Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 10/27/15 in all areas
-
M-am gandit ceva timp daca sa deschid topicul asta sau nu, asta pentru ca nu sunt proprietarul masinii, desi o folosesc zilnic. Am zis totusi ca nu strica sa impartasesc cu voi cateva impresii. Avem grija unul de celalalt din luna iulie, timp in care am parcurs aprox. 7000 km pe soselele patriei. Este un 118d facelift, cu pachet M, faruri cu LED, scaune incalzite, PDC fata/spate, cruise control, bluetooth, usb si alte cateva dotari optionale. In primul rand am fost foarte placut surprins de restilizarea pe care masina a primit-o. Nu am fost un mare fan Seria 1 de cand a aparut F20-ul, intrucat mi s-a parut un model cu un design cel putin discutabil (si nu cred ca sunt singurul), insa acum, cu noile faruri si stopuri chiar cred ca arata bine, asa cum ar trebui sa arate. Farurile cu LED, atat pentru faza lunga, cat si pentru faza scurta, ce inlocuiesc varianta cu xenon, lumineaza ok, nu as putea insa sa spun ca am sesizat o diferenta remarcabila. Avantajul principal in utilizarea cotidiana mi se pare ca provine din faptul ca nu au nici un pic de latenta, aprinderea fiind instantanee. Binecunoscutul motor de 2 litri diesel, in noua varianta de 110kW (150 CP) mi se pare foarte liniar si bucuros sa urce rapid in ture, mult mai mult decat te-ai astepta de la un diesel, permitand acceleratii prelungite in depasiri. Pentru cine se intreaba cat consuma, pot sa va spun ca in general de la plin la plin am o medie intre 6.1 si 6.3 litri/100km, in regim mixt. Cei care au condus modelele generatiei F stiu ca masina se comporta foarte diferit in functie de modurile alese, in special intre ECO Pro si Sport. Si ca tot am adus discutia despre aceste moduri o sa pun accentul aici pe directie. Ca fost posesor de E90, am apreciat mereu directia mai "grea" si extrem de precisa, fara o asistare exagerata. Acum mi se pare insa ca au reusit un compromis foarte bun, masina fiind mai usor de manevrat in oras pe modurile ECO Pro si Comfort, iar pe Sport si Sport+ redevine acea directie cu care eram obisnuit. Directia precisa, alaturi de un tren de rulare ferm, suficient de rigid din punctul meu de vedere chiar si cu suspensia standard (da, desi masina este un M Sport, setarile suspensiei sunt cele standard), asigura, asa cum ne-am obisnuit la aceasta marca un comportament foarte agil, senzatia generala fiind de neutralitate si dorinta permanenta de a devora km intr-un regim cat mai rapid. Un minus i l-as putea acorda cutiei de viteze manuale, la care, desi are un ghidaj exact si ferm, m-as fi asteptat la o cursa a schimbatorului mai scurta, mai ales ca vorbim despre o versiune de echipare cu specific sportiv. Mai am acasa un C-Klasse cu pachet sport, care contrar asteptarilor, propune o miscare a levierului mult mai scurta si favorizeaza astfel schimbarile mai rapide. Am fost placut surprins insa de functia de Rev Matching, care creste in mod automat turatia motorului la retrogradari, pentru a asigura o schimbare mai lina, fara smucituri. Folosesc destul de mult frana de motor si in prima zi cand am preluat masina am avut vreo doua momente in care am crezut ca am apasat acceleratia din greseala, nestiind de existenta acestei functii. Este pur si simplu un deliciu din punctul meu de vedere. O surpriza placuta o constituie sistemul audio, care desi este cel standard, mi se pare in sfarsit la un nivel decent de calitate, in special comparativ cu generatiile precedente, unde sistemul standard, asa cum stim cu totii, lasa mult de dorit. Ma bucura si existanta unor lumini ambientale ceva mai complexe, la picioare si