Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 11/06/15 in all areas
-
Mai conduceam Alfa 156 a prietenei si mi se parea ca pedala de ambreiaj este tare,acum cu noul ambreiaj pedala mi se parea de 2-3 ori mai tare decat a ei. A venit timpul sa o duc la evacuare si traseu intercooler.Asta s-a intamplat seara,pornesc noul meu :super: si plec.Mecanicul mi-a spus sa nu ii dau talpa,trebuie sa se aseze ambreiajul aprox 200km plus ca nu era setata cu noua turbina si injectoarele asa ca mare grija.Ok zis dar mai greu de facut.Masina pur si simplu simteam ca vroia sa o ia inaintea mea.Pedala de ambreiaj si se parea exagerat de tare,pur si simplu trebuia sa o apas cu forta pana la capat iar cand luam piciorul vrand sa nu il iau repede trebuia sa opun o forta foarte mare.Masina daca nu o acceleram putin peste 1000rot/min cand plecam de pe loc era acea senzatie de trepidatie ca si cum motorul dadea sa se opreasca(am inteles ca acest lucru se datoreaza faptului ca discul fiind cu pale pana prindeau palele asta se intampla) iar daca scapam sa o accelerez putin mai mult cand luam piciorul de pe ambreiaj patina putin pana intra DSC-ul.FOARTE greu mi s-a parut drumul pana la baiatul cu evacuarea dar placerea era data de sunet si o acceleram doar pana la 2200rot/min.Se auzea bestial mai ales ca sunetul iese exact de sub jumatatea masinii,ma imaginam cel putin intr-un M3 turbo ).Plus felul cum statea pe sosea si in curbe,era foarte legata,sau nu o mai condusesem eu de mult,iubita de ea cat mi-a lipsit Am ajuns la baiatul cu evacuarea,ii spun ce vreau: -evacuare ful inox 76mm -racord flexibil -un catalizator la jumatate -tipsurile le vreau tot pe cele de pe cea de 63mm pentru ca mi se pareau ca dadeau foarte bine,nu era nevoie de mai mari -traseu intercooler adaptat la ce era nevoie,ii explic ca mi-a sarit un furtun de vre-o 2 ori dupa ce am pus bestia de intercooler cand aveam motorul 2.0d Discutat,inteles,acceptat.Mi-a spus ca dureaza in jur de 1 saptamana. Data trecuta am facut din inox mat,de data asta am optat pentru inox lucios iar baiatul cu evacuarea a spus ca face un experiment pe munca lui,o face cap coada libera pentru ca a mai facut cuiva si se auzea bestial si daca nu imi place o taie si imi pune catalizatorul la jumatate.Ok ! Intre timp mi-am facut si noua cheie contact si i-am facut setarile pentru inchidere si ce mai era(trebuie sa pui contactul nu stiu cum,sa ti apasat si pe urma iar sa il pui,nu am inteles prea bine dar a rezolvat el) Ma suna sa vin sa ascult evacuarea libera,baieti era exagerat de zgomotoasa,nu cred ca rezistam un drum pana la mare,plus ca este diesel nu are rost sa ne chinuim in privinta sunetului pentru ca nu va fi niciodata un benzinar.Ii spun ca nu ma intereseaza in special sunetul ci performanta asa ca o vreau sa nu ma deranjeze la condus dar sa se auda si bine nu precum un porc care grohaie.S-a apucat si a montat catalizatorul la jumatate. Mi-a placut cum a lucrat fata de cei de la Pilot pentru ca a facut sudurile nu cu aparatul ci cu altceva care doar bazaia si era tot inox care nu ruginea ce suda el.Sudurile de la Pilot ruginisera(am inteles ca s-a sudat cu sarma de fier). Evacuarea terminata pusa la punct cu mici ajustari,trecem la traseul intercooler. Din cauza spatiului mic unele tevi stoc nu au putut fi marite pentru ca pur si simplu eu era loc sa le urc sus spre EGR,erau fix pe fix.Acolo unde s-a putut s-a marit si renuntat la absolut tot traseul stock.Mici adaptari in bara,a trebuit sa renunt la grila bara fata din cauza ventilatorului dar mai tarziu am inteles ca vascul de 2.5 este mai mic si ar fi incaput acela.Poate pe viitor va fi schimbat odata cu bara fata. Evacuarea si intercoolerul montate,testate mi-au placut.Acum poate expira domnisoara tot aerul de munte. http://s20.postimg.org/wmmxgeeux/IMG_0882.jpg http://s20.postimg.org/9fxzn8iih/IMG_0881.jpg http://s20.postimg.org/9jrt3hnzt/IMG_0884.jpg http://s20.postimg.org/472ypd03d/IMG_0880.jpg http://s20.postimg.org/i79lv8r7d/IMG_1130.jpg http://s20.postimg.org/hzhdkzqux/IMG_0883.jpg http://s20.postimg.org/b6h0oq01l/Picture_076.jpg http://s20.postimg.org/nsw0zarw9/image.jpg5 points
-
In sfatsit s-au terminat problemele cu ambreiajul si putem trece la urmatorul pas si anume injectoarele. Acestora le-am schimbat si acele inele. Cu motorul aproape terminat am verificat si cutia sa aiba uleiul la nivel si culoarea care trebuie(initial vroiam sa il schimb pentru a fi totul nou dar mi s-a spus ca mai bine il las pe asta al ei pentru ca este ulei pe viata). A urmat demontarea cardanului,acesta era pur si simplu impecabil,am dat jos grupul si planetarele cu tot cu ansamblul frane si fuzeta. Acum este randul domnisoarei pentru incizie. Jos cu motorul care si-a si gasit proprietar in urmatoarele cateva zile(am inteles ca ar fi ajuns prin Oradea),jos cutia,cardan grup,frane planetare. Cand o vedeam acolo sus pe elevator cu toate firele intinse peste tot,gaurita(fara motor) ma gandeam nu cumva am facut o mare prostie si asta nu mai va fi masina intreaga niciodata?Ma uitam la mecanic ca lucra cu atata lejeritate si stia ce trebuie facut de nu imi venea sa cred dar totodata imi dadea incredere ca va iesi ce trebuie sa iasa. Am ajuns in momentul in care trebuie sa bagam motorul,cu ceva emotii il punem pe noile tampoane si se aseaza perfect,imi place cat de plina este sub capota acum,pot oricand sa renunt la acele capace pentru ca se va vedea ce trebuie, nu spatiu gol A urmat montarea cutiei, intercoolerului inapoi pe pozitie doar ca acum era mai putin loc pentru el si nu mai puteam sa il ascund in spatele grilei din bara.A urmat noul cardan,franele cu fuzete si planetare si la montarea grupului SURPRIZA !Nu incapea grupul pe puntea de 2.0d.Din aceasta cauza v-am spus ca va trebuie toata puntea.Incepe desfacerea puntii de pe englezoaica si o punem pe domnisoara. Aproape am terminat cu montarea pieselor principale si mecanicul doreste sa ii dea o cheie sa vada daca a pus nu stiu ce.Totul este cum trebuie dar vad ca toate becurile din bord sunt aprinse si il intreb ce e asta.Imi spune ca trebuie sa pun ceasuri de 3.0d ca altfel va fi pom de craciun si ma apuc sa le pun pe cele de Anglia care si acum le am pe masina si au inceput sa imi placa mai mult decat cele normale,este bordul mai plin.Am durat putin pana m-am obisnuit cu milele si galoanele dar acum este ok. Ne apropiem de final si mai sunt mici reglaje de facut. http://s20.postimg.org/b4su6pd4p/Picture_068s.jpg http://s20.postimg.org/pxfxh0cl5/Picture_070.jpg http://s20.postimg.org/edfp2psxl/Picture_061.jpg http://s20.postimg.org/3zjgn7xkp/Picture_063.jpg http://s20.postimg.org/w27fuc4op/Picture_030.jpg http://s20.postimg.org/5c15p3v09/Picture_031.jpg http://s20.postimg.org/le3ovhupl/Picture_056.jpg4 points
