Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 10/30/15 in all areas
-
Gata inca un retrofit: 6UK - Night Vision with Person Recognition Scuze pentru calitatea pozelor dar sunt facute cu telefonul si in mers. Urmeaza : Smart Opener http://s18.postimg.org/3qyo6nhnp/IMG_0081.jpg http://s18.postimg.org/5u93ebhgl/IMG_0082.jpg http://s18.postimg.org/6ovn0cpb9/IMG_0084.jpg http://s18.postimg.org/g6ve0eazp/IMG_0087.jpg http://s18.postimg.org/jrr9jmfj9/IMG_0092.jpg6 points
-
"VALENTIN" vinde acest BMW 320 http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-3-320-ID7GfooZ.html#95157ff2b3 cu serie sasiu WBAVU31020KY50272. Dupa o cautare in arhivele google, gasim http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-320d-dpf-touring-navi-xenon-pdc-keyless-go-germersheim/216653515.html .... aceeasi masina doar ca are 100.000 km in plus si este mai ieftina cu 700 de euro. E plin de samsari ordinari!6 points
-
3 points
-
Adevarat! Asta e idealul tuturor in viata. Sa aiba masina cu Xdrive si Xenon adaptiv :goodjob: si 70k reali.3 points
-
am spalat azi masina si am curatat jantele in detaliu , de maine intra la pastrare pana in primavara un strat de Kamikaze - Over Coat si cateva poze http://s23.postimg.org/72hhhrwdn/DSC_0258_Medium.jpg http://s23.postimg.org/ry3rt0skr/DSC_0260_Medium.jpg http://s23.postimg.org/qn0lyamcr/DSC_0261_Medium.jpg http://s23.postimg.org/ca2km8cyz/DSC_0263_Medium.jpg http://s23.postimg.org/61lu6e4rv/DSC_0264_Medium.jpg http://s23.postimg.org/b92bx3vzf/DSC_0265_Medium.jpg http://s23.postimg.org/h3qx4tyuj/DSC_0267_Medium.jpg http://s23.postimg.org/dlex8fxyj/DSC_0269_Medium.jpg3 points
-
Wow ! Sa te bucuri de el la maxim ! Costurile de intretinere sunt maricele ca la orice M sau S,dar bucuria si placerea cand te afli la volan e nepretuita :sorcerer: Ar trebui sa propunem moderatorilor o sectiune speciala la Masina mea - alte marci,e pacat sa nu pastram legatura,indiferent ce marca conducem3 points
-
2 points
-
am avut masina veche de vreo 14 ani la momentul achizitiei. aveam garaj, scule, si ceva pricepere, financiar chiar stateam binisor. Initial am cumparat-o ca aveam nevoie de ceva repede sa fac naveta la munca, abia ma mutasem in alta tara cu cheltuielile enorme care le presupune asta. Apoi desi puteam lua ceva mai nou, mi-a placut si era un hobby pentru mine, mia lucram la in week-end, si pana la urma am tinut-o vreo 5 ani. . Cheltuielile cu o masina de genul asta sunt discutabile. Tin minte si acum cu facea fratemiu misto de mine cand mai cumparam un set de gume de vara noi , spunea ca am dublat valoarea masinii.. ( se ducea un set cam la 18k km, insemana un set nou practic in fiecare vara, slava domnului ca ala de iarna tineau mai mult..) Multi au un standard foarte jos, gen daca se invarte roata, si mai si poti frana din cand in cand, masina e ok. In rest folie (uitati-va pe topicurile de la masina mea, asta e prima grija cand se cumpara o masina, folia, si apoi locul 2 , in 90 % din cazuri sa aibe si jante de 18 cu "gume cu carnita") . In asfel de cazuri, faci reviziile cel mult si e ok. Multi nici nu stiu de fapt ce troace au, ca nu au mers in viata lor cu una asemanatoare in stare foarte buna, si ei chiar sunt convinsi 100% ca masina lor e ok si nu trebuie sa bage bani in ea. Si daca le spui ceva, nu te mai spala Dunarea. De aia a diferentla asta in care unii sustin ca e costisitor si ca in primii km multi bani se baga si apoi cum ai noroc, si altii care sustin care nu e nici o drama. Bineinteles conteaza mult si cati km vei face. Asa ca depinde.. Din experinta mea, ca am cumparat pana acum ceva masini