Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 11/14/15 in all areas
-
Vand Bmw COMPACT M Paket - 320d - -150cp / Euro 3 / taxa 600euro / co2 148 - Bara fata M originala - Bara spate M originala - Praguri M originale - Xenon Original cu Spalatoare Faruri - Senzori Lumina si Ploaie - Interior M complet ( scaune , plafon negru , volan M , praguri interioare M , footrest M , presuri originale M Performance - Suspensie M Technic - Climatronic - Computer Bord - Pilot Automat - Oglinzi Retractabil Electric - Tapiserie Piele Alcantara Impecabila Fara Rupturi + Incalzire in Scaune - Masina se prezinta in stare foarte buna , revizie recent facuta , bucse brat schimbate si pivoti noi, filtru epurator , filtru aer , filtru motorina si filtru ulei + ulei schimbate in urma cu 500km . - Toata mecanica noua pe spate si fata cand zic toate ma refer la : rulmenti , bucse bascula ,bucse excentrice , bucse inferioare si superioare , aparatori si protectii discuri , toate piele de care am mentionat mai sus sunt absolut noi montate in servis (LEMFORDER ABSOLUT TOT) - SUSPENSIE REGLABILA NOUA CUMPARATA PE DATA DE 17.09.2015 CU FACTURA SI GARANTIE - Accept test oriunde ATENTIE : NU SE VINDE LA PRETUL ACESTA CU ROTILE DIN POZE , CU ROTILE DIN POZE SE ADAUGA 600EURO. Se vinde CU JANTELE DE IARNA CU ANVELOPE NOI 205/55/16 VARIANTE DOAR CU BMW E46 COUPE 320CD SAU BMW E39 520D (LA VARIANTE ALT PRET) NU MA INTERESEAZA VARIANTE CU ALTE MARCI , DOAR CE AM PRECIZAT MAI SUS , NU INSISTATI ***NU DERANJATI INUTIL*** ***PRET 3700Euro . *** CONTACT : 0742 39 22 52 PRETUL ESTE USOR NEGOCIABIL1 point
-
1 point
-
problema cu nivelul la gong/pdc se poate rezolva din codare. la tine este o incompatibilitate intre firmware-ul de pe cic si cel de pe statie pe care tocmai ce l-ai updatat. daca vrei sa functioneze totul corect, este obligatoriu ca TOATE modulele masinii sa fie la acelasi ilevel. Diferentele de firmware intre module duc la tot felul de probleme si din ce inteleg eu masina ta e un cocktail de module, statia e fabricata in 2005 (3 ani inainte de CIC) dar are ilevel nou, CIC-ul e din 2010 si nu a fost updatat niciodata, MULF-ul probabil e al masinii care e din 2009 daca imi amintesc eu bine. Un retrofit de CIC se face putin diferit daca vrei ca totul sa fie OK. Primul pas e sa faci un upgrade la toata masina si sa aduci toate modulele la acelasi ilevel, apoi pui CIC-ul si ii faci upgrade daca e cazul la acelasi nivel cu restul masinii. De ce crezi tu ca reprezentantele nu pot face upgrade de ilevel decat la toata masina si nu aiurea pe cate un modul cum li se nazare. Si pe F-uri este aceasi cerinta si iti pot da un exemplu de care s-au lovit multi. La F10 daca faci upgrade la kombi (orice versiune ar fi) si la restul masinii nu, cruise control-ul nu o sa mai mearga chiar daca este optiune de fabrica. O sa gasesti o eroare ciudata pe ICM (invalid checksum) si va fi greu sa intelegi de ce ICM-ul are o eroare de checksum cand tu nici nu te-ai atins de el. Cruise controlul nu va merge dar nu vei gasi nici o eroare referitoare la el pe nici un modul. Sa spui ca CIC-ul este "mai prost/slab" decat CCC-ul care a fost dezvoltat de BMW prin anii 1999-2000 e ca si cum ai spune astazi ca un Nokia 5110 este superior unui smartphone doar pentru ca avea butoane de cauciuc.1 point
-