-
Multumesc ! Cand am achizitionat masina am avut mai multe optiuni dar nu mi-a placut sedan,nu mi-a placut interiorul-bordul de la E90,nu mi-a placut E60 fiind prea mare pentru gusturile mele.Asta a fost masina care mi-am dorit-o luand in calcul putere-taxe-consum. Cand iti doresti sa faci ceva pentru ca iti place nu te gandesti daca merita vis-a-vis de bani. Numele tuturor oamenilor care au lucrat la masina vor fi spuse la sfarsit,sper sa nu se considere publicitate daca insemnand asta este vre-o problema aici pe site. Multumesc ! Nu te gandi ca sunt genul "de bani gata" si nici nu mi-as dori asta pentru ca lucrurile astea "mici" pentru ei nu ar mai insemna o bucurie cand muncesti atat pentru un scop si ajungi la final. S-au facut eforturi in toate privintele pentru proiect dar asta nu intra in discutie. Ai dreptate dar toate la timpul lor. Nu am stiut despre ceasuri treaba asta...iar cu usile nu am luat seama chiar sunt curios. Multumesc pentru sfaturi !3 points
-
Recomand reprezentanta Aliat targu mures. Am mai dus masini la service-ul lor si nu am fost dezamagit si nici nemultumit. Sent from my iPhone using Tapatalk3 points
-
Urmatorul pas ar fi ansamblul ambreiaj(volanta,placa,disc si rulment). Ce sa iau?Am tot cautat pe la noi,nimic,nimic profesional garantat sa reziste,am tot auzit pareri ca s-a facut la nu stiu cine dar nu a tinut decat o luna,lu ala ii patineaza,ala si-a pus pucuri pe disc batute nu stiu unde...Adica dupa atata munca sa nu ma pot bucura de maximul atins?Nu exista !Problema am inteles ca nu era discul ci placa care nu tinea si ceda !Cu toate aceste ganduri nefaste am inceput cautarile si am gasit la ccc-motorsport.de placa si disc Sachs Performance ce rezista la 640Nm,placa ramforsata Xtrem 1 rezista la 700Nm iar Xtrem 2 rezista la 800Nm.Or fi seriosi,nu or fi dar dupa cum arata site-ul am zis sa incerc.Era prima data cand comandam de o valoare mai mare de pe un site(personal al unei firme) din afara tarii.La momentul acela nu stiam la ce putere se va ajunge si nu stiam ce kit din cele 3 sa comand dar am zis daca tot am ajuns aici pentru ceva sute in plus sa fie maxim si am ales Xtrem 2 rezistent la 800Nm. Trec aproximativ 2 saptamani si "cuplul" meu nu mai ajungea,sun la ei si nu raspunde nimeni,incep sa imi fac griji dar continui sa imi spun ca sunt nemti si nu se poate sa imi faca vre-o surpriza neplacuta...Dupa aproximativ 2 saptamani sunt sunat de curier ca am un colet din Germania,am avut impresia ca scap telefonul in ureche !"A ajuns in sfarsit,pot merge mai departe " imi spun si incep sa desfac coletul.Ce am gasit in colet era placa si disc Sachs Performance dar parca nu semna cu ce vazusem in poze pe site si imi spun probabil pozele sunt fictive si asta imi trebuie mie. Plec precum un copil cu cele mai dulci si bune bomboane la mecanic sa i le arat.Ajuns aici el zice "A astea seamana cu alea parca care le-am pus eu pe urs." si ma gandesc au trecut 2 generatii nu prea ar avea cum sa fie aceleasi piese,plus ca ala era benzinar dar in fine iau volanta sa fac proba cu placa.Am crezut ca nu stiu sa le potrivesc i-am spus vino si aseazale tu dar degeaba,NU ERA CE IMI TREBUIA !Nu venea pe gauri,discul era cu 10 dinti in mijloc nu cu 24 ce imi trebuia mie si cu 4 pale,eu in poze vazusem ca trebuiau sa fie 6 pale... Pfff...,mare dezamagire,timp pierdut,timp care urma sa fie pierdut pentru ca trebuia sa fac rost de alt kit !incep sa ma pun pe pozat pentru ai arata neamtului ce mi-a trimis nu este bun(in capul meu era stie ca sunt roman,romanii teroare in Germania ->nu o sa ma creada,zice ca mint).M-a mancat in cur sa iau eu de pe site-uri straine.Ii trimit pozele si mai mult discutam pe email pentru ca la telefon nu prea raspundea.Nu incearca sa ma contrazica dar il simteam ca era si el nedumerit.Imi spune ca in Germania zilele astea este nu stiu ce festival si totul este inchis si nu poate sa imi trimita placa la ramforsat pana peste cateva zile,zic ok,macar sa se rezolve.Mai trece o saptamana si imi spune ca le poate trimite la ramforsat si pe urma urma sa le puna la DHL si sa imi dea numarul de AWB.Mai trece o saptamana si tot imi spunea ca le-a pus dar nu imi trimitea si nr de AWB sa verific starea coletului.Intr-un final mi-l da si pe acesta si imi spune ca a primit un telefon din partea altui client care comandase kitul ce a ajuns la mine,a incurcat coletele,kitul trimis la mine era de E36 M3.Bine macar ca s-a rezolvat si stie ca nu l-am mintit. Coletul ajunge la mine in sfarsit(in jur de 30 zile a durat din momentul comenzii si pana a ajuns ce trebuie la mine) il desfac alta viata tati ! Discul era cu 6 pale,placa era cea care o vazusem in poze.Era ce trebuia in sfarsit ! Ajuns cu kitul la mecanic il verific si totul este ok,cade perfect pe volanta. Kit-ul de E36 M3 i l-am trimis inapoi cu toate ca asteptarea mea a costat dar nu am vrut sa le fac o impresie proasta,poate vor mai vinde la noi si alta data si sa nu zica "A in Romania stii ce am patit nu mai trimitem.". Cu kitul am rezolvat dar volanta parca nu prea imi venea sa murdaresc placa si discul cu ea asa ca am comandat alta noua LUK + rulment(este singura pentru acest model,nu exista dualmass ramforsata sau o varianta Performance,regret ca nu am ramforsat-o si pe aceasta atunci dar nu mi s-a spus ca exista cineva care face asta la noi,dar se va face pe viitor). Am rezolvat si cu ambreiajul,montat si bifat. Cea buna a fost cea fara gauri in partea de sus. http://s20.postimg.org/otmmdkd6h/IMG_0559.jpg http://s20.postimg.org/5lzhgyuux/IMG_0570.jpg http://s20.postimg.org/sttrpt3nd/Picture_020.jpg http://s20.postimg.org/ebwkhtcc9/Picture_028.jpg http://s20.postimg.org/aw4g89f3t/Picture_008.jpg http://s20.postimg.org/b02v299yx/Picture_009.jpg http://s20.postimg.org/8k11oerw9/Picture_013.jpg http://s20.postimg.org/5n9fadwop/Picture_015.jpg http://s20.postimg.org/xh4f5bge1/Picture_016.jpg http://s20.postimg.org/x5idetak9/Picture_021.jpg3 points
-
