Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 10/13/15 in all areas
-
Va zic eu cum e treaba la romani. Azi ai 25000eur, maine nu se stie daca ii mai poti face. De aceea exista teama asta de impozite si taxe mari. Si se formeaza un prag psihologic la ce e peste 2.0 referitor la tot, taxe, consum, intretinere. Sa nu uitam ca si benzina era anul trecut (parca) 6.1-6.2 ron, de ziceai ca ajunge la 7 (cea de 95). In Romania e nesiguranta asta legata de o afacere, job, politica. Sa vedem ce reusesc astia din 2016 cu relaxarea fiscala, dar ma cam tem ca o sa alimenteze (poate) economia gri.4 points
-
Tu vrei sa zici ca erai in cautare de F10 cu pachet M si HUD, distronic, soft close, lane assist blablabla, dar te-ai impiedicat in 200lei pe luna? Scuza-ma ca iti spun, dar daca singurul inconvenient al masinii era impozitul, atunci tu in mod clar nu iti permiti o asemenea masina si o cumperi doar ca sa arati ca esti..ce nu esti. Cand iei un SH cu dotari foarte scumpe, dar cauti motor de 2.0 ca e mare impozitul la restu'..asta NU inseamna sa fii mafiot4 points
-
3 points
-
Asta-i ca aia cu benzinĂŁ/diesel.. Toți știu cĂŁ benzinaru trage,rupe, motor adevĂŁrat de bmw,...si alte bĂŁlĂŁrii. Și pe urmĂŁ,cumpĂŁrĂŁ diesel 2.0 d.2 points
-
toti zic numai de impozitul diferit de la 520d la 530d.. sunt mai multe de fapt care se aduna.. 200 de roni/ luna e impozitul , dar mia pui un ceva in plus la consum, mult mai mult la revizie si alte consumabile,gen discuri/ placute, gume care se duc mult mai repede datorita diferentei de putere, , nu mai zic de pretul rca de la 2.0d la un 3.0d.. si o sa fie diferenta de exploatare / luna mult mult mai mare cand o intinzi in timp.. daca o tii 3 luni, nu e drama, dar daca o tii un 3 ani.. se aduna. plus ce PIMP.. cu nesiguranta. la anul impozitul la 3.0d poa sa fie ridicat la 1k euro pe an fara probleme, fara avertizare fara nimic. RCA va urca in mod constant pana cand va ajunge la valorile din vest.. asta e tendinta.. si atunci mai vedem..2 points
-
2 points
-
Dar să mai și verifice viitorul cumpărător, nu? Țin cu ursul! Baftă la vânzare! Oricum viitorul cumpărător nu va fi de aici. Aici, toți suntem specialiști și mult prea pretențioși.2 points
-
E racheta A6 ala ... Motorul ala de blender rupe.(sper sa se simta tonul sarcastic). Sunt amandoua cam la fel de performante. Suficient sa zicem. Suficient cat sa nu te incurci intr-un Logan - dar prea putin sa scapi de unul cu GOLF de 1,6 de exemplu. Seria 5 este ieftin la noi in Romania - pentru ca sunt aduse din Germania cu KM dati inapoi.MULTE. Daca ai sa vrei sa cumperi unul cu adevarat - si ai sa vrei sa aibe sub 100.000 de km si cu cateva optiuni vei constata cu stupoare ca de fapt costa 30.000.2 points
-
Pret: 13.500 euro negociabil (in functie de roti) Telefon: 0743.591.939 Motor: 1995 cmc Diesel Kilometri: 200 387 km Putere: 177CP Caroserie: Coupe BMW E92 320D: WBAWD11020P486513 Masina este intr-o stare foarte buna, gata de drum! Background: Masina provine din Belgia, a fost rulata in Romania aproximativ un an din 2013 pana la finele lui 2014. Din ianuarie 2015 am adus masina in Olanda, unde am folosit-o pentru excursii. Masina a revenit in Romania asteptandu-si noul proprietar. Service: Am schimbat lichidele si filtrele la 200.380 km: ulei, filtre (aer, polen, motorina), lichid de frana. Toate discurile de frana + placutele au fost schimbate in anul 2014 (au aprox. 10000 km). In iunie 2015 am schimbat parbrizul (senzori de ploaie), intrucat a avut niste ciupituri de pietricele. Motor: Masina este Efficient Dynamics (franare regenerativa, start + stop automatic -> desi sincer prefer sa il tin dezactivat la opririle scurte pentru a menaja motorul). Consumul mediu este de 4.7-5l/100 km. Multimedia: Navigatia este Business Professional, wide mare 3D, am reactualizat harta Europei in 2015 (cu toate orasele, points of interest, etc). Nu mai aveti nevoie de GPS aditional. 