Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 10/03/15 in all areas
-
Citesc de mult timp acest forum si am asteptat cu nerabdare ziua in care sa imi prezint masina. Martea trecuta am devenit fericitul proprietar al unui 318ci. De o buna bucata de timp tot cautam e46 coupe non-facelift. Am vazut cateva coupe-uri dar niciunul nu m-a incantat, pana la acesta. Am facut deja ceva kilometri cu masina si sunt mai mult decat incantat. Sper ca in urmatoarea perioada de timp sa aduc masina la stadiul la care visez. Masina a plecat de pe poarta fabrici cu urmatoarele dotari: Type code: BV71 Type: 318ci Dev. Series: E46(2) Line: 3 Body type: COUPE Steering: LL Door count: 2 Engine: N42 Cubical capacity:2.00 Power: 105 Transimision: Heck Gearbox: Mech Colour: Black Sapphire Metallic (475) Upholstery: Stoff Laser/Anthrazit (G7AT) Prod. Date:2002-05-14 Order Options: 210 Dynamic Stability Control (DSC) 338 M sport package II 423 Floor mats, velour 428 Warning triangle 441 Smokers package 473 Armrest, front 481 Sport Seats F driver/front passenger 502 Headlight washer system 508 Park Distance control (PDC) 520 Foglights 522 Xenon light 660 Radio Bmw reverse 710 M leather steering wheel 716 M aerodynamics package II 760 Individual high-gloss satin chrome 772 Interior trim alu black cube 775 Individual roof-lining anthracite 785 White direction indicator lights 789 M LT/Aly wheels with mixed tyres 801 Germany version 863 Europe/Dealer directory Saptamana ce urmeaza masina va primi urmatoarele piese: Semnalizari albe fata Arcuri H&R 35-20 Rama de relocare Navigatie 2Din dedicata (Quad Core, Android) Nuca scurta M Retrofit climatronic Pachet lumini individual Becuri semnalizari Osram Diadem3 points
-
3 points
-
3 points
-
Sper ca nu te referi la cele 3 dungi in culorile M Eu as pune grile negru lucios (full black), tip M, dar fara sigla, adica: Parca arata mai bine decat cele standard full black: http://i7.photobucket.com/albums/y254/EIAlfonso/535008.jpg2 points
-
eu zic ca i.ai stricat aspectul cu folia aia pe parbriz....mi se pare de "coca". era foarte frumoasa fara. mai bine puneai folie pe geamurile fata si atunci era ceva frumos.. in rest..e faina tare masina2 points
-
2 points
-
1 point
-
Iete una faina http://www.mobile.de/ro/Automobil/BMW-120d-Sport-Aut.-Sport-Line-Navi-Xenon/vhc:car,pgn:2,pgs:10,srt:price,sro:asc,mke:3500,mdl:4,frn:01-2011,dmg:false,xhl:true,nvs:true/pg:vipcar/215668692.html1 point
-
http://i.imgur.com/ItztMtM.jpg incerc sa pun si ceva poze doar ca sunt enorme.so doar linkuri http://imgur.com/a/tkRnz1 point
-
Astazi am reusit sa spal masina si sa aplic CG Blacklight si CG Jetseal. Intre timp am montat si foliile: 35% pe spate si transparetnte pe fata, doar pentru protectie UV. Atelierul care monta folii facea si polish la faruri asa ca m-am incumetat si la aceasta operatie iar rezultatul este incredibil. Farurile mele erau pline de ciobituri si in afara de o singura lovitura care era foarte adanca toate au iesit la polish. Am facut si update la sistemul audio la Logic 7 si am instalat High beam assist-ul.1 point
-
Schimbatorul e cam sters sau doar pozele se vad rau? Piele,incalzire in scaune,sis audio,an etc etc mare visator vanzatorul..1 point
-
1 point
-
Eu nu ma pricep la alte marci. Nu o sa explic intregul proces, insa pe scurt: La BMW trebuie sa desfaci si busonul de pe blocul motor daca vrei sa schimbi tot antigelul. Altfel vei schimba doar antigelul din radiator. Exista si o procedura de aerisire. Ideea cu conducerea masinii ca s-o incalzesti e gresita pentru ca risti sa o supraincalzesti. Evident ca dureaza un pic mai mult, dar metoda corecta e s-o lasi sa mearga la ralanti verificand din cand in cand temperatura. Aerisirea se face obligatoriu. Faza cu furtunul pe care sa-l scoti pentru golire e iar o greseala. Adesea oring-urile sunt uzate si nu mai reusesti sa montezi furtunul la loc. Stiu ca la multe marci ai furtunuri prinse cu coliere. La BMW exista mufe rapide. Exista buson de golire pe radiator intotdeauna. Uneori trebuie demontat intercooler-ul ca sa ajungi la el, insa nu e un capat de tara. Nu e nevoie sa dai jos busonul de pe bloc daca schimbi in acelasi timp pompa de apa sau termostatul. 50% apa distilata si 50% antigel. E nevoie de antigel G11 sau G48. Exista aerisitoare in mai multe locuri, nu doar la EGR. Adesea pe vasul de expansiune sau pe o teava din apropierea sa.1 point