BMW 520d 177cp Lci, inmatriculat RO Interior piele crem impecabila Scaune electrice Cotiera fata, spate Suport pahare fata, spate Asistenta la plecarea din rampa ABS/ESP/DSC - DTC Computer bord Navigatie Climatronic Pilot automat cu functie de franare Senzori ploaie Senzori lumini Senzori pneuri Senzori parcare fata - spate cu afisaj pe ecran Manuala, 6 trepte EfficientDynamics, consum mic 5.1 % mixt, 4.3 % afara, 6.5 % oras, Norma poluare 136g Euro V Servotronic, asistenta servo optimizata pentru toate gamele de viteze Lumini de Întâmpinare Functie de stingere Întârziata a farurilor Proiectoare de ceata Indicare forta de frânare, prin ajustarea intensitatii lampilor stop În functie de forta de frânare Coloana de directie reglabila mecanic pe Înaltime si lungime Comenzi pe volan Buton Start / Stop Mufa AUX-IN Mp3 Stopuri cu led Angel eyes Follow me home Folii omologate Rar Alarma Viper cu senzor de perimetru ,cu garantie Geamuri electrice x4, Oglinzi electrice si incalzite Jante aliaj/16 cu cauciucuri de vara Jante aliaj/16 cu cauciucuri de iarna 3 chei Carte service Unic si primul proprietar in Romania , este adusa personal in 2014 ,km reali. Euro 5, taxa de inmatriculare platita si nerecuperata, dovada Anaf Ulei si filtre schimbate de 1000km. Fiscal pe loc Tinuta in garaj Fara accidente Impecabila exterior interior, masina de familie, de nefumator Nu are defecte ascunse. Afisez VIN-ul masinii pentru cei interesati WBANX31070C0927232 points
-
Ce mult ajuta striatiile alea la aspect. Par foarte late si arata bine! Foarte bun lucru ai facut cu masina! Sa ai spor la tot ce ai gandit!2 points
-
2 points
-
2 points
-
Mike, trebuie sa ii intelegi, nu prea ajung multe masini la reprezentantele din Germania cu retrofiturile care le aveai tu pe E71 mai ales NBT si au fost curiosi sa vada cum e posibil sa functioneze. Anul trecut am ajuns si eu la service-ul BMW de pe Frankfurter Ring in Munchen cu E93-ul pentru o chestie minora si s-au strans vreo 10 la masina sa o "studieze". Trebuia sa stau 10 minute la service rapid dar am sfarsit prin a pierde vreo 2 ore pentru ca m-au intrebat o groaza de lucruri de nbt, softclose si camera. ))2 points
-
http://s20.postimg.org/40ot2wa0p/Picture_023.jpg http://s20.postimg.org/5egfy79a1/Picture_024.jpg http://s20.postimg.org/xjjpeeunt/Picture_025.jpg http://s20.postimg.org/c8qqnw1x5/Picture_021.jpg2 points
-
@quze ...m-au chemat sa.mi iau masina ca e gata si cand le.am spus sa faca testdrive hard cu ea sa nu cumva sa ma lase prin austria sau mai stiu eu unde, au zis ca e ok pt ca s.a mers cu peste 200km/h si a fost ok...am ajuns la ei, am platit si inainte sa urc pe autostrada in Munchen pe la 100-110kmh s-a aprins drivetrain error,... am plecat de la ei cu vopseaua stearsa de pe scaune...capacul de la spalator far dreapta lipsa, capac motor lipsa, sunetul in masina ne-existent (au dat vina pe modificarile facute dar odata ajuns la neo am vazut modulul tv care in mod normal avea culoarea alba cand l-a instalat adi acum, era plin de amprente negre si mazgalit, am ramas socat, mi-au desfacut masina sa vada cum s-au facut legaturile/instalat NBT /TV Hd si mi-au ars modulul tv, mi-au intrerupt fibra si asa am ramas fara sunet, aveam ulei de la cutia de viteze intre trimuri langa schimbator, compresorul de clima avea ambreiajul rupt, ventilatia in scaunul soferului nu functiona, ventilatie care daca puneam pe primul nivel imi facea probleme la spate dupa 10min de functionare... Din pacate pt mine experienta bmw s.a terminat cu un gust amar...si nu pt ca am avut neplacerile mecanice...se poate intampla cu orice masina fie ea second hand sau noua...dar modul in care am fost tratat eu si masina mea intr-un service BMW in Germania este inadmisibil...daca vreodata voi mai avea BMW acesta o sa fie E39 sau E38... P.S. Am primit o invitatie pt testdrive cu G11 750i in 21noiembrie in Cluj ca scuza pt neplacerile create in Germania...sa-si tina testdrive-ul pt ei...pe mine nu mai eu cu ce sa ma impresioneze, unde ma asteptam sa o faca au dezamagit intr-un mod grosolan...2 points
-
Bun...vad ca lumea e suparata ca le pica turbinele mici pe la 75k km si is suparati...bun...pe scurt, dupa cum stiti am avut unele baiuri cu X-ul (nici acum nu stiu EXACT care a fost baiul cu el, doar s-au schimbat piese ca intr0un LEGO)...am platit 15.300eur (pe langa facturile atasate aici am mai platit 2 catalizatoare (fara de care nu-mi acordau garantia, va rog sa retineti cuvantul garantie si ambele turbine) factura catre BMW Niederlasung...peste 2500eur cazarea/mancarea pt 3 sapt in total in Munchen pt 2 persoane, 600eur transportul cu platforma, inca 500eur drumul cu avionul a doua oara...etc etc...ma apropiu de 20.000eur cheltuieli cu X-ul din iulie pana acum (nu au vrut sa imi acorde TVA-ul inapoi si singurul beneficiu a fost 10% din factura)...buuuuuuun...am dat X-ul...ma suna domnul la care l-am dat, acum 4 zile: ca i s-a aprins eroarea cu Drivetrain si ce sa faca...am inghetat...dar mi-am adus aminte ca bagasem benzina de la lukoil la intoarcere in tara (am fost nevoit)si tot asa mi-a dat si mie...am facut plinul cu benzina 100OMV si a disparut eroarea...am ajuns la Cluj a doua zi si pe tester mi-a dat ceva eroare de Knocking detonation sensor...pe scurt de la benzina proasta...l-am sfatuit la randul meu pe domnul respectiv sa alimenteze doar cu benzina de la 98 in sus si sa vedem ce se intampla, a zis ok...dar ca sa fie impacat i-am reamintit garantia la BMW, am inchis si imediat am sunat la Munchen si am vb cu p0ersoana care se ocupase de mine pe tot parcursul reparatei in service, il intreb: Michael, am dat masina dar domnul la care am dat-o a "primit" eroarea clasica Drivetrain error, cum beneficiaza de garantie? Merge la oricare reprezentanta BMW in ROmania o verifica si daca se dovedeste ca una din partile componente schimbate e de vina se schimba gratuit, nu? ZIce sec: Nu...ca sa beneficieze de garantie trebuie sa vina cu masina la Munchen... Am zis ca glumeste si ca asa ceva e inadmisibil...daca stiam ca asa se pune problema o reparam la colt de strada...a zis ca 90% asa e dar isi suna seful si ma suna inapoi...au trecut 4 zile dar inca nu m-a sunat...m-a sunat in schimb domnul la care am dat X-ul si mi-a zis ca e ok, a fost de la benzina...am ezitat sa-i spun patania cu BMW Munchen si ma rog sa nu aibe vreo problema ca altfel va trebui sa urce masina pe platforma s-o duca la Munchen... INCREDIBIL!!!2 points
