Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 10/24/15 in all areas
-
Un SUV 20d are aceleasi taxe si impozite ca si o berlina de 20d...doar la spalatorie o sa iti ia mai mult pe SUV decat la berlina...4 points
-
Aveti grija amatorilor de chilipiruri ca eu m-am ars sa pierd o zi pe drum si 100E cheltuiti pentru cazan asta http://olx.ro/oferta/bmw-535d-biturbo-272-cp-pachet-m-interior-exterior-taxa-nerecuperata-ID4QL38.html Masina e de vanzare pe OLX la 9800E la Campina si Targoviste , aseara am postat si eu un anunt cu problemele masinii fiind destule , l-am postat frumos pe OLX in anuntul asta http://olx.ro/oferta/535d-2006-m-pack-full-taxa-nerecuperata-targoviste-ID4S25y.html , am scris in mare toate problemele, vanzatorul un samsar de 2 lei si asa tupeist sa vedeti ca m-a suna aseara sa imi zica ca de ce fac din astea ca ma da in judecata si imi cere daune 200mil )) Partea buna a postarii mele pe diferite grupuri pe Fb si pe OLX a fost ca am primit pana acum de la 5 persoane din diferite parti ale tarii multumiri ca vroiau sa mearga sa vada masina si sa o ia si nu erau de prin preajma, asa ca mare grija inca odata amatorilor de chilipiruri ca in ele se ascund niste saci fara fund de bagat bani. Cunoaste cineva masina in cauza, are nr DJ-27-LIT ? Acuma sunt un raufacator )) insa l-am intrebat dinainte si i-am zis ca ma duc cu cineva care cunoaste foarte bine si mai bn sa nu ma puna pe drum sau sa zica dinainte daca are ceva de ascuns la masina si el tot o ardea ca masina e impecabila3 points
-
Chiar ca merita. La cati bani ceri pe ea, numa un leasing ne mai poate ajuta3 points
-
Km sunt pe putin 229k nu 129k dupa cum arata masina, eu zic sa mai cauti. Uita-te la uzura volan, uzura scaun sofer, masina asta a mers muuult.3 points
-
7. Initiatorul topicului poate da un singur UP la 7 zile de la ultima sa postare. Nu se admit UP-uri date mai repede de 7 zile de la ultima postare sau UP-uri date de catre alta persoana decat initiatorul topicului. Exceptia UP-ul la 7 zile va fi permis doar atunci cand initiatorul doreste sa scada 10% din pret. Daca se da UP inainte de cele 7 zile topicul va fi inchis 10 zile. Sunt considerate UP-uri si actualizarile de stocuri, noi produse, sau postarea de poze in intervalul celor 7 zile. Din acest motiv, topicurile trebuie sa contina cat mai multe informatii inca de la deschiderea lor.2 points
-
asa este am muscat pastila, insa de mai multe ori zilele astea cand am vb cu el si mi-a zis ca masina o are luata de la unu cu bani super-intretinuta(anvelope dot2014 noi, facturi cu multiple piese noi,etc , unic proprietar si chiar inainte sa ma pun la drum l-am mai sunat odata si l-am intrebat daca mai e cva sa imi zica mai bn dinainte sa nu fac drumul degeaba, ca ma duc cu un prieten care cunoaste foarte bn si ca sa nu ne ia de fraieri, dar el la fel de ferm convins ca masina e impecabila, exact ca in descriere. M-am lamurit cum e cu chiftelele oricum Cea mai mare multumire pe care o am este ca am facut aceasta postare ca vreau sa va zic ca atat pe Fb cat si pe OLX am primit o multime de multumiri de la diferite persoane care ba din Arad, ba din P. Neamt vroiau sa mearga sa vada/ia 535d asta si ca i-am scutit de cheltuiala in plus. O sa o mai vanda la sfantu asteapta si cu pretul ala, auziti la el dupa ce am ridicat-o pe elevator si am dat si jos capacul de la motor si am vazut ca bora ulei peste tot si dedesubt era plina, mustea uleiul sub ea de zici ca fusese antifonata cu ulei )) , cica pretul e fix si ca nu mai lasa nici 1 euro si i-am zis ca poate sa lase si 1000E ca nu ma incurc cu gunoiul ala1 point
-
