Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/22/15 in all areas

  1. Nu e tehnologie BMW.
    3 points
  2. Ce-i cu ea? Daca te referi la pret... e mare. Am vazut si cu 9k... iar GPL... no comment...
    3 points
  3. O poza reusita http://114.imagebam.com/download/2870poRY5-Knf-BlSMyS6w/44207/442067160/IMG_20151017_225706.jpg
    2 points
  4. Ba exista si masini intretinute la noi in tara, cu tot cu istoric verificabil si facturi pt orice surub schimbat. Dar nu le cauta nimeni, toata lumea vrea si ieftin si bun si garantat. Ceea ce nu se prea poate cand vine vorba de genul asta de masina. Asa cum spunea si un coleg mai sus: o masina buna e o masina scumpa. As mai adauga indiferent de an si km.
    2 points
  5. E diferenta intre "sa ai" si "sa-ti permiti". "Sa ai" inseamna sa bagi intr-o masina noua sau foarte scumpa piese sh, "sa-ti permiti" inseamna sa bagi piese noi, originale. "Sa ai" inseamna sa bagi benzina de 50 lei sau doar atunci cand ai bani, "sa-ti permiti" inseamna ca poti sa faci plinul de carburant oricand. Ai inteles conceptul? Multi pot "avea", putin isi "permit". Suspensia, sistemul de franare, anvelopele, au totusi rol de siguranta, e periculos sa bagi sh. Un exemplu de "a avea":
    2 points
  6. Mnoh tu stii, mie imi place sa am liniste legat de eventuale controale. Nu zic ca o sa ai ghinion, dar la chestia asta m-am gandit eu prima data cand ai mentionat elimiarea catalizatorului. Si aluia cu minusul dat la postarea anterioara, daca nu faci diferenta intre CATALIZATOR si DPF, Google te ajuta.
    2 points
  7. daca o sa tot incerci sa deschizi busonul cand motorul este cald o sa ai surpriza sa vezi ca iti da apa afara ca nu degeaba SCRIE MARE PE BUSON A NU SE DESCHIDE CAND ESTE CALD :haha:
    1 point
  8. e foarte simplu, pui ulei cat intra, pornesti masina, chiar pe elevator, o lasi sa mearga in d, o treci prin toate treptele pe manual, si se incalzeste in ceva timp, si apoi verifici nivelul. Nu se refera la ce temperatura are uleiul cand il pui, ci temperatura la care se verifica nivelul uleiului, daca e corect. cutiile noi nu mai au joja de nivel, cand ajunge la 40-50 de grade torni pana da pe afara. cand da pe afara si cutia e la 40-50 de grade.. inseamna ca e cat trebuie... asta e "ultima tehnologie" de la bmw...
    1 point
  9. Sa ne zici si noua cand o pui pe forum
    1 point
  10. pai la ce se refera pe eticheta, temperatura de umplere 40-50 grade ? daca il scoate la rece ,cum ajunge la acea temperatura?
    1 point
  11. am incercat eu, dar nu functioneaza. Buretele ala este atat de putrezit ca oricum l-ai lipi nu tine.O varianta ar fi sa dai jos materialul vechi si sa pui altul nou. Insa nu stiu unde se gaseste. La mine chiar si dezlipit nu arata foarte rau, vad ac nici la tine, asa ca l-am lasat in pace. Sa nu mai zic ca si daca reusesti sa indepartezi buretele de pe material, atunci cand dai cu adeziv se va imbiba in material si o sa arate rau.
    1 point
  12. problema din pacate e simpla: -targetul e redus -pretul e mare sigur tu poti cere oricat,din pacate nu cred ca o sa si primesti.Alfel e interesat de stiut: -taxa e platita? Eram acum 1-2 ani in cautare de 325i dar avand in vedere ca actualul nu ma supara cu nimic si ca sa il vand ar insemna sa il dau la un pret de nimic am zis pas.
