Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 11/10/15 in all areas
-
5 points
-
Eu nu stiu ce carburant mai bun sa-i bag,iar altii isi bat joc de masinile lor cu buna stiinta.3 points
-
Nici nu-mi imaginez cat umblai daca bagai doar uleiul...3 points
-
Avea unchimiu la tara ! baga in tractor ! rupe in brazda )2 points
-
What has been seen cannot be unseen ... Naftalina pt ce e, sa nu ti-o manance moliile?2 points
-
De ce? Bmw-iștii e bĂŁeți bogați? Numai pe fani_rabĂŁ.ro sau club_trabant sĂŁ fie ĂŽmpĂŁrtĂŁșite astfel de ĂŽnțelepciuni? PrejudecĂŁți! IatĂŁ cĂŁ realitatea e alta! Unii bĂŁeți mai sparge o sĂŁmânțĂŁ, mai stoarce un kil de ulei de floare pentru bolid. Ei este patiseri ecologiști. Greșelile sunt intenționate, pentru culoare și savoare.2 points
-
Te asteptai sa aiba vreo 35 de oameni 750i cu problema ta? Cine are bani de masini de genu mai rar pun intrebari pe forum si mai degraba se duc cu ea la tester.2 points
-
http://ci.vimsweb.com/Reports/InspectionReports/LPAppraisalReport.aspx?culture=ro-RO&inspection_id=qD0mCruVCp8=&ENC=1&type= Pentru 17.000 km??? DE CE???2 points
-
Merci guys, all of you, inca o data, pentru toate urarile! despre lumini: pt inceput o sa apelez la varianta cea mai comoda, niste becuri mai performante. Dupa ce voi constanta ca ori nu e suficient, ori se ard prea repede, voi trece la reconditionarea lupelor. Abia dupa aceea voi incepe sa studiez retrofit-uri sau xenoane. Sunt sigur ca se pot bricola cu bun gust. Voi posta aici orice update pe acest subiect. despre grup: de fapt, are motor de 2.5 cu cutia de 2.0 si grup de 2.0 (motorul provine de pe o automata din UK - chiar, poate sutesc si grupul de-acolo, ca inca exista masina donatoare, si probabil are si blocant) @r0n1n : da, putin wishful thinking, desi am auzit ca motorul de 535i nu e printre cele mai reusite... Iata si pozele: http://i.imgur.com/NnqyokS.jpg http://i.imgur.com/Oo7BcIy.jpg http://i.imgur.com/wHUyx4W.jpg http://i.imgur.com/j0sZ5CJ.jpg http://i.imgur.com/JQbbVpq.jpg http://i.imgur.com/iXcndqW.jpg2 points
-
Nu mai incercati tot felul de combinatii la astfel de motorizari mai noi. Singurele sisteme care teoretic nu au probleme sunt sistemele diesel vechi cu pompa de injectie mecanica rotativa. Nu va bucurat ca merge ,,ciociosanul'' facut din diferite ingrediante pentru ca pe viitor cand o sa apara problemele o sa fie deranj la buzunar. Daca cineva cu un golf 3 cu pompa rotativa a aparut la tv si le-a demonstrat oamenilor ca masina lui merge cu ulei de gatit....toata prostimea sa luat dupa el si a inceput sa bage ulei de gatit indiferent de motorizarea diesel. Am un vecin cu un Sharan pd care a bagat cateva luni numai ulei de gatit.....acum asina este in fata blocului pe capre si ,, desteptul'' mestereste zilnic la ea.2 points
-
Salutare tuturor, Acum cateva saptamani am decis ca este timpul sa-mi indeplinesc un vis din copilarie, anume sa detin un BMW 'clasic' - liniile simple si agresive ale modelelor anilor '80 si inceputul anilor '90 sunt, in opinia mea, forma reprezentativa pentru apogeul acestui brand. Departe de mine gandul ca ce-a urmat ar reprezenta vreun declin, ci doar o oarecare indepartare fata de valorile consacrate. Anyway, acum vreo luna a aparut aceasta masina pe olx. Bifa aproape toate casutele: taxa platita, cutie manuala, 6 in linie. Am fost s-o vad si am fost foarte impresionat de starea ei. Am decis sa las entuziasmul sa scada putin, cateva nopti, ca sa evit sa ma arunc spre vreo decizie pripita. Negativism exista peste tot in jurul meu, sub formele sale clasice: consuma mult, e prea