Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 10/07/15 in all areas
-
http://114.imagebam.com/download/9b3PzCKGSifVUzroKg540g/43967/439661836/1.JPG http://113.imagebam.com/download/BJgS7kR3oP4UjpayTEuUAg/43967/439661837/2.JPG http://114.imagebam.com/download/TMV43oH5WBAkqAHsdxTLMg/43967/439661838/3.JPG http://114.imagebam.com/download/Ly5nymCwQqLjXH0VEceK-A/43967/439661841/4.JPG http://113.imagebam.com/download/CH0LMC_WS2maUBdfSp4KVg/43967/439661844/5.JPG10 points
-
Vai de mine, lupii moralisti.. e ilegal sa pierzi tva-ul, dar daca ti-o aduce cineva de pe cotw si o iei mai ieftina, iti cam convine. Dar na, hai sa scriem sa nu adormim, ca si la topicul cu scandalul Vw, si 75% din postaci au dpf off.3 points
-
pe style 68 se recomanda 245/40 pe spate. 225/45 vor arata ciudat pe spate, janta este de 8.5 j2 points
-
Update(final de data asta). Repet putin ultima parte. 1.Am cumparat racorzii flexibili brembo.Am mers la Bimmer Service sa ii schimb+lichid de frana(btw,am inteles de la Filaret ca in cazul acestei operatiuni nu e musai schimbul de lichid de frana,doar se completeaza,Trageti voi concluziile. Acolo nu au reusit decat sa rasuceasca furtunele cu tot cu,conductele de metal de lichid de frana.Au zis ca nu se pot desface,ca sunt intepenite.Nici cu spray degripant ,nici cu flacara nu s-a intamplat nimic,decat o exfoliere a capetelor de la conducte. Mi s-a spus ca singura varianta este sa schimb si conductele care vin de la repartitor spre fiecare roata fata.Am dat comanda la Bimmer. Dupa multe zile sosesc si conductele si surpriza :vin drepte ,nu la forma celor actuale ! Ok !Ce e de facut?Nici Bimmer ,nici eu nu stiam treaba asta.Macar eu am o scuza,nu sunt mecanic. Primesc raspuns de la Bimmer ca trebuie sa las masina intr-o dimineata,le dau pe cele vechi jos si le duc la un atelier "partener" unde trebuiesc modelate cu instrumente,la cald,etc si ca ar mai costa inca vreo 80-90 ron in plus ca vreau,ca nu vreau ! Mi se pare aberant ca dupa ce mi se comunica un pret pt manopera sa ceri in plus ca mai trebuie nustiuce de care serviceul nu avea habar.Trageti voi concluziile. In fine,accept dupa cateva telefoane,inclusiv cu Robert prin care mi se comunica pe scurt..ca asta e. Baiatul de la receptie imi spunea ca tevile au 1 an garantie,primesc si la manopera pt schimb conducte+lichid insa per total ,ramane de vazut daca voi avea garantie si la conducte+manopera prelucrare+montaj conducte.Trageti voi concluziile. Accept pana la urma si prostia asta si dupa catava zile primesc telefon(inca nu facusem programarea la ei ca nu aveam timp liber) ca pana la urma nu voi primi garantie nici la conducte,nici la manopera ca se modeleaza,ca nu au cum sa imi dea garantie blablabla si asta e.Plus de asta,manopera nu se mai face la nici un partener,ci la ei iar modelarea se face de mana,la rece. Iar ,colac peste pupaza,unul din angajatii lor a zis ca neaparat trebuie dat jos motorul,ca sa iasa treaba buna !!! Trageti voi concluziile. In momentul asta nu am mai suportat,am mers la Bimmer,am cerut banii inapoi pt avansul platit(platisem tevile si lichidul) si am plecat. Am repetat pasii si am mers la Filaret.Dupa o constatare gratuita a celor de acolo au decis sa comande racorzii intai si sa incerce si ei sa ii desfaca si sa incerce sa acopere tevile unde erau exfoliate cu o substanta ca sa previna coroziunea(deci,nu au vrut sa ma "faca" de bani" ,ca idee).Dupa 1 saptamana cand au venit, cu toata bunavointa lor,mi-au zis ca au reusit doar putin sa rasuceasca racorzii insa tot nu s-a putut,una din tevi a cedat. Am decis sa dau comanda pt ambele,au sosit dupa 3 zile,au fost montate fara a fi dat jos motorul , s-a schimbat lichidul de frana,stand de frana si totul e ok acum.A costat dublu,dar macar am garantie de banii astia. De ieftin si prost,m-am lecuit. Asa ca ,final cu happy end dar cu buzunar mai usor2 points