http://s23.postimg.org/4hb32g0mv/20151114055418.jpghttp://s23.postimg.org/uoc9yeiwn/20151114055433.jpghttp://s23.postimg.org/dubo6k4dz/20151114055439.jpghttp://s23.postimg.org/5xmlkl3jr/20151114055447.jpghttp://s23.postimg.org/xnj6lisdz/20151114055454.jpghttp://s23.postimg.org/83gwf3707/20151114055500.jpghttp://s23.postimg.org/5dc5vmzp3/20151114055509.jpghttp://s23.postimg.org/wdpyk7nzr/20151114055551.jpghttp://s23.postimg.org/kd4ijhgl3/20151114060501.jpg pe lateral intariturle sunt rupte, cel mai probabil de la transport. exista si 2 taieturi care se vad in poze. airbag urile nu au fost sarite. pret 100 eur1 point
-
1 point
-
Motorul de 3.0 benzina are probleme la injectoare. Toate au fara exceptie. Daca ai shimbat deja unul si face la fel cu siguranta a picat altul. Asa face - cand pica unul pica apoi pe rand unul cate unul. Am avut aceleasi simptome la 3.0ul meu. O sa scapi de problema doar dupa ce schimbi toate injectoarele.1 point
-
1 point
-
S-a rezolvat si cu sunetul. Update-ul era cheia. Insa acum ma lovesc de alta problema. Gong-ul, PDC-ul si vocea de la Navi suna foarte tare. Si cand spun TARE, nici nu te poti intelege in masina de ele. Cu toate ca le-am setat pe minim din meniul CIC-ului. Daca mai pun si neajunsul ca ventilatia nu mai stie sa sufle simultan la parbriz, corp si picioare, balanta inclina foarte mult spre revenirea la CCC. Sunt niste neajunsuri care pentru mine conteaza foarte mult. Prea putin ma intereseaza ca-i HD, daca pierd functiile astea. E trist ca dupa o saptamana de chin, cheltuieli fara numar si nopti nedormite, ajung de unde am pornit.1 point
-
De ce nu iti pui 2.5 benzina daca tot faci asta? Din cate stiu nu se poate si probabil costurile vor fi mari1 point
-
Asa cred si eu, am vrut sa scot adeverinta de la anaf sa vad daca e platita dar a zis ca nu poate scoate decat noul proprietar in baza actului de vanzare cumparare, oricum daca avea taxa platita pana in 2013 tot de geaba ca te trezesti cu ea recuperata... Si nu m-am stresat sa o platesc eu deoarece nu poti adauga taxa la valoarea masinii... Fiscal pot sa scot, nu am datorii :frantics:1 point
-
@severin31: ) buna asta. De cand faci tu investitii dupa replici pe un forum al unui necunoscut? Basca in necunostiinta de cauza (ii acord prezumptia de nevinovatie, cum ca erau umbre pe volan pe care s.a grabit sa le critice). de cand am cumparat masina am tot vrut sa.mi iau volanul M. Insa, am cautat atat un volan impecabil cat si un pret foarte bun. Din pacate, abia acum am gasit si nu am ezitat ! Retrofit.ul de navi ar fi un lucru cu adevarat misto sa.l fac insa daca un CIC m.ar costa 900 eur + plansa de bord, NBT.ul ar fi 1.700 eur + plansa de bord (in conditiile in care nu am gas plansa NEreconditionata la mai putin de 6-700 eur am constatat ca nu am fondurile) ! Merita clar, nu contest si sunt convins ca daca as face asta as mai tine masina min 2 ani altfel nu ar merita pt ca investitia nu o mai recuperez! Sper sa gasesc un 335 pe care sa stiu ca il voi tine min 4 ani si atunci sigur va renta retrofit.ul ! Personal nu credeam ca o sa imi cumpar un e90 fara navi si fara pachet M, insa motorul, cutia si transmisia m.au cucerit inca din teste! Considerand ca daca imi doresc cu adevarat le voi pune ulterior (asa cum s.a intamplat cu bara fata si mai nou cu volanul) PS: caut plansa de bord cu "cocoasa" pt navi NEreconditionata si fara airbag sarit !1 point
-
Nu mai bine ai fi prea fericitul? e in tara din 2005 deci la noi rar face cineva mai mult de 10.000 km pe an, iar in 2011 am luat-o cu 147.000 km deci mai mult nu stiu despre ea si la reprezentanta prima intrare eu am facut-o, motorul merge ca un ceas elvetian deci motive sa cred ca are mai mult nu sunt.1 point
