Jump to content
Hai si tu la Poiana Brasov la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/07/15 in all areas

  1. Prima evacuare a fost facuta la Pilot. Primul soft a fost facut la Exelixis... Mecanicul care 70% din munca si toate piesele care s-au pus si schimbat este munca lui.Dupa parerea mea in Bucuresti este un singur mecanic pentru BMW.Pana sa ajung la el dupa ce am luat masina am mai fost pe la fel si fel care habar nu aveau despre motoarele BMW.Acesta este Nasi sau pentru pasionati cunoscut precum DGH ! Turbina a fost modificata de maestrul in turbo Bogdan cunoscut si ca Haplea. A doua evacuare apartine unui baiat pe nume Shen. Al doilea soft are semnatura dupa parerea mea maestrului inginer Dragos-Complete Chip. Eu i-am cautat,i-am gasit si le multumesc pentru toata munca lor,au facut cu adevarat un om fericit,voi ii puteti cauta sau cauta alte variante este alegerea voastra exact cum am avut si eu de ales. Multumesc tuturor celor care m-au ajutat si poate am omis sa ii numesc! Dupa sfaturile si invataturile trase este timpul sa incep si practica. Aproximativ 1 an daca nu mai bine am cautat alte jante.Sa fie concave sau sa fie cu buza,sa fie usoare sau sa fie neaparat OEM pentru ca sunt mai rezistente,sa fie aftermarket sau originale si nu in ultimul rand sa dea bine si pe masina nu doar in poze pentru ca pe masina vor sta ! Am ajuns la concluzia ca cel mai bine i-ar sta cu ceva concav si modelul cel mai potrivit ar fi "furculitele" de CSL,dar cum facem ca acelea sunt originale doar pe 19?Iar la drumurile noastre pe 19 nu vreau sa pun orice s-ar intampla !Multi p-aici pe forum m-au luat la misto deoarece caut de atata timp si ce fac mai iau sau nu si tot felul de rautati... Intr-un final m-am hotarat BBS RC 300. Le-am achizitionat acum cateva zile dupa lungi cautari pentru ca le vroiam pe cele cu ET 13 nu ET38. Sunt toate 8,5j ET 13 si vor face pereche cu semi-slick-uri 225/35/18 si 225/40/18 pe care nu le-am achizitionat inca dar sunt in cautari deoarece as vrea sa le iau pe cele mai usoare si cu cel mai bun grip.Cam greu,nu? Jantele trebuiesc sablate si revopsite si nu are rost sa le mai pun acum pentru ca vine iarna si iarna stam pe ganduri si pe oua. Jantele au incredibila greutate de 8,3kg/buc si am inteles ca as putea sa fac o roata completa de greutate 14-15kg,asta ar insemna anvelopa de aproximativ 6-6,5kg(searching...)fata de ce am acum 23kg/buc(aveam 22,5kg/buc cu anvelopele tocite) ar trebui sa fie o diferenta sesizabila cele 8kg/roata.Am inteles ca 1kg per roata care munceste = 10kg per greutatea totala... http://s20.postimg.org/jgq0hm1tl/Picture_191.jpg http://s20.postimg.org/46q5af6bd/Picture_192.jpg http://s20.postimg.org/lhgk2fxyx/RC300.jpg http://s20.postimg.org/qu5egklvd/rc300_II.jpg
    4 points
  2. Salutare tuturor, Acum cateva saptamani am decis ca este timpul sa-mi indeplinesc un vis din copilarie, anume sa detin un BMW 'clasic' - liniile simple si agresive ale modelelor anilor '80 si inceputul anilor '90 sunt, in opinia mea, forma reprezentativa pentru apogeul acestui brand. Departe de mine gandul ca ce-a urmat ar reprezenta vreun declin, ci doar o oarecare indepartare fata de valorile consacrate. Anyway, acum vreo luna a aparut aceasta masina pe olx. Bifa aproape toate casutele: taxa platita, cutie manuala, 6 in linie. Am fost s-o vad si am fost foarte impresionat de starea ei. Am decis sa las entuziasmul sa scada putin, cateva nopti, ca sa evit sa ma arunc spre vreo decizie pripita. Negativism exista peste tot in jurul meu, sub formele sale clasice: consuma mult, e prea veche, nu gasesti piese. Fuck that shit, sunt deja un talpas intr-o multinationala, daca-mi permit si n-o fac, ajung sa fiu o drona din toate punctele de vedere. Pretul era destul de mare, 3350 de euro. N-am reusit sa negociez cat mi-as fi dorit; vanzatorul era dispus sa lase considerabil la pret doar daca-si pastra jantele. Nope, not worth it. Am platit deci o suma relativ apropiata de pretul cerut. Acum, despre masina: generalitati: - nu are motorul de 2.0, ci M50b25TU. - revopsita in 2009, arata ft bine vopseaua, cu exceptia catorva zone izolate unde s-a dus lacul (procent ft mic din suprafata totala) si a unei zgarieturi de cheie pe partea stanga - brate fata, bara directie, bielete antiruliu, bucsi bara stabilizatoare, amortizoare fata, flanse amortizoare fata inlocuite in decembrie anul trecut - volan M de E39 - piele inclusiv pe fetele usilor, scaune electrice cu memorie (functioneaza) si incalzite (nu functioneaza ) - A/C cu doua zone (nu clima) - n-are OBC, dar va avea - airbag