Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 10/09/15 in all areas
-
Dar să mai și verifice viitorul cumpărător, nu? Țin cu ursul! Baftă la vânzare! Oricum viitorul cumpărător nu va fi de aici. Aici, toți suntem specialiști și mult prea pretențioși.4 points
-
Bleah, cum sa iti placa burlanul ala??? e urat cu spume. Cel mai bine ar arata cu un tips dublu, aliniat cu bara nu iesit 5-10cm inafara.2 points
-
nu are bine aranjat spolerul fata, in dreapta e mai bine apropiata de capota in stanga e mai mare distanta, ce anume s-a intamplat de a fost demontata?2 points
-
Imi cer scuze anticipat fata de moderatorii (sa nu considere up),dar ma fac de ras cu fotografiile din topicul de vanzare. Totodata,cumparatorul va primi si piesele ramase dupa upgrade-uri(si nu numai) -praguri laterale normale(nu sport) -capac portbagaj -triple(stopuri) spate -volan(doar covrig) sport -arcuri suspensie fata/spate(normale) -parbriz(are o crapatura de 3mm) [quote I [ . .2 points
-
Stau si ma intreb daca toti soferii au auzit de faptul ca fiecare autoturism este dotat cu o maneta speciala acolo, in dreptul volanului pentru ca noi toti, sa fim atentionati in momentul in care un alt participant la trafic doreste sa isi schimbe directia de mers. Se pare ca multi sunt fie preocupati cu telefonul, fie sunt paraleli intr-ale condusului ca sa spun asa, fie sunt prea importanti ei, marii Schumacher-i de Romania, pentru a mai semnaliza! Desi am aproape 23 de ani (deci am carnetul de o perioada destul de scurta de timp), de cand am luat permisul merg aproape in fiecare zi cu masina si de vreo 1-2 ani intalnesc tot mai multi destepti care nu folosesc semnalizarea, atat in intersectii, dar mai ales in sensuri! Chiar azi am intalnit-o o fata de bani gata (nu o sa spun marca masinii, este irelevant, taranul tot taran ramane si in Dacie si intr-un Ferrari), vorbea la telefon in sens si semnalizare nema! Bineinteles, ca i-am aruncat cateva "binecuvantari"! Si acesta este unul dintre evenimentele deloc putine pe care le-am trait in trafic in ultimul timp, nu mai spun ca odata era sa fac si accident. PORCARIA ASTA DE SISTEM DE SEMNALIZARE A FOST SI EA CONCEPUTA SI MONTATA ACOLO CU UN SCOP, FOLOSITI-O!!!!!!! !!!!!!!!!!!! Astept sa-mi povestiti si voi daca ati avut patanii de genul asta si sunt convins ca ati avut.1 point
-
Pai stii cum e pe aici daca ai un F10 cu suspensie M si mergi in service si iti zic aia ca e ok suspensia si te mai tine cativa ani si nu are rost sa o schimbi esti smecher. Daca gasesti o suspensie M la dezmembrari de la o masina cu putini kilometri si pe care o verifici si e ok, nu e bine ca esti ultimul sarac si nu iti permiti sa ai un F10.1 point
-
Nu stiu cate F10 ati vazut voi ajunse la dezmembrari de batranete incat sa va aprindeti asa pe un forum unde 80% au masini SH. Daca voia sa ia amortizoare noi din reprezentanta, ii ziceati ca e tampit, ca mai bine isi lua F30 nou si avea garantie. Râcã romaneasca.1 point
-
Eu ti-as sugera 50% fata-spate cu 30% pe luneta (transparenta). Asa ar arata: http://114.imagebam.com/download/ZCg3FQuxRWRFkan-N8K9Ug/44003/440021276/094.jpg1 point
-
E diferenta intre "sa ai" si "sa-ti permiti". "Sa ai" inseamna sa bagi intr-o masina noua sau foarte scumpa piese sh, "sa-ti permiti" inseamna sa bagi piese noi, originale. "Sa ai" inseamna sa bagi benzina de 50 lei sau doar atunci cand ai bani, "sa-ti permiti" inseamna ca poti sa faci plinul de carburant oricand. Ai inteles conceptul? Multi pot "avea", putin isi "permit". Suspensia, sistemul de franare, anvelopele, au totusi rol de siguranta, e periculos sa bagi sh. Un exemplu de "a avea":1 point
-
