Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 11/04/15 in all areas
-
Salut tuturor ce urmeaza sa va plictisesc ) La indemnurile cunoscutilor m-am hotarat sa pierd ceva timp pentru a-mi prezenta masina pentru ca doresc sa impartasesc cu cei interesati pasiunea si problemele intampinate de-a lungul timpului deoarece si eu la randul meu as vrea as primesc impartasanie din alte parti ! Pe la inceputul toamnei anului 2012 dupa 2-3 luni de tocit mobile.ro,autoscout24.ro si alte site-uri eram hotarat sa plec dupa masina in Germania.Imi cautam primul BMW ! Gasisem ceva aproximativ care sa ma incante la bugetul din acea perioada de aprox 8500-9000e (+ alte 2000e pentru modificari pentru ca stiam ca nu ma voi opri doar la masina). Cu aproximativ o saptamana inainte sa plec am aruncat un search si pe batranul autovit.ro(cu toate ca vroiam masina de la mama ei nu rupta prin gropile de la noi) si am vazut-o pe domnisoara care implinea toate conditiile mele mai putin cea de trapa. Era un E46 320cd an 2005 gri: -pachet M-Tech 2 complet -jante 18 de pacheet M -faruri xenon fabrica,stopuri led,semnale aripi led -interior sport Recaro alcantara -volan M cu comenzi -6+1 trepte -modul comfort -suspensie completa pachet M -145k km Mi-a tresarit inima cand a venit proprietarul la intalnire cu ea. Mi-a placut din prima secunda si chiar daca ar fi avut vre-o problema grava tot o luam cu gandul "lasa ca o fac eu ". Am mers la un service pentru un test si totul a iesit ok. Singura "problema" a ei a fost ca scartaia rulmentul de la ambreiaj cand il calcam in rest impecabila. Masina a fost adusa in tara in 2008 pentru suma de 18000e cu aproximativ 70k km. Dupa negocieri nu a vrut proprietarul sa scada mai mult de 100e(aia pentru motivul ambreiajului )si masina a fost achizitionata la suma de 9100e. Fericire mare si sa inceapa modificarile !9 points
-
Nu inteleg rostul comentariilor din partea voastra,nu vad nici o relevanta pentru un eventual client... Unul imi spune ca sunt samsar(cu toate ca 80% dintre masinile de pe forum sunt luate de la samsari),unul nu citeste anuntul,iar altul imi confirma ca vand o masina manuala. Oameni buni..7 points
-
Nu conteaza cu ce te imbraci in masina, ci conteaza unde mergi imbracat asa. Sunt o gramada de oameni (gen olteni) care se imbraca in trening si cand merg la sport, si cand merg la concert la filarmonica. Am avut o gramada de colegi dinastia la facultate, 99% dintre ei veniti de la Valcea in jos.5 points
-
Gluma,gluma dar pasiunea nu cunoaste limite iar cei pasionati stiu cu adevarat acest lucru ! Bucurandu-ma de noul meu scaun "spatial" pentru mine la acea vreme ma simteam putin dator.Dupa cautari,intrebari,pareri si sfaturi m-am hotarat sa ii schimb suspensia deoarece unul din amortizoare avea urme de uzura precum niste zgarieturi pe tija iar la "IUBITELE GROPI" ma zgaria ceva pe creier de imi venea sa ma bag sub masina de fiecare data sa vad daca s-a mai agravat. Ce este mai bun,ce sa iau,sa nu fie nici tare sa am impresia ca merg cu roti de lemn nici sa o fac barca,nici sa ii inalt centrul G nici sa o las prea mult jos pentru ca oricum la orice service mergeam trebuia sa ridic de aripa sa poata baga clestii de la elevator sub ea. Tot sa sfatul mecanicului meu m-am hotarat la D2 Racing reglabila pe inaltime si duritate Plus alte reglaje care problabil doar cineva specializat in suspensii ar putea sa le modifice in functie de dorinte pentru ca la orice service cu geometrie am mers se uitau la ele si nu puteau sa imi dea niste raspunsuri concrete pentru