Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 10/04/15 in all areas
-
Salut baieti, bine v-am gasit, sunt utilizator nou si vreau sa imi prezint si eu noua achizitie, fiind indragostit de aceasta marca avand pana in prezent un e36 si 2 e46 acum a venit momentul unui e90, am stat cu banutii munciti din greu aici aproape 4 luni pana am gasit masina care sa imi placa si care sa aiba dotarile dorite de mine(navi prof si xenon) si de sotie(interior din piele crem), dupa sute de km facuti si cateva "masini" vazute, intr-un final am gasit-o pe mobile.de la sectiunea auto avariate:)). Masina este luata de la primul proprietar, care dupa ce trecuse TUV-ul in aprilie a fost accidentat in spate ) si nu a mai dorit sa o repare, norocul meu, avea 225.000km la achizitionare, carte service la zi, dpf nou, frane noi, ulei etc(pregatita ptr TUV-ul din aprilie). Dotarile masinii sunt: VC31 Model 320d Ol - EUR Development Code E90 Chassis LIM Steering LL Doors 4 Engine M47/T2 Displacement 2.00 Power 120 Drivetrain HECK Transmission AUT Color Sparkling Graphite Metallic - A22 Upholstery Leder Dakota/beige - LCB4 Production Plant LEIPZIG Production Date 2006-06-02 2006-06-02 Options 1CA Selection Cop Relevant Vehicles Selektion Cop Relevanter Fahrzeuge 2ME M L.-a.w. Double Spoke 194 M/mix.t. M Lm Raeder Doppelsp. 194 M Mischb. 200 Diesel Particle Filter Dieselpartikelfilter 205 Automatic Transmission Automatic Getriebe 249 Multi-function For Steering Wheel Multifunktion Fuer Lenkrad 302 Alarm System Alarmanlage 320 Model Designation, Deletion Modellschriftzug Entfall 321 Exterior Parts In Body Color Exterieurumfaenge In Wagenfarbe 322 Comfort Access System Komfortzugang 337 M Sport Package M Sportpaket 4AD Interior Alum. Lengthwise Fine Interieurl. Alu. Laengsschliff Fein 4AE Armrest Front Retractable Armauflage Vorne Verschiebbar 428 Warning Triangle Warndreieck 431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d Innenspiegel,automatisch Abblendend 465 Through-load System Durchladesystem 481 Sport Seats F Driver/front Passenger Sportsitze Fuer Fahrer/beifahrer 494 Seat Heating F Driver/front Passenger Sitzheizung Fuer Fahrer/beifahrer 502 Headlight Washer System Scheinwerfer-waschanlage 507 Park Distance Control (pdc) Park Distance Control (pdc) 520 Foglights Nebelscheinwerfer 521 Rain Sensor Regensensor 522 Xenon Light Xenon-licht 524 Adaptive Headlights Adaptives Kurvenlicht 534 Automatic Air Conditioning Klimaautomatik 540 Cruise Control Geschwindigkeitsregelung 563 Lights Package Lichtpaket 609 Navigation System Professional Navigationssystem Professional 676 Hifi Loudspeaker System Hifi Lautsprechersystem 7RS Comfort Package Comfort Paket 7R7 Innovation Package Innovationspaket 704 M Sport Suspension M Sportfahrwerk 710 M Leather Steering Wheel M Lederlenkrad 715 M Aerodynamics Package M Aerodynamikpaket 760 Individual High-gloss Satin Chrome Individual Hochglanz Shadow Line 775 Individual Roof-lining Anthracite Individual Dachhimmel Anthrazit 8SP Cop Control Cop Steuerung 801 Germany Version Deutschland-ausfuehrung 863 Europe/dealer Directory Service Kontakt-flyer Europa 879 German / On-board Documentation Si cateva poze sper sa stiu sa le pun: http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/912/e6CDnx.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/913/rMUy04.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/631/02Q0CU.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/910/TAfeNe.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/631/gtRXtB.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/631/scdHFA.jpg5 points
