Jump to content
Hai si tu la Poiana Brasov la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/13/15 in all areas

  1. Cum ziceau si colegii mai sus, de la punctul 1 ar trebui sa incepi cu 1800 nu cu 3500. Si de acolo sa mai scazi. Asta nu e masina. Eu inteleg ca tu esti smecher si vrei bani, dar banii se muncesc nu se iau pe degeaba.
    3 points
  2. Eu cred ca toate service urile vor sa faca niste banuti frumosi pe urma ta. Motorul ala ze poate repara cu o suma nici mica dar nici mare si nu cred ca e dracu chiar asa de negru cum zic ei.
    3 points
  3. Hai k m-ați convins...cel mai carburant ever e cel prezentat in acest topic. Vai de ala care o sa cumpere o masina trecutĂŁ prin stilu' barbar ca asta. (
    3 points
  4. De ce? Bmw-iștii e bĂŁeți bogați? Numai pe fani_rabĂŁ.ro sau club_trabant sĂŁ fie ĂŽmpĂŁrtĂŁșite astfel de ĂŽnțelepciuni? PrejudecĂŁți! IatĂŁ cĂŁ realitatea e alta! Unii bĂŁeți mai sparge o sĂŁmânțĂŁ, mai stoarce un kil de ulei de floare pentru bolid. Ei este patiseri ecologiști. Greșelile sunt intenționate, pentru culoare și savoare.
    3 points
  5. Am citit undeva ca e si mai buna combinatia cu ulei de masline si cu ulei de peste, cica poti sa faci o cura cu gazele care ies din teava de esapament si sa iti intaresti sistemul imunitar.
    2 points
  6. Cum v-am obisnuit,de obicei eu fac o afirmatie pe baza unor fapte ce se pot dovedi. @John92 daca ai putina demnitate,iti accept scuzele.
    2 points
  7. Proasta idee sa o duci la filaret Eu as face asa Chemi o platforma si o duci in alta parte asa cum e cat mai repede, oricum o sa te usuce constatarea la cat au desfacut aia. Schimbi patina sparta, curatata baia si sorbul bine, schimbat filtrul de ulei si uleiul si pornit motorul Totusi sorbul de ulei are o sita si mi-e greu sa cred ca bucati de plastic din patina au trecut de sita si chiar daca au trecut s-au oprit in filtru In cel mai rau caz poate s-a paradit si pompa de ulei, pompa e intre filtru si sorb ca traseu Inainte sa pornesti motorul scoti senzorul de presiune de ulei si conectezi un manometru si vezi ce presiune ai la ulei Se poate sa-ti fi indoit supape dar asta e o chestie care se remediaza suportabil ca costuri, schimbi supapele indoite si planezi chiulasa Dupa ce pornesti motorul daca intr-adevar bate inseamna ca a suferit din lipsa de ungere si cel mai bine ar fi sa te orientezi spre dezmembrari pentru ca e prea mare bataie de cap si costuri prea mari ca sa renteze sa-l faci Un motor chel ca al tau nu cred ca sare de 500 euro, chiar eventual daca tre sa-l schimbi te poti orienta spre un motor mai mare Masina merita sa o faci pentru ca vad ca ai intretinut-o si ai bagat bani in ea Chiar daca zici ca face 5000 euro la banii aia gasesti cazane Iti recomand sa te duci la Bogdan aka BM Garage pentru ca este un om cinstit, responsabil si cu preturi decente.
    2 points
  8. Dupa o scurta pauza in care am si vândut mașina am hotĂŁrât sa aduc niște informații pe care eu nu le am gasit. Cand am cumpĂŁrat eu masina, proprietarul a fost roman, avea taxa plĂŁtitĂŁ si tot asa. Ăntre timp am plecat din tara si am pus masina la vânzare si pe site-URI din tara si pe mobile.de. Dupa ce am vazut ca din tara primesc telefoane doar de la niște idioți, am scos masina de la vânzare de acolo. In cele din urma am vândut masina in Germania. Aici am dorit sa si ajung. Nu știam ce acte imi trebuie sa o vand aici asa ca in urma acestei tranzacții am aflat. Este foarte usor aici. 1. Carea mașinii, 2. Certificatul, 3. TĂV ( il poți face liniștit cu nu stele de ro.), 4. Asigurare pentru DE, 5. Contract de VC descĂŁrcat de pe net. In 30 de min omul are masina pe numele lui, cu nu ere si toate actele de Germania, iar eu mi am luat numerele de pe ea si am plecat acasĂŁ. ToatĂŁ lumea fericita. Mi au mai rĂŁmas o pereche de jante, ca cele din poze, cele de xdrive, si suportul de ski complet. Cine dorește le pot vinde. Jantele sunt pe 17 cu anvelope de iarna.
