Jump to content
Hai si tu la Poiana Brasov la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/08/15 in all areas

  1. Salutare tuturor, Acum cateva saptamani am decis ca este timpul sa-mi indeplinesc un vis din copilarie, anume sa detin un BMW 'clasic' - liniile simple si agresive ale modelelor anilor '80 si inceputul anilor '90 sunt, in opinia mea, forma reprezentativa pentru apogeul acestui brand. Departe de mine gandul ca ce-a urmat ar reprezenta vreun declin, ci doar o oarecare indepartare fata de valorile consacrate. Anyway, acum vreo luna a aparut aceasta masina pe olx. Bifa aproape toate casutele: taxa platita, cutie manuala, 6 in linie. Am fost s-o vad si am fost foarte impresionat de starea ei. Am decis sa las entuziasmul sa scada putin, cateva nopti, ca sa evit sa ma arunc spre vreo decizie pripita. Negativism exista peste tot in jurul meu, sub formele sale clasice: consuma mult, e prea veche, nu gasesti piese. Fuck that shit, sunt deja un talpas intr-o multinationala, daca-mi permit si n-o fac, ajung sa fiu o drona din toate punctele de vedere. Pretul era destul de mare, 3350 de euro. N-am reusit sa negociez cat mi-as fi dorit; vanzatorul era dispus sa lase considerabil la pret doar daca-si pastra jantele. Nope, not worth it. Am platit deci o suma relativ apropiata de pretul cerut. Acum, despre masina: generalitati: - nu are motorul de 2.0, ci M50b25TU. - revopsita in 2009, arata ft bine vopseaua, cu exceptia catorva zone izolate unde s-a dus lacul (procent ft mic din suprafata totala) si a unei zgarieturi de cheie pe partea stanga - brate fata, bara directie, bielete antiruliu, bucsi bara stabilizatoare, amortizoare fata, flanse amortizoare fata inlocuite in decembrie anul trecut - volan M de E39 - piele inclusiv pe fetele usilor, scaune electrice cu memorie (functioneaza) si incalzite (nu functioneaza ) - A/C cu doua zone (nu clima) - n-are OBC, dar va avea - airbag pasager - jante 18 inch style 37 originale, cu anvelope noi probleme: - momentan e-n service (@ServicePremium) pentru remediera unor pierderi de ulei (simering vilbrochen - partea cu cutia de viteze, simering capac supape), si alte nimicuri ce cred pana acum: - sta excelent pe sosea, ruliu minim desi se simte ca e grea, insa te doare inima cand e peticit drumul si sunt gropi; e primul meu BMW si prima mea masina cu roti de 18 inch si talon atat de mic. presupun ca e normal sa te zgaltaie, mai ales ca are suspensie sport "M" din fabrica. - pana la 3000 rpm se conduce ca orice masina, nimic spectaculos. dupa 3000 rpm te baga in scaun, iar dupa 4500 ar fi bine sa fii pe-o sosea lata in conditii de siguranta. impune o anumita reconfortanta cand accelereaza bagandu-te in scaun si scartaind pielea veche; mi s-a zis ca "asa trage bmw-ul vechi". - sunt sigur, insa, ca nu va mai dura mult pana ce-mi voi dori sa fie mai puternica; - de fiecare data inainte sa plec cu ea, sau dupa ce-am terminat un drum, mai raman putin s-o admir; nu-mi pot lua ochii de la postura agresiva care nu compenseaza prin absolut niciun exercitiu stilistic nenecesar. totul este functional si sobru. i love it! planuri de viitor: - OBC - grup autoblocant cu un raport care sa favorizeze cruising-ul - aici poate ma pot ajuta alti propietari de e34 de pe forum cu un sfat? nu stiu ce raport are acum, dar e cam turata in a 5a la 120, vreo 4000rpm. - bolt-ons de performanta, n-as vrea s-o fac turbo sau ceva - ma gandeam la alta chiulasa, alte axe cu came, ceva sa ajung la 200-220whp ca acum banuiesc ca are vreo 170-180. poze (o sa revin cu unele mai frumoase de cand am fost pe transfagarasan acum vreo 2 saptamani cu ea) http://i.imgur.com/NN6XV7m.jpg http://i.imgur.com/oqiyBKM.jpg http://i.imgur.com/MVAmcAP.jpg Atat momentan si bine v-am gasit!