manerele interioare ale usilor (din fata), a caror culoare si intensitate pot fi schimbate (portocaliu sau alb). Nu este ceva foarte important, dar ofera o tusa fina, care inainte era mai mult apanajul concurentei Merecedes/Audi. Va las sa o priviti si astept bucuros intrebari daca este cazul. http://s3.postimg.org/jcxzk4skj/DSC05891.jpg http://s3.postimg.org/b9zt8t7z7/DSC05897.jpg http://s3.postimg.org/w85z6w7tv/DSC05911.jpg http://s3.postimg.org/4aqcn6xer/DSC05912.jpg http://s3.postimg.org/b65zsk2hv/DSC05913.jpg http://s3.postimg.org/oyp01xin7/DSC05914.jpg http://s3.postimg.org/e1s9qwl9f/DSC05915.jpg http://s3.postimg.org/m60dvn7oj/DSC05916.jpg http://s3.postimg.org/9ibfrne03/DSC05918.jpg http://s3.postimg.org/hcc1d1lsz/DSC05920.jpg6 points
-
Nu baga nimic in portbagaj. Nu ai e36. Daca ai cauciucuri bune si te pricepi, te descurci aproape in orice situatie. Doar sa ai grija cand e inghetat ca iti fuge spatele foarte repede daca esti brutal.5 points
-
5 points
-
Poze cu noile grile: http://s7.postimg.org/o8nzm8ajr/DSC_0159.jpg http://s7.postimg.org/wur96tmjr/DSC_0160.jpg http://s7.postimg.org/ilrmor813/DSC_0161.jpg http://s7.postimg.org/urgtz5mqv/DSC_0163.jpg http://s7.postimg.org/b72awdm5j/DSC_0164.jpg4 points
-
a aparut si harta pt europa de est premium 2016-1. l am preluat si eu din alta parte.NAVD_000004CE_255_002_064.rar4 points
-
4 points
-
Replica dupa minutul 1:45 e pentru tine. Am ras sa mor! Chiar va recomand sa il vedeti!3 points
-
BMW X3 - F25 Motor : 3.0 litri (N57T) , 258 cai (190kW), EURO 5 VIN : WBAWY510700A36217 Transmisie : Automata (8+1) Tractiune : 4x4 Culoare : SPARKLING BRONZE METALLIC (B06) Data primei inmatriculari : 12.07.2012 Rulaj : aprox. 87.000km Pret: 29.800 EUR Poze si date de contact : http://olx.ro/oferta/bmw-x3-3-0d-2012-trapa-navi-mare-piele-bi-xenon-ID4GDus.html#9e56fef237 http://autovit.ro/anunt/bmw-x-x3-ID7Gf9ZW.html Cateva informatii suplimentare : * Un singur proprietar in Germania, istoric complet verificabil in reteaua BMW - accept test la reprezentanta * Masina functioneaza fara probleme, urmatoarea revizie este peste 14.000 km sau 11.2016. * Eu i-am facut doar schimbul de lichid de frana la bimmer service acum o luna (am factura + mentiune in cartea de service). * Cred ca are nevoie de o bieleta de directie / antiruliu pe partea stanga - la denivelari mai mari se aude un zgomot la roata stanga fata. * Uzura la interior este minima : cateva zgarieturi fine pe volan (probabil de la inele/verigheta) si pe consola centrala, langa cotiera (banuiesc ca a fost condusa de o femeie si avea bratari pe mana dreapta) * La exterior masina este de nota 9.9/10 - sunt cateva zgarieturi (2, maxim 3), dar abia se observa. * Anvelopele sunt de vara, iar cele de pe fata sunt ceva mai tocite - cred ca mai rezista un sezon, maxim doua. Cele de pe spate sunt ok. Asa cum am zis si mai sus, accept orice test si sunt dispus sa deduc costul eventualelor piese de schimb din pretul afisat. Dotari (conform VIN DECODER) : 1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES 1CC AUTOMATIC START/STOP FUNCTION 1CD BRAKE ENERGY REGENERATION 2K8 L. ALLOY WHEELS V-SPOKE 307 2VG PERFORMANCE CONTROL 2VL VARIABLE SPORTS STEERING 216 SERVOTRONIC 230 EU SPECIFIC ADDITIONAL EQUIPMENT 249 MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL 255 SPORTS LEATHER STEERING WHEEL 258 RUNFLAT TYRES 3AT ROOF RAILS ALUMINIUM SATINATED 320 MODEL DESIGNATION, DELETION 402 PANORAMA GLASS ROOF 413 LUGGAGE COMPARTMENT NET 423 FLOOR MATS, VELOUR 428 WARNING TRIANGLE 430 INT/EXT RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE 431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D 