Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 11/11/15 in all areas
-
Te asteptai sa aiba vreo 35 de oameni 750i cu problema ta? Cine are bani de masini de genu mai rar pun intrebari pe forum si mai degraba se duc cu ea la tester.3 points
-
Pai de unde stii ca e 318? Chiar si asa, de o inscriptionare sta samsaru? L-au costat 20 lei cifrele alea in targ probabil2 points
-
@MuciX: da, stiu - voi mai studia, sa fie fasneata versus a putea merge linistit cu 130 fara sa evacueze banconte de 10 ron momentan prioritatile sunt: s-o pun pe numele meu (abia astept sa dau 1300 ron anual pe RCA! nu, nu mi-am convins niciunu' din parinti s-o ia pe numele lor, sunt niste deosebiti), s-o scot din service si sa ma asigur ca pierderile de ulei sub sub 150-200ml / 1000km. redimensionat pozele de pe pagina anterioara ca erau cam mari: http://i.imgur.com/NnqyokS.jpg http://i.imgur.com/Oo7BcIy.jpg http://i.imgur.com/wHUyx4W.jpg http://i.imgur.com/j0sZ5CJ.jpg http://i.imgur.com/JQbbVpq.jpg http://i.imgur.com/iXcndqW.jpg2 points
-
Merci guys, all of you, inca o data, pentru toate urarile! despre lumini: pt inceput o sa apelez la varianta cea mai comoda, niste becuri mai performante. Dupa ce voi constanta ca ori nu e suficient, ori se ard prea repede, voi trece la reconditionarea lupelor. Abia dupa aceea voi incepe sa studiez retrofit-uri sau xenoane. Sunt sigur ca se pot bricola cu bun gust. Voi posta aici orice update pe acest subiect. despre grup: de fapt, are motor de 2.5 cu cutia de 2.0 si grup de 2.0 (motorul provine de pe o automata din UK - chiar, poate sutesc si grupul de-acolo, ca inca exista masina donatoare, si probabil are si blocant) @r0n1n : da, putin wishful thinking, desi am auzit ca motorul de 535i nu e printre cele mai reusite... Iata si pozele: http://i.imgur.com/NnqyokS.jpg http://i.imgur.com/Oo7BcIy.jpg http://i.imgur.com/wHUyx4W.jpg http://i.imgur.com/j0sZ5CJ.jpg http://i.imgur.com/JQbbVpq.jpg http://i.imgur.com/iXcndqW.jpg2 points
-
Pentru cati bani ai lasat acolo trebuiau sa iti dea o masina, raman masca cata mitocanie, imi pare sincer rau de tot mai ales de banii tai, niste cacanari, ramai masca cata nesimtire2 points
-
Exact chestia asta le-am zis si eu, eu i-am avertizat ca daca suma depaseste 10.000eur sa scoata tot din ea, sa-mi puna piesele vechi inapoi si noapte buna, asta dupa vreo 7 saptamani de asteptari...primul lor deviz estimativ a fost telefonic intre 2-4k eur...am ajuns la 8500 dupa care mi-au spus tot telefonic ca orice ar avea masina, nu mia trebuie sa platesc si suporta ei...mamaaa, am zis ce baieti de treaba...in fine, ma cheama ca masina e gata, ei ma fac sa platesc factura de 8500eur si strangeri de mana si la revedere, eu fericit plec si se intampla pocinogul...ca noroc ca nu am ajuns departe de Munchen...adica ei m-au facut sa platesc factura de 8500eur ca sa nu mai pot da inapoi...iar eu roman credul tampit, nu m-am gandit sa fac testdrive cu ea ca doar nu is asa de nebuni nemtii sa ma cheme din Cluj pana in Munchen dupa ce am stat in prima faza aproape 3 sapt prin hoteluri in Munchen...si uite asa dupa prima factura a aparut un total de peste 15k eur...le-am zis ca ce au facut s-a numit manipulare si nu e corect...au zis ca ii pot da in judecata dar ca masina ramane la ei pana se termina taraboiul...asta mai trebuia dupa ce am dat 8.5k eur sa stau prin tribunale si fara X, masina fiind pe firma nici nu puteam sa apelez la ceva de genul protectia consumatorului si alea alea, desi si daca era pe pf nu cred ca ma baga nici dracu in seama, singura solutie ar fi fost tribunalul...asta e corectitudinea nemteasca...noi sa fim sanatosi ca boala vine...2 points
-
Mari tigani si prin de . Te uiti la monitor si il zgarii , demontezi aiurea pai astea imi par niste rautati maxime .2 points
-