    2 points
  9. daca asta e masina de 210000km eu sunt gigi becali :hyper:
    2 points
  10. Eu nu stiu ce carburant mai bun sa-i bag,iar altii isi bat joc de masinile lor cu buna stiinta.
    2 points
  11. Harti BMW 2016 - Torrent Aici aveti toate hartile posibile.
    1 point
  12. Pai daca nu deschide/inchide cand/cum trebuie? Termostatul fix asta face, regleaza temperatura lichidului de racire.
    1 point
  13. Masina e mai lasata pe o parte "cam 1mm"? Probabil sunt mai multi mm la mijloc pentru ca la "cam 1mm" nu cred ca e o problema reala.
    1 point
  14. On topic: domnu Mihai nu o upgrad-ezi la gpl? Dupa aceea sigur Mojorin o cumpara. Deocamdata ezita ca nu e, inca, eco friendly.
    1 point
  15. Aer in instalatie. Termostatul inchide si deschide la valori gresite ale temperaturii. Mai este posibil sa fie si sonda de temperatura dusa.
    1 point
  16. Mie imi apare e60 2006 Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  17. Numai fraierii de la bmw nu au observat valul de cumparatori de F-uri, care, datorita multiplelor avantaje, imediat dupa achizitie monteaza gpl.
    1 point
  18. Motorul merge ca un ceas elvetian defect.
    1 point
  19. Am vazut niste strokere facute din 2.7 eta, turate pana pe la 7500rpm care suna maiestuos, dar nu-i pentru mine stroker. Imi place cand le vad la altii si cam atat. Eu vreau masina asa cum a intentionat-o armata de designeri si ingineri la vremea ei.
    1 point
  20. cum au zis colegii,mai ia si o a doua parere. nu cred ca ,cuzinetii sau arborele cotit au fost afectati.
    1 point
  21. Pfff ce treaba nasoala ... Parerea mea e sa gasesti unul fara anexe in dezmembrari ,oricum acolo ai un fel de garantie cateva zile asa a sa iti faci o idee. Ca sa reconditionezi motorul ...e destul de costisitoare ,nu stiu cat costa un arbore nou ,banuiesc original... Ar mai fi o varianta pentru reconditionarea arborelui la o cota nominala sau reconditionare prin incarcare (este o firma la SM care face asa ceva)
    1 point
  22. Vezi ca este un tip prin Berceni care vopseste orice piesa din interiorul masinii. Si-a vopsit trimurile un prieten si a iesit foarte bine. Il cheama Filip nr contact: 0728.222.210 Bafta
    1 point
  23. Pai cred ca cel mai bine cauti sa iei un motor fara anexe de la dezmembrari, dar de preferat sa fie de pe vreo masina lovita, ca sa fii siguri ca motorul mergea si ii schimbi tu tot kit-ul de distributie. Ai iesi mult mai ieftin decat dupa devizul de 10-15.000 RON care sigur ar creste in realitate (estimarea e una, realitatea alta). Se pare ca distributia asta a devenit problema mare, nu stiam ca si la benzina este (in afara de e46-le ala de 1.9i), a ajuns cureaua de cauciuc a VAG-ului mai fiabila decat lantul metalic al BMW-ului. Intinzatoarele vechi prezinta fisuri, rupturi? Si in situatia asta, in cazul omologarii, cum se poate trece motorul nou ca fiind fara serie? Asta in caz de alt "Doamne fereste!". Ia uite, asta cred ca o dezmembreaza la o comanda de-asta, de genul motorului: http://olx.ro/oferta/bmw-116i-avariat-ID50diV.html#fa4f0f186d. In plus, cred ca fiind adusa din DE, i s-a rezolvat problema cu simt de raspundere acolo daca a avut-o si nu cred ca motorul in sine sa fie lovit. Merita un telefon dat. In rest, sa ai spor la rezolvarea problemei si sa-ti ajute Dumnezeu sa scapi fara batai de cap si cheltuieli mari!
    1 point
  24. Eu eram cel cu diesel-ul care ucide planeta... va rog sa ma scuzati
    1 point
  25. Poti folosi plasti dip sa vopsesti ramele. O sa iasa foarte bine.
    1 point
  26. Hai sa detaliez gluma! Domnul de mai sus pe un alt topic a afirmat ca are gpl pe Bmw-ul sau de 272 de cai si a facut referire la Bmw-ul diesel al altui user ca ucide planeta. Oricate poze ar posta vanzatorul, in niciuna n-ar aparea butelia de gaz, ca n-are aceasta masina. Omul nu si-a permis gpl. (gluma)