sh, am avut vreo 4 anul e mai important decat km, mai ales intr-o piata unde nu gasesti masini peste 150k km indiferent de varsta.. Pur si simplu in general o masina mai tanara, chiar si cu muti km, se prezinta mult mai bine, in general, si probabilitatea sa ai probleme e mai mica. Sunt si exceptii desigur. Oricum ar fi pacat sa iei un e46 sau ce vrei tu. si la o defectiune de vreo 2-300 de euro sa o tii in fata blocului 3 luni ca nu ai cu ce sa o repari, sau sa faci vreun accident ca nu ai bani de gume cum trebuie, cand daca ai avea o masina mai mica cu roti 15 inch, ai putea lua noi. ca sa nu mai zic ca esti incepator si 100% o sa o ascuti prin vreo parcare, o sa razui vreun gard, o sa dai in vreo canalizare..ceva o sa faci 100% .. toti am trecut prin asta cand eram incepatori..2 points
-
Ce treaba are asta cu topic-ul asta? tu peste tot, ridici bmw'u in slavi.. Inteleg, esti fan bmw, toti suntem, dar un AMG ramane un AMG.. Pana nu conduci unul, nu are rost sa vb aiurea .. Singurul amg care l-am condus a fost un C63 amg putin "gadilat", si asa senzatie misto, si sunet, nu am mai avut in nici o alta masina, si am condus destule.. Da, bmw este si va ramane preferatul multora dintre noi, dar nu as zice nu la un mercedes misto sau un audi.. @mike.. Sa o stapanesti sanatos, frumoasa racheta.. Am tot vazut masina prin ORadea cand era la DIPstar.. Vad ca si clip'ul este facut tot in Oradea. Culoarea originala era negru? eu zic, ca negru arata cel mai bine, si cu jantele culoarea lor oem.. negru cu interiorul ala crem,superba! ORicum, o masina de care nu prea poti sa te plictisesti, cand auzi sunetul motorului uiti de toate .. ..2 points
-
Nu e nimic de ingrozit. Depinde de noroc. Eu le am scos dupa 50 mii de km si drumuri in jumate de europa. Ingrozitul atrage energii negative. Sent from my iPhone using Tapatalk2 points
-
Nu ține argumentul ĂŁsta. Ăn continuare sunt surprins sĂŁ vĂŁd foarte mulți colegi de forum care spun cĂŁ ĂŽntreținerea unui E46 este foarte ieftinĂŁ, ba chiar aproape de zero ĂŽn materie de piese și alte chestii. Cam ĂŁsta e motivul pentru care nu prea ai șanse sĂŁ gĂŁsești mașini OK la vânzare, pentru cĂŁ toatĂŁ lumea crede cĂŁ poți ĂŽntreține un BMW cu venituri de 1000-2000 lei...2 points
-
Cum sa nu merite? Iti recomand sa iti mai cumperi si un SUV, ca poate vii in vizita si e iarna. Serios vorbind, nu este nici o logica in a pastra o masina si a merge cu ea de 2 ori pe an. Vorbim de un e90, nu de vreo masina de colectie.2 points
-
Topic deschis aiurea. Normal ca o vinzi. Pleci permanent. Intrebarea ta este mai mult decat retorica.2 points
-
Alex Chris -EU eram ala care fusese inainte sa ia 525d din pitesti si am patit la fel ca tine. Fiind la Ploiesti sun pe asta cu 525 ca il sunasem si de aseara sa ii zic ca daca e ok masina o cumpar azi, ii zic ca sunt pe drum, ca ma asteapta, ajung in Pitesti sun iar cica sa il astept in OMV de la intare si dupa ce astept 15 min acolo ca cica venea din capatul celalalt al orasului apare masina la iesirea din peco dar n-am apucat sa vad bn nr de inmatriculare, coboara un tinerel mic cu mana plina de tatuaje si alerga spre un coupe care il avea parcat in peco. Ma duc dupa el si intreb unde a plecat asta cu masina la care el imi zice ca s-a vandut masina, ca el a cumparat-o acum 15 min , si pleaca . Dau sa sun pe jegos asta de m-a chemat degeaba atata drum de la Galati si imi zice sa astept ca vine imediat, dupa ce inchide si-a inchis telefonul martalogul. M-am urcat in masina si am dat cateva ture in PItesti pe unde stiam ca sunt birouri de copiat acte si credeti-ma ca daca il gaseam ii