465 THROUGH-LOAD SYSTEM 494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER 502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM 508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC) 521 RAIN SENSOR 522 XENON LIGHT 534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING 544 CRUISE CONTROL WITH BRAKING FUNCTION 563 LIGHTS PACKAGE 6AA BMW TELESERVICES 6AB CONTROL TELESERVICES 6NL CONNECT. BLUETOOTH A.USB DEVICES IN 6VA CIC CONTROL 6VC CONTROL COMBOX 609 NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL 612 BMW ASSIST 614 INTERNET PREPARATION 615 EXTENDED BMW ONLINE INFORMATION 616 BMW ONLINE 633 PREP.MOB. PH. BUSINESS BLUET.INTERF. 698 AREA-CODE 2 7SP NAVI PROFESSINAL W.HANDYPREP.BLUETOOTH 8KA OELSERVICE INT. 30.000 KM/24 MONTHS 8SC COUNTRY SPEC. RELEASE OF TELESERVICE 8TN DAYTIME DRIVING LIGHTS SELECTABLE B 8V1 NCAP LABEL 801 GERMANY VERSION 840 HIGH SPEED SYNCHRONISATION 879 GERMAN / ON-BOARD DOCUMENTATION 925 SHIPPING PROTECTION PACKAGE 205 AUTOMATIC TRANSMISSION 4CG INT.STRIP SATINSILVER 4U2 DRIVING EXPERIENCE CONTROL INCL. EC 520 FOGLIGHTS 548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING 851 LANGUAGE VERSION GERMAN ...sper ca nu am ratat nimic. O sa incerc sa pun si poze pe forum, daca aveti probleme cu link-urile de pe olx/autovit.2 points
-
nu e asa rau e36 pe zapada. eu am mers 5 ierni cu ea si nu m-a dezamagit. Aveam in portbagaj "sosete" si doar de 2-3 ori le-am folosit, si atunci pt ca era foarte multa gheata sub un strat de zapada de 10-15 cm. Am suspensie normala si masina este destul de ridicata, cred ca e mai ridicata decat e90-urile. Ar fi fost bine un diferential blocant dar mai trageam frana de mana la urcari cand era nevoie(nu functiona tot timpul). Am facut Rucar Branu pe ninsoare si nedeszapezit cu ceva atentie sporita si vre-o ora in plus, insa masina era incarcata cu 4 pasageri. Prin zapada afanata am mers foarte bine, chiar daca era destul de inalt stratul. Importante sunt anvelopele de calitate, fac diferenta enorm.2 points
-
Daca te referi pe zapada, intr-un mod practic de zi cu zi in oras (nu pe pista de avion)te inseli. Daca te referi pe sosea curata, intradevar tractiunea spate ofera stabilitate mai buna.2 points
-
Si eu prefer sa circul cu loganul, mai ales cand e zapada mare. E mult mai inalt, tractiunea fata ma ajuta, si cel mai important se incalzeste mai repede in masina2 points
-
Cu anvelopele respective nu o sa ai probleme, doar sa ai grija cu acceleratia sa nu o bruschezi, cum a spus si colegul de mai sus (numai daca vrei :shifty: ).2 points
-
toate BMW din seria F au un bug in CAS4 ce permite pornirea fara cheie a masinii doar prin simpla conectare a unui laptop si executia unui job in Tool32. Dureaza mai putin de 1 minut toata povestea. Bug-ul e cunoscut din 2012 si BMW nu a catadicsit sa il rezolve in nici unul din update-urile de pana astazi. Oricine cu un cablu DCAN si Tool32 instalat pe laptop poate porni un F cu conditia sa aiba access in interior la mufa OBD.2 points
-
2 points
-
Nu e problema, nu am nimic de ascuns. Sunt dispus sa merg la orice testare si sa deduc costul reparatiei din pretul final de vanzare. Nu am idee cat costa o caseta de F25 .... are cineva idee care ar fi pretul ? Am zis ca poate fi bieleta de directie / antiruliu pentru ca un zgomot similar l-am avut la E60-ul pe care l-am vandut anul trecut. La bimmer mi-au zis ca e de la bieleta de directie si am intrat si eu sub masina si am vazut ca are joc. La testarea de la Proleasing Ploiesti (care a durat 3 ore) mi-au zis ca masina e super ok pe partea tehnica2 points
-
