Jump to content
Hai si tu la Poiana Brasov la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/29/15 in all areas

  1. Wow ! Sa te bucuri de el la maxim ! Costurile de intretinere sunt maricele ca la orice M sau S,dar bucuria si placerea cand te afli la volan e nepretuita :sorcerer: Ar trebui sa propunem moderatorilor o sectiune speciala la Masina mea - alte marci,e pacat sa nu pastram legatura,indiferent ce marca conducem
    7 points
  2. Acum ca am ajuns acasa pot sa povestesc linstit experienta mea de astazi. Ideea este in felul urmator, nu alerg neaparat dupa masini full cu 15000 de dotari. Eu am vrut sa cumpar 5-ul asta din Arges deoarece mi-a placut foarte mult cum arata. Aseara dupa ce am postat masina aici, l-am sunat pe jegos si i-am zis ca vin sa vad masina astazi si daca e ok o cumpar, l-am intrebat sa imi spuna daca are probleme deoarece le vad si nu are rost sa incerce sa ma minta. Mi-a zis ca nu e nicio problema, accepta orice test. Astazi il sun din nou si ii zic sa imi spuna ce e cu masina ca eu plec acum catre Pitesti si nu vreau sa ma trezesc cand ajung acolo ca s-a dat sau altele. Omul mi-a zis clar ca nu e nicio problema si ca pot sa vin linstit ca ma astepata. Cand am ajuns in Pitesti omul avea telefonul inchis, l-am sunat de 1000 de ori si nimic. Plin de nervi am zis ca imi bag picioarele si ma intorc catre Bucuresti cand... ce sa vezi, noroc cu colegul care a postat aici numarul de inmatriculare al masinii... o vad in trafic, bag pedala in treiar, ma duc dupa el si ii zic sa traga pe dreapta ca il omor. Omul de la volan... un tip, se uita la mine ca la felul 14 si imi spune ca nu e de vanzare masina, ca el a luat-o acum 20 minute. Am vorbit cu omul care a luat-o, mi-a zis ca intr-adevar tipul care a vandut-o era un ciudat, am aruncat si eu un ochi la masina si intr-adevar era samsarita big time si nu zic asta acum ca nu am luat-o doar ca: toata masina a fost revopsita, farurile si stopurile erau noi, airbagul de la volan arata dubios dar nici astea nu ar fi neaparat problema... probleme au fost la acte. Tipul care a luat masina nu a primit fiscalul deoarece a facut actul de vanzare cumparare cu un gigel care spunea ca e masina lui vara-su si ala e in spital si nu poate se ocupe de vanzarea ei. Insa ala nu avea procura sa vanda masina si au facut actul de vanzare cumparere... ca sa il faca. Cartea era toata plina de propietari ca fapt divers iar de dovada platii taxei nici vorba. De asemenea tipul care a luat masina mi-a povestit ca au mai fost cativa care erau pe drum de la mama dracului spre Pitesti sa cumpere masina iar jegosul asta de samsar le-a dat cu flit si a zis ca de aia isi inchide telefonul ca nu are ce sa mai faca cu restul. Sper ca tipul care a luat-o sa nu aiba probleme cu actele si sa poata sa se bucure de ea, omul a fost foarte ok, am vorbit vreo 20 de minute pe marginea drumului. Una peste alta, m-am convins... este o adevarata experienta sa cumperi un BMW la sh din Romania. S-a umplut tara de jegosi de samsari cu masini cu acte false, da-te peste cap... care mai de care. In final le multumesc incaodata colegilor care s-au oferit sa vizioneze masina, personal nu am vrut sa ii deranjeaz si am zis ca imi iau eu liber o zi si dau o fuga sa vad ce si cum. Din toata povestea asta macar am scos si eu dupa doua luni masina pe afara sa se mai "curete"
    6 points
  3. am spalat azi masina si am curatat jantele in detaliu , de maine intra la pastrare pana in primavara un strat de Kamikaze - Over Coat si cateva poze http://s23.postimg.org/72hhhrwdn/DSC_0258_Medium.jpg http://s23.postimg.org/ry3rt0skr/DSC_0260_Medium.jpg http://s23.postimg.org/qn0lyamcr/DSC_0261_Medium.jpg http://s23.postimg.org/ca2km8cyz/DSC_0263_Medium.jpg http://s23.postimg.org/61lu6e4rv/DSC_0264_Medium.jpg http://s23.postimg.org/b92bx3vzf/DSC_0265_Medium.jpg http://s23.postimg.org/h3qx4tyuj/DSC_0267_Medium.jpg http://s23.postimg.org/dlex8fxyj/DSC_0269_Medium.jpg
    3 points
  4. http://youtu.be/aCDsfjKYn7Y Asta e noul Monstrulet...