    1 point
  13. Arata bine masina dar are doua minusuri: este benzina si nu are navi, benzinarele se vand foarte greu in Romania, toata lumea cauta diesel, al doilea lucru e navigatia, un alt minus ar fi pretul... noi iti spunem care e realitatea la 15k deja gasesti f30, asa e romanul, vrea masina cat mai ieftina si modelul nou.. acum ca tu vrei sa stai 2-3 ani cu ea la vanzare e alegerea ta, oricum iti urez bafta la vanzare:)
    1 point
  14. Si aici e o mica discutie. Firmele mari de inchirieri auto, gen Sixt (n-am actiuni, nu le fac reclama) au un standard, nu ofera rupturi clientilor si le intretin ca la carte. Angajatii trebuie sa justifice inclusiv drumurile pana la spalatorie auto. Da, e ceva mai mare uzura ca masinile sunt fredonate de X soferi, dar mai bine una fredonata 50.000km (cam asta le e media) decat una alergata vreo 200.000km. La 200.000km vine revizia aia sanatoasa in care schimbi piese de te apuca paranoia. E o chestie generala, la aproape toate marcile. Si aia care iau masini la daily rental, merg la consum, pe suspensie-directie daca e sa fie probleme, desi, masina luata de noua, cu roti comune (nu pune nimeni 19" la seria 3 la inchirieri - e un exemplu aleator)....ma astept sa fie in stare destul de buna si la capitolul asta.
    1 point
  15. De unde ai tras tu concluzia ca masinile de flota sunt prost intretinute? Prietena mea are BMW`uri luate pe leasing operational si sunt mai bine intretinute ca 99% din masinile de pe forum, crede-ma. E si logic..Bavaria iti schimba ce vrei si ce nu vrei la ele la revizii..lesne de inteles de ce....
    1 point
  16. N47 a fost introdus pe NFL incepand cu 03.2007, mai precis variantele de 177cp-320d si 143cp-318d. E90 cu motoare M47 sunt 320d-163cp si 318d-122cp. * Exista si 320d - 163cp cu N47, si anume varianta ED (EfficientDynamics), introdusa dupa 09.2009, dar e usor de recunoscut, fiind facelift. In speranta ca ti-am clarificat nelamurirea, succes!
    1 point
  17. Nu e chiar asa. Exista ani prosti in cazul masinilor. Cam ca la vin. Adica E60 prefacelift din 2004 clar e un exemplu bun. Sau E65 prefacelift. Cat despre numarul de km, nu degeaba o masina cu putini km e foarte scumpa. Uzura nu e doar la interior Degeaba ceri foarte mult pe o masina de 250 000 sau 300 000 km. Aia e o masina uzata si in care trebuie bagati bani indiferent de starea ei aparenta.
    1 point
  18. Eu cred ca ne pacalesti, nu vrei sa o vinzi!
    1 point
  19. din cate stiu f putini au morimoto originale. sa ma contrazica cineva, din ce stiu eu absolut toate lupele la ~200-250 lei setul NU sunt originale.
    1 point
  20. Si eu am avut numai experiente bune cu ProLeasing Ploiesti la toate masinile. Dar ca un sfat, plateste intermediar la 15mii de km un schimb de ulei +filtru, e pacat de motor pentru cat costa sa nu le faci mai ales in Romania... Mai ales daca planuiesti sa tii masina peste perioada de garantie Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  21. Pai din pacate masina ta nu a avut pachet m,e pus ulterior si nici macar tot
    1 point
  22. Daca iti intra gaze de esapament in masina si suiera la schimbarea treptelor, ori nu e stransa bine evacuarea pe turbo ori ai racordul flexibil fisurat.
    1 point
  23. Gata,s-a dus topicul )
    1 point
  24. CE TENISI!!!!!...si doua odorizante!!! ...tablou complet!
    1 point
  25. pentru ca restul componentelor si uleiul ramas in circuit sunt calde si automat se va face un transfer de caldura
    1 point
  26. Pai nu iau cu butoanele alea ca nu am cum. La mine merge cel din poza lui Inside , fara butoanele respective. Poza e simbolica. Era vorba doar de modelul de volan.
    1 point
  27. Daca tragi de buton si il tii masina va frana tare...e o frana de urgenta parca daca soferul pateste ceva iar pasagerul observa asta...