veche, nu gasesti piese. Fuck that shit, sunt deja un talpas intr-o multinationala, daca-mi permit si n-o fac, ajung sa fiu o drona din toate punctele de vedere. Pretul era destul de mare, 3350 de euro. N-am reusit sa negociez cat mi-as fi dorit; vanzatorul era dispus sa lase considerabil la pret doar daca-si pastra jantele. Nope, not worth it. Am platit deci o suma relativ apropiata de pretul cerut. Acum, despre masina: generalitati: - nu are motorul de 2.0, ci M50b25TU. - revopsita in 2009, arata ft bine vopseaua, cu exceptia catorva zone izolate unde s-a dus lacul (procent ft mic din suprafata totala) si a unei zgarieturi de cheie pe partea stanga - brate fata, bara directie, bielete antiruliu, bucsi bara stabilizatoare, amortizoare fata, flanse amortizoare fata inlocuite in decembrie anul trecut - volan M de E39 - piele inclusiv pe fetele usilor, scaune electrice cu memorie (functioneaza) si incalzite (nu functioneaza ) - A/C cu doua zone (nu clima) - n-are OBC, dar va avea - airbag pasager - jante 18 inch style 37 originale, cu anvelope noi probleme: - momentan e-n service (@ServicePremium) pentru remediera unor pierderi de ulei (simering vilbrochen - partea cu cutia de viteze, simering capac supape), si alte nimicuri ce cred pana acum: - sta excelent pe sosea, ruliu minim desi se simte ca e grea, insa te doare inima cand e peticit drumul si sunt gropi; e primul meu BMW si prima mea masina cu roti de 18 inch si talon atat de mic. presupun ca e normal sa te zgaltaie, mai ales ca are suspensie sport "M" din fabrica. - pana la 3000 rpm se conduce ca orice masina, nimic spectaculos. dupa 3000 rpm te baga in scaun, iar dupa 4500 ar fi bine sa fii pe-o sosea lata in conditii de siguranta. impune o anumita reconfortanta cand accelereaza bagandu-te in scaun si scartaind pielea veche; mi s-a zis ca "asa trage bmw-ul vechi". - sunt sigur, insa, ca nu va mai dura mult pana ce-mi voi dori sa fie mai puternica; - de fiecare data inainte sa plec cu ea, sau dupa ce-am terminat un drum, mai raman putin s-o admir; nu-mi pot lua ochii de la postura agresiva care nu compenseaza prin absolut niciun exercitiu stilistic nenecesar. totul este functional si sobru. i love it! planuri de viitor: - OBC - grup autoblocant cu un raport care sa favorizeze cruising-ul - aici poate ma pot ajuta alti propietari de e34 de pe forum cu un sfat? nu stiu ce raport are acum, dar e cam turata in a 5a la 120, vreo 4000rpm. - bolt-ons de performanta, n-as vrea s-o fac turbo sau ceva - ma gandeam la alta chiulasa, alte axe cu came, ceva sa ajung la 200-220whp ca acum banuiesc ca are vreo 170-180. poze (o sa revin cu unele mai frumoase de cand am fost pe transfagarasan acum vreo 2 saptamani cu ea) http://i.imgur.com/NN6XV7m.jpg http://i.imgur.com/oqiyBKM.jpg http://i.imgur.com/MVAmcAP.jpg Atat momentan si bine v-am gasit!1 point
-
Salut, Numele meu este Alex si as vrea sa va prezint masina mea: BMW E90 NFL din 2005. Dotari: Code Serienausstattung Standard Equipment S4AGA Interieurleisten titan matt Interior trim finishers Titanium matt S548A Kilometertacho Kilometer-calibrated speedometer S851A Sprachversion deutsch Language version German Code Sonderausstattung Optional Equipment S1CAA Selektion COP relevanter Fahrzeuge Selection of COP relevant vehicles S200A Entfall Katalysator Diesel particle filter S249A Multifunktion fßr Lenkrad Multifunction f steering wheel S255A Sport-Lederlenkrad Airbag Sports leather steering wheel S2BHA BMW LM Rad Doppelspeiche 156 BMW alloy wheel, double spoke 156 S313A Aussenspiegel Anklappfunktion Fold-in outside