    3 points
  5. Eu daca trebuie sa cumpar o masina SH din tara in ruptul capului nu as cumpara de la samsari. 1-Masina este supraevaluata (proprietarul o vinde cu un pret samsarul mai pune si el ceva )pretul corect din punctul meu de vedere este primul pret. 2-Samsari ascund defectele ,sau fac reparatii de mantuiala,vopsesc si repara prin curti,dau kilometri inapoi. 3-Mint cu nerusinare la descrierea masini,istoric,dotari,tip,model etc. Dupa parerea mea primul lucru inainte de a intra in amanunte este sa ceri actele impreuna cu buletinul vanzatorului pentru a verifica daca este adevarat ce spune.
    3 points
  6. 2 points
  7. Sunt mai scumpe, sunt mai grele, sunt mai galagioase. Crezi ca merita toate astea doar pentru probabilitatea ca o sa faci pana iarna si stai 10 minute in frig?
    2 points
  8. Daca nu ati alege cele mai bine dotate masini, dar in acelasi timp si cele mai ieftine, poate nu ati mai avea dezamagirile astea.. Pomana e rara si de obicei se da repede, intre cunoscuti/familie/prieteni samd.
    2 points
  9. Salut , cumpar E60 , neaparat automat , exclus 520d . doar 520i, 525i , 530i, xi , 525d, 530d, 530xd 535 Caut masina in stare buna, fara defecte ascunse si de preferat cu taxa platita. ofer pana la 12000 euro in functie de an si optiunile masinii. Daca are cineva vreo oferta va rog postati aici poze si detalii . contact 0761857692
    1 point
  10. Nu e nimic de ingrozit. Depinde de noroc. Eu le am scos dupa 50 mii de km si drumuri in jumate de europa. Ingrozitul atrage energii negative. Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  11. Da, numai cand ma gandesc cat am alergat pana am gasit-o :frantics: plus faptul ca e prima masina... nici chiar sa plangem dar poate suntem noi mai romantici - vad ca nu toti sunt de acord Multumesc pt urare.
    1 point
  12. Eu am plecat din RO ĂŽn martie pentru aproximativ 2 ani. Deși m-am gândit sĂŁ o vând pe a mea (E60 520d) nu m-a ”lĂŁsat” inima parca. ĂnsĂŁ dacĂŁ tu zici cĂŁ o sa pleci permanent se schimba datele problemei. Ăn locul tĂŁu aș vinde-o deși probabil te-ai atașat de ea și acum ĂŽți vine greu. BaftĂŁ peste tot unde mergi!
    1 point
  13. 1 point
  14. Cred ca se referea la jante
    1 point
  15. Arata bine,sa verifici clapetele de pe admisie in ce stare sunt.
    1 point
  16. Masinuta primeste inca un rand de cadouri: -au sosit simeringurile pentru supape -stergatoare noi bosch aero twinhttp://images.tapatalk-cdn.com/15/10/29/68a30e7c35ea7fb52df16bac7332bb4c.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/10/29/c647c7af10f2a97470fdbe5e1d67b5a0.jpg Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  17. are nevoie de alt sot, fa actele de divort
    1 point
  18. dragi colegi, voi descurajati baiatul, nu este suficient ca este destul de stresat si emotionat? macar sa nu-i luam entuziasmul cu toti am trecut prin asta, ne-am luat prima masina buna si mai putin buna pe vremea cand aveam e36 , investeam incontinuu banii in el ca se mai strica una alta mai mereu dar investitiile erau mici si accesibile pentru mine atunci. 1. nu e bun diesel pentru el, mai ales cel se 136 cp de care zice un coleg mai sus, sunt problematice si stim toti asta 2. o masina veche nu inseamna neaparat investitii mai multe si costisitoare, si este INVERS, o masina mai noua e mai costisitoare de intretinut de exemplu eu am luat un a5 acum, si ma costa 32 mil doar schimbat distributie si revizie la pejeou 407 ma costat 6 mil distributia cu tot cu manopera si revizia in jur de 250 ron la e46 320d m-a costat 820lei ambreiaju 350 ron manopera. la un e36 de exemplu, orice defectiune chiar daca apar mai des , sunt ieftine... deci in concluzie ce dai la o masina mai noua doar pe o defectiune cum ar fi in cazul meu la e46 doar ambreiaju faci foarte multe reparatii la un e36...nu mai zic de cei 32 mil oricat de noua ar fi o masina, tot prezinta o defectiune mai devreme sau mai tarziu, si aceea defectiune fie mica sau mare, e foarte costisitoare la o masina mai noua eu vorbesc din experienta, am avut 3 ani de zile e36, si stiu cat de ieftine sunt piesele, plus ca masina nu este predispusa la defecte mari, motor, cutie sunt rezistente