2 subwoofere sub scaunele din fata, surround system (calitatea sunetului este exceptionala). Masina este dotata si cu HardDisk din fabrica (poate stoca 20GB muzica mp3). Totodata are Aux input, usb player, DVD player. Lumini: Masina are pachetul de lumini interior (leduri ambientale portocalii pe sub formele reliefate de pe usi, lumini pentru citit, etc. ) si lumini exterioare: la manerele usilor, follow me home, s.a.m.d. Ambianta din interiorul masinii noaptea este senzationala. Bi-Xenon adaptiv + spalator faruri. Alte dotari si observatii: Interior piele culoare whiskey (a fost ingrijita cum se cuvine, dupa fiecare interior, am tratat-o cu produse pentru piele) Senzori de ploaie, pilot automat, incalzire in scaune 3 trepte. Cup holdere retractabile pentru sofer, pasageri (fata + spate). Cauciucuri aproape noi vara fata 225/35/R18 + spate: 255/35/R18 (jante de aliaj 335i) Cauciucurile de iarna sunt uzate: Michelin Alpine Pilot 3 225/45/R17 (jante tot de aliaj) Masina se vinde cu jantele de 18 si cauciucurile aferente. Ptr jantele de 17 negociem. La vanzarea acestei masini, voi prezenta si toate facturile cu consumabilele care au fost schimbate, service facut atat in Olanda cat si in Romania. In masina nu s-a fumat. Dotari: ABS Aer conditionat doua zone Airbag-uri cortina Airbag-uri laterale fata Bluetooth Comenzi volan Controlul stabilitatii (ESP) Servodirectie Faruri automate Geamuri cu tenta Geamuri laterale spate fumurii Inchidere centralizata Intrare auxiliara Lumini de zi (LED) Oglinda retrovizoare interioara electrocromatica Oglinzi retrovizoare exterioare electrocromatice Parbriz incalzit Proiectoare ceata Scaune fata incalzite Stergatoare parbriz automate Aer conditionat Airbag genunchi sofer Airbag-uri frontale Airbag-uri laterale spate CD Computer de bord Controlul tractiunii (ASR) DVD Faruri Xenon Geamuri fata electrice Imobilizator electronic Interior din piele Jante din aliaj usor Navigatie GPS Oglinzi retrovizoare ajustabile electric Oglinzi retrovizoare incalzite Pilot automat Radio Senzori parcare spate Imagini:1 point
-
Primele doua poze sunt inainte de a schimba arcurile. Ultimele doua sunt dupa. Dupa ce se mai lasa arcurile drop-ul va fi perfect. http://images.tapatalk-cdn.com/15/10/13/6c720b5a3c561304f26dfd2de8255ae8.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/10/13/cf86ce784a4187488188a1bf7018bb69.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/10/13/1fecc80a5e461337127665aad04fdd53.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/10/13/c20d278004aa7597a9564e8df3610b5a.jpg Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
eu zic sa ti iei benzina...sunt foarte rare si daca e sa o vinzi o sa o dai mai repede ca un diesel, cu care e saturata piata si ai mult mai mari sanse sa gasesti una cu km reali1 point
-
Depinde de inclinatia pantei. Daca este foarte abrupta este normal sa nu stea pentru ca aerul din cilindri este compresibil si pistoanele isi fac cursa. E la fel ca si in momentul cand pornesti masina impinsa.1 point
-