-
Dupa proverbul ti se da un deget si iei toata mana asa am decis sa continui si eu proiectul meu. Intrebarile "Cum ar fi daca?, Se poate sa...?, Cat de sus se poate ?" si acum parca imi dau un refresh si o pofta mai mare sa continui. Ce sa continui? Dupa parerea mea cel mai complex proiect de tuning diesel BMW din cate am auzit eu pe la noi,or mai fi si altii,am mai auzit si de altii dar din cate stiu s-au grabit prin a nu face ceva durabil si nu a tinut foarte mult proiectul lor sau l-au abandonat si au trecut la altceva(si aici vorbesc exclisiv de sedan,coupe nu am auzit). Vorbe de genul "Nu iti ajunge atat?,Ce iti trebuie mai mult?,Puteai sa iti iei n si x !" zboara pe la urechile mele neavand nici un impact iar eu neavand timp pentru a le face teoria pasiunii fiind mult mai ocupat de gandurile a ce avea sa urmeze. Cum ar fi daca era 3.0d?Era...Dar cum ar fi sa fie ?!Dar nu este.Dar daca l-am face sa fie ! Dupa spicuiri ici-colo,dupa discutii cu mecanicul,stampila a fost pusa,ciocanul a lovit masa,GATA !Asta este il vom face 3.0d si nu oricum ! Ce implica aceasta modificare? -iubitul motor cu toate anexele nu sa luam de pe cel de 2.0d -sfanta cutie -frane -suspensia(care a fost comandata din start pentru 6 cilindri nu pentru 4,puteti observa pe cutie) -unii ar spune doar grupul spate,cardan si planetare,eu spun ca va trebuie toata puntea spate,veti vedea de ce -ceasurile din bord -ECU Facand un calcul acestea toate duceau undeva nu departe de pretul unui 3.0d intreg daca le-as fi luat pe toate separat iar pe parcurs ar mai fi trebuit diverse care ar fi insemnat timp pierdut,stres si alti bani. Asa ca am decis ca imi trebuie un 3.0d de preferat cu volan pe dreapta(nu ma incomoda acest lucru)si lovit daca se poate oriunde in afara de zona motorului. Dupa luni de cautari,planuri si idei proiectul creste. Gasesc un coupe la licitatie-Anglia cu 150k MILE dar il pierd deoarece licitatia depaseste bugetul.Mare suparare,parca era varianta optima,era varianta cea mai buna,era tot coupe si imposibil sa mearga ceva prost.Asta este..."Ce nu te omoara te face mai puternic" se zice dar imi venea sa mananc monitorul. La o saptamana primesc o atentionare ca a aparut un alt 3.0d dar sedan,usor lovit in spate(nici macar bara nu era sparta) si cu pompa care trage motorina din rezervor defecta.Garantie ca masina porneste 94k MILE.Hmm...De data asta sunt mai pregatit. Se liciteaza,se liciteaza,stam la panda,asteptam momentul perfect si intepam...ce credeti?Victorie,al meu este,mare fericire de data asta,voi putea incepe mult doritul proiect ! Masina este adusa in tara pe platforma cu toate taxele,drumul,comisioane si tot ce a trebuit pentru suma de aproximativ 3000 lire.Ajunge in mijlocul toamnei 2014. Plecat la Ploiesti dupa ea un prieten trebuie sa faca eforturi pentru a repara pompa de sub bancheta pentru a o aduce pe roti si a o proba la destinatie. Seara primesc un telefon,a ajuns pacientul ! Ma duc o vad si totul este ok,se simtea mirosul unei masini din afara tarii,din tarile "bune",o masina intretinuta cum trebuie,nu batea,nu scartaia nimic.De la impactul accidentului din spate s-a rupt mufa pompei de motorina de sub bancheta si a trebuit sa se faca o adaptare cu un colier care mi-a facut surpriza sa se desfaca si sa traga motorina prin spate pe sub bancheta si sa se opreasca masina.S-a schimbat pompa si masina rula impecabil,motorul era mult mai silentios si mai asezat decat zgomotosul de 4 pistoane.Era un sunet infundat si gros iar cand o calcam avea un sunet foarte placut gros.Imi placea masina,imi palcea cum trace,se simtea ca are potential,se simtea ca are un motor sanatos. Am inceput sa o aranjez si pe aceasta pana urma sa incepem treaba si mai mult de atat incepusem sa prind drag de ea.De ce?Era mai confortabila,avea suspensia normala,jante pe 17,tragea mai bine,se auzea mai bine,era mai silentioasa,chiar intr-un timp ma gandeam sa o inscriu si sa ii fac schimbarea volanului dar radacinile primei idei nu au putrezit ! A avut loc si 3-4 linii intre coupe si englezoaica dar cu parere de rau fata de designul coupeului, englezoaica a castigat de fiecare data... Am avut surpriza sa intalnesc si o sora geamana a englezoaicei,le vedeti in una din pozele de mai jos.2 points
-
Doamne cata rautate! Aveti dreptate consumul este cat ziceti voi la stilul vostru de condus eu afara mai mult de 5% nu scot cu masina.Pe testate si la pariu In oras nu pot spune intrucat merg mai mult in afara. Dar mixt mai mult de 6.5 nu am avut pe Bc. Si va rog fara comentarii inutile. V am spus aveti dreptate la masinile voastre. Hai sa fim politicosi!2 points
-
Salut! Dupa despartirea foarte grea de e46-le meu 320d a venit momentul sa trec la masina pe care cel mai probabil o voi pastra mult timp de acum incolo. Asadar masina este un 325i e90 motorul n52 manuala 218 cai. M-a interesat foarte mult sa fie acest motor, sa fie manuala si sa aibe istoric service. Nu este prea dotata, dar are cam tot ce am nevoie: Vehicle information Type code VB11 Type 325I OL (EUR) Dev. series E90 () Line 3 Body type LIM Steering LL Door count 4 Engine N52 Cubical capacity 2.50 Power 160 Transmision HECK Gearbox MECH Colour SCHWARZ 2 (668) Upholstery LEDER DAKOTA/BEIGE (LCB4) Prod. date 2006-04-28 Order options No. Description 1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES 2BH LT/ALY WHEELS DOUBLE SPOKE 156 240 LEATHER STEERING WHEEL 249 MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL 313 EXTERIOR MIRROR PACKAGE 320 MODEL DESIGNATION, DELETION 4AC FINE-WOOD TRIM POPLAR GRAIN 423 FLOOR MATS, VELOUR 428 WARNING TRIANGLE 441 SMOKERS PACKAGE 494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER 534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING 7RP ADVANTAGE PACKAGE 8SP COP CONTROL 801 GERMANY VERSION 863 EUROPE/DEALER DIRECTORY 879 GERMAN / ON-BOARD DOCUMENTATION Series options No. Description 321 EXTERIOR PARTS IN BODY COLOR 497 CENTRE ARMREST IN REAR 520 FOGLIGHTS 548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING 851 LANGUAGE VERSION GERMAN Cat despre consum, am adus-o cu 7.1% mers in limita bunului simt. O sa revin si cu cel de oras. Planuri de viitor: Retrofit xenon + lupe Detailing Revizie Prezinta zgarieturi fine pe capota, cel mai probabil va primi si un polish Cauciucuri iarna Jante pe 17-18 de vara(inca ma decid la style). http://oi60.tinypic.com/r73rzr.jpg Sunt cam scump cu pozele. O sa revin maine cu exteriorul dupa ce o spal sa fie treaba treaba plus ca e intuneric acum si nu ar iesi cine stie ce.1 point