    1 point
  19. Hmm, cred ca as putea sa-ti fac rost de numere CL63AMG )) Sa stapanesti sanatos bestiuta
    1 point
  20. Sa-l stapanesti sanatos, se aude genial masina aia!
    1 point
  21. Lasa ca ai masina catelului de iarna. Oricum, sa iti stapanesti sanatos AMG-ul!
    1 point
  22. http://www.national.co.uk/information/run-flat-tyres Citeste si o sa vezi de ce are peretii laterali ramforsati, si apoi surpriza de ce este mai stabila.
    1 point
  23. Demential :frantics:
    1 point
  24. Multi KM fara evenimente
    1 point
  25. sa te bucuri de el
    1 point
  26. Sa-l stapanesti sanatos, Mike!
    1 point
  27. Ori nu citesti ori nu citesti, a zis foarte clar ca are eroare pe toate bujiile, deci releul bujii ars, si DPF infundat... nu prea va inteleg, este foarte clar ce problema are omul. Se schimba releul de bujii si se face o diagnoza, dar e indicat sa se schimbe si bujiile, apoi va porni automat regenerarea , sau se va putea activa fortat din tester. Pentru cei care nu prea inteleg rolul bujiilor la diesel vara e foarte simplu: nu merge o bujie nu se activeaza regenerarea filtrului de particule. Toti astia care recomanda piciorul greu odata pe luna nu prea inteleg faptul ca un diesel scoate fum fix la accelerarile bruste, daca te apuci sa tragi de unul cu DPF infundat prin oras nu prea ii a bine, cel mai bine e sa mergi cu el constant daca tot vrei sa il turezi, scrie si in manual dar pentru unii e greu sa citeasca. 10-15 min la 3-4k rpm ii fix pix, regenerarea porneste dupa ce ai mers cu peste 60km/h o anumita perioada si e deja motorul peste o anumita temperatura, iar altii nu baga in seama termostatele care au si ele rolul lor in pornirea regenerarii(termostat defect, motor sub temperatura de lucru inseamna ca nu se porneste regenerarea).
    1 point
  28. De ieri seara il am...sunt happy...imi pare rau dupa Monstrulet ca nu a putut ramane pe forum sau la cineva cunoscut...as fi vrut sa.l mai vad din cand in cand...
    1 point
  29. Pai se poate doar sa schimbi maciuca,asta e praf in ochi..daca principiul de functionare e acelasi.Ma bagam si eu daca se putea face exact ca la joystick ul original.
    1 point
  30. Eeeeh...s-a mai facut pe afara,nu sunt primul )...si sunt sigur ca si pe aici
    1 point
  31. Sunt dispus sa dau mai mult. Doar mi au sarit in ochi asemanarile si am zis sa sun...
    1 point
  32. BĂŁiatul ĂŁla care a cumpĂŁrat-o o fi fost el de treabĂŁ, dar mi se pare cam... prost? Cum sĂŁ iei mașina ĂŽn condițiile descrise de tine? :frantics:
    1 point
  33. Imposibil. Turatia motorului la o anumita viteza depinde doar de raportul treptei din cutia de viteze, de raportul diferentialului si de dimensiunea cauciucurilor.
    1 point
  34. Deci tipul care vindea masina din Arges a fost un mega jegos. Am pierdut o zi pe drum ca dobitocul sa isi inchida telefonul si eu o sa pierd o zi aiurea pe drumuri. Am sa revin ca povestea e mai lunga. Deci cand auziti de masini la vanzare din Arges fugiti. Cei mai jegosi samsari...
    1 point
  35. Da, am. Am ales 163 deoarece 177 am inteles ca aveau niste probleme, fix 163(120kw) asta am cautat. Faza cu rabatarea am spus-o ca o dotare :-?? Un unchi are tot un bmw cu motor de 163 CP si este extrem de multumit de el si am mers si eu pe principiul asta. Un 184 am gasit si neagra si blonda la interior insa se cereau cam multi bani pe el, bineinteles avand si KM putini. http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-3-320-ID7GeGD3.html#2e353391ad
    1 point
  36. ms de -1....deja e tipic pt tine te deranjeaza daca ii cumpar produsul pus la vanzare cu 900 lei ? in conditiile in care tu ai vandut ieri cu 500 lei acelasi tip de produs ?