Wow ! Sa te bucuri de el la maxim ! Costurile de intretinere sunt maricele ca la orice M sau S,dar bucuria si placerea cand te afli la volan e nepretuita :sorcerer: Ar trebui sa propunem moderatorilor o sectiune speciala la Masina mea - alte marci,e pacat sa nu pastram legatura,indiferent ce marca conducem2 points
-
Salut , o sa vreau sa va povestesc cat mai pe scurt ce mi s-a intamplat pentru ca nu stiu incotro sa o apuc. :hmm: Am fost cu masina E46 2004 diesel la spalatorie duminica seara 1 noiembrie 2015 , am mutat`o de 2 ori no problem. Cand sa plec , nu mai porneste. si un bubuit ... "in boxe". Incerc de 10 ori , nimic ... se auzeau acolo niste zgomote , nimic , bordu facea ca dracu. Vin cu cineva sa ii dau curent , pun in fata (pentru ca eu am bateria in portbagaj) ... dau la cheie ... parca se duce UN PIC mai mult de data asta (da sa porneasca un pic de tot) .... tot nu porneste si ii scade si lui intensitatea la tot ce este electric (la masina ajutatoare , logan 2004). Pun in spate ... direct pe borne. Porneste! :aww: Ce dracu fac ? incotro o apuc ? pe cine sun ? ce cumpar ? ce pare sa fie stricat ? bateria dusa sau ceva ? De atunci masina sta in parcare si nu m-am atins de ea ....1 point
-
1 point
-
1 point
-
te-a pacalit samsarul. putin probabil sa nu stie. motorul asta de 150cp 2.0 benzina 6cilindri, este intotdeauna euro3! nu exista niciodata sa iasa euro4.1 point
-
eu la farurile de e90 am bagat un furtunas pe la aerisitor prin care am bagat aer de la compresor,dupa am tinut farul cu partea geamului in apa si asa am vazut ca imi pierdea pe la masticul negru care erea pus la geam de cel care a desfacut farul cand a pus lupele,el vizual pare in regula dar avea destui pori pe unde iesea aer,in timp pentru ca farul se incalzeste banuiesc ca se formeaza pori daca nu sta sticla presata pe far permanent,asta a fost solutia prin care am aflat eu pe unde intra umezeala in faruri.dupa cu un pistol de lipit am incalzit plastic si le-am lipit pana na mai pierdut pe nicaieri,dupa le-am uscat bine cu un feon la interior si le-am pus pe masina,singurul loc pe unde intra aer acum find aerisitorul, unul singur la fiecare far.de 2 ani nu au mai aburit deloc.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Iti recomand service faur ZF din bucuresti pt schimb ulei CV1 point
-
ce vrajeala acel anunt sigur se adreseaza doar tiganilor si celor cu 4 clase maxim. mai cere si aproape 40 de mii pe ea... le.as rupe gura cu un levier la samsarii astia dar bineinteles, destept cel care vinde, prost cel care cumpara.1 point
-
Nu ma asteptam sa imi raspunda 35 de oameni , ciudat ca esti offtopic . Ma asteptam la o parere doua sau 3 asa cum domnu mecanic isi da cu parerea de stai sa vezi domne de probleme clasice aparute la motoru ala Probleme vor fii la absolut orice model , daca citeai mai sus observai de ce am evitat bmw service de aici , si am revenit si cu rezolvarea imi pare rau daca am deranjat anumite spirite1 point
-
Foarte bine zici! DupĂŁ care ne plângem pe topicul cu mașinile de vânzare ĂŽn România cĂŁ gĂŁsim numai cazane pe piațĂŁ. Lucrurile astea se coreleazĂŁ, sĂŁ știi!1 point
-
2 sunt bune? DOT 2004 cauciucuri de iarna si profil de 3mm cel mult 4. Hai sa fim seriosi putin, trebuie sa nu gandesti sa pui asa ceva pe masina iarna.1 point
-
In 2008 exista CIC.Este foarte posibil sa fie si retrofit.Schimbatorul este schimbat cu un model mai nou.Poti sa-i ceri seria de caroserie sa ne lamurim ce si cum.Masina cel putin in poze nu arata rau,totusi are 7 ani vechime.1 point
-
De ce? Bmw-iștii e bĂŁeți bogați? Numai pe fani_rabĂŁ.ro sau club_trabant sĂŁ fie ĂŽmpĂŁrtĂŁșite astfel de ĂŽnțelepciuni? PrejudecĂŁți! IatĂŁ cĂŁ realitatea e alta! Unii bĂŁeți mai sparge o sĂŁmânțĂŁ, mai stoarce un kil de ulei de floare pentru bolid. Ei este patiseri ecologiști. Greșelile sunt intenționate, pentru culoare și savoare.1 point