ce sunt,ce se intampla daca slabesc aia,daca misc aia,etc...Mai aveam si optiunea sa iau pe perne de aer dar asta insemna in primul rand "GREUTATE" in plus si nu am avut asa mare incredere in acele perne pe curbe si viraje cum am pe un arc. Eram hotarat sa comand direct din America dar am gasit la noi la o firma de tuning pe stoc exact ce imi trebuia. In urma verificarilor la acel amortizor problema am observat urme de ulei la intercooler semn ca probabil aici era pierderea de la resoftare asa ca am comandat odata cu suspensia si monstrul,L-AM LUAT DE 3 ORI MAI MARE DECAT CEL STOC CU INTRARE/IESIRE DE 76mm(mai mare decat evacuarea care o aveam la momentul respectiv) si i-am spus: "tu sa o racesti acum si pururea in vecii vecilor,Amin !". Ce am primit in ziua livrarii mi-a intunecat la inceput vederea,imi venea sa ma duc dupa curier si sa ii iau banii inapoi !De ce?Cand am deschis pachetul la o analiza amanuntita am observat ca o flansa statea stramba in capul amortizorului nu era dreapta ca cealalta,luand-o in mana si imaginandu-mi cum ar veni pe masina am sunat imediat la firma de la care am cumparat si le-am spus ca mi-au trimis-o stramba iar ei erau atat de siguri ca nu se poate pentru ca au verificat-o inainte de livrare ramanand sa le fac poze si sa le trimit sa vada si ei,asa am si facut si asteptand un raspuns am plecat si pana la mecanic sa ii arat si lui. Ajuns la el ii spun si ii arat coletul care era in portbagaj,uitandu-se la mine pune mana pe flansa si ma intreaba: "Ai miscat de ea?",eu in agitatia mea zic:"Da,dar nu tare,nu trebuia sa fie dreapta?ce se misca?",iar atunci incepe si misca putin mai fortat de ea si constat ca flansa era pe un fel de bila sau rulment pentru ca se putea invartii... Asta este cu incepatorii... M-au mai sunat cei de la firma respectiva dar nu cred ca mai era cazul sa raspund sa imi spuna si aia cat de prost sunt. Singurul regret in legatura cu aceasta suspensie este ca nu am cantarit-o si eu inainte sa o montez si nici pe cea veche nu am reusit sa o cantaresc sa vad daca am mai slabit-o putin.Dar poate cineva le-a cantarit si pentru mine?macar pe cea D2? Va recomand suspensia D2 Racing varianta Street,exista mai multe variante(Drag,Drift si mai era una parca) dar cea Street este ce trebuie pentru zi de zi.Masina este mult mai legata,au disparut zgomote care ma deranjau la gropi(chiar daca este o suspensie sport),impactul parca este mai lin si rotund iar pe curbe bula din boloboc nu se misca )4 points
-
Acolo unde pasiunea ĂŽntâlnește persoana si mașina potrivitĂŁ apar povesti frumoase Bravo pt ce ai fĂŁcut dpdv tehnic si pt modul in care le așterni pe hârtie ... cursiva si elegantĂŁ descriere. Tine-o tot așa! :goodjob:4 points
-
Dupa resoftare a trecut o perioada pe aproximativ un an(03.2014) in care am mai rezolvat cate ceva la ea si anume: -acel scartait al rulmentului de la ambreiaj -->>> am inlocuit volanta,placa,disc si rulment daca tot am umblat acolo sa nu mai umblu ceva timp. -cureaua de la transmisie am observat ca avea o ciupitura si cu ocazia asta am inlocuit -->>> curea transmisie si AC impreuna cu toare rolele aferente Inca un colt al masinii care a fost inlocuit si o perioada nu exista sanse sa apara probleme. -din cauza unui drum de tzara cum exista "doar" cateva in iubita Romanie un pivot de pe stanga fata a cedat -->>>schimbat brat pentru ca doar asa se poate (cu aceasta ocazie mi-am confirmat ca suspensia este toata M nu doar arcurile si telescoapele). -inainte de iarna ce tocmai trecuse a trebuit sa mai schimb releul