    1 point
  37. Cand ziceam unii, ma gandeam in primul rand la mine, masina, moto pe Olt, unde am domiciliul, insa convietuiesc in Mehedinti. Nu trebuie generalizat, ci sunati si intrebati vanzatorii de ce anuntul e pe jud X si nr auto pe Y.
    1 point
  38. Da mik...am ramas grav grav impresionat, de detalii...de masivitate, de comfort:are geamuri duble (termopan ), frigider la pasager spate in cotiera, suspensia care se ridica chiar neasteptat de mult, distronicul care chiar nu ma asteptam sa functioneze in "halu" ala de bine in oras, cum trage si cum suna...o masina chiar cu mult peste X...la X aveam avantajul 4x4, eram mai sus si garantia pe motor...
    1 point
  39. M-am gandit ceva timp daca sa deschid topicul asta sau nu, asta pentru ca nu sunt proprietarul masinii, desi o folosesc zilnic. Am zis totusi ca nu strica sa impartasesc cu voi cateva impresii. Avem grija unul de celalalt din luna iulie, timp in care am parcurs aprox. 7000 km pe soselele patriei. Este un 118d facelift, cu pachet M, faruri cu LED, scaune incalzite, PDC fata/spate, cruise control, bluetooth, usb si alte cateva dotari optionale. In primul rand am fost foarte placut surprins de restilizarea pe care masina a primit-o. Nu am fost un mare fan Seria 1 de cand a aparut F20-ul, intrucat mi s-a parut un model cu un design cel putin discutabil (si nu cred ca sunt singurul), insa acum, cu noile faruri si stopuri chiar cred ca arata bine, asa cum ar trebui sa arate. Farurile cu LED, atat pentru faza lunga, cat si pentru faza scurta, ce inlocuiesc varianta cu xenon, lumineaza ok, nu as putea insa sa spun ca am sesizat o diferenta remarcabila. Avantajul principal in utilizarea cotidiana mi se pare ca provine din faptul ca nu au nici un pic de latenta, aprinderea fiind instantanee. Binecunoscutul motor de 2 litri diesel, in noua varianta de 110kW (150 CP) mi se pare foarte liniar si bucuros sa urce rapid in ture, mult mai mult decat te-ai astepta de la un diesel, permitand acceleratii prelungite in depasiri. Pentru cine se intreaba cat consuma, pot sa va spun ca in general de la plin la plin am o medie intre 6.1 si 6.3 litri/100km, in regim mixt. Cei care au condus modelele generatiei F stiu ca masina se comporta foarte diferit in functie de modurile alese, in special intre ECO Pro si Sport. Si ca tot am adus discutia despre aceste moduri o sa pun accentul aici pe directie. Ca fost posesor de E90, am apreciat mereu directia mai "grea" si extrem de precisa, fara o asistare exagerata. Acum mi se pare insa ca au reusit un compromis foarte bun, masina fiind mai usor de manevrat in oras pe modurile ECO Pro si Comfort, iar pe Sport si Sport+ redevine acea directie cu care eram obisnuit. Directia precisa, alaturi de un tren de rulare ferm, suficient de rigid din punctul meu de vedere chiar si cu suspensia standard (da, desi masina este un M Sport, setarile suspensiei sunt cele standard), asigura, asa cum ne-am obisnuit la aceasta marca un comportament foarte agil, senzatia generala fiind de neutralitate si dorinta permanenta de a devora km intr-un regim cat mai rapid. Un minus i l-as putea acorda cutiei de viteze manuale, la care, desi are un ghidaj exact si ferm, m-as fi asteptat la o cursa a schimbatorului mai scurta, mai ales ca vorbim despre o versiune de echipare cu specific sportiv. Mai am acasa un C-Klasse cu pachet sport, care contrar asteptarilor, propune o miscare a levierului mult mai scurta si favorizeaza astfel schimbarile mai rapide. Am fost placut surprins insa de functia de Rev Matching, care creste in mod automat turatia motorului la retrogradari, pentru a asigura o schimbare mai lina, fara smucituri. Folosesc destul de mult frana de motor si in prima zi cand am preluat masina am avut vreo doua momente in care am crezut ca am apasat acceleratia din greseala, nestiind de existenta acestei functii. Este