jumuleam parul din cap si ii dadeam numai 525-uri . Toate bune si frumoase , spre norocul meu in timp ce plecat spre casa aveam si un nr de la cineva cu un 530d LCI 2008 full fara M pack si trapa, am fost vazut masina, probat, placut maxim si asta a fost si e si modelul cu Joystick, navigatie mare, etc, poate ca Dumnezeu asa a vrut sa fie si sa fie cu mn sa nu iau masina aia samsarita ca oricum din ce am citit si de la faza cu proprietarii m-am convins ca nu era ceva curat la mijloc. Ca intamplarea de ieri va jur ca de cand cumpar eu masini de prin 2002-03 niciodata nu am patit asa ceva, s-a mai intamplat sa merg degeaba atata drum sa vad un cazan sa nu imi placa, da sa ma cheme si sa o vanda la alt inainte cu 15 min nu pot sa crd, sa ii dea Dumnezeu sa n-aiba parte de bani aia care i-a luat in plus ca din ce am inteles a dat-o cu 8300E baiatului de a cumparat-o si eu stiam de 80002 points
-
Imposibil. Turatia motorului la o anumita viteza depinde doar de raportul treptei din cutia de viteze, de raportul diferentialului si de dimensiunea cauciucurilor.2 points
-
Anvelope noi doar ca au 4 ani vechime. Si costa cat una noua. Cum e asta?2 points
-
Prioritatea de dreapta se da in functie de masina,daca ai bmw ai prioritate indiferent de situatie ))2 points
-
Citesc de mult timp acest forum si am asteptat cu nerabdare ziua in care sa imi prezint masina. Martea trecuta am devenit fericitul proprietar al unui 318ci. De o buna bucata de timp tot cautam e46 coupe non-facelift. Am vazut cateva coupe-uri dar niciunul nu m-a incantat, pana la acesta. Am facut deja ceva kilometri cu masina si sunt mai mult decat incantat. Sper ca in urmatoarea perioada de timp sa aduc masina la stadiul la care visez. Masina a plecat de pe poarta fabrici cu urmatoarele dotari: Type code: BV71 Type: 318ci Dev. Series: E46(2) Line: 3 Body type: COUPE Steering: LL Door count: 2 Engine: N42 Cubical capacity:2.00 Power: 105 Transimision: Heck Gearbox: Mech Colour: Black Sapphire Metallic (475) Upholstery: Stoff Laser/Anthrazit (G7AT) Prod. Date:2002-05-14 Order Options: 210 Dynamic Stability Control (DSC) 338 M sport package II 423 Floor mats, velour 428 Warning triangle 441 Smokers package 473 Armrest, front 481 Sport Seats F driver/front passenger 502 Headlight washer system 508 Park Distance control (PDC) 520 Foglights 522 Xenon light 660 Radio Bmw reverse 710 M leather steering wheel 716 M aerodynamics package II 760 Individual high-gloss satin chrome 772 Interior trim alu black cube 775 Individual roof-lining anthracite 785 White direction indicator lights 789 M LT/Aly wheels with mixed tyres 801 Germany version 863 Europe/Dealer directory Saptamana ce urmeaza masina va primi urmatoarele piese: Semnalizari albe fata Arcuri H&R 35-20 Rama de relocare Navigatie 2Din dedicata (Quad Core, Android) Nuca scurta M Retrofit climatronic Pachet lumini individual Becuri semnalizari Osram Diadem1 point
-
vand grile cromate originale seria 5 BMW F10 F11 nu au cleme rupte pret fix 200 lei http://s12.postimg.org/z6cdcpivt/DSC_0165.jpg1 point
-
1 point
-
1 point
-
Nu se potriveste prinderea. Distanta dintre gaurile la suruburi. Difera de la facelift la non facelift. Cu alte cuvinte, cele de facelift au un adaptor suplimentar pentru prindere. (sau invers in functie de cum le-a gandit producatorul)1 point
-
Am sĂŁ intru ĂŽntr-o stare de „gusfraba” pentru a nu mai fi ĂŽngrozit Legat de kilometri, asta este o mare enigmĂŁ, ce-i drept verificĂŁri se pot face dupĂŁ ce a intrat ĂŽn țarĂŁ, are istoric la fiecare revizie. El mi-a prezentat și o poveste cu mașina , dar nu mĂŁ mai gândesc la asta, suna prea bine. M-am bucurat cĂŁ nu era un bișnițar , chiar era mașina de familie, l-a cam mustrat soția când a dat-o1 point