mirror S423A Fussmatten Velours Floor mats, velours S428A Warndreieck und Verbandstasche Warning triangle and first aid kit S441A Raucherpaket Smoker package S494A Sitzheizung Fahrer/Beifahrer Seat heating driver/passenger S508A Park Distance Control (PDC) Park Distance Control (PDC) Code Sonderausstattung Optional Equipment S534A Klimaautomatik Automatic air conditioning L801A Länderausfßhrung Deutschland National Version Germany S863A Händlerverzeichnis Europa Retailer Directory Europe S879A Bordliteratur deutsch On-board vehicle literature German S8SBA Freischaltung Telematik länderspez. Telematics access request,country-spec. S8SCA Freischaltung Telematik länderspez. Telematics access request,country-spec. S8SPA Steuerung COP Control unit COP S9AAA Aussenhautschutz Outer skin protection Masina a fost cumparata de la o cunostinta si am preferat sa o iau pe asta in detrimentul uneia mai dotate sau mai noi deoarece stiu ce s-a facut la masina si de asemenea ce mai este de facut. Ca si numar de km are 205.000. Eu am 3000 km cu ea si sunt foarte multumit (cu mici exceptii ). Are taxa platita si a fost inmatriculata pe numele meu. Am trecut de la un Peugeot 308 SW (1.6 HDI), cred ca ma plictisisem de viata linistita si relaxata si am zis sa imi iau BMW. Intotdeauna mi-au placut BMW-urile, nu stiu exact de ce. Prima data cand am vazut pe strada un E90 m-am indragostit instant, imi amintesc si acum cand am vazut-o, era una neagra care se uita incruntata la mine. Avea o atitudine agresiva si sportiva, ca o pantera gata sa inhate o gazela. Masina a venit din 2014 in tara; tara de origine Germania. A avut mai multi proprietari si in momentul in care cunostinta mea a cumparato avea mai multe probleme: - filtru de particule infundat - a fost anulat filtrul de particule si EGR-ul; i s-a facut soft de tuning si puterea este acum la 200cp (estimativ) - pompa de motorina era sparta - motiv pentru care masina nu mergea in parametrii, se ineca la 2500 rpm - senzorul de presiune rampa injectoare defect- a fost inlocuita rampa de injectoare si senzorul - debitmetru infundat - inlocuit debimetrul Ce am facut eu la masina de cand o am: - schimbat antigel - folosit antigel original BMW - schimbat ulei servodirectie - folosit ulei servo BMW original - schimbat broasca usa sofer - cumparat broasca noua - cumparat jantestyle 156 pe care le-am reconditionat si echipat cu anvelope de iarna NOKIAN WR D4 noi - schimbat volanul cu unul M (multumesc InSidE pentru volan) - schimbat manerul franei de mana si schimbatorul de viteze cu unele de M (multumesc Cataxxl) - schimbat buton portbagaj - montat toc ochelari in locul scrumierei din fata - montat sticker M Tehnic pe nara stanga - reglat frana de mana (nu mai tinea bine) Ce vreau sa ii mai fac pe viitor: - sa ii fac pachetul M exterior complet (momentan are doar bara fata si eleronul, mai trebuiesc bara spate si pragurile) - sa ii montez tips dublu la evacuare - sa ii schimb interiorul cu unul de piele incalzit (interiorul original a fost schimbat de fost proprietar cu unul gri sport) - sa ii cumpar capacele centrale de jante - jante style 193 sau 194 cu anvelope de vara - sa ii schimb farurile (ceva cu halogen si angel eyes in stilul f30) - sa ii fac retrofit la faruri ceata fata si pilot automat - sa ii schimb cei doi senzori de parcare defecti - sa ii pun cd-player professional si sistem hi-fi - sa ii pun intercooler nou (poate unul de 3.0d) - sa ii reglez actuatorul de turbina (turbina a fost reconditionata anul trecut dar se pare ca actuatorul nu deoarece are eroare pe el) - sa ii fac caldura sa functioneze corect (momentan nu da caldura la pasager) - montat pedalier din aluminiu Cam astea ar fi de zis. Poze o sa mai atasez in postul urmator. Multumesc1 point