-
Poza cu stopurile noi montate + becuri semnalizare OSRAM Diadem: http://113.imagebam.com/download/P9_08N59pJ2yjRL5NySWtg/43920/439190670/photo_2015-10-04_15-02-10.jpg http://113.imagebam.com/download/T4q9WZYN8Ri3qyswi2nw-Q/43920/439191176/photo_2015-10-04_15-04-31.jpg http://114.imagebam.com/download/3B1kDBUr_tQWQYHFeqUnjQ/43920/439191302/IMG_4215.JPG5 points
-
Maine urmeaza anularea DPFului. Eu voi face anularea fizica, iar apoi ma voi duce la anularea din soft. Cum sa fac? Sa scot toata carcasa si sa pun teava sau sa scot doar filtru din carcasa ? Eu as scoate toata carcasa deoarce are un sunet mai frumos cu teava. Am inteles ca are niste sonde carcasa aceea. Afecteaza cu ceva daca le scot? Se pot anula?2 points
-
2 points
-
Astazi am reusit sa spal masina si sa aplic CG Blacklight si CG Jetseal. Intre timp am montat si foliile: 35% pe spate si transparetnte pe fata, doar pentru protectie UV. Atelierul care monta folii facea si polish la faruri asa ca m-am incumetat si la aceasta operatie iar rezultatul este incredibil. Farurile mele erau pline de ciobituri si in afara de o singura lovitura care era foarte adanca toate au iesit la polish. Am facut si update la sistemul audio la Logic 7 si am instalat High beam assist-ul.2 points
-
Incerc sa va prezint masina mea, un e38 730d din 2001, cumparat acum trei ani in urma de mine din Cluj, de la Dn. Cenan. Masina a necesitat o investitie serioasa, pentru a face fata cerintilor mele. Eu de natura sunt un perfectionist,e de bine sau de rau. Cele mai serioase au fost- reconditionare convertizor si cutie de viteze, remediere probleme SRS, vopsirea tuturor zonelor cu defecte cosmetice, inlocuire articulatii, bucse, brate s.m.d cu probleme, schimbat toate discurile frana cu placute noi, interior de piele "comfort", navigatie MK4, termostate noi, vas expansiune nou, reconditionare pompa de inalta presiune, schimbat pompa electrica- ambele (din rezervor si cea de sub picioare), debitmetru nou, reparat Webasto, proiectoare noi si montat xenon in proiectoare, Angel eyes SMD,eleron luneta, jante BBS ultrausoare pe 18 cu anvelope noi, reparat pixelii bord, astea ce-mi amintesc in la repezeala, in mare de consumabile nu zic nimik....... In general de masina sunt multumit, consum aceptabil, comfort maxim, fiabila, piesele schimb sunt la pret acceptabil Caroseria asta e fermecatoare, este cred ca una, ce combina toate atu-urile anilor 90 Incerc sa postez cateva poze actuale.Pe parcursul topicului am sa postez si poze din istoricul masinii Intentia este de a prezenta masina si cer parerea voastra, de bune si rele1 point
-
Va prezint noua achiziție, dupa ce am condus timp de 5 ani un E60 pe care l-am vandut la 260 000km fara nici un fel de problema mecanica. Este un E91 LCI din 2009. Am ramas la acelasi motor de 2l Masina am luat-o la 161 000km Type code UX31 Type 320D OL (EUR) Dev. series E91 (MUE) Line 3 Body type TOUR Steering LL Door count 5 Engine N47 Cubical capacity 2.00 Power 130 Transmision HECK Gearbox MECH Colour PLATINBRONZE METALLIC (A53) Upholstery LEDER DAKOTA/BEIGE (LCB4) Prod. date 2009-06-30 Order options No. Description 1CB CO2 CONTENT 1CC AUTOMATIC START/STOP FUNCTION 1CD BRAKE ENERGY REGENERATION 2BW LT/ALY WHEELS DOUBLE SPOKE 268 2PA LOCKING WHEEL BOLTS 217 ACTIVE STEERING 