pasager - jante 18 inch style 37 originale, cu anvelope noi probleme: - momentan e-n service (@ServicePremium) pentru remediera unor pierderi de ulei (simering vilbrochen - partea cu cutia de viteze, simering capac supape), si alte nimicuri ce cred pana acum: - sta excelent pe sosea, ruliu minim desi se simte ca e grea, insa te doare inima cand e peticit drumul si sunt gropi; e primul meu BMW si prima mea masina cu roti de 18 inch si talon atat de mic. presupun ca e normal sa te zgaltaie, mai ales ca are suspensie sport "M" din fabrica. - pana la 3000 rpm se conduce ca orice masina, nimic spectaculos. dupa 3000 rpm te baga in scaun, iar dupa 4500 ar fi bine sa fii pe-o sosea lata in conditii de siguranta. impune o anumita reconfortanta cand accelereaza bagandu-te in scaun si scartaind pielea veche; mi s-a zis ca "asa trage bmw-ul vechi". - sunt sigur, insa, ca nu va mai dura mult pana ce-mi voi dori sa fie mai puternica; - de fiecare data inainte sa plec cu ea, sau dupa ce-am terminat un drum, mai raman putin s-o admir; nu-mi pot lua ochii de la postura agresiva care nu compenseaza prin absolut niciun exercitiu stilistic nenecesar. totul este functional si sobru. i love it! planuri de viitor: - OBC - grup autoblocant cu un raport care sa favorizeze cruising-ul - aici poate ma pot ajuta alti propietari de e34 de pe forum cu un sfat? nu stiu ce raport are acum, dar e cam turata in a 5a la 120, vreo 4000rpm. - bolt-ons de performanta, n-as vrea s-o fac turbo sau ceva - ma gandeam la alta chiulasa, alte axe cu came, ceva sa ajung la 200-220whp ca acum banuiesc ca are vreo 170-180. poze (o sa revin cu unele mai frumoase de cand am fost pe transfagarasan acum vreo 2 saptamani cu ea) http://i.imgur.com/NN6XV7m.jpg http://i.imgur.com/oqiyBKM.jpg http://i.imgur.com/MVAmcAP.jpg Atat momentan si bine v-am gasit!
    3 points
  3. Nu, nu la J m-am referit ci la ET. Nu ai cum sa pui 255 cu ET13 pe E46 decat daca tai aripile Maxim am vazut pus 235 cu ET13 dar aripile trase la maxim, roluite, clema de la bara scoasa, camber negativ si tot freca. Nu ai nici o sansa sa pui 255 cu ET13 sub aripi stock. PS: La M3 ai stoc 255 pe ET26 pe spate dar si aripi mult mai evazate.
    3 points
  4. Toata vara m-am bucurat de noile performante. Intre timp am mai ascultat pareri,am mai tras concluzii,am inteles lucruri. Importanti nu sunt CP ci CP/kg dar degeaba ai CP/kg daca nu ii poti face sa galopeze. Ok,dar oare se poate mai mult?MAI MULT ?!Se mira pana si unii dintre cei care au lucrat la msina."Pentru ce iti trebuie mai mult,doar nu te duci la curse cu ea" asta mi se tot spune in ultimul timp.Da,nu ma duc la curse cu toate ca as fi fost asteptat dar consider ca nu este tocmai pentru acel segment si nici nu vreau sa fie.Nu va avea niciodata rollcage si tot timpul va fi pentru strada cu performante maxime,sau cel putin eu asta sper si incerc. Cum aceste performante nu se puteau in 2005 cand 3.0d a iesit din fabrica,asa nici cand am inceput proiectul nu se putea mai mult dar cuvantul cheie este "cand".Cu trecerea timpului evoluam si putem merge mai departe. Incep sa conturez urmatorii pasi dar din pacate toata vara am fost ocupat cu alt proiect nu de natura auto si am pierdut ceva teren. Cu toate astea am vrut neaparat sa o duc pe cel mai bun drum si cel mai frumos peisaj de la noi,Transalpina. Bucata de drum incepand de la Ranca pe parcursul a 50 km este impecabil,abia asfaltat,nu credeam ca exista asa ceva la noi in tara.I-am facut cateva poze pentru ca totul era asa de perfect. Pe acest drum nu a contat ca era deal sau vale,cuplul facea legea. http://s20.postimg.org/m45ba75q1/image.jpg http://s20.postimg.org/4e96t6rw9/image.jpg http://s20.postimg.org/c4fyybu7t/image.jpg http://s20.postimg.org/7srd9bnax/image.jpg http://s20.postimg.org/9ylo3tqrd/image.jpg http://s20.postimg.org/843royxfd/image.jpg http://s20.postimg.org/c1r1edk8p/image.jpg http://s20.postimg.org/64s7uo9fd/image.jpg http://s20.postimg.org/5y9gugtyx/image.jpg http://s20.postimg.org/e2hkz7ge1/image.jpg
    3 points
  5. Nu e complet adevarat, 35 e talonul pe spate daca pui anvelope 255/35/18, tu ai spus ca vrei sa pui 225 fata spate, asa ca ai nevoie de 225/40/18 fata spate. Personal nu mi se pare buna alegerea. 225 pe spate la puterea aia, mai bine luai jante cu ET mai mare pe spate sa poti pune cum e standard: 255/35/18 pe spate iar cu anvelope semi-slick-uri cum doresti tu, ai fi avut aderenta mult mai buna mai ales ca momentan tu nu ai nici LSD PS: Jantele o sa dea foarte bine pe masina, ma batea si pe mine gandul la un moment dat sa trec la acest model.
