Jump to content
Hai si tu la Poiana Brasov la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/15/15 in all areas

  1. Mic update de azi: Am schimbat regulatorul de presiune in rampa + activat US Style Lights. http://113.imagebam.com/download/aOk9PoI2RUIlGNtq_3-xpg/44094/440936019/IMG_4309.JPG http://114.imagebam.com/download/Xd0gF0I2RrdSJ8LKg8YbjQ/44094/440936733/IMG_4304.JPG
    3 points
  2. Treaba e simpla un 2.0 va consuma cat un 2,5 dar se va misca mai slabut.daca nu ai pretentii de "fuga" e ok.La fel si N42 se misca bine sta langa 2.0 dar are problemele lui,pus la punct inca se misca bine si consuma putin.Ca posesor de 2,5 il recomand,dar daca zici ca 500 lei sunt un impediment pentru tine as spune ca mai bine te orientezi catre alta marca sau model.E46 e o masina trecuta de prima tinerete care poate manca intr-un timp scurt multi bani.O volanta si un ambreiaj te costa 2000 lei minim,bratele fata minim 7-800 lei,sistemul de racire si ala e 6-700 lei iar astea sunt lucruri care pot pica oricand.
    3 points
  3. VIN: DW61266 Am facut upgrade la clima de LCI , urmeaza volan de LCI cu incalzire si vibratii ( cu lane departure warning ) , o sa vina si bordul 6WB si poate jantele style 351m ca imi fac cu ochiul de mult, are destule dotari , nu are EDC , active steering, pentru ca nu am vrut complicatii. Masina a fost luata din Germania de la reprez BMW, pozele sunt de cand am luat masina.. alte chestii nu mai stiu ce sa zic despre ea, intrebati voi ) PS: E90-ul o sa intre la vanzare, daca sunt doritori sa ramana tot aici pe forum.. http://s7.postimg.org/qrn08ibp3/IMG_20150810_WA0005.jpg http://s7.postimg.org/lrpk0k62f/IMG_20150810_WA0006.jpg http://s7.postimg.org/wbzhj5ak7/IMG_20150810_WA0007.jpg http://s7.postimg.org/64yan6saf/IMG_20150810_WA0008.jpg http://s7.postimg.org/62ef0comv/IMG_20150810_WA0017.jpg http://s7.postimg.org/6qn9jancn/IMG_20150810_WA0028.jpg http://s7.postimg.org/kix316oqf/IMG_20150810_WA0029.jpg http://s7.postimg.org/to5fv1s53/IMG_20150810_WA0030.jpg http://s7.postimg.org/yo2w2zxrr/IMG_20150810_WA0031.jpg
    2 points
  4. Nokian pe 17" wr 4 . Am prins cu ele Februarie - Martie - putina zapada , insa aia cata a fost, au fost excelente, mai bune ca BFgoodrich care le aveam la E60 , spre comparatie.
    2 points
  5. Mersi Alex, mai are pana sa fie superba.. bord 6wb, volan M5, bang & olufsen, grile M5, jante style 351m http://s18.postimg.org/ppm8r6nxh/image_c38dd6a4c4a35a67a99e06a86dd4da6f91e8e1d6f2.jpg
    2 points
  6. cu anvelopele ia runflat in special pt iarna. diferenta nu e notabila la confort insa o sa patesti ca mine, sa degeri pe langa masina schimband o roata in viscol. nici nu poti pune cricul cum trebuie in zapezi. iti ingheata mainile, masina nu sta, coarba nu intra pe suruburi. la astea te-ai gandit? nenorocirile nu se intampla niciodata singure.
    2 points
  7. Ai in compartimentul de la DME un burduf de cauciuc prin care poti trage firul si ajunge sub volan, de acolo te descurci. Cu codarea, daca gasesti pe cineva sa iti imprumute o interfata iti codez eu prin TeamViewer.