230 EU SPECIFIC ADDITIONAL EQUIPMENT 255 SPORTS LEATHER STEERING WHEEL 258 RUNFLAT TYRES 386 ROOF RAIL 4AB FINE-WOOD TRIM BURR WALNUT 4AE ARMREST FRONT RETRACTABLE 431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D 441 SMOKERS PACKAGE 488 LUMBAR SUPPORT DRIVER/FRONT PASSENGER 494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER 508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC) 521 RAIN SENSOR 534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING 540 CRUISE CONTROL 563 LIGHTS PACKAGE 606 NAVIGATION SYSTEM BUSINESS 672 CD CHANGER BMW FOR 6 CDS 698 AREA-CODE 2 7RS COMFORT PACKAGE 8SC COUNTRY SPEC. RELEASE OF TELESERVICE 8SP COP CONTROL 8S3 AUTOMATIC LOCK WHEN DRIVING AWAY 843 ENGINE DESIGN 863 EUROPE/DEALER DIRECTORY 868 LANGUAGE VERSION DUTCH 886 DUTCH / ON-BOARD DOCUMENTATION Series options No. Description 321 EXTERIOR PARTS IN BODY COLOR 548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING Mai trebuie sa schimb bara fata In M pe care nu o gasesc sa o cumpĂŁr. Jantele si farurile in xenon Am sa postez acum câteva poze, pana fac altele mai bune Sper sa va placa http://images.tapatalk-cdn.com/15/09/10/7e7f5f40d699d1227e935c55456aa2c6.jpg http://images.tapatalk-cdn.com/15/09/10/b6d6822399a377d2dddd53f7057a87c3.jpg http://images.tapatalk-cdn.com/15/09/10/4771316287653a8ab7226f1a5d297373.jpg http://images.tapatalk-cdn.com/15/09/10/48fa1e7316d31bb758f19a5779a098cb.jpg1 point
-
Salut. Sparge doar filtrul si monteaza carcasa la loc, e cel mai usor. Parerea mea1 point
-
Va multumesc, in curand sper sa ii rezolv bara de pe spate...si: Leduri la interior NBT- astept cateva oferte inclusiv de la membrul neo_andersson Led ptr angeleyes Sa ii codez cateva optiuni precum digital speed, tempomat speed etc1 point
-
Sa fii atent la dimensiuni, deoarece eu am avut placute mai scurte decat normale (0.2-0.4 mm) si imi troncaneau. Le-am schimbat intr-un tarziu deoarece era mult prea enervant! Ai grija ce dimensiuni au placutele!1 point
-
Va multumesc, ptr improspatarea look-ului voi incepe cu un upgrade la nbt first , taxa nu stiu cat este deoarece eu locuiesc aici in germania, cand voi venii in tara...o sa vedem1 point
-
Salut. Motorul nu este de generatie veche, caii mai putini rezida din faptul ca e efficient dynamic. Adica are cateva modificari facute pentru un consum cat mai mic, printre care si reducerea puterii de la 184 la 163 de cai, insa pe care nu ii vei simti practic. Partea cu valorificarea dupa 4-5 ani este relativa, intrucat orice masina se devalorizeaza. La pretul ala eu cred ca sunt reali kilometri pentru 2012. Orice ai lua, iti recomand sa cauti din De, sau ceva nerulat in tara oricum. Spor!1 point
-
1 point
-
Revin cu un update. Pana la urma am mers pe ate 607216. Totul ok pana la montaj. Placuta fara cleme este mai scurta cu aprox 1 cm si nu calca pe ghidajul etrierului pe exterior. Acum am vazut si pe site ca mai sunt unele cu dimensiune ok dar mai scumpe. Exista si x1 cu etrieri mai mici?! La ei pe site am selectat masina si ziceau ca se potriveste pt toate modelele din 2010. Ciudat...o sa le schimb luni cu cele mai scumpe de 155,1mm. Cele oem au 155,2mm. http://images.tapatalk-cdn.com/15/10/03/2dd2d810a32396da4c48f5e8188b15dc.jpg Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Nu mai sunt anii '60 incat sa poti produce piese. Totul este extrem de specializat si nu este rentabil. Modificarile auto nu sunt pentru cei cu buget restrans. Chestia asta cu firma care face de toate la cel mai inalt nivel e derivata din ideea aia comunista cu omul multilateral dezvoltat. Bun la toate pe hartie, la nimic in realitate.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