    2 points
  6. Foarte tare povestea si felul cum ai spus-o, eu nu as avea rabdarea si curajul necesar pentru un astfel de proiect, asteptam si un video cu ce poate "leutu".La multi km cu ea si sa te bucuri din plin, de asta e BMW.
    2 points
  7. Discuri second pe bmw...La schimb nu le dai?Am 2 filtre de polen,carbon activ,ca noi.
    2 points
  8. mai usor gasesti 3 neveste..
    2 points
  9. Felicitari, un proiect foarte frumos , succes in continuare :goodjob:
    1 point
  10. 255/35/18 ar fi cel mai ok pe spate dar cu ET13 cum au jantele tale vei avea nevoie de aripi de M3 (originale sau replica) + roluire/camber
    1 point
  11. Mă refer s-o scoți pe Adancata, sau la Motorpark. De aceaa, am întrebat de gume, ca ai zis tot 225/35 cand defapt este 255/35.Să ști ca s-ar putea să iți frece și așa.Eu aveam probleme la 225/45/17 ET20.
    1 point
  12. Tot ce sare de 300 de cai pe motorul ala... va da cu fum ... indiferent de ce ii vei face ... un sistem de water-methanol , un blocant + ranforsarea puntii spate sunt binevenite pe ea !
    1 point
  13. Inseamna ca in situatia unui M3 e46 e foarte discutabila problema ). Si cand te gandesti sa obtii dintr-un diesel performante apropiate de un benzinar gandit pentru viteza si acceleratie si cu cubaj mai mare, e foarte respectabil. Evident, cu costuri foooaaarte notabile! In plus, cand te gandesti ca ai o masina cu personalitate si atitudine de leu, sunt sigur ca esti cel mai mandru de pe sosea!
    1 point
  14. 1 point
  15. Dupa aceste modificari trebuia sa ii fac si un program strict si bine gandit,cand sa manance,cat si cum.De cei la care am facut resoftarea nu am fost super super multumit asa ca am decis sa incerc altceva.Auzisem ca vin masini cu softuri din Germania si alte tari care nu sunt tocmai in mintile lor si tot pe la noi prin tara se rezolva,sigur fac si ei lucrari bune dar ratiunea mea a fost ca nu isi vor bate prea mult capul cu masina mea fiind modificata in Romania,habar nu avand ce,cat si cum s-a facut la ea si la ei vin sa fac doar softul,nu stiu cat interesa s-ar fi acordat.Am avut cateva oferte si in Bucuresti de genul daca nu iti place cum trage dupa nu imi dai nici un ban,mai auzisem de baietii de la Buzau,dar multe sfaturi ma trimiteau la IASI !Pfffff....tocmai la IASI?Atatea ore de condus mai ales ca masina nu era terminata din punctul de vedere al reglajelor finale. O reprezentanta in Bucuresti prin video conferinta sau cumva,gaseai tu o solutie,nu aveai si tu Dragos ! Ma hotarasc,acolo ma duc! Citesc proiecte,ascult sfaturi si clar cea mai buna varianta pentru masina asta este. Ok,dar cum plec eu la asa drum cu pantofii rupti si tociti?!Ma pun si caut,cine are cel mai bun grip,cea mai buna franare,dar in special de grip ma interesa.Ma hotarasc la Michelin PilotSport 2.Incep si caut si gasesc la o firma din Bucuresti care imi recomanda sa iau varful de gama din acest moment nu de acum 3-4 ani cand a iesit PilotSport 2,doar ca eu mai vazusem anvelope PS3 si parca nu imi palcea cum se vedea talonul privind masina din lateral.In fine ma hotarasc sa iau PS3(macar odata sa vad si eu cum este cu anvelope noi).Patronul de la firma care aducea anvelope imi spune ca a fost la lansarea PS3 in Barcelona(ar fi primit o invitatie de la Michelin pentru ca este unul dintre distribuitori lor) si le-a testat pe un Ferrari nu mai stiu