buji pentru ca dadea eroare si bujiile pentru ca pornea putin greu si daca tot s-a desfacut pana acolo s-a curatat si galeria de admisie -montat pedale black edition M(aftermarket dar dupa parerea mea dau mai bine decat pamantul de pe cele vechi ) -inca un schimb de ulei+ filtre a trebuit facut pentru ca trecuse putin peste 1 an de la ultimul chiar daca masina nu facuse 10k km dar de aceasta data am optat pentru Motul 8100 X-Clean 5w40 la sfatul unui prieten si intradevar motorul parca era o frecventa mai silentios. Am uitat sa specific timpul 0-100km/h era de 7.1 In primavara lui 2014 nu am mai putut suporta apasarea si greutatea gandului de la interiorul M3 E46 asa ca am scapat intr-un M3 dezmembrat, cu greu gasit la momentul cand exista si buget si foarte important sa nu fie de Anglia,de pe care am achizitionat mult doritul interior ! Ce inseamna interiorl respectiv? -scaune full piele,incalzite si full electrice cu memorii si reglaje in toate pozitiile,cu perne de aer care se umfla si se dezumfla in stare foarte buna nu julite,tocite,piele cutata,etc -bancheta care parca nu a fost "locuita" niciodata cu un logo metalic "BMW WilliamsF1 Team" care nu cred ca inseamna ce cred eu ca inseamna si ca tocmai la mine a ajuns acest interior atat de special -fete de usi -buretii de pe cotierele fetelor de usa Dupa aceasta achizitie nu m-am putut abtine sa nu bag noul interior la cosmetizat si am cumparat un set de Leatherique Rejuvenator Oil si Prestin Clean.Dupa acest tratament pielea era moale precum curul unui bebel ) si mata asa cum trebuie sa fie o piele CURATA ! Eu neavand scaune incalzite pe vechiul interior a trebuit sa iau si banda cu butoanele scaunelor incalzite si odata cu asta sa schimb IAR si masca pentru relocare clima deoarece atunci cand am cumparat navigatia si a trebuit sa mut clima am luat-o pe cea cu butoane separate nu cea pentru banda/pamblica deoarece aveam doar buton DSC. Dupa ce marele maestru in tot ce inseamna BMW a tras cablurile,mufat si probat tot era alta viata,alta pozitie de sofat mai ales in curbe singurul regret fiind ca am ingreunat-o cu aproximativ 10kg (scaun M3-29kg,scaun recaro sport alcantara- 24,5kg) dar poate vom recupera pe viitor.4 points
-
Punand in balanta lucrurile, daca ar fi sa cumpar acum un F10, as lua fara cea mai mica ezitare motorul de 3 litri.3 points
-
Daca toamna se numara bobocii iarna se sta pe ganduri si pe oua,nu? Exact asa am stat si eu pana in primavara cand m-am hotarat sa imi fac evacuarea CSL full inox 63mm. Aceasta a insemnat: -downpippe fara catalizator,doar racord -un catalizator "sport" -o intermediara Magnaflow -Y-ul -tipsuri duble -difuzor CSL Sincer dupa toate acestea avand un flow mai bun ma asteptam la un mic castig de putere(mai ales ca aveam si filtru K&N),dar mai tarziu am aflat reteta. Acum cu noua evacuare scapasem de acel fluierat la schimbarea treptei datorat faptului ca nu aveam finala.3 points
-
3 points
-
2 points
-
"Mama Bavarie vreau sa iti spun ca mi-am luat aproape toata reteta si m-am vindecat in proportie de 98% de bolile care mi le-au dat altii si drumurile din RO cu ajutorul nebunului asta care m-a luat prin modificarile lui sau doctoriile tale" M-a amuzat cand am gasit foile astea pentru ca mi-am adus aminte cat de stresat am fost sa ii rezolv toate "problemele" date de cei de la Bavaria cand am fost la ei dupa ce am luat masina. Scuze pentru poze dar pe verticala nu se vedea nimic la rezolutia de pana in 300kb. Si scuze si ca tot editez posturile dar nu pot sa pun mai mult de 2-3 poze odata pentru ca depasesc Mb-ul ala nenorocit(astia de la club nu mai ridica si ei stafeta ca pana si pe OLX ai 15Mb pe o poza...?)si trebuie sa editez iar sa mai pun cate 2 poze,etc.2 points