au fost comandate discuri drilled,dar au venit slotted,acum tot raul spre bine,in urma verificarilor,se pare ca cele slotted sunt mai bune mai rezistente,dar nu au un aspec de show. ptr un posesor de 550x.d daca exista ,am o rugaminte..sa mi faca si mie 2-3 poze cu evacuarea de la masina(ma intereseaza amplasarea tobelor finale ca spatiu)1 point
-
1 point
-
1 point
-
Nu vreau sa intru in polemici cu tine. Nu sunt mecanic asa cum esti tu, prin urmare nici pe departe n-am experienta ta. De aceea am si zis ca nu vreau sa intru in polemici cu tine, fiindca din start stiu ca pierd. Sunt doar pasionat de ceea ce inseamna si tehnica auto, intr-o mica masura comparat cu altii evident, De altfel sunt inginer, lucrand in proiectarea lampilor spate din zona de automotive. Terminand cu toate aceste explicatii, iti pot spune ca eu doar mi-am expus o parere ca urmare a faptului ca cineva de pe forum a intrebat si mai ales ca relativ recent chiar am discutat despre subiectul acesta cu doi mecanici din zona de vest. Unul dintre astia doi, este si cel pe care-l vizitez tot timpul atunci cand am diverse probleme(revizii) de natura mecanica si chiar imi face placere sa mai discut una alta cu el in timp ce-mi mestereste la masina. De altfel cred ca majoritatea celor care frecventeaza acest forum sunt pasionati de masinile lor si mai ales interesati de cat mai multe detalii. In fond asta inseamna un forum, sa impartasim idei, sa aflam lucruri noi, etc. Revenind la mecanicii cu pricina, ambii se ocupa 90% doar de masini BMW, cu multa experienta in spate zic eu, unul fiiind in trecut pentru multi ani, mecanic in reprezentanta BMW. Daca acestia doi m-au mintit, da, inseamna ca si eu am spus balarii, desi nu vad nici un motiv in spate. Daca tu din experienta ta crezi ca-i altfel, iti pot trimite nr-le lor de telefon si sa te contrazici cu ei. Chiar sunt interesat sa-mi curat si eu galeria de admisie, dar dupa ce-am discutat cu respectivii, m-a pus pe ganduri aceasta operatiune. De obicei cand vreau sa intreprind ceva, chiar imi place sa ma documentez inainte, sa pun in balanta toate riscurile si abia dupa aceea sa realizez ce mi-am propus. Poate ca-i un "defect" dobandit si din zona job-ului, dar mie asa imi place, sa ma pregatesc inainte. Revenind, unul dintre mecanici mi-a spus din start ca nu face treaba asta din cauza riscurilor care exista dupa ce monteaza la loc galeria. Mi-a zis ca daca vreau, imi monteaza doar o galerie noua, ca el nu-si asuma nici un risc sau reclamatii ulterioare. La inceput mi s-a parut si mie ciudat. WTF, sa dau 500E pe o galerie noua cand altii reusesc sa le curete? Nici gand. OK, ce n-am aflat inca si tu poate ma poti ajuta, este riscul pe care-l presupune aceasta operatie de curatare. Ce sanse sunt ca intr-adevar sa se intample ceea ce eu am expus la inceput, plecand de la faptul ca galeria este infundata bine, cu depuneri destul de consistente si mai ales consolidate foarte bine pe peretii interiori. Evident ca sunt mai multe procedee de curatare. Care din ele este cel mai eficient, cel mai putin riscant? Am vazut in ceva postari de-ale tale ca le cureti cu ultrasunete, ceea ce mi se pare pana acum cea mai safe metoda. Consider ca ultrasunetele chiar reusesc sa desprinda toata calamina depusa pe canale a.i. sa nu existe riscul ramanerii de murdarie slabita, care mai apoi sa fie aspirata in cilindrii. Alte procedee, gen WD40 ori cu nu stiu ce perie, etc sincer sa fiu nu-mi prea inspira incredere si nu cred ca as decide sa merg pe un astfel de procedeu. Seara faina.1 point