ce model si pur si simplu masina statea lipita de asfalt si la franare si in curbe.Wow spun in capul meu,inseamna ca asta este ce trebuie. Momentan aveau doar 255/35/18 pe stoc pe care le-am si luat si urma in cateva zile sa vina si cele pentru fata 225/40/18. Ajung cu ele acasa si le pun pe cantar 10,9kg/bucata 255/35/18 (ulterior le-am cantarit si pe cele pe fata dar nu era mare diferenta in jur de 10,6kg/buc,ceva de genul asta).Intre timp eu imi luasem pentru anvelopele pe 17" de pe engezoaica 2 Run Flat 225/50/17 de iarna pe care le-am pus pe cantar si am avut o placuta surpriza sa vad ca au greutatea de 12,9kg/buc(stiu ca trebuiesc sa fie mai grele cele Run Flat dar totusi anvelopele ce le-am achizitionat erau undeva apropiat de greutatea unora de R17).Ajung si cele pentru fata le montez si totul este ok cu ea direct la geometrie.De data aceasta totul este perfect. Domnisoara va avea pe ce sa se bazeze pe drumul lung ce urmeaza sa vina si nu numai. http://s20.postimg.org/ayxz5yegp/IMG_0707.jpg http://s20.postimg.org/dqh8wkczd/Picture_004.jpg http://s20.postimg.org/d66t7m94p/Picture_067.jpg http://s20.postimg.org/73z6h4kop/Picture_068.jpg http://s20.postimg.org/ufiosh9kp/Picture_069.jpg
    1 point
  16. Exact chestia asta le-am zis si eu, eu i-am avertizat ca daca suma depaseste 10.000eur sa scoata tot din ea, sa-mi puna piesele vechi inapoi si noapte buna, asta dupa vreo 7 saptamani de asteptari...primul lor deviz estimativ a fost telefonic intre 2-4k eur...am ajuns la 8500 dupa care mi-au spus tot telefonic ca orice ar avea masina, nu mia trebuie sa platesc si suporta ei...mamaaa, am zis ce baieti de treaba...in fine, ma cheama ca masina e gata, ei ma fac sa platesc factura de 8500eur si strangeri de mana si la revedere, eu fericit plec si se intampla pocinogul...ca noroc ca nu am ajuns departe de Munchen...adica ei m-au facut sa platesc factura de 8500eur ca sa nu mai pot da inapoi...iar eu roman credul tampit, nu m-am gandit sa fac testdrive cu ea ca doar nu is asa de nebuni nemtii sa ma cheme din Cluj pana in Munchen dupa ce am stat in prima faza aproape 3 sapt prin hoteluri in Munchen...si uite asa dupa prima factura a aparut un total de peste 15k eur...le-am zis ca ce au facut s-a numit manipulare si nu e corect...au zis ca ii pot da in judecata dar ca masina ramane la ei pana se termina taraboiul...asta mai trebuia dupa ce am dat 8.5k eur sa stau prin tribunale si fara X, masina fiind pe firma nici nu puteam sa apelez la ceva de genul protectia consumatorului si alea alea, desi si daca era pe pf nu cred ca ma baga nici dracu in seama, singura solutie ar fi fost tribunalul...asta e corectitudinea nemteasca...noi sa fim sanatosi ca boala vine...
    1 point
  17. Dupa cum promisesem zilele trecute revin cu poze. Clipsurile de la trimuri trebuiesc schimbate ca sunt sparte asa ca se v-a aseza mai bine Pentru cei care doresc sa se inhame la acest proiect cu tableta...ii sfatuiesc sa aiba f multa rabdare. Rezultatul e f multumitor. Dupa ce mi-a venit si DAC-ul am scapat si de interferente. Se aude OEM. Tin sa le multumesc lui kenbobo, xxl si trask pentru sfaturi. Finally done.
    1 point
  18. @ neo - Pe franfurter a stat si Monstruletul...ah da si ca semn de bunatate, in alea aproape 3 sapt de stat in Munchen mi-au dat bilete de autobuz ca sa pot circula prin oras @ tradov22 - Multumesc.
