Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 10/08/15 in all areas
-
:goodjob: Domnisoara a primit un nou lifting facial ))) http://s7.postimg.org/fx5ip2s5z/IMG_20151008_WA0008.jpg7 points
-
Se pare ca Inside mi-a facut si mie un cadou de ziua lui ) Volan M si cu incalzire http://i58.tinypic.com/2myddsx.jpg http://i59.tinypic.com/105w7pz.jpg Azi Mi-au venit si produsele pt. spalare(ii multumesc lui Mgs pt ajutor in alegerea lor si lui Acero ca am mai citit cate ceva prin topicurile lui )) Avem asa: 1 bucata quick detailler bilt hamber QD 1 bucata microfibraaaa mare vreo 2 bucati microfibre mici magifoam atomizor gloria Masina am spalat-o la omv,dupa care am aplicat quick detailleru` si a iesit cam asa ceva http://i57.tinypic.com/24lof1z.jpg http://i60.tinypic.com/2dlvuo3.jpg http://i61.tinypic.com/33cnl2g.jpg http://i58.tinypic.com/2rggcpj.jpg5 points
-
Dupa e60 520d si e60 530d a venit si timpul ei ... F10 530d 2012 258 cĂŁluți pe puntea spate Masina am gasit-o destul de repede,cam la 1 sapt de la inceperea cautarilor.Am luat-o de pe mobile,are tot istoricul la BMW nurnberg AG M-am ferit de dynamic drive,edc,active steering,poate pentru unii sunt dotari importante,dar eu nu am vrut sa ma leg la cap cu ele pe viitor si am preferat suspensia M packet Ca si la primul e60,interiorul m-a cucerit si a fost dragoste la prima vedere! Mi-ar mai fi trebuit vreo 2-3 dotari ca trapa,un sistem audio minim hi-fi si oftica mea maxima pachetul de lumini ambientale extins,dar am googĂŁlit un pic si am vazut ca nu e greu de facut retrofit la luminile astea ambientale,asa ca asta o sa fie prima modificare la masina... Si acum optiunile dupa VIN DW57524 S1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES S1CB ACEA / CO2 scope S1CC Auto start/stop function S1CD Brake Energy Regeneration S2K2 BMW LA wheel, V spoke 328 S2TB Sport automatic gearbox S4AT Interior trim finishers black high-gloss S4U2 ECO PRO S5AC High-beam assistant S6AA BMW TeleServices S6AB Control, Teleservices S6FL USB/audio interface S6NF Connection, MP3 player in mobile phone S6NR BMW APPS S6VA CIC assignment S6VC STEUERUNG COMBOX S6WA INSTRUMENTENKOMBI. M. ERW. UMF. P7A2 Innovation pack II S7SP Navi Professional/m.-ph.prep. Bluetooth S8KA OELWARTUNGSINT. 30.000KM/24MONATE S8SC Telematics access request,country-spec. S8TF Active pedestrian protection S8TH SPEED LIMIT INFO S8TN TAGFAHRLICHT UEBER LICHTMENUE EINST S8V1 HINWEISSCHILD NCAP ENGL/DEU/ITAL S9AA Outer skin protection S230 Extra package, EU-speciifc S258 Tyres with runflat properties S320 Deleted, model lettering S415 Sun-blind, rear S423 Floor mats, velours S428 Warning triangle and first aid kit S430 Interior/outside mirror with auto dip S431 Interior rear-view mirror with auto dip S456 Comfort seat with memory S465 Through-loading system S488 Lumbar support, driver and passenger S494 Seat heating driver/passenger S502 Headlight cleaning system S508 Park Distance Control (PDC) S522 Xenon Light S524 Adaptive Headlights S534 Automatic air conditioning S536 Auxiliary heating S548 Kilometre speedo S575 Socket, lugg. comp. incl. 2. batt. S609 Navigation system, Professional S610 Head-up display S612 BMW Assist S614 Internet S615 Extended BMW Online Information S616 BMW Online S620 Voice control S633 Preparation, mobile phone, Business S698 Area-Code 2 for DVD S704 M Sports suspension S710 M leather steering wheel S761 Individual sunshade glazing S775 Headlining anthracite L801 NATIONAL VERSION GERMANY S851 Language version German S879 Operating instructions German Si cateva poze Masina e la mine din 19/09...iar de atunci i-am facut: - schimbul de ulei la cutie la service faur Zf -revizia(ulei shell 5w30 +filtre) -schimbat bujiile -placute spate Trw -cureaua de la accesorii -curatat galeria de admisie2 points