-
Folosesc placute si discuri ABE. Extrem de multumit de ele! Raport excelent calitate/pret, fiabilitate, siguranta! Recomand!1 point
-
Multumesc Stiu despre ce semnalizari zici, dar dintr-un motiv sau altul nu prea ma atrag. O sa ma mai gandesc, eventual cumpar un set si le pun de proba PS: New goodies: http://thumbnails113.imagebam.com/43550/5761e9435491608.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/43550/4b833a435491616.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/43550/61c632435491621.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/43550/1efadf435491631.jpg1 point
-
http://114.imagebam.com/download/tG7X5dgiYoAHAe1s_9iOrg/43495/434944482/DSC_7218.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/43495/baf678434943863.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/43495/83db2b434943874.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/43495/95cbd0434943926.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/43495/f65b9b434943942.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/43495/6c953c434943954.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/43495/255136434943967.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/43495/331816434943983.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/43495/ce561a434943998.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/43495/807985434944007.jpg1 point
-
1 point
-
da, am studiat fenomenul cu acreala, nu e de la basinile posesorilor ci de la ale neposesorilor. chiar de curiozitate m-am uitat, aia care au moto bmw sunt deschisi la orice alta marca sau alternativa, nu vorbesc de rau marci japoneze, italiene...etc. aia in schimb care nu au bmw sunt f frustrati si injura bmw absolut gratuit. in definitiv, oricine poate prefera orice, problema e ca aia care isi permit bmw isi permit orice altceva si de aceea sunt deschisi si relaxati, reciproca insa nu e valabila. am mers pe toate japonezele nu ai ce compara.1 point
-
Eu iau 7 minusuri ca intreb daca are carte service si el ia un plus ca raspunde ca un are Hai cu minusurileee1 point
-
1 point
-
am pus si citeva poze,are urmatoarele dotari: 5d71bmw535 xD limousine 0337 m sportpaket leder dakota schwarz 02tb sport automatic steptronic 02av adaptive drive 01CB control EfficientDynamics 01CC auto start stop function 01CD brake energy regeneration 0258 tyres with emergency running properties 02TB sports automatic transmission Steptronic 02V4 18 "M light-alloy wheels double-spoke styling 613 M 02VA Adaptive drive 0302 alarm system 0322 comfort access 0323 soft close automatic for doors 0337 M sports package 03AC trailer coupling with Swivel ball head 0403 glass roof, electric, with sliding and hoisting function 0415 Sun blind for rear window, electric 0416 Sun blinds for rear window electric, rear side Windows mechanical 0423 floor mats in velours 0428 warning triangle and first aid kit 0441 smoker package 0453 active seat ventilation front 0456 comfort seats front, electrically adjustable 0488 lumbar support for driver and front passenger 0494 seat heating for driver and front passenger 0496 seats for rear seats 04MR Interior