    1 point
  19. Va rog sa nu mai imi rastalmaciti cuvintele sau macar sa cititi cu atentie. AM SPUS 5% CONSUM IN AFARA SI 6.5% MIXT.Nu stiu de unde ai dedus tu ca imi consuma 5% mixt?!? Pe 10 urmeaza sa fac un drum Constanta-Bucuresti si va pot demonstra ca mai mult de 4.7% nu o sa am si mers legal 130-135km/h . Nu inteleg de ce atata rautate daca aceasta masina, la stilul meu de condus, atat consuma. Si poate ne spui si ce inseamna "aproape acelasi motor"?! Si poate ar fi bine sa te mai uiti pe aici pe forum sa vezi ce si cum..... http://www.bmwclub.ro/forums/topic/99143-economicitate-la-bmw-seria-5-520d-e60-177cp/ In topicul de mai sus imi permit sa-l citez pe C_o_s_m_i_n, un membru vechi Citez " Eu nu incetez sa ma intreb: cu ce merg motoarele astea??? Un drum Zalau - Cluj si retur, total 250 km, din care 30 de km prin Cluj. Cine cunoaste traseul, stie ca sunt si dealuri destule de urcat pana la Cluj. Nu mi-am dat seama sa fac o poza la computerul de pe idrive, dar datele stau cam asa: - total 244.7km, media 51.7km/h, consum... 4.6l/100 km. "
    1 point
  20. Multumesc ! Cand am achizitionat masina am avut mai multe optiuni dar nu mi-a placut sedan,nu mi-a placut interiorul-bordul de la E90,nu mi-a placut E60 fiind prea mare pentru gusturile mele.Asta a fost masina care mi-am dorit-o luand in calcul putere-taxe-consum. Cand iti doresti sa faci ceva pentru ca iti place nu te gandesti daca merita vis-a-vis de bani. Numele tuturor oamenilor care au lucrat la masina vor fi spuse la sfarsit,sper sa nu se considere publicitate daca insemnand asta este vre-o problema aici pe site. Multumesc ! Nu te gandi ca sunt genul "de bani gata" si nici nu mi-as dori asta pentru ca lucrurile astea "mici" pentru ei nu ar mai insemna o bucurie cand muncesti atat pentru un scop si ajungi la final. S-au facut eforturi in toate privintele pentru proiect dar asta nu intra in discutie. Ai dreptate dar toate la timpul lor. Nu am stiut despre ceasuri treaba asta...iar cu usile nu am luat seama chiar sunt curios. Multumesc pentru sfaturi !
    1 point
  21. @sm3agol Unul dintre 320d-urile nFL din tara cu 270cp e facut prost de tot, are 270cp la volant, ambreajul patineaza intr-o veselie iar la roata are ~210cp pt ca proprietarul s-a zgarcit in loc sa cumpere si el ceva mai bun, a lasat stock si sa nu mai zic de fum
    1 point
  22. Am mai tot incercat variante de jante ce ar da bine pe modelul meu dar parca nimic eu era precum "furculitele"...In fine.Trece iarna si ard de nerabdare sa ne apucam de treaba.Vorbesc cu master chef mecanic si stabilim ca pe la jumatatea lui martie 2015 sa ne apucam,zis si nefacut,am inceput la inceputul lui martie 2015 ! A venit timpul,pacientul si donatorul au ajuns pe patul de "spital".2.0d si-a incheiat activitatea in posesia mea la 160k km. Se incepe prin incizie asupra englezoaicei,se scoate ansamblul motor-cutie prin demontarea bara fata,trager si tot ce mai impiedica operatiunea.Cu ele jos incep sa le studiez si pozez,un manunchi de fiare,fire si plastice oare pot provoca asa o senzatie la ce aveam in cap? Acum ca i-am scos inima o pot imbunatati mult mai usor,aflu ca trebuie sa schimb si galeria de evacuare deoarece aceasta era dintr-un fel de inox iar la ce urma sa se intample acesta nu ar rezista asa ca incep sa caut galerie din fonta si gasesc intr-un final la cineva in Bucuresti cu ajutorul unui prieten. Galeria evacuare bifat si montat. Jos cu galeria de admisie acum pentru curatat si eliminat mult dusmanitele clapete,nu avea rost sa risc pentru aceste mici bucati de plastic o catastrofa.Le comand crezand ca imi trebuiesc cele mici de 22 dar de fapt imi trebuiau cele mari de 33,le schimb si totul se rezolva.Inca o piatra de pe inima aruncata. Daca a fost data jos galeria sa schimbam si bujiile care faceau figuri in iarna ce a trecut.Beru in actiune montat si bifat. Iubita turbina este urmatoarea vizata !Demontata si cautat optiuni de upgrade.Ma hotarasc sa aleg probabil pe cel mai bun in aceasta ramura foarte importanta,ce altii nu au reusit la el a fost doar pasiune !Dureaza 2 zile aproximativ pana este gata si micul melc a fost upgradat cum se poate mai bine pentru a duce 350CP.Imi venea sa o ling pentru cat de curata era.Intors in buncar montat si bifat ! Intre timp am observat ca tampoanele de pe 3.0d erau obosite unul dintre ele chiar decedat asa ca am decis sa le schimb tot Lemforder.Montat si bifat ! http://s20.postimg.org/egzeoqlrt/image.jpg http://s20.postimg.org/i1va7yqbd/galerie_evacuare_fonta_bmw_9e71517706e30d3694_59.jpg http://s20.postimg.org/ir0qyh3nd/Picture_007s.jpg http://s20.postimg.org/vjouyef95/Picture_014.jpg http://s20.postimg.org/t3s3ho3i1/Turbo_stock_3_0d.jpg http://s20.postimg.org/4bshafmbd/Picture_017.jpg http://s20.postimg.org/40b0xo5vd/Picture_040.jpg http://s20.postimg.org/biu66ax89/Picture_188.jpg http://s20.postimg.org/g60882kl5/Picture_190.jpg http://s20.postimg.org/hmbqq7ni1/Picture_059.jpg