-
2 points
-
Cu siguranta ai ales varianta ieftina si buna. Asa te puteai trezi ca te lasa si volanta...2 points
-
1 point
-
Fain volanul. L-am vazut si eu azi....plus niste demaraje adevarate. Cuplul de 560Nm si 258cp isi spun cuvantul. Super silentios motorul fata de al meu si sunet sportiv dupa 3000rpm in sus. Alta viata neica1 point
-
Parerea mea este ca ai un soft naspa pe masina adica nu e anula din soft dpf-ul. Daca scrii softul original inapoi si dpf-ul il pui sus vei fi ca in prima faza adica masina va merge bine. In faza in care esti eu zic sa vorbesti cu cineva priceput care iti poate anula corect dpf-ul din soft (este un baiat la noi pe forum are user-ul 320i e36 care te poate ajuta cu siguranta chiar la tine acasa. Ia legatura cu el). il gasesti aici http://www.bmwclub.ro/forums/topic/41678-chip-tuning-oferta/page__st__2400__p__2298090#entry22980901 point
-
Saaaaaaaau, te scapau ei repede de masina, iti dadeau 1000-1500 ââÂŹ pe ea ca sa te scape de chinuri... Sent from my iPhone 1s using Tapatalk1 point
-
Nicu, Tot ce au spus colegii este fals. Trebuie sa accelerezi mai usor pana la 120-130, cam 3/ 4 din cursa pedalei si ulterior dupa ce treci de 160 poti accelera complet, astfel vei scapa de efectul de trembling, efect arhicunoscut si semnalat utilizatorilor din Germania, datorita convergentei unghiului de fuga, care este mai agresiv cu 2 grade. Fa testul de mai sus si revino cu impresii.1 point
-
1 point
-
Am rezolvat si problema compresorului care se tot plimba prin portbagaj. Acelasi sistem de prindere cu bride de cauciuc. Pacat ca n-au facut mai multe spatii de depozitare. http://b9.is.pp.ru/c/cosmin34/6/45143556syJ.jpg1 point
-
crankshaft sensor pare a fi cel ce poate provoca ceea ce ai descris tu...1 point
-
1 point
-
la cea cu bancheta fixa tragi tare de colturile de sus in fata (are cleme otelite)dupa care o tragi in sus si o scoti afara. trebue scoase tetierele,au sigurante otelite,le scoti si tragi dupa aia in sus. centurile sunt prinse in cate un surunb,parca au cap de 17. ca sa scoti polita trebue sa demontezi si capitonajul de la stalpii din spate,scoti un pic chederul din dreptul lor si tragi cu grija sa nu le deformezi(poti demonta intii lampile si scoti mufele). la cea cu perdeluta ai in plus 3 suruburi pe care le demontezi din portbagaj,e prins suportul de la perdeluta ,cred ca au cap de 10.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Update(final de data asta). Repet putin ultima parte. 1.Am cumparat racorzii flexibili brembo.Am mers la Bimmer Service sa ii schimb+lichid de frana(btw,am inteles de la Filaret ca in cazul acestei operatiuni nu e musai schimbul de lichid de frana,doar se completeaza,Trageti voi concluziile. Acolo nu au reusit decat sa rasuceasca furtunele cu tot cu,conductele de metal de lichid de frana.Au zis ca nu se pot desface,ca sunt intepenite.Nici cu spray degripant ,nici cu flacara nu s-a intamplat nimic,decat o exfoliere a capetelor de la conducte. Mi s-a spus ca singura varianta este sa schimb si conductele care vin de la repartitor spre fiecare roata fata.Am dat comanda la Bimmer. Dupa multe zile sosesc si conductele si surpriza :vin drepte ,nu la forma celor actuale ! Ok !Ce e de facut?Nici Bimmer ,nici eu nu stiam treaba asta.Macar eu am o scuza,nu sunt mecanic. Primesc raspuns de la Bimmer ca trebuie sa las masina intr-o dimineata,le dau pe cele vechi jos si le duc la un atelier "partener" unde trebuiesc modelate cu instrumente,la cald,etc si ca ar mai costa inca vreo 80-90 ron in plus ca vreau,ca nu vreau ! Mi se pare aberant ca dupa ce mi se comunica un pret pt manopera sa ceri in plus ca