trims aluminum Hexagon 04NB climate control with 4-zone control 04U2 driving experience control incl. ECO PRO 04UR ambient light 0502 headlight washing system 0508 Park distance control (PDC) 0548 km speedometer 0552 Adaptive LED headlight 0575 additional 12 V Sockets 05A1 LED fog lights 05AC high-beam Assistant 05AL active protection 05AT driving Assistant plus 06 at the real time traffic information 0609 navigation system professional 0610 BMW head-up display 0676 HiFi speaker system 06AC intelligent emergency call 06AE TeleServices 06AK ConnectedDrive services 06AN Concierge services 06AP remote services 06NR apps 06NS comfort telephony with advanced Smartphone connection 06WB multifunction instrument display 0710 M leather steering wheel 0715 M aerodynamics package 0760 BMW individual high-gloss shadow line 0775 BMW individual roof liner anthracite 07A2 innovation package 07RS comfort package 07XP navigation package ConnectedDrive 0801 Germany version 0851 language version German 0879 German/operation/service manual 08KA oil service interval 30000 km / 24 months 08TF of active pedestrian protection 08TH speed limit Info Automatic anti-glare rear-view mirror 0431 Automatic anti-glare 0430 Interior and exterior mirrors FLCSW leather Dakota Black/Black Four wheel drive Full Service History in modul sport masina este rachieta,accelereaza instant,fara lag ,motorul are un sunet superb in sarcina mai ales la kickdown,devine destul de rigida ca si suspensie in mod sport,consumul este unul acceptabil pentru performantele masinii,la un mers intre 170-230 in mod sport 9,8%1 point
-
Un e46 nou,daca s-ar mai face,s-ar pișa pe un g7(cu boltĂŁ),la motorizĂŁri compatibile,si km similari.. Dar comparația asta e imposibilĂŁ,pantru ca nu sunt din aceeași clasa,așa ca ati pierdut timpul 5 pagini aiurea..1 point
-
off topic ca tot se vorbeste,am condus cateva mii de km un G5 4Motion 2.0tdi cu suspensie sport,masina e comparabila cu E46-ele meu cu H&R cup kit,diferenta e destul de mica si relativ greu de sesizat as putea spune ca doar pe vireajele stranse e mai clar avantajul E46.Pe de alta parte E46-ele mi se pare mai greu de "inteles" fata de E30 de ex.Dupa cum si serie 3 E90 sau serie 1 E87 sunt peste E46 din punct de vedere al tinutei de drum.Ce-i drept nu am apucat sa merg cu E36. On topic- cauta masina in tara si cu cat mai multe interventii(semeringuri supape,garnituri ,intinzator) altfel pe langa pretul de achizitie mai pune macar 700 eur ca sa stai linistit.Personal as recomanda ceva cu 6 cil 2.0/2.2/2.5 daca iti permiti consumul/asigurare/impozit mai mari.totusi: http://fastestlaps.com/comparisons/bmw_325ti_compact-vs-vw_golf_14_tsi_160ps_mkvi.html si http://fastestlaps.com/comparisons/vw_golf_mk_v_gti-vs-bmw_325ti_compact.html pt 2.0tdi nu gasesc date1 point
-
Oameni buni, eu zic sa terminati. Niciodata nu o sa se ajunga la un consens, daca nu cedeaza careva. Oricum topicul este despre altceva, nu stiu de ce nu intervine un moderator. vw sunt bune, bmw sunt bune, astra e bun, gata. le: ah, uite-l pe bala1 point
-