    4 points
  2. Problema e ca am ramas cu un downpipe ragazzon de 300epuroi, asta la sfatul unui " specialist " !
    2 points
  3. Culmea: toate la bucuresti....
    2 points
  4. Salut tuturor ce urmeaza sa va plictisesc ) La indemnurile cunoscutilor m-am hotarat sa pierd ceva timp pentru a-mi prezenta masina pentru ca doresc sa impartasesc cu cei interesati pasiunea si problemele intampinate de-a lungul timpului deoarece si eu la randul meu as vrea as primesc impartasanie din alte parti ! Pe la inceputul toamnei anului 2012 dupa 2-3 luni de tocit mobile.ro,autoscout24.ro si alte site-uri eram hotarat sa plec dupa masina in Germania.Imi cautam primul BMW ! Gasisem ceva aproximativ care sa ma incante la bugetul din acea perioada de aprox 8500-9000e (+ alte 2000e pentru modificari pentru ca stiam ca nu ma voi opri doar la masina). Cu aproximativ o saptamana inainte sa plec am aruncat un search si pe batranul autovit.ro(cu toate ca vroiam masina de la mama ei nu rupta prin gropile de la noi) si am vazut-o pe domnisoara care implinea toate conditiile mele mai putin cea de trapa. Era un E46 320cd an 2005 gri: -pachet M-Tech 2 complet -jante 18 de pacheet M -faruri xenon fabrica,stopuri led,semnale aripi led -interior sport Recaro alcantara -volan M cu comenzi -6+1 trepte -modul comfort -suspensie completa pachet M -145k km Mi-a tresarit inima cand a venit proprietarul la intalnire cu ea. Mi-a placut din prima secunda si chiar daca ar fi avut vre-o problema grava tot o luam cu gandul "lasa ca o fac eu ". Am mers la un service pentru un test si totul a iesit ok. Singura "problema" a ei a fost ca scartaia rulmentul de la ambreiaj cand il calcam in rest impecabila. Masina a fost adusa in tara in 2008 pentru suma de 18000e cu aproximativ 70k km. Dupa negocieri nu a vrut proprietarul sa scada mai mult de 100e(aia pentru motivul ambreiajului )si masina a fost achizitionata la suma de 9100e. Fericire mare si sa inceapa modificarile !
    1 point
  5. Vaselina e pentru priza de la cutie. Trebuie sa culiseze bine rulmentul pe ea.
    1 point
  6. Vaselina nu e lpentru rulment,e pentru ciocu ala de plastic ce apasa pe furcĂŁ.. Pozitia 6. ScârțĂŽitu vine de la pedalĂŁ , are joc in ax, mașina e veche și are mulți km, n-ai ce face.. Și cred cĂŁ ai schimbat in Germania,dar la un turc ..e mare diferențĂŁ.
    1 point
  7. @lowlife mai devreme decat indicatiile computerului de bord.De ex la 60000 de km facuti de mine, ma pregateam de al 3 lea schimb. Nu mai e cazul pentru ca odata cu inlocuirea trbinei, am schimbat si uleiul si filtrul. Ce pot spune cu siguranta este ca urmatoarea masina NU va mai fi bmw
    1 point
  8. Si eu am anulat si nu am avut nici un fum alb , de la inceput . Surprinzator nici nu simt miros de noxe f puternic cand stau langa ea . Proasta decizie sa scoti catalizator
    1 point
  9. Esti sigur ca daca pune 10w-40 o sa ii consume mai putin ulei? Eu m-as gandi de doua ori inainte sa bag 10w-40.
    1 point
  10. Nu, nu la J m-am referit ci la ET. Nu ai cum sa pui 255 cu ET13 pe E46 decat daca tai aripile Maxim am vazut pus 235 cu ET13 dar aripile trase la maxim, roluite, clema de la bara scoasa, camber negativ si tot freca. Nu ai nici o sansa sa pui 255 cu ET13 sub aripi stock. PS: La M3 ai stoc 255 pe ET26 pe spate dar si aripi mult mai evazate.