    2 points
  8. Nokian wr d4 cel mai bun pret calitate... Modelul asta se vrea a fii premium
    2 points
  9. E diferenta intre "sa ai" si "sa-ti permiti". "Sa ai" inseamna sa bagi intr-o masina noua sau foarte scumpa piese sh, "sa-ti permiti" inseamna sa bagi piese noi, originale. "Sa ai" inseamna sa bagi benzina de 50 lei sau doar atunci cand ai bani, "sa-ti permiti" inseamna ca poti sa faci plinul de carburant oricand. Ai inteles conceptul? Multi pot "avea", putin isi "permit". Suspensia, sistemul de franare, anvelopele, au totusi rol de siguranta, e periculos sa bagi sh. Un exemplu de "a avea":
    2 points
  10. de reglat se pot regla si cele de UK dar fasciculul de lumina o sa fie tocmai invers(farul din stanga va bate mai in fata decat cel din dreapta cand ar trebui sa fie invers).vorbesc din proprie experienta (am faruri de uk).exista masini care au in interiorul farului o lamela care se poate comuta ptr. europa sau uk.La e46 nu am gasit asa ceva.M ai sunt unii care zic ca poti cobori din reglaj farul pe stanga si il ridici pe cel din dreapta si gata.Gata un cur ca daca pui aparatul de reglat faruri o sa vezi ca este ca dracu. parerea mea este ca daca ai un pic de rabdare si indemanare poti lua interiorul farurilor vechi(daca sunt bune)si le poti pune in carcase noi(chiar si de uk).
    1 point
  11. De ce nu vii tu pânã la noi si-ti facem tot ce vrei? Tu doar sã ai piesele. Sent from my D5503 using Tapatalk
    1 point
  12. Boss cam cate topicuri noi intentionezi sa faci ptr fiecare intrebare ??!? Mai cauta si tu detalii si gasesti. ASTA NU E FORUM SKODA !!
    1 point
  13. Nu vreau sa fiu rautacios insa daca as avea acum 18 ani si parintii mi-ar cumpara o masina de 4000 euro, cu certitudine nu as lua un BMW. Si veti intreba motivele. Ei bine cel mai important ar fi ca BMW-urile merg tare, toate, iar la 18 ani cu totii ne-am dat viteji cel putin o data, iar faptul ca multi dintre noi am condus Dacie, ori orice altceva in tineretile noastre ca soferi poate ne-a tinut in viata. Cel mai important parintii nu ar trebui sa fie de acord cu cumpararea unei masini puternice. Ca fie vorba intre noi nu-s putini care si-au jelit copiii dupa ce le-au cumparat masini cu 200CP+. Veti spune da dar fiind BMW are sisteme de siguranta are airbag-uri. Diferenta e ca airbagurile alea nu te prea mai salveaza la impactul cu un stalp ori copac la viteze mari. Oricat am crede ca suntem siguri pe noi, gandirea la 18 ani nu e aceeasi cu cea de la 30 si cu certitudine masina de la 18 ani nu va fi iubita, condusa si ingrijita cu responsabilitatea de la 30 de ani. Nu vreau sa ofensez initiatorul topicului insa cel mai indicat pentru el, pana deprinde cum e cu sofatul, cum e cu atentia fata de ceilalti parteneri din trafic, pana ajunge pe salariul lui, sa opteze pentru o masinuta pe benzina, cu cilindree mica, cu km putini, cu consum mic si taxe mici. Apoi, dupa ce mai trece vremea, cumpara un BMW din seria F si se bucura de tot ce-i poate oferi o masina. Sanatos sa fie, viata e lunga si timp pentru condus BMW-uri e slava Domnului!