-
frumoasa masina, dar kilometri aceia probabil erau reali in 2008 cand a venit in tara1 point
-
E mai uimitor faptul că el a fost să o vadă, deși citise descrierea. Cum a fost stropelnicul? Ud? :pirate: Scaune mai scofâlcite ca acelea n-am văzut până acum. Probabil cărau animalele sau fier vechi în ea.1 point
-
Eu am luat de curand un BMW F10 pe nevazute de pe mobile.de, vanduta de un autohus. Probabil am gasit unul dintre cei neseriosi pentru ca la telefon mi-au spus ca totul e ok cu masina dar dupa un recensamant atent am adunat vreo 15 zgarieturi si bara fata putin lovita. Deci ca sfat, pe langa verificarea obligatorie a istoricului in reprezentanta, incercati sa vedeti totusi masina inainte sau macar cereti o evaluare Dekra care scoate in evidenta exact defectele. In cazul meu regretul nu este ca am achizitionat-o cu zgarieturi pentru ca multe dintre ele vor iesi probabil dupa un polish si in rest masina merge impecabil, ci ca daca o vedeam inainte puteam sa negociez mai mult.1 point
-
1 point
-
1 point
-
3 masini am cumparat pana acum. Toate 3 din Germania. Si nu regret nici o secunda treaba asta. Diferenta e ca de la cer la pamant. E plina tara asta de masini epava, si o sa devina din ce in ce tot mai exploatata "afacerea" asta. Apropo. Saptamana trecuta m-am intors din Japonia. Daca ar fi fost mai simplu, urmatoarea masina de acolo as fi luat-o.1 point
-
e46, cu m43 sunt foarte fiabile desi cam lenese. Oricum ca prima masina la 18 ani este cea mai potrivita. Sta mai bine la siguranta decat un e36. E36 mai ales is sau 6 cilindrii inmatriculate si in stare buna gasesti greu la banii aia, si deja e o masina veche, in care intra multi bani. Ca idee nici e46-le nu te va scuti de investitii de minim 4-500 de euro pe an.1 point
-
1 point
-
cati km are masina? nu de alta dar dupa cum arata scaunul de la sofer...cel putin 400.000 de fapt a fost schimbat....iti merge incalzirea in scaune?1 point
-
Oooo, odorizant BMW De remarcat si emblemele de pe capote noi. Pana la noul interior, nu ar strica o curatare de tapiterie. Ce inseamna S8SPA Steuerung COP Control unit COP? Sa te poarte sanatos!1 point
-
"Eu iti platesc salariul" banuiesc ca nu prea intelegi prea mult. Traduc: contribui la salariile angajatilor prin factura, daca nu as fi client lor ca multi altii nu ar avea bani de salarii, corect? Ca am lamurit aspectul asta, da e o companie privata cu pretentii si in calitate de client am pretentii, ca sunt clientul lor. Ei au pretentii sa ceara de ex pe placute frane marca textar in ambalaj de bmw de 2x si ceva pretul decat la alt distribuitor de piese? Si da, cand intru intr o reprezentanta bmw, am pretentia sa mi se vb normal si decent, nu sa ma priveasca ala asa de de sus si sa ma vada asa mic... Asta ca vorbeam de pretentii.1 point
-
Sincer .. cam ai nevoie de putere pe drumurile noastre. In Europoa civilazata poti sa mergi la fel de tare si un 3.0 D si un 2.0D. Pe autostrada toate masinile ating 140 ish. Pe la noi pe DN ala in schimb - ai nevoie sa depasesti foarte din scurt si parca mai bine e cu 300 de cai. E mai mult pentru siguranta )1 point
-
deci vine omu si are urmatorul rationament : vreau masina de masina, premium, putin rulata ,sute de cai, tone de tractiune, are si 84.000 de lei pt asta (la cursul de azi). DAR un cost anual in procent de 2.5% din pretul de achizitie este absolut inacceptabil. Eu nu stiu ce sa zic. Dai bani de masina scumpa, dar o tratezi ca pe o masina ieftina - sa nu consume, sa nu coste,fara impozite, etc. Ce ne facem cand se duce o placuta de frana ? Mai are 3,nu ?1 point