-
Se vand discuri punte spate, originale compatibile cu bmw 525d/525d lci/530d/530d lci, cred ca merg si pe alte motorizari dar nu am cunostiinte(vezi part number in poza) Discurile provin de pe masina mea, fara nici o problema tehnica. Contact: 0724362529 sau P.M http://i63.tinypic.com/24vqmmr.jpg http://i63.tinypic.com/2en98hw.jpg http://i67.tinypic.com/amttes.jpghttp://i66.tinypic.com/erajrq.jpg http://i68.tinypic.com/28a7wl.jpghttp://i63.tinypic.com/29gbuaa.jpg1 point
-
Gata de drum mai trec inca odata pe la Master Mecanic sa mai punem odata testerul in special pentru injectorul care a facut figuri la prima gura de aer luata dupa transplant.Simptome nu existau dar totusi sa fiu sigur 100%. Imi confirma ca este in parametri si totul este in regula.Pot pleca ! Iau inca 2 baieti cu mine si inima Moldovei scrie pe noi.Drum bun si placut, nu am depasit 110km/h.Eram cu frica dupa mine sa nu se intample ceva pana la resoftare.Schimbat trepte in jur de 2200rot/min,calm,avem timp sa ne si distram pe drumul spre casa. Stabilisem sa ajung dimineata acolo pentru ca mi-a spus Dragos ca este de munca la soft dar am facut prost calculele si am ajuns in jur de orele 13:00.Dupa ce ma mustreaza putin Dragos incepe lucrarea.Primul run a fost doar ca sa o desfunde(va dati seama 7-8 ore de mers in jur de 2000rot/min s-a depus ceva p-acolo).Il las pe Dragos sa isi faca treaba cum stie el mai bine si plecam sa mancam.Cand ma intorc nu se atinsese inca pragul de 300CP si 700Nm dar era p-aproape(cand am ajuns acolo Dragos m-a intrebat cam la ce m-am gandit,ce as vrea sa scot si i-am spus din ce citisem, eu as vrea sa ating 300CP si 700Nm si imi spune ca este ceva forta la 700Nm) si mi-a spus ca mai a facut niste modificari si incearca acum sa vedem ce iese. Ultimul run,acum este acum,pentru ce am munct atat,pentru ce am sperat,pentru ce m-am stresat atat.Voi bifa o performanta notabila sau nu?!Cand a inceput run-ul sincer mi-a fost frica si m-am dat inapoi pana am iesit din hala,facea un zgomot de zici ca acum trebuie sa bubuie ceva(parca la primul run nu a facut asa cand a desfundat-o),dar se linisteste.Iese Dragos din masina se uita la grafic si imi spune asta este ! 303,3CP(mie imi place sa spun 304CP pentru a fi fix 100CP peste stoc) si 704,9Nm AM ATINS TINTA !Ma uitam la ea si incepea sa imi fie teama sa o conduc "Asa rea te-ai facut tati tu?". "Hai sa iesim pe strada sa vedem cum se comporta" imi spune Dragos.Ne urcam in masina si ies pe dumul acela in care am sina de tramvai pe stanga(nu il voi uita niciodata,nu voi uita niciodata senzatia cand am apasat prima oara acceleratia),parca totul era schimbat in ea si nici nu apasasem pedala.Imi spune "Dute in a 3-a la 2000rot/min si dai talpa".Cand am simtit ce se intampla in treapta 2 m-am speriat si nu mi-a ajuns drumul pana in capat sa fac ce trebuia,a trebuit sa intorc.Acum stiu ce poate,ma duc intr-a 3-a 2000rot/min si dau talpa pe urma a 4-a pur si simplu impingea continu,Dragos zicea e bine e bine face presiune,aproape ca nu aveam timp sa ma uit la ceasuri si pe drum in fata ca trebuia sa franez.Din ce am spicuit presiunea facuta parca era 1.8.Abia acum stiu ce poate.Inca o tura la fel,masina era incredibila sau unde m-am obisnuit 7-8 ore sa merg doar 110km/h si aia dati intins.Nu imi venea sa cred ca asta este masina aia 150-170CP de la inceput.Face o tura si Dragos singur cu ea pentru a vedea eu daca da fum,dadea foarte putin cand o calca pe urma nu.Dragos imi zice daca vrei sa fie chiar 0 fum ii mai putem lua 3 cai si va fi 0 dar ii zic NU las-o asa ca nu imi va murdari niciodata bara spate si nu este fum in adevaratul sens al cuvantului cum am vazut la alte masini de se innegreste tot in spate. Multe multumiri strangeri de mana si speram sa ne vedem si cu alte update-uri sau alt proiect ce urmeaza. Baietii nu stiau ce poate masina acum si nu le-am aratat pana nu am iesit din oras,inca nici mie nu imi venea sa cred cum putea sa impinga,auzeam doar "gata,gata,las-oooo" )).Foarte distractiv drumul la intoarcere Pana la urma nu am regretat nici o secunda din drumul parcurs de aproximativ 14 ore si l-as face cu mare placere si a doua oara stiind cat de bucuros ma voi intoarce. Nu sunt genul care sa merg cu viteza mare sau sa ii dau "cat tine bordul" cum mai aud pe la unii,sunt celalalt gen,sa plece repede,sa nu piarda timp,sa simt cuplul si toata puterea imediat,nu ca la aspirat sa mi-o dea la sfarsit. http://s20.postimg.org/btp45qbp5/Dyno_330_D.jpg http://s20.postimg.org/yh4dbvr95/grafic_330d.jpg http://s20.postimg.org/muk9ar3y1/Picture_078.jpg1 point
-
Dupa aceste modificari trebuia sa ii fac si un program strict si bine gandit,cand sa manance,cat si cum.De cei la care am facut resoftarea nu am fost super super multumit asa ca am decis sa incerc altceva.Auzisem ca vin masini cu softuri din Germania si alte tari care nu sunt tocmai in mintile lor si tot pe la noi prin tara se rezolva,sigur fac si ei lucrari bune dar ratiunea mea a fost ca nu isi vor bate prea mult capul cu masina mea fiind modificata in Romania,habar nu avand ce,cat si cum s-a facut la ea si la ei vin sa fac doar softul,nu stiu cat interesa s-ar fi acordat.Am avut cateva oferte si in Bucuresti de genul daca nu iti place cum trage dupa nu imi dai nici un ban,mai auzisem de baietii de la Buzau,dar multe sfaturi ma trimiteau la IASI !Pfffff....tocmai la IASI?Atatea ore de condus mai ales ca masina nu era terminata din punctul de vedere al reglajelor finale. O reprezentanta in Bucuresti prin video conferinta sau cumva,gaseai tu o solutie,nu aveai si tu Dragos ! Ma hotarasc,acolo ma duc! Citesc proiecte,ascult sfaturi si clar cea mai buna varianta pentru masina asta este. Ok,dar cum plec eu la asa drum cu pantofii rupti si tociti?!Ma pun si caut,cine are cel mai bun grip,cea mai buna franare,dar in special de grip ma interesa.Ma hotarasc la Michelin PilotSport 2.Incep si caut si gasesc la o firma din Bucuresti care imi recomanda sa iau varful de gama din acest moment nu de acum 3-4 ani cand a iesit PilotSport 2,doar ca eu mai vazusem anvelope PS3 si parca nu imi palcea cum se vedea talonul privind masina din lateral.In fine ma hotarasc sa iau PS3(macar odata sa vad si eu cum este cu