-
Rau nu ai facut ca ai schimbat fulia, de asta poti fi sigur, numai ca nu rezolva acea (non)problema. Ea tine strict de principiul de functionare, motoarele diesel sunt oprite prin oprirea alimentarii cu combustibil, spre deosebire de motoarele pe benzina care se opresc prin oprirea aprinderii.2 points
-
Ce are masina asta INDIVIDUAL ???? :hyper: cred ca stiu .... seria de sasiu :frantics:2 points
-
2 points
-
salut, intr-adevar nu are dotari cine stie ce, dar si pretul e pe masura, la kilometrii prefer una din 2011 cu 180 000 decat una 2007 tot cu 180 000 ( stii ce zic ) iar o carte service din alta tara ma lasa rece2 points
-
Salutari, E92 era in topul masinilor mele preferate, inca de prin 2006, de cand un prieten foarte bun si-a cumparat un exemplar superb - 330d albastru individual, full options, inclusiv active steering. Din pacate sau din fericire, coupe-ul pe care si eu il cautam, voiam sa aiba in principiu cam aceleasi optiuni de top, altfel, desi forma masinii mi se pare in continuare superba, fara optiunile pe care eu le doream parca totusi nu era aceeasi masina si poate ca unii dintre voi o sa ma inteleaga. Revenind la subiect, intamplarea a facut sa intru in legatura cu o cunostinta care tocmai adusese aceasta masina in tara si avand in vedere dotarile masinii, am zis sa merg sa o vad. Nu aveam in plan sa cumpar o masina, dar la fata locului, mi-a picat cu tronc, bineinteles. Culoarea ei initial nu m-a atras (nu sunt un fan al albului), insa acest mineralweiss metalic chiar mi-a placut. Cu privire la interior, imi placea doar piano black (bineinteles cum o are amicul de care vorbeam mai sus), insa si acest BAMBOO GRAIN ANTHRACITE mi-a placut la nebunie. fffff importanta a fost si optiunea harman kardon, fara de care, nu as fi cumparat aceasta masina. In rest, va prezint masina cu toate dotarile ei: VIN long WBAKK31090E846470 Type code KK31 Type 320D (EUR) Dev. series E92 (MUE) Line 3 Body type COUPE Steering LL Door count 2 Engine N47T Cubical capacity 2.00 Power 135 Transmision HECK Gearbox AUT Colour MINERALWEISS METALLIC (A96) Upholstery POLSTER PEARLPOINT MIT ST/LED ANTHR (FHAT) Prod. date 2011-12-16 Order options No. Description 1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES 1CB CO2 CONTENT 1CD BRAKE ENERGY REGENERATION 2XA SPORTS LEATH.STEERING WHEEL+GEAR 205 AUTOMATIC TRANSMISSION 230 EU SPECIFIC ADDITIONAL EQUIPMENT 313 EXTERIOR MIRROR PACKAGE 320 MODEL DESIGNATION, DELETION 322 COMFORT ACCESS SYSTEM 358 CLIMATE COMFORT WINDSCREEN 4AE ARMREST FRONT RETRACTABLE 4BY FINE-WOOD TRIM BAMBOO GRAIN ANTHRACITE 423 FLOOR MATS, VELOUR 428 WARNING TRIANGLE 431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D 481 SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER 488 LUMBAR SUPPORT DRIVER/FRONT PASSENGER 493 STORAGE COMPARTMENT PACKAGE 494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER 5AC AUTOM. HIGH-BEAM HEADLIGHTS CONTROL 5AK LED-LIGHT ELEMENTS 508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC) 521 RAIN SENSOR 524 ADAPTIVE HEADLIGHTS 534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING 540 CRUISE CONTROL 563 LIGHTS PACKAGE 575 ADDITIONAL 12V POWER SOCKET 6AA BMW TELESERVICES 6AB CONTROL TELESERVICES 6FL USB-/AUDIO INTERFACE 6NF EXT.CON.OF THE MUSIC PLAY.I.MOBILPH 6NR APPS 6VC CONTROL COMBOX 609 NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL 612 BMW ASSIST 614 INTERNET PREPARATION 615 EXTENDED BMW ONLINE INFORMATION 616 BMW ONLINE 620 VOICE INPUT SYSTEM 633 PREP.MOB. PH. BUSINESS BLUET.INTERF. 