-
1 point
-
Daca ai cutie manuala iti intra 1,5l de ulei si daca intentionezi sa il schimbi regulat la 100000km poti pune orice ulei ce respecta norma 75W-80 parca. Il poti schimba usor chiar tu. Legat de uleiul de motor, avand si filtru de particule, pune 5w-30, unul de calitate. Shell, Mobil, Motul, Fuchs sunt f. ok. Sa respecte norma LL-04.1 point
-
Horror story in toata regula...pacat ca s-au prostit si astia de la bmw, o patesti aici o patesti si afara..1 point
-
Cumnatul meu are 530d xD automat din 2006 si are un consum de 7% extraurban dar nu menajeaza deloc masina1 point
-
Aici sariti cu gura pe bietul om, iar pe topicul cu consumuri sunt oameni cu 530d carora le consuma 5 extraurban la 140h )) cine sa mai inteleaga.. Dar oricum, mi se pare irelevant ca se discuta de consum pe un topic de vanzare. Chiar si daca omul putea sa exagereze putin, e irelevant in fond.1 point
-
1 point
-
azi mi-a ajuns bordul 6WB , din pacate mai dureaza cam o saptamana pana ajunge si programatorul http://s12.postimg.org/3qmcs3s6x/IMG_20151106_WA0002.jpg Urmatorul upgrade: Harman Kardonn1 point
-
1 point
-
1 point
-
@ neo - Pe franfurter a stat si Monstruletul...ah da si ca semn de bunatate, in alea aproape 3 sapt de stat in Munchen mi-au dat bilete de autobuz ca sa pot circula prin oras @ tradov22 - Multumesc.1 point
-
@CautRezolvari Puteai lasa ceasurile de pe 320d, se codau si ar fi functionat corect. La fel si cele de Anglia, se pot coda sa iti arate km, l/100km, etc plus ca acum daca deschizi usile de pe dreapta, in bord o sa iti arate pe stanga si idem pt cealalta parte. Legat de diferential, o sa iti crape in scurt timp si niciodata nu o sa pui cum trebuie puterea pe jos, ar trebui sa te orientezi spre un LSD Quaife, ar merita sa te poti bucura de puterea pe care o scoate masinuta.1 point
-
Mike, trebuie sa ii intelegi, nu prea ajung multe masini la reprezentantele din Germania cu retrofiturile care le aveai tu pe E71 mai ales NBT si au fost curiosi sa vada cum e posibil sa functioneze. Anul trecut am ajuns si eu la service-ul BMW de pe Frankfurter Ring in Munchen cu E93-ul pentru o chestie minora si s-au strans vreo 10 la masina sa o "studieze". Trebuia sa stau 10 minute la service rapid dar am sfarsit prin a pierde vreo 2 ore pentru ca m-au intrebat o groaza de lucruri de nbt, softclose si camera. ))1 point
-
Mda...pai am vb cu seful mare de la Niederlasung...si dupa ce i.am spus la final problemele a zis: masina merge? Am zis da...el zice et voila...il intreaba pe baiatul cu care tineam legatura pt masina mea daca e adevrat ca lipseste, capacelul, ca capacul de motor e lipsa etc etc etc el zice da...sedu zice...eh, astea sunt minore...se poate spala...am uitat sa precizez ca trimul din jurul navigatiei era zgariat la fel si ecranul nou nout pus nu de mult de neo...cand i.am intrebat de ce au umblat acolo din moment ce eu aveam probleme mecanice la motor...a fost liniste de mormant...asta e...incerc sa ma feresc de reprezentante desi din ce am citit pe forum cei mai buni mecanici in Mercedes din Ardeal sunt la reprezentanta in Tg Mures...o sa merg la ei pt revizii (inclusiv schimbat ulei cutie, lichid frana) si vedem dupa...dar as fi preferat sa merg la recomandarea cuiva...1 point
-
@quze ...m-au chemat sa.mi iau masina ca e gata si cand le.am spus sa faca testdrive hard cu ea sa nu cumva sa ma lase prin austria sau mai stiu eu unde, au zis ca e ok pt ca s.a mers cu peste 200km/h si a fost ok...am ajuns la ei, am platit si inainte sa urc pe autostrada in Munchen pe la 100-110kmh s-a aprins drivetrain error,... am plecat de la ei cu vopseaua stearsa de pe scaune...capacul de la spalator far dreapta lipsa, capac motor lipsa, sunetul in masina ne-existent (au dat vina pe modificarile facute dar odata ajuns la neo am vazut modulul tv care in mod normal