mai trebuie nustiuce de care serviceul nu avea habar.Trageti voi concluziile. In fine,accept dupa cateva telefoane,inclusiv cu Robert prin care mi se comunica pe scurt..ca asta e. Baiatul de la receptie imi spunea ca tevile au 1 an garantie,primesc si la manopera pt schimb conducte+lichid insa per total ,ramane de vazut daca voi avea garantie si la conducte+manopera prelucrare+montaj conducte.Trageti voi concluziile. Accept pana la urma si prostia asta si dupa catava zile primesc telefon(inca nu facusem programarea la ei ca nu aveam timp liber) ca pana la urma nu voi primi garantie nici la conducte,nici la manopera ca se modeleaza,ca nu au cum sa imi dea garantie blablabla si asta e.Plus de asta,manopera nu se mai face la nici un partener,ci la ei iar modelarea se face de mana,la rece. Iar ,colac peste pupaza,unul din angajatii lor a zis ca neaparat trebuie dat jos motorul,ca sa iasa treaba buna !!! Trageti voi concluziile. In momentul asta nu am mai suportat,am mers la Bimmer,am cerut banii inapoi pt avansul platit(platisem tevile si lichidul) si am plecat. Am repetat pasii si am mers la Filaret.Dupa o constatare gratuita a celor de acolo au decis sa comande racorzii intai si sa incerce si ei sa ii desfaca si sa incerce sa acopere tevile unde erau exfoliate cu o substanta ca sa previna coroziunea(deci,nu au vrut sa ma "faca" de bani" ,ca idee).Dupa 1 saptamana cand au venit, cu toata bunavointa lor,mi-au zis ca au reusit doar putin sa rasuceasca racorzii insa tot nu s-a putut,una din tevi a cedat. Am decis sa dau comanda pt ambele,au sosit dupa 3 zile,au fost montate fara a fi dat jos motorul , s-a schimbat lichidul de frana,stand de frana si totul e ok acum.A costat dublu,dar macar am garantie de banii astia. De ieftin si prost,m-am lecuit. Asa ca ,final cu happy end dar cu buzunar mai usor1 point
-
Sa stii ca mai cunoastem si noi pe aici. Ce ai scris tu mai sus se aplica autovehiculelor cumparate din UE la care ai platit TVA-ul aferent tarii respective (pret GROSS sau MARGIN cum scrie pe COTW). Tu masina ai luat-o la pretul NETTO, fara sa platesti TVA, asa ca in momentul vanzarii in Romania la pretul de achizitie ii adaugi profitul tau si TVA 24%. Extras din pagina care ai dat link: Sunam la ANAF sa intrebam? Eventual cumpara un telefon cu cartela, nu suna dupa numarul tau.1 point
-
Anvelope noi doar ca au 4 ani vechime. Si costa cat una noua. Cum e asta?1 point
-
http://www.servicii-inmatriculare.ro/tva-achizitii-intracomunitare-autovehicule/ Aplicarea TVA pentru autovehiculele uzate Autovehiculele considerate second-hand pot beneficia, optional, de un regim special de taxare a TVA, reglementat prin Directiva 112 a Uniunii Europene, prevazut in art. 152, indice 2 din Legea 571 / 2003 privind Codul Fiscal, astfel TVA se aplica doar asupra marjei profitului in cazul revanzarii de bunuri second-hand. Practic, cota TVA este aplicata doar asupra marjei de profit din revanzare si nu asupra intregului pret de vanzare. Pentru a putea incadra o achizitie intracomunitara a unui autovehicul in acest regim special, trebuie indeplinite urmatoarele conditii: - autovehiculul trebuie sa intre in categoria bunurilor second hand (peste 6 luni de la data primei inmatriculari si peste 6000 de km efectuati) - vanzatorul acestuia trebuie sa actioneze ca un intermediar / revanzator impozabil: trebuie sa fi achizitionat autoturismul in scopul revanzarii sau sa fi importat autoturismul in cadrul unui contract de comision la cumparare / vanzare (iar acest lucru trebuie sa reiasa din documentele acestuia); - la vanzarea autovehiculului, firma intermediara trebuie sa specifice pe factura regimul special (Directiva 112 – achizitionare in scopul revanzarii) in baza caruia se aplica TVA doar asupra marjei de profit Regimul special este aplicabil oricarui cumparator, atat persoane fizice si juridice, platitoare sau neplatitoare de TVA, atat timp cat sunt intrunite conditiile de mai sus. In cazul in care vanzatorul aplica regimul special pentru bunuri second-hand, cumparatorul nu va datora TVA in Romania, indiferent ca este persoana fizica sau persoana juridica inregistrata sau neinregistrata in scopuri de TVA.1 point