    1 point
  27. ) degeaba dati minusuri, ca nu intelegeti gluma! (poveste mai veche) +1
    1 point
  28. Ai grijĂŁ cĂŁ nu are gpl!
    1 point
  29. A intervenit iar devoratorul de minusuri. Ar da si cate doua saracul dar nu poate. E o vorba, ce nu te omoara te face mai puternic. Stai linistit ca topicul meu ramane in picioare si cu minusurile tale. Om slab oricum. Anuntul inca mai e valabil
    1 point
  30. Este valabil, specificatii HiFi-System (option 676): 2 treble loudspeakers, front 26 mm2 mid-range loudspeakers, front 100 mm2 bass loudspeakers, 217 mm2 mid-range loudspeakers, rear, 100 mm2 treble loudspeakers, rear 26 mmMid-range /// 2 x 40 W (2 Ω) Bass /// 4 x 25 W (2 Ω) P.S. Multumesc mgs
    1 point
  31. Nici nu-mi imaginez cat umblai daca bagai doar uleiul...
    1 point
  32. te felicit pentru pasiunea ta si off topic :sper sa ai si un caracter placut ca si omuletz, si nu ca pe majoritatea pasionatilor auto pe care ii stiu ce sunt in lumea lor si super gretosi
    1 point
  33. Micile amanunte am uitat sa le precizez cum ar fi schimbarea ECU,a cutiutei din stanga jos volan si cheie contact dar acestea sunt evidente precum si toata instalatia electrica motor plus pompa frana-dsc si ce mai era in acel ansamblu. Este posibil sa mai fi uitat si alte amanunte care au fost schimbate dar daca voi fi intrebat probabil imi voi reaminti in caz ca cineva va avea nevoie. Un nou schimb de ulei+ filtre si tot ce trebuie este facut doar aveam multe noutati si ar fi pacat.De aceasta data am ales tot Motul 8100 X-Clean+ dar varianta 5w30 care este recomandata pentru acest motor si am considerat ca nu are un rulaj mare privind starea masinii. Intre timp ce s-a lucrat la masina eu a trebuit sa ma ocup de dezmembrarea englezoaicei si am curatat-o bine zic eu.Nu am gasit gram de rugina undeva pe caroserie sau aripi,usi sau sasiu.Mai ales sasiul era foarte curat,lucea zici ca acum iesise din fabrica de la vopsit. Dupa montarea tuturor celor necesare a venit timpul sa montez evacuarea,evident ca doar cea de 3.0d se potrivea dar doar pana la difuzorul bara spate pentru ca avandu-l pe cel de CSL finalul evacuarii nu putea fi prins.Am optat sa ii montez doar downpippe-ul pentru ca urma sa plece la evacuare. Il montam si in sfarsit ii putem da prima cheie asa cum trebuie,PORNESTE!DOAMNE CUM SE AUZEA MOTORUL ASTA DOAR CU DOWNPIPPE!!!Era un muscle car si nu exagerez.Se auzea gros turat exact ca un muscle car sacadat,tare si gros. Dar ceva nu era in regula...motorul area o vibratie care se simtea si inaintrul masinii si mai ales se observa la nuca schimbatorului.Imediat o bagam la consultatie,testerul pe ea.Toate ok in limita modificarilor facute pentru ca nu puteam sa ne uitam ca la un 3.0d stock,doar ca INJECTORUL 6 cel pe care nu l-am dus la verificat nu era in valori ca restul.Nu a contat ora imediat l-am sunat pe respectivul pana a raspuns si i-am spus ca nu este bun si etc si ca vreau maine la prima ora sa il trimit inapoi si sa imi dea altul.Asa a si ramas. A doua zi cand ajung la garaj tot se mai faceau teste si dupa o perioada ce motorul a fost lasat sa functioneze a disparut si acea vibratie iar injectorul era in parametrii.Cand mi-a dat vestea mecanicul imi venea sa il pup,totul era cum trebuie dar nu eram 100% sigur pe acel injector. Mai las masina cateva zile pentru a se face ultimele retusuri si pentru a se mai verifica din cand in cand injectorul.Nu au mai aparut probleme si pentru asta domnisoara a primit dupa parerea mea cel mai delicat si finut cadou o bara de rigidizare fata din aluminiu folosit la navele spatiale-pentru a fi cat mai usoara-(nu mai stiu ce denumire are acest aluminiu dar asta mi-a atras atentia cand am citit descrierea americanilor) cu carbon.Acum suspensia putea fi folosita la maximul ei.Cei de la care am comandat-o au simtit nevoia si in pretul piesei mi-au dat cadou si un set suport numere(nu puteau sa trimita 2m de carbon! ) Cand ajung cu bara la garaj mecanicul imi spune ca si-a luat si el o bara si a trebuit sa o taie si sa faca niste adaptari la