-
Problema rezolvata!Am cumparat masina cu un powerbox montat,si dupa multe zile in care m-am tot gandit ce poate sa aiba de ce merge intrerupt pe ploaie,am zis sa dau jos powerbox-ul pentru ca chiar nu simteam nici un surplus de putere cu el.Culmea trage mai bine fara el,iar pe ploaie acum imi merge impecabil :sorcerer:1 point
-
In 2008 exista CIC.Este foarte posibil sa fie si retrofit.Schimbatorul este schimbat cu un model mai nou.Poti sa-i ceri seria de caroserie sa ne lamurim ce si cum.Masina cel putin in poze nu arata rau,totusi are 7 ani vechime.1 point
-
De cand te chinui iti trimiteam icom-ul pe fan cureier, faceai flash la amp si se rezolva problema.1 point
-
1 point
-
Si asta cu motorul turat e tot un mit. Am interfata de diagnoza Carly si mai mereu imi monitorizez perioada in care masina face regenerare si temperatura dupa DPF creste in timpul asta pana peste 500 grade iar daca accelerez, o ajut, ajutand-o sa atinga chiar si 600 insa daca merg constant si turat, logic ca nu ajut cu nimic, masina mergand din inertie si consumand 3-4l/100. Ideal ar fi sa ai drum drept sa poti accelera 15-20 min f usor si continuu, ca masina sa aiba temp pe evacuare cat mai mare. Mersul constant nu ajuta cu nimic. Spor!1 point
-
Salutare ! Am un BMW 318TDS Touring Âşi ieri ĂŽntr-o fazĂŁ de nebunie am ĂŽncercat sĂŁ merg cu spatele scârÞâind roĂžile dar povestea s-a terminat rapid izbindu-mĂŁ ĂŽn treptele din faĂža casei. Ăn urma acestei tâmpenii mi s-a strâmbat roata ĂŽn douĂŁ moduri: s-a deplasat spre faÞã aprox. 1 CM Âşi s-a "culcat" spre interior. La ce sĂŁ mĂŁ aÂştept când merg la service? Care ar fi piesele ce trebuiesc ĂŽnlocuite ? *Roata se ĂŽnvârte dar din când ĂŽn când trĂŁncĂŁne ceva. Uzura cauciucului fireÂşte, e maximĂŁ. http://gaming-area.ro/IMG_0012.JPG O sĂŁ revin cu o nouĂŁ pozĂŁ imediat ce dau roata jos.1 point
-
A vrut si omul sa incerce ceva...dar nu a avut suficinet spatiu...a prins aderenta buna si s-a intamplat necazul.1 point
-
Oricat ai astepta si oricat ai cauta...dupa ceva timp tot vezi ceva mai ok decat ai luat tu...iar referitor la pret...nu vei observa in cateva luni...preturile se modifica pe perioade mai lungi de timp si oricum sunt alti factori care influenteaza pretul in sus sau in jos,factori pe care nu ii poti anticipa...se numeste cerere si oferta...1 point
-
Nu uita ca la tine este masina de zi cu zi, conteaza si aspectul practic. Nu uita sĂŁ marchezi totul cu etichete, sa stii unde sa le pui la loc.1 point
-
transparenta ! data exacta a fabricatiei. accesorizarea masinii din fabrica. piata pentru care a fost construita. este un forum de marca, nu suntem la targ la autovit.1 point
-
1 point
-
Ăn anunț scrie cĂŁ e din 2013, dar, de fapt, ĂŽnmatriculatĂŁ ĂŽn octombrie 2012. S-ar putea sĂŁ nu aibĂŁ 184 Cp și sĂŁ fie altceva decât 320d, adicĂŁ vreun 318 sau chiar 316d. SunĂŁ-l și ĂŽntreabĂŁ-l ce acte are, dacĂŁ are nr de km pe facturĂŁ. DacĂŁ a luat-o de la licitație sĂŁ ĂŽți trimitĂŁ poze cu ea de când era pe net.1 point
-
Buna ziua, Imi puteti da niste pareri despre aceasta masina? http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-3-320-ID7Gfqo7.html#a795a8b5d4 Merita banii? as putea negocia pana la 15500 euro ? Merci1 point
-
Cu riscul de a vorbi vorbe, stii ca vei pierde reprizele si nu ti se va mai parea asa fasneata masina, da? Nu zic, motorul e potent, dar si frigiderul e greu.1 point
-
1 point
-