Felicitari pt retrofit, dar daca imi permiti, as vrea sa iti atrag atentia asupra unui fapt: folia de pe luneta e consumata, are acea tenta mov iar pe langa faptul ca nu arata bine cu acea culoare nu isi mai indeplineste rolul de protectie solara sau UV.1 point
-
Dupa o zi de demontat de pe masina donatoare si montat pe a mea, totul fiind realizat cu cea mai mare grija pt a nu rupe vreo clema sau deteriora stalpii spate, chiar daca unii spun ca nu foloseste la mare lucru..eu sunt incantat, avem perdeluta Multumesc pe aceasta cale lui Dacian pt ajutorul oferit, baiat de nota 10 !1 point
-
1 point
-
Are motor M43. Undeva, ai o pierdere de ulei, cel mai probabil. Vezi pe canal/elevator daca reusesti sa depistezi zona.1 point
-
trebue sa mergi mai des la dealar,face mai bine fotografii decat tine :shifty: adevarul e ca nici eu nu le am1 point
-
1 point
-
Discurile spate sunt ca si noi,placutele fata+spate nu au mai mult de 2000km.. Se vand cu tot cu etrieri si port etrieri,practic tot ce trebuie pentru a fi montate pe o masina care a avut frane''mici'' pret 200e,trimit in tara si cu fan courier! 0741984989 http://s21.postimg.org/673dku5sj/77411156_7_644x461_tvcbv_rev002.jpg http://s21.postimg.org/lrarbdfwz/77411156_8_644x461_tvcbv_rev002.jpg http://s13.postimg.org/jdimlirfn/77411156_6_644x461_tvcbv_rev002.jpg1 point
-
Salut, Multumesc Cristie35 pentru observatiile pertinente. Te asigur ca greselile din anunt sunt fara intentie. - Optiunea cu LED-uri este o gresala, am luat optiunile cu copy-paste de pe un site unde am mai pus anuntul, si am senzatia ca initial optiunea era "Lumini de zi" fara paranteza. Am facut corectia in ambele locuri. - O.T. de ce nu i-ai pus cum scrie pe stalp si anume 225 / 40 ?? Toate dimensiunile cauciucurilor de pe masina sunt in certificatul de inmatriculare. Cu intrebarea ta m-ai pus pe ganduri pentru ca dimensiunea talonului am scris-o din memorie la cauciucurile de vara. Am sa o verific in dupa-masa aceasta si revin cu un update (poze). - O.T. nu cred ca are faruri adaptive masina,asa cum ai scris mai sus.Cel putin dupa vin decoder nu rezulta asa ceva. Am observat ca atunci cand urcam sau coboram un deal, farurile ajustau automat campul luminat. Insa se poate ca modificandu-se distributia greutatii in masina sa fi intrat defapt reglajul automat pe inaltime. (nustiu daca tine de adaptivitate sau nu). Ca sa eliminam confuzia am scos acest aspect din anunt. @SKW, inteleg de unde vine sarcasmul :frantics: Navigatia este Professional (eu eram cu CIC vs CCC, insa mi s-a incetatenit faza cu Business Professional din surse dubioase ). Mersi ptr observatie, imi dau seama cat de penibil suna ptr cineva care cunoaste diferenta. "whisky" vs "whiskey" nu cred ca are rost sa deturnezi topicul inspre engleza britanica vs cea americana, insa poti incepe prin a citi pentru tine aici: https://en.wikipedia.org/wiki/Whisky Cat despre poze, creditul merge unui prieten, care este un fotograf foarte talentat, nu eu le-am facut. Insa remarca ta, ma face sa pierd o bere in pariul pe care l-am facut cu un alt prieten: El zicea ca: "Daca pui poze faine cu masina, sperii lumea pentru ca numai samsarii fac asta." *disclaimer* - nu ma ocup cu vanzare de masini, si dupa greselile pe care le-am facut in anunt, cred ca se observa asta :twoup: Rog moderatorii sa ma ajute sa modific acest post astfel: - sa elimine "Lumini de zi (LED)" - la Lumini: Bi-Xenon adaptiv => Bi-Xenon - La Multimedia: replace la Business Professional cu Professional Cu stima1 point
-