-
Proasta idee sa o duci la filaret Eu as face asa Chemi o platforma si o duci in alta parte asa cum e cat mai repede, oricum o sa te usuce constatarea la cat au desfacut aia. Schimbi patina sparta, curatata baia si sorbul bine, schimbat filtrul de ulei si uleiul si pornit motorul Totusi sorbul de ulei are o sita si mi-e greu sa cred ca bucati de plastic din patina au trecut de sita si chiar daca au trecut s-au oprit in filtru In cel mai rau caz poate s-a paradit si pompa de ulei, pompa e intre filtru si sorb ca traseu Inainte sa pornesti motorul scoti senzorul de presiune de ulei si conectezi un manometru si vezi ce presiune ai la ulei Se poate sa-ti fi indoit supape dar asta e o chestie care se remediaza suportabil ca costuri, schimbi supapele indoite si planezi chiulasa Dupa ce pornesti motorul daca intr-adevar bate inseamna ca a suferit din lipsa de ungere si cel mai bine ar fi sa te orientezi spre dezmembrari pentru ca e prea mare bataie de cap si costuri prea mari ca sa renteze sa-l faci Un motor chel ca al tau nu cred ca sare de 500 euro, chiar eventual daca tre sa-l schimbi te poti orienta spre un motor mai mare Masina merita sa o faci pentru ca vad ca ai intretinut-o si ai bagat bani in ea Chiar daca zici ca face 5000 euro la banii aia gasesti cazane Iti recomand sa te duci la Bogdan aka BM Garage pentru ca este un om cinstit, responsabil si cu preturi decente.1 point
-
1 point
-
Exact ! Bv Mike! E destul de greu sa gasesti e70 la 15k, cu taxa platita, cu istoric ok si fara probleme. Si sa iei in considerare intretinerea acestuia si costurile aferente. Nu conteaza doar pretul de achizitie. Trebuie sa te gandesti incepand de la consum, impozit si nu in ultimul rand mentenanta, care nu este tocmai ieftina, fara sa luam in considerare starea masinii cu un asemenea pret de achizitie. Pune un link cu masina care te atrage.1 point
-
Nu exista q5 decent la 15k euro. Poate ceva chel si cu un motor anemic si rulaj astronomic. Cat despre x3, f25 nici manual nu cred ca iei cu 15k euro si cu rulaj ok, la fel cu dotari minime. Cu 15 k euro iti recomand daca vrei neaparat suv, sa te orientezi catre alta marca. In banii astia gasesti x1 ok, dar e incomparabil cu ce iti doresti tu.1 point
-
Nu ti-a inchis nimeni telefonul in nas. M-ai sunat sambata la ora 14:00 ca sa-ti fac o constatare fix in ziua aia. Ti-am spus civilizat sa revii luni cu un telefon ca sa te programez tot pentru luni sau marti. Mi-ai zis ca poate te pot programa duminica, iar eu ti-am zis ca nu lucram duminica. Nu aveam timp de discutii prea mari pentru ca lucram la masina altui client de pe forum (FRE) si nu mi se pare civilizat ca cineva sa astepte ca sa port eu o discutie cu tine practic despre nimic. Ti-am raspuns la intrebari si ti-am oferit o varianta: o programare pe luni. Evident ca nu te puteam programa sambata pentru data de luni pentru o constatare la articulatie. Ai zis ca revii cu un telefon in caz ca nu rezolvi tot in ziua aia. Erai mult prea grabit, asa ca nu avea vreun rost sa te programez. Nu e vorba de o problema foarte mare, n-ai zis ca esti cine stie unde cu masina ramas in drum sau altceva de genul asta. Un service trebuie sa prioritizeze lucrarile pe baza de gravitate. Un zgomot la articulatie nu va fi niciodata o prioritate. Ti-am si recomandat sa mergi prima data la o vulcanizare si sa verifici prezoanele. M-au mai sunat oameni sa-mi ceara un sfat pentru ca erau in situatii destul de nasoale. Cu cea