cea mai "safe" varianta este sa iei un 320ci motorul de 2.0 6 cilindri, sa faci intr-un fel ( ) sa il scoti fara serie motor pe acte, si apoi sa pui 30i; asa ai avea 3.0 cu impozit de 2.0; in situatia spusa de tine daca te prinde in trafic probabil ca iti da o amenda mare si iti ia talonul, nu cred ca este dosar penal. dar ca sa recuperezi talonul trebuie sa pui inapoi motorul original sau alt motor dar la fel ca cel original; sansele sa te prinda in trafic sunt destul de reduse, doar in cazul unui control RAR sunt probleme. evident nu vei putea sa mai vinzi vreodata masina cu acte in regula, adica nimeni nu va mai trece de identificare decat cu blaturi serioase la RAR , ceea ce nu prea mai exista. acum tu stii cat de plimbi cu masina, pe unde te plimbi, dar in situatia spusa de tine eu as sta mereu cu frica ca nu pot sa ma plimb linistit prin tara ca risc oricand sa o belesc. in situatia spusa de mine este cat de cat mai safe.1 point
-
Masinile ruleaza o perioada limitata in leasing, km limitati, un motor de 3000cmc are alta calitate a pieselor si deci alte performante fata de un 1.8d, si alea de 2.0 nu au 200k oare? Pe urma mai toate sunt rulate in sist de leasing de oameni cu bani, in cativa ani creste kilometrajul, scade valoarea, sunt vandute ca masini sh, pe urma ajung la dealeri de tot felul si se vand doar ptr export Si tu mergi cu masina, sau doar cu motorul?1 point
-
Buna remarca, incerci sa il ofensezi pe colegul tradov? ) Dar cu "monstrul" din familia lui cum te descurci? Apropo, personal am impresia ca se aude cam tare, nu este deranjanta la drum lung?1 point
-
1 point
-
foarte util raspunsul tau....in locul tau nu ma fortam sa raspund.1 point
-
Nu prea..doar pe aici se doresc masini premium SH cu dotari de top, dar cu motor mic, nu cumva sa pateasca ceva si sa coste mult reparatia sau sa consume peste 7-8 ca rupe bugetu' in doua. Oricum, topicul e clar fara sfarsit. Bafta!1 point
-
Lucrurile sunt mai simple acum ......petrochimia a facut minuni in ultimii ani. Deci....se iau cele 4 firme mari care fac super aditivii .....se adauga bazele de ulei.....sintetice si ele .....si se face ulei.Restul este marketing. Sunt foarte multe firme....Ravenol,Divinol,etc care fac ulei foarte bun....foarte apreciat de unii si pe buna dreptate....daca bagi super aditivul poate sa fie si ulei obtinut din reciclare. Sa nu uitam ca Germania nu mai are gropi de gunoi......oamenii aia recicleaza tot !!! Shell foloseste si el aceiasi aditivi.....doar baza o obtine printr-o tehnologie proprie ....ungem la fel dar curatam mai bine motorul cam asta ar fi.Personal folosesc Shell acum,dupa Motul,dupa Bmw original si sunt multumit.1 point
-
Si crezi ca, Castrol nu este de calitate? Inainte de ce bmw recomanda Castrol? Tura asta Shell a castigat licitatia...1 point
-
1 point
-
Pe dn-uri trebe 300 de cai ,altfel nu poti sĂŁ depĂŁșești un camion sau o cĂŁruțĂŁ..1 point
-
Sincer .. cam ai nevoie de putere pe drumurile noastre. In Europoa civilazata poti sa mergi la fel de tare si un 3.0 D si un 2.0D. Pe autostrada toate masinile ating 140 ish. Pe la noi pe DN ala in schimb - ai nevoie sa depasesti foarte din scurt si parca mai bine e cu 300 de cai. E mai mult pentru siguranta )1 point
-
Functioneaza tot timpul pe contact sub o anumita temperatura. Si la modelele mai noi, la fel.1 point
-
pe logica asta nu ar mai trebui sa sa vanda nici un 316 now ever.. care nou e vreo 30k + si toti se kk pe ei pentru 1-2l in plus la consum si taxe cu 100 de euro pe an mai mari. Dar uite ca se vand o groaza.. pretul de achizitie e una, dai banii o data, cu costurile fixe ramai x ani.. consum, taxe, rca etc..1 point
-
aoleu iar a reinviat careva topicul asta .. nu nici o legatura masinile decat ca sunt apropiate ca pret de cumparare la sh.. in rest..se poate bate apa in piua inca 20 de pagini..1 point
-
Da. Si consumul la 3 litri e la fel ca la 2 litri, not. De aia au aproape toti motoare de 2 litri.. )1 point
-
1 point
-