    1 point
  28. Pai daca tu ai 5-6000 euro si mai iei ceva bani pe masina ta,cu banii astia iti poti lua un M3 e36 sau chiar e46(depinde de cati bani iei pe masina ta) si ai scapat de modificari :thumbsup:
    1 point
  29. Una peste alta , resfotarile astea minune aduc plusuri pe o parte cu minusuri pe fiabilitate. Orice ar zice cineva si cat de profesionist s-ar face, tot iti asumi riscuri. Cat despre scriere, dezlipirea ecu aduce dupa sine riscuri f mari. Prin obd este si mai faci si mai safe. Ma rog. Nu vreau sa nasc discutii, dar am avut resoftari la masini cu modificari hardware ( turbina fmic alte injectoare ) cat si masini stock facute de-a lungul timpului in cateva locuri renumite de pe la noi, insa din experienta acum prefer masina stock . Mai bine o iei cu motor mai mare,mai puternic si ai rezultate sigure si fara stress. Ca o observatie personala, 200 de cai de fabrica sunt mai musculosi decat 200 de cai obtinuti in urma resoftarii.
    1 point
  30. Stii ce demonstreaza chestia asta? Romanului ii place sa fie mintit si pacalit. Prefera sa ia masina de 300 000 cu multe probleme, dar sa aiba pe bord 150 000 sau maxim 200 000 km. Daca o masina are 300 000 km si e intretinuta corespunzator si nu are probleme tehnice, care-i problema? Masinile ieftine au aproape intotdeauna probleme tehnice sau probleme cu actele sau taxele. E destul de greu sa gasesti un E46 stock cu motor de 2.5 si cu taxele la zi. Sau poti sa iei unul la 3500 euro si apoi bagi inca 2000 euro in el si tot nu il faci masina. Mai bine iei o masina cinstita si in care nu trebuie sa bagi multi bani in scurt timp, exceptand desigur problemele comune modelului.
    1 point
  31. Tipule nu te agita aiurea ca faci riduri. Eu nu dau doi lei pe serviceul asta, am si specificat ca doar m-a amuzat abordarea asta cu " ti le schimbi singur". Daca tu consideri pasiune sa schimbi placute si ulei, e alegerea ta. Dar mai usor cu " atat ai inteles tu", ca am senzatia ca tu nu prea ai inteles ce am scris. Am si specificat ca " asa e, service bun inseamna sa rezolve chestii mecanice complexe". Eu unul prefer sa nu ma murdaresc si sa imi pierd timpul cu asa ceva, dar asta nu inseamna nicidecum ca tu esti mai pasionat decat mine de masini. In fine, am observat ca pe forumuri in cazul in care ai alta parere decat unii,imediat esti luat la misto si criticat. Pax!
    1 point
  32. poti pune si 5w-40 full sisntetic, sau 10w-40 semisintetic. avand in vedere ca oricum schimbul se face la 10-12k km la motorul asta, cam arunci banii pe fereastra cu 5w-40..
    1 point
  33. in afara de km falsificati si altele asemenea mi se pare o masina fara "vino-ncoa'". am am luat pt ca ramasesem cu nostalgia seriei 5 pre-bangle din care am avut cateva si mi-au placut. am dat-o dupa 4500km (cumparata noua).
    1 point
  34. Cam din stadiul asta am plecat si eu cu a mea...cu rabdare,bani si nervi tocati se rezolva. Si oricum : TOT CE NU SE REZOLVA CU BANI , SE REZOLVA CU CEVA MAI MULTI BANI !!!
    1 point
  35. Ori exagerezi grav ori consideri "full option" navigatie, scaune piele incalzite si ac pe doua zone.. si eventual o trapa.. F10 are efectiv atat de multe optiuni disponibile incat eu nu cred asa ceva.. P.S. Am intrat pe autovit de curiozitate.. Exact cum credeam, la banii aia, departe rau de masini f dotate.. Asteptarile lui sunt reduse probabil.
    1 point
  36. Pentru ca au peste 5 ani majoritatea , iar km ma indoiesc ca sunt reali pe autovit la 95% din ele. Nemtii le schimba pentru ca au iesit din garantie, iar la 2-3 sute de mii de km reali ii un motiv serios pentru ei sa cumpere una noua.(pentru ca isi permit ca nivel de trai si civilizatie)
    1 point
  37. la diesel e altceva,.... e mai complicat
    1 point
  38. nu e de fete. pacat ca e urata ca mi-as fi luat si eu. e usoara si trage bine pe aproape orice motorizare
    1 point
  39. Nici eu n-aș mai vrea sĂŁ conduc o mașinĂŁ dotatĂŁ, cĂŁreia i s-a distrus motorul la 65.000 km, probabil așa a zis și neamțul. Scaunul șoferului deși e parțial pozat, pare a fi cam uzatĂŁ pielea. Pare interesant cum e fotografiat volanul, dintr-o parte și fĂŁrĂŁ sĂŁ se vadĂŁ prea bine. Bancheta din spate a surprinsĂŁ clar, deoarece pe ea nu s-a prea stat și nu este uzatĂŁ. Cine știe ce crocodili au stat pe locurile din fațĂŁ de nu le aratĂŁ. Dintre cele trei, dacĂŁ tot vrei un seria 1, alege 120-ul, deși i-ar lipsi pielea.