Forumurile alea vorbesc si de injectoare mancate de motorina prea uscata? Personal nu am auzit de asta pana acum. Nu e vorba de romanisme. E vorba de ceva inutil. Oare sistemul de evacuare ce parere are de uleiul asta? Chiar si asa, sintetic si ars fara reziduuri.1 point
-
Hatchback-ul e mult mai practic decat o limuzina in 3 volume. Concret, am prieten cu Passat modelul asta nou si n-am putut introduce in portbagaj un troler mai mare, gura portbagajului fiind mai mica la sedan, chit ca spatiul efectiv e mai mare si a intrat la mine. Am reusit sa car in Seria 1 diverse chestii si mi se pare extrem de practic ca pot rabata bancheta si obtine spatiu suficient sa car produse in cutii voluminoase, chestie ce nu o poti face in sedan. In Seria 1 spatiul in fata este arhisuficient si pozitia la volan mult peste alte masini ale concurentei. Consumul si tinuta de drum de asemenea superioare. Ca fiabilitate nu am ce-i reprosa, distributia am schimbat-o preventiv si pana la urma e consumabil, iar in cei aproape 80000km de cand e la mine nu am schimbat decat doua becuri pe faza scurta. Singurul minus al masinii e spatiul din spate insuficient insa daca masina e destinata unui cuplu eventual cu copil mic masina nu are repros. Bafta!1 point
-
de ce nu incercati philips silver pentru semnalizari mi se par mult mai faine mie personal nu imi plac becurile alea albastre in semnalizari1 point
-
Mai studiez, daca am dubii am la cine sa merg sa ma rezolve PS: Admiram botul, ignoram fundul http://114.imagebam.com/download/PjFeQlrUe69cBCZOAfW8zg/44278/442775727/IMG_4439.JPG http://114.imagebam.com/download/PY9lu5Lj1XBB4CdPAPelow/44278/442775721/IMG_4432.JPG http://114.imagebam.com/download/SSbTfdZ_GaGUIZH8mvq7Iw/44278/442775740/IMG_4450.JPG http://113.imagebam.com/download/gqSWbfCC1fe62KbMQBzOEQ/44278/442775736/IMG_4443.JPG1 point
-
ai si tu dreptate. romanii nu isi permit sa schimbe masina pe de alta parte uitati-va in trafic -fiecare masina are max 2 persoane in medie fiecare isi ia pana la urma ce vrea si ce poate sa intretina eu am 1.86 si sincer nu am probleme in f20 daca ar sta in spatele meu o pers inalta ar fi inghesuit .dar cu kinderi in spate este ok:) spor la alegeri fiabile !)) Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
http://images.tapatalk-cdn.com/15/10/24/843dd06a5aab007ecc489187dce3e4c6.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/10/24/4699af9d23aa782b441f9eb74fe47e2b.jpg Masina a primit becuri noi pentru semnalizari (osram diadem). Arata foarte foarte bine, mai trebuie sa cumpar semnalizari oem albe pe fata. Dupa ce le primesc voi pune si pe fata acest tip de bec Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Doamne fereste..suntem in 2015 si unii posteaza ca pe 4tuning in 2004 cand dublau puterea din evacuare si chip . Daca un 123d cu interne stock si evacuare si pompa " modificata" de insusi Jean Todt bate e46 m3, vine apocalipsa. Mai postati ca ma intereseaza tuningul secret.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Eu nu am cumparat cauciucuri de iarna RFT din 2 motive : 1 astea non rft sunt mult mai confortabile, iarna conteaza mult la evenutalele cioturi de gheatza...bolovani de zapada pe sosea, etc. 2 eu, cel putin iarna imi vad de soselele patriei fara incursiuni pe stiu io ce dealuri neasfaltate. Oricum masina e prea joasa ptr orice pretentie of-sosea. Si ma gandesc serios sa renunt la RFT si pe cele de vara. Mai iau un kit in plus de reparare a anvelopei si gata.1 point
-
problema din pacate e simpla: -targetul e redus -pretul e mare sigur tu poti cere oricat,din pacate nu cred ca o sa si primesti.Alfel e interesat de stiut: -taxa e platita? Eram acum 1-2 ani in cautare de 325i dar avand in vedere ca actualul nu ma supara cu nimic si ca sa il vand ar insemna sa il dau la un pret de nimic am zis pas.1 point
-