    1 point
  14. Sper sa nu fie cu suparare ca incep sa scriu si eu cateva randuri aici. Eu am avut E46 320i de 150 cp, manual, din 99. Masina foarte frumoasa, motorul suna extraordinar, trage bine (cel putin al meu asa mergea la 260.000km), dar vei avea mari probleme la 2 capitole: 1. CONSUM maricel - in Bucuresti, in intervalul 17:00 - 18:00, in care vei merge maxim treapta 1 - 2 si stop, am avut si consum de 16%. Extern, mers fara a tine cont de reguli, 8%. 2. Tinand cont ca ai 18 ani, daca iei masina pe numele tau, o sa platesti 2.000 lei la RCA minim. Eu acum am trecut la 316i pe care il am la vanzare, singura chestie e ca nu e coupe; in rest are cam tot ce vrei pe el. Motorul de pe 316i de 1.8 - 116cp este ok si in cat am mers cu el pana acum, n-am avut nicio problema. Nu il laud, dar tine pasul si cu motoarele de 2.0, pana la un anumit punct. Spor la cumparaturi!
    1 point
  15. eu acolo setez ITP-ul.cand se apropie data de expirare apare avertizare in bord
    1 point
  16. Cred ca cel mai greu de gasit este o masina buna si ingrijita,de cit un anume motor,degeaba cauti 320Ci daca gasesti numai tigai,dai 3700 pe ea,si in 5.000 de km facuti mai bagi 1000e in diferite piese+manopera.Oricum ca incepator,chiar si 318Ci de 115 sau 118 cai cit are,e ok (exceptie liniute si alte impresii).Eu personal prefer sa merg zilnic cu masina chiar daca nu am cel mai tare motor,decit sa nu am bani de benzina/impozite,si sa merg numai in weekend.
    1 point
  17. ++++ pentru InSidE si Cataxxl.
    1 point
  18. Eu recomand modelul 320i(150cp)oricui vrea sa treaca la Bmw dar cu ceva experienta in spatele volanului. Nu il recomand unui proaspat sofer in varsta de 18 ani si cu permisul de abia scos din matrița(nu mai vorbesc de 2.5i si 3.0i, ca tot se dau sfaturi)!! Per total este un motor reusit (detin unul) sunet placut dar cu lipsa de cuplu la turatii joase , de acolo tendinta sa fie tinut in ture inalte (gen 3500-4500 rpm).De fapt al meu vedea foarte des 5000 rpm ca sa tin pasul cu traficul. Iar ture asa inalte nu sunt ok pt un incepator.As recomanda ceva ce are cuplul mai jos. P.S.Consum de 12-13% se atinge lejer in oras cu 8-9% exterior.Ca o paranteza in cazul in care consumul conteaza.
    1 point
  19. Poti face un test de bord sa vezi daca il ai sau nu. 99% e acolo PS: Am cautat DIY-ul cu acest retrofit si se pare ca nu am retinut bine. Trebuie tras un fir, aici ai DIY complet in care ai detalii legate de optiunile care trebuie activate si unde trebuie tras firul (mai exact pinul 40 din mufa de la DSC la pinul 2 din mufa consolei): http://www.zhpmafia.com/forums/showthread.php?11072-OEM-TPMS-Retrofit-The-full-package
    1 point
  20. Avertizarea e doar un martor in bord insotit de un beep scurt. Nu e greu de codat, te pot ajuta eu daca ai o interfata K+Dcan la indemana. Din cate stiu, nu ai nevoie de nici o modificare a firelor. http://i138.photobucket.com/albums/q250/citra84/RPA2.jpg http://i138.photobucket.com/albums/q250/citra84/RPA4.jpg
    1 point
  21. Pentru RDC, defapt e46 nu are senzori de presiune, se foloseste tot de senzorii de DSC iar roata care e dezumflata are alta viteza fata de cele umflate, astfel detecteaza ca ai pana. Cu accel buton doar resetezi martorul de pana. Daca ai deja bagheta, tot ce trebuie sa faci e sa activezi optiunea din codare.