mai mare placere i-am ajutat. Eu am un program pe care-l respect. Respect programarile si lucrez doar astfel. Nu sunt obligat prin nimic sa te primesc duminica la o constatare. Daca veneai la mine si faceam noi vreo greseala si reclamai un zgomot aparut, veneam si noaptea sa vad ce e. Dar nu in conditiile astea. Sunt foarte selectiv cu clientii. Multi au impresia ca in viata se merge pe principiul clientul nostru, stapanul nostru. Eu ofer si cer respect. Clientul este egalul meu, nu sunt sluga nimanui. Asta cu banii mei nu sunt buni pentru el e din acelasi film cu lautarii cu bancnote lipite pe frunte si exprimari de genul "da' ce domne, banii mei n-are stema pe ei"?1 point
-
0 points
-
Praful de pe bord si plasticaraie sa pus cat a stat in service si prin curte, mizeria de pe presuri sa facut zilele alea cat am fost cu ea la tara si nu poti sa te descalti de fiecare data cand ploua... Doar nu e lamorghini... Si in rest stii continuarea cu spalatoriile de la noi mereu full0 points
-
Tu ai mers cu mașina cu praful ĂŁla ĂŽn interior? E sub orice critica, nu mĂŁ refer la partea estetica, ci la sĂŁnĂŁtatea ta..0 points
-
Salut, pot oferi 1000 euro pentru bmw, chiar sunt in cautarea unei masini similiare, care sa necesite investitii, timp, bani si nervi. Multumesc0 points
-
tu in primul rand ar trebuie sa te hotarasti daca vrei sa o vinzi sau sa o dezmembrezi....avand in vedere ca nu are nici taxa platita si e si defect motorul si nici nu arata prea bine masina, de la vandut ai putea sa ti iei adio, nu primesti nici 1500..0 points
-
0 points
-
am luat deja avocat!ori ne plateste reparatia ori ia masina inapoi!avem diagnoza de la bmw autorizat,adica mai bine zis constatare,ca diagnoza nu pot scoate astia daca ECU e defect!sper sa nu ajungem pana la tribunal,dar daca nu,asta e!ce e interesant ca o prietena de-a mea tot la E60 a avut aceeasi problema ECU defect...a vandut repede masina!dar masina merge si in ziua de azi tot asa,nu inteleg cum,dar na?!?eu sper sa imi recuperez bani si daca reusesc,ii dau avans la un E61 nou nout,sa fiu sigur de o treaba!-1 points
-
-1 points
-
L-am resetat dupa ce am facut plinul in Voluntari si am mers pe ruta Voluntari-Urziceni-Slobozia-Braila.Merg cu ea in ture constant(2000)a 3-a,a 4-a schimb la peste 2500.-1 points
-
Am rezolvat situatia Era de la bujii , leam schimbat totul este oke Multumesc pt ajutor ) nici ca mai dau pe aici o zi buna va doresc-1 points
-
Nu ma asteptam sa imi raspunda 35 de oameni , ciudat ca esti offtopic . Ma asteptam la o parere doua sau 3 asa cum domnu mecanic isi da cu parerea de stai sa vezi domne de probleme clasice aparute la motoru ala Probleme vor fii la absolut orice model , daca citeai mai sus observai de ce am evitat bmw service de aici , si am revenit si cu rezolvarea imi pare rau daca am deranjat anumite spirite-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
A dat e60-ul cu 13k, dar el avea masina pusa la 12k. S-a oferit unul sa ii mai dea niste bani in plus decat a cerut el.-1 points
-