@voltron: ca orice masina, are un public tinta! Ala nu este cel ce cumpara "amortizoare din dezmembrari". Imi pare rau ca am parut arogant (ref la mentiunea ta "bogatule"), nu asta am dorit mai devreme si nici cu remarca de mai sus. Doream insa o comparatie pt ca ai spus ca "trage in ture ridicate" si vroiam sa vad in clasa, cu ce alte motoare il poti baga (sa traga in ture de pana in 2.500 (ps stiu ca 335 e cu totul alta liga). Eu la randul meu tot un 335 as vrea sa imi iau dupa ce o vand daca nu subaru sti (beneficiile motorului de 2.5). Sunt curios de o comparatie reala intre 325 N52 si 330 N54 sa vad daca merita dif la impozit, asigurare etc. 335.ul pe de alta parte chiar merita din partea mea !! Te rog sa imi dau un copy.paste unde am gresit punctuatia sau timpul verbului. Mersi frumos @netto: eu sper totusi sa iau mai mult de 9.500 pe ea ) Inca nu au apus vremurile acelea ! Mai ales la sume mici unde firmale mai fac profit si la trimestru tot au de plata 2-3.000 eur si atunci s.au scos. Desigur este mai avantajos pt mine sa fie luata pe firma din motivul de mai sus iar eu la randul meu voi cumpara tot pe SRL urmatoarea masina.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Cum naiba fac nemtii astia comenzile cand le iau de noi ?Sa ai bani de pachet M dar sa nu mai ai niste maruntis de o incalzire in scaune si o clima amarata acolo ...1 point
-
are carte servis, are si istoric, deasta am pus si vin-ul, sa l verifice cine vrea...1 point
-
Ceva asemanator am vazut pe Valea Oltului acum 2 ani cu un Vectra C,doar ca parapetul nu a ajuns decat pana la scaunele din fata.1 point
-
Acum am vazut ca nu am pus poze cu Quad Xenon-ul pornit: http://113.imagebam.com/download/09HmV383ZUMCNN4kAVLh0A/42538/425376127/1.JPG http://114.imagebam.com/download/ns4yQ2Ka3Jn6dTrZxuV_FA/42538/425376133/2.JPG http://105.imagebam.com/download/IQNTxpXVFOrBVBAH7xjEuw/42538/425376137/3.JPG http://114.imagebam.com/download/L0epH38Hif9ANwiHzvKhjQ/42538/425376375/4.JPG1 point
-
:frantics: :frantics: :frantics: :frantics: :frantics: http://thumbnails105.imagebam.com/41932/eb815a419319780.jpg http://thumbnails108.imagebam.com/41932/d1ff8a419319798.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/41932/c15d3e419319811.jpg1 point
-
Ieri am fost sa iau masina iar cand am ajuns am vazut ca imi statea becul de ulei galben dupa pornire 10 sec, DSC-ul cu eroare in bord. Am verificat pe tester si e dus senzorul de ulei (acum il am pe masina cel cu care a venit motorul) iar la urmatorul schimb de ulei o sa il pun inapoi pe al meu iar DSC_ul si-a revenit dupa resetarea senzorului de la volan. Pe urma am plecat in teste impreuna cu Rcc. Masina trage f bine, e super silentioasa si la pornire si la oprire si rupe aderenta in primele 3 trepte, dar am observat ca la kickdown tacane ceva. Am pus-o din nou pe tester si injectorul 2 avea corectie 1,4 iar injectorul 4 avea 2,7 la kickdown asa ca impreuna cu Rcc la garajul lui (caruia ii multumesc enorm pe aceasta cale inca o data :flowers: ) am schimbat injectoarele respective cu injectorul 3 si 4 de pe motorul meu vechi. Rezultat: kickdown fara zgomote suspecte, fara gram de fum, fara tacanit, corectii in jur de 0,3 pe toti cilindrii, doar pe cilindrul 1 la pornirea la rece corectia e in jur de 0,9-1 pe urma scade la 0,3-0,4. Il tin sub observatie si eventual il schimb. Aveam si un scartatit/fluierat care intial am crezut ca e de la turbo dar defapt e de la role, asa ca o sa schimb toate rolele+intinzatore+curele. Piese schimbate: motor (x 2 ) , 8 injectoare din care am ales 4 mai bune, reconditionat turbo, o gramada de garnituri, furtunase, conducta turbo, saibe injectoare + fulie motor, toate OE, filtru ulei+motorina+aer, ulei Motul 8100Xmax 0w40, electrovalva turbo Pieburg. Ce mai e de facut: Maine codez injectoarele, schimbat role+intinzatoare+curele, schimbat senzorul nivel ulei la urmatorul schimb de ulei. Fara ajutorul lui Rcc nu cred ca as fi reusit!!! :goodjob: Sarbatori Fericite tuturor!1 point
