la e39. Eu am luat teapa asta si acum stiu.2 points
-
1.2 tsi nu e motor ( vorba vine, e un gunoi inca nefiabil), este un praf in ochi celor care vor sigla de vw . De ce ai ales 1.2?2 points
-
Poze cu evacuarea terminata. Legat de sunet nu ii diferenta foarte mare. Pentru cine nu stie sunetul motorului ii insesizabil. Doar cand isi regenereaza DPF suna diferit si mai frumos,dar totul ii random. Trebuie sa imi mai schimb suruburile de la scutul termic. Cei de la bavaria mi-au spus ca imi trebuie surub m8 ,dar defapt ii surub m6. Pentru volan cu padele trebuie sa modific ceva la cablurile masinii? http://thumbnails113.imagebam.com/43727/1d31a3437260471.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/43727/120e75437260477.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/43727/6d7c1c437260485.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/43727/34e946437260490.jpg2 points
-
Este posibil sa fie pur si simplu blocate pe suruburi din cauza coroziunii aluminiului din care sunt facute bratele sau ruginei. Ia un spray degripant si da pe ele. Dupa incearca sa le scoti.1 point
-
verifica simeringul de la cardan si cel de la axul schimbatorului de viteze.1 point
-
Auris consuma foarte putin , Citroen DS5 e basinĂŁ cica Lexus tot basinĂŁ e? Motoarele au ajuns la apogeul lor de mult timp Daca se vrea in fiecare an noi norme de poluare ei bine nu se poate Pentru americanii aia insultati le recomand mizeriile ale de v8 pe carburator, foarte economice si putin poluante1 point
-
1 point
-
1 point
-
Eu zic sa te ostoi, ca nu i le montezi tu la Bogdan si eu nu am timp. Asa ca nu ii mai da idei.1 point
-
Probabil ca a luat-o la impozit fara sa o transcrie. In modul asta, se poate elibera fiscal fara probleme.1 point
-
Am fost aseara si am vazut masina. Am ramas placut impresionat, arata mai bine ca in poze, am verificat acum si km, ultima revizie a fost facuta la 164000 in februarie, a fost masina de flota la Vodafone. Un rulaj de 60000 km/an este normal in Germania. Referitor la comparatia intre un F10 cu 180000 si un Logan nou, nu cred ca isi are rostul aici. Mai bine as cumpara una care are 180000 si stiu ca sunt reali, decat una din targ, la care media am vazut ca este de 120000 pentru anul asta. 525-ul din Germania nu arata deloc bine din cauza interiorului, un moment de proasta inspiratie. Am ales sa imi cumpar un F10 datorita confortului, si nu a puterii, consider ca 184 cp sunt suficienti.1 point
-
Diesel este cartea pe care a mers si merge VW pentru a ajunge nr 1 ,care era programat pentru 2018 parca dar datorita impotentei altora care nu au mai scos modele noi ...Toyota si GM a atins cifra mai repede.Piata americana este diferita de cea europeana,merg mult pe benzina si Bi-fuel adica plus metanol.VW avrut sa impinga piata cu forta catre diesel...vedeti reclamele din state la disel ,sunt geniale unele si probabil ca reusesc .....si hopa ca s-au trezit autoritatile....au fabrici la noi astia ?..eu stiu ca au in Mexic...si hai cu banii la bugetul federal ca cerneala a terminat-o Bernake si avem nevoie de cascaval. La ce amenzi au dat ei unor companii farma americane ....pai ce greata sa avem cu una care e din Germania si care e nr 1 mondial....dai la bot fara mila....ce tupeu pe nemtii astia ...au si nr 1 mondial si 3 marci premium ( mercedes,bmw audi) si noi daca nu o nationalizam acum 6 ani pe a noastra era de mult vanduta pe bucati. Pe ei pe mama lor.1 point
-
Diesel hibrid sunt niste glume sinistre. La fel sunt si hibridele benzin, unde daca te grabesti sa ajungi la serviciu prin oras ii descarci bateria in 5 kilometri. Eu cred ca e o propaganda si ceva instrumentat si gandit. Nu neg ca au gresit, insa consider ca americanii sunt ipocriti in general. In tara unde 2.0 are capacitatea o masina de tuns iarba, e mega exagerare cu normele de poluare raportat la poluarea generala. Si da, cred ca nu doar Vw a trisat. Dar au vrut ei neaparat sa patrunda pe piata americana cu dieselul unde benzin-hibridele au o felie majora de piata. Iar la partea cu fiabilitatea, nici Mercedes si Bmw nu sunt mai breji. Nicio marca nu mai e ce-a fost, asta e adevarul.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Tu ai vandut cu 8000 un e90 nfl din 2005 cu 350 de mii de km. Cum justifici comentariul tau referitor la pretul lui? Sau cand e vb de banii altuia sunteti lupii moralisti..am uitat.1 point
-
pfffff.....inconstienta la volan.. ...aparent rotile sint jante de 16 echipare standard pentru motoare mici,mari sanse sa fie un 520d,si sa faci asemenea prapad,si mai ne miram ce crede lumea de BMWuri....oricum sa iesi viu din pachetul ala de fiare e ceva...1 point
-
1 point
-
1 point
-
Mersi, merlin cand ai timp sa-mi dai mai multe informatii pe pm. Mai multe poze de la Topgear din timpul lucrarii. Abia astept sa fie gata. http://thumbnails113.imagebam.com/43435/34bb49434347104.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/43435/51ad7a434347142.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/43435/7f59c9434347168.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/43435/a1ef95434347206.jpg1 point