cred ca problemele tale vin de altundeva. disclaimer: nu sunt mecanic/electronist, sunt doar un programator care a avut problema cu dpf si si-a pierdut 2 luni de zile incercand s-o rezolve singur In primul rand, daca ai schimbat nspe senzori si tot ai valori mari, din punctul meu de vedere e clar ca lumina zilei ca DPF-ul "nou" second ce l-ai luat e bulit. A 2a varianta ar fi ca_computerul ce citeste valoarea sa fie bulit dar nu cred. Cand ii faci "soft anulare DPF", nu alterezi valorile citite de senzor. Nici nu cred ca se poate face asta. Doar anulezi DPF si din cate am inteles se mai modifica harta de fum. Un lucru e clar, serviceul la care ai fost e plin de incompetenti, poti sa te duci sa le dai in cap. Mai ai DPF-ul golit? La mine a dat mecanicul jos DPF-ul, l-a taiat la buza si a scos "fagurele" DPF-ului respectiv catalizator. A lasat senzorii pe el. As putea face pariu ca daca pui DPF-ul golit brusc toti cei 4 senzori pe care i-ai schimbat citesc valoarea corect (cum citeau si inainte, dar de data asta nu mai dau eroare de presiune mai mare). Cat despre soft, vad ca zici ca e din 2008 dar ai 177cp. Nu e facelift, asa-i? In cazul asta, ECU-ul masinii tale e EDC16 si se poate scrie prin mufa CAN a masinii, nu trebuie desfacut si pus pe BDM frame. Scula aia "brofesionala de `jmii de EURO" e o amaratanie de (nici?) 100EUR la ora actuala. Singura problema care ramane e softul potrivit scris de unul care se pricepe. Am auzit ca in Sibiu ar fi unul dar eu nu mi-am facut la el. Mi-a facut pe net cineva (mi-am cumparat scula de scris, citit softul, trimis la el), a disparut DPF-ul daca intru din meniul masinii, dar acum recent am constatat ca apare in continuare eroare cu DPF-ul. Un lucru pot sa iti zic clar: In afara de fum turbat cateodata (si fum ok in rest), masina merge de zbarnaie de cand l-am scos, clar a castigat cai, raspunde mai rapid, suna mai bine evacuarea, respira mai bine, etc. Daca nu ar fi fumul ala, ar fi perfect. Nu se pune problema sa traga mai prost. Deci, dupa cum zice Severus, iti recomand sa te duci la cineva priceput. Si pune DPF-ul gol la loc (cu senzori), din punctul meu de vedere asta nou second e degeaba/infundat. Ca sfat, nu te mai chinui cu regenerari fortate din soft / lichide de curatare etc, e inutil, am incercat eu - ori DPF nou, ori DPF golit. Cand am spus la inceput ca problemele tale vin de altundeva - cu DPF golit si cu soft de anulare DPF minimalist/incomplet (cum am eu), nu trebuie sa ai pierderi de putere. Odata pus asta, apuca-te sa cauti _si_ prin alte parti problema de pierdere putere. Mult succes si rabdare, you'll need it.1 point
-
La reprezentanta sunt 9000lei alea de iarna...daca intreb pretul pentru cele de M cred ca ma apuca rasul. Diferenta de pret intre 17" si 18" e insesizabila acolo de unde le iau eu...cel mult 100€ cu tot cu cauciucurile de iarna intre cele de 17" 7.5J si cele de 18" 8J sau 8J fata/8.5J spate. Stiu ca alea sunt replici, dar unele omologate TUV, nu replici made in HK. Pentru cele 17" 7.5J offsetul e 34 iar la cele 18" 8J fata / 8.5J spate este 30ANT/37POS. E ok? Initial ma gandeam sa le vand pe cele de vara de 19" si sa iau de 18" pe care sa pun si cauciucuri de vara si de iarna... Dar nu pot pentru ca rotile de iarna trebuie sa fie inguste, iar vara ar arata urat cu roti inguste, mai ales pe spate.1 point
-
toate sunt bune diferentele sunt imperceptibile. singurele proaste sunt bridgestone care la rft fac galme, am avut nenumarate. raportat la pret un + pt nokian, restul din clasa superioara se comporta cam la fel. atentie dunlop se duc cam repede.1 point
-
Dacă vrei sa le vinzi mai ușor, vinde le și separat. Eu așa am făcut cu cele de E60 și a mers treaba, m a costat 25 de lei dejantatul. Bafta.1 point
-