lea pentru ca nu incapea sub capota(lovea in capota mai exact).Mi-a fost frica la inceput dar dupa ce am vazut-o montata mi-am dat seama ca americanii s-au gandit la toate,era de acolo! Mai jos veti avea si o poza cu interiorul unui tampon motor 3.0,cel care am spus ca este mort,este diferit de cel 2.0d prin faptul ca acesta dupa cum vedeti are ulei in interior si este actionat vacumatic,cand se pune contactul acesta ridica motorul(sper ca am explicat corect).Asta este unul din retusuri pentru ca uitasem sa opresc instalatia tampoanelor cu T-urile dar din fericire am gasit-o in amestecul de piese. http://s20.postimg.org/6a8sjaaih/Picture_006.jpg http://s20.postimg.org/j46ucmny1/Picture_051.jpg http://s20.postimg.org/f3zp0dxh5/Picture_050.jpg http://s20.postimg.org/qp9v83iyh/Picture_049.jpg http://s20.postimg.org/nxqlhhkft/Picture_047.jpg http://s20.postimg.org/6vxrfe5kp/Picture_052.jpg http://s20.postimg.org/8wswdyr3t/IMG_0708.jpg http://s20.postimg.org/k7vk2bxyx/IMG_0710.jpg http://s20.postimg.org/vo1z0dc55/IMG_0887.jpg http://s20.postimg.org/ytmkqkurd/IMG_0889.jpg
    1 point
  34. Inca mai caut interior piele. NU ma intereseaza negru. Multumesc
    1 point
  35. Salut, magazie de cd virtuala, se conecteazĂŁ ĂŽn locul magaziei normale, este plug&play, are usb card și Jack. Eu am Yatour. Cauta pe google
    1 point
  36. Inca mai caut, schimb interiorul meu sport cu unul de piele.
    1 point
  37. Sa mai ai vreo 4-5k euro pe langa...
    1 point
  38. Nu ti-a inchis nimeni telefonul in nas. M-ai sunat sambata la ora 14:00 ca sa-ti fac o constatare fix in ziua aia. Ti-am spus civilizat sa revii luni cu un telefon ca sa te programez tot pentru luni sau marti. Mi-ai zis ca poate te pot programa duminica, iar eu ti-am zis ca nu lucram duminica. Nu aveam timp de discutii prea mari pentru ca lucram la masina altui client de pe forum (FRE) si nu mi se pare civilizat ca cineva sa astepte ca sa port eu o discutie cu tine practic despre nimic. Ti-am raspuns la intrebari si ti-am oferit o varianta: o programare pe luni. Evident ca nu te puteam programa sambata pentru data de luni pentru o constatare la articulatie. Ai zis ca revii cu un telefon in caz ca nu rezolvi tot in ziua aia. Erai mult prea grabit, asa ca nu avea vreun rost sa te programez. Nu e vorba de o problema foarte mare, n-ai zis ca esti cine stie unde cu masina ramas in drum sau altceva de genul asta. Un service trebuie sa prioritizeze lucrarile pe baza de gravitate. Un zgomot la articulatie nu va fi niciodata o prioritate. Ti-am si recomandat sa mergi prima data la o vulcanizare si sa verifici prezoanele. M-au mai sunat oameni sa-mi ceara un sfat pentru ca erau in situatii destul de nasoale. Cu cea mai mare placere i-am ajutat. Eu am un program pe care-l respect. Respect programarile si lucrez doar astfel. Nu sunt obligat prin nimic sa te primesc duminica la o constatare. Daca veneai la mine si faceam noi vreo greseala si reclamai un zgomot aparut, veneam si noaptea sa vad ce e. Dar nu in conditiile astea. Sunt foarte selectiv cu clientii. Multi au impresia ca in viata se merge pe principiul clientul nostru, stapanul nostru. Eu ofer si cer respect. Clientul este egalul meu, nu sunt sluga nimanui. Asta cu banii mei nu sunt buni pentru el e din acelasi film cu lautarii cu bancnote lipite pe frunte si exprimari de genul "da' ce domne, banii mei n-are stema pe ei"?
    1 point
  39. Nu vreau sa dau bani. Vreau schimb. Scaunele mele sunt mai valoroase decat unele de piele simple.
    1 point
  40. Stiu ca se cauta mult interiorul meu, dar eu simt nevoia sa schimb ceva. Doar sper sa gasesc ceva intretinut si sa arate bine.
    1 point
  41. Indiferent. Important e sa fie piele. Vreau ceva diferit, sa schimb ceva. Mi-ar placea sa fie maro sau rosu.
    1 point
  42. Dupa ce ca esti de o saptamana pe acest forum si habar nu ai ce vorbesti,nu vreau sa ma cobor la mintea ta, nu are rost ,mai bine iti vedeai de treaba ta,aaa blugi vin sa mi cosi tu in cur poate esti si croitor
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.