Se vinde BMW 320D Touring, anul 2002, cutie de viteze automată step-tronic, rulaj 216800. Dotări: Interior piele neagră, navigație bussines 16:9 color, modul GPS, sistem multimedia hi-fi, încălzire în scaune, climatronic, faruri xenon cu reglaj automat de nivel și pornire automată, becuri Osram Night Breaker, senzor ploaie, retrovizoare cu funcție anti-orbire, oglinzi electrice încălzite, cotiera, alarma OEM, magazie 6 cd-uri, cârlig Westfalia retrofit cu modul electronic de control, tăviță portbagaj din plastic, preșuri vară velur și iarnă cauciuc, ambele OEM. Toate dotarile sunt functionale. Vine la pachet cu 8 roți, 4 BBS RC90 R17 cu gume noi Michelin Pilot 215/40/R17, alte 4 jante de tablă cu gume bune 205/55/R16. Intervalele de service dese, ulei la maxim 10k km, întreținerea a fost făcită în regie proprie dar păstrată în cartea mașinii. Am pastrat un dosar consistent cu facturi și garanții pentru toate piesele achiziționate pe durata a 3 ani, nu a dus lipsă de nimic. Recent schimbat ulei, filtre, saboți frână de mână, plăcuțe frână față. Programat și un schimb ulei și filtru, garnitură la cutia de viteze. Are nevoie de un nou proprietar pasionat și grijuliu. Motivul vânzării este lipsa de utilizare fiind a treia mașină, merită să fie condusă în continuare. Taxa 0, certificat fiscal eliberat în data de 15.10.2015. Răspund la telefon între 12:00-14:00 sau după 17:00, puteți trimite mail sau SMS înafara acestor ore și voi încerca să răspund rapid. Poze aici: http://olx.ro/oferta...-0-ID4QlDE.html PRET: 4650 euro1 point
-
e vorba de update de soft la calculatoare, nu de update harti. nu v ati inteles voi pe undeva.....1 point
-
Foarte frumos faceliftul. Modelul prefacelift nu este pe placul tuturor. Mie unul imi place daca are farurile xenon si led pe stopuri. Interiorul nu este foarte diferit fata de facelift.1 point
-
acum am facut si eu updateul...se misca ca si celelalte..probabil este ceva cu stickul tau. poate cei care calatoresc mai mult prin tara sa ne zica ce schimbari sunt...1 point
-
Si inca niste poze.. http://s3.postimg.org/kcxh7bmhv/DSC05924.jpg http://s3.postimg.org/3k27v5kf7/DSC05925.jpg http://s3.postimg.org/3lc5okm8z/DSC05926.jpg http://s3.postimg.org/96yksmmxv/DSC05933.jpg http://s3.postimg.org/xxo96g2ar/DSC05934.jpg http://s3.postimg.org/qph7uwexv/DSC05935.jpg http://s3.postimg.org/94jajj8o3/DSC05936.jpg http://s3.postimg.org/j34960i3n/DSC05943.jpg http://s3.postimg.org/tj1zpdnkz/DSC05950.jpg1 point
-
1 point
-
Revin cu un feedback partial: link-ul este valid, pachetul de date este corespunzator. Ca si observatie, update-ul se desfasoara foarte greoi (s-ar putea sa fie de vina stick-ul meu). Va rog reveniti si voi cu experienta proprie. Din punctul meu de vedere este o mare dezamagire faptul ca nici pe aceasta versiune nu este functional Speed Limit Info. Multumim, @Danyro.1 point
-
atentie mare softul de fabrica e gandit sa mearga si cu combustibil mai prost de ex,altfel iti spun de ex ca la M42 softul de fabrica a fost restrictiv pentru a nu creea concurenta lui 325i.La 2,8 de exemplu au facut treaba asta mecanic.1 point
-
Degeaba e paratestat.Din fabrica motorul trebuie sa indeplineasca anumite norme de poluare.Aceste norme de poluare vor reduce din performantele masinii.Tunerii masoara cuplu si caii si mai putin normele de poluare.1 point
-
Este simplu, doar ca noua romanilor nu ne place sa respectam regulile jocului, joc in care intram de bunavoie. Exista contracte scrise si nu mai este nevoie sa ti se spuna ca nu ti ai platit rata, pai ce tu nu tii minte? Daca ipotechezi un amartament si nu platesti ratele la banca cum este? La fel si cu masina. Daca punea anuntul: nu mi am platit ratele de leasing si mi s a furat masina, oricine stia cine este "hotul".1 point