-
http://www.bmwclub.ro/forums/topic/147250-vand-bmw-535d-f10/ masina asta in mai 2014 avea un pret de 25900. Km putin, dotari suficiente pentru gustul meu. Acum abia se gasesc 535d la acelasi pret, dupa un an jumate. Ce s-a intamplat cu piata de F10? Mi se pare mie sau anul acesta nu au scazut deloc preturile? E totusi un model aproape de final de viata, toamna viitoare urmeaza noul G30.1 point
-
Cred ca jubileaza guvernul nostru . O ipocrizie totala , pt taxa potrivita poluezi cat vrei . In schimb camioane non euro pe strazi , masini mapn care fumega la greu .1 point
-
Nu stiu daca s-a mai discutat, nu am gasit nimic la o cautare (sumara). Cum ne putem da seama daca in bidoanele de "Ulei original BMW" este Castrol sau Shell? Mai nou, toti comerciantii au scumpit produsul, motivand ca este ulei "nou", produs de Shell; in realitate, multi vand uleiul "vechi" produs de Castrol, dar cu un pret marit.1 point
-
Nu ma sperie pe mine setul de semeringuri alea le schimbi o singura data la cum ati zis si voi. Motor disel nu prea imi place si cand se strica o turbina sau ceva mai nasol, cheltui mult mai mult decat la un benzinar. Mi se pare mult mai fiabil un benzinar pentru niste semeringuri si distributie le schimbi odata sau depinde cat ti masina nu ma sperii. Nu ma criticati dar eu prefer benzinar peste disel:) e mai sportiv si poti scoate si un consum frumos cu 318 2000 cmc 143cp. Am mai gasit o masina asta e mai intretinuta mai prezentabila decat cea care am pus-o pirma data. http://olx.ro/oferta/bmw-seria-3-e46-318i-143-cp-2002-facelift-taxa-nerecuperata-ID4HkSO.html#f046f87724 Voi ce credeti despre masina asta ?1 point
-
1 point
-
sta asezata super-bine cu rotile acelea + distantiere, dar eu as fi preferat-o cu portbagajul stock.1 point
-
pt ca de exemplu : http://oilselector.c...-E46-(1998-2006)/318i-(2001-2004) parerea celor de la castrol....care fac si ei uleiuri de ceva zeci de ani ! si cred ca au destui ingineri pe acolo care sa-si spuna parerea in legatura cu un ulei ! e doar un exemplu ! citeste si tu : http://www.shell.com/global/products-services/on-the-road/oils-lubricants/cars/find-right-car-oils.html sunt destui mecanici care la 250k considera motorul uzat si recomanda un ulei mai gros ( un alt motiv )1 point
-
contactul masinii cu solul se face prin anvelope daca tii la viata ta tu alegi ce anvelope vrei1 point
-
Din punctul meu de vedere daca ai o optiune pe masina pe care chiar mi-am dorit-o cred ca trebuie exploatata la maxim.1 point
-
Am cautat si eu cu scaune confort si trapa dar masinile care le-am gasit cum vroiam eu ba aveau probleme ba nu erau ingrijite!1 point
-
La alea se referĂŁ )sau la modelul cu litera M si cifra 5 pe grila ) Doar e M5 :poke: Modelul e frumos...dar neinscriptionate0 points
-
Ai zice ca traim in desert. Asta cu "e praf, deci trebuie schimbat uleiul de 3 ori mai repede" e o gogoasa aruncata de Doreii din service-uri, ca sa-si scoata parleala. Daca ai fi zis ca nu avem autostrazi si se merge mult urban as mai fi inteles.0 points
-
Pirelli si Bridgestone sunt niste petarde, pirelli se deformeaza ca plastelina, iar bridgestone se fac tari ca piatra.0 points
-
pulberile fine trec de filtru si din admisie trec in camera de ardere si le spala al treilea inel de la piston;) pelicula de ulei depinde de ce aduna(praf, aditivii buni din motorine/benzine) si de regimul de functionare (mai mult oras si fara autostrada,din pacate) Sent from my iPhone using Tapatalk0 points
-
-1 points
-