-
Comision de genul: ”Am vĂŁzut-o pe asta pe mobile, dar e scumpĂŁ rĂŁu cu brutul!”. AdusĂŁ a fost cu 2000 mai puțin decât era pe site. Respectivul i-a spus și cât ĂŽși pune, dacĂŁ ĂŽi convine bine, dacĂŁ nu, nu.1 point
-
Acum câteva zile a luat o cunoștințĂŁ un X3. Comisionul celui care i l-a adus a fost 2500 euro minus drumul DE-RO.1 point
-
Vai de mine, lupii moralisti.. e ilegal sa pierzi tva-ul, dar daca ti-o aduce cineva de pe cotw si o iei mai ieftina, iti cam convine. Dar na, hai sa scriem sa nu adormim, ca si la topicul cu scandalul Vw, si 75% din postaci au dpf off.1 point
-
Am verificat aseara si dimineata si asa este, cu usa inchisa si frana apasata porneste fara sa afiseze mesajul. Pfiu, dilema rezolvata Multumesc mult tuturor,1 point
-
Probleme la edc nu stiu...am zis ca nu vreau eu sa am probleme pe viitor,ca doar nu sunt veÂşnice si banuiesc ca sunt si mai scumpe de schimbat...1 point
-
http://114.imagebam.com/download/tG7X5dgiYoAHAe1s_9iOrg/43495/434944482/DSC_7218.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/43495/baf678434943863.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/43495/83db2b434943874.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/43495/95cbd0434943926.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/43495/f65b9b434943942.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/43495/6c953c434943954.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/43495/255136434943967.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/43495/331816434943983.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/43495/ce561a434943998.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/43495/807985434944007.jpg1 point
-
cu riscul de a te supara,nu mai scrie decat ca masina e in stare buna de functionare,nu de alta dar unele lucruri schimbate fac parte din mentenanta normala a unui auto cu mai multi km.Altfel bafta la vanzare,vad ca mai nou lumea vrea sa scape de 2,5-uri nu prea inteleg de ce.1 point
-
Nu doresc sa cumpar,dar pot sa iti fac un up moca - o sa o dai ,net, cu vreo 3000-3500.1 point
-
Cu tot respectul ,masina are 300.000 de km si ceri 6000 de eur pe ea ? Doar verificam...1 point
-
Scuze, am luat ca referinta pretul din linkul postat de tine: 437 RON, iar toate sugestiile oferite de mine erau sub pretul asta. Ia legatura cu cataxxl pentru o oferta si sunt sigur ca obtii un pret mai bun decat ce gasisei pana acum. Nu am vazut teste despre Nokian WR D4, insa D3 erau recomandate in multe teste, in top 3. Iar raport calitate-pret cred ca sunt imbatabile.1 point
-
Sunt mai scumpe, se tocesc mai repede si nu sunt mai bune decat alte marci premium, (Continental WinterSport TS850 de exemplu). In concluzie, de ce Michelin?1 point
-
Lichidul de frana este foarte hidrofil, adica extrage vaporii de apa din aer si astfel isi pierde proprietatile fizice. Iar daca acumuleaza suficienta apa, te poti trezi cu dopuri de gheata iarna sau bule de gaz vara, cand sunt calduri foarte mari. Din cauza asta, toti producatorii auto recomanda schimbarea lichidului de frana la 2 ani.1 point
-
1 point
-
nu zice nimeni de masina, arata superb, doar ca e 3600 fara hardtop si jante (probabil ii pune niste sticle de plastic in loc de roti) plus TAXA, care nu cred ca e sub 1000. acum nici o luna o prezenta la masina mea si acum o vinde.... cam de ce?1 point