-
Bravo tie,mai conteaza si norocul... Oricum la masina aia in afara de km putini si cutie automata nu vad altceva interesant..1 point
-
Autohus.de are masini de export. Mie personal nu imi plac cel mai mult! Dar depinde pretul intotdeauna. Iti pot lasa ceva link-uri de carsontheweb daca te ajuta cu ceva. Da-mi pm daca vrei. Salut1 point
-
O sa mai scazi la pret...deja pe la 14,15mii au inceput sa apara F30, mai slab dotate ce-i drept.1 point
-
Glk este concurent pt x3. Sau era. Cand va aud de comparatiile cu dinamica la suvuri.. zici ca toti mergeti pe pista sau la limita in viraje.. hai sa fim seriosi ca marea majoritate abia daca depaseste limita legala cu 20-30km/h in linie dreapta, daramite in viraje.. Cati stiu cu adevarat sa conduca pe viraje incat sa simta diferentele de pe hartie? Cei mai multi compara din hartii, ei neconducand masinile efectiv. Afirmatii de genul barcuta sunt hilare, de zici ca toti sunteti piloti.1 point
-
Ce jante/anvelope ai pe masina? Ai fi uimit insa trecerea de la 17" la 16 si de la runflat la anvelope normale a adus un plus major in dinamica masinii. E fizica, mai putina greutate mai putin efort de a invarti roata . Asteptam sa ne-o prezinti si noua intr-un topic separat.1 point
-
statistic femeile fac cele mai multe greseli la volan ... dar sa te fereasca d..q sa gresesti in fata unei femei ca de nu iti da la flash-uri si clanxoane ... am patit-o de ,,n,, ori1 point
-
la iesirea de pe o straduta laturalnica, indiferent cu ce masina as fi, se intampla cam asa: -din 100 de barbati - 50 ma lasa sa ies, 50 nu -din 100 de famei - 1 poate ma lasa sa ies, 99 nu sa mor daca le inteleg, prefera sa blocheze intersectia decat sa ma lase sa ma bag in fata lor. intr-o zi mergeam in masina cu o tipa, iar un barbat cu un x1 cobora cu greu de pe o bordura inalta si voia sa se incadreze pe banda 1. ea a inceput sa accelereze si tipa : NU TE LAS! NU TE LAS! l-a claxonat de la vreo 30 de metri pana s-a suit omul inapoi pe bordura. poveste adevarata!1 point
-
Te invit la un drive test cu un Logan, Tico, Matiz si o sa vezi cata "atentie" ti se va acorda cand vrei sa depasesti (nimeni nu se va da de pe banda a 2-a sa treci), iar apoi mai poti vorbi. Plus ca toti pe care ii vei depasi, te vor depasi din nou, doar sa iti arate ca pot si ei sa conduca cu 120 km/h...ma refer la condus extraurban...in oras nu prea are importanta marca deoarece ai unde sa depasesti sau sa mergi peste 30-40 km/h. Si spre uimirea ta, E46 (320d ca asta am eu) in mintile lui, e naveta spatiala fata de Matiz sau Logan (in caz ca nu stiai asta).1 point
-
Nu trebuie sa ai nici o navigatie.Eu am avut E38 fara nici o navigatie.Benzinar de 2,8 si avea webasto.La benzinar webasto este disponibil ca extra optiune doar si nu este montat pe toate din fabrica.Puteam sa folosesc telecomanda sa-l pornesc sau puteam sa setez ora din Mid-ul ala..(computerul de bord)al masinii.La mine nu pornea singura la frig pentru ca era benzinar si nu era nevoie sa ajute motorul sa se incalzeasca.La diesel porneste singur sub 4 grade sau sub 6 nu mai retin exact.Bine inteles ca nu puteam sa-l pornesc vara pentru ca nu ma lasa computerul. Pentru ca dieselul este un motor mai eficient decat benzinarul degajeaza mai putina caldura fata de benzinar si automat ajunge mai greu la temperatura de functionare.Cei de la Bmw au fost destepti si au pus pe diesel webasto in primul rand sa ajute motorul sa ajunga mai repede in timpul iernii la temperatura de functionare (emisii mai putine si consum mai