    1 point
  23. Incredibila experienta, ai nervi de otel!
    1 point
  24. @quze ...m-au chemat sa.mi iau masina ca e gata si cand le.am spus sa faca testdrive hard cu ea sa nu cumva sa ma lase prin austria sau mai stiu eu unde, au zis ca e ok pt ca s.a mers cu peste 200km/h si a fost ok...am ajuns la ei, am platit si inainte sa urc pe autostrada in Munchen pe la 100-110kmh s-a aprins drivetrain error,... am plecat de la ei cu vopseaua stearsa de pe scaune...capacul de la spalator far dreapta lipsa, capac motor lipsa, sunetul in masina ne-existent (au dat vina pe modificarile facute dar odata ajuns la neo am vazut modulul tv care in mod normal avea culoarea alba cand l-a instalat adi acum, era plin de amprente negre si mazgalit, am ramas socat, mi-au desfacut masina sa vada cum s-au facut legaturile/instalat NBT /TV Hd si mi-au ars modulul tv, mi-au intrerupt fibra si asa am ramas fara sunet, aveam ulei de la cutia de viteze intre trimuri langa schimbator, compresorul de clima avea ambreiajul rupt, ventilatia in scaunul soferului nu functiona, ventilatie care daca puneam pe primul nivel imi facea probleme la spate dupa 10min de functionare... Din pacate pt mine experienta bmw s.a terminat cu un gust amar...si nu pt ca am avut neplacerile mecanice...se poate intampla cu orice masina fie ea second hand sau noua...dar modul in care am fost tratat eu si masina mea intr-un service BMW in Germania este inadmisibil...daca vreodata voi mai avea BMW acesta o sa fie E39 sau E38... P.S. Am primit o invitatie pt testdrive cu G11 750i in 21noiembrie in Cluj ca scuza pt neplacerile create in Germania...sa-si tina testdrive-ul pt ei...pe mine nu mai eu cu ce sa ma impresioneze, unde ma asteptam sa o faca au dezamagit intr-un mod grosolan...
    1 point
  25. La cati km s-a schimbat uleiul?
    1 point
  26. Adica ai antigel pe pragul usei din spate?mai bn ai pune o poza
    1 point
  27. Dupa proverbul ti se da un deget si iei toata mana asa am decis sa continui si eu proiectul meu. Intrebarile "Cum ar fi daca?, Se poate sa...?, Cat de sus se poate ?" si acum parca imi dau un refresh si o pofta mai mare sa continui. Ce sa continui? Dupa parerea mea cel mai complex proiect de tuning diesel BMW din cate am auzit eu pe la noi,or mai fi si altii,am mai auzit si de altii dar din cate stiu s-au grabit prin a nu face ceva durabil si nu a tinut foarte mult proiectul lor sau l-au abandonat si au trecut la altceva(si aici vorbesc exclisiv de sedan,coupe nu am auzit). Vorbe de genul "Nu iti ajunge atat?,Ce iti trebuie mai mult?,Puteai sa iti iei n si x !" zboara pe la urechile mele neavand nici un impact iar eu neavand timp pentru a le face teoria pasiunii fiind mult mai ocupat de gandurile a ce avea sa urmeze. Cum ar fi daca era 3.0d?Era...Dar cum ar fi sa fie ?!Dar nu este.Dar daca l-am face sa fie ! Dupa spicuiri ici-colo,dupa discutii cu mecanicul,stampila a fost pusa,ciocanul a lovit masa,GATA !Asta este il vom face 3.0d si nu oricum ! Ce implica aceasta modificare? -iubitul motor cu toate anexele nu sa luam de pe cel de 2.0d -sfanta cutie -frane -suspensia(care a fost comandata din start pentru 6 cilindri nu pentru 4,puteti observa pe cutie) -unii ar spune doar grupul spate,cardan si planetare,eu spun ca va trebuie toata puntea spate,veti vedea de ce -ceasurile din bord -ECU Facand un calcul acestea toate duceau undeva nu departe de pretul unui 3.0d intreg daca le-as fi luat pe toate separat iar pe parcurs ar mai fi trebuit diverse care ar fi insemnat timp pierdut,stres si alti bani. Asa ca am decis ca imi trebuie un 3.0d de preferat cu volan pe dreapta(nu ma incomoda acest lucru)si lovit daca se poate oriunde in afara de zona motorului. Dupa luni de cautari,planuri si idei proiectul creste. Gasesc un coupe la licitatie-Anglia cu 150k MILE dar il pierd deoarece licitatia depaseste bugetul.Mare suparare,parca era varianta optima,era varianta cea mai buna,era tot coupe si imposibil sa mearga ceva prost.Asta este..."Ce nu te omoara te face mai puternic" se zice dar imi venea sa mananc monitorul. La o saptamana primesc o atentionare ca a aparut un alt 3.0d dar sedan,usor lovit in spate(nici macar bara