pur si simplu un deliciu din punctul meu de vedere. O surpriza placuta o constituie sistemul audio, care desi este cel standard, mi se pare in sfarsit la un nivel decent de calitate, in special comparativ cu generatiile precedente, unde sistemul standard, asa cum stim cu totii, lasa mult de dorit. Ma bucura si existanta unor lumini ambientale ceva mai complexe, la picioare si manerele interioare ale usilor (din fata), a caror culoare si intensitate pot fi schimbate (portocaliu sau alb). Nu este ceva foarte important, dar ofera o tusa fina, care inainte era mai mult apanajul concurentei Merecedes/Audi. Va las sa o priviti si astept bucuros intrebari daca este cazul. http://s3.postimg.org/jcxzk4skj/DSC05891.jpg http://s3.postimg.org/b9zt8t7z7/DSC05897.jpg http://s3.postimg.org/w85z6w7tv/DSC05911.jpg http://s3.postimg.org/4aqcn6xer/DSC05912.jpg http://s3.postimg.org/b65zsk2hv/DSC05913.jpg http://s3.postimg.org/oyp01xin7/DSC05914.jpg http://s3.postimg.org/e1s9qwl9f/DSC05915.jpg http://s3.postimg.org/m60dvn7oj/DSC05916.jpg http://s3.postimg.org/9ibfrne03/DSC05918.jpg http://s3.postimg.org/hcc1d1lsz/DSC05920.jpg
    1 point
  40. corect! pe principiul "daca manelistii merg cu femei frumoase pe strada -noi restul mergem cu urate" ,nu??? Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  41. Multumesc pentru urari. Km sunt trecuti in primul post, incalzirea nu merge pentru ca scaunele actuale nu au incalzire insa vreau sa le schimb cu unele care au. Legat de pret prefer sa nu zic deoarece am observat ca acest subiect este intotdeauna controversat (a fost un schimb de masini si o suma de bani, pot sa estimez insa prefer sa nu).
    1 point
  42. In 2000 continutul sulfului in motorina era de aprox 3%. In 2015 este de 0,02%. Deci motorina zilelor noastre e foarte uscata. Pentru a compensa, la motoarele de 2,0d cu injectoare mecanice se adauga ulei 2T in proportie de 1:300. Se dizolva complet in motorina si nu lasa nici un fel de reziduu.
    1 point
  43. daca o sa tot incerci sa deschizi busonul cand motorul este cald o sa ai surpriza sa vezi ca iti da apa afara ca nu degeaba SCRIE MARE PE BUSON A NU SE DESCHIDE CAND ESTE CALD :haha:
    1 point
  44. PânĂŁ acum am avut 3 oferte de 12.500 și una de 12.800 euro. Sunt enervanți cu texte: cĂŁ atât au (de parcĂŁ ĂŽși cumpĂŁrĂŁ Bmw cu ultimii bani de pâine) și cĂŁ F30 e de la 15.000 euro (deși acelea, majoritatea, sunt 316/318, de 143 Cp, cu tapiserie textilĂŁ și km de la 170.000 ĂŽn sus).
    1 point
  45. Nu făceam o aluzie la cineva anume. Cu vreo 42.000 km mai mulți decât are a mea, adică cu un an/doi, în plus, de condus prin țară. E92 tău nu are xenon adaptativ, care e foarte util și n-are patru uși. Nu am vrut să cumpăr cu 200.000 km și indiferent ce marcă ar fi, nu voi lua o mașină cu probabile apropiate investiții majore (distribuție, turbină, directie, cutie ș.a.) Viitoare va avea tot maxim 150.000 km. Nu concep să cheltuiesc peste 50.000 lei pe o mașină în jurul kilometrajului 200.000. Îmi pare o absurditate. :twitch: Sau să dai mai mult de 20.000 euro pe o auto atât de plimbată!!! Mai sunt și cu km nedați înapoi pe la noi pe piață, trebuie doar să ai suficientă răbdare să cauți. Până am găsit-o pe a mea, am văzut multe suspecte sau nemulțumitoare (în anunț 2010, real 2009-2008, 320 însă real 318 sau 316). Cele care sunt o afacere bună, nu stau mult la vânzare. A mea am văzut-o pe net, să zicem, azi, am și sunat după ea, a doua zi am fost și am văzut-o, am dat avans și a și retras-o de pe Autovit.
    1 point
  46. E periculos motorul, acum zburzi cu el, in momentul urmator zbori printre ingeri...si doare al dracului de tare asfaltul bata-l vina. Mai bine stai tu in X6...parerea mea.
    1 point
  47. Personal mi se pare un mare kitsch schimbul asta, dar fiecare cu gusturile lui.
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.