    0 points
  40. Eu am 123d tunat de la 204 cp la 320 cp momentan, dar nu stock. In varianta stock pe garantia mea, merge in jur de 260 cp, fara sa anulezi filtrul de particule si fara fum. Softul este facut de mine personal. Cum mi-l fac eu vorba aia nu mi-l face nimeni avand in vedere de cate experiente si ture a fost nevoie pentru a fi totul ok. Calculatorul este EDC17 si nu poate fi facut decat prin Boot mode... Performantele sunt mai bune momentan decat la M3 e46. Cine nu crede si are M3 e46 il invit personal la o proba. 80-180km/h in 9,3 sec. M3 are in jur de 10,6 (este filmare pe youtube)...
    0 points
  41. daca ar fi sa pun la suflet ce spune oricine pe un forum cred ca as lua-o razna ) interiorul putea avea mai multe dotari. sunt perfect de acord !! cu toate astea, asa cum am luat-o si eu, cred in publicul ei tinta ! nici eu nu imi imaginam ca o sa imi iau un e90 fara navi, pur si simplu nu imi placea cum arata si consideram ca acea "cocoasa" cu o navi ce poate fi impartita in 2, sa-ti ramana navi pe dreapta (cand mergi la drum lung cu serpentine e foarte misto sa vezi dinainte cum va fi curba), este cea care ii da farmec interiorului ! cu toate astea motorul, cutia de viteze si transmisia au primat in defavoarea altor dotari de comfort ! 2 seturi de jante cu cauciucuri nu le mai calculam la cumparare? daca pe iarna cauciucurile mai merg cel putin sezonul ce se apropie, rotile de vara sunt exemplare ! se pot vedea in poze micile ciupituri de vopsea ce le au, in rest nu le poti gasi nimic ! cat despre cauciucuri ... Vredenstein UltracSessanta dot 5014 cumparate in martie 2015 ! pana in 10.500 km rulaj ! vara viitoare se va profita ca sunt asimetrice si se vor interschimba pe cealalta parte a masinii pt o uzura perfecta daca imi permiteti si nu starnesc si mai multe critici ) @servicepremium: ce e de inteles ... al meu e mai slab decat 330i sau 335i ) . Discutia era ca "trage de la ture mari" si daca merita dif de taxe intre 325 si 330 sau mai bine se sare pana la 335 @radui: ma bucur ca nu te-am dezamagit ) ma amuzi, mersi :* @abcd: sper sa nu te urmareasca demonii pana aici si ca temerile tale sa nu se refere la ceva apocaliptic! poze cu cele 2 defecte voi pune mai pe seara pt ca nu am pe laptop dar in mod cert nu te va lua capul ) in cazul in care aveam navi, as fi scris in mod cert in primul post cand am deschis topic-ul pt ca este o dotare foarte misto ! pe langa faptul ca daca tot sunt atati cunoscatori pe forum, m-am gandit ca macar de curiozitate (asa cum si comenteaza unii) sa se uite dupa VIN
    0 points
  42. Adevarul cu flotele e undeva la mijloc. Ce zici tu e adevarat insa daca masina a fost daily rental poti sa-i faci si pe dracu ca are uzura si la filetul de la buson.