    1 point
  11. te felicit pentru pasiunea ta si off topic :sper sa ai si un caracter placut ca si omuletz, si nu ca pe majoritatea pasionatilor auto pe care ii stiu ce sunt in lumea lor si super gretosi
    1 point
  12. Nu e complet adevarat, 35 e talonul pe spate daca pui anvelope 255/35/18, tu ai spus ca vrei sa pui 225 fata spate, asa ca ai nevoie de 225/40/18 fata spate. Personal nu mi se pare buna alegerea. 225 pe spate la puterea aia, mai bine luai jante cu ET mai mare pe spate sa poti pune cum e standard: 255/35/18 pe spate iar cu anvelope semi-slick-uri cum doresti tu, ai fi avut aderenta mult mai buna mai ales ca momentan tu nu ai nici LSD PS: Jantele o sa dea foarte bine pe masina, ma batea si pe mine gandul la un moment dat sa trec la acest model.
    1 point
  13. Gata de drum mai trec inca odata pe la Master Mecanic sa mai punem odata testerul in special pentru injectorul care a facut figuri la prima gura de aer luata dupa transplant.Simptome nu existau dar totusi sa fiu sigur 100%. Imi confirma ca este in parametri si totul este in regula.Pot pleca ! Iau inca 2 baieti cu mine si inima Moldovei scrie pe noi.Drum bun si placut, nu am depasit 110km/h.Eram cu frica dupa mine sa nu se intample ceva pana la resoftare.Schimbat trepte in jur de 2200rot/min,calm,avem timp sa ne si distram pe drumul spre casa. Stabilisem sa ajung dimineata acolo pentru ca mi-a spus Dragos ca este de munca la soft dar am facut prost calculele si am ajuns in jur de orele 13:00.Dupa ce ma mustreaza putin Dragos incepe lucrarea.Primul run a fost doar ca sa o desfunde(va dati seama 7-8 ore de mers in jur de 2000rot/min s-a depus ceva p-acolo).Il las pe Dragos sa isi faca treaba cum stie el mai bine si plecam sa mancam.Cand ma intorc nu se atinsese inca pragul de 300CP si 700Nm dar era p-aproape(cand am ajuns acolo Dragos m-a intrebat cam la ce m-am gandit,ce as vrea sa scot si i-am spus din ce citisem, eu as vrea sa ating 300CP si 700Nm si imi spune ca este ceva forta la 700Nm) si mi-a spus ca mai a facut niste modificari si incearca acum sa vedem ce iese. Ultimul run,acum este acum,pentru ce am munct atat,pentru ce am sperat,pentru ce m-am stresat atat.Voi bifa o performanta notabila sau nu?!Cand a inceput run-ul sincer mi-a fost frica si m-am dat inapoi pana am iesit din hala,facea un zgomot de zici ca acum trebuie sa bubuie ceva(parca la primul run nu a facut asa cand a desfundat-o),dar se linisteste.Iese Dragos din masina se uita la grafic si imi spune asta este ! 303,3CP(mie imi place sa spun 304CP pentru a fi fix 100CP peste stoc) si 704,9Nm AM ATINS TINTA !Ma uitam la ea si incepea sa imi fie teama sa o conduc "Asa rea te-ai facut tati tu?". "Hai sa iesim pe strada sa vedem cum se comporta" imi spune Dragos.Ne urcam in masina si ies pe dumul acela in care am sina de tramvai pe stanga(nu il voi uita niciodata,nu voi uita niciodata senzatia cand am apasat prima oara acceleratia),parca totul era schimbat in ea si nici nu apasasem pedala.Imi spune "Dute in a 3-a la 2000rot/min si dai talpa".Cand am simtit ce se intampla in treapta 2 m-am speriat si nu mi-a ajuns drumul pana in capat sa fac ce trebuia,a trebuit sa intorc.Acum stiu ce poate,ma duc intr-a 3-a 2000rot/min si dau talpa pe urma a 4-a pur si simplu impingea continu,Dragos zicea e bine e bine face presiune,aproape ca nu aveam timp sa ma uit la ceasuri si pe drum in fata ca trebuia sa franez.Din ce am spicuit presiunea facuta parca era 1.8.Abia acum stiu ce poate.Inca o tura la fel,masina era incredibila sau unde m-am obisnuit 7-8 ore sa merg doar 