-
1200eur nu e o negociere mare, e sub 10%. Eu am negociat in germania 15% la privat, procentaj atins si depasit de cei care iau de la dealeri fara tva. Una peste alta, severin, tu n-ai pus masina aici ca sa o vinzi. Ai pus-o eventual sa ne mai povestesti despre aventurile tale cu potentialii cumparatori. Dar un lucru e sigur, piata o face cererea + preturile mici dictate de samsari. Ori te obisnuiesti cu ideea si o dai la pretul pietei, ori nu o mai dai. E atat de simplu.2 points
-
Vand urmatoarele ramase in urma unor modificari la masina: 1. Baseplate pentru adaptor de telefon snap-in Baseplate pentru adaptor de telefon snap-in Se foloseste impreuna cu retrofit la Combox, 6NF, 6FL, 6NR - sau daca nu aveti optiunile anterioare, se poate folosii cu adaptorul snap-in si telefon pentru imbunatatii puterea semnalului la telefon / incarcarea acestuia etc. Cod piesa: 84109239396 / 84109239395 Pret: 200 lei 2. Capace spalator far BMW E90LCI Produs original BMW - OEM 61677211209 + 61677211210 (stanga-dreapta) Vopsite in culoarea A52 - Space Grey Pentru bara standard de E90 LCI (FACELIFT) - fara pachet M Pret: 100 lei 3. Cot silicon S-Hose 76mm - 90 grade Silicon in 3 straturi. PerformanțĂŁ foarte robuste, durabile și de ĂŽnaltĂŁ cu siguranțĂŁ mare. Aplicatii: Turbo, radiator, apa, aer. Temperatura de operare de la -50°C la 180°C. Pret: 80 lei / buc 4. Modul wifi - RGB Modul care permite controlul prin intermediul telefonului a diverselor leduri RGB (angel eyes, fire luminoase etc). Softul este disponibil atat pentru IOS cat si pentru ANDROID Pachetul contine: - cd cu softurile (se gasesc si pe market / app store) - modulul wifi - carte cu instructiuni Pret: 150 lei 5. Kit RGB Led Angel Eyes 16 culori cu telecomanda. Compatibil BMW seria 3 E90. 16 RGB ( joc culori in angel eye ). Are telecomanda fara fir. Pachetul include setul complet pentru 2 faruri. 4 - inele SMD Alimentare: 12 V Lumina: multicolora, 16 culori. Optional se poate livra cu modul WIFI in locul celui clasic cu telecomanda. Pret: 200 lei 6. AngelEyes SMD LED pentru BMW E90 Kitul contine : - 4 inele Angel Eyes cu leduri SMD - cabluri si accesorii pentru montare Avantaje: - tehnologie Led SMD - sunt de 3 ori mai puternice decat cele cu Neon CCFL - aprindere rapida - consum redus - viata indelungata Pret: 200 lei Predare personala Buzau / Ploiesti - in rest curierat rapid.1 point
-
@kathalin: Nu inteleg.. Ca tot laudam mai devreme relatia service-client, azi am sunat la ei sa vad ce se mai intampla si inca nu au primit raspuns pentru reconstatare de la asigurator si mi-au zis ca dupa ce se repara masina o sa fie retinuta in service pana cand isi primesc banii de la rca. Amuzant1 point
-
Ori e intrerupt senzorul din tetiera, ori e "sarita" tetiera. Pe scurt, daca masina are asa numitele tetiere active, in caz de impact ele sar, se deplaseaza in fata si se ridica putin. Stiu din proprie experienta chestia asta, la un E60 LCI din 2007.1 point