Am 2.0 In oras(Cluj) consuma 11.3 - 11.7, consum facut la pompa, dar nu iese de fiecare data la fel. Putem spune 11.5. Inafara intre 7 si 7.5. Am fost pe Transfagarasan si Transalpina si mi-a consumat 7.5, am facut plinul cand m-am intors din excursie. Si asta cu rotile de m-packet, 225/45/17 pe fata si 245/40/17 pe spate. Cu alea de iarna(16) va scadea sub 7, sunt mai mult ca sigur. In rest, ce imi place la motor e ca este foarte nervos, iar in ture mari suna frumos. Cu 0w30 aproape ca nu il auzi, nici de afara, nici din interior. Sunetul la ralanti e ca a unui diesel care merge foarte foarte frumos(un carait). Asta din cauza la valvetronic. Bujiile sunt 40 lei bucata, intra ~4L de ulei, uleiul(Castrol 0w30) e 50 lei pe emag, filtru de benz e 250 lei(se schimba rar), cam toate garniturile pe care trebuie sa le schimbi la motor sunt in jur la 300-350 lei(capac motor, solenoizi, pompa vacuum). Posibil sa faca zgomot o rola, aia costa 260 lei. Intinzatorul lantului de distributie, daca nu e modelul nou, trebuie schimbat pt ca poate sari distributia de la loc. 100 lei. Poti sa mergi cu clima pornita, nu se prea simte ca ii ia din putere. In rest, ca toate e46.1 point
-
nu te baga nimeni in seama, sunt prea preocupati sa se certe e36 vs golf. Dar P.I.M.P. nu are dreptate, am condus multe masini si tot Bmw mi-am luat. E cel mai placut de condus. Chiar si 318i. Fa un topic la "Pe margine" si cere ajutorul unui coleg din Arad. Se va rezolva. Btw, am si eu un 318i acum. Inainte am avut un 2.2. Sa stii ca regret mult diferenta de putere, mai ales ca la consum nu e mare diferenta(1L in oras). Dar ma consolez cu faptul ca asta de acum e foarte dotata(m-pack, HK, Xe, scaune incalzite, oglinzi pliabile el, etc). Morala: cauta sa fie dotata.1 point
-
Orice om normal prefera varianta 2 in viata de zi cu zi. Citesti printre randuri si cand nu ai argumente o dai in balarii. Niciodata un hatchback nu concureaza cu o sportiva. Tu le bagi in competitie fara rost. La tine si un honda nsx e mai prost pe curbe decat un rahat de g7 care a fost facut pt pipite sa-si care cumparaturile de la piata pana acasa. 150-200 cp au cele care sunt implicate frecvent in accidente...1 point
-
Eu tocmai ce am luat un E46 318i Auto acum o luna de zile (N46B20A motorul). Cred ca am aceiasi problema cu simeringurile de la supape ca multi dintre membrii acestui forum ce detin un astfel de motor (fum albastru la prima talpa daca o las la relanti 2-3 minute si apoi accelerez brusc) si valva PCV mi-au zis ca ar trebui schimbata. Nu pot sa o compar cu Golf pentru ca nu am condus niciodata unul, in schimb pot sa o compar cu cealalta masina ce o am: Octavia 2 FL 1.8 TSI (are acelasi sasiu cu Golf 5 si cam aceiasi tehnologie). Octavia e din 2011 si are 35.000km (BMW-ul e din 2004 cu 85.000km). Prima impresie cand m-am suit in BMW a fost faptul ca e mult mai silentioasa la viteze de peste 100 km/h, directia mai precisa si imi ofera o senzatie pe viraje mult mai placuta. Ca si tinuta de drum, consider BMW-ul peste Octavia. Ca si motorizare, BMW-ul suna frumos in ture inalte, in schimb e mai puturos si venind de pe un motor turbo pe aspirat accentueaza si mai mult sentimentul asta.1 point
-
On-topic: sunt posesor de N42 de peste 4 ani si peste 70.000 km, e adevarat ca am varianta de 1.8 (n42b18a), ca si intretinere in timp am schimbat toate garniturile, de la pompa vacuum pana la capac culbutori, o -ring-uri, etc. cred ca nici un N42 nu scapa de asta dupa o varsta/km, plus simeringuri supape, intinzator lant, patine distributie, senzor arbore cotit, intinzator lant, valva pcv plus furtune unele de nevoie, unele preventiv, cred ca daca fac totalul ajung la suma de 1000 euro. La prima vedere pare mult, insa e vorba de o masina cumparata la 11 ani de la fabricatie si cu 140.000km la daa achizitiei, asa incat