redus) si in acelasi timp sa incalzeasca si habitaclul mai repede. La diesel extra optiunea consta in controlul asupra lui.Daca masina a fost comandata din fabrica cu webasto programabil atunci primeai si o telecomanda si aveai si optiunea in computerul de bord sa o programezi sa porneasca la diverse ore.Daca nu a foat comandata cu webasto atunci desi el exista fizic instalat pe masina nu aveai control auspra lui.Pornea doar automat cand porneai masina sub 4 sau 6 grade si se oprea cand motorul ajungea la temperatura optima. Atentie mare ca pentru a porni webasto din telecomanda respectiv prin programare din computerul de bord trebuie sa fie intrunite anumite conditii. Inainte de a considera defecta instalatia verificati urmatoarele Temperatura sa fie suficient de scazuta 4-6 grade nu retin exact Bateria sa fie buna.Calculatorul masinii verifica tensiunea din baterie inainte ca webasto sa porneasca la ora stabilita si daca voltajul este scazut sub un anumit nivel minim care sa permita pornirea masinii nu mai porneste nici un webasto Daca in rezervor sunt sub 15-20 litrii de carburant iarasi nu va porni webasto sau se va opri cand cantitatea va scadea sub valoarea minima acceptata de computerul maisinii 15 sau 20 nu mai retin exact.Nu incercati sa testati webasto daca aveti becul aprins la benzina/motorina ca nu va porni. Si la final. Nu confundati ventilatia auxiliara cu incalzirea auxiliara.Toate BMW-urile au ventilatie auxiliara.1 point
-
E aiurea sa ACUZI pe cineva de preturile practicate . Si nici sa incerci sa-i faci socotelile nu e relevant. Service-ul prezentat pe acest topic are cu totul alt target de clienti fata de un service de cartier. De fapt unele service-uri de cartier nici nu sunt de fapt service-uri, ci mai degraba garaje cu groapa. Comparatiile nu au sens. Sa fim seriosi, nu poti sustine costurile unui service adevarat practicand aceleasi preturi ca un service fara dotari si care lucreaza 90% la negru. Clientii sunt liberi sa aleaga, nu e nici o pacaleala, totul e transparent.1 point
-
Pentru ca o poza face cat o mie de cuvinte, va demonstrez ce inseamna montarea unui amortizor in viziunea baietilor de la sus-numitul service. 1 - este montat mai sus cu 3 cm (pentru ca nea Caisa probabil nu a observat sau nu stie de pinul necesar pozitionarii corecte a amortizorului) 2 - in stransa legatura cu punctul 1: amortizul este rasucit cu 45 de grade, bieleta antiruliu tipand cat o tin plamanii ! http://img718.imageshack.us/img718/921/amortizor3.jpghttp://img35.imageshack.us/img35/2286/amortizor1.jpg S-a intamplat anul trecut, printr-o conjunctura nefericita trebuind sa apelez la service-ul de mai sus. Mi-am dat seama prea tarziu de problema (rezolvata ulterior cu ajutorul lui IF63BMW), dar acum am gasit pozele in telefon si am zis sa nu las fapta asta buna sa treaca nepedepsita. :twoup:1 point
-
Mai lasa-te si tu, Stefane, de laudat service-ul asta ! Omul a platit 600 lei pentru 4 zile de aer conditionat.L-au taxat grav de tot, adica, 65 lei/h manopera intr-un service de cartier pentru sudura a 2 tevi ???1 point
-