Mie imi place mult cu touchscreen, as imbatrani langa navigatie daca m-ar pune cineva sa folosesc mouse sau controller @ sm3agol Multumesc frumos. @joky La Sturimex am facut modificarile dar nu iti recomand sa faci traseu gol, iti sugerez sa lasi catalizatorul din mijloc (intermediara) la locul ei. @Cristian Legat de resoftare, ai PM. Un mic filmulet cu evacuarea:1 point
-
CSL, cele clubsport nu sunt pe gustul meu. De aici le-am achizitionat: http://olx.ro/oferta/flapsuri-bmw-e46-m3-csl-m-tecnik-ll-ID4zYhs.html#c45bec6931 Sunt facute foarte bine, spre deosebire de alte replici, sunt dintr-o fibra maleabila, nu foarte groasa si se muleaza cu usurinta pe bara. Nu ma pot exprima asupra castigului, neavand dyno, dar masina trage mult mai bine decat inainte.1 point
-
Salut, Multumesc Cristie35 pentru observatiile pertinente. Te asigur ca greselile din anunt sunt fara intentie. - Optiunea cu LED-uri este o gresala, am luat optiunile cu copy-paste de pe un site unde am mai pus anuntul, si am senzatia ca initial optiunea era "Lumini de zi" fara paranteza. Am facut corectia in ambele locuri. - O.T. de ce nu i-ai pus cum scrie pe stalp si anume 225 / 40 ?? Toate dimensiunile cauciucurilor de pe masina sunt in certificatul de inmatriculare. Cu intrebarea ta m-ai pus pe ganduri pentru ca dimensiunea talonului am scris-o din memorie la cauciucurile de vara. Am sa o verific in dupa-masa aceasta si revin cu un update (poze). - O.T. nu cred ca are faruri adaptive masina,asa cum ai scris mai sus.Cel putin dupa vin decoder nu rezulta asa ceva. Am observat ca atunci cand urcam sau coboram un deal, farurile ajustau automat campul luminat. Insa se poate ca modificandu-se distributia greutatii in masina sa fi intrat defapt reglajul automat pe inaltime. (nustiu daca tine de adaptivitate sau nu). Ca sa eliminam confuzia am scos acest aspect din anunt. @SKW, inteleg de unde vine sarcasmul :frantics: Navigatia este Professional (eu eram cu CIC vs CCC, insa mi s-a incetatenit faza cu Business Professional din surse dubioase ). Mersi ptr observatie, imi dau seama cat de penibil suna ptr cineva care cunoaste diferenta. "whisky" vs "whiskey" nu cred ca are rost sa deturnezi topicul inspre engleza britanica vs cea americana, insa poti incepe prin a citi pentru tine aici: https://en.wikipedia.org/wiki/Whisky Cat despre poze, creditul merge unui prieten, care este un fotograf foarte talentat, nu eu le-am facut. Insa remarca ta, ma face sa pierd o bere in pariul pe care l-am facut cu un alt prieten: El zicea ca: "Daca pui poze faine cu masina, sperii lumea pentru ca numai samsarii fac asta." *disclaimer* - nu ma ocup cu vanzare de masini, si dupa greselile pe care le-am facut in anunt, cred ca se observa asta :twoup: Rog moderatorii sa ma ajute sa modific acest post astfel: - sa elimine "Lumini de zi (LED)" - la Lumini: Bi-Xenon adaptiv => Bi-Xenon - La Multimedia: replace la Business Professional cu Professional Cu stima1 point
-
Se pare ca Inside mi-a facut si mie un cadou de ziua lui ) Volan M si cu incalzire http://i58.tinypic.com/2myddsx.jpg http://i59.tinypic.com/105w7pz.jpg Azi Mi-au venit si produsele pt. spalare(ii multumesc lui Mgs pt ajutor in alegerea lor si lui Acero ca am mai citit cate ceva prin topicurile lui )) Avem asa: 1 bucata quick detailler bilt hamber QD 1 bucata microfibraaaa mare vreo 2 bucati microfibre mici magifoam atomizor gloria Masina am spalat-o la omv,dupa care am aplicat quick detailleru` si a iesit cam asa ceva http://i57.tinypic.com/24lof1z.jpg http://i60.tinypic.com/2dlvuo3.jpg http://i61.tinypic.com/33cnl2g.jpg http://i58.tinypic.com/2rggcpj.jpg1 point
-