pe mine exceptand deranjul si imobilizarea masinii nu m-au deranjat atat de tareaceste investitii, avand in vedere ca eram constient ca nu cumpar o masina noua, si asumandu-mi din start anumite costuri. Plusuri:ca si motor, comparandul cu alte motoare pe benzina de capacitate/putere similara mi se pare reusit datorita faptului ca are o curba de cuplu/cuplu maxim la o turatie mai joasa ca si comparabilele si mai liniara, este placut in utilizare, si are un consum bun pentru cilindreea/anul sau de fabricatie. Este un motor silentios, placut in utilizare Este adevarat ca eu am doar 1800cmc si masina este un compact, Romania-Franta in conditii de iarna (anvelope iarna, masina incarcata, etc) am facut un consum la pompa de 6.7 litri, acelasi drum in conditii de vara, maxim 140 km/h, ac pornit, masina cu bagaje, am consumat 6.3% ( am mers doua masini in paralel tot drumul cu un seat ibiza 1.4 din 2012 , care la final spre uimirea proprietarului in aceleasi conditii a consumat 6.5). Trebuie sa fi constient ca masina nu se poate compara cu o astra g, care este o masina ieftina la intretinere, insa nici din punct de vedere performante/confort nu poate fi facuta nici o comparatie, bmw fiind net superior. Ca orice masinaa veche, si un bmw n42 va necesita anumite investitii in reparatii sau reparatii preventive (personal si din ceea ceam mai discutat cu proprietari de n42) , unele vrei nu vrei nu scapi.....dar overall, comparand ceea ce ai ca si alegeri la marci comparabile la capitolul benzina in segmentul 1.8-2 litri nu este o alegere rea.1 point
-
Dupa ce il scoti incepi sa bazai pe aici ca iti miroase a gaze de esapament in masina.0 points
-
0 points
-
-1 points
-
Când mai vedeți 320 sub 160.000 km dovedibili (nu povești) cu 184 Cp, piele, navigație profesionalĂŁ, xenon adaptativ, volan M, schimbĂŁtor M și frânĂŁ de serviciu M sĂŁ faceți semn ĂŽn calendar! Și la ce preț vor fi oare? Subliniez ĂŽncĂŁ o datĂŁ 184 Cp. Cine nu știe diferența ĂŽntre 163, 143 și 184, sĂŁ le conducĂŁ și sĂŁ povesteascĂŁ dupĂŁ. Dar e mai bine sĂŁ te duci ĂŽn Germania și sĂŁ dai 14.000-15.000 e pe un 320 d, pĂŁi dacĂŁ ĂŽl iei cu mâna ta de acolo, ești mai cu moț, nu!?-1 points
-
cat ai pierdut (timp bani) pe la diversi mecanici te duceai la bmw si o rezolvai...-1 points
-
Uzura orcarui angrenaj este data si direct influentata de frecare, care este cu atat mai mare cu cat se face pe uscat Daca lantul ar rula pe uscat, cu siguranta ar avea durata de folosire mai scurta.-1 points
-
Schimbatorul e cam sters sau doar pozele se vad rau? Piele,incalzire in scaune,sis audio,an etc etc mare visator vanzatorul..-1 points
-
Itp-ul a expirat ĂŽn 2014. Asta ĂŽnseamnĂŁ cĂŁ nu mai circulĂŁ de un an de zile? Foarte curioasĂŁ chestia!-1 points
-
mi.e teama sa nu fie samsar. nici nu stiu ce sa fac, sa o vad sau nu....sunt scarbit de textele bijnitarilor, "moshule e tzipla", "nu gasesti la banii astia in germania" etc... dar dupa poze si descriere nu pare samsar... voi ce ziceti?-1 points
-
Da , acelasi pret , dar fara cadou (capacele ventil)-1 points
-
Pe langa ei mai traim si noi. Nu cred ca iti place sa te afume cazanul din fata ta.-1 points
-
Vand Discuri Ate-Power , au fost date jos de pe o masina avariata , au undeva la 1000-1500km cu ele , dimensiunea lor este de 286mm , se prezinta foarte bine in carne atat pe interior cat si pe exterior . Pret 290ron . Tel : 0742 39 22 52-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00