688 HARMAN/KARDON SURROUND SOUND SYSTEM 698 AREA-CODE 2 7KB NAVIGATION PACKAGE PROFESSIONAL 7RS COMFORT PACKAGE 7R7 INNOVATION PACKAGE 775 INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE 8SC COUNTRY SPEC. RELEASE OF TELESERVICE 8SP COP CONTROL 8TN DAYTIME DRIVING LIGHTS SELECTABLE B 801 GERMANY VERSION 850 ADD FUEL TANK FILLING FOR EXPORT 879 GERMAN / ON-BOARD DOCUMENTATION Series options No. Description 2C4 L.-A. WHEELSSTAR SPOKE 157 502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM 522 XENON LIGHT 548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING 851 LANGUAGE VERSION GERMAN Atasez cateva poze si astept sugestii si feedback-uri Salutari!1 point
-
1 point
-
1 point
-
Sa o stapanesti sanatos in continuare! Frumoasa masina, intorc capul si acum dupa ea1 point
-
Frumoasa masina,frumoasa poveste Astept continuarea cu sufletul la gura. Sa o stapanesti sanatos,multi km cu ea si spor la modificari!1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Doamne cata rautate! Aveti dreptate consumul este cat ziceti voi la stilul vostru de condus eu afara mai mult de 5% nu scot cu masina.Pe testate si la pariu In oras nu pot spune intrucat merg mai mult in afara. Dar mixt mai mult de 6.5 nu am avut pe Bc. Si va rog fara comentarii inutile. V am spus aveti dreptate la masinile voastre. Hai sa fim politicosi!1 point
-
1 point
-
Atunci a luat-o. In 2012. A pus ca a gasit-o cu o saptamana inainte sa plece in Germania.1 point
-
1 point
-
felicitari pentru achizitie, multi km fara incidente. Asteptam poze cu interiorul :goodjob:1 point
-
Unde a luat-o la vale , cand bmw e lider mondial in segmentul premium de peste 10 ani ?1 point
-
Are si el dreptate. E mai bine sa o lasi pe ea sa isi faca treaba, sa se stinga toti martorii din bord, si abia apoi sa apesi butonul a doua oara sa porneasca. Teoretic in acest timp se incalzesc si bujiile destul.1 point
-
Nu stiu cum e la e90 dar la e60 daca era frig afara si apasai direct sa porneasca, masina e destul de desteapta si astepta singura pana se actionau bujiile si dadea singura la automat dupa(mai pe romaneste daca dadeai direct sa porneasca nu dadea la automat pana nu se actionau bujiile),valabil si la cele cu cheie si la cele fara. Ce zici tu e valabil la masini mai putin destepte. Cred ca si la e90 e la fel, poate sa ne zica un posesor, eu am avut e60. Oricum la f-uri, cel putin de la seria 5, nici nu exista slot pt cheie. Apesi direct start.1 point
-
Ai putea sa scrii in limba romana,nu cred ca anuntul e pus pe vreun site extern,iar daca totuşi ai scris in engleza,mai citeste o data! Ma ia greața cand vad anunturi cu stelute,diezuri,unicata,cea mai cea,nu exista asa ceva,ş.a...si cuvinte gen TOP CONDITION,na ca am scris eu corect! Ză best!1 point
-
1 point
-
Verifica si schimba fluidele antigel, lichid frâna, atf servo etc. Verifica bujiile, releu etc. Verifica si de preferat schimba cele 2 termostate pentru cel mai probabil nu au fost schimbate niciodatã.Verifica jocul pe care il are turbina in ax. Verifica tampoane cutie si motor. Dacã admisia are clapete anuleazale fizic pentru ca este mai sigur. Masina merge perfect si fara. Eu merg de mult timp fara.1 point
-