    0 points
  43. Hai ca sa iti explic de ce . In primul rand Dragos nu face tunningul prin mufa de diagnoza.Iti scote ECU-ul masinii,apoi deschide capsula metalica a ECU-ului si se conecteaza la placa electronica prin portul specific (nu prin mufele deja existente cu care cominica ECU cu restul masinii), iar softul este rescris byte cu byte cu binecunoscutul (dar se pare ca nu si de tine) program BYTESHOOTER. El pleaca de la softul original si de acolo dezvolta .Are atata experienta omul in cat iti poate da CP si Nm cum vrei , pe plus , pe minus , daca el iti spune ca masina ta prin tunning a ajuns la 220 CP , dar tu mai vrei inca 6 CP in plus,te rezolva imediat. Daca te-ai uitat in postarile mele o sa vezi cel putin 3 variante de tuning pe aceiasi masina.La prima am renuntat ca aveam cuplul prea mare si imi baraia cutia.Iar el ca un profesionist,mi-a dat cuplul mai jos dar si puterea ceva mai mica.Un nene cu jucarie pe OBD , habar nu are ce face.El doar scrie flasul , dand telefoane la altii mai destepti care au mai facut asta si ii trimit doar fisierul cu softul modificat, el de fapt nestiind mare lucru.Daca vrei ceva mai multi CP....ai ghicit ..."stai sa dau un tel sa vad daca se poate". In plus flash-ul prin OBD nu are acces la toti parametrii masinii,asa resoftatul prin OBD cateodata e chiar riscant in mana unui nestiutor. Vobeai ceva de DINO? Hai sa iti explic cu DINO , acolo vezi negru pe alb ce a facut omul,dar nu asta e important ... e important sa vezi curba de cuplu si putere,sa vezi daca masina ta este inca ok tehnic . SUnt destui care au fost sa isi faca tuninig cu probleme la turbina,injectoare , aer fals prin tubulatura si exemple pot fi multe .Dragos din iasi nici macar nu iti face tuning in conditiile astea , te invita sa iti rezolvi problemele tehnice si apoi sa revii cand masina este in parametrii.Ca sa nu mai zic ca pe DINO au fost masini resoftate de necunoscuti atat din tara cat si dincolo de hotare .Resoftari mizerabile,nu se pot numi resoftari, cu niste curbe de cuplu si putere execrabile. Acum trage si tu concluziile singur,pentru mine in RO nu exista decat 2 tuneri , din Buzau si din Iasi , or mai fi si altii buni,dar eu ii recomand doar pe ei , pentru ca am avut experiente excelente iar pe restul nu-i cunosc. Daca vrei sa te documentezi , poti sa il cauti pe fb "Dragos Completechip" , nu stiu daca am voie sa pun asta aici,nu vreau sa fie luata ca reclama , ci ca informativ.
    -1 points
  44. mai este vreun posesor de bmw in tara asta care sa nu stie de ei !? Sunt foarte buni baietii ! am fost la ei si am sa mai merg si eu nici nu sunt din bucuresti Mergi cu incredere !
    -1 points
  45. @alex230ro: - stiu ca este redus, pretul este negociabil (posibil sa fi inceput cu un pret mare pt unii dar sunt mai multi factori aici, taxa este platita
    -1 points
  46. multumesc, pentru complimente ! dar, esti intr-o mare confuzie... amesteci perele cu merele. una e coupe din 2003 facelift si cealalta e sedan din 2001 cu facelift. nu sunt din acelasi film, chiar daca au acelasi tip de motor. bafta !
    -1 points
  47. 11000 pretul licitatiei acum. Nu stii daca mai urca, mai sunt si costurile..mai creste putin. Nu induce lumea in eroare
    -1 points
  48. Sa o stapanesti sanatos si sa ai parte de ea
    -1 points
  49. Poate daca era M3 era o sansa ))
    -1 points
  50. am fost azi la contempo bv si mi-au testat-o si mie cu aparatul ala de ascultare. rezultatul: trebuie sa schimb distributia. a durat o ora, nu m-au lasat langa ea, 165 ron testu. pe factura apare testul efectuat de 9 ori (9 x 14,87 lei pe test plus tva). deviz asa in mare pt schimbare distributie: 6-7000 ron. :ermm: daca doriti pun si scanari dupa rezultatul testului acum eu am niste dubii: ori ei zic asa doar ca sa te duci sa iti schimbe distributia(sau sa nu ti-o schimbe ca e buna si sa zica ca ti-au schimbat-o)ori chiar trebuie desi si omul care a luat-o si a pornit-o a zis ca nu se aude nimic si ca e optimist in privinta testului. o sa fac o programare la bimmer si o sa o schimb oricum. sunt curios daca cei de acolo o sa confirme cele zise de contempo...
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.