-
Bagi un tigan in portbagaj si ii dai care o shaorma pe zi, sa se simta rasfatat, apoi cand tu faci din gura "bip bip", omu' trage de cabluri Serios acum, complicat rau nu e de facut, dar pana umblii dupa module, telescoape, electrician, scheme etc, mai bine te lasi pagubas. Sau iti deschizi saormerie pentru tigan Sent from my iPhone 5 using Tapatalk1 point
-
Deoarece am avut niste probleme cu debitmetrul, intre timp m-am documentat si ca multumire pt ajutorul dat de cativa membri ai forumului m-am gandit sa dau si eu ceva inapoi "comunitatii". Datele sunt preluate si traduse din mai multe surse. Nu garantez pt exactitatea si corectitudinea datelor prezentate. Ce este debitmetrul ? Debitmetrul (eng. mass airflow sensor) este un dispozitiv folosit de calculatorul masinii pt a masura cantitatea de aer care intra prin filtrul de aer (preferabil . Informatiile obtinute prin masuratoare sunt folosite apoi de calculatorul masinii pt a seta cantitatea optima de amestec aer/combustibil. In mod clar un furtun gaurit dupa debitmetru (aer fals) va influenta intr-o masura mai mare sau mai mica comportamentul masinii (amestecul calculat nu va reflecta cantitatea reala de amestec aparuta) iar un furtun gaurit inainte de debitmetru va lasa loc mizeriilor care il pot contamina. Tipuri de debitmetre: VAF (Vane Meter Sensor)(mai vechi), MAF (Mass Air Flow), "coldwire" MAF, Karman vortex sensor(mai vechi), membrane sensor Deoarece MAF este cel mai folosit in general (cel putin la BMW), voi continua cu acesta. MAF poate fi de 2 tipuri: fire de platina (platinum wire sau hot wire) si foita de nickel (nickel foil grid / hot film) Cum functioneaza ? Curentul electric este folosit pentru a masura cantitea de aer care intra. Senzorul (mai exact niste termistori) sunt incalziti la o temperatura mult peste a aerului exterior (mai exact cu 80 gr. Celsius peste pt senzori de tip hot-film, si cu aprox. 100 gr. Celsius pt senzorii hot-wire). Aerul trece peste senzori, ii raceste si de aceea creste si cantitea de curent electric necesar pt a ii putea incalzi din nou la temperatura necesara. Deoarece curentul electric necesar variaza proportional cu temperatura si densitatea aerului care patrunde din afara, cantitatea de curent electric este direct proportionala cu masa aerului care intra in motor. Din debitmetru sunt trimise impulsuri electrice care sunt traduse de calculatorul masinii in valori pt a crea amestecul aer&combustibil ideal. In ce consta un debitmetru tip "hot wire" ? Un termistor, un tranzistor (sau mai bine zis un circuit electronic de control), un fir de platina De ce debitmetrul tip "hot wire" pare a avea 2 senzori in interior ? Unul este termistorul (care masoara temperatura aerului care intra) si celalalt este firul de platina (care este mentinut la temperatura constanta in raport cu termistorul). Ce simptome prezinta un debitmetru defect/"pe duca" ? Relanti care fluctueaza, consum de combustibil in exces, motorul "da in nas", probleme la pornire, Check Engine Light se aprinde, performante mai slabe ale motorului, ezitare in accelerare, amestec prea bogat sau prea sarac, erori la sondele lambda, etc. etc. (atentie: simptomele difera de la caz la caz; ex: consuma combustibil dar relantiul nu fluctueaza) De ce se strica ? - Mizeria care trece de filtrul de aer contamineaza senzorii din debitmetru (praf, reziduri de la diversi vapori) - Reziduri care se depun de la vapori care se intorc dinspre admisie (vapori de combustibil, vapori de ulei). Recomandare: verificati valva PCV/separatorul de ulei ! Pe acolo se pot intoarce aburi cu vapori contaminati. - "Rateurile" pot