la cea cu bancheta fixa tragi tare de colturile de sus in fata (are cleme otelite)dupa care o tragi in sus si o scoti afara. trebue scoase tetierele,au sigurante otelite,le scoti si tragi dupa aia in sus. centurile sunt prinse in cate un surunb,parca au cap de 17. ca sa scoti polita trebue sa demontezi si capitonajul de la stalpii din spate,scoti un pic chederul din dreptul lor si tragi cu grija sa nu le deformezi(poti demonta intii lampile si scoti mufele). la cea cu perdeluta ai in plus 3 suruburi pe care le demontezi din portbagaj,e prins suportul de la perdeluta ,cred ca au cap de 10.1 point
-
http://114.imagebam.com/download/9b3PzCKGSifVUzroKg540g/43967/439661836/1.JPG http://113.imagebam.com/download/BJgS7kR3oP4UjpayTEuUAg/43967/439661837/2.JPG http://114.imagebam.com/download/TMV43oH5WBAkqAHsdxTLMg/43967/439661838/3.JPG http://114.imagebam.com/download/Ly5nymCwQqLjXH0VEceK-A/43967/439661841/4.JPG http://113.imagebam.com/download/CH0LMC_WS2maUBdfSp4KVg/43967/439661844/5.JPG1 point
-
Sambata am fost cu masina la spalat si detailerul nu s-a lasat pana nu mi-a si fotografiat masina din mers cand plecam. http://s5.postimg.org/a8alnvh3n/IMG_1792.jpg Urmatoarele poze sunt dintr-o parcare cu obsesia mea de a fotografia masinile de langa mine in cazul in care nu gasesc un loc de parcat unde nu mai e nici urma de masina. http://s5.postimg.org/vogifjvwz/IMG_1793.jpg http://s5.postimg.org/rcrwqjp03/IMG_1795.jpg http://s5.postimg.org/744j4tpoz/IMG_1797.jpg1 point
-
Daca are trecut pe stalp mai multe dimensiuni nu este ed. Ed are doar 205/55/16 Sent from my iPhone 1s using Tapatalk1 point
-
Vai de mine, lupii moralisti.. e ilegal sa pierzi tva-ul, dar daca ti-o aduce cineva de pe cotw si o iei mai ieftina, iti cam convine. Dar na, hai sa scriem sa nu adormim, ca si la topicul cu scandalul Vw, si 75% din postaci au dpf off.1 point
-
Nu e vb de pret . Mie nu imi plac negre. Daca erau nevopsite ma interesau.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Intre timp am montat toba de aici http://www.bmwclub.ro/forums/topic/166398-primul-meu-bmw/page__view__findpost__p__2284474 in locul celei existente... care oricum nu avea nici o sita in ea, era totul scos. Nu a durat mult pana am prins la "oferta" o evacuare AC Schnitzer, catalizator + finala. Sa vedem cand o sa am timp de ea.1 point
-
Sper ca de data asta sa fi facut alegerea corecta in ceea ce priveste schimbul si alegerea uleiului, am mers pe Liqui Moly de data asta si filtre Mahle, aveam o toba aftermarket pe masina si deja incepuse sa ma deranjeze la drum lung asa ca am scos toba ei, am curatat-o de mizerie, rugina nu aveam deloc, totusi i-am dat cu un spray zincat pt protectie iar la timpsuri am avut ceva de munca pt a le lustruii deoarece se depusese mizerie neagra pe ele. Urmeaza sa schimb bieletele deoarece am un zgomot finut si pe ele le suspectez si am dat unui prieten care se ocupa cu imbracatul in piele, partea centrala a cotierei care se cojise de vopseaua aceea cauciucata. In rest multumit ca in prima zi de masina1 point
-
Dormag, service tzepar, str Despot Voda 46, sect 2, Bucuresti... patronul se prezinta drept inginer diplomat, insa e un combinator de doi bani, care a fost de doua, trei ori prin Germania si acum are aere de sef de reprezentanta, cand de fapt e un papagal cu foarte putine cunostinte tehnice. Serviceul arata groaznic, utilajele sunt vechi, cladirea sta sa se darame peste clienti. Doi, trei mecanici manelisti, care urla unul la celalalt, si se tot muta de la o masina la alta, parca sunt capiati. Nu are o receptie dedicata clientilor, unde sa poti sta confortabil, din moment ce le platesti atatia bani, doar cateva scaune de plastic, gen dugheana de betivi de la vreun colt din Ferentari. Preturile sunt exorbitante, uleiul bmw 5w30 costa 