anvelope noi).Patronul de la firma care aducea anvelope imi spune ca a fost la lansarea PS3 in Barcelona(ar fi primit o invitatie de la Michelin pentru ca este unul dintre distribuitori lor) si le-a testat pe un Ferrari nu mai stiu ce model si pur si simplu masina statea lipita de asfalt si la franare si in curbe.Wow spun in capul meu,inseamna ca asta este ce trebuie. Momentan aveau doar 255/35/18 pe stoc pe care le-am si luat si urma in cateva zile sa vina si cele pentru fata 225/40/18. Ajung cu ele acasa si le pun pe cantar 10,9kg/bucata 255/35/18 (ulterior le-am cantarit si pe cele pe fata dar nu era mare diferenta in jur de 10,6kg/buc,ceva de genul asta).Intre timp eu imi luasem pentru anvelopele pe 17" de pe engezoaica 2 Run Flat 225/50/17 de iarna pe care le-am pus pe cantar si am avut o placuta surpriza sa vad ca au greutatea de 12,9kg/buc(stiu ca trebuiesc sa fie mai grele cele Run Flat dar totusi anvelopele ce le-am achizitionat erau undeva apropiat de greutatea unora de R17).Ajung si cele pentru fata le montez si totul este ok cu ea direct la geometrie.De data aceasta totul este perfect. Domnisoara va avea pe ce sa se bazeze pe drumul lung ce urmeaza sa vina si nu numai. http://s20.postimg.org/ayxz5yegp/IMG_0707.jpg http://s20.postimg.org/dqh8wkczd/Picture_004.jpg http://s20.postimg.org/d66t7m94p/Picture_067.jpg http://s20.postimg.org/73z6h4kop/Picture_068.jpg http://s20.postimg.org/ufiosh9kp/Picture_069.jpg1 point
-
1 point
-
Discuri second pe bmw...La schimb nu le dai?Am 2 filtre de polen,carbon activ,ca noi.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Micile amanunte am uitat sa le precizez cum ar fi schimbarea ECU,a cutiutei din stanga jos volan si cheie contact dar acestea sunt evidente precum si toata instalatia electrica motor plus pompa frana-dsc si ce mai era in acel ansamblu. Este posibil sa mai fi uitat si alte amanunte care au fost schimbate dar daca voi fi intrebat probabil imi voi reaminti in caz ca cineva va avea nevoie. Un nou schimb de ulei+ filtre si tot ce trebuie este facut doar aveam multe noutati si ar fi pacat.De aceasta data am ales tot Motul 8100 X-Clean+ dar varianta 5w30 care este recomandata pentru acest motor si am considerat ca nu are un rulaj mare privind starea masinii. Intre timp ce s-a lucrat la masina eu a trebuit sa ma ocup de dezmembrarea englezoaicei si am curatat-o bine zic eu.Nu am gasit gram de rugina undeva pe caroserie sau aripi,usi sau sasiu.Mai ales sasiul era foarte curat,lucea zici ca acum iesise din fabrica de la vopsit. Dupa montarea tuturor celor necesare a venit timpul sa montez evacuarea,evident ca doar cea de 3.0d se potrivea dar doar pana la difuzorul bara spate pentru ca avandu-l pe cel de CSL finalul evacuarii nu putea fi prins.Am optat sa ii montez doar downpippe-ul pentru ca urma sa plece la evacuare. Il montam si in sfarsit ii putem da prima cheie asa cum trebuie,PORNESTE!DOAMNE CUM SE AUZEA MOTORUL ASTA DOAR CU DOWNPIPPE!!!Era un muscle car si nu exagerez.Se auzea gros turat exact ca un muscle car sacadat,tare si gros. Dar ceva nu era in regula...motorul area o vibratie care se simtea si inaintrul masinii si mai ales se observa la nuca schimbatorului.Imediat o bagam la consultatie,testerul pe ea.Toate ok in limita modificarilor facute pentru ca nu puteam sa ne uitam ca la un 3.0d stock,doar ca INJECTORUL 6 cel pe care nu l-am dus la verificat nu era in valori ca restul.Nu a contat ora imediat l-am sunat pe respectivul pana a raspuns si i-am spus ca nu este bun si etc si ca vreau maine la prima ora sa il trimit inapoi si sa imi dea altul.Asa a si ramas. A doua zi cand ajung la garaj tot se mai faceau teste si dupa o perioada ce motorul a fost lasat sa functioneze a disparut si acea vibratie iar injectorul era in parametrii.Cand mi-a dat vestea mecanicul imi venea sa il pup,totul era cum trebuie dar nu eram 100% sigur pe acel injector. Mai las masina cateva zile pentru a se face ultimele retusuri si pentru a se mai verifica din cand in cand injectorul.Nu au mai aparut probleme si pentru asta domnisoara a primit dupa parerea mea cel mai delicat si finut cadou o bara de rigidizare fata din aluminiu folosit la navele spatiale-pentru a fi cat mai usoara-(nu mai stiu ce denumire are acest aluminiu dar asta mi-a atras atentia cand am citit descrierea americanilor) cu carbon.Acum suspensia putea fi folosita la maximul ei.Cei de la care am comandat-o au simtit nevoia si in pretul piesei mi-au dat cadou si un set suport numere(nu puteau sa trimita 2m de carbon! ) Cand ajung cu bara la garaj mecanicul imi spune ca si-a luat si el o bara si a trebuit sa o taie si sa faca niste adaptari la lea pentru ca nu incapea sub capota(lovea in capota mai exact).Mi-a fost frica la inceput dar dupa ce am vazut-o montata mi-am dat seama ca americanii s-au gandit la toate,era de acolo! Mai jos veti avea si o poza cu interiorul unui tampon motor 3.0,cel care am spus ca este mort,este diferit de cel 2.0d prin faptul ca acesta dupa cum vedeti are ulei in interior si este actionat vacumatic,cand se pune contactul acesta ridica motorul(sper ca am explicat corect).Asta este unul din retusuri pentru ca uitasem sa opresc instalatia tampoanelor cu T-urile dar din fericire am gasit-o in amestecul de piese. http://s20.postimg.org/6a8sjaaih/Picture_006.jpg http://s20.postimg.org/j46ucmny1/Picture_051.jpg http://s20.postimg.org/f3zp0dxh5/Picture_050.jpg http://s20.postimg.org/qp9v83iyh/Picture_049.jpg http://s20.postimg.org/nxqlhhkft/Picture_047.jpg http://s20.postimg.org/6vxrfe5kp/Picture_052.jpg http://s20.postimg.org/8wswdyr3t/IMG_0708.jpg http://s20.postimg.org/k7vk2bxyx/IMG_0710.jpg http://s20.postimg.org/vo1z0dc55/IMG_0887.jpg http://s20.postimg.org/ytmkqkurd/IMG_0889.jpg1 point
-
1 point
-
@ neo - Pe franfurter a stat si Monstruletul...ah da si ca semn de bunatate, in alea aproape 3 sapt de stat in Munchen mi-au dat bilete de autobuz ca sa pot circula prin oras @ tradov22 - Multumesc.1 point
-
1 point
-