Pai si daca se orienteaza la motor mai mare nu e mai mare chinul cu documentele? Plus ca atunci ar trebui sa il ia cu anexe, instalatie electrica etc. Din ce am vazut, omul foloseste masina si la drumuri lungi unde cred ca ii e suficient 116-le. Din cate stiu eu, cuzinetii uzati prezinta niste santuri longitudinale mai mari sau mai mici, in functie de avarie sau se exfoliaza. Daca aveau aspectul de "oglinda" nu cred sa fie probleme. In plus, daca motorul mergea bine cand a dus-o la service exceptand zornaitul de lant, cred ca ar merge in continuare, dar eu unul l-as schimba ca sa ies mai ieftin si sa am incredere in masina. Cand te apuci sa repari un motor in care nu stii ce a ramas ok si ce nu, poti sa ai surprize al dracului de neplacute, sunt patit si nu o data. Si-asa motorul ala e prezent pe mai multe modele BMW, se gaseste si la dezmembrari, iar scump nu va fi ca se vand cel mai repede alea diesel (majoritatea romanilor au optat pentru diesel).-1 points
-
Vrei sa dai bani in plus ca sa te coci pe scaun? eu as alege-o pe prima, parca a mai fost postata, e luata de la licitatie, km pe factura.-1 points
-
cum au zis colegii,mai ia si o a doua parere. nu cred ca ,cuzinetii sau arborele cotit au fost afectati.-1 points
-
-1 points
-
Pai da. Unii sunt mai destepti decat cei de la BMW. Sau oricare alta marca de masini. Ele ies din fabrica pe benzina, dar altii is mai destepti decat inginerii de la BMW si pun masinile pe gaz. Si au si argumente puternice pentru asta. :goodjob: Eu sunt inginer automotive, si chiar sunt uimit!-1 points
-
Cred ca glumesti, nu ai calculat bn taxa e maxim 500 euro ca din ianuarie se incadreaza in pragul de peste 14 ani, decat sa o dau sub 2500 mai bn o dezmembrez si fac cotet la gaini din ea...-1 points
-
On topic: domnu Mihai nu o upgrad-ezi la gpl? Dupa aceea sigur Mojorin o cumpara. Deocamdata ezita ca nu e, inca, eco friendly.-1 points
-
Am o intrebare, merge pus pe un E46 1.9 benzina motorul de 1.8is de pe e36 ? Ce e de schimbat ? Sent from my iPhone using Tapatalk-1 points
-
-1 points
-
Pot fi discurile indoite daca ai luat vreo groapa sanatoasa.-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Cum ziceau si colegii mai sus, de la punctul 1 ar trebui sa incepi cu 1800 nu cu 3500. Si de acolo sa mai scazi. Asta nu e masina. Eu inteleg ca tu esti smecher si vrei bani, dar banii se muncesc nu se iau pe degeaba.-1 points
-
nu inteleg despre ce vorbesti. motorul de 1.9 (m43) este fix cel care nu are probleme cu distributia. odata cu aparitia motoarelor benzinare din seria N (n42, n45, n43, n46) au aparut si problemele cu distributia. iar motoarele astea au aparut inca din 2001. problema asta exista spre exemplu la toate e46 cu n42 sau n46. am auzit de multe cazuri in care au fost probleme si s-a mers mult cu probleme si nu a fost nevoie de schimbat motorul. asadar eu vad f posibila varianta ca si in cazul de fata sa fie de ajuns schimbarea distributiei cu tot ce presupune si atat. nu m-as mira ca cei de la filaret sa fie mai "catolici decat papa" si sa iti recomande schimbarea motorului doar asa pentru a face lucrul ca la carte (totusi ei lucreaza, sau ar trebui ) , dupa niste TIS-uri si asa mai departe); personal atata timp cat spui ca masina in ciuda zgomotului tragea normal, mergea bine nu cred sa fie nevoie de alt motor. sa ne tii la curent.-1 points
-
Asa cum scrie si in titlu, sunt nevoit sa cumpar cat se poate de repede o masina. Ca si criterii: E90 sau E60 diesel maxim 2500 cmc, inmatriculat RO, preferabil taxa platita si obligatoriu acte in regula. Buget maxim alocat 8000 euro. La o oferta exceptionala se majoreaza pana la 10000. Masina poate sa aiba si ceva probleme de natura estetica sau mecanica, insa usoare.(In loc sa fie ascunse prefer sa le remediez eu). In nici un caz sa nu aiba airbaguri sarite, sau dauna totala. Se ofera plata cash si zic eu seriozitate. Contact in topic sau PM. Multumesc!-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00