dupa cum reiese din articol..s-a dus naibii capabilitatuile sistemului xdrive - acela de a muta cuplul 100% pe o roata sau doar puntea fata ori spate...din schemele lor, reiese ca puntea fata nu va putea fi niciodata decuplata total..pt ca are pinion doar(angular box) in loc de cutia de transfer cu ambreiaj... asa ca renumitul xdrive e un amarat de haldex, nici macar torsen...sper sa nu faca prostia sa pune pe toate aceeasi prostie...pe mine unul nu ma intereseaza consumul scazut cu 0,0001% sau greutatea mai mica ori -0,00001% co2/g...conteaza sa ma ajute sa ies din zapada etc fara chinuri sau deloc... plus pierderea "feeling-ului" cand accelerarea se face din spate...1 point
-
stai linistit daca ai sub 200k pe E46 automat masina a fost manarita,daca e si diesel problema e clara ,eu nu inteleg cum fac unii afirmatii de genul asta adica te uiti in poze si pac aaaa pai asta are 300k .1 point
-
Nu e nimic de ingrozit. Depinde de noroc. Eu le am scos dupa 50 mii de km si drumuri in jumate de europa. Ingrozitul atrage energii negative. Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
1 point
-
Imposibil. Turatia motorului la o anumita viteza depinde doar de raportul treptei din cutia de viteze, de raportul diferentialului si de dimensiunea cauciucurilor.1 point
-
cutiile automate crapa garantat daca le impingi cuplul peste cat pot ele. Limitarea mai mare vine de acolo mai mult, decat din motor poate. Asta e valabil la cutii automate, sunt putini tuneri care tin cont si de ele. oricum eu sunt amuzat de treaba asta, deja cati cai care, cel putin pentru mine.. e 0, daca ai acolo un 120-130 de cai sa poti depasi ceva care merge cu un 90, gen un camion.... in .rest.. Eu vad cum si pe unde ma tarasc, pratic nu mai e loc in europa sa mergi ca lumea fara riscuri extrem de mari.gen amenzi, aglomeratie, trafic... si mi se pare un risc prea mare pentru 10 minute de placere la 2 luni cand mai faci cate o iesire, daca o faci, poate la fiecare 2 luni.. am viteza medie in bord 56 km/h, neresetat de 3 luni.. si inca fac cam 60% din km pe autostrada, urban am intre 9-10 km/h viteza medie, pai si astia 150 de cai care ii am sunt mult prea multi.. Daca vreau o pot chipui safe la 200 de cai si ceva mai sus la 225, dar am ales sa nu fac asta. pur si simplu nu vad ce dracul fac cu ei, si unde.. cred ca urmatoare a masina iau motor dinala de 1l.. dar ma rog, asta e parerea mea personala.. fiecare face cum il taie capul, dar sa stie ca sunt niste riscuri..1 point
-
Daca iti zic ca pe un forum de afara exista motor N63 cu interne stoc doar cu turbo marit +evacuare+ soft care are 600cai si masina e un daily drive...eu am facut peste 40k km dupa remap tot fara probleme...sunt mult prea multe avantaje la un remap sa nu profiti de el fata fata de a alege sa stai fara remap ca poate scade fiabilitatea si o sa crape motorul...btw...inainte de remap la Monstrulet aveam 2500rpm la 130km/h dupa avea 2300rpm la 130km/h...de ce ar fi mai solicitata masina la viteza aia dupa soft decat inainte...? :flowers:1 point
-
Pai si golful 4 cand avea de fabrica 130 cai era norma de poluare euro4. Ti-l tunai "safe" la 160-170 si umblai cu norul de fum dupa tine si consum pe masura. Despre ce vorbim? Am zis ca parerile sunt impartite, iar eu mentin parerea ca daca vrei putere mai multa, mai bine iei motorizare superioara. Fiabilitate/performante stock nu poate fi egalat vreodata prin tuning.1 point
-
Mai armonios decat softul cu care vine masina din fabrica nu are cum sa fie. Iti dai seama ca softul original este paratestat de o mie de ori inainte sa fie lansat in forma finala. In fine, e doar o parere, altii sunt ferm convinsi ca tunerii sunt mai buni decat fabrica.1 point
-
1 point
-