110km/h si aia dati intins.Nu imi venea sa cred ca asta este masina aia 150-170CP de la inceput.Face o tura si Dragos singur cu ea pentru a vedea eu daca da fum,dadea foarte putin cand o calca pe urma nu.Dragos imi zice daca vrei sa fie chiar 0 fum ii mai putem lua 3 cai si va fi 0 dar ii zic NU las-o asa ca nu imi va murdari niciodata bara spate si nu este fum in adevaratul sens al cuvantului cum am vazut la alte masini de se innegreste tot in spate. Multe multumiri strangeri de mana si speram sa ne vedem si cu alte update-uri sau alt proiect ce urmeaza. Baietii nu stiau ce poate masina acum si nu le-am aratat pana nu am iesit din oras,inca nici mie nu imi venea sa cred cum putea sa impinga,auzeam doar "gata,gata,las-oooo" )).Foarte distractiv drumul la intoarcere Pana la urma nu am regretat nici o secunda din drumul parcurs de aproximativ 14 ore si l-as face cu mare placere si a doua oara stiind cat de bucuros ma voi intoarce. Nu sunt genul care sa merg cu viteza mare sau sa ii dau "cat tine bordul" cum mai aud pe la unii,sunt celalalt gen,sa plece repede,sa nu piarda timp,sa simt cuplul si toata puterea imediat,nu ca la aspirat sa mi-o dea la sfarsit. http://s20.postimg.org/btp45qbp5/Dyno_330_D.jpg http://s20.postimg.org/yh4dbvr95/grafic_330d.jpg http://s20.postimg.org/muk9ar3y1/Picture_078.jpg
    1 point
  14. Mike, trebuie sa ii intelegi, nu prea ajung multe masini la reprezentantele din Germania cu retrofiturile care le aveai tu pe E71 mai ales NBT si au fost curiosi sa vada cum e posibil sa functioneze. Anul trecut am ajuns si eu la service-ul BMW de pe Frankfurter Ring in Munchen cu E93-ul pentru o chestie minora si s-au strans vreo 10 la masina sa o "studieze". Trebuia sa stau 10 minute la service rapid dar am sfarsit prin a pierde vreo 2 ore pentru ca m-au intrebat o groaza de lucruri de nbt, softclose si camera. ))
    1 point
  15. @quze ...m-au chemat sa.mi iau masina ca e gata si cand le.am spus sa faca testdrive hard cu ea sa nu cumva sa ma lase prin austria sau mai stiu eu unde, au zis ca e ok pt ca s.a mers cu peste 200km/h si a fost ok...am ajuns la ei, am platit si inainte sa urc pe autostrada in Munchen pe la 100-110kmh s-a aprins drivetrain error,... am plecat de la ei cu vopseaua stearsa de pe scaune...capacul de la spalator far dreapta lipsa, capac motor lipsa, sunetul in masina ne-existent (au dat vina pe modificarile facute dar odata ajuns la neo am vazut modulul tv care in mod normal avea culoarea alba cand l-a instalat adi acum, era plin de amprente negre si mazgalit, am ramas socat, mi-au desfacut masina sa vada cum s-au facut legaturile/instalat NBT /TV Hd si mi-au ars modulul tv, mi-au intrerupt fibra si asa am ramas fara sunet, aveam ulei de la cutia de viteze intre trimuri langa schimbator, compresorul de clima avea ambreiajul rupt, ventilatia in scaunul soferului nu functiona, ventilatie care daca puneam pe primul nivel imi facea probleme la spate dupa 10min de functionare... Din pacate pt mine experienta bmw s.a terminat cu un gust amar...si nu pt ca am avut neplacerile mecanice...se poate intampla cu orice masina fie ea second hand sau noua...dar modul in care am fost tratat eu si masina mea intr-un service BMW in Germania este inadmisibil...daca vreodata voi mai avea BMW acesta o sa fie E39 sau E38... P.S. Am primit o invitatie pt testdrive cu G11 750i in 21noiembrie in Cluj ca scuza pt neplacerile create in Germania...sa-si tina testdrive-ul pt ei...pe mine nu mai eu cu ce sa ma impresioneze, unde ma asteptam sa o faca au dezamagit intr-un mod grosolan...