    1 point
  22. E doar parerea ta ca-i problema comuna. E comuna la lupele slabe, probabil.
    1 point
  23. Unde ai gasit nokian la pretul ala? Pe 17 sau 18 le-ai luat?
    1 point
  24. eu am luat nokian wr d4... 525 bucata...sper sa fiu multumit de ele. pe net numai lucruri bune de ele...
    1 point
  25. More goodies: -amortizoare fata Bilstein B4 M Tech -protectii praf Sachs Sport -banda izolatoare fonica pt teava evacuare + Toate bucsele de la diferential Lemforder, sa vedem cand gasesc timp la service sa mi le monteze, din cate am inteles e o lucrare destul de laborioasa (nu le-am mai facut poza) http://113.imagebam.com/download/SPrPJ8ZUChiozGV7dYjg-g/44078/440779073/photo_2015-10-14_17-11-40.jpg
    1 point
  26. Eu in Bucuresti merg cu 11,7% pana la 12,9%,roti pe 19 ( verificat la pompa ) pe CB am acum pe ultimii 2800 km 12,2 % si o medie de 27 km/h,aer conditionat tot timpul on si fara start stop.Daca vrei sa faci curse intre semafoare consuma,cum am mai spus,cat vrea ea..... Chiar si in aceste conditii o calc cand am liber si merg destul de repede in general. Ca observatie suplimentara,cu OMV 100 consuma 1 litru mai mult,verificat de fiecare data,nu stiu exact de ce,ca pe pompa scrie ” extra kilometri ”
    1 point
  27. cu bugetul ala mai bine ia alta marca cel putin pentru inceput. 18 ani, permis recent, bmw....nu mai vreau sa continui.
    1 point
  28. Care ar fi diferenta de consum intre 328i si 320i ? Sunt curios si eu ?
    1 point
  29. frumoasa masina. un mare plus de la mine pentru modul in care ai raspuns colegilor...si bravo pentru greselile initiale recunoscute
    1 point
  30. daca mai stai mult pe forum nu ti mai iei masina...
    1 point
  31. Din cate stiu eu , la e46 doar pe tester se poate face modificarea asta.
    1 point
  32. Masina mea e mereu curata la interior, preferi poze la o parte anume?
    1 point
  33. 1 point
  34. De asta si intreb ce vrea... O suspensie M5 ar merita sa cauti prin dezmembrari,dar una de Mpacket de ce? Cand ai atatea variante?de parca niste amortizoare/arcuri noi te lasa falit! A,deci daca sunt tinerele,ce sa mai cautam prin dezmembrari?placute,discuri...??
    1 point
  35. Eu ti-as sugera 50% fata-spate cu 30% pe luneta (transparenta). Asa ar arata: http://114.imagebam.com/download/ZCg3FQuxRWRFkan-N8K9Ug/44003/440021276/094.jpg
    1 point
  36. Am comandat grila normala si eleron luneta maine imi vin abia ast sa le pun. La suspensie tot ii fac ceva ca mi se pare prea cocotata....da pentru drumurile noastre e ok....dar pentru gustul meu ...nu ! O sa ii pun arcuri de M sau o noua suspensie dar asta din primavara.Vad masinile cu suspensie M de prin oras arata foarte bine este exact ce trebuie.Poate pana in primavara gasesc pe la dezmembrari sa iau cu tot ce trebuie.
    1 point
  37. Sper ca de data asta sa fi facut alegerea corecta in ceea ce priveste schimbul si alegerea uleiului, am mers pe Liqui Moly de data asta si filtre Mahle, aveam o toba aftermarket pe masina si deja incepuse sa ma deranjeze la drum lung asa ca am scos toba ei, am curatat-o de mizerie, rugina nu aveam deloc, totusi i-am dat cu un spray zincat pt protectie iar la timpsuri am avut ceva de munca pt a le lustruii deoarece se depusese mizerie neagra pe ele. Urmeaza sa schimb bieletele deoarece am un zgomot finut si pe ele le suspectez si am dat unui prieten care se ocupa cu imbracatul in piele, partea centrala a cotierei care se cojise de vopseaua aceea cauciucata. In rest multumit ca in prima zi de masina
    1 point
  38. Asta e parerea ta, asa sa fie, las-o asa. Nu mai umplu topicul cu polemici aiurea. Eu am fost foarte multumit de cioara mea cat timp am fost "cavaler". Acum imi trebuie un sedan. Altfel nu o dadeam. Numai bine