nu era sparta) si cu pompa care trage motorina din rezervor defecta.Garantie ca masina porneste 94k MILE.Hmm...De data asta sunt mai pregatit. Se liciteaza,se liciteaza,stam la panda,asteptam momentul perfect si intepam...ce credeti?Victorie,al meu este,mare fericire de data asta,voi putea incepe mult doritul proiect ! Masina este adusa in tara pe platforma cu toate taxele,drumul,comisioane si tot ce a trebuit pentru suma de aproximativ 3000 lire.Ajunge in mijlocul toamnei 2014. Plecat la Ploiesti dupa ea un prieten trebuie sa faca eforturi pentru a repara pompa de sub bancheta pentru a o aduce pe roti si a o proba la destinatie. Seara primesc un telefon,a ajuns pacientul ! Ma duc o vad si totul este ok,se simtea mirosul unei masini din afara tarii,din tarile "bune",o masina intretinuta cum trebuie,nu batea,nu scartaia nimic.De la impactul accidentului din spate s-a rupt mufa pompei de motorina de sub bancheta si a trebuit sa se faca o adaptare cu un colier care mi-a facut surpriza sa se desfaca si sa traga motorina prin spate pe sub bancheta si sa se opreasca masina.S-a schimbat pompa si masina rula impecabil,motorul era mult mai silentios si mai asezat decat zgomotosul de 4 pistoane.Era un sunet infundat si gros iar cand o calcam avea un sunet foarte placut gros.Imi placea masina,imi palcea cum trace,se simtea ca are potential,se simtea ca are un motor sanatos. Am inceput sa o aranjez si pe aceasta pana urma sa incepem treaba si mai mult de atat incepusem sa prind drag de ea.De ce?Era mai confortabila,avea suspensia normala,jante pe 17,tragea mai bine,se auzea mai bine,era mai silentioasa,chiar intr-un timp ma gandeam sa o inscriu si sa ii fac schimbarea volanului dar radacinile primei idei nu au putrezit ! A avut loc si 3-4 linii intre coupe si englezoaica dar cu parere de rau fata de designul coupeului, englezoaica a castigat de fiecare data... Am avut surpriza sa intalnesc si o sora geamana a englezoaicei,le vedeti in una din pozele de mai jos.
    1 point
  28. n-am inteles ,acuma ai luat-o ? sau in 2012 ?
    1 point
  29. la banii aia vinde l in germania, aici daca ai noroc poate iei jumate suma...motorizarea aia rupe buzunaru romanului
    1 point
  30. https://www.farcebook.com/media/set/?set=a.943777512307285.1073741836.100000251354634&type=3
    1 point
  31. Gata inca un retrofit: 6UK - Night Vision with Person Recognition Scuze pentru calitatea pozelor dar sunt facute cu telefonul si in mers. Urmeaza : Smart Opener http://s18.postimg.org/3qyo6nhnp/IMG_0081.jpg http://s18.postimg.org/5u93ebhgl/IMG_0082.jpg http://s18.postimg.org/6ovn0cpb9/IMG_0084.jpg http://s18.postimg.org/g6ve0eazp/IMG_0087.jpg http://s18.postimg.org/jrr9jmfj9/IMG_0092.jpg
    1 point
  32. Salut , de curiozitate , ai stat langa mecanic cand a asamblat si montat turbina ? Ai vazut sa-ti regleze actuatorul ? Vezi ca turbinele Mitsuishi si in general cele cu actuator electronic necesita o interfata spaciala de calibrare ( ATD-1 ), nu dupa ochi...Ti-am atasat link in care arata cum se regleaza actuatorul chiar la o turbina Mitsubishi , partea proasta este ca tipul e polonez , da-ti dai tu seama despre ce e vorba...
    1 point
  33. Hello my friends..... Votat 6 pistoane E cu totul altceva, sprint...putere....mai silențios.... sa nu vorbim de taxe, impozit, consum ca nu are rost. OdatĂŁ ce ĂŽți permiți o mașinĂŁ de gen nu se pune problema ronilor Apropo de gaz....fiecare e liber sa facĂŁ ce vrea cu mașina lui dacĂŁ ĂŽși pune gpl ĂŽnseamnĂŁ ca vrea sa economiseascĂŁ, tine la mediu și ĂŽn același timp conduce marca de mașinĂŁ care o iubește...indiferent ca e pe motorina,gpl,apĂŁ, hibrid și restul. (PĂŁrere personala ) Drive safe....an have fun
    1 point
  34. Ca un mic offtopic: Voi ati observat urmatorul paradox pe forum??? Cei care isi pun GPL sunt hultiti, iau minusuri si injurati, facuti sarantoci si nedemni de BMW, iar de fapt ei economisesc bani pe ii pot investi in alte placeri, polueaza mai putin. Cei care scot DPF_ul sunt cei mai tari, i-au plusuri ca au facut DPF-off sunt cei mai demni de marca, iar de fapt ei polueaza aerul cu particule care tot, ei, noi si copiii nostrii le inghitim....ciudat.