Cumnatul meu are 530d xD automat din 2006 si are un consum de 7% extraurban dar nu menajeaza deloc masina1 point
-
1 point
-
Gata de drum mai trec inca odata pe la Master Mecanic sa mai punem odata testerul in special pentru injectorul care a facut figuri la prima gura de aer luata dupa transplant.Simptome nu existau dar totusi sa fiu sigur 100%. Imi confirma ca este in parametri si totul este in regula.Pot pleca ! Iau inca 2 baieti cu mine si inima Moldovei scrie pe noi.Drum bun si placut, nu am depasit 110km/h.Eram cu frica dupa mine sa nu se intample ceva pana la resoftare.Schimbat trepte in jur de 2200rot/min,calm,avem timp sa ne si distram pe drumul spre casa. Stabilisem sa ajung dimineata acolo pentru ca mi-a spus Dragos ca este de munca la soft dar am facut prost calculele si am ajuns in jur de orele 13:00.Dupa ce ma mustreaza putin Dragos incepe lucrarea.Primul run a fost doar ca sa o desfunde(va dati seama 7-8 ore de mers in jur de 2000rot/min s-a depus ceva p-acolo).Il las pe Dragos sa isi faca treaba cum stie el mai bine si plecam sa mancam.Cand ma intorc nu se atinsese inca pragul de 300CP si 700Nm dar era p-aproape(cand am ajuns acolo Dragos m-a intrebat cam la ce m-am gandit,ce as vrea sa scot si i-am spus din ce citisem, eu as vrea sa ating 300CP si 700Nm si imi spune ca este ceva forta la 700Nm) si mi-a spus ca mai a facut niste modificari si incearca acum sa vedem ce iese. Ultimul run,acum este acum,pentru ce am munct atat,pentru ce am sperat,pentru ce m-am stresat atat.Voi bifa o performanta notabila sau nu?!Cand a inceput run-ul sincer mi-a fost frica si m-am dat inapoi pana am iesit din hala,facea un zgomot de zici ca acum trebuie sa bubuie ceva(parca la primul run nu a facut asa cand a desfundat-o),dar se linisteste.Iese Dragos din masina se uita la grafic si imi spune asta este ! 303,3CP(mie imi place sa spun 304CP pentru a fi fix 100CP peste stoc) si 704,9Nm AM ATINS TINTA !Ma uitam la ea si incepea sa imi fie teama sa o conduc "Asa rea te-ai facut tati tu?". "Hai sa iesim pe strada sa vedem cum se comporta" imi spune Dragos.Ne urcam in masina si ies pe dumul acela in care am sina de tramvai pe stanga(nu il voi uita niciodata,nu voi uita niciodata senzatia cand am apasat prima oara acceleratia),parca totul era schimbat in ea si nici nu apasasem pedala.Imi spune "Dute in a 3-a la 2000rot/min si dai talpa".Cand am simtit ce se intampla in treapta 2 m-am speriat si nu mi-a ajuns drumul pana in capat sa fac ce trebuia,a trebuit sa intorc.Acum stiu ce poate,ma duc intr-a 3-a 2000rot/min si dau talpa pe urma a 4-a pur si simplu impingea continu,Dragos zicea e bine e bine face presiune,aproape ca nu aveam timp sa ma uit la ceasuri si pe drum in fata ca trebuia sa franez.Din ce am spicuit presiunea facuta parca era 1.8.Abia acum stiu ce poate.Inca o tura la fel,masina era incredibila sau unde m-am obisnuit 7-8 ore sa merg doar 110km/h si aia dati intins.Nu imi venea sa cred ca asta este masina aia 150-170CP de la inceput.Face o tura si Dragos singur cu ea pentru a vedea eu daca da fum,dadea foarte putin cand o calca pe urma nu.Dragos imi zice daca vrei sa fie chiar 0 fum ii mai putem lua 3 cai si va fi 0 dar ii zic NU las-o asa ca nu imi va murdari niciodata bara spate si nu este fum in adevaratul sens al cuvantului cum am vazut la alte masini de se innegreste tot in spate. Multe multumiri strangeri de mana si speram sa ne vedem si cu alte update-uri sau alt proiect ce urmeaza. Baietii nu stiau ce poate masina acum si nu le-am aratat pana nu am iesit din oras,inca nici mie nu imi venea sa cred cum putea