Salut, Multumesc Cristie35 pentru observatiile pertinente. Te asigur ca greselile din anunt sunt fara intentie. - Optiunea cu LED-uri este o gresala, am luat optiunile cu copy-paste de pe un site unde am mai pus anuntul, si am senzatia ca initial optiunea era "Lumini de zi" fara paranteza. Am facut corectia in ambele locuri. - O.T. de ce nu i-ai pus cum scrie pe stalp si anume 225 / 40 ?? Toate dimensiunile cauciucurilor de pe masina sunt in certificatul de inmatriculare. Cu intrebarea ta m-ai pus pe ganduri pentru ca dimensiunea talonului am scris-o din memorie la cauciucurile de vara. Am sa o verific in dupa-masa aceasta si revin cu un update (poze). - O.T. nu cred ca are faruri adaptive masina,asa cum ai scris mai sus.Cel putin dupa vin decoder nu rezulta asa ceva. Am observat ca atunci cand urcam sau coboram un deal, farurile ajustau automat campul luminat. Insa se poate ca modificandu-se distributia greutatii in masina sa fi intrat defapt reglajul automat pe inaltime. (nustiu daca tine de adaptivitate sau nu). Ca sa eliminam confuzia am scos acest aspect din anunt. @SKW, inteleg de unde vine sarcasmul :frantics: Navigatia este Professional (eu eram cu CIC vs CCC, insa mi s-a incetatenit faza cu Business Professional din surse dubioase ). Mersi ptr observatie, imi dau seama cat de penibil suna ptr cineva care cunoaste diferenta. "whisky" vs "whiskey" nu cred ca are rost sa deturnezi topicul inspre engleza britanica vs cea americana, insa poti incepe prin a citi pentru tine aici: https://en.wikipedia.org/wiki/Whisky Cat despre poze, creditul merge unui prieten, care este un fotograf foarte talentat, nu eu le-am facut. Insa remarca ta, ma face sa pierd o bere in pariul pe care l-am facut cu un alt prieten: El zicea ca: "Daca pui poze faine cu masina, sperii lumea pentru ca numai samsarii fac asta." *disclaimer* - nu ma ocup cu vanzare de masini, si dupa greselile pe care le-am facut in anunt, cred ca se observa asta :twoup: Rog moderatorii sa ma ajute sa modific acest post astfel: - sa elimine "Lumini de zi (LED)" - la Lumini: Bi-Xenon adaptiv => Bi-Xenon - La Multimedia: replace la Business Professional cu Professional Cu stima1 point
-
Nu am mai postat de ceva vreme. Se apropie schimbul de ulei si trebuie schimbat un rulment de pe stanga spate.1 point
-
1 point
-
eu pun cam 250-300 ml la plin, rezervor de 62l, e vorba de o mazda 6 2.2D 2014, deci masina noua, euro 6. Efectul e reducerea completa a zgomotului si vibratiilor la relanti. Motorul e oricum mult ma silentios la exterior cel putin decat cel de 2.0d de la bmw, dar acum e greus a iti si dai seama ce e.. diesel sau benzina. Injectoarele din cate stiu sunt piezo. Sincer iti spun daca daca nu as simti cand decupleaza si cupleaza cutia cand intra start stop (e automata) nici nu as ti daca e mtorul pornit sau oprit. Efecte negative pana acum.. nimic.. am urmarit si ciclul de regenerare la dpf si pare a fi cam acelasi interval.. Din ce stiu efectul e ca la unele modele ami protejeaza pompa de injectie/injectoare.. si reducerea semnificativa a tacanituluisi vibratiilor specifice dieselului.. repet se pune o cantitate mica.. raportul recomandat e cam de 1:2001 point
-
Uite asa mai invatam ceva..... Uleiul 2t in amestec cu motorina modifica rapoartele transmisiei.... . Ps: poti sa-i faci si resoftare de cresterea puterii, poti sa-i pui si benzina..., la o turatie data intr-o treapta de viteza vom avea aceeasi viteza atat timp cat transmisia nu are parte de modificari ! Paste fericit tuturor !!!1 point
-
1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00