60lei/litru, in conditiile in care peste tot este 35-40 si oricum este un ulei de proasta calitate, fiind mai nou produs de Shell. Am fost la acest Dormag cu un prieten, care are un E60, nu stiu de unde auzise el de acest *atelier*, altfel nu il pot numi...dar tinea mortis sa fie pacalit. Masina avea o bataie undeva la motor, am ajuns la Dormag, am asteptat o ora, in conditiile in care programarea era facuta la ora 15.00, au bagat masina la 16.00. Eu am mai stat 15 min. si am plecat, avand niste treburi de rezolvat, urmand sa ma intorc pe la 18.30 si sa constat ca prietenul meu platise 1500 euro, iar zgomotul de la motor nu disparuse. Ce operatiuni a facut Dormag?! Initial i-au pus aditiv Metabond, chiar doua flacoane, va dati seama???Metabond remediaza defectele mecanice, mai nou...pfffff!!! Acest Metabond a costat nici mai mult, nici mai putin de 550 ron. Apoi i-au schimbat uleiul si filtrele, cu mentiunea ca e posibil sa fie si volanta deteriorata, piesa pe care de asemenea au inlocuit-o. Au mai facut un deviz cu distributia, fulie arbore, revizie CV, pe care naivul meu prieten il semnase si urma sa vina inca o data peste cateva zile, cand veneau piesele. Adica ar mai fi dat inca 2000 de euro...Spuneti-mi cum este posibil asa ceva, cand toata problema era de la un tampon, care nu era bine strans, problema remediata la un service fara renume din Ghencea. 1500 de euro o revizie, un aditiv si o volanta??? Imi venea sa rad, dar snobii, care nu stiu nici macar ce ulei au pus in motor la ultimul schimb, cam asa patesc...si poate ca si merita pentru ignoranta lor si lipsa unor notiuni elementare despre propria masina si despre preturile pieselor de schimb din piata. Raspunsul patronului de la Dormag a fost, *zgomotul initial s-a redus considerabil, dupa ce vom inlocui distributia si fulia, cu siguranta ca va disparea definitiv* Concluzia si sfatul meu pentru toti cei care au masini, dar nu se pricep la masini, chiar daca aveti bani mai fratilor, nu-i mai aruncati pe fereastra la serviceuri precum Dormag, cereti si o a doua, sau chiar a treia opinie la alte serviceuri si s-ar putea sa va coste mult mai putin si in acelasi timp sa remediati si defectele autoturismului!1 point
-
Azi am avut o mica sedinta foto: http://114.imagebam.com/download/duJ2otZZddyJRD45IMSpjg/43493/434924288/DSC_7032.jpg1 point
-
Azi mi-am facut timp sa ma ocup putin de exteriorul masinii. Etapele parcurse au fost: -spalat masina cu spuma activa (apa, spuma, clatire) -spalat masina cu Sonax Red Summer (sampon) + manusa Lupus -uscat masina cu prosop microfibra -decontaminare cu IPA -pe post de glaze am folosit Meguiars Ultimate Polish pe toata masina -ceara Collinite 476s -detailer Sonax Brilliant Shine Nu am mai apucat sa curat geamurile pt ca a inceput ploaia Cateva poze: Masina cu de toate: http://113.imagebam.com/download/aZcAFi1TYhM66joEJR6ctQ/42904/429037231/1.JPG http://114.imagebam.com/download/lczggeUXCEd_NPQx-TN4Nw/42904/429037242/2.JPG http://105.imagebam.com/download/xoXbe_Im27kq6OhQQnfoWA/42904/429037260/3.JPG http://114.imagebam.com/download/Z2TpTG71AeMCeGgn2ufy_Q/42904/429037276/4.JPG Dupa ploaie: http://113.imagebam.com/download/F9fYlzjcNrn5vvHb1avyDg/42904/429037286/p1.JPG http://114.imagebam.com/download/N2VoiIhLmuNqmxTlz48ytg/42904/429037295/p2.JPG http://113.imagebam.com/download/HZMiNoBOhj-fiMEe89HXFw/42904/429037322/p4.JPG http://113.imagebam.com/download/KoNTd8kGKF9K2Ix4rfFd6g/42904/429037330/p5.JPG http://113.imagebam.com/download/HPCYrfRjDMKkqNxihARkwQ/42904/429037338/p6.JPG http://113.imagebam.com/download/qZkcYBOb8hpQ3GvrWkYwOQ/42904/429037345/p7.JPG1 point
-