Va rog sa nu mai imi rastalmaciti cuvintele sau macar sa cititi cu atentie. AM SPUS 5% CONSUM IN AFARA SI 6.5% MIXT.Nu stiu de unde ai dedus tu ca imi consuma 5% mixt?!? Pe 10 urmeaza sa fac un drum Constanta-Bucuresti si va pot demonstra ca mai mult de 4.7% nu o sa am si mers legal 130-135km/h . Nu inteleg de ce atata rautate daca aceasta masina, la stilul meu de condus, atat consuma. Si poate ne spui si ce inseamna "aproape acelasi motor"?! Si poate ar fi bine sa te mai uiti pe aici pe forum sa vezi ce si cum..... http://www.bmwclub.ro/forums/topic/99143-economicitate-la-bmw-seria-5-520d-e60-177cp/ In topicul de mai sus imi permit sa-l citez pe C_o_s_m_i_n, un membru vechi Citez " Eu nu incetez sa ma intreb: cu ce merg motoarele astea??? Un drum Zalau - Cluj si retur, total 250 km, din care 30 de km prin Cluj. Cine cunoaste traseul, stie ca sunt si dealuri destule de urcat pana la Cluj. Nu mi-am dat seama sa fac o poza la computerul de pe idrive, dar datele stau cam asa: - total 244.7km, media 51.7km/h, consum... 4.6l/100 km. "1 point
-
Exact, chiar acum observasem replica legata de ulei, NEAPARAT sa schimbi uleiul in cutie si in diferential, ulei lifetime si alte balarii sunt povesti cu pesti Legat de ranforsare la fel, daca tintesti spre 700nm+ trebuie facuta, altfel iti va rupe caroseria la prinderile puntii spate.1 point
-
corect,un diferential Quaife,ranforsari pe subframe-ul spate daca tot dai jos puntea.A si ar fi bine sa verifici/schimbi si uleiul din cutie,nu e chiar lifetime.1 point
-
@CautRezolvari Puteai lasa ceasurile de pe 320d, se codau si ar fi functionat corect. La fel si cele de Anglia, se pot coda sa iti arate km, l/100km, etc plus ca acum daca deschizi usile de pe dreapta, in bord o sa iti arate pe stanga si idem pt cealalta parte. Legat de diferential, o sa iti crape in scurt timp si niciodata nu o sa pui cum trebuie puterea pe jos, ar trebui sa te orientezi spre un LSD Quaife, ar merita sa te poti bucura de puterea pe care o scoate masinuta.1 point
-
Am mai tot incercat variante de jante ce ar da bine pe modelul meu dar parca nimic eu era precum "furculitele"...In fine.Trece iarna si ard de nerabdare sa ne apucam de treaba.Vorbesc cu master chef mecanic si stabilim ca pe la jumatatea lui martie 2015 sa ne apucam,zis si nefacut,am inceput la inceputul lui martie 2015 ! A venit timpul,pacientul si donatorul au ajuns pe patul de "spital".2.0d si-a incheiat activitatea in posesia mea la 160k km. Se incepe prin incizie asupra englezoaicei,se scoate ansamblul motor-cutie prin demontarea bara fata,trager si tot ce mai impiedica operatiunea.Cu ele jos incep sa le studiez si pozez,un manunchi de fiare,fire si plastice oare pot provoca asa o senzatie la ce aveam in cap? Acum ca i-am scos inima o pot imbunatati mult mai usor,aflu ca trebuie sa schimb si galeria de evacuare deoarece aceasta era dintr-un fel de inox iar la ce urma sa se intample acesta nu ar rezista asa ca incep sa caut galerie din fonta si gasesc intr-un final la cineva in Bucuresti cu ajutorul unui prieten. Galeria evacuare bifat si montat. Jos cu galeria de admisie acum pentru curatat si eliminat mult dusmanitele clapete,nu avea rost sa risc pentru aceste mici bucati de plastic o catastrofa.Le comand crezand ca imi trebuiesc cele mici de 22 dar de fapt imi trebuiau cele mari de 33,le schimb si totul se rezolva.Inca o piatra de pe inima aruncata. Daca a fost data jos galeria sa schimbam si bujiile care faceau figuri in iarna ce a trecut.Beru in actiune montat si bifat. Iubita turbina este urmatoarea vizata !Demontata si cautat optiuni de upgrade.Ma hotarasc sa aleg probabil pe cel mai bun in aceasta ramura foarte importanta,ce altii nu au reusit la el a fost doar pasiune !Dureaza 2 zile aproximativ pana este gata si micul melc a fost upgradat cum se poate mai bine pentru a duce 350CP.Imi venea sa o ling pentru cat de curata era.Intors in buncar montat si bifat ! Intre timp am observat ca tampoanele de pe 3.0d erau obosite unul dintre ele chiar decedat asa ca am decis sa le schimb tot Lemforder.Montat si bifat ! http://s20.postimg.org/egzeoqlrt/image.jpg http://s20.postimg.org/i1va7yqbd/galerie_evacuare_fonta_bmw_9e71517706e30d3694_59.jpg http://s20.postimg.org/ir0qyh3nd/Picture_007s.jpg http://s20.postimg.org/vjouyef95/Picture_014.jpg http://s20.postimg.org/t3s3ho3i1/Turbo_stock_3_0d.jpg http://s20.postimg.org/4bshafmbd/Picture_017.jpg http://s20.postimg.org/40b0xo5vd/Picture_040.jpg http://s20.postimg.org/biu66ax89/Picture_188.jpg http://s20.postimg.org/g60882kl5/Picture_190.jpg http://s20.postimg.org/hmbqq7ni1/Picture_059.jpg1 point
-
Pai pt unii consum mixt = frecat zilnic masina in Bucuresti cu 8km/h si in weekend mers la munte bara la bara )1 point
-
1 point
-
Foarte bine arata masina ta. Cred ca un singur e39 mai e pe forum asa frumos si intretinut. Felicitari!1 point
-
Felicitari pentru modul in care intretii masina, pentru modul in care ai realizat toate upgrade-urile si nu in ultimul rand pentru modul in care ai explicat evolutia masinii. Apropo, cand vad cate un astfel de proiect de masina "diesel" parca ma face sa renunt la aspiratul meu Iti astept viitoarele postari1 point
-
1 point
-
Dupa resoftare a trecut o perioada pe aproximativ un an(03.2014) in care am mai rezolvat cate ceva la ea si anume: -acel scartait al rulmentului de la ambreiaj -->>> am inlocuit volanta,placa,disc si rulment daca tot am umblat acolo sa nu mai umblu ceva timp. -cureaua de la transmisie am observat ca avea o ciupitura si cu ocazia asta am inlocuit -->>> curea transmisie si AC impreuna cu toare rolele aferente Inca un colt al masinii care a fost inlocuit si o perioada nu exista sanse sa apara probleme. -din cauza unui drum de tzara cum exista "doar" cateva in iubita Romanie un pivot de pe stanga fata a cedat -->>>schimbat brat pentru ca doar asa se poate (cu aceasta ocazie mi-am confirmat ca suspensia este toata M nu doar arcurile si telescoapele). -inainte de iarna ce tocmai trecuse a trebuit sa mai schimb releul buji pentru ca dadea eroare si bujiile pentru ca pornea putin greu si daca tot s-a desfacut pana acolo s-a curatat si galeria de admisie -montat pedale black edition M(aftermarket dar dupa parerea mea dau mai bine decat pamantul de pe cele vechi ) -inca un schimb de ulei+ filtre a trebuit facut pentru ca trecuse putin peste 1 an de la ultimul chiar daca masina nu facuse 10k km dar de aceasta data am optat pentru Motul 8100 X-Clean 5w40 la sfatul unui prieten si intradevar motorul parca era o frecventa mai silentios. Am uitat sa specific timpul 0-100km/h era de 7.1 In primavara lui 2014 nu am mai putut suporta apasarea si greutatea gandului de la interiorul M3 E46 asa ca am scapat intr-un M3 dezmembrat, cu greu gasit la momentul cand exista si buget si foarte important sa nu fie