-
Clar conteaza si asta. Cand pica ar fi ilogic sa pui ceva de slaba calitate pe considerentul "ca e bune astea", in majoritatea cazurilor mai mult iti dai de lucru pentru viitor.1 point
-
Prietene, eu zic sa treci peste frustrarea ca a luat altcineva masina pe care ai fi vrut sa o iei si tu, si daca tot te apuci sa dai citate din acel text, macar pune si cele 2 randuri de deasupra: "In cazul in care vanzatorul este persoana juridica inregistrata in scopuri de TVA si NU aplica regimul TVA pentru bunuri second-hand, vom avea urmatoarele situatii: daca cumparatorul este persoana juridica inregistrata in scopuri de TVA, acesta nu plateste efectiv TVA, va comunica codul sau de TVA furnizorului, care va efectua o livrare intracomunitara scutita de TVA si va emite o factura fara TVA, in care va mentiona ca s-a aplicat scutirea de TVA pentru livrarea intracomunitara, iar in Romania cumparatorul va avea obligatia de plata TVA prin taxare inversa. Dosarul pentru Serviciul de Inmatriculari va trebui sa contina, pe langa documentele standard, copie a certificatului de inregistrare fiscala (CIF)."1 point
-
Sa stii ca mai cunoastem si noi pe aici. Ce ai scris tu mai sus se aplica autovehiculelor cumparate din UE la care ai platit TVA-ul aferent tarii respective (pret GROSS sau MARGIN cum scrie pe COTW). Tu masina ai luat-o la pretul NETTO, fara sa platesti TVA, asa ca in momentul vanzarii in Romania la pretul de achizitie ii adaugi profitul tau si TVA 24%. Extras din pagina care ai dat link: Sunam la ANAF sa intrebam? Eventual cumpara un telefon cu cartela, nu suna dupa numarul tau.1 point
-
Buna, Acum mi-a aparut si mie aceeasi chestie la 318d e90...de vreo 2 saptamani ma chinui cu ea. Filtru de particule l-am anulat, imi apare eroarea 4933 - Air systems, air-flow relative to AGR-mass flow, probability.. Are momente cand are putere, dar de obicei merge foarte greoi, infundata, nu trage motorul. Aceeasi chestie cu fasaitul...de la 2000 ture in sus, cand las acceleratia se aude un fluierat scurt. Dupa ce ii resetez eroarea, merge bine cativa km dupa care din nou la fel. O sugestie imi poate da cineva? nu mai stiu ce sa-i fac.. Va multumesc1 point
-
1 point
-
Cum am spus mai devreme . Am revenit cu pozele promise http://images.tapatalk-cdn.com/15/10/06/570c7750a68f76a0c47665bf0b6770dc.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/10/06/09888f185227f8cc718bdabb396815b1.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/10/06/639c05c2375cac62e65571d2f4d7fb55.jpg Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
1 point
-
Bravo tie,mai conteaza si norocul... Oricum la masina aia in afara de km putini si cutie automata nu vad altceva interesant..1 point
-
da @eneh , arata foarte misto pt niste roti pe 17 (aftermarket replica de pe M6) revopsite.. sa revitalizez si cu niste poze http://i59.tinypic.com/69kpsg.jpg http://oi47.tinypic.com/10dtzrr.jpg http://img706.imageshack.us/img706/6956/52s3.jpg1 point
-
1 point
-
1 point
-
Eu am intrebat din alta perspectiva, ARR-ul mai face verificari in trafic. De manuta cu domnii de la Rutiera. Hai ca fara DPF mai scapi, ca norma de poluare nu se modifica, dar fara catalizator nu stiam cat de mare e "morcovul" .1 point
-
1 point
-