sa impinga,auzeam doar "gata,gata,las-oooo" )).Foarte distractiv drumul la intoarcere Pana la urma nu am regretat nici o secunda din drumul parcurs de aproximativ 14 ore si l-as face cu mare placere si a doua oara stiind cat de bucuros ma voi intoarce. Nu sunt genul care sa merg cu viteza mare sau sa ii dau "cat tine bordul" cum mai aud pe la unii,sunt celalalt gen,sa plece repede,sa nu piarda timp,sa simt cuplul si toata puterea imediat,nu ca la aspirat sa mi-o dea la sfarsit. http://s20.postimg.org/btp45qbp5/Dyno_330_D.jpg http://s20.postimg.org/yh4dbvr95/grafic_330d.jpg http://s20.postimg.org/muk9ar3y1/Picture_078.jpg1 point
-
Va rog sa nu mai imi rastalmaciti cuvintele sau macar sa cititi cu atentie. AM SPUS 5% CONSUM IN AFARA SI 6.5% MIXT.Nu stiu de unde ai dedus tu ca imi consuma 5% mixt?!? Pe 10 urmeaza sa fac un drum Constanta-Bucuresti si va pot demonstra ca mai mult de 4.7% nu o sa am si mers legal 130-135km/h . Nu inteleg de ce atata rautate daca aceasta masina, la stilul meu de condus, atat consuma. Si poate ne spui si ce inseamna "aproape acelasi motor"?! Si poate ar fi bine sa te mai uiti pe aici pe forum sa vezi ce si cum..... http://www.bmwclub.ro/forums/topic/99143-economicitate-la-bmw-seria-5-520d-e60-177cp/ In topicul de mai sus imi permit sa-l citez pe C_o_s_m_i_n, un membru vechi Citez " Eu nu incetez sa ma intreb: cu ce merg motoarele astea??? Un drum Zalau - Cluj si retur, total 250 km, din care 30 de km prin Cluj. Cine cunoaste traseul, stie ca sunt si dealuri destule de urcat pana la Cluj. Nu mi-am dat seama sa fac o poza la computerul de pe idrive, dar datele stau cam asa: - total 244.7km, media 51.7km/h, consum... 4.6l/100 km. "1 point
-
Doamne cata rautate! Aveti dreptate consumul este cat ziceti voi la stilul vostru de condus eu afara mai mult de 5% nu scot cu masina.Pe testate si la pariu In oras nu pot spune intrucat merg mai mult in afara. Dar mixt mai mult de 6.5 nu am avut pe Bc. Si va rog fara comentarii inutile. V am spus aveti dreptate la masinile voastre. Hai sa fim politicosi!1 point
-
Nu inteleg rostul comentariilor din partea voastra,nu vad nici o relevanta pentru un eventual client... Unul imi spune ca sunt samsar(cu toate ca 80% dintre masinile de pe forum sunt luate de la samsari),unul nu citeste anuntul,iar altul imi confirma ca vand o masina manuala. Oameni buni..1 point
-
Cea mai mare uzura a motorului este la pornire. Punct. Deci pe orice parte o iei, tot rau este. Nu are absolut nici un efect pozitiv in afara de cel al reducerii poluarii. (consider ineficient in comparatie cu cat rau poate sa faca motorului)1 point
-
Observ un comportament diferit al celorlalti participati la trafic cand sunt cu E65 sau cu F10, semn ca "gabaritul" conteaza...1 point
-
Incalzire in scaune zici? Si butoanele unde sunt? E after-market? Idem si pentru volan, head-up display...1 point
-
1 point
-
1 point
-
Multumesc pentru aprecieri. Mai multe poze. http://imageshack.com/a/img908/9589/36vQPT.jpg http://imageshack.com/a/img911/2785/5NfzB6.jpg http://imageshack.com/a/img633/4653/nr48Jk.jpg http://imageshack.com/a/img908/1783/9aunIr.jpg http://imageshack.com/a/img908/7365/4Hpi00.jpg http://imageshack.com/a/img908/887/lbEqsP.jpg1 point
-
1 point
-
Daca vrei sa iti cumperi motorul V8 diesel nu stiu cat de rentabil este. Nu scoti din el performante cu mult mai mari fata de 3.0d, insa impozitul depaseste 6500 ron pe an, ceea ce inseamna ca la o masina de aproximatin 10-12000 de euro nu se merita comparativ cu 2200 ron pe an la 3.0d. Asta inseamna ca pe langa asigurare, carburant si costuri de intretinere, masina asta cheltuieste lunar in jur de 550 ron fara sa o misti din parcare. Eu merg pe 3.0 d care este foarte fiabil iar consumul nu este mare la o asemenea masina.1 point