avea culoarea alba cand l-a instalat adi acum, era plin de amprente negre si mazgalit, am ramas socat, mi-au desfacut masina sa vada cum s-au facut legaturile/instalat NBT /TV Hd si mi-au ars modulul tv, mi-au intrerupt fibra si asa am ramas fara sunet, aveam ulei de la cutia de viteze intre trimuri langa schimbator, compresorul de clima avea ambreiajul rupt, ventilatia in scaunul soferului nu functiona, ventilatie care daca puneam pe primul nivel imi facea probleme la spate dupa 10min de functionare... Din pacate pt mine experienta bmw s.a terminat cu un gust amar...si nu pt ca am avut neplacerile mecanice...se poate intampla cu orice masina fie ea second hand sau noua...dar modul in care am fost tratat eu si masina mea intr-un service BMW in Germania este inadmisibil...daca vreodata voi mai avea BMW acesta o sa fie E39 sau E38... P.S. Am primit o invitatie pt testdrive cu G11 750i in 21noiembrie in Cluj ca scuza pt neplacerile create in Germania...sa-si tina testdrive-ul pt ei...pe mine nu mai eu cu ce sa ma impresioneze, unde ma asteptam sa o faca au dezamagit intr-un mod grosolan...1 point
-
Bun...vad ca lumea e suparata ca le pica turbinele mici pe la 75k km si is suparati...bun...pe scurt, dupa cum stiti am avut unele baiuri cu X-ul (nici acum nu stiu EXACT care a fost baiul cu el, doar s-au schimbat piese ca intr0un LEGO)...am platit 15.300eur (pe langa facturile atasate aici am mai platit 2 catalizatoare (fara de care nu-mi acordau garantia, va rog sa retineti cuvantul garantie si ambele turbine) factura catre BMW Niederlasung...peste 2500eur cazarea/mancarea pt 3 sapt in total in Munchen pt 2 persoane, 600eur transportul cu platforma, inca 500eur drumul cu avionul a doua oara...etc etc...ma apropiu de 20.000eur cheltuieli cu X-ul din iulie pana acum (nu au vrut sa imi acorde TVA-ul inapoi si singurul beneficiu a fost 10% din factura)...buuuuuuun...am dat X-ul...ma suna domnul la care l-am dat, acum 4 zile: ca i s-a aprins eroarea cu Drivetrain si ce sa faca...am inghetat...dar mi-am adus aminte ca bagasem benzina de la lukoil la intoarcere in tara (am fost nevoit)si tot asa mi-a dat si mie...am facut plinul cu benzina 100OMV si a disparut eroarea...am ajuns la Cluj a doua zi si pe tester mi-a dat ceva eroare de Knocking detonation sensor...pe scurt de la benzina proasta...l-am sfatuit la randul meu pe domnul respectiv sa alimenteze doar cu benzina de la 98 in sus si sa vedem ce se intampla, a zis ok...dar ca sa fie impacat i-am reamintit garantia la BMW, am inchis si imediat am sunat la Munchen si am vb cu p0ersoana care se ocupase de mine pe tot parcursul reparatei in service, il intreb: Michael, am dat masina dar domnul la care am dat-o a "primit" eroarea clasica Drivetrain error, cum beneficiaza de garantie? Merge la oricare reprezentanta BMW in ROmania o verifica si daca se dovedeste ca una din partile componente schimbate e de vina se schimba gratuit, nu? ZIce sec: Nu...ca sa beneficieze de garantie trebuie sa vina cu masina la Munchen... Am zis ca glumeste si ca asa ceva e inadmisibil...daca stiam ca asa se pune problema o reparam la colt de strada...a zis ca 90% asa e dar isi suna seful si ma suna inapoi...au trecut 4 zile dar inca nu m-a sunat...m-a sunat in schimb domnul la care am dat X-ul si mi-a zis ca e ok, a fost de la benzina...am ezitat sa-i spun patania cu BMW Munchen si ma rog sa nu aibe vreo problema ca altfel va trebui sa urce masina pe platforma s-o duca la Munchen... INCREDIBIL!!!1 point
-
foarte frumoasa masina, imi place mult E46 FL Coupe, evident aici contribuie si pachetul M la tine. Subiectiv fiind evident, evacuarea aka M3 nu isi are rostul pe un diesel, mi se pare inspre penibil cand lasi un nor, mai mare sau mai mic, de fum negru dupa ea, in rest e superba masina si modificarile cu gust. Nu cred ca un intercooler de 3 ori mai mare te ajuta, dimpotriva, in caz de turbina stock si o crestere minima de putere pe care ai avut-o rezulta un lag mai mare, te-ar ajuta mai mult o tubulatura turbo din furtune de silicon si un intercooler chiar si stock dar etans. Felicitari oricum pentru masina, e pe maini foarte bune!1 point