Ref. la programari, daca esti programat la o ora ar trebui sa poti intra la acea ora pe rampa si sa inceapa reparatia, nu sa astepti o ora afara in soare si apoi sa o si platesti cu 65 ron/ora, si nici sa fii rugat respectuos sa pleci acasa si sa revii dupa miaza si sa astepti iar o ora pana se ocupa cineva de masina. Ref. la reparatie, nu am refuzat sa inlocuiesc subansamble, pe care oricum nu le aveau, ci am acceptat repararea si sudarea care se putea face pe loc. Altfel ar fi insemnat sa remonteze tot ce au demontat, sa platesc manopera, sa revin cand au piese noi si sa o ia de la capat. Nu stiu cine te-a informat ca >>> "condensatorul era pur si simplu mancat si oxidat" pentru ca de fapt au gasit fisuri la 2 tevi si nu la condensator. Concluzionand, daca ai impresia ca 130+475 = 6050ron + 4 drumuri pana acolo + doua zile pierdute da la serviciu reprezinta "un pret rezonabil", pentru o lucrare care a tinut numai 4 zile...inseamna ca tu castigi acesti bani mult mai usor si nu in 2 saptamani de munca ca mine. Ce ar trebui sa fac ? Sa ma duc iar acolo, sa puna iar freon, ca sa constate daca pierde pe la suduri sau prin alta parte ? Am apreciat ca au incercat sa repare instalatia pe 09.10.2010, tocmai de aceea nu am postat imediat, insa cei 6 mil. care zici ca reprezinta un pret "rezonabil" au fost platiti fara nici un folos.1 point
-
Din pacate as fi vrut sa scriu si eu ca sunt multumit, dar nu e asa. Am ajuns acolo cu probleme cu AC: - la prima vizita cu programare la ora 10, am fost nevoit sa astept pana la 10.30 pentru ca era alta masina in lucru. Apoi conectat la inst. bagat freon si verificat eventuale scurgeri. La prima vedere nu se vedea nimic. Scos masina din atelier, asteptat afara in soare 2 ore cu motorul pornit sa se vada daca pierde pe undeva. (in acesta perioada au intrat alte masini la reparat). In sfarsit intrat din nou in atelier, verificat din nou, nici o scurgere vizibila. Toata treba costa 130ron >>> FARA FACTURA ! - a doua vizita dupa 4 zile, iar nu merge, era sambata dimineata ora 8.30 si trebuia sa ajung la pranz la Galati. In drum trec pe la Gieuroservice...inchis, sun la toate tel. si nu coboara nimeni de la etajul atelierului pentru ca numai la 9 incepe programul. Asta e…nu pot sa mai astept, caldura mare, plec asa cu masina la drum si imi fierb creierii si la dus si la intors. - a treia vizita ora 9 dimineata, cu tel in prealabil, ajung acolo, se uita putin vede o scurgere, dar ma invita sa vin la ora 16, ca au alte programari. - a patra vizita, revin la ora 16 dar iar trebuie sa astept ca mai au de lucru la alta masina. La 16.40 in sfarsit sunt primit inauntru. O persoana se apuca de demontat si cam bajbaie, ca nu au mai avut acest tip de masina (un Fiat Stilo) Gaseste o teava fisurata langa radiator, demonteaza, sudeaza, iar probeaza, iar gaseste alt por, iar sudeaza...de vreo 3-4 ori. Monteaza la loc radiatorul, baga freon, iar verifica si iar gaseste alta teava fisurata undeva in spatele motorului. O demonteaza si pe aceea o sudeaza, o vopseste si cand sa o puna la loc mai rupe si un racord de la inst. de racire. Improvizeaza ceva cu un surub gaurit, taie un furtun si elimina colierul, in sfarsit o carpeala. Iar baga freon, iar probeaza...de data asta e ok si nu mai vad nici o scurgere. La ora 21 e gata, surpriza la factura: 5 ore manopera x 65 ron + 150 ron freon, total 475 ron cu factura si o anexa in care se scrie ca nu asigura nici o garantie. Discutii, ca nu au fost 5 ore de lucru efectiv, ca s-a lucrat intre timp si la alte masini pe la strada, “bine dar atunci punem sudara separate”....parca nu tot manopera e si aia...pana la urma am plecat asa semnand hartia fara garantie. Pe drum ma suna sa ma intorc ca s-au gandit ca totusi nu e corect si au facut alta hartie in care scrie ca acorda garantie numai pentru suduri, era trecut de ora 22, totusi ma intorc si primesc a doua hartie. Dupa nici o saptamana, surpriza: iar nu merge aerul conditionat...sa ma mai duc acolo ??? Acum concluziile le trageti fiecare, daca merita sa riscati drumuri si reparatii la GIEUROSERVICE.1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00