cauza ca elementele (senzorii) din debitmetru sa crape, din cauza presiunii care apare in motor. - Debitmetrele tip "hot wire" fabricate de Bosch au un ciclu de auto-curatare, in care firul de platina este incalzit la 1000 de grade pt o secunda dupa ce motorul este oprit. Aceasta incalzire este comandata de computerul masinii prin intermediul unui releu. Astfel impuritatile sunt arse. De asemenea mai este folosit un releu pt alimentare. Daca cumva debitmetrul d-voastra Bosch este stricat poate fi de la releul de alimentare; daca nu merge in parametrii poate sistemul de auto-curatare nu mai functioneaza - celalalt releu este stricat. Cum se curata ? - Preferabil cu alcool izopropilic. Produsul de curatat nu trebuie sa fie pe baza de/sa contina ulei. Nu trebuie niciodata zgariati, periati sau atinsi cu suprafete dure senzorii din interior (asa cum fac unele persoane la bujii - in mod gresit). Se mai gasesc produse pe piata gen "mass air flow sensor cleaner", "air sensor cleaner" etc. Ghid de curatare, poate fi considerat general valabil (cel putin la bmw): http://superiorvehiclerepair.com/bmw-repair-bmw-e36-318i-cleaning-mass-air-flow-maf-sensor.html Cum se verifica ? (va rog aici cautati ceva mai exact pe net) - Circuitul debitmetrului se masoara cu un ohmmetru (majoritatea multimetrelor au si asa ceva). - Senzorul in sine poate fi verificat aplicand curent la terminalele corecte, sufland aer pe senzor si masurand cu un voltmetru. Pt debitmetrele cu 3 contacte, un terminal va fi masa, urmatorul va fi cel de semnal, iar ultimul cel de curent (plusul). Se conecteaza minusul de la voltmetru la masa masinii (atentie nu va fi o zona vopsita), si se probeaza terminalele cu plusul (cablul rosu) de la multimetru. Terminalul cu masa nu va afisa nimic, unul din cele doua va avea constant 5 V, iar celalalt (care va fi cel de semnal) va prezenta un voltaj care variaza intre 0,6 (0,4-0,8 la relanti) si 4,5V (chiar 5V in acceleratie maxima) in functie de acceleratie. Daca in timp ce accelerati si decelerati voltajul va urmari acceleratiile (adica va creste sau va scadea), senzorul functioneaza. Pt debitmetrele cu 4 sau 5 contacte, principiul este aproape acelasi, dar trebuie verificat in functie de vehicul. Debitmetrele tip "hot film" se verifica cu un osciloscop, deoarece informatiile despre aerul care trece prin debitmetru vor fi trimise/codificate sub forma de modificari in frecventa (variatii in Hertzi). Un debitmetru functional dar contaminat poate trimite semnale bruste/intarziate/disproportionate, asta traducandu-se printr-o variatie non-liniara a rotatiilor pe minut (rpm). Explicatie: pt debitmetrele tip "hot film", undele sunt dreptunghiulare, frecventa creste prop. cu aerul intrat, amplitudinea ramane constanta. Reprogramare dupa schimbarea debitmetrului ? Daca cumva modelul debitmetrului este identic, mai mult ca sigur ca nu necesita o resoftare, dar nu va bazati pe aceasta supozitie, verificati. Daca cumva insa producatorul a trecut la producerea unor debitmetre noi pt acelasi model de masina (adica a corectat erori de fabricatie a debitmetrului) si tu ai debitmetrul modelul anterior, trebuie facuta o reprogramare a soft-ului masinii, ca sa se "pupe" cu noul debitmetru. de ex: http://www.air-mass-meter.com/2008/bmw/0-928-400-527-or-0-928-400-314-%E2%80%93-re-programming-needed/ In rest, dupa cum va dati seama, curatarea debitmetrului nu este o solutie garantata, ci uneori trebuie pur si simplu schimbat. Succes !1 point
-
0 points
-