-
Am facut cateva poze "de toamna" ... http://s2.postimg.org/dryf190ph/12182502_1231352586891721_9215672957463770679_o.jpg http://s2.postimg.org/9wv0yohjp/12184069_1231352590225054_8033884773384062542_o.jpg Intre timp am facut si DPF OFF + soft nou la baietii de la PowerTech Buzau despre care am numai cuvinte de lauda...masina merge muuuult mai bine.... mai jos este graficul dyno. Ma abtin de la comentarii despre softul anterior (facut de George de pe forum), o sa o consider teapa mea si nu il recomand celor care planuiau sa faca modificari la el in viitor. Pe softul anterior masina avea 207cp si 450nm masurati pe acelasi dyno, problema vine din faptul ca era practic un "power box" deoarece puterea se obtinea cu o presiune f mare in turbina si timpi de injectie mai mari ... nu sunt un cunascator in domeniu, dar mi s-a explicat ca acela nu se numeste chip tunning si ca riscam sa stric destule pe la masina. In prezent cu o presiune mai mica in turbina si motorina mai putina, culmea se obtine o putere mai mare... http://s1.postimg.org/s85tvd2d7/12196237_1082489675109195_1219184032703141323_n.jpg1 point
-
Ce treaba are asta cu topic-ul asta? tu peste tot, ridici bmw'u in slavi.. Inteleg, esti fan bmw, toti suntem, dar un AMG ramane un AMG.. Pana nu conduci unul, nu are rost sa vb aiurea .. Singurul amg care l-am condus a fost un C63 amg putin "gadilat", si asa senzatie misto, si sunet, nu am mai avut in nici o alta masina, si am condus destule.. Da, bmw este si va ramane preferatul multora dintre noi, dar nu as zice nu la un mercedes misto sau un audi.. @mike.. Sa o stapanesti sanatos, frumoasa racheta.. Am tot vazut masina prin ORadea cand era la DIPstar.. Vad ca si clip'ul este facut tot in Oradea. Culoarea originala era negru? eu zic, ca negru arata cel mai bine, si cu jantele culoarea lor oem.. negru cu interiorul ala crem,superba! ORicum, o masina de care nu prea poti sa te plictisesti, cand auzi sunetul motorului uiti de toate .. ..1 point
-
Mda...aici umpic dreptate....voi schimba culoarea si voi lua nite jante, dar mai pe la primavara... Multumesc Multumesc fredie, daca moderatorii ar fi deacord as posta in continuare, m-am obisnuit tare cu bmwclub (cu bune si rele )...oricum f multe nu o sa-i fac...doar un facelift eventual...bara fata/spate, evacuari si faruri/stopuri... "Legal" nu Asta ar fi culoarea originala...ceva in genul Monstruletului...oricum, voi da jos plastidip-ul si voi infolia tot in alb perlat...parca nu e asa dispus la o paleta larga de culori cum era X-ul .1 point
-
1 point
-
1 point
-
N47 pe ce model? Ai schimbat-o la ei sau doar ai ĂŽntrebat?1 point
-
Da o fuga pana la Iasi. Cauti atractii turistice pe traseu, faci o excursie si revii cu zambetul pe buze (Completechip).1 point
-
Exact asa este !!!S-a dus draq DPF ca are 500.000 km masina si e aproape termenata de viata si noi nu punem altul ......noipunem teava facem soft la resoft sa stoarcem si ultimul gram de viata din ea si ne postam pe forum ca avem masini de masini si suntem smecheri mafioti. Pai voi stiti ce inseamna sa fi mafiot cu BMW? Cand ai numai OEM frate pe ea....cand te trezesti noaptea singur cu cheia in mana si spui :Am numai originale pe ea.Asta inseamna sa fi mafiot. Giovani conduce alta marca.1 point
-
Nu se poate sa fie nerealist. Eu traiesc intr-o lume reala, deci am un consum real. E consumul care il are masina mea, in particular. Probabil pentru voi "capitalistii" este un consum "nerealist".1 point
-
1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00