Plus ca oricine suna la o masina,trage de pretcu 500,cu 1000 ,poate,poate merge!Sunt convins ca si tu ai procedat asa mĂŁcar o data din postura de cumparator! 14k pe ea,e foarte greu sa iei,cand la 15000 omu isi ia f30 indiferent ca nu e dotat ca e90-ul tau.Majoritatea isi cumpara anul la masina,unde mai pui ca e si modelul mai nou,chiar daca e mai cheala. Asa am patit si eu cand am vandut e60 acu vreo 2-3 sapt.Se mai trezea unu sa intrebe ca de ce o vand la banii astia,are ceva? Pai si la cat ai vrea sa vand un e60 din 2009 cu 200kkm la bord??ca daca te uiti pe autovit gasesti f10 la 15000euro Cam asa e si la tine,pretul e influentat foarte mult de f30 (indiferent de optiuni,km)1 point
-
Adica 1200e de euro e mult ca si negociere, dar 200e e ok? La 14.000e, 200e inseamna fix nimic.1 point
-
1 point
-
Faza cu km dubli decat in bord nu prea mai tine. Mai nou toata lumea stie de seria de sasiu si o verifica. Cum pe autovit o masina cu pret bun si buna se vinde in maxim o zi - doua (se scoate de pe site) la fel e si pe mobile. Tu daca te uiti asa din cand in cand vezi doar ce ramane, adica media pietei. Pe deasupra pretul de pe mobile se negociaza mai mult decat in Romania. Plus ca masinile din Romania nu prea se mai aduc de pe mobile, se iau de la licitatii si se cosmetizeaza lacul de zgarieturi, interiorul si se vinde rapid.1 point
-
Da-o cu 12800. Eu zic ca e pret bun avand in vedere ca e manuala, nu automata. Si da, asa e, multi se plang ca au ultimii bani si vrajeli din astea. Plus ca mai sunt si bisnitari care se uita pt revanzare si cauta "ocazii" bune.1 point
-
1 point
-
am inceput de o zi si ceva... ii distractie nu gluma! marea problema ii instalatia electrica, restul e pur mecanica! sper sa biruiesc aspectul!1 point
-
Da , acelasi pret , dar fara cadou (capacele ventil)1 point
-
A aparut si Europa 2016-1 deocamdata doar Premium (CIC) Est si Vest.1 point
-
1 point
-
Tu esti spammer d-ala obosit ca acum 15 ani: http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?app=core&module=search&do=user_activity&search_app=&mid=73459&sid=396cae5a3ed7477dc92ab039770c15bb Toate posturile tale sunt doar despre Samer si prietenii sai.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Nu ti-am dat nicio lectie. Din ce s-a scris aici, reiese doar ce ai povestit tu. Nu am zis nimic de mine sau de altii. In treapta a 4-a la 5000 rpm masina ta are cat, 200+ kmph? Nu am zis ca sunt sfantul, desi sunt ala caruia ii dai flash-uri pe autostrada cand depaseste cu 150 (da, nu sunt dispus sa merg mai tare sa fac loc unuia care cauta copacul beemveului sau). Una e 70 in localitate, alta e sa testezi toata treapta 4. De altfel n-am nimic de demonstrat si nici ipocrit nu ma simt. Referitor la condusul meu, sa zicem doar ca ajung aia 170 cp.1 point
-
Sunt pe mobil, nu vad cate, dar le asteptam. Numai dupa ce citim "acul s-a oprit la xxx kmph" apreciem adevarata valoare a posesorilor de bolizi.1 point
-
1 point
-
1 point
-
daca nu va place in ro sau state, veniti in belgia, unde daca pune unul semnalizarea stanga, dreapta, nu are importanta, se transforma intr-o combinatie de tramvai cu girofar de coloana oficiala si capata prioritatea absoluta si se baga direct. Daca cumva intra in tine ca nu l-ai lasat, inainte de completa amiabila iti iei si o poseta in cap ( de regula muieri, barbatii cateodata mai au un spirit de conservare si mai franeaza in ultimul moment cand isi dau seama ca poate nu il lasi sau poate chiar nu ai vazut ca semnaliza el fiind in unghiul tau mort, dar nu toti ... ) Asta am patit-o de 2 ori ultima data cu asta