    1 point
  16. Bun...vad ca lumea e suparata ca le pica turbinele mici pe la 75k km si is suparati...bun...pe scurt, dupa cum stiti am avut unele baiuri cu X-ul (nici acum nu stiu EXACT care a fost baiul cu el, doar s-au schimbat piese ca intr0un LEGO)...am platit 15.300eur (pe langa facturile atasate aici am mai platit 2 catalizatoare (fara de care nu-mi acordau garantia, va rog sa retineti cuvantul garantie si ambele turbine) factura catre BMW Niederlasung...peste 2500eur cazarea/mancarea pt 3 sapt in total in Munchen pt 2 persoane, 600eur transportul cu platforma, inca 500eur drumul cu avionul a doua oara...etc etc...ma apropiu de 20.000eur cheltuieli cu X-ul din iulie pana acum (nu au vrut sa imi acorde TVA-ul inapoi si singurul beneficiu a fost 10% din factura)...buuuuuuun...am dat X-ul...ma suna domnul la care l-am dat, acum 4 zile: ca i s-a aprins eroarea cu Drivetrain si ce sa faca...am inghetat...dar mi-am adus aminte ca bagasem benzina de la lukoil la intoarcere in tara (am fost nevoit)si tot asa mi-a dat si mie...am facut plinul cu benzina 100OMV si a disparut eroarea...am ajuns la Cluj a doua zi si pe tester mi-a dat ceva eroare de Knocking detonation sensor...pe scurt de la benzina proasta...l-am sfatuit la randul meu pe domnul respectiv sa alimenteze doar cu benzina de la 98 in sus si sa vedem ce se intampla, a zis ok...dar ca sa fie impacat i-am reamintit garantia la BMW, am inchis si imediat am sunat la Munchen si am vb cu p0ersoana care se ocupase de mine pe tot parcursul reparatei in service, il intreb: Michael, am dat masina dar domnul la care am dat-o a "primit" eroarea clasica Drivetrain error, cum beneficiaza de garantie? Merge la oricare reprezentanta BMW in ROmania o verifica si daca se dovedeste ca una din partile componente schimbate e de vina se schimba gratuit, nu? ZIce sec: Nu...ca sa beneficieze de garantie trebuie sa vina cu masina la Munchen... Am zis ca glumeste si ca asa ceva e inadmisibil...daca stiam ca asa se pune problema o reparam la colt de strada...a zis ca 90% asa e dar isi suna seful si ma suna inapoi...au trecut 4 zile dar inca nu m-a sunat...m-a sunat in schimb domnul la care am dat X-ul si mi-a zis ca e ok, a fost de la benzina...am ezitat sa-i spun patania cu BMW Munchen si ma rog sa nu aibe vreo problema ca altfel va trebui sa urce masina pe platforma s-o duca la Munchen... INCREDIBIL!!!
    1 point
  17. Discuri second . Nu cred ca ne mai facem bine vreodata .
    1 point
  18. Depinde Greutatea nu e neaparat cu mult mai mare incat sa afecteze diferit uzura suspensiei. N20 e doar cu 10kg mai usor decit un N52. Dar e mai scump de cumparat si intretinut. In schimb ai un motor perfect echilibrat si in functie de varianta constructiva, cu un sunet unic (6 in linie, benzina, aspirat). La fiecare schimb de ulei trebuie sa cumpar 7 litri, 6 bujii, etc. Dar uiti repede cand simti la volan ce bine toarce:) si ce sunet scoate. Primul meu 6 cilindri diesel (rental) am crezut ca e benzina asa linistit mergea, pina m-am uitat mai atent la turometru (era automat, nu bagam de seama ce face si cum schimba) si am vazut e diesel.