-
are schimbate simeringurile, deci e cu noi colegul ... oricum foarte ingrijita masina... doar ca piata la noi este facuta de "cazane si tigai"1 point
-
De ce nu mi-ai spus mie asta? Ai facut afirmatia asta doar colegilor tai, in conditiile in care ai scris in topicul meu ? As putea spune si eu despre tine ca esti un pustan cu un bmw forjat si cazut, inmatriculat pe bulgaria, cu figuri in cap la semafor. Evident, nu ti-ar placea nu ? Observ ca e din ce in ce mai imposibil sa porti o discutie pe un forum despre ceva normal.1 point
-
vezi ca mica publicitate e in alta parte.... AICI E DIY NU VANZARI SAU SERVICII !!!! de ce sa nu comparam cu o chinezarie gen dynavin ? din descriere imi dau seama ca acest proiect sufera la capitolul durabilitate..... nu vad o viata prea lunga pentru saraca tableta supusa la vibratiile unui diesel + diferente de temperaturi ... aia e facuta sa tina daca stai cu ea-n sufragerie dar o sa-ti dai si tu seama dupa ceva timp1 point
-
1 point
-
1 point
-
Corect, cu completarea ca un tip de 1.6 metri si cam 65 kg este in 99.9% din cazuri tipa. Daca o tipa are 65kg si doar 1.6 metri .....e grasa mah ... deci in parerea mea ...e foca animal cum vrei sa zici u dar numa tipa nu e ,,,,oricum gusturile nu se discuta ...poate tie iti place o asemenea tipa dar mie nu :)1 point
-
Corect, cu completarea ca un tip de 1.6 metri si cam 65 kg este in 99.9% din cazuri tipa. Tu confunzi "fata" cu "sotia" :) Sa stii ca eu mai degraba il inteleg pe unul care-si ia un M si sta cu chirie, decat pe unul care-si face o casa de 200 mp si apoi se scarpina sa gaseasca bani pentru caldura, de exemplu.1 point
-
asa e. nu are nici o vina masina ca e cumparata de x sau y. alb sau negru, batran sau tanar. piata auto se segmenteaza in functie de preferinte, bugete si nevoile fiecaruia. acum, multe masini de dimensiuni mici sunt considerate de dame, asta pentru ca doamnele prefera masini micute usor de condus si parcat. majoritatea damelor nu exceleaza la asa ceva si e normal sa-si faca viata mai usoara cumparand o masina mai mica. daca masina mai e si rosie, roz sau mai stiu eu ce culoare feminina atunci da, se poate zice ca are tenta feminina. de cele mai multe ori, damele detin a doua masina din familie si e normal ca aceasta sa fie de mici dimensiuni, de oras, sa consume putin, pentru ca se barbatul are de obicei masina mai mare si mai puternica, cu care se fac drumurile lungi. revenind la bmw, astia nu au facut nicioodata masini considerate "feminine". ba din contra, sunt renumiti ptr masini puternice, sport, destinate in principal barbatilor, caci 99% dintre dame nu sunt interesate de puterea masinii ci sa arate frumos. exceptiile se inscriu in 1%. inca o data, nu cred ca BMW 1 series este masina de femeie si nici nu este destinata femeilor ca si target de marketing. cred ca bmw a creat 1 series pentru ca exista cerinta ptr o masina cu dimensiuni reduse, pretabila ptr: cei care merg mult in oras, care sunt necasatoriti, familii cu 2 membrii, care chiar daca parcurg distante lungi nu au nevoie de spatiu mare in spate, ca a doua masina in familie. cumparatorul de BMW a cerut acest modell, pentru ca cei care doreau asa ceva nu aveau decat 3 series, care nu se pliaza mereu pe aceste cerinte. in plus, bmw nu vindea deloc in acest sector. Mercedes avea Aklasse de ceva timp. VAG avea Polo si A2, Renault are Clio, Opel are Corsa etc etc. nu vb de considerentele de pret aici, ci de clasa de masini. bmw 1er e mai scump insa segmentarea cumparatorilor se face si in interiorul fiecarei clase.1 point