Folosesc placute si discuri ABE. Extrem de multumit de ele! Raport excelent calitate/pret, fiabilitate, siguranta! Recomand!-1 points
-
Varianta curatarii cu lesie prin fierbere mi se pare noaptea mintii. Eu n-as face asa ceva.-1 points
-
Eu sunt de parere ca una din cauzele pentru care se rup lanturile, e dpf-ul...o sa intrebati cum am ajuns la concluzia asta.. Pai, odata ce masina trece de 100-150k km, dpf-u isi face regenerari foarte dese. In tot acest timp, temperatura dpf-ului si implicit a turbinei e foarte mare. Uleiul care trece prin turbina atinge si el o temperatura mare, si uite asa se face ciorba in motor. Lanturile sunt primele care au de suferit... De exemplu, toate motoarele diesel de la 318d e46, pana la 535d e60 lci au ACELEASI LANTURI conform realoem. Totusi, doar la motoarele de dupa 2007, se rupe lantu.. De ce!? Pentru ca alea au dpf imediat dupa turbina, nu undeva pe la jumatatea galeriei de evacuare, cum au unele modele inainte de 2007...ca sa nu mai zic de cele care nu au fost prevazute cu dpf.-1 points
-
In Romania se recomanda schmbul la 10k din mai multe motive. Unul ar fi praful mult peste media occidentala, al doilea ar fi ca noi le cumparam SH, si e interesul nostru sa le intretinem cat mai bine, doar nu ne furam singuri caciula. In DE am vazut si eu schimburi la 40k km, si exista pe unele specificatii de uleiuri numarul asta imens.-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Nu ma int viteza...ca daca vroiam imi puteam lua macar 3.0 dar nu am stresu vitezei.Ma gandeam asa la aspect.. oare care da mai bine.-1 points
-
-1 points
-
Antigelul ori il iei direct diluat, ori il diluezi tu cu apa distilata. Se goleste de antigelul vechi, din cate retin la E60 ai buson de colire pe radiator, daca nu desfaci cea mai de jos conducta de racire. Strangi la loc dupa golire apoi pui antigel pana se umple vasul, pornesti motorul si il lasi sa mearga pana se incalzeste si tot completezi cu antigel la nivel. Strangi busonul de la vasul de expansiune si faci ceva ture cu masina. Mei deschizi odata busonul de la antigel cu grija sa nu te oparesti si verifici nivelul. Nu are nevoie de aerisire, desi pe undeva avea un mic buson pentru asa ceva. Parca pe teava EGR-ului.-1 points
-
Mda. Ai dreptate. Scuzele mele. In general pe zona mea se lucreaza pe graba. Cred ca aici unul din 100 de posesori de masina schimba antigelul pentru ca trebuie schimbat. Ajung sa il schimbe doar daca se umbla in/la motor... si nici atunci. De obicei se recupereaza. Am indivizi care vin cu F10 sa le resetez inspectia de diverse lichide sau alte consumabile fara sa fi schimbat ceva anume de cand au masina....-1 points
-
-1 points
-
Revin cu un update. Pana la urma am mers pe ate 607216. Totul ok pana la montaj. Placuta fara cleme este mai scurta cu aprox 1 cm si nu calca pe ghidajul etrierului pe exterior. Acum am vazut si pe site ca mai sunt unele cu dimensiune ok dar mai scumpe. Exista si x1 cu etrieri mai mici?! La ei pe site am selectat masina si ziceau ca se potriveste pt toate modelele din 2010. Ciudat...o sa le schimb luni cu cele mai scumpe de 155,1mm. Cele oem au 155,2mm. http://images.tapatalk-cdn.com/15/10/03/2dd2d810a32396da4c48f5e8188b15dc.jpg Sent from my iPhone using Tapatalk-1 points
-
Vand Discuri Ate-Power , au fost date jos de pe o masina avariata , au undeva la 1000-1500km cu ele , dimensiunea lor este de 286mm , se prezinta foarte bine in carne atat pe interior cat si pe exterior . Pret 290ron . Tel : 0742 39 22 52-1 points
-
Bo$$, da' niste placute tot cam la 110 000 km ai? Cauta un bajet si pana la urma tot astea din Nemtia-s mai bune. Banuiesc ca le-ai schimbat pentru ugrade, altfel nu le puneai la vanzare. Corect?-2 points
-
Superba masina...vezi cum faci sa n-o mai dai si pe asta asa repede...dar nu cred ca te vei plictisi asa repede ca de e60 F10 are succes mare! Se vinde mai bine ca fostele e90 si e60 la un loc !-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00