Imi cer scuze anticipat fata de moderatorii (sa nu considere up),dar ma fac de ras cu fotografiile din topicul de vanzare. Totodata,cumparatorul va primi si piesele ramase dupa upgrade-uri(si nu numai) -praguri laterale normale(nu sport) -capac portbagaj -triple(stopuri) spate -volan(doar covrig) sport -arcuri suspensie fata/spate(normale) -parbriz(are o crapatura de 3mm) [quote I [ . .1 point
-
1 point
-
acum, ce pot sa mai zic... multumesc, pentru "up moca" ! cat despre previziunile tale... ma abtin ! cine doreste un e46 coupe cu facelift "corect si in mintile lui" cu istoric service la zi trebuie sa plateasca un pic mai mult. coupe-uri sunt multe de vanzare... la suma avansata de tine. dar sunt sigur ca nu in starea aceasta. din 2013 de cand am adus-o in tara am schimbat la ea absolut tot ce a trebuit pentru a functiona corect si in parametri si pentru a ma putea baza pe ea: iata, lista cu piesele schimbate: - discuri si placute. - pompa benzina. - pompa servo. - supapa pcv + furtune. - bujii + bobine. - furtune racire. - pompa apa. - curele + role. - toate lichidele (antigel, lichid frana, servo, ulei + filtru cutie, ulei diferential) - bucse + pivoti. - ulei motor + filtre la fiecare 10.000 km. - diverse sonde si senzori. - intinzator lant distributie. - diverse garnituri. - anvelope. - buton ornament deschidere portbagaj. unele dintre ele nu trebuiau schimbate, dar le-am schimbat pentru ca erau vechi. pentru toate aceste piese detin facturi si am pastrat si piesele vechi pe care le pun la dispozitia cumparatorului. in acest moment masina se poate deplasa pe orice distanta fara nicio investitie. bafta !1 point
-
"cu tot respectul" pentru ce ? sau pentru cine ? intradevar, cer 6000 de euro... discutabil ! si ca sa-ti clarific "verificarea"... eu, pe masina vreau 4000 euro, restul de bani adica 1560 euro il platesti statului, mai exact ANAF-ului sub asa-zisa forma numita "TIMBRUL DE MEDIU". si pentru ca astazi sunt generos, mai ales cu tine... instalatia de gaz montata pe masina in valoare de 900 euro este CADO' hai cu bafta !1 point
-
Sa te bucuri de ea cat mai mult,arata bine masina ; la F07 e simplu ori iti place ori nu iti place,nu exista cale de mijloc,mie imi place1 point
-
Si daca mergi cu 150 cu el cat consuma? Sau daca faci 500 km pe dn-uri Bucurest-Arad, ca sa scoti medie de 90km/h ( adica sa il alergi ca pe hotii de cai), consuma sub 10 12? ) Si inca ceva, viteza medie 110 km ..pe 1500 km.. pe unde? Si consuma la pompa 6.1? Daca tu mergi numai cu 100 constant probabil ca scoti 6.1.1 point
-
Cand iti iei o masina care sa fie si cal si magar,adica buna si iarna si vara e mai bun un awd. 640-ul l-am luat doar pt vreme buna in niciun caz pt a ma umple de nervi iarna. Daca imi amintesc bine nu cred ca am spus ca m-am indragostit de rwd ci doar ca mi-a placut mai mult cum se simte fata de 640 xdrive si doar ca am redescoperit placerea de a conduce de cand am renuntat la suv. Eu nu sfatuiesc lumea sa isi cumpere bmw si nici rwd,diesel,automat doar pt ca asta am eu si 100% este cel mai bun. Este bine sa cumpere o masina care ii corespunde cerintelor, pe care o gaseste intr-o stare mai buna, an si km mai buni etc. In nicun caz nu as cumpara in 2015 o masina cu motor aspirat pe benzina de 3.0L care dezvolta doar 218cp, frustrarile vor fi inevitabile,fereasca sfantul sa te alerge un 2.0d resoftat, mai ales la deal si apoi sa iti lingi ranile la pompa. Cel de 2,0 este prea lesinat din start, mai ales pt cineva care vinde dupa 30d.1 point
-