noua, razuita pe dreapta de o vita ce venea de pe banda 1.. a pus semnalizarea si s-a bagat direct, apoi senin imi explica ca sunt un strain idiot care habar nu are de prioritatatea de dreapta cand vii de pe banda 1.. Era asa sigura pe ea, ca apoi si-a dat seama ca se oftica degeaba, ca oricum asigurarea mea o sa plateasca si o sa imi creasca mie prima nu ei... Cand colo surpriza.. ... cred caa avut un soc cand a descoperit ca prioritatea de dreapta nu se aplica la schimbarea benzii.. mortii lor de idioti.. Si da turnatoria in trafic functioneaza bine.. pana nu te arde la bani nu inveti. In germania daca nu iti merge vreun stop de frana suna aia la politie imediat, . Iti dai seama ca daca tu intri in spatele lui, esti bun de plata, ca omul a fost lovit din spate..1 point
-
Revin la povestile mele de drum. Weekend-ul asta am facut un drum pana in San Antonio, mai exact vreo 400 si ceva de mile. Am scapat de un radar care m-a lasat sa merg linistit fara sa schiteze vreun gest de a ma opri cand ma duceam in San Antonio, desi aveam vreo 86-87 (138.4-140 km/h) de mile pe limita 75 (120.7 km/h). Mai aveam alta masina in fata care cand a observat radarul a dat sa franeze, eu am zis aia e, ce sens mai are, daca vrea sa ma opreasca o face oricum. La intoarcere fix in acelasi loc era radarul si pana in el era o masina oprita, probabil fusese luat cu radarul ( eu venind din celalalt sens, masina oprita era pana in radar evident ). Ce am observat pe aici e ca in general daca mergi cu viteza traficului si nu esti cel care sparge traficul si depaseste tot, nu vei fi oprit, chit ca limita e 65 si traficul merge cu 75-80 chiar, nimeni nu va fi oprit. Daca insa faci slalom si alte nebunii, chit ca mergi cu viteza traficului si tragi atentia, ai cele mai mari sanse sa fi oprit. Revin la povestit... mergand spre San Antonio, mai depaseam si pe dreapta (aici e legal depasitul pe dreapta), se mergea destul de aiurea, 2 benzi pe sens, desi era un Interstate, era cu 2 benzi pe sens odata ce m-am indepartat de zona Houston inspre San Antonio... tot depasind pe banda 1, mi se baga o desteapta in fata vrand sa depaseasca si ea, franez, nu claxonez, nu ii dau flash, nimic... cand schimba banda si vreau sa ma bag dupa in fata ei pe banda 1... surpriza, micsoreaza distanta dintre ea si masina din fata ei si baga-te daca ai unde... Ok, hai ca daca iti arde de magarii ia sa vedem cum e sa ma vezi fix in oglinzile tale, se da la o parte dupa, si isi expune ambele degete mijlocii pe geamul lateral, probabil vroia sa ii admir labele... ma rog, eu sunt ala care sunt fair play, nu claxonez vaca atunci cand se baga in fata mea pe banda 1 desi veneam sa depasesc si nu schimbasem atunci banda, dupa cand se baga in banda 2 incerc sa ma bag in fata ei, nu o deranjez deloc, tot eu imi iau degetele mijlocii... evident ca rabufnesc si ii dau un claxon lung in genul "ba pe-a ma-tii". Inainte sa aruncati cu pietre dupa mine ca depasesc pe partea dreapta, mentionez ca altceva nu ai ce face, sunt multe asemenea Interstate-uri cu 2 benzi pe sens unde sunt semne puse din loc in loc ca banda din stanga este pentru depasiri, insa cred ca sunt puse pentru insecte, pasari, nu pentru conducatorii auto care efectiv dorm pe banda 2 si nu depasesc nimic, dar nu se dau de pe ea decat foarte rar, asta daca se dau. Acum ajung la partea cea mai trista... tirurile. Din cand in cand mai ies in depasire, legal ce e