Sunt impatimit al retrofit-urilor, asa cum multi au mai facut pe forumul acesta, volan m5 functional cu padele, schimbator de 535 functional cu buton sport care intareste volanul si schimba mai sportiv, controller cic montat pe navigatia ccc care se gaseste pe modelul 2009. Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
pt cei mai avansati care vor sa isi genereze singuri FSC-ul pt europe premium 2015-2 pe baza de 1B/DE file, veti avea nevoie de ultimul lookup.xml. l-am atasat aici. pt restul, o bere si un multumesc lui neo sau altor colegi dispusi sa ajute. Lookup.zip1 point
-
Ziare inmuiate in aracet diluat, peste care se da cativa mm de chit, o vopsea din spray, legat becurile alarma airbag la alte becuri, pregatit povestea cu "masina condusa doar de bunicu' ca sa duca nepotii la gradinita" si masina e gata de maritat. Evident, fata mare, n-a pupat nici-un stalp in viata ei ...1 point
-
din pacate a devenit o obisnuinta,cel putin in capitala,problema asta cu semnalizarea schimbarii directiei de mers,sau asigurarea in vederea efectuarii unei manevrede schimbare de banda,aproape95% din conducatorii auto au uitat de acea maneta.si scopul,efectele ei. vreau un humvee :super: din pacate la noi se obtin permisele de conducere mult prea usor,si lipsa amenzilor(justificate),sa fiu politie numai pe asa ceva as sta (nesemnalizare,vb la telefon,centura,intrare pe rosu,bautura,neacordare de prioritate,mers nejustificat pe banda,sau viteza adaptata prt banda respectiva)le as rupe capul cu amenzi,sa vedem,mai repeta gresala..ultima intimplare,coboram pe panta de la academie,cu moto,si a iesit un bou din lateral direct in banda 4 ,nu mai eu stiu ce am simtit in momentul ala si cum am frinat,viteza mea,recunosc era de 80-90 max,tot el a fost cu gura mare,... ce p...la mea vrei,ca am semnalizat..acesta a fost raspunsul dat.acel dobitoc,nu a auzit de:se semnalizeaza intentia efectuarii manevrei,TE ASIGURI si daca se poate efectua o faci,daca nu, stai si acorzi prioritate.asta e,traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul1 point
-
1 point
-
Pret: 13.500 euro negociabil (in functie de roti) Telefon: 0743.591.939 Motor: 1995 cmc Diesel Kilometri: 200 387 km Putere: 177CP Caroserie: Coupe BMW E92 320D: WBAWD11020P486513 Masina este intr-o stare foarte buna, gata de drum! Background: Masina provine din Belgia, a fost rulata in Romania aproximativ un an din 2013 pana la finele lui 2014. Din ianuarie 2015 am adus masina in Olanda, unde am folosit-o pentru excursii. Masina a revenit in Romania asteptandu-si noul proprietar. Service: Am schimbat lichidele si filtrele la 200.380 km: ulei, filtre (aer, polen, motorina), lichid de frana. Toate discurile de frana + placutele au fost schimbate in anul 2014 (au aprox. 10000 km). In iunie 2015 am schimbat parbrizul (senzori de ploaie), intrucat a avut niste ciupituri de pietricele. Motor: Masina este Efficient Dynamics (franare regenerativa, start + stop automatic -> desi sincer prefer sa il tin dezactivat la opririle scurte pentru a menaja motorul). Consumul mediu este de 4.7-5l/100 km. Multimedia: Navigatia este Business Professional, wide mare 3D, am reactualizat harta Europei in 2015 (cu toate orasele, points of interest, etc). Nu mai aveti nevoie de GPS aditional. 