-
Banuiesc ca daca dai cuiva cu chirie un apartament nu intri cand ti se nazare in el doar pentru ca ai pastrat o cheie....1 point
-
Eu iti doresc bafta la achizitie. Dar mi-ar parea rau sa ajungi sa zici lucruri urate despre BMW in cazul unu esec. De aia recomand bugetul tau pentru un e90 NFL. Chiar si in cazul unui pre facelift, cerceteaza bine inainte.1 point
-
1 point
-
dar nu atata de multi incat sa ii bagam pe toti posesori de bmw in aceiasi oala, am vazut persoane destul de inaintate in varsta conducand aceasta marca(nici eu nu sunt un tinerel), si in mb sunt acele persoane mentionate de tine insa nu poti sa spui asta despre ei, nu marca ii alege pe oameni, oameni aleg marca1 point
-
1 point
-
Stiu foarte bine sa se acopere. Am vazut la o firma de leasing masini si mai grele care au fost recuperate. Ferrari, Aston, CL65 AMG. Sigur nu le-au luat pe prietenie. Exista parcuri pline de masini recuparate. Nu e ceva iesit din comun.1 point
-
Nu cred ca au cum sa pateasca ceva cei de la leasing. Pana la incheierea contractului, ei sunt proprietarii masinii. D-aia are firma de leasing o cheie de la masina. Ca sa ti-o ia in caz de neplata. Cam cu japca, dar asta-i viata. Asa se intampla si in tari mai civilizate. Daca te-ar avertiza, exista riscul sa ascunzi masina sau s-o dai furata. Cel care are contractul de leasing e doar utilizator, nu proprietar.1 point
-
1 point
-
Senzatia cand il tii in mana e belea rau. N-as fi zis ca voi simti atat de diferit directia.1 point
-
Nu te-am vazut sa postezi chestia asta si pe topicele de prezentare ale colegilor care merg cu gume "stretched" pentru look-ul masinii. Porcesti topicul omului dupa ce nici nu a incercat sa ascunda dimensiunile.1 point
-
1 point
-
Aveti grija amatorilor de chilipiruri ca eu m-am ars sa pierd o zi pe drum si 100E cheltuiti pentru cazan asta http://olx.ro/oferta/bmw-535d-biturbo-272-cp-pachet-m-interior-exterior-taxa-nerecuperata-ID4QL38.html Masina e de vanzare pe OLX la 9800E la Campina si Targoviste , aseara am postat si eu un anunt cu problemele masinii fiind destule , l-am postat frumos pe OLX in anuntul asta http://olx.ro/oferta/535d-2006-m-pack-full-taxa-nerecuperata-targoviste-ID4S25y.html , am scris in mare toate problemele, vanzatorul un samsar de 2 lei si asa tupeist sa vedeti ca m-a suna aseara sa imi zica ca de ce fac din astea ca ma da in judecata si imi cere daune 200mil )) Partea buna a postarii mele pe diferite grupuri pe Fb si pe OLX a fost ca am primit pana acum de la 5 persoane din diferite parti ale tarii multumiri ca vroiau sa mearga sa vada masina si sa o ia si nu erau de prin preajma, asa ca mare grija inca odata amatorilor de chilipiruri ca in ele se ascund niste saci fara fund de bagat bani. Cunoaste cineva masina in cauza, are nr DJ-27-LIT ? Acuma sunt un raufacator )) insa l-am intrebat dinainte si i-am zis ca ma duc cu cineva care cunoaste foarte bine si mai bn sa nu ma puna pe drum sau sa zica dinainte daca are ceva de ascuns la masina si el tot o ardea ca masina e impecabila1 point
-
Mai studiez, daca am dubii am la cine sa merg sa ma rezolve PS: Admiram botul, ignoram fundul http://114.imagebam.com/download/PjFeQlrUe69cBCZOAfW8zg/44278/442775727/IMG_4439.JPG http://114.imagebam.com/download/PY9lu5Lj1XBB4CdPAPelow/44278/442775721/IMG_4432.JPG http://114.imagebam.com/download/SSbTfdZ_GaGUIZH8mvq7Iw/44278/442775740/IMG_4450.JPG http://113.imagebam.com/download/gqSWbfCC1fe62KbMQBzOEQ/44278/442775736/IMG_4443.JPG1 point
-