Pai in primul rand benzinarele fata de diesel vor consuma semnificativ mai mult. Daca mergi legal nu va fi diferenta mai mare de 2 l . Insa cu cat creste viteza si stilul alert cu atat va creste proportional si consumul mai mult la benzina. 320i este decent ca si performante si cam atat. Normal ca 325 e alta viata. A5 cu 2.0 tfsi este mai placut de condus in traficul de zi cu zi. Turbina intra de jos si chiar e comod. Iti recomand sa cauti cu cutia dsg, care face casa buna cu motorul de 2.0 turbo, schimba f lin, rapid, nu prea ezita chiar si in D. Eu am si un TT cu motorizarea asta cu Dsg si are consumuri asa: Bucuresti f aglomerat minim 13 la mers normal. La mers alert sare in 16. Extraurban are la 130 un 8 pe autostrada. Daca mergi pe Dn-uri si il frigi sare de 10. Stiu ca e forum Bmw insa masinile au plusuri si minusuri. Eu as testa A5 si 325. Eu consider mai confortabil Audi si parca putin mai incapator, Bmw e mai echilibrat ca si dinamica in viraje insa asta doar dcaa le conduci la limita. 320i trebuie solicitat ca sa il misti alert, iar asta ii creste mult consumul. Daca nu cauti performante, atunci ia 320i si cred ca va consuma cel mai putin dintre cele 3. Dar fa drive test cu ele, conteaza sa iei ce iti place tie. Pana la urma e chestie de gusturi. Bafta! Ps: si eu cred ca trecerea de la 3.0 d la 2.0 va fi dezamagitoare. Dar vei vedea ca 2.0 tfsi este un motor foarte placut la condus si daca gasesti unul ingrijit vei fi multumit. Ca si minus, ai grija sa aiba istoric, pt ca cele cocosate consuma ulei. Unul normal consuma intre 0.5- maxim 1 litru la 10-12 mii de km. Unul neingrijit poate consuma dublu sau chiar triplu. In general conteaza daca au fost abuzate.1 point
-
De SOCAR nu zice nimeni nimic ? Eu alimentez doar de la ei iar inainte alimentam de la Rompetrol. Din pacate Rompetrol nu mai am in zona mea.1 point
-
Plus ca F10 de 18-19 000 euro sunt doar 520d-uri. In general, masinile foarte dotate au motorizari mai mari.1 point
-
Ori exagerezi grav ori consideri "full option" navigatie, scaune piele incalzite si ac pe doua zone.. si eventual o trapa.. F10 are efectiv atat de multe optiuni disponibile incat eu nu cred asa ceva.. P.S. Am intrat pe autovit de curiozitate.. Exact cum credeam, la banii aia, departe rau de masini f dotate.. Asteptarile lui sunt reduse probabil.1 point
-
Pentru ca au peste 5 ani majoritatea , iar km ma indoiesc ca sunt reali pe autovit la 95% din ele. Nemtii le schimba pentru ca au iesit din garantie, iar la 2-3 sute de mii de km reali ii un motiv serios pentru ei sa cumpere una noua.(pentru ca isi permit ca nivel de trai si civilizatie)1 point
-
1 point
-
mie mi-au pus in service o chestie de genul asta ....au zis ca nu are ce sa strice ...nu stiu daca e recomandat sau nu ..erac ceva negru de la 2+21 point
-
Vand Racechip pro 2 folosit pe masina personala. Nou costa 250€, eu il dau cu 350 lei. Este pt. diesel. Tel 0723321320. Marius0 points
-
Eu zic ca trebuie sa castigi suficient de bine incat sa nu iti iei de la gura in caz ca pica, asta cu rezerva nu este o solutie. Daca o iei asa majoritatea celor care isi cumpara sh-uri premium cu un rulaj mare corespund descrierii de mai sus, degeaba ai 3000cm, xdrive, ACC, hud, led,scaune confort, pachet M etc daca masina are 200k km si este fosta masina de flota, folosita in sist. de leasing operational.0 points
-
Poti sa cumperi de pe ebay cod fsc life time cu aproximativ 140 lei. La noi pe forum se cere un pret de 300 lei pentru one time...0 points
-
deci vine omu si are urmatorul rationament : vreau masina de masina, premium, putin rulata ,sute de cai, tone de tractiune, are si 84.000 de lei pt asta (la cursul de azi). DAR un cost anual in procent de 2.5% din pretul de achizitie este absolut inacceptabil. Eu nu stiu ce sa zic. Dai bani de masina scumpa, dar o tratezi ca pe o masina ieftina - sa nu consume, sa nu coste,fara impozite, etc. Ce ne facem cand se duce o placuta de frana ? Mai are 3,nu ?0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00