-
e o minune daca ii dau si atat, masinile nu sunt imobiliare... oricat de bine ar arata tot 20 + ani are.. asta e realitatea...1 point
-
Dar cine face pretul real? Fiecare masina are clientul ei. Oricum 99% masinile nu se vand pe forum. Si doi la mana, o masina ca a lui o iei din Germanica incepand cu 6000 de euro, chelioasa, basca drum, inscriere,etc. Asa ca, cu noroc sau nu, poate lua pe ea 8 mii si ceva de la cineva realist care nu cauta masina cea mai ieftina si evident si buna.1 point
-
1 point
-
Rezolvat ! De invatat minte, prima oara a fost o echilibrare la o vulcanizare mai " low cost" acum m-am dus la ceva mai bun si am descoperit ca echilibrarea practic nu exista ) Aveam pusi plumbi aiurea si la o roata chiar degeaba ca ea era perfecta. Acuma se lipeste de sosea1 point
-
nu sunt echilibrate bine....cauciucurile noi se aseaza dupa o vreme si atunci trebuie recehilibrate1 point
-
1 point
-
Vezi ca a mai avut un coleg de forum aceeasi problema, la echilibrare rotile ieseau perfect, s-a dovedit insa ca o janta era stramba chiar langa ax (orificiul central). Chiar azi am citit...1 point
-
Cauciucurile de pe fata deformate. Discurile ovalizate se simt doar la franare1 point
-
Suport nr USA style, nuca "M short" cu piele perforata si cusatura in 3 culori. Pending volanul, la fel va fi cu piele perforata si normala si cusatura in 3 culori. Si pending tips-uri la toba1 point
-
1 point
-
Foarte frumoasa masina!sa o stapanesti sanatos si sa ai grija de ea.Cel mai important este sa iti placa tie.Multi km fara probleme si incidente!1 point
-
Le vinde cu 1200 RON setul. Mie mi se pare destul de clar. Chiar daca pretul este foarte mare. Nu ii da nimeni 12 milioane pe cauciucurile alea.0 points
-
Daca-i distributie, se aude in spatele motorului si mai ales la roata dreapta fata. Daca-i rola, se aude doar in fata.0 points
-
) pai bineinteles ca cupleaza, dar aici vorbeam de eficienta si ecologia asta inchipuita. Si crede-ma ca bateria o descarci foarte repede daca nu ai o talpa foarte fina. I8 costa cat costa, e irelevant. Iar diesel hibrydul celor de la Psa e fix o frectie. Si priusul e o basina, daca nu cumva ai nervi de otel sa mergi absolut batraneste si sa te claxoneze toti cand pleci de pe loc. M-am dat cu Tesla p85d , care e in alta galaxie fata de hibride ca si autonomie, si chiar si asa daca o blanesti de 10 ori de pe loc, de la 450 de km scade autonomia la 250. Nu mai spun de dezavantajele diesel hibridului psa , care reuseste sa faca niste bolovani de masini. Si in mod practic, sunt atatea teste pe net care evidentiaza ca economia nu e nici pe departe asa cum arata datele din hartii.0 points
-
Se face o confuzie, americanii acuza emisiile NOx, nu consumul masinii. Consumurile afisate la bord sunt total aproxime pentru toate masinile, inclusiv pentru cele americane sau japoneze.0 points
-
Salut, Stiti ceva de masina asta ? http://olx.ro/oferta/bmw-320d-lci-ID4wm5G.html Multumesc anticipat, Andrei0 points
-
-1 points
-
Ai pus-o la vanzare? Daca da, pretul pe care-l ceri e prea mic pentru cat s-a investit in masina.-1 points
-
da el e, rectificam pretul cu cel d autovit si acela e negociabil oricum... Bare fata o fost revopsita sau dat retus, in rest nu prea ai ce comenta-1 points
-
-1 points
-
IntreținutĂŁ maxim,ultima revizie la 42k km, 200tkm intr-un an jumate', a avut viațĂŁ grea,sĂŁraca...-1 points
-
-1 points
-
Au bani sa plateasca, iar masinile se vand in draci. Si uite asa functiona softul http://www.zoso.ro/functiona-softul-volkswagen-reducerea-poluarii/-1 points
-
Comparația era strict la km. DacĂŁ nu ai avea decât o singurĂŁ marcĂŁ pe lumea asta și ar fi alta decât Bmw, te-ai simți confortabil sĂŁ plĂŁtești 25.000 pe 180.000 km și 184 Cp? De ce nu un 320 d de 184 sau un F30 de 184 Cp? DacĂŁ tot vrei ceva mai mare, de ce doar ĂŽn clasĂŁ (seria 5), nu și ĂŽn putere, având chiar mai puțini km decât fosta. Cum sĂŁ risipești 20.000 și ceva de euro pe a unui 320 d putere? Unde e sportivitatea? Sprinturile? PĂŁi te face la depĂŁșiri un 320d de 184 cp cĂŁ e mai ușurel.-1 points
-
In majoritatea cazurilor debitmetru e defect, dar trebuie sa mergi la un tester.-1 points
-
Cauta pe 0LX.R0 " Grila parbriz/stergatoare BMW E46 seria 3 " si il gasesti la 185 lei.-1 points
-
http://www.nasul.tv/video-revoltator-un-smecher-cu-suv-intra-intentionat-intr-un-logan-si-il-arunca-de-pe-sosea/ Era si un om pe acolo.-1 points
-
Salut , ma intereseaza si pe mine sa montez niste cauciucuri 245/45 r17 pe spate, momentan am 225 si nu am probleme...vreau sa stiu si eu daca ating.Jantele sunt sparco pe 17-1 points
-
Nu e masina mea, dar pretul e foarte bun si as prefera sa se vanda pe forum F30 318d 143cp twin turbo, masina trage surprinzator de bine mai ales pe modul sport! 176.000 km cu urmatoarele dotari: piele, xenon, navi etc pret 15450-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00