    1 point
  19. Nu stiu dc esti asa indignat, 6000 lei in 4 ani pt reparatii mi se pare o suma infima. Capul sus si dai talpa
    1 point
  20. Asa cum este normal la noi in Romania, pentru ca nu poti avea incredere deplina in vanzator,dupa cumpararea unei masini trebuie facut schimbul de ulei + filtre(inclusiv cel epurator). La filtrul de aer am ales K&N pentru ca speram intr-un plus de putere dar mai tarziu am aflat ca nu este sanatos nici pentru motor si nici plusul nu aparut.Este indicat pentru masini de peste 300CP pentru a castiga ceva cai. Dupa toate acestea am vrut neaparat sa merg cu ea la Bavaria pentru a face niste teste "adevarate"(asta era in capul meu,daca nu stiu ei atunci cine?!).Pe langa faptul ca m-am plictisit de moarte cele 3 ore cat am stat pe acolo pentru ca nimeni nu mi-a spus ca va dura atat de mult sa plec si sa revin mai tarziu,mare lucru nu am aflat de la ei iar pretul acestor "verificari" mi s-a parut exagerat la acea vreme in jur de 550 lei in conditiile in care nu s-a schimbat nimic la masina si am plecat mai dezorientat decat venisem. Singurul lucru bun verificat a fost istoricul masinii care corespundea cu facturile de la Bavaria care le aveam de la vanzator si kilometri indicati in acestea. A fost singura si ultima oara cand am mai calcat la Bavaria pentru ai lasa sa imi faca ceva la masina. Dupa aceasta "suparare" m-am apucat si i-am curatar si EGR-ul care era foarte grasut. Multumesc !
    1 point
  21. Mai studiez, daca am dubii am la cine sa merg sa ma rezolve PS: Admiram botul, ignoram fundul http://114.imagebam.com/download/PjFeQlrUe69cBCZOAfW8zg/44278/442775727/IMG_4439.JPG http://114.imagebam.com/download/PY9lu5Lj1XBB4CdPAPelow/44278/442775721/IMG_4432.JPG http://114.imagebam.com/download/SSbTfdZ_GaGUIZH8mvq7Iw/44278/442775740/IMG_4450.JPG http://113.imagebam.com/download/gqSWbfCC1fe62KbMQBzOEQ/44278/442775736/IMG_4443.JPG
    1 point
  22. Nu doar dimensiunea doscurilor e dilema in acest caz...de fapt, dimensiunea lor nici nu conteaza.realoem nu ajuta la nimic in acest caz.
    1 point
  23. Pirelli si Bridgestone sunt niste petarde, pirelli se deformeaza ca plastelina, iar bridgestone se fac tari ca piatra.
    1 point
  24. Si totusi ma bate gandul la un e92 lci, cu scaune din piele sport, CIC, pdc, trapa, jante minim 18, manuala sunt un must, restul ramane de vazut, ! Ramane doar sa gasesc clientul potrivit cu care sa ma inteleg sa dau masina ! Pentru mine e60-ul este prea mare, si chiar nu are rost atata masina pentru 2 persoane, plus ca imi place e92 la nebunie !
    1 point
  25. Vezi in vitan, are da toate, pentriu toti bo$$ii
    1 point
  26. Ma intreb cand se va renunta la prosteala cand se vinde un serviciu.Probabil nu vom apuca... Filtrul se regenereaza automat, nu este nevoie de nici o interventie. Colmatarea filtrului este analizata prin informatiile primite de la 2 senzori, unul inainte de filtru si altul dupa.Astfel se poate stabili cat de colmatat este filtrul si daca este nevoie de regenerare. Filtrul se poate regenera continuu sau ciclic.Daca temperatura gazelor de evacuare este mai mare de 350C regenerarea incepe imediat si particulele sunt imediat transformate in CO si CO2. Daca stilul de condus nu permite regenerarea filtrului, atunci apare regenerarea ciclica.Motorina este injectata de mai multe ori pentru un singur ciclu si clapeta de acceleratie este inchisa, astfel de creste temperatura de ardere pana la 600C si este regenerat filtrul.Bujiile nu au nici o treaba cu regenerarea.Regenerarea se produce automat la fiecare 700-2500km.Daca un senzor de presiune este defect si da informatii neplauzibile, atunci regenerarea se produce automat la fiecare 500km. Filtrul are o durata de viata limitata, aprox 200k, nu este doar o sita deasa.Filtrul este fabricat din carbura de siliciu, este rezistent la temperaturi mari, este poros si este tratat la suprafata cu o substanta catalitica care contine platina.Scopul este de a reduce temperatura de aprindere a particulelor. Presiunea de evacuare nu are cum sa distruga motorul, asta este alta ineptie...