2 subwoofere sub scaunele din fata, surround system (calitatea sunetului este exceptionala). Masina este dotata si cu HardDisk din fabrica (poate stoca 20GB muzica mp3). Totodata are Aux input, usb player, DVD player. Lumini: Masina are pachetul de lumini interior (leduri ambientale portocalii pe sub formele reliefate de pe usi, lumini pentru citit, etc. ) si lumini exterioare: la manerele usilor, follow me home, s.a.m.d. Ambianta din interiorul masinii noaptea este senzationala. Bi-Xenon adaptiv + spalator faruri. Alte dotari si observatii: Interior piele culoare whiskey (a fost ingrijita cum se cuvine, dupa fiecare interior, am tratat-o cu produse pentru piele) Senzori de ploaie, pilot automat, incalzire in scaune 3 trepte. Cup holdere retractabile pentru sofer, pasageri (fata + spate). Cauciucuri aproape noi vara fata 225/35/R18 + spate: 255/35/R18 (jante de aliaj 335i) Cauciucurile de iarna sunt uzate: Michelin Alpine Pilot 3 225/45/R17 (jante tot de aliaj) Masina se vinde cu jantele de 18 si cauciucurile aferente. Ptr jantele de 17 negociem. La vanzarea acestei masini, voi prezenta si toate facturile cu consumabilele care au fost schimbate, service facut atat in Olanda cat si in Romania. In masina nu s-a fumat. Dotari: ABS Aer conditionat doua zone Airbag-uri cortina Airbag-uri laterale fata Bluetooth Comenzi volan Controlul stabilitatii (ESP) Servodirectie Faruri automate Geamuri cu tenta Geamuri laterale spate fumurii Inchidere centralizata Intrare auxiliara Lumini de zi (LED) Oglinda retrovizoare interioara electrocromatica Oglinzi retrovizoare exterioare electrocromatice Parbriz incalzit Proiectoare ceata Scaune fata incalzite Stergatoare parbriz automate Aer conditionat Airbag genunchi sofer Airbag-uri frontale Airbag-uri laterale spate CD Computer de bord Controlul tractiunii (ASR) DVD Faruri Xenon Geamuri fata electrice Imobilizator electronic Interior din piele Jante din aliaj usor Navigatie GPS Oglinzi retrovizoare ajustabile electric Oglinzi retrovizoare incalzite Pilot automat Radio Senzori parcare spate Imagini:0 points
-
Eu nu inteleg ce are daca omul cauta in dezmembrari o suspensie M. Este un seria 5, nu este nu stiu ce serie limitata, nu e 911, nu e Ferrari sau Lambo.0 points
-
Eu tot nu inteleg,tu vrei sa cauti in dezmembrĂŁri suspensia de M (M5) sau de Mpacket?0 points
-
se vede ca nu prea stii cu ce se mananca masina. navigatie business professional, faruri adaptive, lumini de zi pe LED, culoare "whisky".......... vad ca te pricepi la facut poze. cred ca mai bine puneai pozele si seria de sasiu si optiunile conform seriei.......vorba multa si proasta, ti ai dat singur cu firma in cap0 points
-
de ce nu i-ai pus cum scrie pe stalp si anume 225 / 40 ?? ledurile astea de zi unde sunt ? in faruri ? in proiectoare ? edit: nu cred ca are faruri adaptive masina,asa cum ai scris mai sus.Cel putin dupa vin decoder nu rezulta asa ceva.0 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Buna ziua. Ma numesk Gutanu Viorel. Sunt nou aci pe forum. Nu de mult mi am cumparat un Bmw 320d din anul 2000. Versiubea cu 136 de cai. Si am o probleme mare cred eu Head unitul cinta cind vrea el. Pornesk masina cinta tot bine, sunet bun, sunet poate sa fie si 2-3 ore, dar poate sa dispara si in 2 secunde si doar vad ce imi arata pe ecran. Aceasta este masina o sa atasez nishte poze. Please help as soon as possible. Este ceva de genul lucreaza cind doreshte el. Deja sper sa imi datzi vreo idee cum sa ii fac reset sau poate stitzi care este problema.-1 points
-
Tocmai asta am spus si eu. Nimeni nu vrea sa vanda cel Business pentru ca nu-l cumpara nimeni. De aia este foarte putin probabil sa faca cineva schimb cu tine.-1 points
-
Arata bine masina, spor la vanzare, pe forum mereu vor fi pareri pro-si contra la orice!-1 points
-
da o suspensie m. zau ? pai si atunci cum de am ? nu aveai si tu ce face si ai zis hai sa scriu si eu pe aici.... dc sa irosesc bani sa cumpar totul nou cand la fel de bine le iau de la dezmembrari daca ma hotarasc sa schimb si amortizoarele....daca nu arcurile le iau noi.-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00