-
Eu cred ca seria 1 este o masina sport, care prinde bine si la fete si la baieti.... spun si eu asta pentru ca eu am unul :twoup: esti o masina de talie mica, dar care iti poate oferi tot ce doresti :twoup:...1 point
-
Eu cred ca aveti o problema sau un complex la chestia cu masinile de fete. Nu cred ca exista imparteala asta (de baieti / de fete). Daca pentru a te simti barbat tre sa conduci o masina cat mai mare... that IS a problem :twoup:1 point
-
nu e deloc masina de fete. Porsche 911 e si ea masina mica, tot de fete este?? si eu ma gandeam sa-mi iau un 5-ar dar avand in vedere ca merg tot timpul printr-un oras in care se circula bara la bara, cel mai bine s-ar potrivi un 1-ar, preferabil pe motorina. deci, dupa mine este o masina frumoasa, cu linii interesante care se preteaza foarte bine la oras, dar si la drum lung, pentru persoanele fara copii sau cei care nu au nevoie de spatiu mare ptr bagaje. e o varianta buna si ca a doua masina de oras si drumuri scurte, asta in caz ca va tine buzunarul. putine masini pot fi considerate de fete, cred ca doar Renault a scos un Clio, destinat special fetelor cu motive florale pe el. PS: daca este de culoarea roz atunci orice masina poate fi considerata de fete, de pimp sau de gay!:twoup:1 point
-
Pe mine m-a SOCAT cat de bine se sta in seria 1; eram cu cineva in Germania sa isi ia un A3 si pana la urma si-a luat un 318 tocmai datorita spatiului. Iar respectivul spatiu l-am descoperit urcand intamplator intr-o seria 1. E izbitoare ergonomia interioara fata de aparent mica dimensiune exterioara.1 point
-
subscriu, nu am M-ul dar am xenon :twoup: Iar ca spatiu mi se pare destul de incapatoare, 4 oameni in ea stau destul de relaxati. Bine ce-i drept probagajul nu este foarte incapator dar suficient si el pentru clasa ei. on topic: de sa fie numai de fete? e unisex zic eu. Ma rog, atata timp cat nu o sa ti-o vopsesti mov :twoup:1 point
-
mie sincer nu-mi pare de fete !..arata f misto Mai ales cele cu xenon si kit M. nu se compara cu un compact1 point
-
depinde cum discutam ... de dragul de a parlamenta sau in scop proctic ... adica cineva care vrea masina asta ... chestia cu masina de fete sau nu pur si simplu nu exista ... daca sunteti niste bucuresteni activi veti vedea ca mini sau C1,aygo,tico etc sunt cele mai bune masini ... cine se vrea macho si vrea masina mare nu are ce face decat sa intre in categoria celor care parcheaza aiurea de genul: "uite-l si pe asta cum a parcat" nu de alta dar dupa ce dai 5 ture de cartier o arunci pe spatiul verde ... spre deosebire de o masina mica care intra mai usor in multe locuri inclusiv in parcarile de la malluri... daca va uiteti pe peretii parcarilor o sa vedeti o gramada de julituri ... ca de macho are masina mare... seria 1 este o masina mare ca gabarit dar mai mica decat altele ... este usor de manevrat in oras si consuma putin iar cand iesi la munte/mare nu ai probleme cu ea... e mai inchesuita ... asta nu inseamna ca nu ai loc ci pur si simplu nu e buna de 4 adulti ... ceea ce e ok ... cine isi cumpara masina pentru altii sa nu se enerveze cand are masina plina cu prieteni,etc ... pentru 2 persoane plus 1 copil n-ai probleme ... pe langa asta consuma putin ... cel putin 118d ... marea majoritate a lumii se uita la caii putere dar daca ii intrebi cat de des merg cu masina la capacitatea ei trebuie sa recunoastem ca sub 5% in rest numai pe numarul de pe spate dai banii si pe benzina ... am 335i ... sa-ti fie de bine ... ai ingropat o gramada de bani ... daca iti permiti sa arunci cu ei ma bucur pentru tine ... in cazul meu nu vreau sa arunc in nici o parte :twoup: asadar vlad ... seria 1 este o masina PUNCT! cu avantajele si dezavantajele oricarei masini ... daca esti un om care vrei cilindree si balene cu siguranta nu e pentru tine1 point