    1 point
  27. Aici sariti cu gura pe bietul om, iar pe topicul cu consumuri sunt oameni cu 530d carora le consuma 5 extraurban la 140h )) cine sa mai inteleaga.. Dar oricum, mi se pare irelevant ca se discuta de consum pe un topic de vanzare. Chiar si daca omul putea sa exagereze putin, e irelevant in fond.
    0 points
  28. si astea in centrul carui jeg de oras le-au furat?
    -1 points
  29. Hai sa iti explic altfel ca sa intelegi ce am vrut sa zic ... cu banii de pe Michelin iti iei 5 riken. Cum e mai bine ... Michelin tinute 5 ani sau Riken noi in fiecare an ? Acuma te-ai prins ce am vrut sa zic ?
    -1 points
  30. daca vrei sa ma ajuti bine ...daca nu ,nu-ti bate joc de situatie...ok ? nivelul antigelului practic e gol ...am lasat sa se raceasca motorul...si cand m-am uitat la nivel ,era gol ; am pus din nou antigel si dupa 30 de minunte de mers ,iar am vazut pe pragul din spate antigelul scurs.. mentionez ca am intrebat pe un prieten care stie cate putin despre bmw-uri si mi.a zis ca poate fi de la tevile de la radiatorul de caldura
    -1 points
  31. salut radu ! incerc sa fiu mai explicit ...nu prea cunosc mecanica si nici termenii ei.. in principiu , am observat ieri ,ca aveam scurs un lichid pe pragul din spate-stanga (culoarea lui era rosiatic-portocaliu)..pe moment nu mi-am dat seama ce e ...totodata mi s-a aprins becul in bord de la radiator precum ca, trebuie sa verific...cand am verificat ieri ,am vazut ca nu aveam deloc antigel (era gol) ; am pus din nou antigel si dupa 30 de minute de mers , am observat iar ca pe pragul spate-stanga ,am lichid ....si asa mi-am dat seama ca am antigelul scurs ,azi dimineata am verificat si era iar gol..
    -1 points
  32. Omul nu spune suma,e confidentiala si zice ca nu e importanta...Probabil sub 12.500
    -1 points
  33. se poate face regenerare cu testerul .
    -1 points
  34. @gugulete : adica de ce sa nu poti folosi o folie dupa ce ai dat-o jos ? daca o cureti bine si nu e zgariata se poate pune pe alt geam de aceeasi dimensiune doar ca trebuie avut grija cum o dai jos
    -1 points
  35. sunt aproape sigur! am un 318i, au mers fratele meu cu el fara ulei si a uzat segmenti cand iam pus 5w40 cum ii puneam de obicei la papat, acum i-am pus un ulei ieftin 10w40 la gramaj 13lei litru parca am vrut sa vad daca mai consuma ulei, nici ca lam schimbat cand am vazut ce bine merge motorul cu el si ce silentios a devenit!
    -1 points
  36. ) Daca ai grija cum il folosesti si prezervativul se poate vulcaniza.
    -1 points
  37. Nu e rea masina chiar daca a fost cu volanul pe dreapta ca vad ca nu e complet modificata insa ai grija si intereseaza-te inainte ca din ce am inteles e posibil ca astea care vin de UK sa iasa euro 3 si sa fie mai mare taxa, in rest stiu pe cineva care a modificat o multime de E46 de pe dreapta pe stg si nu au fost probleme deloc, sa o verifici cum trebuie in caz ca vrei sa mergi sa o iei
    -1 points
  38. salutare tuturor....tocmai mi-a. luat un bmw 320D din 2006 si marea problema pe care nu am observat-o cand am cumparat-o , a fost ca aveam licihidul antigel curs tot pe pragul din spate-stanga plinn.....stie cineva ce ar putea fi..?! ms anticipat !