    1 point
  39. Ai dreptate, my bad. Am scris in graba.
    1 point
  40. Nu te supara dar 'anagramati' nu exista ,probabil agramati ai vrut sa zici , mai bine lasati jignirile....
    1 point
  41. Imi cer scuze, am fost plecat si nu am mai avut timp sa postez aici. 1. Am scris ca masina este model 2009 (si am precizat si data fabricatiei) si NU ca e fabricata in 2009. Am scris acest fapt pentru ca eu asa stiu, ca modele care se fac in a doua jumatate a unui an sunt "market-ate" ca modele de anul viitor, tocmai pentru ca se mai fac schimbari si pentru a le putea deosebi de acelasi model fabricat in prima jumatate a anului respectiv. Concret, in cazul meu: in a doua jumatate a anului 2008 au aparut modelele 2009, care printre altele au: motoare N47 Euro 5, controller iDrive cu butoane shortcut, etc. 2. Ceea ce am mentionat mai sus are rolul de a evidentia si faptul ca masina e Euro 5, multi crezand (chiar si eu inainte de momentul cumpararii) ca toate e60 din 2008 cu N47 sunt Euro 4. 3. Eu cred intr-un dialog civilizat si constructiv, insa acesta nu poate fi purtat cu anagramati. Nu in ultimul rand, vreau sa le multumesc celor care au exprimat opinii la obiect si pertinente.
    1 point
  42. Arata ca un cur noile jante, iar cand zic un cur, nu ma refer la un cur frumos ) Pacat ca ai renuntat la alea pe 18, dar te inteleg tinand cont de motorizare..cauta un model pe 17 mai usor, e pacat de pachetul M sa stea cu jante pe 16.
    1 point
  43. Sincer,cu jantele astea m-ai " bagat in ceata " noroc ca ai aprinse proiectoarele.......
    1 point
  44. Ai ajuns sa vb de revizii. Nu asta e ideea topicului. Revizia la ulei,filtre poti s-o faci oriunde...nu asta e problema.
    1 point
  45. Plus ca F10 de 18-19 000 euro sunt doar 520d-uri. In general, masinile foarte dotate au motorizari mai mari.
    1 point
  46. Nu mai e ce a fost, dar mai gasesti si cateva lucruri bune si masini in care se vede pasiunea, din pacate, sunt tot mai putine.
    1 point
  47. Saliu. Eram doar in trecere. Citesc de vreo 20 de minute forumul si sunt foarte dezamagit. S-a dus naibii spiritul care-l mana candva. Pacat, BMW ca marca, merita mai mult. Eu sunt acelasi
    1 point
  48. Nu stiu daca trebuie sa il jignesti. Tie nu ti s-a intamplat niciodata sa fii subiectiv si entuziasmat asa de mult incat sa nu observi anumite lucruri? Ca s-a pacalit, asta e, o va simti pe pielea lui.
    1 point
  49. Cu asta te alegi daca iei un full cu 6000 ) Romanul continua sa fie naiv si sa creada in continuare ca ce-i ieftin e si bun! Gresit! Dupa ASC ai zice ca este un E39, dar mai jos spune ceva de filtru de particule si astfel E39-ule iasa din discutie! Sa speram ca ne lamureste proprietaru!
    1 point
  50. niciunul din modele nu merge pe e90-ul tau,parerea mea.Cel mai bine ar da un set OEM:)
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.