-
Nu este deloc asa. E o masina practica de oras, nu e o masina de femei. Plus unul.1 point
-
Nu este deloc asa. E o masina practica de oras, nu e o masina de femei.1 point
-
Seria 1 clar nu este o masina destinata numai fetelor.Ca se poarta in randul lor asta nu inseamna ca nu se adreseaza si barbatilor care o pot conduce cu destula mandrie fara sa se simta in vreun fel stanjeniti ca vezi doamne e masina de femei1 point
-
Vw Golf e masina de fete? E vreo legatura intre "spatiu redus" si "masina de fete"?...eu as zice ca e, dar invers proportionala :twoup:1 point
-
Daca sti sa pui pret pe cum se conduce si senzatiile care ti le ofera, spatiul nu mai reprezinta o problema :twoup: .1 point
-
:twoup: ! Mai sunt masini de clasa mica, Opel Astra de ex. Am stat intr-un seria 1, si nu mi se pare mica...bine, nici mare nu e... LE : Nu mi se pare masina de fete...:twoup:1 point
-
La x3 cam naspa interiorul, inghesuit si scaune mici necomfortabile. Mai bine ia un F10...si asa nu urci muntii cu x3 ca sa zici ca merita cine stie ce0 points
-
Pe mine ma mira putin consumurile marite postate aici. Eu am BMW X1 23d, xDrive, cutie automata 6 trepte, din 2012, rulaj 80.000 km (luata de noua). Ceea ce pot sa confirm este consumul ridica in regim de autostrada (peste 130 kmh). La o viteza de 140 kmh am un consum de 8-8,5 litri deoarece turatia motorului in treapta a 6-a este de 3.000 RPM. Ii lipseste rau de tot treapta a 7-a (sunt curios de cei cu cutia automata in 8 trepte, acolo regimul de turatie ar trebui sa fie mai redus, deci consumul mai redus). Reversul medaliei, partea buna, este ca pentru un motor diesel, o tura pe autostrada la 140 kmh - la 3.000 RPM - este ca o cura de dezintoxicare. Nu vei avea probleme cu turbo, EGR, DPF niciodata. Cineva de la BMW a spus, ca raspuns la acuza mea ca cutia in 6 trepte este prea scurta, ca asa s-a dorit: sa fie un motor de turatie ridicata. Deci combustibilul consumat in plus in regim de autostrada se compenseaza cu faptul ca nu vei plati reparatie la turbo, EGR sau schimbare DPF (care e cam 2.000 EUR din cate stiu). Fair trade... In rest, eu sunt multumit de consum. Nu uitati ca vorbim de masina de clasa medie, 204 CP, 400 NM, xDrive (cutie de transfer) si cutie automata. Nu poti avea consum de Logan sau Golf. Chiar zilele trecute, drum Brasov-Cluj, trafic mare, depasiri non-stop, regim sportiv (am facut exact 3:45 ore si viteza medie de 81 kmh, ceea ce e f repede in conditii de trafic) am obtinut 7,6 litri%. Pe aici e media mea. Cand nu e trafic, obtin spre 7 litri%. Sotia mea obtine 6,5 litri%, nu prea depaseste ) In trafic de Cluj, obtin 9-10 litri, in regim de condus mult la rece (ture scurte de 5-8 km). Parerea mea este ca cine are consumuri maiari cu modelul 20d sau 18d, are ceva in neregula la motor sau masina a fost abuzata serios. Cu a mea am facut eu insumi rodajul, cu mult bun simt pana pe la 20.000 km. Dupa, o abuzez si eu, in sensul de kick-off dese pt depasiri. Dar.eu schimb uleiul la maxim 15.000 km (fata de 30.000 km) si uleiul la cutie l-am schimbat deja la 50.000 km, printr-o intamplare. Chestia cu ulei "lifetime" la cutie e o poveste. Cei cu masini care au rulaj de peste 150.000 km trebuie sa tina cont ca e o masina "batranica" deja, mai betiva un pic, si sa schimbe urgent uleiul la cutie, si asta are o influenta.0 points
-
Ma bucur ca am stabilit dimensiunea. Cateodata nu gasesc utilitatea unor observatii, acum e unul din acele cazuri. Si ca un aspect tehnic, site-ul acela calculeaza raza, diametrul este intr-adevar mai mare cu 30 mm, dar balonul va fi doar cu 15 mm mai mare la 225/45/17, pentru ca se imparte la 2.0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00