    -1 points
  39. Cumnatul meu are 530d xD automat din 2006 si are un consum de 7% extraurban dar nu menajeaza deloc masina
    -1 points
  40. Big NO-NO sa pornesti motorul fara ulei in cutie, din cate am inteles eu.
    -1 points
  41. Vand volan M sau schimb cu volan sport eventual ca cel din poza+ diferenta daca este cazul. astept oferte. doar bucuresti si ilfov. exact ca in poza. 0762431189
    -1 points
  42. Salut , o sa vreau sa va povestesc cat mai pe scurt ce mi s-a intamplat pentru ca nu stiu incotro sa o apuc. :hmm: Am fost cu masina E46 2004 diesel la spalatorie duminica seara 1 noiembrie 2015 , am mutat`o de 2 ori no problem. Cand sa plec , nu mai porneste. si un bubuit ... "in boxe". Incerc de 10 ori , nimic ... se auzeau acolo niste zgomote , nimic , bordu facea ca dracu. Vin cu cineva sa ii dau curent , pun in fata (pentru ca eu am bateria in portbagaj) ... dau la cheie ... parca se duce UN PIC mai mult de data asta (da sa porneasca un pic de tot) .... tot nu porneste si ii scade si lui intensitatea la tot ce este electric (la masina ajutatoare , logan 2004). Pun in spate ... direct pe borne. Porneste! :aww: Ce dracu fac ? incotro o apuc ? pe cine sun ? ce cumpar ? ce pare sa fie stricat ? bateria dusa sau ceva ? De atunci masina sta in parcare si nu m-am atins de ea ....
    -1 points
  43. la masina ta, cand schimbi uleiul trebuie sa schimbi si filtrul. Filtrul ala face corp comun cu capacul baii deci se schimba cu totul, e si o garnitura pe acolo .. e un kit complet. La zf la faur probabil ca o sa coste peste 1200 de roni .. poti iesi mai ieftin daca cumperi kitul si uleiul, care e aprox 50 roni/l , chiar si mai putin, depinde ce pui...iti trebuie vreo 8-9 l parca si o faci la un sevice obisnuit. vezi ca ai si o cutie de transfer, se schimba si aia uleiul, numai ca e mult mai simplu si trebuie mult mai putin. Acum vad ca e 2005, are cutiile mai vechi GM, deci cred ca scapi mai ieftin chiar. Prin vest kitul complet adica baie+filtru, garnituri etc + 9l de ulei e in jur de 140 de euro , plus cat mai dai tu la service..normal nu dureaza mai mult de 1 - 1.5 h toata treaba.. poti cere oferte si pe aici pe forum sunt baieticare vand piese de noi si sigur iti poate cineva recomanda si un service, de exemplu user-ul Service Premium se pricepe la cutii automate.
    -2 points
  44. La aceasta intrebare iti poti raspunde singur cred pentru ca raspunsuri nu ai cum sa primesti decat din punctu de vedere al fiecaruia , Am avut primul 7 diesel 730d pe caroserie de 2 tone 400 noua e oke dupa 160k se schimba zgomotos etc , gresesti cand spui de fiabilitate , sunt destul de fiabile pt clasa masini , dupa care am trecut pe 745 benzine super bine viteza fara probleme banuesc ac stii motorina o fii mai ieftina dar intretinerea e mai scumpa ca un benzinar . Dupa parerea eu sunt cu motoarele mari pt caroseria 7er , acum am achizitionat de 3 luni un fo1 750 bestie pe sosea , consum mai mic ca la celalalt care il detin , daca cauti un raspuns asta depinde de ce iti doresti tu ca masina banzina e benzina motorina e motorina de ce nu optezi la un f01 daca tot doresti 2008 de ce ai lua predecesoru din acelasi an total diferit si cand spun diferit e diferenta de la cer la pamant , succes si daca ai achizitionat deja te asteptam sa ne spui ce ai luat
    -2 points
  45. Masina e din 2009, am uitat sa mentionez.
    -2 points
  46. Real(la pompa) nu exista 530d care sa consume mai putin de 6 !
    -2 points
  47. Se vand discuri punte spate, originale compatibile cu bmw 525d/525d lci/530d/530d lci, cred ca merg si pe alte motorizari dar nu am cunostiinte(vezi part number in poza) Discurile provin de pe masina mea, fara nici o problema tehnica. Contact: 0724362529 sau P.M http://i63.tinypic.com/24vqmmr.jpg http://i63.tinypic.com/2en98hw.jpg http://i67.tinypic.com/amttes.jpghttp://i66.tinypic.com/erajrq.jpg http://i68.tinypic.com/28a7wl.jpghttp://i63.tinypic.com/29gbuaa.jpg
    -2 points
  48. Iti dau mura in gura, si tu tot faci pe desteptul. Am incheiat citatul.
    -4 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.