drept (nu exista semnul de nu camioanelor pe banda din stanga, desi pe alte portiuni de Interstate-uri exista si astea si oamenii chiar le respecta), dar totusi, se trezesc ca merg cu 74-75 si vor sa depaseasca un alt tir ce merge cu 72-73 de se formeaza un dop in trafic de mai mare frumusetea...si dupa ce termina de depasit, raman pe banda din stanga ca mai e un alt tir ceva mai in fata, eventual la vreo juma de mila sau alta masina pe care se ambitioneaza ei sa o depaseasca...ehhh... soferii asta de tir sunt cate unii gen "soferul de pe bascula, jumate om, jumate ...". Enervat fiind de depasirile lor, la un moment dat cand un tir vrea sa bage in depasire si imi da semnal ca s-ar baga, zic, da-te-n colo ca ma tii in spatele tau cine stie cat pana depasesti si imi arunci si toate pietrele din lume daca nu tin ditamai distanta fata de tine, nu am pe nimeni in spate asa ca mai poti astepta pana trec si eu, asa ca accelerez si ma duc in spatele masinii din fata mea ca sa nu mai aibe unde sa bage. Surpriza, omul trage stanga de volan, eu claxonez de nebun, tragand si stanga cat de cat, in partea stanga aveam ceva asfalt, nu banda de urgenta cum e in mod normal si pe stanga cum e si pe dreapta, si dupa iarba si sant care separa sensurile de mers... dupa ce imi da ceva emotii, desteptul din fata mea nu accelera oricum desi ma vazuse turbat cu tirul venind sa ma lase fara banda, se repliaza si scap de belea. Zic ok, ia hai sa vedem daca e bun la ceva "911"-ul, pe mine m-au reclamat altii odata demult in trafic, hai sa vedem daca functioneaza. Sun la "911", sunt intrebat ce urgenta am, explic ca era sa tund iarba ce separa sensurile de mers din cauza unui sofer de tir, ma transfera la politie, standa totodata pe fir sa faca introducerea cu politia sa nu mai spun acelasi lucru iar, politia la care sunt transferat imi spun ca imi fac legatura la cei care sunt pe zona respectiva, din nou, raman si acestia pe fir sa le explice celorlalti ce problema am ca sa nu mai vorbesc ca un papagal iar si iar... ma intreaba acestia numarul masinii, zic nu il am, vad doar ce scrie pe el, un steag al Americii vopsit pe capota si il am in spate, nu ma distantez de el pana nu gasesc echipaj de politie. Intre timp tot le spuneam la ce mila a drumului mai sunt, intreb daca e cazul sa ma las depasit sa le spun si numarul tirului si spun ca nu, au un echipaj in zona dar sa stau cu ei pe fir sa le tot spun zona unde sunt pana ne apropiem de un ajutor de serif ce era in zona. Intre timp ma intreaba si numele, ce masina conduc si numarul de telefon ca sa ma sune in caz ca se intrerupe convorbirea. In tot timpul asta soferul cred ca s-a prins ca e ceva in neregula din moment ce brusc asa mergeam in fata lui fara sa mai depasesc si sa ma duc. Intr-un final imi spun ca imi fac legatura la alta politie ca nu au masina in zona, imi fac legatura la altii, din nou tot ei spun povestea si dupa inchid lasandu-ma pe linie cu ceilalti. Mi se explica, ca vor gasi masina si o vor opri, si ca daca vreau sa ma sune un ofiter de al lor, zic ok, le dau numarul si la revedere. Intre timp ies de pe autostrada ca sa prind un semafor si sa reintu iar special cat sa duca tirul in fata mea sa ii iau numarul, sictirit fiind, zic ii sun, le dau numarul tirului si pa, imi vad de drum ca nu imi mai arde... Revin pe autostrada, vad tirul in fata destul de mult dus, dau sa ma duc dupa el... surpriza, cand