    1 point
  35. aici esti pe langa. instalatiile de gaz moderne au ecu, sunt secventiale nu mai ai grija sa apesi pe nimic. se seteaza si dinamic, reglezi absolut orice vrei, chiar si turele cand sa treaca pe benzina daca vrei Am pe Jeep instalatie Prins si nu intra pe benzina decat apas eu butonul. dar nu a fost nevoie vreodata, pentru ca nu este absolut nicio diferenta. Chiar si kickdown trage pana in 200 la ora fara greata. Si e si resoftata . Dar cand esti ignorant e usor sa vorbesti. Doar ca eu ma plimb in Bucuresti iarna cu consum de 2.0 benzina cu ditamai camionul de 300 si ceva de cai. Si nu stie nimeni ca merg cu Gpl de 2.2. ron litrul. si cand il blanesc si aud rĂŁgetul ala gros de V8 cu evacuare goala, ma felicit de fiecare data ca am investit 1500 de euro in instalatia Gpl. am fost si in Austria la ski cu ea de 3 ori si la mers lpe pilot linistit consuma fix 1 litru in plus fata de benzina. adica la 140 consuma 17 litri de gaz. Ma rog fiecare cu prejudecatile lui, insa ignoranta costa zic eu.
    1 point
  36. Radu I, nu stiu de ce tot continui cu chestia asta cu gazul, de parca ce stii ce saracie reflecta, iar cel cu 20d ce bogat e de fapt. Iar ultima ta remarca e aiurea, instalatiile pe gaz de ultima generatie sunt chiar f destepte, si de mult nu mai trebuie sa apesi tu pe buton, la mers sportiv se trece automat pe benzina. Chiar n-are rost polemica asta, cel care are benzina/gaz poate rade de tine ca masina ta suna ca un tractoras, iarna tu stai cu geaca pe tine ca nu apuca motorul sa se incalzeasca prin oras, sa nu mai vorbesc de zgomot si vibratii la un diesel. Nu te gandi ca arat cu degetul catre tine, ca si eu am tot diesel, iti explic doar sa te uiti in curtea ta, pana sa te uiti in cea a vecinului.
    1 point
  37. ai gasit aici sursa de ulei sau faci comanda in de ?
    1 point
  38. LED-urile sunt produse de OSRAM! Sunt asadar LED-uri galbene, OSRAM PowerTOP LED, LY E6SF, clasa de luminozitate AB! Tot de la OSRAM poti sa mergi si pe LY ETSF, gasesti acelasi brightness BIN, AB ori mai puternice de AB sunt BA, BB...
    1 point
  39. eu cred ca are tot ce trebuie avand in vedere ca poate sa imi schimbe garnitura de la baia de ulei fara nici o problema , garnitura pe care am schimbat-o si la E60 ( lucrare ce necesita ridicarea motorului de pe cadru cu o "girafa" ) nici nu vreau sa ma gandesc cate ore de manopera se contorizeaza la reprezentanta / dealer BMW pentru o lucrare de genul asta , cred ca dadeam 30-35% din valoarea pieselor doar pe manopera si in loc sa dureze 1 zi dura 1 saptamana sau mai mult fiecare e liber sa mearga unde doreste pana la urma , de cand am avut prima masina si pana in prezent doar aici am fost si de fiecare data am plecat multumit ( partea de service / mecanica la Ilie si partea de codare / updateuri etc la ValyMad )
    1 point
  40. pai cateva exemple , 1 disc pe fata e 850 ron bucata , 1 disc pe spate e 550 ron bucata , placutele pe fata vreo 600 ron setul pe spate vreo 400 ron , senzorii 130 ron , cureaua e aprox 320 ron , garnitura cu suruburi aprox 230 ron , revizia cu totul aprox 1100 ron am mers la Ilie de 4 ani cu toate masinile pe care le-am avut , este un foarte bun mecanic cu multe clase peste multi de la diverse reprezentante , omul este corect , nu este pus pe jecmaneala sa schimbe piese fictive sau ore de manopera inutile . preturile pe manopera sunt foarte competitive avand in vedere felul in care se lucreaza ( omul serviseaza toate tipurile de masini de la F10 LCI / X5 LCI la Renault Clio - Toyote - Dacia etc ) a nu se considera reclama https://www.farcebook.com/ServiceAutoCiolpani
    1 point
  41. http://images.tapatalk-cdn.com/15/11/07/87066b8436003080eb05b805457d19f9.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/11/07/845d5836f67bceb95e5415e3d15521db.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/11/07/2b66889ae116ce8835320d3c2e9c0ae2.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/11/07/1f693bb0d7b4e64ada934b7aebd16bc6.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/11/07/9c08a691958ff4c44ebe3d400aefcf1e.jpg Trimis de pe al meu ALE-L21 folosind Tapatalk
    0 points
  42. Omul nu spune suma,e confidentiala si zice ca nu e importanta...Probabil sub 12.500
    0 points
  43. Suma nu este importanta. Important este ca masina corespunde cu anuntul, baiatul a fost foarte corect in descriere. Urmeaza sa ii schimb distributia, si cate ceva pe fata, in rest nu e nimic de reprosat, in realitate arata chiar mai bine decat in poze, contrastul interior-exterior este foarte spectaculos.
    0 points
  44. BĂŁi nene,de unde cumpĂŁrați mașinile astea?
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.