de Anglia,de pe care am achizitionat mult doritul interior ! Ce inseamna interiorl respectiv? -scaune full piele,incalzite si full electrice cu memorii si reglaje in toate pozitiile,cu perne de aer care se umfla si se dezumfla in stare foarte buna nu julite,tocite,piele cutata,etc -bancheta care parca nu a fost "locuita" niciodata cu un logo metalic "BMW WilliamsF1 Team" care nu cred ca inseamna ce cred eu ca inseamna si ca tocmai la mine a ajuns acest interior atat de special -fete de usi -buretii de pe cotierele fetelor de usa Dupa aceasta achizitie nu m-am putut abtine sa nu bag noul interior la cosmetizat si am cumparat un set de Leatherique Rejuvenator Oil si Prestin Clean.Dupa acest tratament pielea era moale precum curul unui bebel ) si mata asa cum trebuie sa fie o piele CURATA ! Eu neavand scaune incalzite pe vechiul interior a trebuit sa iau si banda cu butoanele scaunelor incalzite si odata cu asta sa schimb IAR si masca pentru relocare clima deoarece atunci cand am cumparat navigatia si a trebuit sa mut clima am luat-o pe cea cu butoane separate nu cea pentru banda/pamblica deoarece aveam doar buton DSC. Dupa ce marele maestru in tot ce inseamna BMW a tras cablurile,mufat si probat tot era alta viata,alta pozitie de sofat mai ales in curbe singurul regret fiind ca am ingreunat-o cu aproximativ 10kg (scaun M3-29kg,scaun recaro sport alcantara- 24,5kg) dar poate vom recupera pe viitor.1 point
-
Acesta este anuntul la care se face referire http://olx.ro/oferta/bmw-520d-lci-2009-ID4Q9qy.html Masina este folosita doar in weekend . Am un ford fiesta an 2008 pentru scoala de soferi pe care-l folosesc zilnic. Consumul de 4.7% este real facul pe A2 Constanta- Bucuresti cu a 6-a si maxim permis 130-135km/h1 point
-
Hai ca asta e buna. in bmw nu ai voie in trening? eu unul ma simt mult mai lejer la volan..1 point
-
Ce treaba are asta cu topic-ul asta? tu peste tot, ridici bmw'u in slavi.. Inteleg, esti fan bmw, toti suntem, dar un AMG ramane un AMG.. Pana nu conduci unul, nu are rost sa vb aiurea .. Singurul amg care l-am condus a fost un C63 amg putin "gadilat", si asa senzatie misto, si sunet, nu am mai avut in nici o alta masina, si am condus destule.. Da, bmw este si va ramane preferatul multora dintre noi, dar nu as zice nu la un mercedes misto sau un audi.. @mike.. Sa o stapanesti sanatos, frumoasa racheta.. Am tot vazut masina prin ORadea cand era la DIPstar.. Vad ca si clip'ul este facut tot in Oradea. Culoarea originala era negru? eu zic, ca negru arata cel mai bine, si cu jantele culoarea lor oem.. negru cu interiorul ala crem,superba! ORicum, o masina de care nu prea poti sa te plictisesti, cand auzi sunetul motorului uiti de toate .. ..1 point
-
1 point
-
Am decis sa mai pastrez masina un timp,asa ca iese de la vanzare. Multumesc pentru gazduire,thread-ul se poate inchide.1 point
-
Salutare lume, se pare ca problmele distributiei la N47 au aparut si la mine, well problemele sunt destul de pronuntate din cate se pare. O sa pun copy/paste la detalii de pe threadul legat de distributie: Se pare ca nu am fost crutat de cruzimea distributiei (cel putin asa mi-au zis de la service). Masina e un F10 520d din 05/2011 cu 205.000 km reali. Pana acuma nu au fost semne premergatoare, doar un zgomot "normal" de lant. Ok toate bune si frumoase pana ieri dupamasa, cand la nici 5 minute dupa pornire si un pic de mers prin trafic in momentul in care am dat sa pornesc de pe loc de la un semafor s-a intamplat minunea. Zgomot infernal de la motor ca si cum s-ar fi spart/rupt ceva. O bataie metalica foarte pronuntata, motorul mergea, nici un martor sau eroare pe bord doar transformarea din BMW in tractor. Mers urgent la service, constatare fara sa desfaca motorul ca lantul e de vina, mai specific un intinzator care a cedat si a spart o patina. Oricum zgomotul e INFERNAL. Momentan masina e in service... nu stiu daca am voie sau nu sa pun numele service-ului, dar ca si informatie aproximativa e vorba de service-ul lui Adi din Floresti (Cluj). Deviz destul de maricel 4800 de RON, piesele sunt comandate. Astept confirmarea problemei si remedierea ei. Azi dimineata nu am mai avut curajul sa conduc masina si am pus-o pe o platforma. Dupa cum ziceam masina (motorul) functioneaza in parametri, nu par sa fie probleme de putere, etc doar acel zgomot de zici ca se bat 2 ciocane cap in cap. O sa va tin la curent cu ce se intampla si daca a fost intradevar distributia. Sper sa se rezolve si sa nu mai fie alte probleme. Pana la urma si distributia asta e un consumabil, cei care nu o schimbam ne asumam un risc.... eu mi l-am asumat iar acum platesc, oricum plateam si daca o schimbam preventiv, deci in mare tot acolo sunt. Se schimba povestea daca au aparut si alte probleme din cauza asta dar o sa aflu in curand ce s-a intamplat defapt.1 point
-
Fara suparare, dar daca te uiti atent si urmaresti piata iti dai seama de un lucru: aproape toate masinile, indiferent de an au cam acelasi nr. de KM. M am uitat mai atent si toate se invart in jurul valorii de 180 000. Rar vezi una cu peste 200 000. Interesant e ca din 2002 pana in 2014 au aproximativ 180 000. Oare mi-a intrat mie ceva intr-un ochi? Dai pe mobile si cauti, si surpriza, masini din 2013-2014 cu pente 250-300 000 km. Au si ei samsarii lor, dar totusi astia de pe aici exagereaza. Eu raman la expresia ca o masina buna e o masina scumpa, numai sa dea norocul peste tine sa gasesti una ok si iefrina. Spor la cumparaturi.1 point
-
Risti sa primesti injuraturi si blesteme din partea celor de pe contrasens + risti sa ramai fara talon + amenda.1 point
-
De acord.....ti-as da like la postare,chiar de mai multe ori....Cei cu xenon in faruri fara lupa sunt pur si simplu inconstienti. Daca as fi politist le-as lua taloanele fara discutii. Sent from my iPhone 1s using Tapatalk1 point
-
Sper sa nu existe nici o metoda favorabila celor cu xenoane AM, sper sa va treziti din prostia asta cu xenoane AM fara lupe, spalator si autoleveling. Imi cer scuze ca sunt atat de rautacios dar cand e vb de xenoane AM...va doresc ce-i mai rau :* Sent from my iPhone 1s using Tapatalk1 point
-
e fain tuningul si la motor , dar e fain la masinile pe benzina cu turbina si atunci cand inlocuiesti si turbina sa iti suporte noile cerinte si etc. , e super fain sa fii mai "deosebit" decat restul masinilor1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00