ma apropii, masina serifului cu girofarurile puse, tirul in fata lui tras pe dreapta... ii spun sotiei, uite ma ca nu m-au tinut de idiot 15 minute in telefon vorbind cu oameni de la 3 sectii de ale lor de politie, cineva s-a miscat pana la urma. Trag pe dreapta, ma dau jos din masina spre masina serifului, un Chevrolet Tahoe, cand ma vede venind spre el se da jos din masina, eu ii spun ca sunt soferul ce a sunat sa reclame... ma intreaba ce s-a intamplat, daca am ceva avarii la masina, ii spun ca nu, dar totusi sa ii spuna omului ca atunci cand e depasit nu trage stanga de volan sa intre in depasire ca se pot produce tragedii de la asa ceva, poate omul e obosit, poate nu stiu ce, simplu, pe mine m-a lasat mut faza, nu eram singur in masina, eram cu sotia, cand sunt cu ea merg mai altfel ca imi face capul acordeon altfel... Omul imi intinde mana, imi spune ca se duce la el sa vada despre ce e vorba, sa vb cu el, ii urez o zi buna si plec mai departe la drum. La nici 5 minute dupa, ma suna un ofiter sa ma intrebe ce anume s-a intamplat, vazusem numarul exact de regiunea respectiva, ii spun ca e ok, ca deja a fost oprit de serif, probabil cei cu, care vorbisem penultimii si-au gasit vreun echipaj in zona din moment ce ultimii, adica ei nu stiau despre ce e vorba. Imi multumeste omul de apel, imi ureaza drum bun si aia e... Si uite cum am ajuns si turnator in trafic...1 point
-
Eu sunt de parere ca una din cauzele pentru care se rup lanturile, e dpf-ul...o sa intrebati cum am ajuns la concluzia asta.. Pai, odata ce masina trece de 100-150k km, dpf-u isi face regenerari foarte dese. In tot acest timp, temperatura dpf-ului si implicit a turbinei e foarte mare. Uleiul care trece prin turbina atinge si el o temperatura mare, si uite asa se face ciorba in motor. Lanturile sunt primele care au de suferit... De exemplu, toate motoarele diesel de la 318d e46, pana la 535d e60 lci au ACELEASI LANTURI conform realoem. Totusi, doar la motoarele de dupa 2007, se rupe lantu.. De ce!? Pentru ca alea au dpf imediat dupa turbina, nu undeva pe la jumatatea galeriei de evacuare, cum au unele modele inainte de 2007...ca sa nu mai zic de cele care nu au fost prevazute cu dpf.1 point
-
am fost la Bavaria Baneasa si am gasit o masina pe afara in culoarea Mediteranean Blue si cred ca merita ...cu pielea oyster ... care e extrem de deschisa ... culoarea este extrem de diferita sub actiunea diferitelor conditii de iluminare ... mostra de piele din ultima poza este cam galbena .... dar e mai spre alb de fapt1 point
-
daca nu ai kinderi atunci nu iti trebuie incalzirea spate . Trapa da bine, mai ales pe-o masina alba1 point
-
1 point
-
http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-520-ID7Gf56t.html Sper ca nu va deranjeaza ca va cer parerile. Multumesc anticipat tuturor!1 point
-
Da patina de sus era crapata ca in video postat mai sus, iar cea de jos avea lipsa din ea si sparta jos unde vine pinionul de la arborele cotit. Mecanicul a zis ca bucatile sunt in baia de ulei dar nu e necesar sa o desfac sa o curat, plus ca este de munca ca sa dai baia de ulei jos. Respect1 point
-
Continental ContiWinterContact TS850 - o alegere foarte buna pentru anvelopele de iarna! Pentru un pret mai ok, verifica aici: http://www.compari.ro/anvelope-c3615/continental/contiwintercontact-ts850-205-55-r16-91t-p103157803/1 point
-
1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00