-
1 point
-
Am facut la Neo upgrade la navi, am facut dvd in motion si rabatare oglinzi din cheie. Intre timp am implinit si 205000 km, lantul rezista. La ce mi-a explicat Neo ... un upgrade la NBT m-ar duce vreo 500 euro, tinand cont ca am CIC pe masina. Dar cu asta poti avea totul in masina, inclusiv TV si camera mansarier.1 point
-
Si azi am schimbat si distributia. Km undeva sub 176.000. Impreuna cu asta am mai schimbat si garnitura capac supape si uleiul si filtrul de ulei. Am trecut pe ceea ce scrie in carte LL01. Si ca o impresie generala, foarte dezamagit de service-urile din Romania. Pt ca atunci cand am schimbat garnitura la baia de ulei am gasit un fragment mic dintr-o patina, m-am panicat putin si am zis sa schimb si distributia. Si aici a inceput distractia. Am vorbit la Bavaria group (initial bucuresti, ulterior toata tara) si la toate service-urile din bucuresti. Din toata tara doar cei de la proleasing ploiesti mi-au si raspuns (impreuna cu un pret de 6000), in rest bavaria si mhs m-au ignorat complet, desi sunam de cateva ori pe zi. Pe langa, am incercat si la toate service-urile cunoscute si recomandate pe forum. Marea problema, lipsa calelor de distrbutie, dar toti mi-au promis ca fac rost cat de curand. Evident ca nu s-a intamplat, am plecat si in concediu, au trecut mai mult de 2 luni de cand tot intrebam pe la service-uri. Am inceput eu sa ma uit dupa cale in acest caz. Avand in vedere ca nu sunt o suma formidabila, comparativ cu pretul lucrarii sau al manoperei, mi s-a parut cam auirea sa nu isi cumpere un set de cale si sa stea toti sa astepte sa le inchirieze. Aici as vrea sa remarc ca, dintre toti, Service Premium, a fost singurul deschis, singurul care a inteles situatia si care chiar s-a implicat venind cu solutia. Calele le-am cumparat eu, si au intrat in pretul manoperei. Foarte corect si ii multumesc pe aceasta ocazie, ca a fost singurul dispus sa investeasca in sculele necesare unui astfel de motor. Pentru mine, asta spune multe. Sper sa nu fie considerata reclama, dar astea este realitatea cu care m-am confruntat1 point
-
E mai bine sa nu incerci. Nu este cu common rail, insa pompa ta VP44 e oricum destul de stricacioasa. E mai bine sa nu incerci asa ceva.1 point
-
pe langa faptul ca 320d M47 este un motor economic vrei sa-l faci mai economic bagand tot felu de prostii in el gen ulei de gatit? hai sa fim seriosi....bmw nu e trabant pentru detalii despre asa ceva vezi ce parere au cei de la bmw1 point
-
Ai luat-o personal si nu e cazul,nu te-am acuzat ca minti,daca asta ai inteles,imi cer scuze :console:1 point
-
Sa o stapanesti sanatos! Daca ai sub 100kg, scaunele sport sunt un mare plus. Daca nu, o sa ti se para extrem de incomode. Prietena mea are la E93 scaune sport si nu am reusit sa le aranjez a.i. sa stau comod in ele (103kg eu ), dupa un drum de 2 ore eram varza la spate. Cand aveam E46 coupe si vreo 10kg mai putin, desi aveam suspensie sport, stateam mult mai comod in scaun.1 point
-
1 point
-
Are 3 prinderi tu ai desfacut doar 1 trebuie sa incerci sa impingi mai tare in clema aia de acolo se elibereaza toate 3 prinderile.Mai insista acolo ai sqa vezi ca reusesti nu ai ce sa strici.Inceara sa ti apasat pe capac ca si cum ai claxona apoi apasa clema si elibereaza capacul Apropo de unde ai facut rost de volanul de M .Vreau si eu unul1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00