Asa e, imi place sa traiesc la limita. Se poate inregistra si masura asta pe carte, 60 de lei iti aduc linistea. Eu nu am sa o fac pt ca nu mi se pare justificata. Inca nu m-ai convins.1 point
-
Imi cer scuze daca s.a considerat incalcare de regulament ! NU up.ul a foat intentia dar consider ca merita anuntat ca masina se poate achizitiona si in sistem leasing.1 point
-
Ma bucur ca am stabilit dimensiunea. Cateodata nu gasesc utilitatea unor observatii, acum e unul din acele cazuri. Si ca un aspect tehnic, site-ul acela calculeaza raza, diametrul este intr-adevar mai mare cu 30 mm, dar balonul va fi doar cu 15 mm mai mare la 225/45/17, pentru ca se imparte la 2.1 point
-
Doamne fereste..suntem in 2015 si unii posteaza ca pe 4tuning in 2004 cand dublau puterea din evacuare si chip . Daca un 123d cu interne stock si evacuare si pompa " modificata" de insusi Jean Todt bate e46 m3, vine apocalipsa. Mai postati ca ma intereseaza tuningul secret.1 point
-
Diferenta e neglijabila, aproximativ un 1 cm mai mare balonul la 225. Rotile au venit din Germania impreuna cu gumele. Se simt bine chiar si la 215/40.1 point
-
Doamne, ce comparatii. E ca si cum unu cu Nissan GT-R de 1000+ WHP se urca in masina ta si are impresia ca sta pe loc, ca directia nu e la fel de precisa etc. Clar te raportezi la M4 cand vorbesti de 328i altfel n-ai cum sa spui ca o masina de 245HP e lesinata, e absolut penibil. Chiar n-am nimic cu tine, sa nu o iei personal, ai o masina foarte tare dar lasa comparatiile astea ca nu-si au rostul. Uita-te si la pretul celor doua masini, ce sa vezi ? Surprize, surprize...1 point
-
nu numai romanii.. si multi prin vest. toti sunt ecologisiti pana trebuie sa scoata banul din buzunar. Din gura asa, e usor. teste facute de ADAC numai 25 % din dieseluri se apropie in conditii normale de emisiile declarate. http://www.economica...dac_107876.html faza e cam asa. se stia ca dieselurile sunt niste fumigene de multi ani.. dar nu s-a facut nimic ca acum vreo 10 ani au fost promovate la greu, cel putin vest prin accize mai mici la combustibili, stabilirea impozitului anula functie de CO2 care e mai mic care e intradevar mia mic decat la benzinare etc.. adica nu trebuie sa faci 1000 de teste, le vezi, le auzi le mirosi in fiecare zi in trafic.. o sa se calmeze apele si mai vedem.. probabil o sa fie norme mai dure si dieselurile sa le treca o sa fie super scumpe, si oamenii o sa se gandeasca de 2 ori daca merita sau nu sa le cumpere.. deja un diesel e cam 1.5k minim in plus fata de un benzinar la putere similara.(masini noi configuratie similara) . o sa fie si mai scump.1 point
-
Frumoasa masinuta. Sa o stapanesti sanatos! Singurul minus, folia aia pe capota, da-o jos, nu se potriveste deloc.. Mie unul , nu-mi place cum arata cu folia aia pe capota.. Tu ai pus-o? sau asa ai luat masina?1 point
-
Gata, deja au intrat la "tocit" http://s28.postimg.org/fcgbyzikp/IMG_2068.jpg http://s28.postimg.org/oy9wfa9qh/IMG_2069.jpg http://s28.postimg.org/6swy18a89/IMG_2070.jpg http://s28.postimg.org/o4xamo3pl/IMG_2071.jpg1 point
-
1 point
-
In curand o sa avem topicuri de genul : Am gasit o sacosa in portbagaj, stie cineva ce am in ea ? :twoup:1 point
-
Nu. Dar dacĂŁ prinzi o porĂžiune cu zĂŁpadĂŁ sau gheaÞã când vii cu vitezĂŁ mai mare Âşi pierzi controlul, cred cĂŁ DSC-ul te va ajuta mai mult. 3 ierni N-aÂş putea spune exact.. Ăn BucureÂşti Âşi diverse drumuri la munte. N-am fost salvator montan Âşi n-am casĂŁ de vacanÞã sau pensiune la munte. :) Eu scot DSC-ul doar dacĂŁ nu pot pleca de pe loc cu DSC-ul activat. DupĂŁ ce ĂŽncepi sĂŁ te miÂşti, cel mai bine este sĂŁ-l activezi.1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00