am iesit de la cumparaturi, nu fac 200m, moare. DSC error, Flat Tyre error. dau iarasi start, porneste perfect, sta 5s, moare. aceleasi erori. scot cheia, bag cheia, dau start, sta 2s, moare. aceleasi erori. scot cheia, inchid masina, deschid masina, dau start, motorul da in gol, ca si cum nu mai primea motorina deloc (la fel ca atunci cand schimbi filtru de motorina pana ajunge motorina in el) scot contactul la baterie, astept putin, bag cheia, dau start, porneste perfect, merge perfect. ajung acasa, o las, stau 30 minute, plec la mecanic, porneste / merge perfect. rulez diagnoza, ultima eroare aparuta cu 16km in urma. Problemele au fost cu 11km in urma, cel putin asta imi arata google maps pe drumul calculat cu exactitate. Deci, ca si cum nu ar fi inregistrat momentul erorii? Diagnoza arata asta, la 193.776km: http://floringiurgiu.com/bmwclub/a_sensibile/IMG_20151006_164603.jpg DDE: Alternator -- de 2 ani imi arata, nu inteleg de ce DDE: Particulate Filter - nu mai exista DPF - nu a fost softat corect daca tot mai apare aici? -- de 1 an nu mai e - mai scoate fum mult cateodata dar in rest merge perfect JBE: Aux water pump -- de ignorat DDE: Glow plug - nu am mai avut eroarea asta, dar vad ca a aparut cu 40km in urma? Pana la incident si dupa rezolvarea lui masina a rulat/ruleaza perfect, porneste perfect o.O Ultimele modificari aduse masinii: reconditionat caseta directie 193.300km, schimbat ambreiaj/volanta/placa presiune 191.300km, anulat swirl flaps plus revizie obisnuita 185.403km, anulat DPF pe la ~~~175.000km Ce parere aveti? Multumesc!0 points
-
Eroarea cu DPF-ul iti apare ca nu a fost corect indepartat. Mai trebuie sa minti masina cu ajutorul reinghold ca ai inlocuit filtru de particule. Iar povestea cu pornitul este foarte posibil sa aiba legatura cu senzorul de la axa cu came, asa cum spune mik15.0 points
-
toate sunt bune diferentele sunt imperceptibile. singurele proaste sunt bridgestone care la rft fac galme, am avut nenumarate. raportat la pret un + pt nokian, restul din clasa superioara se comporta cam la fel. atentie dunlop se duc cam repede.0 points
-
0 points
-
-1 points
-
Albul ala perlat e misto, metalizat parca. As mai adauga volanul de M si scaune spate incalzite. Clima pt spate nu exista? Adica pe 4 zone.-1 points
-
eu as adauga scaune sport in primul rand...in al doilea rand as pune volanul de M...in rest mie imi place configuratia chiar f mult...-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Prietene, eu zic sa treci peste frustrarea ca a luat altcineva masina pe care ai fi vrut sa o iei si tu, si daca tot te apuci sa dai citate din acel text, macar pune si cele 2 randuri de deasupra: "In cazul in care vanzatorul este persoana juridica inregistrata in scopuri de TVA si NU aplica regimul TVA pentru bunuri second-hand, vom avea urmatoarele situatii: daca cumparatorul este persoana juridica inregistrata in scopuri de TVA, acesta nu plateste efectiv TVA, va comunica codul sau de TVA furnizorului, care va efectua o livrare intracomunitara scutita de TVA si va emite o factura fara TVA, in care va mentiona ca s-a aplicat scutirea de TVA pentru livrarea intracomunitara, iar in Romania cumparatorul va avea obligatia de plata TVA prin taxare inversa. Dosarul pentru Serviciul de Inmatriculari va trebui sa contina, pe langa documentele standard, copie a certificatului de inregistrare fiscala (CIF)."-1 points
-
Discurile spate sunt ca si noi,placutele fata+spate nu au mai mult de 2000km.. Se vand cu tot cu etrieri si port etrieri,practic tot ce trebuie pentru a fi montate pe o masina care a avut frane''mici'' pret 200e,trimit in tara si cu fan courier! 0741984989 http://s21.postimg.org/673dku5sj/77411156_7_644x461_tvcbv_rev002.jpg http://s21.postimg.org/lrarbdfwz/77411156_8_644x461_tvcbv_rev002.jpg http://s13.postimg.org/jdimlirfn/77411156_6_644x461_tvcbv_rev002.jpg-1 points
-
-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00